ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
راه های کسب درآمد از طراحی سایت
کسب درآمد

راه های کسب درآمد از طراحی سایت

شاید برای شما سوال باشد که درآمد حاصل از طراحی سایت چقدر است و چرا باید طراحی سایت را یاد بگیرید؟ شما به راحتی می توانید با طراحی سایت درآمد میلیونی و دلاری داشته باشید فقط کافی است مهارت های لازم را کسب کنید و بعد پروژه بگیرید. سپس به مرور و با افزایش نمونه کارها درآمد خود را بهبود بدهید.در این مقاله می بینیم که با چه روش هایی می توان به کسب درآمد از وب رسید.

0
09 مرداد 1401
آخرین بروزرسانی: 14 فروردین 1403

امروزه بسیاری از شرکت ها یک سایت دارند که از طریق آن اهدافی مثل فروش و معرفی محصولات، خدمات و غیره را دنبال می کنند. با افزایش روز افزون خریدهای اینترنتی و با توجه به رقابت بالای دنیای دیجیتال بزودی کسب و کارهای سنتی هم مجبور می شوند در اینترنت فعالیت داشته باشند این فضا این امکان را فراهم کرده تا بسیری از کسب و کارها به دنبال افزایش فروش آنلاین باشند و بخواهند یک سایت داشته باشند و فرصت خوبی را برای طراحان سایت فراهم کرده  است و باعث شده تا کسب درآمد از طراحی سایت یکی از روش های کسب درآمد اینترنتی پولساز شناحته شود. همچنین طراحی سایت می تواند به عنوان یک شغل پاره وقت و یکی از بهترین شغل های دانشجویی برای افرادی باشد که محصل یا دانشجو هستند.

اگر دوست دارید به عنوان یک طراح سایت کسب درآمد کنید، روش های بسیاری وجود دارد که در این مقاله آنها را آورده ایم و شما با توجه سبک زندگی و روحیات خود می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

مهارت های موردنیاز برای طراحی سایت

بهتر است در قدم اول برای یادگیری ساخت سایت با cms ها یا سیستم های مدیریت محتوا آشنا شوید که محبوب ترین آن وردپرس است. 25% سایت های دنیا با وردپرس طراحی شده اند و در صورتی که هنوز برای کدنویسی آماده نیستید می توانید از cms ها یا سیستم های مدیریت محتوا شروع کنید. برای اینکه به این مهارت مسلط شوید و تجربه کسب کنید، در شروع کار از سایت هایی مانند جابینجا و دیوار پروژه بگیرید.

بعد از اینکه در طراحی سایت با وردپرس مهارت کافی را کسب کردید می توانید مهارت کدنویسی را یاد بگیرید. برای شروع می توانید از سایت هایی مانند W3School شروع کنید. این مهارت ها شامل:

زبان‌های برنامه نویسی فرانت اند

در دوره برنامه نویسی ری اکت می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد جاوا اسکریپت، css و HTML کسب کنید.

زبان های برنامه نویسی بک اند

  • پایتون
  • PHP
  • جاوا

خودتان مشخص کنید که می خواهید یک طراح سایت فرانت اند باشید یا بک اند. در صورتی که انتخاب شما بک اند است باید حسابی تمرین کنید. در صورتی که به کدنویسی علاقه ندارید و می خواهید به سرعت وارد بازار کار شوید وردپرس انتخاب خوبی است چون سریعتر یاد می یگرید و سریع هم می توانید پروژه بگیرید. برای کسب درآمد از طراحی سایت علاقه و تمرین مستمر نیاز است.

اگر می خواهید به عنوان یک طراح سایت حرفه ای کار کنید و بتوانید یک برنامه نویسی بک اند حرفه ای شوید در حال حاضر یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی PHP است. در دوره PHP کدکرفت راست چین آکادمی مباحث پایه تا پیشرفته برنامه نویسی PHP آموزش داده می شود. با یادگیری این زبان برنامه نویسی می توانید پروژه های تخصصی با درآمد بالا داشته باشید.

مهارت های تکمیلی برای  افزایش درآمد از طراحی سایت

سایر مهارت هایی که می توانید با یادگیری آنها از طراحی سایت درآمد جانبی داشته باشید به شرح زیر هستند.

