ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
کسب درآمد از هوش مصنوعی
کسب درآمد

روش‌های کسب درآمد از هوش مصنوعی (آمار درآمدی)

این یک واقعیت است که هوش مصنوعی به زودی سرعت انجام کار، سبک زندگی و کار ما را تغییر می‌دهد و با توسعه این فناوری، انتخاب‌های بیشتری برای کسب درآمد غیرفعال بوجود می‌آید. خواه شما یک دانش آموز، برنامه نویس یا حتی تولید کننده محتوا باشید؛ در ادامه روش‌های درآمدی معرفی شده که با توانایی و علایق شما احتمالا مطابقت دارد.

0
04 آبان 1402
آخرین بروزرسانی: 09 اردیبهشت 1403

شاید شما هم درمورد کسب درآمد با هوش مصنوعی تبلیغات زیادی دیده باشید که شعاری تو خالی بنظر شما رسیده است؛ اما در واقعیت، این فناوری، می‌تواند یک فرصت ناب برای کسب درآمد باشد. در این مقاله قصد داریم بگوییم، از چه ابزارهایی استفاده کنید، چطور آنها را به کار بگیرید، چطور موقعیت شغلی مناسبی پیدا و درآمدزایی کنید. به همین دلیل مجموعه‌ای از روش‌های کسب درآمد از هوش مصنوعی (Make Money With AI) را به تفکیک برای افراد مبتدی و حرفه‌ای به همراه آمار واقعی از درآمد آنها بیان کرده‌ایم.

1: استفاده از AI در پروژه‌های فریلنسری (مناسب افراد مبتدی)

به کمک ابزارهای هوش مصنوعی (Artificial Intelligence)، تولید محتوا، ساخت و ویرایش تصاویر و ویدیو بدون تخصص بالا قابل انجام است. هوش مصنوعی در موقعیت‌های شغلی زیر به کمک فریلنسرها آمده تا بتوانند درآمد بالاتری کسب کنند.

  • کسب درآمد از هوش مصنوعی با تولید محتوا؛ از نویسندگی با AI کسب درآمد کنید

نویسندگی و تولید محتوا یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد از AI است که نیازی به تخصص بالایی ندارد. ابزارهای آنلاین هوش مصنوعی متنوعی مانند ChatGPT، Rytr، Copy AI، Shortly AI در زمینه تولید محتوا، نوشتن مقالات، تحقیق و خلاصه‌نویسی به شما بدون هیچ محدودیتی کمک می‌کنند. برای نوشتن مقاله با هوش مصنوعی باید مجموعه‌ای از دستورات را به این چت بات‌ها بدهید و مقاله تولید شده را بررسی و ویرایش نهایی را خودتان انجام دهید. با این ابزارهای هوش مصنوعی و صرفه‌جویی در وقت‌تان می‌توانید تعداد محتوای بیشتری تولید کنید.

اگر به تولید پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی علاقه دارید با هوش صنوعی و تبدیل متن به گفتار نیز می‌توانید صداهای طبیعی و واقعی تولید کرده و با صداگذاری با هوش مصنوعی هزینه و زمان تولید پادکست را کاهش دهید.

با تولید پست برای شبکه‌های اجتماعی خودتان، کسب و کارها یا اینفلوئنسرها نیز می‌توانید مخاطبان بیشتری را جذب کرده و در نهایت کسب درآمد کنید:

  • برای خودتان یک اکانت اجتماعی مثل توییتر یا اینستا بسازید.
  • عبارات پرمخاطب را انتخاب کرده و برای آنها با ابزارهای هوش مصنوعی تولید محتوا کنید؛ ابزارهای Midjourney، Tweethunter.io، ChatGPT، Jasper و غیره.
  • سپس آن را منتشر کنید. این محتوا را می‌توانید یا برای خودتان یا صاحبین کسب و کار  تولید کنید.

