ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
آموزش طراحی سایت آموزشی
طراحی سایت

آموزش طراحی سایت آموزشی

این روزها به خاطر شرایط بیماری کرونا اکثر آموزش ها حتی مدارس به سمت مجازی شدن رفته اند هم چنین افراد زیادی به علت مشغله فراوان و کمبود وقت برای آموزش حضوری از آموزش مجازی استقبال می کنند بنابراین طراحی سایت آموزشی برای کسب و کارهای آموزشی جز ضرورت ها محسوب می شود و آینده خوبی در انتظار این نوع آموزش ها است.

8
09 دی 1400
آخرین بروزرسانی: 19 اسفند 1402

در سال ‌های اخیر، آموزش آنلاین و آموزش از راه دور، توسعه زیادی یافته و خیلی از سیستم ‌های آموزشی به سمت آموزش آنلاین سوق پیدا کرده اند. روند رو به رشد این کسب کار ها باعث شده است بسیاری از کسب و کارهای آموزشی تصمیم به فراهم نمودن یک سایت ساز آنلاین برای آموزش، آزمون و فروش دوره ‌های آموزشی خود گرفتند. اما همیشه باید برای راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی از ابزار مناسب و مفید استفاده کنیم.

معرفی مقاله توضیحات
آموزش متنی/ویدئویی
مدت زمان آموزش 2 ساعت
نوع آموزش رایگان
قالب آماده قالب اجومال

انتخاب قالب مناسب آموزش مجازی بسیار مهم است. بهترین های قالب هایی که برای آموزش آنلاین و مجازی وجود دارند شامل قالب اجومال و قالب استادیار هستند.  امروز قصد داریم درباره قالب اجومال صحبت کنیم:

قالب اجومال یکی بهترین قالب ‌های آموزشی است که توانسته رضایت بسیاری از صاحبان سایت ‌های آموزش آنلاین را جلب کند. از امکانات جالب این قالب می‌توان سیستم پوش نوتیفیکیشن اختصاصی، سرور اختصاصی برای بروز رسانی افزونه ها، سیستم درج فرمول ‌های محاسباتی در مطالب و دوره ها، فونت ‌های جذاب فارسی، اعطای گواهینامه به کاربران و همچنین تعیین تاریخ انقضا برای دوره ها را نام برد.

آموزش طراحی سایت آموزشی

در قدم اول شما برای ساخت سایت آموزشی خودتان به یک هاست و دامنه  و تنظیم کردن DNS و نصب قالب مناسب نیاز دارید.

  • هاست: هاست در واقع همان میزبانی سایت شماست و کلیه فایل های شما روی آن ذخیره می شوند.
  • دامنه: خرید و ثبت دامنه دامنه اولین قدم در طراحی سایت است. در واقع  اولین چیزی است که کاربر از سایت شما به خاطر می‌آورد پس با انتخاب دامنه مناسب، سایت خود را در ذهن کاربر ثبت کنید با خرید دامنه از راست چین کلود امکان انتخاب دامنه ایرانی و بین المللی با قیمت اقتصادی، قابلیت انتقال رایگان، سادگی ثبت Name Server اختصاصی و امکان تمدید راحت دامنه را دارید.
  • تنظیمات dns: وظیفه dns تبدیل کردن دامین سایت شما به IP است. تغییر DNS های دامنه در ایرنیک به راحتی قابل انجام است اما ممکن است کمی زمان ببرد بنابراین هرچه زودتر تنظیم dns های دامنه را انجام دهید.
  • نصب قالب آموزشی اجومال:  در مرحله آخر شما می توانید قالب اجومال را خریداری و طبق آموزش نصب و راه اندازی کنید.
محصول پیشنهادی
بنر
قالب Edumall، پوسته آموزشی اجومال
دسته بندی : قالب آموزشی
1705
فروش
86%
رضایت

نحوه طراحی سایت آموزشی با قالب اجومال

پس از خرید قالب آموزشی اجومال از سایت راست چین، بر طبق آموزش زیر می‌توانید سایت خود را با این قالب راه‌اندازی کنید. در ادامه مقاله مراحل نصب به صورت تصویری آورده شده است.