  • طراحی بصری
  • استفاده از نرم افزارهای طراحی مثل فتوشاپ
  • طراحی Ui/UX
  • سئو
  • دیجیتال مارکتینگ
  • مدیریت وب سرور
  • مهارت مدیریت زمان
  • مهارت های ارتباطی
  • مهارت حل مساله
  • مهارت تحقیق و جست و جو و کار تیمی
  • دقت به جزئیات

بعد از کسب مهارت طراحی سایت، می توانید کار را شروع کنید پروژه های طراحی سایت بگیرید و به عنوان نمونه کار در رزومه خود ارائه دهید. داشتن رزومه خوب و واقعی می تواند در گرفتن پروژه های بعدی به شما کمک کند. پروژه های انجام شده را به عنوان نمونه کار در رزومه تان بیاورید. در واقع نحوه ارائه مهارت ها در رزومه اهمیت زیادی دارد و در جذب کارفرما موثر است. روابط عمومی و ارائه خود در هنگام مصاحبه به استخدام شما به عنوان طراح سایت کمک می کند.

مهارت های موردنیاز برای کسب درآمد از طراحی سایت

 

جاوا اسکریپت به همراه CSS و HTML برای تغییر، طراحی رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) سایت‌ها به کار می‌رود. اگر به توسعه فرانت اند علاقه دارید در دوره برنامه نویسی فرانت اند تمامی اصولی که برای تبدیل شدن به یک متخصص فرانت اند نیاز دارید آورده شده‌اند و شما با انجام پروژه‌ها و تمرین‌های عملی می‌توانید در موقعیت‌های شغلی مختلف مشغول به کار شوید.

توجه:  اگر می خواهید به یک توسعه دهنده حرفه ای وردپرس تبدیل شوید، پیشنهاد ما این است که در برنامه نویسی وردپرس در آکادمی چین شرکت کنید. این دوره تجربه فروشنده چند صد میلیونی است.

میزان درآمد از طراحی سایت چقدر است؟

آیا درآمد طراحی سایت به حدی است که بتوان به صورت مادام العمر روی آن حساب کرد؟ برای شغل طراحی سایت تعرفه خاصی وجود ندارد و درآمد آن میزان مشخصی ندارد. در واقع نظارتی بر قیمت گذاری آن از سمت هیچ ارگانی وجود ندارد. شرکت های طراحی سایت می توانند هر مبلغی را که بخواهند برای یک پروژه دریافت کنند.

💲 میزان کسب درآمد از طراحی سایت ارتباط مستقیم با میزان حرفه ای بودن شما دارد. برای مثال یک شرکت طراحی سایت با چند سال تجربه کار با مشتریان، قطعا درآمد بالاتری نسبت به یک فرد تازه کار دارد. اگر تازه کار هستید باید بدانید که برای گرفتن پروژه با قیمت بالا حتما باید نمونه کار و رزومه داشته باشید پس در ابتدای کار پروژه ها با قیمت کمتر بگیرید تا بتوانید به مرور درآمد خود را افزایش دهید ممکن است در ابتدا مجبور شوید پروژه هایی با مبلغ 2 میلیون تومان بگیرید. بعد از اینکه به سطح معمولی رسیدید درآمد ماهیانه شما به طور متوسط می تواند تا 20 میلیون تومان برسد.

تعداد پروژه ای که می گیرید نیز روی درآمد شما از طراحی سایت تاثیر می گذارد.

💲 اگر شما به عنوان کارمند شرکت برنامه نویسی و طراحی سایت شروع به کار کنید یک حقوق ثابت دریافت می کنید. میزان درآمد از طراحی سایت به تسلط و تجربه شما از برنامه نویسی و طراحی وب بستگی دارد. به علاوه باید بتوانید خود را آپدیت نگه دارید. حقوق طراح سایت بسته به مبتدی ای حرفه یا بودن فرد از 3 تا 15 میلیون تومان متغیر است.

💲 اگر صاحب یک شرکت طراحی سایت هستید، در یافتن افراد تیم خود دقت کنید. هر چه افراد حرفه ای تر و با مهارت بالاتری را استخدام کنید، می توانید پروژه های تخصصی تر گرفته و در نتیجه درآمد بالاتری کسب کنید.