کسب درآمد از هوش مصنوعی با فریلنسری

نکته: کیفیت مقالاتی که تولید می‌کنید به دستوراتی که به این چت‌بات می‌دهید بستگی دارد و هر چه دستورات بهینه‌تری ارائه کنید، این ابزارها پاسخ دقیق‌تری به شما می‌دهند. این دستورات یا پرامپت‌‌ها زبان ارتباط موثر انسان با هوش مصنوعی هستند.

  • تصاویر را به صورت حرفه‌ای ویرایش کنید

روزانه پروژه‌های ویرایش تصویر، بهبود کیفیت تصویر، ترمیم عکس قدیمی و غیره در سایت‌های فریلنسری قرار داده می‌شوند و این فرصت مناسبی برای کسب درآمد است. علاوه براین افراد زیادی نیاز به یک ادمین پیج اینستاگرام دارند که بتوانند تصاویر و ویدیوی محصولات را ویرایش و در پیج قرار دهند. حتی اگر عکاس یا طراح گرافیک هستید هم می‌توانید از این ابزارها برای بهره‌وری بیشتر و درآمدزایی با هوش مصنوعی استفاده کنید.

یکی از ابزارهای هوش مصنوعی برای ویرایش حرفه‌ای تصاویر، سایت Fotor است که رایگان بوده که امکاناتی مانند متن و استیکر و مجموعه‌ای از افکت‌ها و فیلترهای مختلف را برای بهبود و ویرایش تصاویر در اختیار شما قرار می‌دهد.

همچنین اگر این روش درآمد زایی برای شما قطعی است پیشنهاد می‌کنم سری به دوره آموزش تولید محتوا باهوش مصنوعی راست چین آکادمی بزنید: در این دوره، با استفاده از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی، به شما آموزش داده می‌شود که چگونه:

  • عکس‌های جدید و خلاقانه طراحی کنید.
  • عکس‌های خود را به صورت حرفه‌ای ویرایش و ارتقا دهید.
  • از هوش مصنوعی برای خلق ایده‌های جدید و جذاب استفاده کنید.
توجه: اگر به دنبال تولید محتوای متنی و کدنویسی با هوش مصنوعی هستید، هوش مصنوعی گوگل به شما کمک می کند.
  • از طریق ساخت یا ویرایش ویدیو با هوش مصنوعی کسب درآمد کنید

یکی از کارهایی که کسب و کارها برون سپاری می‌کنند کوتاه کردن فیلم، افزودن افکت و انتقال‌ها، حذف یا همگام‌سازی صدا است و شما به عنوان فریلنسر بدون نیاز به تخصص خاصی می‌توانید با هوش مصنوعی راحت‌تر انجام دهید. ابزارهای FlexClip و Filmora دو نمونه از ابزارهای ویرایش ویدیو برای کسب درآمد از هوش مصنوعی هستند.

اگر قصد ویرایش و ادمین شدن پیج های اینستاگرامی را دارید به شما توصیه می کنیم، مقاله ویرایش تصاویر با هوش مصنوعی را برای ساخت تصاویر حرفه‌ای آنلاین شاپ‌ها مشاهده کنید.

اگر نوجوان یا دانشجویی هستید که تخصص خاصی ندارید و از طرفی هم نمی‌خواهید اوقات فراغتتان را به بطالت بگذرانید کار با ابزارهای AI را یاد بگیرید و بعنوان یک کار پاره وقت از هوش مصنوعی کسب درآمد کنید.

  • با هوش مصنوعی ویدیوهای تبلیغاتی بسازید

بسیاری از شرکت‌ها و کسب و کارها برای معرفی خودشان به تبلیغ محصول یا خدمات نیاز دارند و شما با ساخت ویدیو برای آنها می‌توانید درآمد خوبی کسب کنید. ابزارهای Raw Shorts ،FlexClip ،Wave Video برای طراحی ویدیوهای خلاقانه و حرفه‌ای به شما کمک کرده و برای تولید ویدیوهای آموزشی هم کاربردی هستند. مثلا اگر یک شرکت قصد معرفی خود در شبکه‌های اجتماعی را دارد، Lumen5 یک ابزار تبدیل متن به ویدیو برای ساخت فیلم‌های متحرک است و با فیلترها و قالب‌هایی که دارد برای ساخت فیلم در شبکه های اجتماعی کاربردی است.

