ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
سایت های کسب درآمد از اینترنت
کسب درآمد

9 سایت کسب درآمد از اینترنت در ایران که بهترین اند

در این مقاله بهترین سایت های کسب درآمد اینترنتی در ایران و خارج بررسی شدند. در صورتی که بخواهید در منزل و بدون هزینه یک شغل تمام وقت یا پاره وقت داشته باشید این وب سایت ها می توانند یک انتخاب مناسب برای شما باشند. کسب درآمد از این سایت های ایرانی و خارجی می تواند بر اساس سطح مهارت و زمانی که برای انجام آن می گذارید متفاوت باشد.

7
10 آبان 1400
آخرین بروزرسانی: 16 فروردین 1403

تقریبا از زمان کرونا به بعد کسب درآمد از اینترنت به یک روش رایج درآمد زایی تبدیل شد، هم چنین بخاطر نیاز بسیاری از افراد (دانش آموزان، دانشجویان و …) به کار پاره وقت سایت های درآمد زایی بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفت. یکی از روش های کسب درآمد اینترنتی از طریق سایت هایی است که به شما کمک می کنند بتوانید به صورت پاره وقت در خانه و به صورت دورکاری پول دربیاورید.

در این مقاله به معرفی بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی می پردازیم در بخش اول قصد داریم بهترین سایت های ایرانی را به همراه ویژگی های آنها معرفی کنیم و در قسمت بعدی بهترین سایت های خارجی برای  کسب درآمد دلاری را آورده ایم.

بهترین سایت کسب درآمد رایگان اینترنتی

با عضویت در سایت های ایرانی با دانش و مهارتی که دارید به کارفرماها از سراسر ایران متصل می‌شوید و یا از برخی از سایت‌ها مستقیم می‌توانید درآمد کسب کنید. پس از عضویت و انجام چند پروژه و شناخته شدن و مشاهده رزومه شما باعث اعتماد کاربران می‌شود و یک رزومه خوب به گرفتن پروژه های بیشتر و افزایش درآمد شما کمک می کند.

بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی ایرانی

در ایران سایت های درآمد زایی بسیاری وجود دارند که لازمه هر کدام داشتن یک تخصص است با داشتن مهارت در هر رشته ای از برنامه نویسی تا آشپزی و عضویت در این سایت ها می توانید پروژه بگیرید و درآمد دائمی داشته باشید.

1- راست چین

راست چین معتبرترین مارکت در زمینه فروش محصولات طراحی سایت در ایران است که می‌توانید با روش های مختلفی مانند طراحی و فروش قالب و افزونه های ایرانی و یا فارسی سازی آن‌ها از طریق سایت راست چین درآمد خوبی کسب کنید.

برای اینکه بتوانید صفر تا 100 مسیر فارسی سازی یک قالب و افزونه را خودتان انجام دهید پیشنهاد می کنم دوره فارسی سازی قالب و افزونه وردپرس که بر اساس پروژه عملی ( فارسی سازی قالب تراولر) است را مشاهده کنید.

با دوره فارسی سازی قالب و افزونه، کسب درآمد میلیاردی را در راست چین تجربه کن!

دوره فارسی سازی قالب و افزونه 

 دوره برنامه نویسی وردپرس راست چین هم طراحی افرونه و کدنویسی وردپرس را اموزش می دهد.

راست چین، سایت کسب درامد رایگان

2- پونیشا

پونیشا یکی از اولین سایت های فریلنسری و دورکاری برای کسب درآمد از سایت های ایرانی در خانه است. کاربران می توانند از طریق آن با افراد متخصص ارتباط بگیرند و پروژه های خود را به آنها بسپارند.

نمونه پروژه هایی که کاربران تعریف می کنند اپلیکیشن اندروید و بازی، برنامه نویسی وب و نرم افزار، تایپ و ترجمه، تولید محتوا، نصب و راه اندازی وردپرس، طراحی لوگو، خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ، طراحی قالب وردپرس و غیره هستند. در صورتی که در هر یک از این زمینه ها دانش دارید تنها با ثبت نام می توانید پروژه بگیرید. پروفایل کاربران، رزومه، نمونه کارهایشان و امتیازاتی که کاربران داده اند قابل مشاهده است.

