ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
طراحی سایت

آموزش طراحی سایت فیلم و سریال

افراد زیادی روزانه به صورت روتین فیلم و سریال می بینند این یعنی فرصت درآمد از گروه زیادی از مشتریان! شما هم می توانید به راحتی سایت دانلود فیلم و سریال داشته باشید در این مقاله نحوه طراحی سایت فیلم و سریال را به صورت مرحله به مرحله با قالب سینما آموزش دهیم.

37
25 آبان 1400
آخرین بروزرسانی: 27 فروردین 1403

سایت های مختلفی برای دانلود یا نمایش فیلم و سریال وجود دارد؛ سایت یوتیوب، آپارات، فیلمو، نماوا، تماشا و… که هر کدام دارای امکانات جذابی هستند و روزانه میلیون ها بازدید دارند. اگر قصد طراحی سایت فیلم و سریال را دارید در ابتدا قالب سینما را دانلود و طبق ویدئوی زیر نصب کنید و ادامه آموزش را با ما همراه باشید:

راه های کسب درآمد از سایت فیلم و سریال

سوالی که ممکن است پیش بیاید این است که منبع درآمد سایت های فیلم و سریال چیست و چرا طراحی سایت فیلم و سریال درآمد خوبی دارد؟ تبلیغات و فروش حق اشتراک روش های درآمدزایی از سایت دانلود فیلم است. سایت آپارات یک پلتفرم اشتراک گذاری و پخش رایگان ویدیو است که کاربران علاوه بر مشاهده ویدیوها به صورت رایگان، می‌توانند ویدیوهای خود را هم در این سایت بارگذاری کنند. درآمد این سایت از تبلیغات است که به صورت بنری در سایت قرار می گیرند یا ابتدای ویدئوها قابل مشاهده هستند.

اما سایت‌‌های فیلیمو و نماوا، پلتفرم‌هایی هستند که محتوای ویدیویی را در ازای دریافت حق اشتراک به مخاطبان ارائه می دهند. به این صورت که کاربر مبلغی را به عنوان حق اشتراک روزانه، ماهانه و یا چند‌ماهه، پرداخت می‌کند و پس از آن می‌تواند تا پایان زمان اشتراک خود، ویدئوها را به صورت آنلاین ببیند. بیایید تا مراحل طراحی سایت مشابه هر کدام از این وب سایت ها را تنها در یک قالب کامل مشاهده کنیم.

مراحل طراحی سایت دانلود فیلم و سریال

در این مقاله از قالب سینما که یکی از بهترین قالب های سینما است استفاده کرده ایم. اما اگر به تازگی کار با وردپرس را شروع کرده اید یک اشاره کوچک به مراحل طراحی سایت می اندازیم و بلافاصله نصب و سفارشی سازی سایت را شروع می کنیم. این مقاله به صورت خلاصه به موارد زیر می پردازیم:

معرفی مقاله توضیحات
آموزش 🎬متنی/ویدئویی
مدت زمان آموزش 🎬1 ساعت
نوع آموزش 🎬رایگان
قالب آماده 🎬قالب سینما

طراحی هر سایتی در 4 مرحله انجام می شود:

  • انتخاب نام دامنه و خرید هاست و دامین: ثبت دامنه و خرید هاست به عنوان اولین گام طراحی سایت اهمیت زیادی دارد، نامی که انتخاب می کنید بهتر است مرتبط با حوزه فیلم و سریال باشد و در ذهن بماند برای انتخاب نام می توانید با ایده خودتان یا از ابزارهای انتخاب دامنه کمک بگیرید. انتخاب هاست مناسب با توجه به حجم بالای دانلود و نمایش آنلاین تاثیر زیادی در سرعت سایت دارد.
  • نصب قالب وردپرس: نصب قالب با استفاده از بسته نصب آسان کار شما را راحت می کند. با بسته نصب آسان یک سایت مشابه دموی قالب برای شما راه اندازی می شود. بنابراین چیدمان المانها و عناصر در صفحات، فوتر و هدر از قبل انجام شده و دیگر نیازی به صرف زمان برای طراحی مجدد انها نیست. کافیست هر المان را جایگزین یا تغییر دهید. ما نصب قالب با بسته نصب آسان در دایرکت ادمین را آموزش داده ایم مراحل نصب بسته آسان در cpanel هم مشابه همین مراحل هست.
    • نصب افزونه های موردنیاز: از آنجایی که امنیت، سرعت و سئو سایت اهمیت دارند استفاده از این افزونه ها برای سایت ضروری است و می توانید با افزونه های امنیت، افزونه های سئو،افزونه های افزایش سرعت یا حتی کی افزونه بکاپ مانند افزونه داپلیکیتور سایتتان را بهینه کنید. به یاد داشته باشد اگر قصدتان از طراحی یک سایت فیلم و سریال کسب درآمد است به یک افزونه درگاه پرداخت مانند افزونه بانک ملت نیز نیاز خواهید داشت.
  • سفارشی سازی قالب: با استفاده تنظیمات قالب و افزونه های صفحه ساز مانند المنتور با ویژوال کامپوزر تمامی صفحات و بخش های سایت را ویرایش و سفارشی سازی کنید.

