ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
نصب قالب با بسته نصب آسان
مجموعه مقالات وردپرس

آموزش نصب آسان قالب وردپرس در Cpanel

شاید شما هم این جمله را شنیده باشید. در کم تر از 10 دقیقه سایت وردپرس خود را نصب کنید. در نگاه اول به نظرتان این جمله فقط یک تبلیغ برای جذب مخاطب به نظر می‌رسد اما کاملا درست است. کافی است از بسته نصب آسان وردپرس استفاده کنید تا سایت شما در کم تر از 10 دقیقه، روی هاست نصب شود. با هم نصب قالب وردپرس در cpanel را بررسی می‌کنیم.

142
11 شهریور 1397
آخرین بروزرسانی: 22 اسفند 1402

نصب بسته نصبی در سی پنل، پکیجی شامل هسته وردپرس، پوسته و افزونه‌های مورد نیاز قالب و راحت ترین راه پیاده سازی دموهای قالب سایت است. با نصب آسان قالب وردپرس در Cpanel دقیقا سایتی خواهید داشت که دموی آن را مشاهده کرده‌اید.

برای ساخت بسته نصبی آسان در وردپرس ویدئوی زیر را مشاهده کنید.

✔️ تمامی قالب‌های وردپرس راست چین به همراه بسته نصب آسان عرضه شده است. بسته نصب آسان را از پیشخوان حساب کاربری راست چین خود در بخش دانلود‌ها دریافت کنید و طبق آموزش نصب قالب وردپرس در Cpanel را ادامه دهید.

✔️ بسته نصب آسان معمولا برای ایجاد سایت‌های جدید قابل استفاده است. به این معنی که اگر وبسایت شما دارای محتوا می‌باشد با نصب این پکیج محتوای خود را از دست می‌دهد، اگر قصد تغییر قالب با نصب آسان دارید می‌توانید از مقاله تغییر قالب با بسته نصب آسان دیدن کنید.

✔️ برای نصب قالب وردپرس بهتر است از حداقل ظرفیت 500 مگابایت استفاده کنید. البته در مواردی خود بسته نصبی نزدیک 500 مگابایت حجم دارند که با محاسبه اکسترت شدن آن فضای بیشتری نیاز دارید.

آموزش نصب قالب وردپرس در cpanel

برای نصب بسته نصبی آسان بهتر است در ادامه همراه ما باشید:

برای ساخت دیتابیس به قسمت DataBases بروید و گزینه mysql database wizard را انتخاب کنید. این بخش ساده اما مهم آموزش نصب قالب وردپرس با بسته نصبی است.

آموزش نصب بسته نصبی در cpanel

یک نام برای دیتابیس انتخاب کنید و دکمه Create را بزنید

ساخت نام کاربری برای دیتابیس، اموزش بسته نصبی وردپرس در سی پنل

حال باید یک یوزر ایجاد کنید یک نام و پسورد انتخاب کنید و آن را ذخیره داشته باشید.

تعیین یوزر نیم و پسورد در نصب وردپرس در سی پنل | آموزش نصب قالب در سی پنل

حالا که کاربر را ایجاد کردید باید تمام دسترسی‌‍‌های دیتابیس را به او دهید تیک تمام دسترسی‌ها را بزنید و در آخر دکمه Make changes را بزنید.

اکنون باید تمام دسترسی‌ها را تیک زده و گزینه Make changes را بزنید.

نکته : حتما Username و password خود را در یک فایل notpad ذخیره کنید.

  • آپلود بسته نصبی آسان وردپرس

در اولین مرحله آموزش نصب بسته نصبی در سی پنل، با استفاده یوزر پسوردی که هاستینگ در اختیار شما قرار داده، وارد پنل مدیریت هاست خود شوید و روی file manager کلیک کنید.

اموزش بسته نصب آسان در سی پنل

سپس در public_html (روت سایت)، فایل بسته نصب که شامل یک فایل زیپ هست را آپلود کنید.

public html در سی پنل، اموزش بسته نصب آسان در سی پنل

file manager in cpanel

پس از آپلود فایل، با راست کلیک روی آن گزینه extract را انتخاب و آن را از حالت فشرده خارج کنید. حالا دو فایل دارید کی با نام installer.php و دیگری یک فایل زیپ با یک نام عموما طولانی که همان بسته نصبی آسان قالب وردپرس است.

