ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
بهترین شغل های اینترنتی برای دانشجئیان
کسب درآمد

بهترین شغل های اینترنتی برای دانشجویان + 7 پیشنهاد پولساز

داشتن یک شغل پاره وقت دانشجویی به شما اعتماد به نفس می دهد. اعتماد بنفسی که به شما کمک می کند تا با خیالی راحت تر به ادامه تحصیل بپردازید. داشتن بهترین شغل اینترنتی برای دانشجویان حتی میتواند آینده آن ها را تضمین کند.

0
08 تیر 1401
آخرین بروزرسانی: 14 فروردین 1403

هم سن و سالی سلام… خوشحالم که برای جستجوی بهترین شغل های اینترنتی برای دانشجویان به مقاله من رسیدید.

همه ما از شرایط اقتصادی موجود در جامعه کاملاً آشنا هستیم. شرایطی که در آن بسیاری از دانشجویان دغدغه پیدا کردن یک “شغل خوب” را دارند. خرج و مخارج های دانشگاه به یک طرف از طرفی دیگر دانشجویان درست در برهه ای قرار دارند که نیاز دارند روی پای خودشان بایستند تا به خانواده خود نشان دهند که می توانند گلیم شان را از آب بیرون بکشند.

دوران دانشجویی من مصادف با آشنایی آقای روانبخش شد. یک آشنایی اتفاقی که باعث شد با شغل ایشان آشنا شوم. بعد از مدتی در دفتر تبلیغاتی شان، مشغول به کار شدم. زمان هایی که تایم آزاد داشتم به صورت حضوری در دفتر کار میکردم؛ و زمان هایی که شرایط برای حضور من در دفتر محیا نبود بصورت دورکاری فعالیت میکردم. یعنی اگر در خوابگاه بودم و یا برای تعطیلات به منزل می رفتم با همان لپ تاپ دانشجوی ام کار ها را راه می انداختم… سرتان را بدرد نیاورم، درست در همین شرایطی که شما قرار دارید، من و بسیاری از دانشجویان دیگر بدنبال شغل های اینترنتی پاره وقت بودیم و از پس آن برآمدیم پس شما هم می توانید…

کار اینترنتی برای دانشجویان و چند مسئله مهم!

اگر بدنبال کار دانشجویی اینترنتی هستید، مطمئناً یکسری سوالات برای شما پیش آمده است مثل:

  • فرصت میکنم هم درسم را بخوانم هم به کار و شغلم برسم؟
  • مگر یک کار پاره وقت دانشجویی اینترنتی چقدر “درآمد” دارد که بخواهم وقتم را برای آن بگذارم؟
  • منکه بیشتر تایمم را یا در دانشگاه هستم یا در مسیر رفت و برگشت دانشگاه؛ پس کی فرصت میکنم به سر کار بروم؟
  • اصلاً کسی با شرایط کاری من کنار می آید؟

درست همان سوالاتی که من برای داشتن یک شغل اینترنتی پاره وقت از خودم می پرسیدم. در ادامه به تمام این سوالات پاسخ میدهیم.

روش های کسب درآمد اینترنتی بسیار زیاد هستند، اما تمام آنها برای یک کار دانشجویی پاره وقت مناسب نیستند. در ادامه با بهترین شغل های اینترنتی برای دانشجویان آشنا می شویم.

 

بهترین شغل های اینترنتی برای دانشجویان

مهارت های پولساز برای دانشجویان

بنظر شما داشتن مدرک مهم تر است یا داشتن یک “مهارت پولساز”؟

قصد ندارم که در این مقاله به نقد و بررسی سیستم آموزشی بپردازم ولی با این حال با بیان سوال بالا قصد دارم خودتان به یک جواب کلی برسید.

