ایکون
ارزان ترین دامنه IR ایران
راست چین کلود
فقط 25 هزار تومان
ثبت دامنه
درآمد طراحی
کسب درآمد

راه‌های کسب درآمد از طراحی سایت

شاید برای شما سوال باشد که درآمد حاصل از طراحی سایت چقدر است و چرا باید طراحی سایت را یاد بگیرید؟ شما به راحتی می توانید با طراحی سایت درآمد میلیونی و دلاری داشته باشید فقط کافی است مهارت های لازم را کسب کنید و بعد پروژه بگیرید. سپس به مرور و با افزایش نمونه کارها درآمد خود را بهبود بدهید.در این مقاله می بینیم که با چه روش هایی می توان به کسب درآمد از وب رسید.

0
09 مرداد 1401
آخرین بروزرسانی: 07 تیر 1403

امروزه طراحی سایت به یکی از شغل‌های پرتقاضا بتدیل شده است و در صورت داشتن مهارت می‌توانید درآمد بالایی به دست آورید. با توجه به استقبال از خرید اینترنتی یکی از کانال‌های اصلی فروش سایت است و بسیاری از کسب و کارها نیاز به داشتن سایت دارند و  می توانید به عنوان یک شغل با درآمد دائمی بر روی طراحی سایت حساب کنید.

اگر می‌خواهید یک طراح سایت شوید در ادامه همراه ما باشید تا در مورد درآمد طراحی سایت و مهارت‌های مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک طراح سایت حرفه‌ای توضیح دهیم.

معرفی شغل طراحی سایت

طراح سایت یا web designer یکی از شغل های پرطرفدار در سراسر دنیاست. یک طراح وب یک متخصص فناوری اطلاعات است که نیاز به مهارت‌های مختلف از طراحی گرافیک تا برنامه نویسی دارند و می‌توانند برای کسب و کارها، سازمان‌ها، افراد و… سایت طراحی کنند.

طراحان وب سایت  با ترکیب عناصر طراحی بصری از جمله متن، عکس، گرافیک، انیمیشن و ویدئو صفحات سایت را می‌سازند و برای این کار می‌توانند از ابزار و روش‌های مختلف استفاده کنند به عنوان مثال از سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس استفاده کنند یا با زبان‌های برنامه نویسی مانند پایتون، جاوا، C# و PHP سایت طراحی کنند. طراحان سایت می‌توانند یک سایت شخصی با تعداد صفحات یا سایت‌های دیگر مانند شرکتی، فروشگاهی طراحی کنند.

مهارت های موردنیاز برای طراحی سایت

برای یادگیری ساخت سایت نیاز به یادگیری مهارت‌ها و ابزارهای مختلفی دارید. برخی از این مهارت ها تخصصی هستند و یادگیری آن‌ها الزامی است.  اما ابزارها و مهارت‌های بیشتر وجود دارد که به شما در یادگیری تخصصی و انجام بهتر کارها کمک می‌کند که در ادامه در مورد هر کدام بیشتر توضیح می‌دهیم.

مهارت فنی ابزارها
HTM و CSS محیط توسعه مانند VS Code
JS Photoshop
Python Figma
PHP Adobe Dreamweaver
WordPress Sketch
آشنایی با UI و UX Trello
فریمورک‌های فرنت اند مانند Bootstrap Balsamiq
  • وردپرس

یکی از بهترین ابزارها برای طراحی سایت است با استفاده از این سیستم مدیریت محتوا می‌توانید هر نوع سایتی را بدون نیاز به دانش برنامه نویسی در زمان کوتاهی راه اندازی کنید. آمار بالای 810 میلیون سایت طراح شده با وردپرس نشان از محبوبیت بالای این ابزار است. در حال حاضر در ایران هم وردپرس کاملا شناخته شده است و به دلیل اینکه در زمان کوتاه و کمترین هزینه مورد استفاده بسیاری از طراحان سایت است. وردپرس در حال حاضر بازار کار خوبی دارد و با  توجه به اینکه در 3 ماه می توانید وردپرس را یاد بگیرید و از آن کسب درآمد کنید. در گزارشی که اخیرا در جاب ویژن منتشر شد درآمد طراحی سایت با وردپرس 5 تا 24 میلیون در ماه است.