نکته: فایل زیپ اولیه را پس از extract و استخراج فایل‌های مورد نیاز حذف کنید.

  • مراحل آموزش نصب قالب وردپرس با بسته نصبی

حال در یک تب جدید، آدرس دامنه ای که ثبت کرده اید را تایپ کرده و انتهای آن installer.php را اضافه کنید. به عنوان مثال www.sitename.com/installer.php تا وارد صفحه ای مشابه تصویر شوید.

بعد از اینکه آدرس سایت را به همراه installer.php در مرورگر تایپ کردید و فرایند نصب با بسته نصبی شروع شد مانند تصویر زیر دو سربرگ با عناوین Basic و Advanced مشاهده می کنید. در صورتی که سربرگ Basic را انتخاب کنید نصب در 2 مرحله انجام می‌شود. ولی بهتر است نصب را با فعالسازی advanced انجام دهید به این ترتیب 4 مرحله زیر را برای نصب قالب با بسته نصبی باید طی کنید.

مرحله اول نصب با بسته نصبی در داپلیکیتور

  1. اگر سربرگ Advanced را انتخاب کنید 4 مرحله را باید پیش بروید که در بخش اول گزینه I have read and accept را تیک زده و next را بزنید.

آموزش نصب بسته نصبی آسان وردپرس | آموزش نصب قالب در سی پنل

توجه : اگر دکمه ی next برای شما روشن نشد، احتمالا یکی از الزامات استفاده از بسته نصب در هاست شما رعایت نشده. در صورت بروز چنین مشکلی به بخشی که کلمه warn در آن ذکر شده توجه نموده و مورد آن را برطرف نمایید.

یکی از شایع ترین این مشکلات فعال بودن safe mode است. برای رفع آن باید ورژن php هاست خود را به 5.6 ارتقا دهید. در صورتی که خودتان به این بخش دسترسی ندارید می‌توانید از پشتیبانی هاست خود کمک بگیرید.

  • وارد کردن اطلاعات دیتابیس در راه‌اندازی بسته نصبی قالب وردپرس

در این مرحله از آموزش نصب قالب وردپرس با بسته نصبی اطلاعات دیتابیس از مرحله قبل را به صورت زیر وارد کنید و بقیه گزینه‌ها را تغییر ندهید:

  • Database: نام دیتابیس
  • User: نام کاربری
  • Password: رمز عبور

تکمیل اطلاعات دیتابیس در راه اندازی بسته نصبی قالب وردپرس در هاست سی پنل

حالا گزینه Test Database را بزنید.

آموزش نصب بسته آسان وردپرس

 

  •  وارد کردن اطلاعات پیشخوان وردپرس: نام کاربری، رمز عبور و ایمیل

پس از اتمام مرحله قبل با صفحه زیر روبرو می‌شوید. این مرحله برای وارد کردن اطلاعات ورود به پیشخوان وردپرس است. در بخش اول یعنی Setup میتوانید title و عنوان سایت را بنویسید به علاوه url سایت را ببینید. بخش دوم که option است را در ادامه توضیح می‌دهیم.

نوشتن عنوان سایت در مراحل بسته نصب آسان وردپرس

با باز کردن بخش option سربرگ Admin Account را بزنید.

 

سپس دربخش New Admin Account یک نام کاربری، رمز عبور برای بخش مدیریت سایت (ورود به پیشخوان وردپرس) و یک ایمیل معتبر وارد کرده و Next را برنید.

وارد کردن یوزر و پسورد برای بسته نصبی آسان وردپرس

پس از اتمام این مراحل اگر با هیچ خطایی مواجه نشوید، کار نصب قالب وردپرس در cpanel به پایان رسیده و با وارد کردن آدرس دامنه خود در مرورگر می‌توانید سایت را مشاهده نمایید.