مراحل طراحی سایت فیلم و سریال

معرفی قالب سینما برای طراحی سایت فیلم و سریال

قالب فیلم و سریال سینما یک قالب فیلم پیشرفته است که به راحتی می‌توانید یک سایت استاندارد و حرفه‌ای برای دانلود و پخش آنلاین فیلم و سریال راه‌اندازی کنید. قالب cinema دارای 11 دمو متنوع از جمله سایت هایی مانند آپارات، فیلیمو، نماوا و… داشته باشید. با این قالب، می‌توانید پخش یا دانلود مدیا را در سایت خود محدود کنید و در ازای دانلود یا پخش آنلاین فیلم و سریال، از کاربر خود حق اشتراک دریافت کنید. که در ادامه مراحل آموزش طراحی سایت فیلم و سریال را مشاهده می کنید. پیشنهاد می کنم تا آخر مقاله همراه ما باشید و با ⭐کد تخفیف⭐ انتهای مقاله این محصول را خرید کنید!

آموزش نصب قالب فیلم و سریال سینما بر روی هاست

نصب قالب به راحتی انجام می شود در ویدئو زیر می توانید مراحل را مشاهده کنید. در ابتدای مقاله نصب قالب را مشااهده کردید  همچنین در ادامه آموزش مراحل طراحی سایت فیلم و سریال را به صورت تصویری قرار داده ایم.

  1. دانلود و اکسترکت فایل خریداری شده

بعد از خرید و دانلود قالب سینما، دو فایل زیپ دریافت می‌کنید. یکی با عنوان main و دیگری با عنوان cinema . فایل main را اکسترکت کنید. اگر فایل را به درستی اکسترکت کرده باشید، پنج پوشه در این فایل قرار دارد. اگر به تازگی قصد راه‌اندازی سایت را دارید و هیچگونه محتوایی بر روی سایت خود ندارید، باید از پوشه Quick Install استفاده کنید. اما اگر از قبل، محتوایی بر روی هاست خود دارید که نمی‌خواهید پاک شود، باید از پوشه theme استفاده کنید.

پکیج قالب سینما

  1. ساخت دیتابیس یا پایگاه داده

ما فرض را بر این می‌گیریم که شما هیچ چگونه فایلی بر روی هاست خود ندارید. در ابتدا لازم است که یک پایگاه داده (دیتابیس) در هاست خود ایجاد کنید. برای این منظور وارد پنل کاربری هاست خود شوید و بر روی گزینه مدیریت MySql کلیک کنید.

ساخت دیتابیس برای طراحی سایت فیلم و سریال

در صفحه باز شده بر روی ساختن دیتابیس جدید کلیک کنید.

ایجاد دیتابیس برای طراحی سایت دانلود فیلم و سریال

در صفحه بعدی، نام، نام کاربری دلخواه و یک پسورد دلخواه برای دیتابیس خود انتخاب کنید و بر روی ایجاد کلیک کنید.

تنظیمات دیتابیس طراحی سایت فیلم

در ادامه مشخصات دیتابیس در صفحه بعد به شما نشان داده خواهد شد. این مشخصات را در یک فایل متنی ذخیره کنید تا بعداً بتوانید به آنها دسترسی داشته باشید.

    1. بارگذاری فایل ‌های قالب فیلم و سریال بر روی هاست

در صورتی که هاست دایرکت ادمین دارید، باید ابتدا وارد پنل کاربری هاست شده و سپس از قسمت مدیریت فایل، وارد پوشه Public_html شوید. اکنون با راست‌ کلیک در قسمت خالی، گزینه upload file here را بزنید و محتویات پوشه quick install را در این مسیر آپلود کنید. (لازم به یادآوری است که مراحل نصب در هاست سی پنل هم، تقریباً مشابه دایرکت ادمین است).

