ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
راه اندازی کسب و کار

کسب درآمد با گوشی با 12 ایده کاربردی

کسب درآمد با گوشی با وجود تعداد بالای استفاده کنندگان از موبایل یک روش پردرآمد است بیش از ۶۰% ترافیک اینترنت دنیا از طریق گوشی‌های هوشمند مصرف می‌شود؛ این یک فرصت بالقوه برای شماست و می‌توانید در آرایشگاه، اتاق انتظار پزشک، خانه یا حتی در اتوبوس با گوشی که در دست دارید درآمد کسب کنید. در ادامه راه‌های کسب درآمد اینترنتی با موبایل (دلاری و تومانی) را به شما معرفی می‌کنیم.

10
20 خرداد 1400
آخرین بروزرسانی: 05 فروردین 1403

مواردی مانند سرچ، حضور در شبکه‌های اجتماعی، خرید، انجام تراکنشات بانکی، دیدن فیلم، بازی و سرگرمی از جمله استفاده‌های موبایل است. افراد به طور متوسط 4.5 ساعت در روز را صرف کار کردن با گوشی می‌کنند و بیش از ۱۵۰ بار گوشی خود را چک می‌کنند البته این مدار زمان متوسط است و ممکن است گاهی تا ۱۰ ساعت هم برسد اما می‌توانید همین زمان را صرف کسب درآمد از گوشی کنید.

کسب درآمد با گوشی به خاطر اینکه محدود به زمان و مکان خاص نیست و در هر زمانی می‌توانید کارتان را انجام دهید یک راه کسب درآمد برای دانشجویان و کسانی است که به دنبال کار پاره وقت هستند و  نمی‌توانند زمان طولانی سرکار حضور داشته باشند همچنین این روش نیاز به سرمایه اولیه ندارد و کافیست گوشی شما کیفیت خوبی داشته باشد.

روش‌های کسب درآمد با گوشی موبایل

گوشی شما می‌تواند یک منبع سرگرمی یا حتی اتلاف وقت باشد اما با روش‌های کسب درآمد با موبایل می‌تواند به یک ماشین پولساز تبدیل شود و حتی درامد دلاری کسب کنید اگر ر‌ایده‌ای ندارید برای شروع یکی از روش‌های زیر را امتحان کنید:

طراحی و مدیریت وب سایت

امکان طراحی سایت با گوشی وجود دارد و می‌توانید یک سایت داشته باشید یا یک گزینه دیگر این است که اگر سایت دارید مدیریت سایتتان را با گوشی انجام دهید به این صورت امکان درج محصولات، افزودن متن، گرفتن و ادیت عکس محصولات، مدیریت سفارشات از طریق گوشی امکان پذیر است و می‌توانید به سوالات مشتریان پاسخ دهید. اگر سایتان وبلاگ دارد می‌توانید محتوای وبلاگ را با استفاده از گوشی منتشر کنید.

اگر قصد دارید سایتتان را با یکی از cms های آماده طراحی کنید در دوره استور وردپرس راست چین 0 تا 100 طراحی سایت فروشگاهی را آموزش داده ایم. کافیست یک قالب وردپرس فروشگاهی دانلود کنید و سایتتان را راه اندازی کنید.

کسب درآمد با موبایل در YouTube

با استفاده همین گوشی که دارید می‌توانید یک کانال در یوتیوب راه‌اندازی کنید و درآمد دلاری داشته باشید. شاید عجیب باشد اما روزانه ۱ میلیارد ساعت ویدئو در یوتیوب مشاهده می‌شود اگر به دنبال کسب درآمد با گوشی به صورت دلاری هستید با راه‌اندازی یک کانال و انتشار ویدئو به ازای تعداد بازدیدی که کانال تان درآمد خواهید داشت. یوتیوبرها انواع ویدئو آموزشی، سرگرمی، آشپزی، طبیعت گردی، لایف استایل و… را منتشر می‌کنند. 