حالا اگر در شروع نصب با بسته نصبی سربرگ Basic را انتخاب کردید باید نصب را چطور انجام دهید؟

ممکن است فراموش کنید که نصب با بسته نصبی را با تب advanced پیش بروید، در این صورت برای نصب قالب دو مرحله را پیش رو دارید. در بخش advanced مشاهده کردید که در بخش Admin login باید اطلاعات ورود به پیشخوان وردپرس را تعیین کنید.

در صورتی که با basic پیش بروید به مرحله آخر یعنی تعیین نام کاربری و رمز عبور برای ورود به پیشخوان دسترسی ندارید. در این صورت باید نام کاربری، پسورد و ایمیلی که طراح برای ورود به پیشخوان قرار داده تغییر دهید. برای تعیین نام کاربری و پسورد برای پیشخوان از طریق دیتابیس به صورت زیر عمل کنید:

  1. وارد هاست cpanel شوید.
  2. از بخش databases و سپس phpmyadmin می‌توانید به لیست پایگاه داده‌ها دسترسی داشته باشید.
  3. روی دیتابیس مربوط به این دامنه کلیک کنید تا اطلاعات جداول در سمت راست به شما نمایش داده شود.
  4. روی جدول wp_users کلیک کنید و در صفحه‌ای که باز می‌شود گزینه Edit را بزنید.

5. در قسمت function برای فیلد user_login و user_pass، از لیست بازشو MD5 را انتخاب کنید. سپس می‌توانید در کادر روبرو value را برای هر دو فیلد جداگانه تعریف کنید. به این ترتیب با اطلاعات جدیدی که تعریف کرده‌اید می‌توانید به پیشخوان وردپرس دسترسی داشته باشید.

تغییر نام کاربری و پسورد ورود به پیشخوان وردپرس از طریق دیتابیس در نصب قالب با بسته نصبی

در انتها با زدن آدرس ورود به پیشخوان با یوزرنیم و پسوردی که تعیین کردید می‌توانید به مدیریت پیشخوان سایت خود دسترسی داشته باشید.

در این راستا تغییر رمز عبور وردپرس می‌تواند به شما کمک کند.

اگر به دنبال یادگیری جامع وردپرس هستید و می‌خواهید مراحل بعد از نصب قالب در سی پنل را یاد بگیرید پیشنهاد می‌کنیم سری به ویدئو‌های آموزش وردپرس بزنید.

نکته امنیتی مهم در مورد ساخت بسته نصبی آسان برای وردپرس

برای جلوگیری از بروز مشکلات امنیتی به قسمت public_html هاست خود رفته و فایل‌های زیر را حذف کنید. این‌ها در واقع، همان فایل‌های نصب قالب شما هستند.

حذف فایل های مورد نظر برای جلوگیری از بروز مشکل

و پس از این کار ملاحظه می‌کنید که سایت شما به کمک بسته نصب آسان دقیقاً مانند پیش نمایشی که در سایت “راست چین ” دیده اید، آماده شده است.

پیش نمایش قالب وردپرس پس از نصب قالب وردپرس در cpanel

رفع مشکل در نصب بسته نصبی قالب وردپرس و راه حل آن

وقتی از بسته نصب آسان استفاده می‌کنید، ممکن است با برخی خطاها مواجه شوید. امروز چند مورد از ارورهای رایج را به صورت خلاصه مرور می‌کنیم و روش هایی که برای رفع آن‌ها مفید است را بررسی خواهیم کرد.

خطای NOTICE: ZipArchive and Shell Exec are not enabled on this server please talk to your host or server admin about enabling ZipArchive or Shell Exec on this server or manually extract archive then choose Advanced > Manual Extract in installer

ممکن است بعد از آپلود بسته نصبی و شروع نصب قالب با داپلیکیتور در مرحله اول با خطای بالا روبرو شوید. این خطا هنگام اکسترکت کردن فایل بسته نصبی به وجود می‌آید و باید اقدامات زیر را برای آن انجام دهید.