  • برای کسب درآمد از هوش مصنوعی لوگوهای جذاب بسازید

طراحی لوگو یک شغل پردرآمد برای گرافیست‌ها است؛ اگر با فتوشاپ آشنایی ندارید و به این حوزه علاقمندید، ابزارهای Ai بستری را برای طراحی لوگو با هوش مصنوعی فراهم کرده‌اند. کار با این ابزارها ساده است، نیاز به تخصص ندارد و شما می‌توانید در زمان کوتاهی هر نوع لوگویی را برای کسب و کارها طراحی کنید. برای کسب درآمد با هوش مصنوعی از طریق ساخت لوگو فقط کافی است در یکی از ابزارهای ساخت لوگو مثل logoai.com ثبت نام کنید و اطلاعاتی مانند نام شرکت، حوزه فعالیت و غیره را به آن بدهید تا لوگوهای مرتبط برای شما بسازد. نحوه ساخت لوگو در این ابزارها و سایر ابزارها را در طراحی لوگو با هوش مصنوعی بببنید.

اما چطور موقعیت شغلی مناسبی در سایت‌های فریلنسری پیدا کنم؟

اگر مبتدی هستید، می‌توانید در سایت‌های کاریابی مثل جابینجا دنبال موقعیت‌های شغلی ادمین پیج اینستا، تولید محتوا و غیره بگردید. در کنار سایت‌های ایرانی، سایت‌های خارجی مثل upwork هم هستند که در صورت تسلط بر زبان انگلیسی با عضویت در آنها می‌توانید پروژه‌های فریلنسری خوبی گرفته و درآمد دلاری کسب کنید.

چالش‌های فریلنسری:

بسیاری از نیروهای کار مانند فریلنسرهای هندی با انجام حجم کار بالا و دستمزدهای پایین، متوسط درآمد را پایین آورده‌اند. علاوه بر این کارفرماها معمولا به افرادی اعتماد می کنند که نمونه کار و بازخورد مثبت بقیه کارفرما ها را در پروفایل خود دارند. به مرور و با گرفتن پروژه این اتفاق می‌افتد.

دریافت پروژه در سایت‌های فریلنسری ممکن است در ابتدای راه سخت باشد، اما با ارائه نمونه کار آنلاین و یک پروفایل غنی می‌توانید اعتماد کارفرما را جلب و به راحتی پروژه‌های اولیه خود را بگیرید و به تدریج با تعداد پروژه‌های بیشتر مبلغ بالاتری پیشنهاد دهید و درآمد بالاتری کسب کنید.

چند ترفند برای جـذاب دیــــــده شدن پروفایل شما در سایت‌های فریلسنری:

اول از همه طراحی سایت شخصی و قرار دادن نمونه کارها به صورت آنلاین، شما را در نظر کارفرما یک فرد حرفه‌ای نشان می‌دهد. سپس در کنار محتوای سئو شده می‌توانید ساخت تصویر، متن تبلیغاتی و غیره را انجام دهید و به این ترتیب کیفیت کار شما نسبت به سایر فریلسنرها متمایز می‌شود و در پروفایل خود به این نکته اشاره کنید.