اگر کانال شما 1000 عضو فعال داشته باشد و 4000 دقیقه از ویدیوهای شما دیده شود، کانال شما به درآمدزایی می‌رسد و یوتیوب به حساب شما پول واریز خواهد کرد هر 1000 بازدید حدودا 18 دلار می‌شود که با تبدیل به پول ایران مبلغ بالایی است. یوتیوب یک روش کسب درآمد برای نوجوان ها است که اغلب دارای ایده‌های خلاقانه هستند.

با وجود اینکه یوتیوب در ایران فیلتر است و باید حساب Google AdSense داشته باشید در مورد نحوه پرداخت نگران نباشید اگر دوستی خارج از ایران دارید از او بخواهید که یک کانال با نام خود ایجاد کند و‌ایمیل شما را به عنوان یکی از مدیران کانال ثبت کندیا می‌توانید از سایت‌های واسط استفاده کنید. اگر کسب درآمد دلاری با گوشی برایتان جذاب است مراحل زیر را انجام دهید:

  •  یک کانال YouTube راه اندازی کنید.
  • کانال خود را مطابق با شرایط YouTube Partner Program رشد دهید.
  • حساب ادسنس خود را راه اندازی کنید.
  •  فیلم بسازید (هر چیزی که مفید و یا جالب باشد حتی یک شوخ طبعی)
  •  ویدیو‌های خود را با عناوین جذاب در YouTube بارگزاری کنید.
  • برای بالارفتن تعداد فالورها صبور باشید.

در مقاله کسب درآمد از یوتیوب 10 ایده پرطرفدار را معرفی کرده‌ایم که بازدید بالایی دارد را معرفی کرده‌ایم.

همکاری در فروش

 Affiliate marketing یا همکاری در فروش به معنای تبلیغ محصولات و دریافت پورسانت به ازای هر فروش است کافیست لینک محصول را در سایتتان یا در کانال اینستاگرام تان قرار دهید و به ازای کلیک بر روی لینک شما در صورتی که منجر به خرید شود درصدی را به عنوان پورسانت دریافت کنید.

سایت‌های مختلفی از جمله دیجی کالا امکان کسب درامد با گوشی را فراهم کرده اند با داشتن یک کانال فعال اینستاگرام می‌توانید در سیستم همکاری در فروش دیجی کالا عضو شوید و لینک محصولات را در پیج تان قرار دهید.

کسب درآمد از طریق همکاری در فروش

شما میتوانید سیستم همکاری در فروش محصولات راست چین را ایجاد کنید و تنها با تبلیغ لینک محصولات، از اولین خرید هر کاربر جدید (که قبلا در سایت راستچین اکانت نداشته باشد) به راحتی 10 درصد از قیمت محصول را صاحب شوید و با این کار به آسانی به درامد برسید.

کسب درآمد از طریق گوگل ادسنس

میلیون‌ها ناشر AdSense از سراسر جهان از این شغل آنلاین درآمد کسب می‌کنند گوگل ادسنس سرویس رایگان تبلیغاتی است که می‌توانید به عنوان نمایش دهنده تبلیغات در آن فعالیت کنید. گوگل ادسنس از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند و باید یک وبلاگ یا سایت به زبان انگلیسی داشته باشید و با انتشار محتوایبا کیفیت می‌توانید درآمد دلاری با گوشی داشته باشید.

مراحل کسب درآمد از Google AdSense:

  • انتخاب یک موضوع پرسرچ که می‌تواند شامل هر حوزه ای مانند سرگرمی، آشپزی، سیاست، سرگرمی، تجربیات خود، موارد فنی و غیره باشد
  • ایجاد یک وبلاگ
  • انتشار منظم محتوا
  • قرار دادن تبلیغات AdSense پس از تأیید حساب ادسنس

 فروش آنلاین عکس

اگر عکاسی سرگرمی شماست یا ذوق هنری خوبی دارید می‌توانید آن را به یک تجارت پرسود تبدیل کنید. سایت‌هایی مانند Shutterstock ،iStockPhoto ،Adobe Stock ،Fotomoto و… به شما این امکان را می‌دهند تا عکس‌های خود را بارگذاری کنید و بفروشید البته سایت‌های میزبان یک مقداری را به عنوان پورسانت برداشت می‌کنند.