رفع مشکل

راهکار: بعد از آپلود بسته نصبی در هاست، آن را به صورت دستی اکسترکت کنید، روی بسته نصبی در هاست کلیک راست کرده و گزینه Extract را بزنید. سپس در مراحل نصب قالب با داپلیکیتور، مانند تصویر در بخش option، به جای اکسترکت اتوماتیک، اکسترکت دستی را انتخاب کنید.

اکسترکت دستی بسته نصبی قالب در نصب آسان با Duplicator

 

  • خطای Gateway Timeout

دلایل مختلفی می‌تواند باعث خطای Gateway Timeout باشد. به صورت خلاصه مواردی مثل:

  • ممکن است در زمان نصب بسته آسان، پراکسی مرورگرتون فعال باشد
  • خطا ممکن است به دلایلی مثل تغییرات سرور، از سمت شرکت هاستینگ شما باشد
  • اختلال در پایگاه وردپرس
  • خراب بودن فایل htaccess هست

راهکار: یکی از روش هایی که می‌توانید این خطا را برطرف کنید این است که مانند خطای قبلی، روش دستی (manual) را برای خارج کردن فایل‌ها از حالت فشرده انتخاب کنید. برای این کار بر روی گزینه Option در انتهای صفحه کلیک کنید در قسمت Extraction گزینه Manual Archive Extraction را انتخاب کرده و سایر مراحل نصب را مطابق آموزش بالا طی کنید.

نکته مهم: اگر با وجود این کار، همچنان خطاهایی مثل 500، 503، 504 و … را مشاهده کردید، می‌توانید سطح دسترسی (راهنما در انتهای صفحه) فولدرها و فایل‌ها را چک کنید. با وجود این راهکارها، اگر خطا همچنان پابرجا بود، کافی است با شرکت هاستینگ خود تماس بگیرید.

 

آموزش نصب آسان قالب وردپرس را با هم دیدیم. اما قبل از آن باید بهترین قالب مناسب کسب و کار خود را انتخاب کنید. ما در لیست زیر بهترین قالب‌های وردپرس حوزه‌های مختلف را معرفی می‌کنیم بهتر است قبل از راه اندازی سایت نگاهی به آنها بیاندازید:

– خطای 200:server code

زمانی این خطا را هنگام بسته نصب آسان روی cpanel خواهید دید که دیتابیس تعریف شده برای نصب، محتوا داشته باشد. بسته نصبی باید روی پایگاه داده خالی نصب شود. پس راه حل ساده آن است که یک دیتابیس جدید ایجاد کنید و از آن برای نصب قالب در سی پنل استفاده کنید.

– In order to extract the archive.zip file the PHP ZipArchive module must be installed

این ارور هم وقتی بوجود می‌آید که ماژول zip روی هاستتان فعال نیست پس به صورت خودکار فایل نمی تواند اکسترکت شود. همانطور که در بالا گفتیم، در مرحله اول نصب به کمک داپلیکتور از گزینه Options، اکسترکت را به صورت manual تنظیم کنید. به همین راحتی این خطا را پشت سر خواهید گذاشت.

– MySQLi Support Fail

این خطا جزو ارورهای نادر در نصب بسته نصبی در سی پنل است. به دلیل عدم پشتیبانی هاست شما از mysqli ایجاد شده. راه حلی که می‌توانیم پیشنهاد کنیم، تغییر هاست است. البته در حال حاضر اکثر هاستینگ‌ها از این نوع پایگاه داده پشتیبانی می‌کنند اما برای اطمینان می‌توانید پیش از خرید از هاستینگ سوال کنید.

– When choosing manual package extraction, the contents of the package must already be extracted and the wp-config.php and database.sql files must be present in the same directory as the installer.php for the process to continue

زمانی این خطا سد راه شماست که در مرحله اول راه‌ اندازی نصب بسته نصبی در سی پنل، حالت دستی یا manual را برای خروج از حالت فشرده انتخاب کرده باشید. ممکن است در این شرایط، فایل‌های wp-config.php، installer.php و database.sql قابل دسترسی نباشند پس خیلی ساده به Filemanager هاست مراجعه کنید و فایل زیپ را از صورت فشرده خارج کنید اکنون می‌توانید بقیه مراحل نصب قالب وردپرس در cpanel را ادامه دهید.