درآمد طراحی سایت با وردپرس

  • زبان‌های برنامه نویسی

زبان‌های برنامه نویسی به دو دسته فرانت اند و بک اند تقسیم می‌شوند. منظور از فرانت اند ظاهر سایت است که کاربران با  آن سروکار دارند و و بک اند قسمتی است که کاربران نمی‌بینند و مسئول دریافت و ذخیره اطلاعات در دیتابیس و انجام دستورات است.

زبان‌های برنامه نویسی فرانت اند

در دوره برنامه نویسی ری اکت می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد جاوا اسکریپت، css و HTML کسب کنید.

زبان های برنامه نویسی بک اند

  • Python
  • PHP
  • جاوا

البته قرار نیست هر سه زبان را یاد بگیرید و برای طراحی سایت تسلط به یکی از زبان‌ها کافیست. اگر می خواهید به عنوان یک طراح سایت حرفه ای کار کنید و بتوانید یک برنامه نویسی بک اند حرفه ای شوید در حال حاضر یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی PHP است. در دوره PHP کدکرفت راست چین آکادمی مباحث پایه تا پیشرفته برنامه نویسی PHP آموزش داده می شود. با یادگیری این زبان برنامه نویسی می توانید پروژه های تخصصی با درآمد بالا داشته باشید.

توجه:  اگر می خواهید به یک توسعه دهنده حرفه ای وردپرس تبدیل شوید، پیشنهاد ما این است که در برنامه نویسی وردپرس در آکادمی چین شرکت کنید.

  • آشنایی با UI و UX

در حال حاضر  UI و UX اهمیت زیادی دارد و برای یک طراح سایت نیاز به اشنایی با اصول ااولیه تجربه کاربری دارید. آشنایی با اصول رابط کاربری و تجربه کاربری به طراحان سایت کمک می‌کند، سایت‌هایی با استفاده آسان، ظاهر بصری جذاب و ناوبری آسان طراحی کنند. البته می‌توانید به عنوان یک شاخه تخصصی از طراحی سایت آن را یاد بگیرید. اگر به توسعه فرانت اند علاقه دارید در دوره برنامه نویسی فرانت اند تمامی اصولی که برای تبدیل شدن به یک متخصص فرانت اند نیاز دارید آورده شده‌اند و شما با انجام پروژه‌ها و تمرین‌های عملی می‌توانید در موقعیت‌های شغلی مختلف مشغول به کار شوید.

  • ابزارهای کاربردی برای طراحی سایت

به عنوان یک طراح سایت نیاز دارید با ابزارهای مختلفی کار کنید، برخی از این ابزارها به طور مستقیم رای طراحی سایت کاربرد دارند و برخی به عنوان ابزارهای کمکی استفاده می‌شوند در ادامه تعدادی از این ابزارها را معرفی می گنید:

  • VS Code: این نرم افزار یک محیط توسعه است و برای کدنویسی یا ویرایش کدها کاربرد دارد.
  • Photoshop: برای ویرایش تصاویر یا ساخت بنر در سایت کاربرد دارد.
  • Trello: برای طراحی سایت نیاز به انجام تسک های مختلف دارید و به خصوص اگر مجبور شوید همزمان چند پروژه را با هم پیش ببرید استفاده از ابزارهای مدیریت پروژه مانند ترلو به شما در مدیریت کارها کمک زیادی می‌کند.
  • Sketch یا Balsamiq: با این ابزارها می توانید یک طرح بسیار ساده از طرح اولیه سایت مانند محل قرار گرفتن منو، اسلایدر، اجزای هدر و فوتر و… طراحی کنید.