اولین قدم برای داشتن یک “درآمد مناسب” کسب مهارت است. مهارتی که بازار کار آن در جامعه وجود داشته باشد تا بتوان با تکیه بر دانش و مهارتی که داریم به یک درآمد مناسب برسیم. باید شکرگذار باشیم در دورانی زندگی می کنیم که با گسترش و رشد اینترنت این بستر برای ما فراهم شده است که در هر موقعیت و مکانی که هستیم با داشتن فقط یک سیستم و اینترنت به درآمد خوب و حتی عالی برسیم. یک فرصت طلایی که نباید از آن غافل شد.

در ادامه به بررسی چند کار دانشجویی پر درآمد برای دانشجویان می پردازیم اما قبل از آن پیشنهاد می کنم برای درک بهتر مفهوم عبارت فریلنسری، مقاله کسب درآمد از فریلنسینگ را مطالعه کنید.

یکی از راه های تقویت مهارت های پولساز در نوجوانان برای دریافت حقوق بیشتر تقویت مهارت های نرم  و سخت است.

 

   1. قلم خوبی داری؟ پس نویسنده شو!

تولید محتوا یک شغل آنلاین برای دانشجویان

یکی از بهترین شغل های اینترنتی پاره وقت برای دانشجویان، نویسندگی و یا تولید محتوای اینترنتی است. شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که تولید محتوای اینترنتی چگونه است؟ و چگونه می توان یک محتوا نویس خوب بود؟

بگذارید یک مثال برای شما بزنم. بارها شده که در گوگل به دنبال جواب سوال تان گشته اید و در نهایت با خواندن مقاله، به پاسخ سوال تان رسیدید. شما با بیانی شیوا و به عنوان یک مرجع علمی خوب، قرار است پاسخ سوالات و درخواست های کاربران را در قالب یک مقاله بنویسید. اگر هم که به زبان انگلیسی تسلط کافی و قابل قبولی دارید از منابع خارجی برای بدست آوردن مطالب خود استفاده کنید.

سوال: مبحث تولید محتوا اینترنتی آشنا نیستم چه کار کنم؟
  • اصلاً ایرادی ندارد. کافیست فرایند نوشتن محتوا را یادبگیرید. در مقاله بهینه سازی محتوا در مورد پیداکردن موضوع، ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی و بهینه سازی محتوا به تفصیل صحبت شده است. محتوایی که بهینه نوشته شود می تواند چندین برابر بقیه محتواها پرداخت شود و کارفرمایان زیادی به دنبال نویسندگان آشنا به اصول سئو هستند.

زمانی که بدنبال یک موضوع در گوگل جستجو می کنید مقالات زیاد و متنوعی نشان داده می شود، کافیست کمی در این مقالات جستجو کنید تا به اطلاعات مفیدی برای نوشتن مقاله خود برسید.

تولید محتوا به عنوان یک منبع درآمد آنلاین برای دانشجویان بسیار منعطف است. لازم نیست حتماً تایم مشخصی را برای نوشتن مقالات خود درنظر بگیرید و یا در محل کار حضور داشته باشید. فقط کافیست به این کار علاقه داشته باشید و در مرحله دوم کمی صبر را چاشنی کارتان کنید.

سوال: منکه در همه موضوعات تخصص ندارم پس چطور پاسخ همه سوالات را در یک مقاله آن هم بصورت مفصل بدم؟
  • بهتر است برای تسلط روی موضوعاتی که قصد دارید بنویسید درگوگل در منابع فارسی و انگلیسی جستجو کنید.

بعد از تقویت مهارت های نویسندگی حالا زمان آن رسیده است که وارد بازار کار شوید. در ابتدا ممکن است یک مقداری شروع کار برای شما سخت باشد اما با کمی تلاش و صبر مطمئن باشید که اولین سفارش های خود را دریافت می کنید.

سوال: از کجا شروع کنم؟
  • در ابتدا که نمونه کار ندارید به شما پیشنهاد میدهم از سایت های فریلنسری شروع کنید. بعد از آن با یک رزومه قابل قبول می توانید سفارشات بیشتری را دریافت کنید و به درآمد خوبی برسید.