نکته مهم: در زمانی که اکسترکت را به صورت دستی انجام می‌دهید، دقت کنید سطح دسترسی‌ها تغییر نکند. لطفا بعد از خارج کردن فایل‌ها از حالت فشرده دقت کنید که دسترسی فایل‌ها و فولدرها مطابق تصویر زیر باشد. فولدرها، سطح دسترسی 0755 و فایل‌ها با سطح دسترسی 0644 داشته باشند.

سطح دسترسی فایل و فولدرها در cpanel
امیدواریم آموزش نصب بسته نصبی در Cpanel برایتان مفید باشد. در این مقاله هم تلاش کردیم تا آموزش نصب قالب در سی پنل، سوالات و خطاهای متداولی که در سی پنل وجود دارد را پاسخ داده باشیم. در صورتی که هنگام نصب بسته نصبی وردپرس مسأله ای پیش آمد که پاسخ آن را پیدا نکردید، لطفا کامنت بگذارید. در کوتاه ترین زمان سعی می‌کنیم به پاسخ کامنت شما بپردازیم.
قالب‌های دیجی کالا یکی از بهترین پوسته‌های فروشگاهی وردپرس هستند که همگی با بسته آسان ارائه شده اند. دموهای جذاب و کاربر پسند یکی از مهمترین دلیل انتخاب و فروش آن‌‎هاست.

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
سوالات متداول

بله با نصب بسته آسان دقیقا دمو مورد نظر نصب می‌شود.

بسته نصب آسان به راحتی نصب می شود و شامل مراحل زیر است:

  1. آپلود بسته نصب آسان
  2.  ساخت database سایت
  3. ایجاد نام کاربری و رمزعبور
مقالات مرتبط
بنر
آموزش گام به گام بسته نصب آسان در لوکال هاست
اگر در لوکال هاست وب سایت خود را راه اندازی کنید می توانید یکباره وب سایت خود را به هاست منتقل کنید. یعنی بدون آنکه نیاز به هاست و دامنه داشته باشید، سایت را بدون استرس و نگرانی راه اندازی می کنید  و پس از مطمئن شدن از همه تغییرات دلخواهتان، آن را به هاست اصلی انتقال می دهید. همچنین در مصرف ...
بنر
آموزش قالب وودمارت؛ آموزش صفر تا صد طراحی فروشگاه
اگر می خواهید یک سایت حرفه ای طراحی کنید که کلیه امکانات یک فروشگاه آنلاین را داشته باشد کافی است یکی از 50 دموی فارسی و اختصاصی مانند دیجی کالا و موتن رو قالب وودمارت را نصب و استفاده کنید. همچنین این قالب فروشگاه ساز به همراه اپلیکیشن ارائه شده و کاربران می توانند یک نسخه از وب سایت را روی ...
بنر
آموزش نصب و فعالسازی ioncube در زمپ
ionCube Loader ماژولی است که برای اجرای فایل های رمزگذاری شده روی سرور نصب می شود. نصب و فعالسازی ioncube به سادگی انجام می شود. در صورت فعال نبودن ionCube شما با خطا مواجه می شوید. اما راهکار ساده رفع این خطا نصب ionCube در کمتر از چند دقیقه است که در ادامه به توضیح آن به صورت ویدئویی می پردازیم.
بنر
آموزش نصب آسان قالب وردپرس در Cpanel
شاید شما هم این جمله را شنیده باشید. در کم تر از 10 دقیقه سایت وردپرس خود را نصب کنید. در نگاه اول به نظرتان این جمله فقط یک تبلیغ برای جذب مخاطب به نظر می‌رسد اما کاملا درست است. کافی است از بسته نصب آسان وردپرس استفاده کنید تا سایت شما در کم تر از 10 دقیقه، روی هاست نصب شود. با هم نصب قالب ...
142 دیدگاه
zaky_ff
zaky_ff
12 اسفند 1402 23:52