💲 راه های کسب درآمد دلاری را امتحان کنید. اگر بتوانید پروژه های خارجی بگیرید با توجه به نرخ دلار و تبدیل به واحد پول ایران درآمد بالایی خواهید داشت. با هر زبان برنامه نویسی که کار می کنید پروژه های زیادی در سایت های فریلنسری می توانید پیدا کنید.

برای کسانی که به دنبال یک کار پاره وقت هستند  برای کار در منزل برای آقایان، دانشجویان و نوجوان ها طراحی سایت یکی از روش هایی است که امکان انجام آن در صورت دورکار، در خانه و پاره وقت وجود دارد.

چطور سفارش طراحی سایت بگیریم؟

شاید بپرسید که کجا باید به دنبال کار باشم؟ یا مثلا چگونه پروژه طراحی سایت بگیرم. بعد از اینکه مهارت کسب کردید می توانید در اینترنت به دنبای آگهی های اینترنتی باشید. بعضی از سایت ها هستند که رزومه را دریافت کرده و شما را به افرادی که به دنبال مهارت های شما هستند ارتباط می دهند مثل سایت های فریلنسری و سایت jobinja. سایت های دیگری مانند ای استخدام هم با انتشار عناوین و فرصت های شغلی به شما کمک می کنند که شرکت ها و افراد حوزه خود را بشناسید و جدیدترین فرصت های شغلی طراحی سایت را ببینید.

اگر در شروع کار هستید و نمی دانید از کجا پروژه بگیرید و هنوز نمونه کاری برای ارائه ندارید در سایت دیوار افرادی که پروژه طراحی سایت دارند را ببیند و با آنها در ارتباط باشید. این کار به افزایش مهارت شما کمک می کند و می توانید رزومه خود را تقویت کنید. از ابتدا با درآمد کم کار کنید و تمرکزتان بر بهبود و کسب مهارت باشد تا بتوانید در حوزه خودتان متخصص شوید.

روش های مختلف کسب درآمد با طراحی سایت

در این بخش روش های مختلف کسب درآمد از طراحی وب را ببینید و بر اساس روحیه و مهارت خود یکی را انتخاب کنید. قبل از هر چیز با آموزش های لازم، در طراحی وب سایت تخصص پیدا کنید.

1- کارمند شرکت های طراحی سایت یکی از راه های کسب درآمد از طراحی سایت

آژانس های طراحی سایت زیادی هستند که پروژه ها را از مشتریان خود دریافت می کنند. شما به عنوان یک نیروی ثابت می توانید در شرکت های طراحی سایت مشغول به کار شوید و درآمد مشخصی دریافت کنید. به این ترتیب از مزیت های کارمندی مانند بیمه برخوردار شوید.

کارمندی یکی از راه های کسب درآمد از سایت

✔️ مزایا طراحی سایت به روش کارمندی

کار کردن در شرکت های طراحی سایت مزایای خودش را دارد و کمک می کند که شما در مدت کوتاهی به درآمد برسید در ادامه بخشی از مزیت های این روش کسب درآمد از طراحی سایت را با هم ببینیم.

  • فرصت کافی برای تجربه و توسعه مهارت های خود را دارید.
  • شغل های تیمی و کارمندی به رشد شما در حوزه کاری و شخصیتی کمک می کند.
  • با وجود حقوق و بیمه امنیت شعلی دارید و در هر صورت حقوق خود را دریافت میکنید زیرا درگیر شکست و ضرر شرکت نیستید.
  • مسئولیت شما نسبت به زمانی که مالک شرکت باشید کمتر است. در صورتی که کارمند باشید استرس و فشار شما کمتر خواهد بود و این یک مزیت برای طراحی سایت به روش کارمندی است.
  • اگر شروع کار هستید شغل کارمندی می تواند برای کسب درآمد و مهارت از طراحی سایت مناسب باشد.

❌ معایب کارمتد طراحی سایت

  • درآمد کارمندی نسبت به زمانی که برای خودتان کار می کنید کمتر است. البته در کارمندی می توانید خود را ارتقا بدهید و درآمد بیشتری کسب کنید ولی باز هم قابل مقایسه با زمانی نیست که کار از خودتان است.
  • شما کار می کنید ولی شرکت و شخص مدیر است که رشد می کند و باعث بالا رفتن جایگاه اجتماعی او و شناخته تر شدن شرکت می شود.