افزونه AIkit یک روش سریع برای تولید محتوای خودکار و با کیفیت است که نیازی به ساخت اکانت OpenAI نخواهد داشت. با استفاده از این افزونه به سرعت می‌توانید هر نوع محتوایی را در سایت خود تولید و محتوا را به کارفرما ارائه کنید. در نهایت نمونه کارهای آنلاین خود را مجددا در پروفایل و وب سایت خود به نمایش بگذارید.تولید محتوای خودکار با 50 پرامپت آماده با افزونه AIKIT

  • برای کسب درآمد از هوش مصنوعی پرامپت‌های جدید بسازید و بفروشید

در بخش‌های قبلی درباره مهندسی پرامپت صحبت کردیم؛ این دستورات متون کوتاهی هستند که به هوش مصنوعی و چت بات‌ها می‌فهمانند که چه خروجی را در اختیار کاربر قرار دهند. برای کسب درآمد از هوش مصنوعی می‌توانید با جستجو در وب و بررسی پرامپت‌های هوش مصنوعی به کمک آزمون و خطا آنها را ایجاد کرده و با ساخت و فروش پرامپت در سایت‌هایی مثل Promptsideas و PromptBase بفروش برسانید. مجموعه‌ای از پرامپت‌ها و نحوه نوشتن آنها را در مقاله مهندسی پرامپت ببینید، این یکی از راه‌های کسب درآمد دلاری با هوش مصنوعی است.

  • با ساخت ویدیو در یوتیوب، بدون نمایش چهره درآمد کسب کنید

برای کسب درآمد از یوتیوب با هوش مصنوعی در شروع ساخت ویدیو ابتدا باید سناریوی آن را بنویسید؛ برای مثال از ChatGPT بخواهید که یک اسکریپت و ایده ویدیویی 2 دقیقه‌ای درباره مصر باستان برای شما بنویسد. سپس برای تولید صوت ویدیو از ChatGPT کمک گرفته و متن را به گفتار تبدیل کنید. راه دیگر این است که متن را به ابزار Prime Voice AI بدهید و با انتخاب نوع صدا (حتی صدای سلبریتی‌ها!) به راحتی متن خود را به صوت تبدیل کنید (تبدیل متن به گفتار) و صداهای واقعی و طبیعی تولید کنید. در انتها چند عکس اسلایدی پیدا کرده و صدا را به آن بچسبانید.

مقاله مهندسی پرامپت که پیش‌تر به آن اشاره شد را می‌توانید مطالعه کنید و بهترین دستورات ChatGPT و در مقاله ویرایش صدا با هوش مصنوعی می‌توانید همه ابزارهایی که برای ویرایش صدا، حذف نویز و صداگذاری را نیاز دارید، پیدا کنید.

یکی دیگر از ابزارهای تولید ویدیو در youtube ،Synthesia است که امکان دسترسی به بیش از 85 آواتار و 120 زبان برای تولید ویدیو را ارائه می‌دهد که البته رایگان نیست؛ ولی بعضی از ابزارها مانند Veed.io امکان ساخت ویدیو رایگان کمتر از 10 دقیقه را می‌دهند. ابزار دیگر Runway است که با تبدیل متن به ویدیو برای ساخت ویدیو و کسب در آمد از یوتیوب با هوش مصنوعی به کار می‌رود.

کسب درآمد از ساخت ویدیوی یوتیوب با هوش مصنوعی

نکته جالب در مورد خانم Kristen Walters این است که ویدیوها تنها به کمک تصاویر و ویدیوهای آماده به همراه افکت‌های دیداری ساخته شدند. آموزش کسب درآمد از یوتیوب را مشاهده کنید، این یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد دلاری با هوش مصنوعی است.

2: توسعه اپلیکیشن‌های مبتنی بر AI (کسب درآمد از هوش مصنوعی برای برنامه نویسان)

بسیاری از سرویس‌های طراحی شده با فناوری هوش مصنوعی و یادگیری ماشین می‌توانند بعضی از فرایندها را خودکار کنند. سرویس‌هایی مثل پشتیبانی آنلاین، مشاوره، سرویس چت اتوماتیک با چت بات AI، به شرکت‌های حقوقی، هاستینگ و غیره کمک می‌کند تا به صورت آنلاین و شبانه‌روزی پاسخ‌گوی کاربران خود باشند. اگر برنامه‌نویسی بلد باشید می‌توانید به هر طریق با کمک هوش مصنوعی درآمد کسب کنید.