آموزش طراحی سایت آموزشی به صورت تصویری

در مراحل زیر نصب قالب اجومال برای ساخت سایت آموزشی به صورت قدم به قدم و تصویری آورده شده است.

1- خارج کردن فایل ها از حالت زیپ

پس از دانلود فایل خریداری شده، سه فایل برای ما دانلود می‌شود که شامل دو فایل زیپ و یک فایل آموزشی متنی می‌شود.ابتدا باید فایل Main را از حالت زیپ خارج کنید. در این فایل پوشه ‌های Easy Install  Theme ،Plugin ،Import ،Easy Install Helpe ،Read me قرار دارند. شما باید محتویات پوشه Easy Install را در روت هاست خود بارگذاری نمایید.

آپلود فایل اجومال

2- بارگذاری فایل ‌های بسته نصبی در هاست

بدین منظور ابتدا وارد پنل هاست خود شده و سپس به قسمت مدیریت فایل (File Manager) وارد شوید. اگر قصد دارید سایت را در دامنه اصلی خود راه‌اندازی کنید، کافی است محتویات پوشه Easy Install را در پوشه Public_html بارگذاری کنید. اما اگر قصد دارید سایت را در یک سابدامین یا پوشه دیگر نصب کنید، باید محتویات پوشه Easy Install را در آن سابدامین یا پوشه بارگذاری کنید.در دایرکت ادمین، ابتدا وارد پوشه ای شوید که قصد دارید سایت خود را در آن راه‌اندازی کنید. سپس در قسمت خالی صفحه کلیک راست کرده وUpload Files here را کلیک کنید.پس از آن فایل ‌های خود را از کامپیوترتان انتخاب کرده و بر روی آپلود بزنید. در سی پنل، ابتدا وارد پوشه مقصد شوید و سپس مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه Upload کلیک کنید.

آپلود فایل اجومال در هاست پس از آپلود فایل ها، بسته به حجم فایل ‌های مورد نظر و سرعت اینترنت شما، مدتی طول می کشد تا فایل ها به طور کامل آپلود شوند.در حال آپلود فایل اجومال

3- وارد شدن به مرحله نصب بسته نصبی

پس از آپلود فایل ها، برای اطمینان از اینکه کار را درست انجام داده اید، باید در مرورگر خود، آدرس سایت را بدین ترتیب وارد کنید:content.payawp.ir/installer.php به جای content.payawp.ir باید آدرس سایت خود را وارد کنید.در صورتی که مراحل آپلود را به درستی انجام داده باشید، تصویر زیر در مرورگر شما ظاهر می‌شود.مرحله نصبی قالب اجومالبعد از دیدن این تصویر، تیک I have read and accept all terms & notices را فعال کنید و بعد از فعال شدن دکمه Next بر روی آن کلیک کنید.

ادامه نصب قالب اجومالپس از این کار، فایل ‌های آپلود شده در هاست شما Extract می‌شوند.

4- ساخت دیتابیس( پایگاه داده ) برای طراحی سایت آموزشی

اکنون قبل از انجام هر کار دیگری، باید یک دیتابیس برای سایت خود ایجاد کنید. بدین منظور وارد پنل هاست خود شوید و از قسمت Database بر روی گزینه My Sql Database Wizard کلیک کنید. در پنجره باز شده، مطابق تصویر زیر، یک نام برای دیتابیس خود انتخاب کنید و بر روی Next Step کلیک کنید.ایجاد دیتا بیس قالب اجومالدر صفحه بعد، مطابق تصویر، نام کاربری و پسورد برای دیتابیس خود انتخاب کنید و آنها را در جایی یادداشت کنید. سپس بر روی Create User کلیک کنید.اطلاعات دیتابیس اجومالدر صفحه بعد باید تیک گزینه All Privileges را فعال کنید تا سایر تیک ها هم فعال شوند. اکنون بر روی Next Step کلیک کنید تا دیتابیس شما ساخته شود.تکمیل اطلاعات دیتابیس اجومال

5- وارد کردن اطلاعات دیتابیس در قسمت مربوطه

حال، به صفحه بسته نصب آسان باز گردید و اطلاعات دیتابیس ساخته شده را مطابق تصویر، در قسمت های مربوطه قرار دهید. سپس بر روی Test Database کلیک کنید. در صورتی که به درستی دیتابیس را ساخته باشید و اطلاعات آن را وارد کرده باشید، دو دکمه سبز رنگ به شما نمایش داده شده و  گزینه Next برای شما فعال می‌شود.