کسب درآمد با موبایل از طریق فروش عکس

نمودار درآمد Shutterstock را در تصویر زیر مشاهده کنید و می‌توانید از این روش درآمد دلاری با گوشی استفاده کنید.

کسب درآمد دلاری با گوشی از طریق فروش عکس در سایت Shutterstock

 آموزش زبان انگلیسی

با همین گوشی موبایلتان می‌توانید کلاس‌های آنلاین را برگزار کنید و در صورتی که نیاز باشد محتوای بیشتری در اختیار دانشجویان قرار دهید می‌توانید یک کانال تلگرام برای آپلود ویدئو و سؤالات داشته باشید و رفع اشکالات از طریق جلسات آنلاین با گوشی انجام دهید.

در ادامه به سراغ شبکه‌های اجتماعی مختلف می‌رویم و نحوه کسب درآمد با گوشی از این کانال‌ها را معرفی می‌کنیم.

کسب درآمد باموبایل در شبکه های اجتماعی

 کسب درآمد از اینستاگرام

اینستاگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی برای کسب درآمد است با داشتن یک پیچ و تولید محتوای جذاب و بالابردن تعداد مخاطبین و فالور‌ها می‌توانید محصولاتتان را بفروشید؛ کافیست ویدئو یا عکس محصول در صفحه‌تان قرار دهید و در صورت نیاز نحوه کار کردن با محصولات را آموزش دهید.

اصل بلاگری تولید محتواست می‌توانید محتوای آموزشی، سرگرمی یا هر آنچه که فکر می‌کنید قابلیت ارائه به مخاطب دارد مثلاً اگر فروش لوازم آشپزخانه دارید می‌توانید یک دستور پخت غذا را با محصولاتی که دارید آموزش دهید.

کسب درامدبا موبایل از طرق پیچ اینستاگرام
تمام موارد مانند ضبط و ادیت ویدئو، ادیت تصاویر و مدیریت پیج‌تان را با گوشی موبایلتان قابل انجام است. روش‌های کسب در آمد از اینستاگرام مانند تبلیغات، فروش فالور، قروش لایک اینستاگرام، ادمین پیج از روش‌های دیگر درآمدزایی ازطریق شبکه‌های اجتماعی است.

کسب درآمد با موبایل  از طریق بازی

یکی از استفاده های کاربران از گوشی برای بازی است و 72 درصد از کاربران از گوشی برای باز استفاده می کنند و حداقل 1 ساعت در روز را صرف کار با گوشی می کنند بازی های مختلفی وجود دارد که با انجام آن ها می توانید درآمد دلاری با گوشی داشته باشید از معروف ترین بازی ها می توان به Call of Duty و Swagbucks ،Mistplay ،InboxDollars ،League of Legends ،Fortnite می توان نام برد.

کسب درآمد با گوشی از طریق تلگرام

با راه اندازی یک کانال تلگرام و افزایش فالورها می‌توانید در کانالتان تبلیغات قرار دهید با وجود فیلتر بودن افراد زیادی هنوز ار تلگرام استفاده می‌کنند. یکی از محبوب‌ترین کانال‌ها گیزمیز است که در حال حاضر دارای 1 میلیون فالور است و ادمین این پیج کار خود را با یک گوشی هواوی شروع کرد.

کسب درآمد با گوشی از طریق تلگرام

 ادمین شبکه‌های اجتماعی

بسیاری از شرکت‌ها و اینفلوئنسر‌ها به دنبال شخصی برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی و پیج‌های کاری خود هستند تا به کامنتها دایرکت‌ها پاسخ بدهند یا پست و استوری قرار دهند. ادمین اینستاگرام و مدیریت پیج از شغل‌های جدید برای کسب درآمد با گوشی در خانه است که کافیست ترفندهای کار کردن با این شبکه‌ها را بدانید اگر توانایی تولید محتوا هم داشته باشید درآمدتان بیشتر خواهد شد.

کسب درآمد از دیدن تبلیغات

شاید برایتان جالب باشد در حالی همه ما از دیدن تبلیغات دوری می کنیم اما می توان از دیدن این تبلیغات هم کسب درآمد کرد Swagbucks  یکی از معروف ترین سایت هاست که در ازای دیدن تبلیغات به شما درامد دلاری می دهد با مشاهد تبلیغات و شرک در نظر سنجی ها می توانید درآمد کسب کنید.