مهارت‌های تکمیلی برای افزایش درآمد از طراحی سایت

سایر مهارت هایی که می توانید با یادگیری آنها از طراحی سایت درآمد جانبی داشته باشید به شرح زیر هستند:

  • طراحی بصری
  • سئو
  • دیجیتال مارکتینگ
  • مدیریت وب سرور
  • مهارت مدیریت زمان
  • مهارت های ارتباطی
  • مهارت حل مساله
  • مدیریت زمان
  • دقت به جزئیات
  • توانایی شبکه‌سازی و کار تیمی
  • آشنایی با ترندهای روز

مهارت های موردنیاز برای کسب درآمد از طراحی سایت

 

میزان درآمد طراحی سایت چقدر است؟

آیا درآمد طراحی سایت به حدی است که بتوان به صورت مادام العمر روی آن حساب کرد؟ درآمد طراحی سایت چه قدر است؟ آیا کار طراحی سایت در منزل درآمد بالایی دارد؟ این‌ها سوالاتی است که توسط افراد زیادی پرسیده می‌شود. در کا برای شغل طراحی سایت تعرفه خاصی وجود ندارد و درآمد آن میزان مشخصی ندارد و شما می‌توانید برای یک پروژه طراحی سایت فروشگاهی 20 میلیون پیشنهاد دهید و طراح دیگری همین پروژه را با 15 میلیون انجام دهید. حقوق طراح سایت بسته به مبتدی حرفه یا بودن فرد از 3 تا 30 میلیون تومان متغیر است. در ادامه در مورد عوامل تاثیر گذار بر روی درآمد طراحی سایت توضیح می‌دهیم:

💲 میزان تسلط: میزان کسب درآمد از طراحی سایت ارتباط مستقیم با میزان حرفه ای بودن شما دارد.  یک طراح سایت با چند سال تجربه کار درآمد بالاتری نسبت به فرد تازه کار دارد. اگر تازه کار هستید برای گرفتن پروژه با قیمت بالا باید نمونه کار و رزومه داشته باشید و ممکن است در ابتدای کار پروژه ها با قیمت کمتر بگیرید تا بتوانید به مرور درآمد خود را افزایش دهید. البته مذاکره شما با کارفرما هم در میزان درامد طراحی سایت  تاثیر گذار است شاید شما بخواهید فقط پروژه را بگیرید و قیمت کمتر پیشنهاد دهید. یا یک سایت ساده باشد و می توانید با دستمرد کمتری پروژه را بگیرید.

💲 تعداد پروژه: تعداد پروژه و نوع پروژه که می گیرید نیز روی درآمد شما از طراحی سایت تاثیر می گذارد. قطعا اگر 3 سایت در ماه پرژه انجام دهید درآمد بیشتری نسبت به زمانی که یک پروژه دارید به دست می‌آورید.

💲 نوع کار: اگر شما به عنوان کارمند شرکت برنامه نویسی و طراحی سایت شروع به کار کنید یک حقوق ثابت دریافت می کنید. میزان درآمد از طراحی سایت به تسلط و تجربه شما از برنامه نویسی و طراحی وب بستگی دارد. اگر خودتان به صورت فریلنسری کار کنید می‌توانید پروژه‌های بیشتری دریافت کنید و درآمد طراحی سایت را چند برابر کنید.

💲 کسب درآمد دلاری: راه های کسب درآمد دلاری را امتحان کنید. اگر بتوانید پروژه های خارجی بگیرید با توجه به نرخ دلار و تبدیل به واحد پول ایران درآمد بالایی خواهید داشت. با هر زبان برنامه نویسی که کار می کنید پروژه های زیادی در سایت های فریلنسری می توانید پیدا کنید.

برای کسانی که به دنبال یک کار پاره وقت هستند  برای کار در منزل برای آقایان، دانشجویان و نوجوان ها طراحی سایت یکی از روش هایی است که امکان انجام آن در صورت دورکار، در خانه و پاره وقت وجود دارد.

چطور سفارش طراحی سایت بگیریم؟

شاید بپرسید که کجا باید به دنبال کار باشیم؟ یا مثلا چگونه پروژه طراحی سایت بگیرم.  بعد از اینکه مهارت کسب کردید می توانید در اینترنت به دنبای آگهی های اینترنتی باشید. بعضی از سایت ها هستند که رزومه را دریافت کرده و شما را به افرادی که به دنبال مهارت های شما هستند متصل کنند مثلا سایت های فریلنسری مانند پونیشا می‌توانید از سایت های فریلنسری پروژه بگیرید.

