ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
کارآفرینی در منزل با سرمایه کم
راه اندازی کسب و کار

کارآفرینی در منزل برای آقایان

اگر شما از زندگی کارمندی خسته شده اید و یا دوست دارید که در کنار شغل اصلی خودتان منبع درآمد دیگری هم داشته باشید این مقاله کاملا متناسب برای شما نوشته شده است، چون ما به شما کمک می کنیم تا راه های کارآفرینی در منزل برای آقایان را یاد بگیرید و به درآمد های بالا برسید.

1
24 خرداد 1401
آخرین بروزرسانی: 19 اسفند 1402

در این روز ها که وضعیت اقتصادی سخت شده است خیلی از آقایان سعی می کنند که در کنار کار بیرون از خانه به دنبال کسب درآمد در خانه هستند. شاید دلیل استقبال آقایان از کار در خانه نیاز به سرمایه و ریسک کمتر آن باشد. احتمالا شما با شنیدن نام کارآفرینی یاد راه اندازی کسب و کارهایی با استخدام چندین نفر بیفتید، اما مفهوم کارآفرینی بسیار ساده است و شامل شغل های ساده و در دسترس می باشد. برای اینکه با ایده های کارآفرینی در منزل برای آقایان آشنا شوید همراه ما باشید.کارآفرینی در منزل برای آقایان

 راه اندازی کانال YouTube Business

یوتیوب بزرگترین وب سایت ویدیویی است که بعد از گوگل در صدر قرار دارد، بیشتر مردم به جای خواندن مقالات، دوست دارند ویدیوها را ببینند. حتما می دانید کسب درآمد از یوتیوب به یک ترند تبدیل شده است و افرادی که به دنبال کسب در آمد های بسیار بالا هستند حتما به یکی از مهم ترین راه های کسب در آمد یعنی کسب درامد از طریق شبکه های اجتماعی رسیده اند، یوتیوب یک شبکه اجتماعی بسیار قدرتمند برای کسب درآمد و یک کار در منزل با درآمد میلیونی است . اگر فقط نگاهی به درآمد یوتیوبر های معروف بیندازید حتما ترغیب به فعالیت در YouTube می شوید.

  • کانال یوتیوب Ryan’s World با درآمدسالانه 29.5 میلیون دلار
  • کانال یوتیوب Mr. Beast با درآمدسالانه 24 میلیون دلار
  • کانال یوتیوب Dude Perfect درآمدسالانه 23 میلیون دلار
  • کانال یوتیوب Good Mythical Morning با درآمدسالانه 20 میلیون دلار

و ….

شما هم می توانید از هر توانایی که دارید به صورت خلاقانه استفاده کنید و ویدئو های خود را در کانال خود منتشر کنید. برای اینکه دقیقا بدانید به چه روشی می توانید از یوتیوب کسب درآمد کنید می توانید راه های کسب درآمد از یوتیوب را مطالعه کنید.

فروشگاه کتاب الکترونیکیکارآفرینی در منزل برای آقایان، فروش کتاب الکترونیکی

تبلت ها و گوشی های موبایل همراه با اپلیکیشن های کتاب الکترونیکی نحوه مطالعه کتاب را تغییر دادند، برای همین فروش کتاب الکترونیکی به جایگاه خوبی در فهرست ایده های کسب و کار کوچک رسیده است. طبق آخرین گزارشات ناشران کتاب‌های الکترونیک، سود فروش کتاب های الکترونیک در ژانویه 2021 بیشتر از 91میلیون دلار بوده است.

این آمار نشان می‌دهد که کسب‌وکارهای کتاب الکترونیک بازار بزرگی دارند، از این رو به عنوان یک ایده کسب‌ وکار کوچک سودآور برای آقایان با هزینه راه‌اندازی کم به حساب می آیند. در ایران هم نمونه فروشگاه های الکترونیکی طاقچه و فیدیبو است.

 طراحی وب یک ایده عالی کارآفرینی در منزل برای آقایان

ما در دنیای دیجیتال زندگی می کنیم. هر کسب و کاری، بزرگ یا کوچک، نیاز به سایت دارد. حتی اگر یک فقط یک وب سایت یک صفحه ای باشد، از این رو طراحی سایت خلاقانه و باکیفیت همواره با تقاضای بالا مواجه است.