خودتان را بشناسید و دقیقا بدانید که دنبال چه هستید اگر شغل کارمندی شما را راضی می کند بهترین انتخاب شما می تواند باشد.

2- کسب درآمد از مدیریت و پشتیبانی سایت

تفاوت مدیر سایت با کارمند این است که شما به عنوان مدیر سایت یک پروژه را دارید و به عنوان کارمند چند پروژه برای طراحی به شما محول می شود. پشتیبانی سایت یکی از مهارت های پولساز برای نوجوانان است. بسیاری از سایت ها مثل یک سایت فروشگاهی به یک فرد پشتیبان نیاز دارند تا به صورت دوره ای و ماهیانه سایت را بررسی کند. بعضی مواقع سایت فروشگاه یا کسب و کار توسط فرد دیگری طراحی شده است و مدیر فروشگاه مهارت پشتیبانی سایت را ندارد به همین دلیل شما می توانید کارهایی مانند افزودن محصول، ظاهر و گرافیک سایت، مشتریان و غیره را به عهده بگیرید.

✔️ مزایا و معایب روش مدیریت و پشتیبانی سایت

پشتیبانی به عنوان روش کسب درآمد از طراحی سایت زمانی مناسب است که شما فرصت طراحی سایت را ندارید یا در شروع کار و در حال تکمیل آموزش طراحی سایت هستید. با این کار هم درآمد کسب می کنید و هم برای ارتقا دانش فرصت آموزش های لازم را دارید.

  • درآمد مدوام شما به عنوان یک کارمند است.
  • تمرکز روی یک پروژه که با آن خوب آشنا هستید

❌  معایب کسب درآمد از پشتیبانی و مدیریت سایت

  • فرصت رشد زیادی برای شما فراهم نمی کند زیرا وقت خود را صرف یک پروژه می کنید.
  • به اندازه کارمند طراحی سایت تجربه کسب نمی کنید.
  • انعطاف پذیری فریلنسیتگ یا آزادکاری را ندارد.

3- کسب درآمد از طراحی سایت با فریلنسینگ

فریلنسری یکی از مدل های کسب و کار اینترنتی مناسب افرادی است که به دنبال کار در خانه بدون محدودیت زمانی هستند و نمی خواهند به سازمان خاصی وابسته باشند. در کسب درآمد از فریلنسری درباره نحوه کسب درآمد با این روش صحبت کردیم.

کسب درآمد از سایت های فریلنسری ایرانی

سایت های فریلنسری خارجی و ایرانی زیادی وجود دارند که می توانید در آنها درآمد کسب و پروژه های طراحی سایت را دریافت کنید. سایت های پونیشا، پارسکدرز، کارلنسر، انجام میدم، پارس فریلنسر نمونه هایی از سایت های کسب درآمد ایرانی هستند. که بسته به میزان مهارت و زمانی که می گذارید می توانید به درآمدهای میلیونی برسید. اگر برنامه نویس هستید و به فریلنسری و آزاد کاری علاقه دارید کار طراحی سایت در منزل یکی از بهترین شغل هایی است که می توانید داشته باشید.

 کسب درآمد دلاری از طراحی سایت 

برنامه نویسی یک مهارت تخصصی درآمد زا است که اگر به صورت حرفه ای آن را دنبال کنید بدون نگرانی و به سرعت می توانید پیشرفت و درآمد کسب کنید. بسیاری از افراد با کدنویسی به فکر کسب درآمد دلاری می افتند. اگر به دنبال کسب درآمد دلاری از طراحی سایت هستید، سایت های فریلنسری خارجی بهترین گزینه هستند. سایت های upwork و freelancer مناسب ترین سایت ها برای برنامه نویسانی است که قصد دارند پروژه های خارجی طراح وب بگیرند و دستمزد دلاری دریافت کنند. آیا نوجوانان و جوانان که درآمدی ندارند و تجربه آنها نیز کم است می توانند به کسب درآمد دلاری از طراحی سایت فکر کنند.

✔️ مزایا و معایب شغل فریلنسری طراحی سایت

کسب درآمد از فریلنسری نیز مزایای زیر را دارد.