پونیشا از سایت های کسب درآمد ایرانی

3- آپارات

اگر تمایل به کسب درآمد از طریق ویدیوهای آموزشی دارید و از ضبط ویدیو لذت می برید، سایت آپارات منبع درآمد خوبی است.

برای تولید محتوا ویدئویی موضوعاتی مانند آموزش، سلامت، هنری، گردشگری، تبلیغات، علم و تکنولوژی، خبری، طنز و … می توانید انتخاب کنید.

ویدیوها باید یونیک باشند و خود شما آنها را تهیه کرده باشید، ویدیوهایی که می گذارید به محض اجرا با یک تبلیغ شروع می شوند و مبلغ این تبلیغ به شما که دارنده ویدیو هستید تعلق می گیرد.

آپارات کسب درآمد از سایت های ایرانی در خانه

choosearea

4- دیجی کالا

یکی از بهترین سایت های کسب درآمد اینترنتی دیجی کالا است. دیجی کالا با تنوع دسته بندی به همه کسانی که کالایی برای فروش دارد این امکان را می دهد که بتوانند کالاهای خود را در این سایت قرار دهند. کالاها در دسته بندی هایی مانند کتاب و لوازم التحریر، زیبایی و سلامت، لوازم خانه و آشپزخانه، مد و پوشاک، موبایل و لوازم جانبی آن، کالاهای سوپرمارکت و غیره هستند.

برای کسب درآمد از دیجی کالا  به عنوان فروشنده ثبت نام کنید و به فروش محصولاتتان بپردازید یا از همکاری در فروش دیجی کالا کسب درآمد کنید.

دیجی کالا بهترین سایت های کسب درآمد اینترنتی
اگر خودتان محصولی ندارید می‌توانید در افیلیت دیجی کالا عضو شوید و با طراحی سابت همکاری در فروش و قرار دادن لینک محصولاتتان به ازای فروش می‌توانید کمیسیون دریافت کنید.

5- کارلنسر

از بهترین سایت های کسب درآمد اینترنتی فریلنسری، کارلنسر است که کارفرمایان و فریلنسرها در آن ثبت نام می‌کنند.  مدل کسب و کار این سایت به این صورت است که کارفرما بعد از ثبت نام  پروژه خود را برای انجام تعریف می‌کند و فریلنسرها پیشنهاد همکاری برای کارفرما ارسال می‌کنند، بعد از اینکه روی مبلغ نهایی و شرایط با یکدیگر توافق کردند، کارفرما یا کاربر مبلغ را پرداخت میکند و بعد از پرداخت هزینه، مبلغ نزد کارلنسر می ماند و بعد از تحویل کار به حساب فریلنسر واریز می شود.

پروژه ها شامل خدمات تایپ، ترجمه زبان های مختلف، امور گرافیکی، عکاسی، کد نویسی، طراحی سایت،معماری و نقشه کشی و… می شوند.

کارلنسر سایت کسب درآمد ایرانی

6- پارس کدرز

یک سایت کسب درامد رایگان، پارس کدرز معروف به بازار کار آنلاین است که بیش از 13 سال سابقه دارد. در این سایت بعد از ثبت نام کاربران پروژه خودشان را ثبت می کنند و پیشنهادات را از متخصصان آن پروژه دریافت می کنند. به علاوه شما به عنوان یک فریلنسر، می‌توانید درخواست‌ها را مشاهده کنید و هر درخواستی که تمایل به انجام آن داشتید را انتخاب کنید.

در واقع در پارسکدرز کاربران درخواست را ثبت می کنند و منتظر پیشنهاد از سمت کارشناس می مانند. این وب سایت یک پرداخت امن را ایجاد می کند و حتی کاربر می تواند از فریلنسر درخواست ضمانت انجام کار را داشته باشد. مهارت هایی که پارس کدرز نیاز دارد طراحی گرافیک و لوگو، تایپ، تولید محتوا، برنامه نویسی، طراحی وب سایت، پشتیبانی وب سایت، ساخت اپلکیشن و … است.  از جمبه پروژه هایی که در سایت پارس کدرز وجود دارد برای زبان برنامه نویسی PHP است، با شرکت در دوره PHP می توانید به عنوان یک برنامه نویسی حرفه ای وارد بازار کار شوید.