وارد کردن اطلاعات دیتابیس

6- وارد کردن اطلاعات ورود به پنل کاربری وردپرس

مرحله بعد، که مرحله نهایی می باشد، شامل وارد کردن عنوان برای سایت و باز کردن منوی کشویی Option می باشد. اکنون کافی است تا نام کاربری، پسورد و ایمیل را برای درج در صفحه ورود به پنل مدیریت وردپرس انتخاب کنیم و سپس بر روی Next کلیک کنیم.وارد کردن اطلاعات وروددر صورتی که مراحل به درستی انجام شده باشد، در صفحه بعد، دکمه ‌های سبز رنگ را مشاهده می کنید که نشان دهنده درست نصب شدن دیتابیس و انجام درست تمام مراحل می باشد. در این صفحه، کافی است بر روی دکمه Admin Login کلیک کنید تا وارد صفحه ورود به پنل وردپرس شوید.مرحله آخر نصب دیتا بیس اجومال

7- فعالسازی قالب آموزشی اجومال برای طراحی سایت آموزشی

در صفحه ورود به پنل وردپرس، نام کاربری و پسورد انتخابی خود را وارد کنید و وارد پنل وردپرس شوید. در اولین اقدام، باید قالب را برای دامنه خود فعال کنید. چرا که در صورت عدم فعالسازی قالب، امکانات قالب برای شما فعال نخواهد شد.برای فعالسازی قالب کافی است وارد پنل راستچین خود شوید و در قسمت دانلودها، جلوی اسم قالب خریداری شده، گزینه مدیریت لایسنس را کلیک کنید و مطابق تصویر زیر، دامنه ای را که قالب را بر روی آن نصب کرده اید وارد کرده و ثبت کنید.فعال سازی قالب اجومال

8- نصب و فعالسازی افزونه ‌های مورد نیاز قالب آموزشی اجومال

مرحله آخر نصب قالب اجومال، نصب افزونه های است که نوتیفیکیشن آنها به شما نمایش داده شده است. ضمن اینکه باید از قسمت پیشخوان وردپرس>تنظیمات>عمومی ایمیل خود را وارد کنید و بر روی ذخیره تغییرات کلیک کنید. پس از انجام این کار، یک پیام ایمیل حاوی لینک تاییدیه به ایمیل شما ارسال می‌شود. به حساب ایمیل خود وارد شوید و بر روی لینک ارسالی کلیک کنید تا ایمیل شما در پنل وردپرس تایید شود.

محصول پیشنهادی
بنر
افزونه گرویتی فرم فارسی، Gravity Forms
دسته بندی : افزونه فرم ساز
9755
فروش
88%
رضایت

تنظیمات و سفارشی سازی قالب اجومال

برای طراحی سایت آموزشی قالب آموزشی اجومال، تنظیمات بسیار زیادی وجود دارد که ما در این جا مهم ترین نکات را ارائه می دهیم. برای سفارشی سازی بخش ‌های مختلف قالب اجومال به منوی نمایش>سفارشی سازی بروید تا پنجره ای مطابق با تصویر زیر برای شما ظاهر شود.سفارسی سازی قالب اجومال

تب ‌های مختلفی در این قسمت وجود دارد که هر کدام زیر مجموعه ‌های زیادی دارند و طبق تصاویری که مشاهده می کنید بخش ‌های مختلف سایت را می‌توان از این قسمت سفارشی سازی کرد.

سفارسی سازی اجومالمزیت این قسمت آن است که در هنگام انجام تغییرات، می‌توانید تغییرات اعمال شده را به طور آنلاین از پیش نمایش سمت چپ مشاهده بفرمایید.