با توجه به سرعت اینترنت شما و حجم فایل در حال آپلود، کمی طول خواهد می کشد تا فایل مورد نظر آپلود شود.

نصب فایل قالب دانلود فیلم و سریال

پس از آپلود فایل‌ها، در مرورگر خود، آدرس زیر را تایپ کنید:

example.ir/installer.php

دقت کنید که به جای “example.ir” باید آدرس دامین خود را وارد کنید.

در صورتی که فایل‌ها به درستی آپلود شده باشند، پس از وارد کردن آدرس فوق در مرورگر، با تصویر زیر رو‌به‌رو خواهید شد.

مراحل طراحی سایت فیلم و سریال تایید بارگذاری فیلم ها بر روی هاست

  1. نصب نهایی بسته نصب آسان بر روی هاست در طراحی سایت فیلم

در صفحه باز شده باید تیک گزینه I have read and accept all terms & notices (required to continue) را بزنید تا دکمه next فعال شود. دکمه next را کلیک کنید تا به صفحه بعد بروید. در این مرحله، فایل‌های آپلود شده بر روی هاست اکسترکت می‌شوند. در صفحه بعد، اطلاعات مربوط به دیتابیس را به درستی وارد کنید. حال بر روی Test Database کلیک کنید تا گزینه next فعال شود. پس از آن نصبدیتابیس شروع  می شود.

اضافه کردن نام و اطلاعات دیتابیس

در ادامه مراحل طراحی سایت فیلم و سریال صفحه‌ای باز می‌شود که اطلاعات سایت را به شما می‌دهد. منوی Option را باز کنید. یوزر‌نیم و پسورد دلخواه را به همراه ایمیل خود در قسمت‌های مشخص شده وارد کنید و next بزنید تا مرحله سوم هم به درستی انجام شود.

مراحل طراحی سایت فیلم و سریال وارد کردن پسورد

وارد کردن نام کاربری و پسود

وجود چهار گزینه سبز در صفحه بعد، بیانگر درستی کار شما خواهد بود. حال بر روی Admin Login کلیک کنید تا به صفحه ورود به پنل وردپرس هدایت شوید. به همین زاحتی شما موفق به راه نادازی سایت دانلود فیلم شوید . مراحل سفارشی سازی قالب را با ما همراه باشید.

نصب موفقیت آمیز قالب طراحی سایت فیلم و سریال

با وارد کردن یوزر‌نیم و پسوردی که در مرحله سوم ثبت کرده بودید، می‌توانید وارد پنل وردپرس شوید. اولین کاری که بعد از ورود به پنل باید انجام دهید، این است که از مسیر “تنظیمات/عمومی” ایمیل آدرس مدیریت را به ایمیل خود تغییر دهید تا از این به بعد تمام اطلاعات سایت شما به ایمیل خودتان ارسال شود. پس از درج ایمیل، یک لینک تاییدیه به ایمیل شما ارسال می‌شود که باید با ورود به ایمیل خود، آن را تایید کنید.

ثبت ایمیل برای سایت دانلود فیلم و سریال

برای تکمیل شدن نصب قالب، کافی است که افزونه‌‌های مورد نیاز نصب و فعال کنید تا قالب به درستی بر روی سایت شما نصب شود.

آخرین مرحله طراحی سایت فیلم وسریال؛ سفارشی سازی قالب سینما

در ویدئوی زیر می توانید مراحل انجام تنظیمات و سفارشی سازی قسمت های مختلف قالب مانند افزودن فیلم، فصل های مختلف سریال، ویرایش منوها یا تنظیمات حق اشتراک و… را مشاهده کنید.در ادامه یا مراحل  طراحی سایت فیلم و سریال را به صورت تصویری ببینید.

بعد از نصب قالب، اگر سایت خود را باز کنید، مشاهده می کنید که علیرغم نصب صحیح قالب، ظاهر سایت به دموهایی که در پیش نمایش قالب فیلم و سریال سینما دیده بودیم، چندان شباهتی ندارد. برای اینکه این مشکل را برطرف کنید، کافی است از منوی تنظیمات وارد بخش خواندن شوید و صفحه نخست سایت خود را یکی از برگه‌‌های دلخواه انتخاب کنید. (در اینجا ما صفحه نخست فیلیمو را به عنوان صفحه اصلی سایت قرار‌داده‌ایم).

