ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
راه اندازی کسب و کار

معرفی روش های کسب درآمد اینترنتی پولساز

با مطالعه این مقاله می توانید در زمان کوتاهی به کسب درآمد اینترنتی بپردازید. شما بدون تخصص هم می توانید از طریق اینترنت به درآمد بالا برسید و درآمدتان خود را همزمان افزایش دهید.

3
01 آبان 1400
آخرین بروزرسانی: 16 فروردین 1403

با پیشرفت تکنولوژی و شیوع بیماری کرونا شغل های خانگی رو به افزایش هستند. بسیاری از شما دوست دارید که در داخل خانه فعالیتی را انجام داده و به کسب درآمد برسید. کسب درآمد اینترنتی به سرعت در حال گسترش است. شاید فکر کنید اگر از روش های کسب درآمد اینترنتی صحبت می کنیم، منظور این باشد که حتما باید از قبل صاحب یک کسب و کار اینترنتی باشید. اما باید بدانید که هر کس با کمترین هزینه و یا بدون سرمایه می تواند به روش های مختلفی به کسب درآمد از اینترنت در خانه بپردازد. در ادامه روش هایی را عنوان می کنیم که شما بتوانید به کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه یا با سرمایه کم برسید.

چه افرادی می توانند برای کسب درآمد از اینترنت در خانه اقدام کنند؟

زمان اینکه همه افراد به دنبال یافتن مشاغل سنتی و شرکت در مصاحبه های شغلی بودند گذشته است. امروزه این امکان هست که کسب و کار خود را داشته باشید. نگاه سنتی به مشاعل مدت زیادی است که تغییر کرده و افراد به دنبال راه هایی برای کسب درآمد راحت تر و بیشتر هستند. شیوع کرونا نقطه عطفی برای رشد انواع مدل کسب و کار اینترنتی شد. هر چند قبل از آن نیز به طور گسترده وجود داشت.

شما اگر سرمایه ای ندارید و یا می خواهید با سرمایه کمی شروع به کار کنید نگران مهارت پایین نباشید، کافی است فقط شروع کنید و مهارت خود را در یک زمینه که هم استعداد و هم علاقه دارید افزایش بدهید و باید از فرصت های پیش روی خود استفاده کنید تا کسب درآمد اینترنتی برسید.

اگر دانشجو هستید و به دنبال بهترین شغل اینترنتی برای دانشجویان هستید، از فرصتی که در اختیار شما قرار گرفته است نهایت استفاده را ببرید و کسب و کار خود را راه بیندازید.

در دنیای امروز نوجوانان هم شدیدا به دنبال کسب مهارت های پولساز برای نوجوانان هستند و می خواهند به درآمد برسند به نوجوانان توصیه می شود در ابتدا مهارت های خود را افزایش دهند و روی خود سرمایه گذاری انجام دهند و مطمین باشند که به نتیجه دلخواه خود با تلاش و کوشش می رسند.

کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه

در ادامه 10 روش کسب درآمد از اینترنت را شرح می دهیم.

1- یک شغل پردرآمد مانند دیجیتال مارکتر را انتخاب کنید

یکی از شغل های کسب درآمد از اینترنت در خانه، کارشناس دیچیتال مارکتینگ است و یکی از بهترین شغل های 10 سال آینده است. کارشناس این شغل به نحوی با کاربران مجازی تعامل برقرار می کند که منجر به فروش محصول یا خدمات یک شرکت به صورت آنلاین می شود. در این راه از ابزارهایی نظیر شبکه های اجتماعی، وبسایت، ایمیل مارکتینگ و موتورهای جستجو استفاده می کند.

یادگیری این کار مستلزم آموزش های خوب و تجربه است! شما برای این که به یک متخصص دیجیتال مارکتینگ تبدیل شوید باید مدتی به کسب تجربه بپردازید.

مشاغلی که یک دیجیتال مارکتر می تواند انجام دهد را در ادامه شرح دادیم.