سفارشی سازی قالب اجومال سایتدر آخر، اگر تغییرات اعمال شده را مطابق با سلیقه خود دانستید، می‌توانید با کلیک روی دکمه انتشار که در بالای تب ها قرار دارد، تغییرات انجام شده را بر روی سایت خود نهایی کنید.تنظیمات جزئی قالب اجومال

از این قسمت به دلیل طولانی بودن موارد سفارشی سازی قالب عبور می کنیم و به سراغ مبحث اصلی قالب آموزشی اجومال که ساخت دوره آموزشی است می رویم.

نحوه ساخت و تنظیمات طراحی سایت آموزشی با قالب اجومال

همانطور که پیشتر گفتیم، قالب آموزشی اجومال یکی از بهترین قالب ‌ها برای راه اندازی سایت وردپرسی است که طرفداران زیادی دارد. در ویدئوی زیر می توانید نحوه تنظیمات قالب آموزشی اجومال را ببینید.

در ادامه مقاله آموزش تنظیمات قالب اجومال برای طراحی سایت آموزشی به صورت تصویری هم ارائه شده است.

برای ایجاد دوره آموزشی، ابتدا از منوی پیشخوان به قسمتTutor LMS Pro وارد می شویم و سپس بر روی دوره آموزشی کلیک می کنیم. در صفحه باز شده بر روی افزودن جدید می زنیم و سپس مطابق با تصویر زیر، اطلاعات دوره را وارد می کنیم:

Tutor LMS Pro اجومالاما مهمترین قسمت در این صفحه، تنظیمات مربوط به دوره می باشد که با هم آنها را بررسی می کنیم:

تنظیمات مربوط به دوره اجومال

 

تنظیمات دوره شامل 3 تب می باشد که در تب اول، گزینه ‌های زیر مشاهده می‌شود:

حداکثر دانشجو: از این قسمت، تعداد نهایی دانشجویانی که مجاز به ثبت نام هستند، را تعیین کنید.

انقضا ثبت نام: تعداد روزهایی که دانشجویان مجاز هستند در دوره ثبت نام کنند، تعیین کنید.

سطح دشواری: با انتخاب یکی از سطوح مشخص شده، سطح دشواری دوره آموزشی را برای کاربر مشخص کنید.

دوره ویژه: با فعال کردن این گزینه، می‌توانید دوره را در لیست دوره ‌های ویژه قرار دهید.

 

تنظیمات دوره قالب اجومال

 

انتخاب محصول: می‌توانید یک محصول را برای فروش همراه دوره انتخاب کنید.

نوع دوره: می‌توانید دوره را رایگان یا به صورت پولی در اختیار کاربر بگذارید.

پیوست ها: از این قسمت می‌توانید فایلی را به عنوان پیوست برای دانلود در اختیار کاربر قرار دهید.

پیش نیازهای دوره: از این قسمت امکان انتخاب دوره ‌های دیگر به عنوان شرط لازم برای انتخاب دوره فعلی وجود دارد.

 

ادامه تنظیمات دوره اجومال

دوره ساز: این قسمت در یک بخش جداگانه توضیح داده خواهد شد.

داده اضافی: از این بخش می‌توانید آیتم ‌های زمان دوره، مزایای دوره برای کاربران، الزامات و قوانین دوره، مخاطبان دوره و فایل هایی که دوره را تعیین کنید.

تنظیمات دوره اجومال سایت آموزشی

ویدئو: این بخش همانطور که از نام آن مشخص است، مربوط به قرار دادن فیلم معرفی دوره است. این فیلم را می‌توانید از درون هاست خود یا از یک سایت خارجی وارد کنید.

تنظیمات مدرسین اجومال

مدرسان: این بخش مربوط به تعریف مدرس برای دوره است. هر دوره می‌تواند یک یا چند مدرس داشته باشد. با افزودن مدرسان بیشتر می‌توانید تعداد بیشتری را به عنوان مدرس این دوره معرفی کنید.

تنظیمات گواهی نامه اجومال

گواهی پایان دوره: در قالب آموزشی اجومال شما می‌توانید به کاربرانی که دوره شما را با موفقیت پشت سر گذاشته اند گواهینامه پایان دوره اعطا کنید. از این بخش هم می‌توانید الگوی فایل گواهینامه را به لحاظ گرافیکی مشخص کنید.