تنظیمات خواندن در قالب سینما

برای انجام تغییرات بر روی قالب، باید از پیشخوان وردپرس > نمایش > سفارشی‌سازی اقدام کنید. پس از کلیک بر روی سفارشی‌سازی، تصویری شبیه تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد.

انتخاب دمو مشابه فیلمو در طراحی سایت فیلم و سریال

از قسمت هویت سایت می‌توانید عنوان سایت، معرفی کوتاه، فاو آیکون (نمادک) را تغییر دهید. از قسمت فهرست‌ها، می‌توانید فهرست‌‌های هدر، فوتر و سایر فهرست‌‌های سایت خود را تغییر دهید و محتویات آنها را حذف یا به آنها اضافه کنید سپس بر روی گزینه انتشار کلیک کنید. قسمت فهرست‌ها را در بخش بعد، بیشتر توضیح می دهیم.  برای تغییر صفحه اصلی سایت از قسمت تنظیمات هم قابل تغییر است.

تنظیمات عنوان و اطلاعات سایت طراحی سایت فیلم و سریال

 

کار با فهرست‌ها (منو) در پنل وردپرس

  • برای انجام تغییرات در فهرست‌ها کافی است که از مسیر نمایش>فهرست‌ها وارد این بخش شوید. می‌توانید فهرست جدیدی ایجاد کنید یا اینکه فهرست‌های قبلی را ویرایش کنید. در صورتی که قصد ویرایش یک فهرست را دارید، کافی است آن فهرست را انتخاب و گزینش را بزنید.

فهرست های سایت

  • بعد از آن محتویات فهرست شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید با کلیک بر روی هر کدام از آنها، عنوان را تغییر دهید و یا محتویات را به کلی حذف کنید. همچنین می‌توانید از برگه‌ها یا دسته بندی‌ها، گزینه‌‌های دلخواه را وارد فهرست خود کنید. در آخر، با زدن گزینه “ذخیره فهرست” می‌توانید فهرست خود را به‌روز ‌رسانی کنید.

نحوه درج فیلم و سریال در سایت

در قالب فیلم و سریال سینما، برای درج فیلم و سریال کافی است از منوی پست‌‌های بلاگ، گزینه “افزودن نوشته‌ها” را بزنید.نحوه افزودن فیلم و سریال

صفحه‌ای باز می‌شود که می‌توانید در آن مشخصات مدیای خود رامانند عنوان فیل، توضیحات، نام بازیگران، لینک دانلود و… را وارد کنید.

افزودن فیلم و سریال

محدود کردن دسترسی به فیلم و سریال

گزینه محدود‌کردن محتوا، برای ایجاد محدودیت برای کاربرانی که عضو سایت نیستند یا اشتراک را نخریده اند، در نظر گرفته‌ شده است. شما می‌توانید محتوای خود را به طور رایگان در اختیار همه بگذارید و یا اینکه بر اساس نقش کاربری هر کاربر، دسترسی او را به محتوای خاص، آزاد یا محدود کنید.

تنظیمات محدود سازی دسترسی به فیلم ها در سایت دانلود فیلم

از گزینه “ایجاد دست اندرکاران” می‌توانید برای افزودن نام و سِمَت عوامل فیلم و سریال و یا موزیک استفاده کنید. از گزینه ایجاد فصل هم برای سریال هایی که فصل ‌های مختلف دارند استفاده می کنید. قسمت ‌های مختلف هر فصل را هم می‌توانید درج کنید و مشخصات کامل آن را به همراه توضیح مختصر وارد کنید. بقیه آپشن ها را هم می‌توانید در تصویر مشاهده کنید.

اضافه کردن ویژگی های فیلم

نحوه ایجاد سطح عضویت و گزینه‌‌های خرید اشتراک در طراحی سایت فیلم و سریال

بسیاری از وب‌ مسترهایی که در زمینه فیلم، سریال و موزیک کار می‌کنند؛ با چالش های متعددی برای پخش آنلاین مدیاهای خود به صورت رایگان یا در ازای دریافت حق اشتراک رو‌به‌رو هستند. در قالب فیلم و سریال سینما، این امکان وجود دارد که دسترسی کاربران را با توجه به نوع خرید اشتراک آنها و سطح عضویتشان در سایت، محدود یا آزاد کرد. بدین منظور باید از پیشخوان وردپرس > منوی محدود کردن > سطح عضویت شوید و در صفحه باز‌شده می‌توانید سطح عضویت‌‌های درج شده را تغییر داده یا حذف کنید. همچنین می‌توانید سطح عضویت جدید ایجاد کنید.