  • محدودیت زمانی ندارید و هر زمان که بخواهید می توانید روی پروزه خود کار کنید.
  • وابسته به شخص یا سازمان خاص نیستید.
  • هزینه اجاره فضا نمی دهید.
  • وقت آزاد بیشتری خواهید داشت
  • محدودیت درآمد ندارید و با گرفتن پروژه بیشتر می توانید درآمد بیشتری هم کسب کنید.
  • حق انتخاب پروژه، کارفرما و مشتریان را دارید.

❌   معایب کسب درآمد از فریلنسری

  • همه بخش های پروژه به عهده خودتان است چون تنها کار می کنید.
  • ممکن است درشروع که هیچ نمونه کاری ندارید پیدا کردن پروژه زمانبر باشد که بهتر است صبور باشید.
  • مزایای کارمندی مانند بیمه را ندارید.
  • در شروع کار ممکن است درآمدتان کمتر باشد.

4- کسب درآمد از سایت شخصی یا استارتاپ

اگر قصد راه اندازی وب سایت خودتان برای کسب درآمد را دارید، می توانید یک کسب و کار به عنوان استارتاپ راه اندازی کنید و در این زمینه طراحی سایت می تواند به معرفی شما کمک کند. البته باید در این خصوص نیازسنجی کنید و با دید باز این کار را انجام دهید مثلا طراحی یک سایت فروشگاهی با وردپرس یا کدنویسی می تواند درآمد بالایی برای شما داشته باشد که البته نیازمند مقداری سرمایه در شروع کار است. به علاوه شما می توانید در شروع کار یک سایت همکاری در فروش برای مثال همکاری در فروش دیجی کالا طراحی کنید. برای آشنایی با نحوه کسب درآمد از سیستم های همکاری در فروش، همکاری در فروش دیجی کالا را ببینید.

نمونه های دیگر از طراحی سایت شخصی برای افزایش درآمد از طریق کسب و کار، طراحی سایت وکالت و طراحی سایت باشگاه ورزشی می باشد.

کسب درآمد با طراحی سایت خود

 

در صورتی که قصد راه اندازی سایت برای استارتاپ خود را دارید می توانید انواع سایت فروشگاهی، شرکتی، هتل و غیره را طراحی کنید. البته به یاد داشته باشید قبل از هرکار باید نسبت به خرید دامنه اقدام کنید چرا که خرید دامنه اولین گام در طراحی سایت است.

مزایا و معایب کسب درآمد از طراحی سایت شخصی

  • برای افرادی مناسب که مقاوم باشند و روحیه خود را در شکست ها حفظ کنند.
  • پتانسیل بالایی برای درآمدزایی دارد اما برای رسیدن به درآمد بالا نیاز به صبر و حوصله دارید.

یکی از معایب این روش این است که در دراز مدت جواب می دهد و شما ممکن است در ماه های اول مجبور شوید از جیب خود هزینه کنید.

اگر یک ایده ناب داشته باشید کسب و کار شما توسعه پیدا می کند و می توانید درآمد بالایی کسب کنید. در مقاله بهترین استارتاپ های موفق ایرانی می توانید 17 تا از استارتاپ های موفق ایرانی را ببینید که در حال حاضر بزرگترین کسب و کارهای در ایران هستند.

5- کسب درآمد از وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا و برای افرادی مناسب است که دانش کدنویسی ندارند و می خواهند از طریق پروژه های طراحی سایت درآمد کسب کنند. طراحی انواع سایت وردپرس، تولید محتوا وردپرس مجموعه ای از قالب ها و افزونه های طراحی سایت است که برای راه اندازی سایت با این cms نیاز هستند. فقط کافی است آموزش کار با وردپرس را بدانید تا بتوانید به عنوان طراح و توسعه دهنده وردپرس پروژه بگیرید. برای طراحی سایت با وردپرس در صورتی که با HTML و CSS آشنایی داشته باشید به راحتی می توانید سایت خود را سفارشی سازی کنید. طراحی سایت با وردپرس یکی از روش های کسب درآمد برای نوجوانان است. به علاوه یکی از روش‌های دیگر که می‌توانید از طریق آن درآمد کسب کنید فارسی سازی افزونه وردپرس است که در این دوره با استفاده از یک محیط توسعه و روش‌ اصولی نحوه ترجمه قالب و افزونه وردپرس را به صورت عملی و پروژه محور یاد می‌گیرید و در نهایت می‌توانید به یک فروشنده میلیونر تبدیل شوید.