  • گرافیک و تصویر سازی
  • ادمین سایت
  • طراحی UI و UX
  • تبلیغات و بازاریابی

دیجیتال مارکتینگ روشی برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی

2- اگر با سئو آشنا هستید با هزینه کم به درآمد بالا برسید

نمایش یک وب سایت در موتورهای جست و جو تاثیر بالایی در فروش یا بازدید کاربران از سایت دارد. شاید بعضی از کسب و کارهای آنلاین به دنبال افزایش فروش سایت خود باشند ولی ندانند که چگونه می توانند به آن برسند. بهینه سازی سایت برای گرفتن رتبه در موتورهای جست و جو توسط متخصص سئو یکی از مشاغل پر درآمد است. یک متخصص سئو باید نحوه استفاده از کلمات کلیدی، ساختار سایت و محتوا را تحلیل کند. برای اینکه در این حوزه متخصص شوید باید تجربه کسب کنید. منابع معتبر آنلاین نیز در زمینه آموزش سئو هستند که می توانید از آنها استفاده کنید. برای شروع می توانید از سئوی پروژه های کوچک شروع کنید و کم کم دانش خودتان را بیشتر و تجربه کسب کنید. به این ترتیب علاوه بر کسب درآمد از اینترنت در خانه دانش خود را هم افزایش می دهید.

سئو روش راه‌اندازی کسب و کار با هزینه کم و درآمد بالا

3- طراحی سایت، روشی که به کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه می رسید

شما با طراحی سایت به راحتی می توانید بدون نیاز به سرمایه پولی، به درآمدهای بالایی برسید.

  • اگر کدنویسی بلدید می توانید به درآمد های عالی برسید.

اگر شما دانش کدنویسی دارید، برای مثال PHP، جاوا اسکریپت، html و css می توانید سایتی را از صفر تا صد خودتان طراحی کنید. بعضی از کاربران یا کسب و کارها یک سایت حرفه ای و بدون استفاده از قالب های آماده سایت می خواهند که همه بخش های آن سفارشی سازی طراحی شده باشد. دانش کدنویسی به شما برای کسب درآمد از طراحی سایت کمک می کند.

همچنین اگر دانشی در مورد برنامه نویسی ندارید لازم نیست نگران باشید؛ چرا که دوره برنامه نویسی ری اکت راست چین اکادمی برای شما طراحی شده تا بتوانید 0 تا 100 برنامه نویسی را یاد بگیرید.

  • اگر کدنویسی بلد نیستید نگران نباشید!

بدون دانش کدنویسی هم می توانید از CMS های آماده استفاده کنید. اگر بلد نیستید و در ابتدای راه هستید می توانید از آموزش های اینترنتی رایگان استفاده کنید و یکی از CMS های پرکاربرد مانند وردپرس را یاد بگیرید. سپس از قالب وردپرس و افزونه های آماده که در سایت های معتبری مثل راست چین به فروش می رسند استفاده کنید. بنابراین برای مشتریان خود سایت دلخواهشان را با قالب مربوطه طراحی کنید. برای مثال اگر در نظر دارید سایت شرکتی طراحی کنید باید از قالب های شرکتی استفاده کنید.

روش های مختلف کسب درآمد از وردپرس وجود دارد که طراحی سایت از روش های با درآمد خوب است و می توانید در ماه یک یا 2 یا بیشتر پروژه انجام دهید. علاوه بر این با امکان فارسی سازی قالب وردپرس می توانید یک درآمد دائمی داشته باشید و ماهانه تا چند میلیون درآمد داشته بشید. اگر قصد دارید یک سایت فروشگاهی راه اندازی کنید در مقاله ایده های طراحی سایت فروشگاهی می توانید یده های خلاقانه ای برای طراحی فروشگاه اینترنتی پیدا کنید و با داشتن یک سایت فروشگاهی درآمد کسب کنید.

3- برنامه نویسی، با امکان کار به صورت دور کاری و درآمد بالا

در حال حاضر برنامه نویسی یکی از شغل های پولساز است که می توانید در حالی که در خانه هستید پروژه بگیرید یا با شرکت های مختلف به صورت دورکاری کار کنید. مزیت برنامه نویسی این  است که خودتان می توانید بر روی مهارتتان کار کنید و هر قر تخصص بیشتری به دست آورید درآمد بیشتری کسب کنید. در حال حاضر بهترین زبان های برنامه نویسی برای یادگیری PHP ،Python ،Java ،Javascript هستند که هم بازار کار خوب و هم درآمد بالایی دارند.

اگر قصد یادگیری برنامه نویسی دارید در دوره php از مفاهیم پایه تا پیشرفته را به صورت عملی و پروژه محور یاد بگیرید و در حالی که در خانه هستید از این زبان برنامه نویسی درآمد کسب کنید.