به عنوان مثال، برای ایجاد حق اشتراک یک روزه، گزینه افزودن سطح جدید را بزنید و تنظیمات مربوط به آن شامل، تعداد روزهای اشتراک، قیمت، فعال یا غیر فعال بودن و… را انجام دهید و در آخر بر روی “افزودن سطح عضویت” کلیک کنید.

صفحه اشتراک در طراحی سایت فیلم و سریال

قالب فیلم و سریال سینما یکی از قالب‌‌های بسیار زیبا و کاربردی برای طراحی سایت فیلم و سریال است. اگر هنوز این قالب را خریداری نکرده‌اید برای طراحی سایت فیلم و سریال با کد تخفیف بالا این پوسته جذاب را دانلود و وب سایت خود را راه اندازی کنید.

محصول پیشنهادی
بنر
قالب cinema، قالب فیلم و سریال سینما
دسته بندی : قالب فیلم
669
فروش
80%
رضایت

از همراهی شما سپاسگزاریم. اگر در مورد طراحی سایت سوال یا مشکلی دارید، پیج اینستاگرام راست چین را دنبال کنید. ما در این پیج، آموزش‌های زیادی در زمینه طراحی سایت ارائه می‌دهیم که می‌توانید از این آموزش‌ها برای حل مشکلات خود استفاده کنید.

زهرا غفاری
زهرا غفاری
مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک خوندم و 3 ساله که وردپرس و سئو کار می کنم.
سوالات متداول

بله. قالب های وردپرس همگی تنظیماتی دارند که می توانید بدون یک خط کدنویسی سایت خودتان را کاملا سفارشی سازی کنید. علاوه براین قالب سینما که در این آموزش معرفی شده از صفحه ساز دیداری المنتور استفاده می کند. با استفاده از المنتور تمامی صفحات را می توانید بدون کدنویسی تغییر دهید یا از ابتدا ایجاد کنید.
اینکار به سادگی درگ و دراپ المان ها در صفحه سایت است.

بله. قالبی که در این اموزش استفاده شده امکان نمایش ویدئو و تعریف پلن اشتراک را فراهم کرده است. بنابراین به راحیت می توانید هر کدام از وب سایت های فیلیمو، نماوا و آپارات را به سادگی طراحی کنید. البته این قالب کاملا انعطاف پذیر است و تمامی بخش های آن قابلیت سفارشی سازی دارند. بنابراین می توانید چیدمان را طوری تغییر دهید که در عین اینکه عملکرد مشابه وب سایت های ذکر شده است، هیچ شباهت ظاهری نداشته باشند.

مقالات مرتبط
بنر
آموزش طراحی سایت فیلم و سریال
افراد زیادی روزانه به صورت روتین فیلم و سریال می بینند این یعنی فرصت درآمد از گروه زیادی از مشتریان! شما هم می توانید به راحتی سایت دانلود فیلم و سریال داشته باشید در این مقاله نحوه طراحی سایت فیلم و سریال را به صورت مرحله به مرحله با قالب سینما آموزش دهیم.
بنر
طراحی سایت همکاری در فروش دیجی کالا
همکاری در فروش یک گزینه برای کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه است و خودتان بدون نیاز به دانش برنامه نویسی می توانید سایتتان را طراحی کنید مراحل طراحی سایت همکاری در فروش و ثبت رسانه تا انتخاب محصولات پرفروش در افلییت دیجی کالا را در این مقاله بخوانید.
بنر
آموزش طراحی سایت مشابه دیجی کالا
اگر میخواهید با مراحل طراحی سایت مشابه دیجی کالا آشنا شوید تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا یک سایت حرفه ای با امکانات متنوع را خودتان طراحی و راه اندازی کننید.
بنر
نمونه قرارداد طراحی سایت به همراه دانلود رایگان فایل pdf
نمونه قرارداد طراحی سایت برای افرادی مناسب است که قصد دارند کار طراحی سایت خود را به فرد دیگری به عنوان پیمانکار بسپارند یا قصد دارند از طراحی سایت کسب درآمد کنند. نحوه تنظیم قرارداد را مشاهده کنید تا با حقوق خود آشنا شده و یک قرارداد قانونی با کارفرما یا طراح سایت منعقد کنید.
37 دیدگاه
amirtafakor
amirtafakor
20 فروردین 1403 20:20

سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
ببخشید زمانی که ما سایت رو تکمیل کردیم و آپلود فیلم تموم شد آیا کسی مثلا در گوگل سرچ کنه فلان فیلم سایت ما براش بالا میاد که از سایت ما بازدید کنه؟

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
21 فروردین 1403 11:30

سلام
بله باید توضیحات فیلو را سئو شده بنویسید تا بتونید در نتایج رتبه بگیرید.
در این مقاله در مورد سئو محصولات توضیح داده شده
https://www.rtl-theme.com/blog/seo-product-page/

آیا مفید بود ؟
danialrad2527
danialrad2527
15 آذر 1402 18:47

سلام .
ممنون میشم راهنماییم کنید برای داشتن سایت فیلن و سریال ایا همه فیلم و سریال هارو باید درون هاست اپلود کنیم و از اونجا لینک دانلود دهیم
یا راه دیگه ای هم هست
ممنون میشم راهنمایی کنید

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
16 آذر 1402 11:11

سلام دوست عزیز
معمولا سایت های فیلم یک هاست ویدئو برای آپلود ویدئوها دارند و لینک را استفاده می کنند

آیا مفید بود ؟
hah
hah
19 آبان 1402 17:09

سلام آیا میشه خود لوگوی سینما با توضیحاتش را با لوگوی سایتمون تغییر بدهیم توی آموزش به این موضوع اشاره نکردید.

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
21 آبان 1402 14:54

سلام دوست عزیز
بله امکان پذیر است کافیست به پیشخوان وردپرس>نمایش> سفارشی‌سازی بروید و هویت سایت را انتخاب کنید. در این قسمت می توانید توضیحات و لوگو را تغییر دهید

آیا مفید بود ؟
rezvan213
rezvan213
18 مهر 1402 20:30

آیا در این قالب امکان همزمان فروش اکانت بصورت مدت‌دار (دسترسی محدود به همه فیلمها) و همچنین فروش فیلم جداگانه (دسترسی نامحدود به یک فیلم) وجود داره؟

آیا مفید بود ؟
0
wiz graphic
wiz graphic
24 مهر 1402 13:04

با سلام و احترام
دوست عزیز برای اشتراک در قالب از افزونه Restrict content pro استفاده شده که میتوانید امکانات این افزونه را در صفحه خود افزونه مشاهده فرمایید.
در قالب هم میتوانید هر فیلم را یا بصورت استفاده رایگان برای پخش و دانلود بگذارید و یا هر فیلم را محدود به خرید اشتراک کنید.یعنی فیلم a رایگان میباشد و فیلم b محدود به اشتراک که در ویرایش هر فیلم این محدودیت را اعمال میکنید.
>>> و یا میتوانید فیلم را محدود به لاگین کاربر کنید.یعنی هر کاربر لاگین کرده فیلم را مشاهده کند.
پنل های خرید اشتراک هم میتواند بصورت روزانه ماهانه و سالانه تنظیم گردد.

آیا مفید بود ؟
mehdisignal
mehdisignal
23 شهریور 1402 03:46

سلام به خانم قفاری و تمام دوستان اول تشکر بابت زحماتتون دوم این مطلب رو بگم
بنده یک سایت دارم که صفر و خام هست،تا بخوام بجنبم نهایت ۲۰۰ یا بگو ۳۰۰تا اپلود در هفته بزارم، , ولی وقتی یک سریال ساده مثال بلک لیست ۸ فصل هست و همه این ها باید اپلود بشه ، شدنی نیست ( آرشیو ) باید داشته باشیم و واقعا این موضوع اصلی ترین و دشوار ترین مشکل این ماه من بوده
الان اپ های مووی رو مثال میزنم با ردن گرینه دانلود برنامه از Admz اپلود بو**ی دانلود میکنه و بعد هم ک پخش میشه مثلا میگه کین*گ مو*