سلام من موقع گذاشتن نام کاربری و رمز سایت رو فراموش کردم و الان نه میتونم وارد سایت بشم نه برگردم به عثب
باید چیکار کنم؟

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
15 اسفند 1402 10:48

سلام دوست عزیز
مقاله زیر به شما در تغییر رمز پیشخوان کمک می‌کنه:
مقاله تغییر رمز عبور پیشخوان

آیا مفید بود ؟
m.parnia
m.parnia
05 اسفند 1402 15:00

سلام. بعد از مرحله ۴، خطای ۴۰۴ میده و login رو نمیاره. مشکل از کجاست ؟

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
07 اسفند 1402 09:12

سلام دوست عزیز
اگر مراحل نصب تکمیل شده باشه نباید خطای 404 داشته باشین. لطفا انتهای آدرس دامنه تون wp-admin بزنید ببینید باز میشه؟
یک احتمال دیگه هم وجود داره، ممکنه از طریق افزونه‌های نصب شده روی بسته نصبی‌تون، آدرس پیشخوان تغییر کرده باشه از طراح قالب سوال کنید.

آیا مفید بود ؟
pkoala
pkoala
02 اسفند 1402 18:02

سلام خسته نباشید. اسم سایتمو میزنم بالا نمیاد. خطای 503 میده. این خطا برای چیه ؟ چجوری حلش کنم؟

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
03 اسفند 1402 10:20

سلام دوست عزیز
حجم منابع سرور رو بررسی کنید. منابعی که یک سرور استفاده می کنه میتونه RAM، CPU، I/O، هارد و ... باشه
گزارش سرور رو بررسی کنید
DNS خودتون رو بررسی کنید
اما ساده ترین راه اینه یه تیکت برای هاستینگ ارسال کنید و ازشون بخواید مشکلتون رو بررسی کنن.

آیا مفید بود ؟
shaha_yadak
shaha_yadak
16 بهمن 1402 14:24

The upload failed. The server indicated HTTP error 500 (Internal Error).
سلام وقتتون بخیر هنگام نصب نصب قالب روی public html این ارور رو میده.installer php نصب شد ولی فایل قالب نصب نشد

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
16 بهمن 1402 15:56

سلام دوست عزیز
احتمالا پکیج رو از حالت فشرده خارج نکردین. باید فایل installer.php و فایل زیپ با نام طولانی باید در کنار هم مستقیما در public_html اپلود شده باشه.

آیا مفید بود ؟
davood.1997
davood.1997
13 بهمن 1402 18:50

زمان باز ششدن صفحه نصب ارور زیر رو میده
( ! ) Deprecated: Creation of dynamic property DUPX_ArchiveConfig::$dup_type is deprecated in C:wamp64wwwtest2dup-installerclassesconfigclass.archive.config.php on line 102

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
14 بهمن 1402 09:41

سلام دوست عزیز
ویژگی DUPX_ArchiveConfig::$dup_type منسوخ شده و با ورژن php شما دیگه کار نمیکنه.

آیا مفید بود ؟
sanagiti
sanagiti
12 بهمن 1402 17:42

سلام من میخواهم قالب خود را از طریق پنل پیشخوان وردپرس بارگذاری کنم (من روی سرور خودم وردپرس نصب دارم) ولی با اررور زیر مواجه می شوم. علت چیست؟
The file /var/www/wordpress/wp-content/themes/kayleen/functions.php is corrupted.

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
14 بهمن 1402 08:46

سلام دوست عزیز
فایل ارور لاگ روت سایت رو بررسی کنید. ببینید دقیقا به چه بخشی خطا میده.