اگر مهارت کد نویسی مانند جاوا اسکریپت، HTML، پایتون یا CSS دارید، با افزایش مهارت می توانید سایت طراحی کنید، ولی اگر توانایی برنامه نویسی ندارید نگران نباشید چون طراحی سایت فقط در گرو کدنویسی نیست و شما می توانید با استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس بهترین سایت ها را طراحی کنید. برای افزایش مهارت می توانید در دوره های آنلاین مانند یک دوره طراحی سایت با وردپرس یا یک دوره PHP شرکت کنید و برنامه نویسی و طراحی سایت را به صورت تخصصی یاد بگیرید.

در نهایت می توانید به کسب درآمد از فریلنسینگ در سایت های ایرانی و خارجی برسید.

توسعه دهنده اپلیکیشن موبایل

بر کسی پوشیده نیست که توسعه دهندگان اپلیکیشن از ثروتمندترین افراد هستند. میلیون ها برنامه در فروشگاه Google Play و App Store وجود دارد. با این حال، هنوز هم برنامه های جدید راه اندازی می شوند. اگر دانش اولیه برنامه نویسی دارید ویا یک ایده یا راه حل منحصر به فرد برای مشکل یا رفع دغدغه عمومی دارید مطمئن باشید که یک ایده ناب کارآفرینی در منزل برای آقایان پیدا کرده اید، کافی است با دانش خود اپلیکیشن را ایجاد کنید و درآمد های بالا را تجربه کنید. کارهای مانند برنامه نویسی یا طراحی اپلیکیشن از جمله شغل های اینترنتی برای دانشجویان است که آقایان به این حوزه ها علاقه مند هستند و در خانه می توانند انجام دهند.

تدریس آنلاین

یکی دیگر از ایده های کارآفرینی در منزل برای آقایان تدریس است. اگر عاشق این کار هستید و یا اگر در یک موضوع خاص در تخصص دارید و توانایی انتقال عالی مفاهیم را دارید می توانید تدریس آنلاین کنید. بسته به مجموعه مهارت های خود، می توانید در زمینه خاصی مانند ریاضی، زبان، نوشتن مقاله یا آماده سازی آزمون تخصص داشته باشید.

آموزش آنلاین بسیار رشد کرده است و به یک صنعت پر رونق کسب و کار کوچک تبدیل شده است. افرادی که مشغول شرکت در کلاس های تمام وقت هستند ترجیح می دهند دوره های آنلاین را بگذرانند. دلایل مختلفی برای تشویق افراد به یادگیری بیشتر در تمام مراحل زندگی وجود دارد.

شما می توانید با کمک طراحی سایت آموزشی، دوره های خود را بفروشید و یا کلاس های آنلاین برگزار کنید.

خدمات رزومه نویسی 

صرف نظر از تجربه، افراد بسیار کمی وجود دارند که در نوشتن رزومه خود خوب عمل می کنند و به دلیل همین رزومه ضعیف نمی توانند به جایگاه اصلی خود برسند. اگر شما بتوانید در تکمیل رزومه شغلی به افراد کمک کنید مطمئن باشد درخواست هایی زیادی به سوی شما می آید. برای تقویت این مهارت می توانید در دوره هخای تخصصی رزومه نویسی شرکت کنید.

تولید محتوا

تولید محتوای متنی و ویدیویی یکی از پرطرفدارترین ایده های کارآفرینی در منزل برای آقایان است. شما به دنبال هر سوالی در گوگل باشید با محتوای متنی یا ویدئویی رو به رو می شوید و مطمئن باشد این بازار تا زمانی که سایت و دنیای مجازی وجود دارد پر از تقاضاست. برای اینکه اصول تولید محتوای متنی و ویدئویی آشنا شوید می توانید دوره های اصول محتوا نویسی ببینید و یا طبق همان قانونی که در سایت ها تولید محتوا شده است، تولید محتوا کنید. بعد از اینکه چندین پروژه تولید محتوا گرفتید می توانید با افراد دیگر تشکیل تیم تولید محتوا دهید