محتوای قطره ای اجومال

محتوا قطره ای: در تب دوم مربوط به تنظیمات دوره قالب آموزشی اجومال، شما این امکان را دارید که یک آیتم به نام محتوای قطره ای را فعال کنید. منظور از محتوای قطره ای این است که شما می‌توانید مطالب دوره آموزشی خود را به صورت تدریجی و دوره ای در اختیار کاربران قرار دهید. در این قسمت، امکان پیش فروش یا پیش ثبت نام برای دوره ها هم وجود دارد.

در تب سوم هم می‌توانید کاربرانی را که در بادی پرس شما (انجمن) عضو هستند، در دوره آموزشی خود ثبت نام کنید. این کار باعث تشویق بیشتر کاربران به عضویت در انجمن سایت شما می‌شود.

بعد از انجام تنظیمات دوره آموزشی برای طراحی سایت آموزشی موارد معمول دیگر مثل برچسب ها، دسته بندی ها و تصویر شاخص دوره را مشخص کنید و بر روی انتشار کلیک کنید تا دوره شما در سایت نمایش داده شود. سایر بخش ‌های مربوط به افزونه Tutor LMS Pro در فیلم آموزشی موجود است که می‌توانید مشاهده بفرمایید و قسمت ‌های مختلف را بررسی کنید.

روش افزودن رویداد به سایت آموزشی

 شاید از خود بپرسید که رویداد چیست؟ در قالب آموزشی اجومال، رویداد به معنی یک گردهمایی است. حال این گردهمایی می‌تواند یک وبینار باشد که به صورت آنلاین برگزار می‌گردد یا یک همایش به همراه سخنرانی باشد که به صورت حضوری در یک مکان مشخص برگزار می‌شود مثلا وبینار آموزش وردپرس. شما می‌توانید یک رویداد را برگزار کنید و برای آن از کاربرانی که قصد شرکت در آن را دارند، پول دریافت کنید. همچنین می‌توانید رویداد را به صورت رایگان برگزار کنید. برای ثبت رویداد از منوی پیشخوان وردپرس به قسمت رویدادها رفته و افزودن جدید را کلیک کنید. آیتم ها دقیقاً مشابه با افزودن یک نوشته است. بعد از پر کردن آیتم ‌های معمول شامل عنوان، توضیحات و برچسب ها، به قسمت تنظیمات رویداد بروید. در این قسمت گزینه ‌های زیر مشاهده می‌شود:

تعداد: می‌توانید سقف تعداد کسانی که اجازه ثبت نام و شرکت در این رویداد دارند را از اینجا تعیین کنید.

قیمت: می‌توانید این رویداد را قیمت گذاری کنید. برای رایگان بودن رویداد “صفر” را انتخاب کنید.

آغاز: تاریخ شروع رویداد را وارد کنید.

پایان: تاریخ پایان رویداد را وارد کنید.

موقعیت: مکان برگزاری رویداد را وارد کنید.

کد کوتاه: کد کوتاه را می‌توانید در قسمت ‌های مختلف سایت که قصد نمایش رویداد را دارید استفاده کنید.

تنظیمات رویداد

آموزش افزودن آزمون در قالب آموزشی اجومال

یکی از مهمترین مباحثی که در طراحی سایت آموزشی و نصب قالب ‌های آموزشی مطرح است، برگزاری آزمون آنلاین و دادن نمره به دانشجویان آن آزمون به صورت برخط می باشد. در قالب آموزشی اجومال این مسئله به حرفه ای ترین شکل ممکن رقم می خورد. برای ساخت آزمون امکان ایجاد سوالات با پاسخ چند گزینه ای، درست و غلط، پاسخ کوتاه، پاسخ تشریحی و… را دارید. بدین منظور باید وارد دوره آموزشی مربوطه شده و از قسمت دوره ساز بر روی افزودن موضوع جدید کلیک کنید. پنجره ای به صورت کشویی باز می‌شود که در آن می‌توانید مبحث مربوط به دوره آموزشی خود را به همراه خلاصه کوتاهی از آن درج کنید. سپس بر روی افزودن مبحث کلیک کنید تا مبحث ایجاد شود.