شیوه‌های کسب درآمد به مرور زمان تغییر می‌کنند؛ با ظهور هوش مصنوعی و ورود آن به همه زمینه‌ها، به تازگی راه‌های کسب درآمد از آن مطرح شده است. روش‌های کسب درآمد با هوش مصنوعی را ببینید تا بدون هیچ پیش زمینه‌ و تخصصی شما هم به درآمد برسید.

کسب درآمد با گوشی از طریق ارزهای دیجیتال

اگر به دنیای گسترده ارزهای دیجیتال علاقه دارید می توانید با اپلیکیشن هایی مانند StepN و MS امکان کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال را فراهم می کنند اما نکته ای که وجود دارد این است که با سرمایه کم شروع کنید و زمانی که به سود رسیدید از سودی که به دست می آورید مجدد سرمایه گذاری کنید و در ابتدای کار با مبلغ بالایی شروع نکنید.

حالا که تا اینجای مقاله آمدید پیشنهاد می‌کنم روش‌های کسب درآمد اینترنتی را بخوانید و با روش‌های کسب درآمد بدون سرمایه آشنا شوید. شما چه روش‌هایی را برای کسب درآمد با موبایل امتحان کرده‌اید؟ کدام روش را به عنوان بهترین روش پیشنهاد می‌کنید؟ تجربیات شما می‌تواند به بقیه خوانندگان مقاله کمک کند تا‌ ایده‌های کسب و کار خود را اجرا کنند، پس حتما نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
فاطمه هستم و نزدیک به دو ساله فعالیتم تو حوزه سئو و وردپرس جدی شده. به نظر من "تنها کسی که تو دنیا می تونه کمکت کنه خودتی، پس به خودت باور داشته باش"
سوالات متداول

درآمد کسب شده توسط افراد بر اساس تجربه، تخصص، درامد ریالی و دلاری می تواند از 2 تا 300 میلیون تومان باشد. درآمدهای دلاری معمولا با صرف زمان بیشتر و تولید محتوای ارزشمند بازدهی بیشتری داشته اند.

شما با موبایلتان می توانید به یکی از روش های زیر درآمد (دلاری یا تومانی) داشته بشید از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ادمین شبکه های اجتماعی
  • راه اندازی پیچ فروشگاهی در اینستاگرام
  • یوتیوبر شدن
  • فروش عکس
  • راه اندازی کانال تلگرام
  • همکاری فروش(افیلیت مارکتینگ)
  • طراحی و مدیریت سایت

 

روشهای مختلفی وجود دارد که می توانید با موبایلتان درآمد دلاری کسب کنید از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • راه اندازی کانال یوتیوب و انتشار ویدئو
  • گوگل ادسنس
  • فروش عکس
مقالات مرتبط
بنر
کسب درآمد با گوشی با 12 ایده کاربردی
کسب درآمد با گوشی با وجود تعداد بالای استفاده کنندگان از موبایل یک روش پردرآمد است بیش از ۶۰% ترافیک اینترنت دنیا از طریق گوشی‌های هوشمند مصرف می‌شود؛ این یک فرصت بالقوه برای شماست و می‌توانید در آرایشگاه، اتاق انتظار پزشک، خانه یا حتی در اتوبوس با گوشی که در دست دارید درآمد کسب کنید. در ادامه ...
بنر
44 ایده خلاقانه برای راه‌اندازی سایت فروشگاه اینترنتی
با افزایش خرید اینترنتی در ایران یک فرصت عالی راه اندازی کسب و کار، داشتن یک سایت فروشگاهی است. اگر به دنبال کسب درآمد بالا و یافتن بهترین ایده برای راه اندازی سایت فروشگاهی هستید، این مقاله را تا انتها بخوانید. احتمالا یک ایده برای آنلاین شاپ در این مقاله پیدا می کنید.
بنر
آموزش دریافت نماد الکترونیکی
اینماد نشانی است که سازمان توسعه تجارت الکترونیکی به سایت های فروشگاهی می دهد تا از حقوق مصرف کنندگان حمایت کند و شما به عنوان یک فروشگاه اینترنی باید این نشان را در سایت خود داشته باشید. برای اینکه شرایط دریافت نماد اعتماد الکترونیکی را بدانید و با مراحل اخذ آن آشنا شوید در این مقاله همراه ما ...
بنر
معرفی روش های کسب درآمد اینترنتی پولساز
با مطالعه این مقاله می توانید در زمان کوتاهی به کسب درآمد اینترنتی بپردازید. شما بدون تخصص هم می توانید از طریق اینترنت به درآمد بالا برسید و درآمدتان خود را همزمان افزایش دهید.
10 دیدگاه
mehdi_UX
mehdi_UX
16 اردیبهشت 1402 08:39