کارهای گرافیکیکار در منزل برای آقایان، کارهای گرافیکی

اگر مهارت در فوتوشاپ یا ایلوستریتور دارید می توانید کارهای گرافیکی در خانه انجام دهید. مخصوصا در دنیای پر رقابت امروز که همه به دنبال ارائه تبلیغات بهتر و در نهایت سود بیشتر هستند. شما می توانید به صورت دورکار با شرکت های طراحی سایت و کانون ها تبلیغاتی و سازمان های دولتی و دفتر مجلات و روزنامه ها و آژانس های مسافرتی همکاری کنید و به درآمد های خوبی برسید.

نگهداری حیوانات خانگی

نگهداری از حیوانات خانگی یا پانسیون حیوانات شغلی مدرن است و با این روندی که نگهداری از حیوانات خانگی در ایران فراگیر شده است، پیش بینی می شود این شغل به جایگاه خوبی برسد. این پانسیون ها محلی برای نگهداری از حیوانات خانگی مانند سگ و خرگوش و گربه و… هستند و افرادی که نمی توانند حیوانات خود را برای مدت کوتاهی در خانه نگه داری کنند، آن ها را به پانسیون می سپارند. شما با اختصاص دادن بخشی از حیاط یا خانه خود می توانید پانسیون راه اندازی کنید و از این راه به درآمد های خوبی برسید.

آرایشگری

یکی از قدیمی ترین ایده های برای کارآفرینی در منزل برای آقایان شغل آرایشگری است. شما می توانید با سرمایه کم شروع به کسب درآمد از این حرفه کنید، کافیست دوره های آرایشگری آقایان را آموزش ببینید و یکی از اتاق های منزل خود را به این کار اختصاص دهید.

خدمات خشکشویی

این روزها خیلی از افراد به دلیل مشغله های کاری فرصت کمی برای شست وشو و مرتب سازی لباس هایشان دارند و ترجیح می دهند لباس های خود را به خشک شویی بسپارند، از این رو این شغل هم می تواند یک شغل با حاشیه سود بالا و بی خطر باشد. برای کسب تجربه در زمینه خشکشویی می توانید برای چند ماه در یک مغازه کار کنید و وقتی دارای تجربه شدید کسب و کار خود را راه بیاندازید.

غذای خانگی

یکی دیگر از راه های کارآفرینی در منزل با سرمایه کم تهیه غذای خانگی است. اگر در هنر آشپزی حرفه ای هستید حتما به سراغ شغل تهیه غذای خانگی بروید. شما می توانید گوشه ای از حیاط یا پارکینگ خود را برای این شغل اختصاص دهید و با کسب مجوزهای لازم و تهیه وسایل مورد نیاز کار خود را شروع کنید و به مرور زمان با کسب رضایت مشتریان پرسنل خود را افزایش دهید و مجموعه خودرا گسترش دهید.

بسته بندی حبوبات

بسته بندی حبوبات یک کارآفرینی در منزل با سرمایه کم است. برای این کار می توانید دستگاه های بسته بندی خریداری کنید و کارگاه کوچکی در خانه خود راه بیاندازید، دلایلی که باعث شده این شغل بسیار پرطرفدار شود حاشیه سود بالای این شغل است بطور مثال برای هر بسته بندی 1000 تومن سود خاص می کنید. این شغل انعطاف پذیری بالایی در زمان دارد و سرمایه کمی هم می خواهد.

فروشگاه اینترنتی

با داشتن یک ایده خلاقانه برای طراحی سایت فروشگاهی بدون نیاز به داشتن مغازه می توانید محصولات را بفروشید. داشتن فروشگاه اینترنتی هزینه کمتری نسبت به یک شعبه فیزیکی دارد و درگیر کارهای انبارداری، هزینه آب و برق، پرسنل فروش و… نمی شوید و می توانید سایتتان را راه خودتان اداره کنید.

 برنامه ریز تشریفات

در این قسمت به یک ایده جذاب برای کارآفرینی در منزل برای آقایان می رسیم.