   2. ادمین شبکه های اجتماعی، یک کار دانشجویی اینترنتی پاره وقت!

ادمین شبکه های اجتماعی یک شغل پاره وقت برای دانشجویان

همه ما دوران شیوع کرونا را به یاد می آوریم؛ دوران بدی که از قضا معلم خوبی هم بود! کرونا به ما نشان داد دنیا در حال تغییر و دگرگونی است و شغل های سنتی از این تغییر در امان نخواهند بود.

بسیاری از مغازه ها، فروشگاه های بزرگ و حتی ادارات دولتی در دوران کرونا تعطیل شدند یا تایم کاری شان تغییر کرد. در همان ابتدا افراد متوجه شدند که باید به فکر راه چاره ای باشند وگرنه معلوم نیست این کرونا تا کی ادامه دارد. جدا از فروشی که شبکه های مجازی به همراه می آورند، استفاده از شبکه های مجازی برای بهبود سئو لازم و حیاتی است. اینجا اهمیت شبکه های اجتماعی به همگی روشن شد و صاحبان “کسب و کار” به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی شان در شبکه های مجازی و یا سوشال افتادند.

اما شرکت ها معمولاً وقت این را ندارند که برای تک تک شبکه های اجتماعی شان محتوا تولید کنند و یا به سوالات کاربرانشان پاسخ دهند. به همین دلیل این کار را به یک شخص دیگر می سپارند تا پیج را فعال نگه دارد. از آنجایی که این مجموعه ها اهمیت بازاریابی محتوایی را به خوبی درک کرده اند، حقوق مناسبی را پرداخت می کنند.

ادمین شبکه های اجتماعی یکی از راه های کسب درآمد با گوشی است و مناسب دانشجویان است و می توانند درآمد بالایی هم کسب کنند.

سوال: برای شروع به کار آموزش لازم هست؟
  • بله. قبل ازشروع هر کاری حتماً آموزش و یادگیری را در اولویت قرار دهید. شبکه های مجازی از یکسری الگوریتم های ساده و پیچیده ای پیروی می کنند. اگر بر مباحث و الگوریتم های شبکه های مجازی تسلط داشته باشید، احتمالاً با مشکلات کمتری مواجه هستید.

تا اینجا مطمئنم که متوجه شده اید که ادمین شدن شبکه های اجتماعی یکی از بهترین شغل های اینترنتی برای دانشجویان است زیرا کاملاً دستتان باز است. در منزل یا خوابگاه می توانید به درس ها و پروژه های دانشجویی خود برسید و هم زمان با آن مدیریت پیج و شبکه اجتماعی را انجام دهید.

   3. فیلم با زبان اصلی نگاه میکنی؟ ترجمه محتوا گزینه خوبی است!

ترجمه محتوا شغل آنلاین برای دانشجویان

اطرافیان شما هم در گذشته مدام به شما گوش زد می کردند که انگلیسی را یاد بگیرید تا آینده روشن تری داشته باشید؟ احتمالاً در آن زمان زیادی گوشمان بدهکار این حرف ها نبود چون از نگرش درستی برخوردار نبودیم.

این روز ها سایت ها و شبکه های مجازی زیادی بدنبال مترجم زبان انگلیسی حرفه ای می گردند و دقیقا به همان میزان که درخواست برای استخدام مترجم حرفه ای است، مترجم حرفه ای نداریم! اگر سطح زبان انگلیسی شما خوب است، این یک فرصت عالی است تا بتوانید یکی از این درخواست های کاری را به “درآمد عالی” تبدیل کنید.