نمیدونم ایا Api میدن ؟
آیا آرشیو رو با کد نویسی از سایت ها دیگه باید گت کرد,؟
بانک اطلاعاتی فیلم نداریم ؟
،خواهش میکنم هرکس هر کمکی میتونه بکنه بهم بگه اینجا میام پیامتون میخونم
ممنونم از همه ب اساتید

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
26 شهریور 1402 09:08

سلام دوست عزیز تا جایی که اطلاع دارم بانک اطلاعات فیلم نمی شناسم و احتمالا باید خودتون فیلم ها را آپلود کنید

آیا مفید بود ؟
kimiakaz79
kimiakaz79
13 شهریور 1402 14:42

سلام خسته نباشید من تازه کار با ورد پرس اشنا شدم و سوالی داشتم اینکه برای قرار دادن فیلم و مشخصات آن در قسمت برگه ها قرار میدیم یا نوشته ها ممنون میشم راهنماییم کنید

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
15 شهریور 1402 13:33

سلام

تمامی فیلم ها چه سریال باشد چه سینمایی از طریق بخش نوشته های خود وردپرس ایجاد میشوند.
دقیقا همانند یک مطلبی که در نوشته های وردپرس ایجاد میکنید فیلم را همانگونه ایجاد خواهید کرد.

آیا مفید بود ؟
vakilmovie
vakilmovie
25 مرداد 1402 08:46

با سلام وقتتون بخیر
من یه سایت فیلم و سریال دارم که تازه راه اندازی شده میخواستم پخش آنلاین هم داشته باشه که بهم گفتن باید قالب فیلم ها از mkv به mp4 تغییر پیدا کنه من با هر نرم افزاری این کار رو انجام میدم حجم فیلم خیلی خیلی زیاد میشه در حالی که به فیلم در یه سایت دیگه با پخش آنلاین شاید کمتر از 1 گیگ باشه برای من تقریبا 3 یا 4 گیگ میشه و cpu بسیار بالایی از من میگیره . میشه لطفا راهنمایی کنید من باید چیکار کنم؟

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
26 مرداد 1402 09:17

سلام
از چه ابزار برای تغییر فرمت استفاده می کنید؟
نرم افزار HandBrake را امتحان کنید معمولا با تغییر فرمت حجم را افزایش نمیده

آیا مفید بود ؟
mohsen8585
mohsen8585
17 تیر 1402 19:31

سلام ببخشید ما اگه سایت فیلم و سریالکون ئموش مثلا مثل فیلیمو ونماوا باشه آپلودهای فیلم هم خودش داره یا باید همشو آپلود کنیم.

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
18 تیر 1402 08:13

سلام بله خودتون باید فیلم ها را آپلود کنید

آیا مفید بود ؟
glasswall
glasswall
05 تیر 1402 18:53

سلام وقتتون بخیر
من یه سایت فیلم و سریال دارم که چند تا فیلم هم پست کردم اما به یه مشکل برخوردم فیلم و سریال ها توی ویندوز به راحتی دانلود میشن و حتی پخش آنلاین هم دارن اما برای گوشی نه دانلود میشن و انلاین پخش میشن

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
06 تیر 1402 15:11

سلام دوست عزیز آیا تغییر خاصی ایجاد کردید؟ چون قالب به صورت پیش فرض در نسخه موبایل هم به درستی کار میکنه

آیا مفید بود ؟
wiz graphic
wiz graphic
06 تیر 1402 15:45

با سلام و احترام
دوست عزیز در قالب همچین مشکلی نیست ولی برای بررسی سایت شما نیاز است از پیشخوان راستچین برای ما تیکت ارسال کنید و اطلاعات ارسال فرمایید تا سریع بررسی گردد.
سپاس گذاریم

آیا مفید بود ؟
rezagh16
rezagh16
14 فروردین 1402 20:57

سلام خسته نباشید من زیاد اطلاعات ندارم ولی فکر کنم برای زدن سایت فیلمو سریال نیاز به هاست هستش یا اینکه با همین قالب هم میشه

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
15 فروردین 1402 07:51

سلام دوست عزیز
باید یک هاست مخصوص برای آپلود ویدئوها داشته باشته باشید که هاست دانلودی هست
این هاست حجم کم تری مصرف میشه و به صرفه تر هست

آیا مفید بود ؟
Hosien amami
Hosien amami
15 فروردین 1402 11:46

سلام بعضی از هاست ها هستند که نوشتن حجم مثلا ۱۰GB یا 50GB خوب بعد ما یه فایل ۳GB بزاریم از این 10GB کم میشه؟ یانع و آیا لینک گذاشتن چطور بجای آپلود کردن