پارسکدرز؛ سایت کسب درآمد ایرانی

7- ایران تایپیست

ایران تایپیست یکی از بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی است. شما با ثبت نام در این سایت می‌توانید خدمات ترجمه و تایپ را به کاربران ارائه دهید. تسویه با شما به صورت دوره ای و ماهیانه انجام می‌شود و درصدی از مبلغ واریزی کاربر به حساب شما منتقل می‌شود. برای اینکه به عنوان مترجم شروع به کار کنید دو آزمون به صورت آنلاین و آفلاین از شما گرفته می شود و در صورت قبولی به عنوان مترجم شروع به کار می کنید.

8- انجام میدم

سایت فریلنسری انجام میدم برای کسب درآمد از اینترنت است و امکان مقایسه بین خدمات را برای کاربران فراهم می‌کند. این مقایسه بر اساس قیمت، نظرات کاربران قبلی، سوابق فریلنسر انجام می‌شود. کاربر برای برون سپاری کارش بعد از ثبت نام در گام اول خدمات مورد نظر را جست و جو می کند. از میان بسته های خدمات که به آنها کاره گفته می شود یکی از خدمات را انتخاب می کند و هزینه خود را پرداخت کرده و سپس کار خود را تحویل می گیرد.

کارهایی که کاربران می توانند در این سایت آنها را برون سپاری کنند شامل تبلیغات و بازاریابی، تایپ، ترجمه و نویسندگی، گرافیک، برنامه نویسی، دستیار مجازی، انیمیشن، موسیقی و صدا و … می شوند.

سایت انجام میدم، یک سایت کسب درامد رایگان

9- با سلام

با سلام یک بازار آنلاین و بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی ایرانی برای عرضه محصولات خانگی، محل و سنتی است. شما به عنوان تولید کننده محصول خود را در سایت می گذارید و کاربر محصول را مستقیما از شما می خرد. محصولات این بازار صنایع دستی، خشکبار، عطاری، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و غیره هستند و هر فروشنده یک غرفه دارد. امکان گفت و گو با غرفه دار وجود دارد و پروفایل فروشنده کاملا مشخص است.

با سلام بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی

بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی خارجی با درآمد دلاری

در کنار معرفی سایت کسب درامد رایگان ایرانی در این بخش سایت های خارجی که می‌توانید از طریق آنها درآمد کسب کنید را معرفی می‌کنیم.

یوتیوب

علاوه بر سایت های کسب درآمد ایرانی که گفته شد با سایت یوتیوب می‌توانید همانند آپارات از طریق ویدئو پول دربیاورید، کسب درآمد از یوتیوب به صورت دلاری است. مدل درآمدی یوتیوب به این صورت است که در ازای هر بازدید تبلیغات، به سازنده ویدیو پول می‌دهد، هر چه تبلیغات بیشتری در ویدیو قرار بگیرد شانس افزایش درآمد بالاتری می‌رود.

 سایت Swagbucks

در سایت Swagbucks از طریق انجام فعالیت مانند خرید کردن از سایت های طرف قرارداد آن مانند آمازون، تماشای فیلم، استفاده از موتور جست و جو گر وب سایت، معرفی یک دوست و … می توانید اعتبار که اصطلاحا به آن SB گفته می شود، دریافت کنید. 

سایت های فریلنسری خارجی

افراد با توجه به شرایط امروز کشورمان به دنبال درآمد دلاری هستند. بسیاری از سایت های خارجی فریلنسری با با ارائه پروژه برای کسب درآمد دلاری مناسب هستند اما باید مهارت‌های خود را بالا ببرید. از سایت های برتر فریلنسری خارجی می توان fiverr، uPWORK و غیره را نام برد. 

بهترین قالب های کاریابی را دانلود کنید

همان طور که دیدید مدل کسب و کارهای اینترنتی سایت‌های معرفی شده بر اساس درصدی از فروش است شما می‌توانید از این سایت‌ها کسب درآمد کنید یا خودتان به دنبال راه اندازی سایت هایی باشید که از این مدل درآمدی استفاده می کنند البته منظور یک ایده جدید است.

در این مقاله به معرفی و بررسی 9 بهترین سایت کسب درآمد اینترنتی ایرانی و خارجی پرداختیم. این سایت‌ها برای افرادی مناسب هستند که قصد کسب درآمد در منزل را دارند و نمی‌خواهند تمام وقت درگیر کار شوند به خصوص یکی از روش های پیدا کردن پروژه برای شغل های اینترنتی برای دانشجویان است که در گرفتن پروژه با مشکل مواجه هستند.

مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
مهسا هستم و 4 ساله در حوزه وردپرس و دو سال در حوزه سئو فعالیت دارم. معتقدم که انسان در شرایط نامساعد نباید خودش رو ببازه و نا امید بشه چون فصل دوباره جوونه زدن هم خواهد رسید...
مقالات مرتبط
بنر
سایت های همکاری در فروش ایرانی
در سال های اخیر بسیاری از وب سایت های ایرانی امکان افیلیت مارکتینگ یا سیستم همکاری در فروش را در سایت خود ایجاد کرده اند. افیلیت مارکتینگ یک سیستم کسب درآمد است و افراد در صورت انتخاب درست محصول و تبلیغ موثر می توانند درآمد ماهیانه داشته باشند. مزیت سیستم های همکاری در فروش این است که نیاز به ...
بنر
کسب درآمد با گوشی با 12 ایده کاربردی
کسب درآمد با گوشی با وجود تعداد بالای استفاده کنندگان از موبایل یک روش پردرآمد است بیش از ۶۰% ترافیک اینترنت دنیا از طریق گوشی‌های هوشمند مصرف می‌شود؛ این یک فرصت بالقوه برای شماست و می‌توانید در آرایشگاه، اتاق انتظار پزشک، خانه یا حتی در اتوبوس با گوشی که در دست دارید درآمد کسب کنید. در ادامه ...
بنر
9 روش کسب درآمد دلاری از برنامه نویسی
یکی از شغل‌هایی که امکان گرفتن پروژه به صورت دلاری و کسب درآمد بالا دارد، برنامه نویسی است. اگر می‌خواهید درآمدتان را 50 برابر کنید در این مقاله همراه ما باشید تا روش‌های کسب درآمد دلاری از برنامه نویسی را معرفی کنیم.
بنر
دانلود رایگان نمونه طرح توجیهی استارت آپ
داشتن یک کسب و کار بسیار شیرین است. میتوانیم افراد زیادی را در اقوام و آشنایان ببینیم که بواسطه کسب و کارشان به آرزو ها و رویاهای شیرین خود رسیده اند. اگر شما هم به فکر شروع و رشد کسب و کار خود افتاده اید و قصد دارید در یکی از شتاب دهنده ها عضو شوید یا در جلسات جذب سرمایه گذار شرکت کنید، حتما ...
7 دیدگاه
sarinafara
sarinafara
20 فروردین 1403 17:09

شما موفق بوده اید ؟

آیا مفید بود ؟
0
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
21 فروردین 1403 09:34

سلام وقت بخیر
بله دوست عزیز در حال حاضر بیش از 7000 محصول و بیش از 4000 طراح در راست چین مشغول به کار هستند که این آمار در دو سال اخیر افزایش چشم گیری داشته است.

آیا مفید بود ؟
jjajsjs
jjajsjs
19 دی 1402 11:09
پاسخ به‌صورت خصوصی ارسال شده و تنها برای مطرح کننده و پاسخ دهنده قابل نمایش است!
آیا مفید بود ؟
0
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
19 دی 1402 13:22
پاسخ به‌صورت خصوصی ارسال شده و تنها برای مطرح کننده و پاسخ دهنده قابل نمایش است!
آیا مفید بود ؟
hadi20240
hadi20240
16 دی 1402 16:43

سلام دوستان
دنبال کسب در آمد هستید
یه برنامه براتون دارم که میتونید با روش های متفاوتی کسب در آمد بکنید
برنامه کارنت را نصب کنید
ثبت نام کنید و کد معرف را e24202062 👉 وارد نمایی
و خیلی راحت با ثبت نام و وارد کردن این کد ۵۵ هزار تومن دریافت نمایید

آیا مفید بود ؟
0
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
17 دی 1402 08:22

سلام
ممنون از شما دوست گرامی

آیا مفید بود ؟
mehrii
mehrii
08 آبان 1402 20:51
پاسخ به‌صورت خصوصی ارسال شده و تنها برای مطرح کننده و پاسخ دهنده قابل نمایش است!
آیا مفید بود ؟
0