سوال: تسلط قابل قبولی بر روی زبان انگلیسی دارم، اما چطور می توانم پروژه دریافت کنم؟
  • درست در زمانی که دانشجو هستید، ترجمه محتوا یک ایده بسیار خوبی است. زیرا دانشجویان مقطع ارشد، دکترا و حتی کارشناسی زمان کافی را برای ترجمه و تایپ کردن مقاله خود ندارند. با همان پیجی که در اینستاگرام و سایر شبکه های مجازی ساختید به پیج دانشگاه های شهرتان سر بزنید و دانشجویان آن ها را دنبال کنید تا بتوانید با آن ها ارتباط بگیرید.
  • می توانید کمی خلاقیت به خرج دهید و شبکه اجتماعی تان را راه اندازی کنید و در آن از نمونه کار ها و سطح توانایی تان صحبت کنید تا برای شما درخواست های کاری ارسال شود.
  • بسیاری از مجله های خبری به دنبال مترجم زبان حرفه ای می گردند. به آن ها درخواست کار ارسال کنید مطمئن باشید که اولین پروژه تان را در مدت زمان کمی دریافت می کنید.
  • از سایت های فریلنسری استفاده کنید.
  • آخرین و بکرترین زمینه برای تولید محتوا و یا مترجمی زبان انگلیسی، ترجمه فیلم های سینمایی و یا سریالی انگلیسی است! بله درست متوجه شدید. خیلی از فیلم ها به صورت زیر نویس روانه بازار می شوند و شما می توانید با رسانه های اشتراک فیلم سینمایی و سریالی وارد مذاکره بشوید و مطمئن شوید که حقوق خوبی را به شما پرداخت می کنند.

   4. برگزاری وبینار و آموزش مجازی

برگذاری وبینار یک شغل آنلاین برای دانشجویان

جدا از اینکه معلمی شغل انبیاست، دیگر مانند قبل معلمی شغل بخور و نمیری نیست! این شغل آبرومند می تواند برای شما درآمد های خوب و حتی نجومی داشته باشد. یکی دیگر از بهترین شغل های اینترنتی برای دانشجویان، برگزاری وبینار آموزشی است. اگر حرفه ای دارید که می توانید آنرا با بقیه افراد به اشتراک بگذارید، این مسئولیت را به گردن بگیرید تا در زمان کوتاهی به درآمد عالی برسید.

سوال: درآمد برگزاری وبینار به چه صورت است؟
  • بطور مثال اگر شما یک وبینار یک ساعته برگذار کنید و هزینه ثبت نام برای هر نفر را فقط 50000 تومان در نظر بگیرید، 20 نفر هم در وبینار شما شرکت کنند؛ یک میلیون تومان از طریق همین وبینار درآمد کسب می کنید.
سوال: برای استارت از کجا شروع کنیم؟
  • می توانید در شبکه اجتماعی خود مثل اینستاگرام با برگزاری لایو، اطلاعات خود را به کاربران منتقل کنید یا در پلتفرم های برگذار کننده وبینار عضو شوید و با برگزاری وبینار درآمد کسب کنید.

5. طراح گرافیک، حرفه ای رنگارنگ!

طراحی گرافیک یک شغل آنلاین برای دانشجویانطراحی گرافیک یک شغلی است که کاملاً با هنر گره خورده است. اگر علاقه زیادی به طراحی و خلاقیت دارید، شاید بهترین گزینه برای شما طراحی گرافیک باشد. طراحی گرافیک یکی از آن شغل های اینترنتی دور کاری مناسب برای دانشجویان است. طراحان گرافیک و یا گرافیست‌ها از رنگ، هنر و تصاویر برای انتقال ایده‌ها استفاده می‌کنند. کارهای گرافیکی از مواردی است که نیاز به خلاقیت دارد و سن و سال مطرح نیست و یکی از روش های کسب درآمد برای نوجوان ها هم محسوب می شود.

بسیاری از شرکت ها یا صاحبان کسب و کار، کار های طراحی تصاویر، پوستر، بنر و … را برون سپاری می کنند. برون سپاری یعنی، یک شرکت یا مجموعه تعدادی از افراد را در بیرون از شرکتشان استخدام می کنند تا کارهایشان را به آن ها واگذار کنند.