4- اگر به دنبال کسب اعتبار در فضای مجازی هستید، آموزش اینترنتی انتخاب مناسبی است

با شرایط به وجود آمده و شیوع بیماری کرونا بسیاری از افراد ترجیح می دهند که در خانه آموزش ببینند. فرض کنید تخصص شما مشاوره کسب و کار باشد و بخواهید همه افراد، خارج از مرزهای جغرافیایی شما را بشناسند. و بتوانید مشاوره و خدمات خود را با ایجاد یک سایت فروش فایل به افراد معرفی کنید. برای کسب درآمد اینترنتی شما با یک سایت آموزشی به راحتی می توانید دوره های خود را به فروش برسانید. توجه کنید که باید محتوای ارزشمند در اختیار کاربران بگذارید تا بتوانید رشد کنید. از شبکه اجتماعی خود مانند اینستاگرام هم برای تقویت فروش دوره های خود و معرفی خود استفاده کنید.

آموزش آنلاین یک روش راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم

5- اگر خوب می نویسید تولید محتوا کنید

محتوا می تواند زیر مجموعه دیجیتال مارکتینگ باشد اما به دلیل اهمیتی که دارد آن را در یک تیتر جداگانه آوردم. اگر شخصی هستید که روان می نویسید و به نوشتن علاقه دارید، می توانید به تولید محتوا بپردازید. تولید محتوا یکی دیگر از راه های راه اندازی کسب و کار اینترنتی اسست که شامل ایجاد محتوای متنی، تصویری، صوتی و ویدیویی است. شما باید یک آشنایی اولیه با اصول نگارش، مباحث سئو، فتوشاپ داشته باشید تا بتوانید به کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه برسید.

به سایت هایی که نیاز به نویسنده دارند درخواست بدهید و با آنها همکاری کنید. مشاغل مرتبط با تولید محتوا عبارتند از:

  • کارشناس تولید محتوا
  • کپی رایتر
  • استراتژیست محتوا
  • بازاریابی محتوایی
  • مدیر محتوا

همانطو که گفتیم تولید محتوا شامل ایجاد محتوای متنی، تصویری، صورتی و ویدیویی می شود. تولید محتوا را می توان به سه دسته تقسیم کرد:

– متن

با نوشتن مقالات مفید و رعایت علائم نگارشی، محتوای متنی تولید کنید.

– طراح گرافیک

تولید محتوای تصویری یک نمونه تولید محتوا است. می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند فتوشاپ، تصاویر با کیفیتی ایجاد کنید. کارهای گرافیکی را در زمان کوتاهی می توان یا گرفت و بعد از آن نیاز به کمی خلاقیت و تمرین برای افزایش مهارت است و می توان به صورت گرفت و یکی از روش های کسب درآمد برای نوجوان ها و یا کسانی است که به صورت پاره وقت یا دورکار پروژه بگیرند

-پادکست یا ویدیو ضبط کنید

از آنجایی که امروزه افراد پرمشغله هستند و فرصت خواندن کتاب را ندارند پادکست ها گزینه خوبی برای افزایش اطلاعات آنها هستند. اگر از صدای خوبی برخوردار هستید، بیان خوبی دارید و به راحتی می توانید مفاهیم را به بقیه منتقل کنید می توانید با تجهیزات معمولی به ضبط ویدیو یا پادکست بپردازید. اغلب افراد ترجیح می دهند ویدیو ببینند تا اینکه بخواهند متن را مطالعه کنند. شما به راحتی می توانید به عنوان یک ویراستار ویدیو کسب درآمد کنید.

تولید محتوا روش راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم

6- با ایجاد یک کسب و کار در خانه کسب درآمد کنید

اگر شما ایده ای در ذهن دارید و می خواهید آن را عملی کنید و کسب و کار خود را راه بیندازید. ایده شما ممکن است فروش محصول فیزیکی خودتان باشد. برای این کار باید ابتدا بررسی کنید که محصول شما چقدر تقاضا دارد. پس حتما با یک مشاور کسب و کار هم مشورت کنید و بی گدار به آب نزنید.

اگر محصول خود را دارید و می خواهید آن را به صورت آنلاین به فروش برسانید اقدامات زیر را انجام دهید.

1-طراحی سایت فروشگاهی 

2- محتوای (تصاویر) مناسب و با کیفیت در سایت خودتان بگذارید

3- محصولات خود را دسته بندی کنید.