  • برای کسب وکارها اپلیکیشن هوش مصنوعی یا دستیار مجازی طراحی کنید

شاید واقعی‌ترین شکل کسب درآمد از هوش مصنوعی ساخت، توسعه و فروش اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های هوش مصنوعی برای اتوماسیون کردن فرایندهای شرکت‌ها باشد. در واقع با توجه به افزایش استفاده از موبایل، ساخت اپ‌های هوشمند یکی از منابع کسب درآمد آینده‌دار است. هوش مصنوعی می‌تواند در توسعه اپلیکیشن به شما کمک کرده و از ساخت یک برنامه تعاملی گرفته تا پشتیبانی مجموعه‌ای از نکات فنی را انجام دهد. خب حالا چطور هوش مصنوعی در ساخت و توسعه این سیستم‌های خودکار به شما کمک می‌کند؟

چطور می‌توانم این ابزارها را به کار بگیرم؟

سایت Builder.ai یک پلتفرم برای ساخت اپلکیشن‌ و گزینه مناسبی برای ساخت اپ بدون کدنویسی است. به علاوه GitHub Copilot یک دستیار کد هوش مصنوعی است که OpenAI و GitHub آن را توسعه داده‌اند؛ در این ابزار برنامه نویسی (Programming Tool) کاربران به مجموعه کدهای معتبر Github دسترسی دارند و با ورود به حساب GitHub می‌توانند از این دستیار برای تکمیل خودکار کدها، شناسایی خطاهای کدنویسی و اصلاح آنها استفاده کنند. شما می‌توانید در ابزارهای کدنویسی با هوش مصنوعی به طور کامل با این ابزارها آشنا شوید.

چطور درآمد کسب کنم؟

اگر شرکت برنامه‌نویسی دارید به کمک یک بازاریاب می‌توانید تا هر سیستم یا اپلیکیشنی که با هوش مصنوعی توسعه داده‌اید را به شرکت‌ها معرفی کنید. به این ترتیب شرکت‌ها درگیر چالش‌های انسانی نخواهند شد. در نظر بگیرید شما یک دستیار مجازی جایگزین 3 نیروی انسانی پشتیبان را به یک سازمان معرفی کنید. قطعا برای آنها هم جذاب خواهد بود. ارائه این سرویس‌ها و کسب درآمد از هوش مصنوعی در حال حاضر در شرکت‌های آمریکایی ترند شده و شرکت‌های ارائه دهنده درآمد خوبی از این راه کسب کرده‌اند.

بهترین روش کسب درآمد از هوش مصنوعی برای برنامه نویسان

فرایندها، سیستم‌ها و چالش‌های مشتریان و بخش‌هایی که هوش مصنوعی برای آنها ارزش یا تغییر ایجاد می‌کند را شناسایی کرده و شرکتها را توجیه کنید که بهبود فرایندها به افزایش درآمدشان کمک می‌کند. استفاده از فناوری و ابزارهای خاص برای ایجاد نتایج مورد انتظار و خدمات مشاوره یکی از روش‌های کسب درآمد از هوش مصنوعی است.

3: فعالیت در حوزه Marketing (مناسب افراد آشنا به مارکتینگ)

بازایابی دیجیتال مجموعه‌ای از فرایندهای پیچیده است که نیاز به مهارت‌هایی مانند درک عمیقی از کانال‌ها، مشتریان، پلتفرم‌ها و چیدن کمپین‌هایی متناسب با آنها دارد. یکی از روش های کسب درآمد با هوش مصنوعی استفاده از این ابزارها برای انجام بهینه فرایندهای دیجیتال مارکتینگ مثل ایجاد کمپین‌ها و تحلیل نتایج است.

نکته: فرایند دیجیتال مارکتینگ نیاز به تحلیل و بررسی انسانی دارد و این ابزارها تنها به عنوان یک دستیار هستند. در ادامه می‌گوییم که چطور هوش مصنوعی برای سریع‌تر انجام شدن کارها به کمک مارکترها می‌آید.