سوال: برای شروع طراحی گرافیک چه پیش نیاز هایی لازم است؟
  •  برای شروع به کار، نیاز است تا با نرم افزار هایی مثل ایلاستریتور و فتوشاپ کار کرده باشید. اگر که میخواهید تازه شروع به یادگیری کنید از منابع رایگان زیادی در گوگل و شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام می توانید استفاده کنید.
سوال: چطور شروع به کار کنم؟
  • برای شروع به کار از سایت های فریلنسری شروع کنید.
  • کمی که دستتان راه افتاد و نمونه کار خوبی داشتید، فعالیت خود را در شبکه های اجتماعی مثل لینکدین و اینستاگرام شروع کنید.

خلاقیت به خرج دهید و هنر خود را ماهرانه به نمایش بگذارید. از هر مناسبت تاریخی برای طراحی استفاده کنید و آن ها را در شبکه های مجازی به اشتراک بگذارید تا بیشتر دیده شوید.

6. سئو 🔥 یک شغل اینترنتی پر درآمد و البته کمی سخت!

سئو یک شغل پردرآمد برای دانشجویان
سئو چیست؟ سئو SEO یعنی بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو. زمانی که در اینترنت یک محصول را جستجو می کنید به احتمال خیلی زیاد لینک اول دیجی کالا است. البته اگر لینک اول نباشد قطعاً جز نتایج صفحه اول گوگل هست، این یعنی قدرت سئو.

سئو باعث افزایش فروش فوق العاده سایت ها می شود. به همین دلیل صاحبان کسب و کار در تلاشند تا نتایج خود را در گوگل بهبود ببخشند. با یک نگاه کلی به سایت های فریلنسری مانند پونیشا متوجه می شوید که حجم درخواست برای استخدام سئو کار چقدر زیاد است. شما هم می توانید سهمی از این حجم زیاد درخواست را داشته باشید.

همچین حرفه ای با حقوق عالی، چالش های خاص خودش را دارد بخصوص زمانی که شما دانشجو هم باشید! برخی از مسائلی که ممکن است با آن ها روبرو شوید را بصورت مختصر بیان میکنم:

  1. مسلماً درباره سئو و مسائل فنی آن اطلاعات کافی را ندارید؛ پس اولین و بهترین راه برای یادگیری سئو، کارآموزی است. دوره کارآموزی سئو به طور میانگین 3 الی 4 ماه طول می کشد. در این زمان شما با مسائل پایه ای سئو آشنا می شوید و متوجه می شوید که به این حرفه آیا علاقه ای دارید یا نه.
  2. یکی از مسائلی که شاید هر کسی نتواند با آن کنار بیاید این است که در دوران کارآموزی سئو معمولاً حقوقی پرداخت نمی شود و اگر به حقوق فوری نیاز دارید شاید گزینه مناسبی برای شما نباشد.
  3. یک مورد مهم دیگر این است که دوران کار آموزی اکثر شرکت ها بصورت تمام وقت است. شاید هر کارفرمایی با شرایط حضور شما در کلاس های کارآموزی موافقت نکند. ولی برای من شد، پس شما هم تلاشتان را بکنید.
  4. این حرفه، یک شغل “پولساز” است و به میزان تعهد بالایی نیاز دارد. اگر زمان کافی را برای انجام مسئولیت ها و وظایف خود ندارید، این گزینه برای شما مورد مناسبی نیست.
سوال: بعد از شرکت در دوره کارآموزی شیوه کار کردن و استخدام چگونه است؟
  • با توجه به تفاسیر بالا، البته که این شغل نکات مثبت زیادی هم دارد. یکی از مزایای دوره کار آموزی این است که معمولاً بعد از شرکت در دوره کارآموزی سئو به استخدام همان شرکت در می آیید و از آن به بعد انتظار حقوق های خوب و به نسبت بالایی را داشته باشید.
سوال: آیا امکان دور کاری در سئو است؟
  • سئو یک حرفه کاملاً آنلاین است که به شما اجازه کار کردن از هر نقطه از جهان را میدهد! می توانید بصورت دور کار بدون هیچ گونه نگرانی به عنوان یک فریلنسر فعالیت کنید.