برگزاری یک نمایشگاه، گردهمایی خانوادگی، کنفرانس یا رویدادهای کاری فرایند یک روزه نیست. راز رهبری خوب در برنامه ریزی، ایجاد ارتباط درست با افراد و تمرکز روی جزییات تشریفات و مراسمات است.

برنامه ریزی تشریفات را می توان از راه دور هم انجام داد، ولی ارائه خدمات از نزدیک بهتر است و منجر به افزایش اعتماد کاربران می شود. انواع مختلفی از برنامه ریزان تشریفات وجود دارد. شما می توانید از برنامه ریزی تشریفات محلی کوچکتر شروع کنید و به تدریج شغل خود را گسترش دهید.

ایرانی ها عاشق مهمانی هستند. خواه جشن فارغ التحصیلی، جشن تولد، جشن نامزدی و عروسی یا هر مناسبت خاص دیگر. شما می توانید با ارایه برنامه ریزی دقیق و حرفه ای و برنامه های مهیج سفارشات خود را افزایش دهید و به در آمدهای بالا برسید.

کارآفرینی ددر منزل برای آقایان، برنامه ریز تشریفات

در این مقاله به بررسی ایده های کارآفرینی در منزل برای آقایان پرداختیم و سعی کردیم بهترین ها را ارایه دهیم. اگر از نظر شما شغلی وجود دارد که از لیست ما جا افتاده است در قسمت دیدگاه ها با ما مطرح کنید.

فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
فاطمه هستم و نزدیک به دو ساله فعالیتم تو حوزه سئو و وردپرس جدی شده. به نظر من "تنها کسی که تو دنیا می تونه کمکت کنه خودتی، پس به خودت باور داشته باش"
سوالات متداول

از بهترین ایده های کارآفرینی در منزل برای آقایان می توان به ادمین شبکه های اجتماعی، طراحی سایت، تولید محتوا و تهیه غذای خانگی و... اشاره کرد.

در دنیای سخت اقتصادی امروز داشتن درآمد دوم ضروری است و به دلیل اینکه مشاغل خانگی از ریسک و سرمایه اولیه کمتری برخوردار هستند، می توان به ارائه ایده های کار در منزل برای آقایان پرداخت.

مقالات مرتبط
بنر
کسب درآمد با گوشی با 12 ایده کاربردی
کسب درآمد با گوشی با وجود تعداد بالای استفاده کنندگان از موبایل یک روش پردرآمد است بیش از ۶۰% ترافیک اینترنت دنیا از طریق گوشی‌های هوشمند مصرف می‌شود؛ این یک فرصت بالقوه برای شماست و می‌توانید در آرایشگاه، اتاق انتظار پزشک، خانه یا حتی در اتوبوس با گوشی که در دست دارید درآمد کسب کنید. در ادامه ...
بنر
44 ایده خلاقانه برای راه‌اندازی سایت فروشگاه اینترنتی
با افزایش خرید اینترنتی در ایران یک فرصت عالی راه اندازی کسب و کار، داشتن یک سایت فروشگاهی است. اگر به دنبال کسب درآمد بالا و یافتن بهترین ایده برای راه اندازی سایت فروشگاهی هستید، این مقاله را تا انتها بخوانید. احتمالا یک ایده برای آنلاین شاپ در این مقاله پیدا می کنید.
بنر
آموزش دریافت نماد الکترونیکی
اینماد نشانی است که سازمان توسعه تجارت الکترونیکی به سایت های فروشگاهی می دهد تا از حقوق مصرف کنندگان حمایت کند و شما به عنوان یک فروشگاه اینترنی باید این نشان را در سایت خود داشته باشید. برای اینکه شرایط دریافت نماد اعتماد الکترونیکی را بدانید و با مراحل اخذ آن آشنا شوید در این مقاله همراه ما ...
بنر
معرفی روش های کسب درآمد اینترنتی پولساز
با مطالعه این مقاله می توانید در زمان کوتاهی به کسب درآمد اینترنتی بپردازید. شما بدون تخصص هم می توانید از طریق اینترنت به درآمد بالا برسید و درآمدتان خود را همزمان افزایش دهید.
1 دیدگاه
MAJ
MAJ
28 خرداد 1401 01:27

مرسی جالب بود

آیا مفید بود ؟
0