اگر مهارت برنامه نویسی دارید روش های دیگری برای کسب درآمد از وردپرس وجود دارد که می توان به کسب درآمد از برنامه نویسی افزونه وردپرس، طراحی قالب وردپرس، شخصی سازی قالب وردپرس و غیره اشاره کرد.

اگر به وردپرس و برنامه نویسی علاقمند هستید در دوره برنامه نویسی وردپرس حضوری همه مهارت‌هایی که برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده وردپرس نیاز دارید را یاد می‌گیرید و می‌توانید با توسعه قالب وردپرس و افزونه‌ها به سرعت به درآمد برسید.

6- کسب درآمد از آموزش طراحی سایت

اگر در زمینه طراحی سایت تجربه خوبی کسب کرده، سایت های زیادی طراحی کردید، به راحتی می توانید از آموزش طراحی سایت به افراد تازه کار و میتدی درآمد کسب کنید. شما می توانید با برگزاری دوره های خصوصی و عمومی به صورت حضوری یا آنلاین دانشجو بگیرید و مهارت ارزشمند طراحی سایت را به آنها آموزش بدهید.

سایر روش های کسب درآمد از طراحی وب

سایر روش های کسب درآمد از طراحی سایت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • راه اندازی آموزشگاه آنلاین
  • فروش فایل
  • فروش دروه آموزش طراحی سایت
  • راه اندازی سایت افیلیت با  افزونه همکاری در فروش
محصول پیشنهادی
بنر
افزونه Ultimate Affiliate Pro، افزونه همکاری در فروش
دسته بندی : افزونه مارکتینگ
2160
فروش
86%
رضایت

در این مقاله تمامی روش هایی که به واسطه طراحی سایت می توانید به درآمد برسید را آوردیم. همه روش ها پتانسل رسیدن به درآمدهای بالاتر را دارند فقط باید پشتکار داشته باشید و هوشمندانه عمل کنید. اگر روش دیگری به کار بردید خوشحال می شوم که در دیدگاه ها مطرح کنید

مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
مهسا هستم و 4 ساله در حوزه وردپرس و دو سال در حوزه سئو فعالیت دارم. معتقدم که انسان در شرایط نامساعد نباید خودش رو ببازه و نا امید بشه چون فصل دوباره جوونه زدن هم خواهد رسید...
مقالات مرتبط
بنر
سایت های همکاری در فروش ایرانی
در سال های اخیر بسیاری از وب سایت های ایرانی امکان افیلیت مارکتینگ یا سیستم همکاری در فروش را در سایت خود ایجاد کرده اند. افیلیت مارکتینگ یک سیستم کسب درآمد است و افراد در صورت انتخاب درست محصول و تبلیغ موثر می توانند درآمد ماهیانه داشته باشند. مزیت سیستم های همکاری در فروش این است که نیاز به ...
بنر
کسب درآمد با گوشی با 12 ایده کاربردی
کسب درآمد با گوشی با وجود تعداد بالای استفاده کنندگان از موبایل یک روش پردرآمد است بیش از ۶۰% ترافیک اینترنت دنیا از طریق گوشی‌های هوشمند مصرف می‌شود؛ این یک فرصت بالقوه برای شماست و می‌توانید در آرایشگاه، اتاق انتظار پزشک، خانه یا حتی در اتوبوس با گوشی که در دست دارید درآمد کسب کنید. در ادامه ...
بنر
9 روش کسب درآمد دلاری از برنامه نویسی
یکی از شغل‌هایی که امکان گرفتن پروژه به صورت دلاری و کسب درآمد بالا دارد، برنامه نویسی است. اگر می‌خواهید درآمدتان را 50 برابر کنید در این مقاله همراه ما باشید تا روش‌های کسب درآمد دلاری از برنامه نویسی را معرفی کنیم.
بنر
دانلود رایگان نمونه طرح توجیهی استارت آپ
داشتن یک کسب و کار بسیار شیرین است. میتوانیم افراد زیادی را در اقوام و آشنایان ببینیم که بواسطه کسب و کارشان به آرزو ها و رویاهای شیرین خود رسیده اند. اگر شما هم به فکر شروع و رشد کسب و کار خود افتاده اید و قصد دارید در یکی از شتاب دهنده ها عضو شوید یا در جلسات جذب سرمایه گذار شرکت کنید، حتما ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.