  • از تبلیغ نویسی درآمد کسب کنید

تبلیغ‌نویسی یکی از وظایف بازاریاب‌ها است که زمان زیادی می‌گیرد. ابزار Jasper برای تولید شعارهای تبلیغاتی، نوشتن متن‌های تعاملی و جذاب، متن ایمیل و غیره به شما کمک می‌کند. ربات ChatGPT و OwlyWriter نیز در تولید متن‌های تبلیغاتی برای فیس بوک یا اینستاگرام به‌ کار می‌روند.

  • پست‌های شبکه اجتماعی را ایجاد کنید

ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید پست برای شبکه‌های اجتماعی نیز به کار می‌روند؛ مثلا ابزار Lately برای تولید پست‌ها و ویدیوهای شبکه‌های اجتماعی انواع پلتفرم‌ها به صورت خودکار کاربرد دارد. این ابزار که پیشنهادات هوشمندی ارائه می‌دهد در عرض چند دقیقه تعداد زیادی پست شبکه اجتماعی متنی، صوتی و ویدیویی تولید می‌کند. از ابزار ChatGPT برای نوشتن سناریو ویدیویی یا متن پست‌ انواع شبکه‌های اجتماعی می‌توانید استفاده کنید.

نکته: هرچند هوش مصنوعی به مارکتینگ (Marketing) بیشتر در زمینه تولید محتوا کمک می‌کند ولی ابزارهای زیر برای اهداف پیچیده‌تر برای درآمدزایی با هوش مصنوعی توسعه یافته‌اند. برای دسترسی به تمامی این ابزارها باید آن‌ها را به صورت اشتراک ماهانه تهیه کنید.

  • Seventh Sense: تحلیل کمپین‌ها و مدیریت کمپین‌های ایمیل مارکتینگ
  • MarketMuse: گروه‌بندی، تحلیل رقبا، بررسی SERP

کاربرد AI در دیجیتال مارکتینگ و کسب درآمد از هوش مصنوعی

4: کسب درآمد با هوش مصنوعی مناسب متخصصین هر حوزه

با ساخت دوره‌های آنلاین از هوش مصنوعی کسب درآمد کنید

اگر استاد دانشگاه یا مدرس یا حتی متخصص (Expert) حوزه خاصی هستید، هوش مصنوعی و چت‌بات‌هایی مثل OpenAI و CopyAI به شما درباره سرفصل و محتوای دوره‌ها ایده می‌دهند تا بتوانید مطالب درسی‌تان هر دوره‌ای که بخواهید را به خوبی سازماندهی کنید؛ حتی آموزش کار با ابزارهای هوش مصنوعی!

برای ساخت دوره با هوش مصنوعی:

  • حوزه‌ای که در آن دانش دارید را مشخص کنید.
  • فضا برای فروش دوره‌های آنلاین را مشخص کنید؛ این فضا می‌تواند یک سایت باشد.
  • با AI سرفصل‌ها را تعیین کرده و محتوای آنها تولید کنید.
  • محتوا را منتشر کرده و برای آن تبلیغات انجام دهید.

سایر ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید ویدیو، ایجاد اسکریپت ویدیو و تبدیل متن به گفتار بسیار کمک کننده هستند تا شما یک دوره آنلاین کامل تولید کرده و از فروش آن درآمد کسب کنید. دو تا از این ابزارها، EasyAI و Thinkific است که شما می‌توانید به صورت رایگان تا 14 روز از آن استفاده کرده و در ادامه باید نسخه پرمیوم آن را تهیه کنید.