اگر در شروع کار هستید و نمی دانید از کجا پروژه بگیرید و هنوز نمونه کاری برای ارائه ندارید در سایت دیوار افرادی که پروژه طراحی سایت دارند را ببیند و با آنها در ارتباط باشید. این کار به افزایش مهارت شما کمک می کند و می توانید رزومه خود را تقویت کنید.

همچنین می‌توانید برای دوستان و آشنایان خود پروژه طراحی کنید و از ابتدا با درآمد کم کار کنید تا رزومه تان را بسازید. البته شرکت در سایت‌های تخصصی مانند لینکدین فعالیت کنید و پروژه بگیید.

روش‌های مختلف کسب درآمد با طراحی سایت

در این بخش روش های مختلف کسب درآمد از طراحی وب را ببینید و بر اساس روحیه و مهارت خود یکی را انتخاب کنید. قبل از هر چیز با آموزش های لازم، در طراحی وب سایت تخصص پیدا کنید.

1- کار در شرکت‌های طراحی سایت یکی از راه های کسب درآمد از طراحی سایت

آژانس های طراحی سایت زیادی هستند که پروژه ها را از مشتریان خود دریافت می کنند. شما به عنوان یک نیروی ثابت می توانید در شرکت های طراحی سایت مشغول به کار شوید و درآمد مشخصی دریافت کنید. به این ترتیب از مزیت های کارمندی مانند بیمه برخوردار شوید.

کارمندی یکی از راه های کسب درآمد از سایت

✔️ مزایا طراحی سایت به روش کارمندی

کار کردن در شرکت های طراحی سایت مزایای خودش را دارد و کمک می کند که شما در مدت کوتاهی به درآمد برسید در ادامه بخشی از مزیت های این روش کسب درآمد از طراحی سایت را با هم ببینیم.

  • فرصت کافی برای تجربه و توسعه مهارت های خود را دارید.
  • شغل های تیمی و کارمندی به رشد شما در حوزه کاری و شخصیتی کمک می کند.
  • با وجود حقوق و بیمه امنیت شعلی دارید و در هر صورت حقوق خود را دریافت میکنید زیرا درگیر شکست و ضرر شرکت نیستید.
  • مسئولیت شما نسبت به زمانی که مالک شرکت باشید کمتر است. در صورتی که کارمند باشید استرس و فشار شما کمتر خواهد بود و این یک مزیت برای طراحی سایت به روش کارمندی است.
  • اگر شروع کار هستید شغل کارمندی می تواند برای کسب درآمد و مهارت از طراحی سایت مناسب باشد.

❌ معایب کارمتد طراحی سایت

  • درآمد کارمندی نسبت به زمانی که برای خودتان کار می کنید کمتر است. البته در کارمندی می توانید خود را ارتقا بدهید و درآمد بیشتری کسب کنید ولی باز هم قابل مقایسه با زمانی نیست که کار از خودتان است.
  • شما کار می کنید ولی شرکت و شخص مدیر است که رشد می کند و باعث بالا رفتن جایگاه اجتماعی او و شناخته تر شدن شرکت می شود.

خودتان را بشناسید و دقیقا بدانید که دنبال چه هستید اگر شغل کارمندی شما را راضی می کند بهترین انتخاب شما می تواند باشد.

2- کسب درآمد از طراحی سایت با مدیریت و پشتیبانی سایت

تفاوت مدیر سایت با کارمند این است که شما به عنوان مدیر سایت یک پروژه را دارید و به عنوان کارمند چند پروژه برای طراحی به شما محول می شود. پشتیبانی سایت یکی از مهارت های پولساز برای نوجوانان است. بسیاری از سایت ها مثل یک سایت فروشگاهی به یک فرد پشتیبان نیاز دارند تا به صورت دوره ای و ماهیانه سایت را بررسی کند. بعضی مواقع سایت فروشگاه یا کسب و کار توسط فرد دیگری طراحی شده است و مدیر فروشگاه مهارت پشتیبانی سایت را ندارد به همین دلیل شما می توانید کارهایی مانند افزودن محصول، ظاهر و گرافیک سایت، مشتریان و غیره را به عهده بگیرید.