4- در نهایت می توانید از یک طراح سایت کمک بگیرید.

7- از طریق شبکه های اجتماعی پولدار شوید

با توجه به استفاده رو به رشد مردم از موبایل، سهولت استفاده و در دسترس بودن آن، شبکه های اجتماعی به محلی برای کسب درآمد تبدیل شده اند. یکی از این شبکه های اجتماعی که به مکان خوبی برای پول در آوردن تبدیل شده اینستاگرام است. با یک موبایل به کسب درآمد از اینترنت در خانه برسید و یا با فعالیت در یوتیوب درآمد کسب کنید.

راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم از طریق اینستاگرام

با روش های کسب درآمد از اینستاگرام  می توانید درآمد میلیونی داشته باشید در این بخش 3 روشی که از طریق آن می توانید با کمترین سرمایه یا بدون هزینه به پول برسید را آورده ایم.

  • کسب درآمد با اینفلوئنسر شدن

اگر در زمینه ای تخصص دارید برای مثال مشاور زیبایی هستید. می توانید در صفحه اینستاگرام خود آموزش هایی برای خدمات زیبایی بگذارید. دقت کنید که تهیه محتوای ارزشمند اهمیت دارد و از این طریق می توانید مخاطبان زیادی را جذب کنید. به علاوه بعد از افزایش فالوور می توانید در زمینه خدماتی که ارائه می دهید تبلیغات بگیرید و به سرعت به درآمد بالا برسید.

  • فروش محصول یا ارائه خدمات و راه اندازی کسب و کار اینترنتی

اگر شما محصولی تولید کرده اید می توانید از طریق اینستاگرام خود به فروش آن محصول و درآمد از آن طریق برسید. برای مثال شما طراح لباس هستید و می توانید با هزینه و سرمایه کم به کسب درآمد بپردازید. با اجاره مکان کوچک و یک خیاط از تولید تعداد کم شروع کنید و به کسب درآمد از اینترنت با سرمایه کم برسید.

حتی اگر محصولی هم ندارید با سیستم همکاری در فروش دیجی کالا از طریق اینستاگرام می توانید محصولات را تبلیغ و پورسانت دریافت کنید.

  • ادمین صفحه اینستاگرام شوید

در خانه بمانید و بدون نیاز به دانش تخصصی، با گوشی موبایل خود کسب درآمد کنید. ادمین صفحه اینستاگرام یکی از روش های کسب درآمد با گوشی است که از هر جایی می توانید آن را انجام دهید و درآمد خوب هم دارد.

8- همکاری در فروش معادل ویزیتوری یک روش کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه

همه شما با شغل ویزیتوری در فروش سنتی، آشنایی دارید. این شغل وابسته به مکان بود و نیاز بود که شما برای معرفی محصول به یک شخص یا شرکت به آن محل مراجعه کنید. اما امروزه و با وجود اینترنت در فروش اینترنتی این شغل تبدیل به همکاری در فروش یا همان افیلیت مارکتینگ. از طریق این سیستم شما می توانید برای محصولات فروشگاه دیگر تبلیغ کنید و به ازای فروش محصول پورسانت دریافت کنید مانند سیستم همکاری در فروش دیجی کالا که می توانید بین 1 تا 11 درصد از فروش محصولات پورسانت دریافت کنید.

9- آیا یک تایپیست حرفه ای هستید؟

برای کسب درآمد اینترنتی اگر به صورت حرفه ای تایپ می کنید، می توانید با عضویت در سایت های فریلنسری مانند پونیشا، پروژه تایپ بگیرید. حتی می توانید همانطور که در پاراگراف های قبلی هم گفتیم، برای خودتان یک پیج اینستاگرام بزنید و با فالو کردن افرادی که فکر می کنید نیاز به خدمات تایپ داشته باشند خود را به بقیه معرفی کنید. حتی می توانید با گذاشتن رضایت کاربران در استوری های خودتان کاربران دیگر را به سفارش دادن ترغیب کنید.

10- فریلنسری و دورکاری

یکی دیگر از راه های کسب درآمد عضویت در سایت های کسب درآمد است. شما برای هر مهارتی که دارید می توانید پروژه بگیرید. می توانید در ازای انجام پروژه بدون سرمایه اولیه به درآمد خیلی خوبی برسید. برای مثال شما مهارت ترجمه زبان انگلیسی دارید به راحتی می توانید به افرادی که کار ترجمه خود را در سایت های فریلنسری قرار می دهند خدمات ارائه دهید و در ازای آن پول دریافت کنید.