کسب درآمد با هوش مصنوعی با ساخت دوره آنلاین

طراحی دکوراسیون خانه؛ کسب درآمد از هوش مصنوعی برای معماران

اگر از معماری سر رشته دارید با هوش مصنوعی می‌توانید به عنوان یک طراح پروژه‌های بیشتری را مدیریت کرده و درآمد بیشتری کسب کنید. فرایندهای معماری مانند طراحی دکوراسیون داخلی و آماده‌سازی نقشه ساختمان بسیار زمان‌بر هستند و خودکار کردن بخشی از آنها می‌تواند به کم کردن هزینه‌های نیروی کار و افزایش درآمد کمک کند. برای مثال اگر کار شما طراحی داخلی است با ابزار AI می‌توانید ایده‌های بهبود بدهید، سریع‌تر طرح موردنظر را ارائه داده و تصاویر خلاقانه‌ای را تولید کنید.

ابزارهای هوش مصنوعی گزینه‌‌های طراحی را بر اساس نیاز مشتری و فضای موجود به شما ارائه می‌دهند. از الگوریتم‌های تشخیص الگو پیچیده استفاده می‌کنند و به همین دلیل معماران را از فرایندهای پیچیده و زمان‌بر نجات می‌دهد. ابزارهای کسب درآمد از هوش مصنوعی Artificial Inteligent عبارتند از:

  • Maket.ai: ابزار طراحی دکوراسیون داخلی
  • floorplan: تبدیل ایده به مدل سه بعدی، بهبود و ساده‌سازی آن
  • midjourney: برای تبدیل متن به تصاویر، بررسی پروژه‌ها، ایجاد مدل‌های سه بعدی که بسیاری از طراحان و معماران آن را سادگی استفاده از آن را تحسین کرده‌اند.
  • Sidewalklabs: برای طراحی شهری
  • Archistar: مواردی مثل قوانین ارتفاع مجاز ساختمان‌ها، منطقه‌بندی و مناطق حفاظت شده را فراهم می‌کند.
  • Home by me: ابزار رایگان برای طراحی دکوراسیون داخلی، اتاق‌ها، دیوارها، در و پنجره‌ها و غیره
  • Spacemaker: به معماران، توسعه‌دهنگان و برنامه‌ریزان شهری کمک می‌کند تا در طراحی، سریعتر تصمیم‌گیری کنند.

چطور درآمد کسب کنم؟

فقط کافی است یکی از این ابزارها که مناسب کارتان است را نصب کنید و با آن کار کنید؛ به این ترتیب با خودکار کردن بخشی از فرایندها، دیگر به نیروی کار و هزینه‌های اضافه نیاز ندارید.

اگر در هر حوزه‌ای متخصص هستید، کافیست در مورد کاربرد هوش مصنوعی جستجو کنید، حتما ایده‌های جذابی به شما پیشنهاد داده می‌شود.

کسب درآمد از هوش مصنوعی برای تریدرها

شاید بپرسید کاربرد هوش مصنوعی در ترید ارز دیجیتال چیست؟ AI وارد معاملات مالی هم شده و با ارائه ربات‌های معاملاتی ارز دیجیتال، به سرمایه‌گذاران بازارهای مالی برای تحلیل‌های دقیق‌تر، تحلیل و پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال، خودکار کردن وظایف معاملاتی و کسب درآمد دلاری از هوش مصنوعی کمک می‌کنند.

ربات‌های معاملاتی ارز دیجیتال داده‌های بازار را تجریه و تحلیل کرده و با توجه به تغییرات قیمت‌های ارز دیجیتال در هر ساعت از شبانه روز به کمک هوش مصنوعی معاملات را خودکار انجام می‌دهند.

معاملات الگوریتمی پلتفرمی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی هستند که از الگوریتم‌های پیچیده برای تجزیه و تحلیل داده‌ها و انجام معاملات به شکل خودکار استفاده می‌کنند. تریدرها به کمک هوش مصنوعی و با معاملات الگوریتمی، سودهای کلانی را به دست می‌آورند.

چطور درآمد کسب کنم؟

همه افراد می‌توانند بدون هیچ دانش و تخصص اولیه‌ای و با اطلاعات کم فعالیت خود را شروع کرده و به تدریج دانش خود را بالا ببرند. به این ترتیب از آن برای کسب درآمد دلاری از هوش مصنوعی استفاده کنند. با این وجود باز هم اگر این موضوع برای شما مبهم است بهتر است اینستاگرام راست چین را دنبال کنید.