✔️ مزایا و معایب روش مدیریت و پشتیبانی سایت

پشتیبانی به عنوان روش کسب درآمد از طراحی سایت زمانی مناسب است که شما فرصت طراحی سایت را ندارید یا در شروع کار و در حال تکمیل آموزش طراحی سایت هستید. با این کار هم درآمد کسب می کنید و هم برای ارتقا دانش فرصت آموزش های لازم را دارید.

  • درآمد مدوام شما به عنوان یک کارمند است.
  • تمرکز روی یک پروژه که با آن خوب آشنا هستید

❌  معایب کسب درآمد از پشتیبانی و مدیریت سایت

  • فرصت رشد زیادی برای شما فراهم نمی کند زیرا وقت خود را صرف یک پروژه می کنید.
  • به اندازه کارمند طراحی سایت تجربه کسب نمی کنید.
  • انعطاف پذیری فریلنسیتگ یا آزادکاری را ندارد.

3- کسب درآمد از طراحی سایت با فریلنسینگ

فریلنسری یکی از مدل های کسب و کار اینترنتی مناسب افرادی است که به دنبال کار در خانه بدون محدودیت زمانی هستند و نمی خواهند به سازمان خاصی وابسته باشند. در کسب درآمد از فریلنسری درباره نحوه کسب درآمد با این روش صحبت کردیم.

کسب درآمد از سایت های فریلنسری ایرانی

سایت های فریلنسری خارجی و ایرانی زیادی وجود دارند که می توانید در آنها درآمد کسب و پروژه های طراحی سایت را دریافت کنید. سایت های پونیشا، پارسکدرز، کارلنسر، انجام میدم، پارس فریلنسر نمونه هایی از سایت های کسب درآمد ایرانی هستند. که بسته به میزان مهارت و زمانی که می گذارید می توانید به درآمدهای میلیونی برسید. اگر برنامه نویس هستید و به فریلنسری و آزاد کاری علاقه دارید کار طراحی سایت در منزل یکی از بهترین شغل هایی است که می توانید داشته باشید.

 کسب درآمد دلاری از طراحی سایت 

برنامه نویسی یک مهارت تخصصی درآمد زا است که اگر به صورت حرفه ای آن را دنبال کنید بدون نگرانی و به سرعت می توانید پیشرفت و درآمد کسب کنید. بسیاری از افراد با کدنویسی به فکر کسب درآمد دلاری می افتند. اگر به دنبال کسب درآمد دلاری از طراحی سایت هستید، سایت های فریلنسری خارجی بهترین گزینه هستند. سایت های upwork و freelancer مناسب ترین سایت ها برای برنامه نویسانی است که قصد دارند پروژه های خارجی طراح وب بگیرند و دستمزد دلاری دریافت کنند. آیا نوجوانان و جوانان که درآمدی ندارند و تجربه آنها نیز کم است می توانند به کسب درآمد دلاری از طراحی سایت فکر کنند.

✔️ مزایا و معایب شغل فریلنسری طراحی سایت

کسب درآمد از فریلنسری نیز مزایای زیر را دارد.

  • محدودیت زمانی ندارید و هر زمان که بخواهید می توانید روی پروزه خود کار کنید.
  • وابسته به شخص یا سازمان خاص نیستید.
  • هزینه اجاره فضا نمی دهید.
  • وقت آزاد بیشتری خواهید داشت
  • محدودیت درآمد ندارید و با گرفتن پروژه بیشتر می توانید درآمد بیشتری هم کسب کنید.
  • حق انتخاب پروژه، کارفرما و مشتریان را دارید.