افزودن آزمون

بعد از انجام این کار، گزینه هایی برای شما نمایش داده می‌شود که با استفاده از گزینه “آزمون” می‌توانید شروع به ساخت آزمون کنید. با کلیک روی این گزینه وارد صفحه پاپ آپ جدیدی خواهید شد.

سوالات آزمون اجومالمطابق با تصویر مشخص شده، عنوان آزمون، توضیحات کوتاه برای آزمون را وارد کنید و سپس بر روی “ذخیره و بعدی” کلیک کنید.

تنظیمات آزمون اجومالدر مرحله بعد با کلیک بر روی “افزودن سوال” صفحه ای برای شما باز می‌شود که می‌توانید سوالات و آپشن ‌های مربوط به آن را وارد کنید.

افزودن سوال به اجومالمطابق با تصویر زیر می‌توانید آیتم هایی مانند:

متن سوال، نوع سوال، الزامی کردن پاسخ سوال و تعیین نمره برای سوال و نمایش نمره سوال به دانشجو و گزینه ‌های پاسخ را وارد کنید.تنظیمات سوال اجومالپس از وارد کردن این آیتم ها بر روی ذخیره و ادامه دهید کلیک کنید تا سوال مورد نظر ثبت شود. به همین روش می‌توانید تمامی سوالات خود را در این دوره وارد کنید.

توضیحات سوال اجومالپس از پایان درج سوالات، با کلیک بر روی “بعد” به قسمت تنظیمات نهایی آزمون وارد شوید.

آزمون اجومال

در قسمت تنظیمات آزمون برای طراحی سایت آموزشی، می‌توانید آیتم ‌های زمان آزمون، نمایش آن به کاربران، حالت بازخورد آزمون، تعیین تعداد دفعاتی که دانشجو می‌تواند آزمون دهد، تعیین حداقل نمره برای قبولی در آزمون و تعیین حداکثر تعداد سوالاتی که دانشجو مجاز است پاسخ دهد را ویرایش کنید.در آخر بر روی “ذخیره سازی” کلیک کنید تا آزمون شما در این دوره ثبت شود. اکنون، دانشجو پس از ثبت نام در دوره و مشاهده آموزش ها می‌تواند با کلیک بر روی “شروع آزمون” آزمون دهد و در نهایت نمره نهایی خود را در سایت مشاهده و در صورت قبول گواهینامه پایان دوره را دریافت کند.

نمره قبولی اجومال

قالب آموزشی اجومال از مجموعه قالب ‌آموزشیار می باشد که برای طراحی سایت آموزشی آنلاین فوق العاده حرفه ای است با انتخاب این قالب یا یک قالب فروش فایل می توانید سایت آموزشی تان را راه اندازی کنید و فروش بالایی داشته باشید.

آقای مستر
آقای مستر
او را که رو به نور می رود دیگران تاریک می بینند ..‌.
سوالات متداول

با توجه به گسترگی فضای مجازی و اینکه همه افراد به گوشی های موبایل دسترسی دارند هم چنین با شرایط امروزی که با شیوع بیماری کرونا تمامی آموزش ها مجازی شدند این روش در میان مردم کاملا جا افتاده است. بنابراین شما با طراحی سایت آموزشی به پیشرفت کسب و کارتان کمک بزرگی کرده اید.

طراحی سایت آموزشی دراین روزها از ضرورت های هر کسب و کار آموزشی است شما در این مقاله از 0 تا 100 اموزش طراحی سایت اموزشی با قالب اجومال را می آموزید.