آیا مفید بود ؟
زهرا غفاری
زهرا غفاری
15 فروردین 1402 18:34

اگر اون اون سه گیگ رو شما آپلود کنید روی همین هاستتون از حجم هاست استفاده می شه
اگر از هاست دانلود استفاده کنید حجم و ترافیک مجزا روی اون هاست برای فایل های شما درنظر گرفته میشه

آیا مفید بود ؟
hamed199102
hamed199102
27 اسفند 1401 00:39

من این قالب رو خریداری کردم ولی میخواستم افزونه ی اختصاصی براش طراحی بشه ، امکانش هست با شما در ارتباط باشم برای طراحی این افزونه؟

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
27 اسفند 1401 11:52

سلام دوست عزیز این موارد را از طریق تیکت با طراح محصول در ارتباط باشید.

آیا مفید بود ؟
grssoft
grssoft
02 اسفند 1401 21:16

با سلام می توانید هاست خوب معرفی کنید که برای سایت ویدویو باشه

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
03 اسفند 1401 13:31

سلام دوست عزیز
باتوجه به اینکه کیفیت خدمات شرکت های هاستینگ ها با گذشت زمان ممکن هست کاهش پیدا کند امکان معرفی شرکت خاصی وجود ندارد اما در انتخاب هر هاستی حتما نظرات کاربران را بخوانید و یا با پشتیبانی هاستینگ در ارتباط باشید .برای خرید یک هاست خوب ابتدا نیاز خود را بسنجد و یک پیش بینی از حجم ویدئوها داشته باشید.

آیا مفید بود ؟
esmailkhoo
esmailkhoo
02 مرداد 1401 12:59

سلام وقتتون بخیر، مرسی از آموزش جامع و کاملتون
من می خواستم بدونم برای طراحی سایت فیلم و سریال از چه هاستی باید استفاده کنم؟ چون آپلود این همه فیلم حجم خیلی زیادی از هاست رو میگیره!

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
03 مرداد 1401 08:23

سلام
بهتره از یک هاست ویدئو برای انتشار ویدئو استفاده کنید که شرکت های هاستینگ مخصوص سایت های دانلود ویدئو ارائه می دهند
بعد لینک دانلودرا در سایت قرار بدید

آیا مفید بود ؟
nasrinmm75
nasrinmm75
20 خرداد 1401 13:28

سلام بعد از اینک قالب رو نصب کردیم باید همه فیلم ها رو خودمون آپلود کنیم ؟

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
21 خرداد 1401 08:16

سلام بله خودتون باید فیلم ها را آپلود کنید که می تونید از یک هاست جدا گانه استفاده کنید و لینک دانلود را در سایتتان قرار دهید و یا در هاستت خودتان ویدئوها را آپلود کنید که با توجه به حجم بالای ویدئوها روش اول توصیه می شود.

آیا مفید بود ؟
Nemat
Nemat
23 آذر 1400 02:08

سلام ممنون بابت آموزش فقط اگه آموزش نصب برای سایت های که قبلا قالب دیگه نصب داشتین آموزش بزارین خوب میشه

آیا مفید بود ؟
0
soli.j
soli.j
14 آذر 1400 17:20

سلام ممنون بابت آموزش نصب. خیلی توضیحات کامل بود. هم فیلم خیلی حرفه ای توضیح داد بهمون و هم متنش خیلی جامع و کامل بود. فقط کاش برای همه قالب ها همین طور فیلم و توضیحات کامل داشتین

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
15 آذر 1400 09:39

سلام دوست عزیز
ممنون از توجه شما
حتما برای قالب های دیگر هم این سبک آموزش را خواهیم داشت

آیا مفید بود ؟
امیر اصلانی
امیر اصلانی
26 آبان 1400 09:41

بسیار مفید و کاربردی ?

آیا مفید بود ؟
1
زهرا غفاری
زهرا غفاری
27 آبان 1400 00:45

ممنون دوست عزیز
خوشحالیم که برای شما مفید بوده

آیا مفید بود ؟
Nemat
Nemat
23 آذر 1400 02:09

سلام ممنون بابت آموزش فقط اگه آموزش نصب برای سایت های که قبلا قالب دیگه نصب داشتین آموزش بزارین خوب میشه

آیا مفید بود ؟