یکی از روش های کسب درآمد از طراحی سایت این است که یک سایت افیلیت راه اندازی کنید و با قرار دادن لینک محصولات به ازای فروش پورسانت دریافت کنید سایت دیجی کالا هم سیستم همکاری در فروش را راه انداز ی کرده است در مقاله طراحی سایت همکاری در فروش دیجی کالا می توانید مراحل طراحی سایت تا عضویت و انتخاب محصولات را به صورت ویدئویی مشاهده کنید.

 7. طراحی سایت یک شغل آینده دار و مطمئن

طراحی سایت یک شغل پر درآمد برای دانشجویان
رشد روز افزون علم و گسترش دسترسی ها به اینترنت این بستر را فراهم کرده تا بسیاری از شغل ها، فعالیت شان را در قالب سایت ادامه دهند. به همین دلیل این روز ها بازار طراحی سایت بسیار گرم و “پر رونق” است. یکی از بهترین و به صرفه ترین راه ها برای داشتن یک وبسایت حرفه ای، طراحی سایت با وردپرس است. کار با وردپرس بسیار راحت بوده و نیازی به کدنویسی ندارد. به همین دلیل با توجه به آموزش هایی که در اینترنت نیز وجود دارد یادگیری طراحی سایت با وردپرس چندان هم سخت نیست. اگر این کار را خوب و اصولی یاد بگیرید به شما قول میدهم که نه تنها به کسب درآمد از طراحی سایت برسید، بلکه “درآمد دلاری” هم خواهید داشت.

علاوه بر موارد فوق در هر حرفه ای که مشغول هستید، داشتن یک سایت شخصی به عنوان یک مرجع برای نمونه کار ها و رزومه به کسب و کارتان اعتبار می بخشد. در مقاله طراحی سایت شخصی به شما یاد می دهیم که چطور وبسایت شخصی خود را با کمترین هزینه طراحی کنید.

سوال: حالا چرا کمترین هزینه؟!

یکی از بهترین شغل های اینترنتی برای دانشجویان، طراحی سایت شخصی است. ما هم تا جایی که امکان دارد، هوای شما دانشجویان عزیز را برای شروع کسب و کارتان را داریم:

  • در انتهای مقاله یک کد تخفیف 50 درصدی خرید قالب باکو را دریافت می کنید.
  • جدا از تخفیف برای خرید قالب، در سری مقالات بهترین افزونه های رایگان وردپرس به معرفی و بررسی بهترین افزونه های رایگان وردپرسی پرداخته ایم تا شما با خیالی راحت سایت شخصی خود را با کمترین هزینه طراحی کنید تا کار دانشجویی اینترنتی تان را شروع کنید
سوال: اولین سفارشم را چطور تحویل بگیرم؟
  • برای شروع به کار می توانید از طریق سایت ها و مراجع کاریابی و استخدام، یک رزومه بسازید. با کارفرما ها ارتباط برقرار کنید و برای آنها رزومه تان را ارسال  کنید تا اولین سفارش طراحی سایت را دریافت کنید.
  • از سایت های فریلنسری استفاده کنید.

در مورد طراحی سایت فیلدهای مختلفی وجود دارد و اگر به صورت تخصصی وارد هر کدام شوید می توانید درآمد بالایی کسب کنید به عنوان مثال یادگیری React که یک فریم ورک جاوااسکریپت است درآمد بالایی دارد یا اینکه به عنوان مثال به سراغ برنامه نویسی فرانت اند یا برنامه نویسی بک اند بروید.