حرف آخر؛ AI ابزار است نه یک ترفند جادویی!

چه بخواهیم چه نخواهیم دنیا در حال تحول است و اگر می‌خواهیم عقب نمانیم باید از فرصت‌های پیش رو به بهترین شکل استفاده کنیم. در این بین هوش مصنوعی بعنوان ابزاری است که در اختیار استفاده کنندگان قرار گرفته تا کارها به صورت هوشمندانه و سریعتر انجام شود. درنظر بگیرید که AI یک عصای جادویی برای سریع‌ پولدار شدن نیست، اما اگر از این فناوری هوشمندانه استفاده کنید به سادگی می‌توانید مثل خیلی از افراد به درامد بالاتری برسید.

مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
مهسا هستم و 4 ساله در حوزه وردپرس و دو سال در حوزه سئو فعالیت دارم. معتقدم که انسان در شرایط نامساعد نباید خودش رو ببازه و نا امید بشه چون فصل دوباره جوونه زدن هم خواهد رسید...
سوالات متداول

اگر شما فریلنسر، برنامه نویس و یا فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ هستید، با روش‌های زیر می‌توانید از هوش مصنوعی درآمد کسب کنید.

  • کسب درآمد از نویسندگی
  • ساخت ویدیوهای تبلیغاتی
  • ویرایش ویدیوها با هوش مصنوعی
  • ویرایش حرفه‌ای تصاویر
  • تبلیغ نویسی
  • ساخت دوره‌های آنلاین

بله. شما می‌توانید با ابزارهای هوش مصنوعی و تولید محتوا برای پست‌های وبلاگ، شبکه‌های اجتماعی، توسعه اپلیکیشن، تبلیغ نویسی، تولید ویدیو و دوره‌های آنلاین و فروش آنها به شرکت‌ها و افراد درآمد کسب کنید.

مقالات مرتبط
بنر
سایت های همکاری در فروش ایرانی
در سال های اخیر بسیاری از وب سایت های ایرانی امکان افیلیت مارکتینگ یا سیستم همکاری در فروش را در سایت خود ایجاد کرده اند. افیلیت مارکتینگ یک سیستم کسب درآمد است و افراد در صورت انتخاب درست محصول و تبلیغ موثر می توانند درآمد ماهیانه داشته باشند. مزیت سیستم های همکاری در فروش این است که نیاز به ...
بنر
کسب درآمد با گوشی با 12 ایده کاربردی
کسب درآمد با گوشی با وجود تعداد بالای استفاده کنندگان از موبایل یک روش پردرآمد است بیش از ۶۰% ترافیک اینترنت دنیا از طریق گوشی‌های هوشمند مصرف می‌شود؛ این یک فرصت بالقوه برای شماست و می‌توانید در آرایشگاه، اتاق انتظار پزشک، خانه یا حتی در اتوبوس با گوشی که در دست دارید درآمد کسب کنید. در ادامه ...
بنر
9 روش کسب درآمد دلاری از برنامه نویسی
یکی از شغل‌هایی که امکان گرفتن پروژه به صورت دلاری و کسب درآمد بالا دارد، برنامه نویسی است. اگر می‌خواهید درآمدتان را 50 برابر کنید در این مقاله همراه ما باشید تا روش‌های کسب درآمد دلاری از برنامه نویسی را معرفی کنیم.
بنر
9 سایت کسب درآمد از اینترنت در ایران که بهترین اند
در این مقاله بهترین سایت های کسب درآمد اینترنتی در ایران و خارج بررسی شدند. در صورتی که بخواهید در منزل و بدون هزینه یک شغل تمام وقت یا پاره وقت داشته باشید این وب سایت ها می توانند یک انتخاب مناسب برای شما باشند. کسب درآمد از این سایت های ایرانی و خارجی می تواند بر اساس سطح مهارت و زمانی که ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.