محصول پیشنهادی
بنر
افزونه Ultimate Affiliate Pro، افزونه همکاری در فروش
دسته بندی : افزونه مارکتینگ
2158
فروش
84%
رضایت

در این مقاله راه های کسب درآمد اینترنتی را آموزش دادیم. همه شما بسته به علاقه و سطح دانش خود به راحتی می توانید به کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه با سرمایه کم برسید. و به مرور نیز تجربه خود را در کاری که انتخاب کردید افزایش دهید. اگر تجربه ای در خصوص کسب درآمد از اینترنت در خانه دارید خوشحال می شوم در قسمت دیدگاه ها تجارب خود را مطرح کنید.

مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
مهسا هستم و 4 ساله در حوزه وردپرس و دو سال در حوزه سئو فعالیت دارم. معتقدم که انسان در شرایط نامساعد نباید خودش رو ببازه و نا امید بشه چون فصل دوباره جوونه زدن هم خواهد رسید...
سوالات متداول

1- فروش محصولات فیزیکی

2- طراحی سایت

3- آموزش مجازی

4-همکاری در فروش

5- تبلیغات و بازاریابی

6- راه اندازی کسب و کار آنلاین مانند ارائه مشاوره

 

1- ارائه خدمات تایپ

2- ادمین اینستاگرام

3- فروش محصول

4- ضبط پادکست یا ویدیو

1- ادمین شبکه های اجتماعی

2- اینفلوئنسری

3-خدمات تایپ

4-آموزش مجازی

5-تولید محتوا

6- متخصص سئو

7- فریلنسری و دورکاری

8-طراحی سایت

 

 

 

 

 

 

 

 

مقالات مرتبط
بنر
کسب درآمد با گوشی با 12 ایده کاربردی
کسب درآمد با گوشی با وجود تعداد بالای استفاده کنندگان از موبایل یک روش پردرآمد است بیش از ۶۰% ترافیک اینترنت دنیا از طریق گوشی‌های هوشمند مصرف می‌شود؛ این یک فرصت بالقوه برای شماست و می‌توانید در آرایشگاه، اتاق انتظار پزشک، خانه یا حتی در اتوبوس با گوشی که در دست دارید درآمد کسب کنید. در ادامه ...
بنر
44 ایده خلاقانه برای راه‌اندازی سایت فروشگاه اینترنتی
با افزایش خرید اینترنتی در ایران یک فرصت عالی راه اندازی کسب و کار، داشتن یک سایت فروشگاهی است. اگر به دنبال کسب درآمد بالا و یافتن بهترین ایده برای راه اندازی سایت فروشگاهی هستید، این مقاله را تا انتها بخوانید. احتمالا یک ایده برای آنلاین شاپ در این مقاله پیدا می کنید.
بنر
آموزش دریافت نماد الکترونیکی
اینماد نشانی است که سازمان توسعه تجارت الکترونیکی به سایت های فروشگاهی می دهد تا از حقوق مصرف کنندگان حمایت کند و شما به عنوان یک فروشگاه اینترنی باید این نشان را در سایت خود داشته باشید. برای اینکه شرایط دریافت نماد اعتماد الکترونیکی را بدانید و با مراحل اخذ آن آشنا شوید در این مقاله همراه ما ...
بنر
معرفی روش های کسب درآمد اینترنتی پولساز
با مطالعه این مقاله می توانید در زمان کوتاهی به کسب درآمد اینترنتی بپردازید. شما بدون تخصص هم می توانید از طریق اینترنت به درآمد بالا برسید و درآمدتان خود را همزمان افزایش دهید.
3 دیدگاه
BaranDesign
BaranDesign
05 آبان 1400 16:57

ممنون از مقاله خوبتون
من در کنار طراحی سایت مدتی هست تولید محتوا را شروع کردم و درآمد خوبی داره

آیا مفید بود ؟
0
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
06 آبان 1400 10:06

سلام دوست عزیز
ممنون از وقتی که برای مطالعه مقاله گذاشتید.
امیدوارم موفق باشید

آیا مفید بود ؟
BaranDesign
BaranDesign
28 دی 1400 10:29

در مورد پادکست هم گفتید چه طور می تونیم پادکست را به سایت وردپرس اضافه کنیم

آیا مفید بود ؟