❌   معایب کسب درآمد از فریلنسری

  • همه بخش های پروژه به عهده خودتان است چون تنها کار می کنید.
  • ممکن است درشروع که هیچ نمونه کاری ندارید پیدا کردن پروژه زمانبر باشد که بهتر است صبور باشید.
  • مزایای کارمندی مانند بیمه را ندارید.
  • در شروع کار ممکن است درآمدتان کمتر باشد.

4- کسب درآمد از سایت شخصی یا استارتاپ

اگر قصد راه اندازی وب سایت خودتان برای کسب درآمد را دارید، می توانید یک کسب و کار به عنوان استارتاپ راه اندازی کنید و در این زمینه طراحی سایت می تواند به معرفی شما کمک کند. البته باید در این خصوص نیازسنجی کنید و با دید باز این کار را انجام دهید مثلا طراحی یک سایت فروشگاهی با وردپرس یا کدنویسی می تواند درآمد بالایی برای شما داشته باشد که البته نیازمند مقداری سرمایه در شروع کار است. به علاوه شما می توانید در شروع کار یک سایت همکاری در فروش برای مثال همکاری در فروش دیجی کالا طراحی کنید. برای آشنایی با نحوه کسب درآمد از سیستم های همکاری در فروش، همکاری در فروش دیجی کالا را ببینید.

کسب درآمد با طراحی سایت خود

 

در صورتی که قصد راه اندازی سایت برای استارتاپ خود را دارید می توانید انواع سایت فروشگاهی، شرکتی، هتل و غیره را طراحی کنید. البته به یاد داشته باشید قبل از هرکار باید نسبت به خرید دامنه اقدام کنید چرا که خرید دامنه اولین گام در طراحی سایت است.

مزایا و معایب کسب درآمد از طراحی سایت شخصی

  • برای افرادی مناسب که مقاوم باشند و روحیه خود را در شکست ها حفظ کنند.
  • پتانسیل بالایی برای درآمدزایی دارد اما برای رسیدن به درآمد بالا نیاز به صبر و حوصله دارید.

یکی از معایب این روش این است که در دراز مدت جواب می دهد و شما ممکن است در ماه های اول مجبور شوید از جیب خود هزینه کنید.

اگر یک ایده ناب داشته باشید کسب و کار شما توسعه پیدا می کند و می توانید درآمد بالایی کسب کنید. در مقاله بهترین استارتاپ های موفق ایرانی می توانید 17 تا از استارتاپ های موفق ایرانی را ببینید که در حال حاضر بزرگترین کسب و کارهای در ایران هستند.

5- کسب درآمد از وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا و برای افرادی مناسب است که دانش کدنویسی ندارند و می خواهند از طریق پروژه های طراحی سایت درآمد کسب کنند. طراحی انواع سایت وردپرس، تولید محتوا وردپرس مجموعه ای از قالب ها و افزونه های طراحی سایت است که برای راه اندازی سایت با این cms نیاز هستند. فقط کافی است آموزش کار با وردپرس را بدانید تا بتوانید به عنوان طراح و توسعه دهنده وردپرس پروژه بگیرید. برای طراحی سایت با وردپرس در صورتی که با HTML و CSS آشنایی داشته باشید به راحتی می توانید سایت خود را سفارشی سازی کنید. طراحی سایت با وردپرس یکی از روش های کسب درآمد برای نوجوانان است. به علاوه یکی از روش‌های دیگر که می‌توانید از طریق آن درآمد کسب کنید فارسی سازی افزونه وردپرس است که در این دوره با استفاده از یک محیط توسعه و روش‌ اصولی نحوه ترجمه قالب و افزونه وردپرس را به صورت عملی و پروژه محور یاد می‌گیرید و در نهایت می‌توانید به یک فروشنده میلیونر تبدیل شوید.

اگر مهارت برنامه نویسی دارید روش های دیگری برای کسب درآمد از وردپرس وجود دارد که می توان به کسب درآمد از برنامه نویسی افزونه وردپرس، طراحی قالب وردپرس، شخصی سازی قالب وردپرس و غیره اشاره کرد.