مقالات مرتبط
بنر
آموزش طراحی سایت فیلم و سریال
افراد زیادی روزانه به صورت روتین فیلم و سریال می بینند این یعنی فرصت درآمد از گروه زیادی از مشتریان! شما هم می توانید به راحتی سایت دانلود فیلم و سریال داشته باشید در این مقاله نحوه طراحی سایت فیلم و سریال را به صورت مرحله به مرحله با قالب سینما آموزش دهیم.
بنر
طراحی سایت همکاری در فروش دیجی کالا
همکاری در فروش یک گزینه برای کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه است و خودتان بدون نیاز به دانش برنامه نویسی می توانید سایتتان را طراحی کنید مراحل طراحی سایت همکاری در فروش و ثبت رسانه تا انتخاب محصولات پرفروش در افلییت دیجی کالا را در این مقاله بخوانید.
بنر
آموزش طراحی سایت مشابه دیجی کالا
اگر میخواهید با مراحل طراحی سایت مشابه دیجی کالا آشنا شوید تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا یک سایت حرفه ای با امکانات متنوع را خودتان طراحی و راه اندازی کننید.
بنر
آموزش طراحی سایت قسطی
اگر قصد طراحی سایت قسطی و فراهم کردن فروش قسطی را دارید در ادامه نحوه طراحی سایت فروش اقساطی را آموزش می دهیم.
8 دیدگاه
nazanin.khatmi
nazanin.khatmi
03 مرداد 1401 18:05

قیمت دوره رو از کدوم قسمت باید تغییر بدیم و اینکه اگر تعداد ثبتنام کنددگان رو نخوایم نشون بدیم چیکار باید بکنیم؟

آیا مفید بود ؟
0
آقای مستر
آقای مستر
04 مرداد 1401 09:28

سلام
اگر سیستم فروش شما با استفاده از ووکامرس ایجاد شده، با تغییر قیمت محصولی که به دوره متصل شده، قیمت دوره هم تغییر میکنه.
برای نمایش یا عدم نمایش فیلد ها هم در تنظیمات افزونه آموزشی در قسمت دوره میتونید نمایش یا عدم نمایش این موارد را بررسی و مدیریت کنید.

آیا مفید بود ؟
mehrdad1356
mehrdad1356
07 تیر 1401 10:14

سلام و عرض ادب و احترام به شما آقای مهندس علی دوستی و تشکر ویژه از بابت تعهد و پشتیبانی شما در همه موارد . بهترین قالبی که تونستم باهاش خوب کار کنم و در نحوه پشتیبانی شما هم که جای هیچ بحثی وجود نداره. قطعا همه طراحان و ارایه دهندگان سایر قالب ها هم زحمت می کشن ، اما ارتباط و تعهد شما واقعا مثال زدنی هست . از بابت همه موارد از شما بی نهایت سپاسگذارم. در نهایت اگه قرار باشه یه طراح حرفه ای و یه تیم پشتیبان بی نظیر در راست چین به عنوان بهترین انتخاب بشه ، قطعا شما هستید . از بابت این آموزش هم که سنگ تمام گذاشتید.

آیا مفید بود ؟
0
آقای مستر
آقای مستر
08 تیر 1401 10:03

سلام و عرض ادب، وقتتون بخیر
خیلی خوشحالم که تونستم رضایت شما خریدار گرامی را داشته باشم.
امیدوارم این رضایت بلند مدت و دائمی باشه💚

آیا مفید بود ؟
alexi
alexi
26 اسفند 1400 22:54

سلام خوبین؟
مرسی از توضیحات
یک نواری بالای هدر هست : قالب آموزشی اجومال حرفه ای ترین قالب آموزشی در بین قالب های آموزشی جدید! اطلاعات بیشتر و خرید قالب

اینو چجوری میشه حذف کرد ؟
با تشکر

آیا مفید بود ؟
0
آقای مستر
آقای مستر
06 فروردین 1401 10:34

سلام، وقتتون بخیر

در پیشخوان سایتتون وارد منوی نمایش و سپس سفارشی سازی بشید.
در برگه باز شده وارد منوی نوار بالایی بشید، در این قسمت میتونید این مورد را مدیریت کنید.

آیا مفید بود ؟
wordpress2021
wordpress2021
11 دی 1400 21:49

سلام ممنون از آموزش جامع و مرحله به مرحلتون. کاربردی بود

آیا مفید بود ؟
0
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
13 دی 1400 08:08

سلام خوشحالیم که براتون کاربردی بود.

آیا مفید بود ؟