معرفی بهترین سایت های فریلنسری و کاریابی برای کار دانشجویی اینترنتی

به آخر مقاله بهترین شغل های اینترنتی برای دانشجویان رسیدیم، اما از معرفی منبع خوب برای شما غافل نشدم. در ایران سایت ها و پلتفرم های زیادی برای رجوع و کاریابی وجود دارند. اما اگر تجربه من را می خواهید، سایت هایی مثل پونیشا، انجام میدم، ای استخدام، ایران استخدام، پارس فریلنسر، جابینجا  و جاب ویژن یکی از بهترین ها در نوع خود هستند.

زهرا غفاری
زهرا غفاری
مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک خوندم و 3 ساله که وردپرس و سئو کار می کنم.
سوالات متداول

قبل از اینکه بخواهید کار کنید، فراموش نکنید که شما یک دانشجو هستید و وضایفی به عنوان دانشجو بر عهده دارید. و اگر هم قصد انجام یک کار و حرفه را دارید، کاری را انتخاب کنید که از آزادی زمانی برخوردار باشد تا شما در هر زمان و مکان به کارتان برسید

خب این مقدار با توجه به حوزه های کاری متفاوت و میزان تسلط فرد کاملاً متفاوت است. اما با این حال این شغل ها را اگر جدی تر انجام دهید به درآمد عالی می رسید. به قدری که امکان دارد این شغل های پاره وقت، کار تمام وقت و همیشگی شما شوند.

قبل از هرچیزی، آموزش را سر لوحه کارتان قرار دهید. سطح توانایی خود را بالا ببرید بعد از آن از طریق شرکت های کاریابی و فریلنسری اقدام به ارسال رزومه و درخواست همکاری و مشارکت در پروژه کنبد.

مقالات مرتبط
بنر
سایت های همکاری در فروش ایرانی
در سال های اخیر بسیاری از وب سایت های ایرانی امکان افیلیت مارکتینگ یا سیستم همکاری در فروش را در سایت خود ایجاد کرده اند. افیلیت مارکتینگ یک سیستم کسب درآمد است و افراد در صورت انتخاب درست محصول و تبلیغ موثر می توانند درآمد ماهیانه داشته باشند. مزیت سیستم های همکاری در فروش این است که نیاز به ...
بنر
کسب درآمد با گوشی با 12 ایده کاربردی
کسب درآمد با گوشی با وجود تعداد بالای استفاده کنندگان از موبایل یک روش پردرآمد است بیش از ۶۰% ترافیک اینترنت دنیا از طریق گوشی‌های هوشمند مصرف می‌شود؛ این یک فرصت بالقوه برای شماست و می‌توانید در آرایشگاه، اتاق انتظار پزشک، خانه یا حتی در اتوبوس با گوشی که در دست دارید درآمد کسب کنید. در ادامه ...
بنر
9 روش کسب درآمد دلاری از برنامه نویسی
یکی از شغل‌هایی که امکان گرفتن پروژه به صورت دلاری و کسب درآمد بالا دارد، برنامه نویسی است. اگر می‌خواهید درآمدتان را 50 برابر کنید در این مقاله همراه ما باشید تا روش‌های کسب درآمد دلاری از برنامه نویسی را معرفی کنیم.
بنر
دانلود رایگان نمونه طرح توجیهی استارت آپ
داشتن یک کسب و کار بسیار شیرین است. میتوانیم افراد زیادی را در اقوام و آشنایان ببینیم که بواسطه کسب و کارشان به آرزو ها و رویاهای شیرین خود رسیده اند. اگر شما هم به فکر شروع و رشد کسب و کار خود افتاده اید و قصد دارید در یکی از شتاب دهنده ها عضو شوید یا در جلسات جذب سرمایه گذار شرکت کنید، حتما ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.