6- کسب درآمد از آموزش طراحی سایت

اگر در زمینه طراحی سایت تجربه خوبی کسب کرده، سایت های زیادی طراحی کردید، به راحتی می توانید از آموزش طراحی سایت به افراد تازه کار و میتدی درآمد کسب کنید. شما می توانید با برگزاری دوره های خصوصی و عمومی به صورت حضوری یا آنلاین دانشجو بگیرید و مهارت ارزشمند طراحی سایت را به آنها آموزش بدهید.

سایر روش‌های کسب درآمد از طراحی وب

سایر روش های کسب درآمد از طراحی سایت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • راه اندازی آموزشگاه آنلاین
  • فروش فایل
  • فروش دروه آموزش طراحی سایت
  • راه اندازی سایت افیلیت با  افزونه همکاری در فروش
محصول پیشنهادی
بنر
افزونه Ultimate Affiliate Pro، افزونه همکاری در فروش
دسته بندی : افزونه مارکتینگ
2198
فروش
84%
رضایت

در این مقاله تمامی روش هایی که به واسطه طراحی سایت می توانید به درآمد برسید را آوردیم. همه روش ها پتانسل رسیدن به درآمدهای بالاتر را دارند فقط باید پشتکار داشته باشید و هوشمندانه عمل کنید. اگر روش دیگری به کار بردید خوشحال می شوم که در دیدگاه ها مطرح کنید

امروزه افزایش روز افزون خریدهای اینترنتی و رقابت بالای دنیای دیجیتال کسب و کارهای سنتی هم به سمت به دنیای دیجیتال مارکنتینگ برده و داشتن سایت یک ضرورت برای کسب و کارها شده است. با توجه به نیاز روز افزون برای طراحی یایت یکی از شغل ها با درآمد بالا طراحی سایت است.

مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
مهسا هستم و 4 ساله در حوزه وردپرس و دو سال در حوزه سئو فعالیت دارم. معتقدم که انسان در شرایط نامساعد نباید خودش رو ببازه و نا امید بشه چون فصل دوباره جوونه زدن هم خواهد رسید...
مقالات مرتبط
بنر
سایت های همکاری در فروش ایرانی
در سال های اخیر بسیاری از وب سایت های ایرانی امکان افیلیت مارکتینگ یا سیستم همکاری در فروش را در سایت خود ایجاد کرده اند. افیلیت مارکتینگ یک سیستم کسب درآمد است و افراد در صورت انتخاب درست محصول و تبلیغ موثر می توانند درآمد ماهیانه داشته باشند. مزیت سیستم های همکاری در فروش این است که نیاز به ...
بنر
کسب درآمد با گوشی با 12 ایده کاربردی
کسب درآمد با گوشی با وجود تعداد بالای استفاده کنندگان از موبایل یک روش پردرآمد است بیش از ۶۰% ترافیک اینترنت دنیا از طریق گوشی‌های هوشمند مصرف می‌شود؛ این یک فرصت بالقوه برای شماست و می‌توانید در آرایشگاه، اتاق انتظار پزشک، خانه یا حتی در اتوبوس با گوشی که در دست دارید درآمد کسب کنید. در ادامه ...
بنر
9 سایت کسب درآمد از اینترنت در ایران که بهترین اند
در این مقاله بهترین سایت های کسب درآمد اینترنتی در ایران و خارج بررسی شدند. در صورتی که بخواهید در منزل و بدون هزینه یک شغل تمام وقت یا پاره وقت داشته باشید این وب سایت ها می توانند یک انتخاب مناسب برای شما باشند. کسب درآمد از این سایت های ایرانی و خارجی می تواند بر اساس سطح مهارت و زمانی که ...
بنر
44 ایده خلاقانه برای راه‌اندازی سایت فروشگاه اینترنتی
با افزایش خرید اینترنتی در ایران یک فرصت عالی راه اندازی کسب و کار، داشتن یک سایت فروشگاهی است. اگر به دنبال کسب درآمد بالا و یافتن بهترین ایده برای راه اندازی سایت فروشگاهی هستید، این مقاله را تا انتها بخوانید. احتمالا یک ایده برای آنلاین شاپ در این مقاله پیدا می کنید.
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.