می خوام تجربه ام را با دوستانی که این مقاله را میخوننن به اشتراک بذارم سال 96 که دانشگاه قبول شدم هدیه قبولی من ی گوشی بود بعد از رفتن به دانشگاه به لپ تاپ نیاز داشتم و از اونجایی که زبانم خیلی خوبه و با همین گوشی که داشتم دنبال کسب درآمد با موبایل بودم و با ایده یکی از دوستام کار ترجمه انجام می دادم و بعد از ی سال تونستم لپ تاپ بخرم واقعا چ روزایی داشتم....

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
16 اردیبهشت 1402 08:42

ممنون مهدی عزیز که تجربه اتون را با ما به اشتراک گذاشتید

آیا مفید بود ؟
Masih _XXX
Masih _XXX
14 اردیبهشت 1402 09:10

سلام من کال آف دیوتی حرفه ای بازی می کنم به نظرتون ویدئوهای استریم چه قدر می تونه درآمد داشته باشه؟

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
14 اردیبهشت 1402 09:12

سلام بحث بازی و استریم طرفداران زیادی داره و می تونه آمار بازدید بالایی داشته باشید و درآمد خوبی به دست بیارید

آیا مفید بود ؟
طاها رسول زاده
طاها رسول زاده
07 اردیبهشت 1402 08:49

سلام من ب دنبال درآمد های خیلی بالا نیستم و در حد اینکه بتونم هزینه باشگاه و کلاس زبانم را دربیارم و چیزای که دوست دارم بخرم برام کافیه کاری که بشه در ماه 2 میلیون درآمد داشته باشه کدوم هست

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
07 اردیبهشت 1402 09:27

سلام پیشنهاد میشه ادمین پیج اینستاگرام بشید

آیا مفید بود ؟
پرهام
پرهام
06 اردیبهشت 1402 10:01

سلام
همه روش هایی که گفتید بهترین روش های کسب درآمد از گوشی هستند اما من واقعا نمی دونم سراغ کدوم برم؟

آیا مفید بود ؟
0
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
06 اردیبهشت 1402 11:24

سلام پرهام عزیز. این موضوع واقعا بر میگرده به توانایی و علاقه شما. باید ببنید کدوم روش بهترین برای شماست

آیا مفید بود ؟
نوشین بقایی
نوشین بقایی
06 اردیبهشت 1402 09:57

سلام
ممنون از مقاله خوبتون
من خیلی به محتوای ویدئویی علاقه دارم ولی در یک شهر کوچک زندگی می کنم و لوکیشن مناسبی برای ضبط ویدئو ندارم به نظرتون چه کار کنم

آیا مفید بود ؟
0
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
06 اردیبهشت 1402 11:36

سلام نوشین عزیز
برای اینکه با تولید محتوای ویدئویی به درآمد برسی باید ایده خوبی داشته باشی و محدودیت مکانی برات مساله نباشه. مثلا یه سر به یوتیوب بزن همه افراد الزاما از لوکیشن و امکانات خیلی عالی برای ویدئوهاشون استفاده نمی کنن مخصوصا ویدئو های اولی که منتشر کردن رو ببین. اگر شهرت طبیعت زیبایی هم داره می تونی ازش استفاده کنی. پس شروع کن و از محدویت هات نترس، خوشحال میشیم موفقیتتو ببینیم

آیا مفید بود ؟