آیا مفید بود ؟
mahsi
mahsi
02 بهمن 1402 13:46

سلام وقتتون بخیر باشه
با آموزشی که قبلا از جای دیگه ای خریداری کرده بودم نصب قالب رو انجام می‌دادم
قسمت option رو بدون اینکه پر کنم رد شدم میخواستم بدونم راهی هست برای سایت یوزر و پسوورد برای ادمین قرار بدم؟

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
03 بهمن 1402 14:29

سلام دوست عزیز
از طریق phpmyadmin میتونید رمز پیشخوان رو بازیابی کنید. لینک زیر رو مشاهده کنید:
https://www.rtl-theme.com/blog/how-to-reset-admin-wordpress-user/

آیا مفید بود ؟
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
14 بهمن 1402 08:29

سلام دوست عزیز
از طریق phpmyadmin میتونید رمز رو تغییر بدید.
https://www.rtl-theme.com/blog/how-to-reset-admin-wordpress-user/

آیا مفید بود ؟
امین چاوه پور
امین چاوه پور
21 آذر 1402 10:39

سلام
نصب قالب با بسته نصبی آسان همه فایل های داخل هاست حذف میشه؟ نباید هیچ فایلی از قبل باشه؟
من 2 پوشه در مسیر اصلی سایتم دارم که کلی اطلاعات روشه اگه با بسته نصبی نصب کنم قالبو، اون دو پوشه حذف میشه؟

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
22 آذر 1402 11:18

سلام امین جان
اگر پوشه‌هاتون با هیچ کدوم از پوشه‌های وردپرس همنام نباشه (بعنوان مثال wp-content یا Upload و ...)، نه حذف نمیشن.
اما تمام فایل‌های سایت وردپرسی قبلی جایگزین میشه.

آیا مفید بود ؟
qasemi
qasemi
07 آبان 1402 01:06

صفحه installer.php باز میشه اما هیچ کدوم از دکمه ها کار نمیکنن. قابلیت انتخاب بین بیسیک و ادونس رو ندارم. دکمه تست دیتابیس کار نمیکنه. دکمه ولیدیت کار نمیکنه.
مشکل از کجاست؟

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
07 آبان 1402 11:02

فضای دیسکتون رو چک کنید چقد آزاده؟
احتمالا فضا ندارید و لطفا یک اسکرین شات از صفحه installer ارسال کنید.

آیا مفید بود ؟
qasemi
qasemi
07 آبان 1402 00:06

این ارورر به چه دلیلی رخ میده؟
چندبار فایل رو آپلود کردم و امتحان کردم خطاش همینه.
[ERROR] This archive is not properly formatted and does not contain a dup-installer directory. Please make sure you are attempting to install the original archive and not one that has been reconstructed.

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
07 آبان 1402 11:01

سلام دوست عزیز
لطفا دو مورد رو بررسی کنید:
1: فایل main یا پکیج اصلی رو از حالت فشرده خارج کنید تا بتونید فایل نصبی رو ببینید.
2: فایل installer.php و فایل زیپ با نام طولانی در کنار هم در روت (یا public_html) قرار گرفته باشن.
مجددا امتحان کنید.

آیا مفید بود ؟
generalradan
generalradan
14 مهر 1402 11:00

Script error: the ionCube Loader for PHP needs to be installed. The ionCube Loader is the industry standard PHP extension for running protected PHP code, and can usually be added easily to a PHP installation. For Loaders please visit get-loader.ioncube.com and for an instructional video please see http://ioncu.be/LV
سلام بعد از اتمام نصب این ارور رو دریافت میکنم و چیزی نمیاره

آیا مفید بود ؟
0
بهناز میر
بهناز میر
14 مهر 1402 12:24

درود و عرض ادب
دوست عزیز لطفا مقاله زیر را مطالعه کنید

https://www.rtl-theme.com/blog/install-ioncube-cpanel/

آیا مفید بود ؟
AmirMahdiHZ
AmirMahdiHZ
08 مهر 1402 09:49

سلام من فایل رو دانلود کردم اما داخل پوشه Easy install فایل 20230404_d981db8cdaa9d8b3d8afdb8cd8a7d_adee26bf8467b3919232_20230404081237_archive با فرمت daf وجود داره و بعد از آپلود اکسترکت نمیشه

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
08 مهر 1402 16:42

سلام دوست عزیز
نیازی به اکسترکت کردن نیست، این فایل رو در کنار فایل نصبی با فرمت daf قرار بدید و installer.php رو اجرا کنید.

آیا مفید بود ؟
bahramiazam
bahramiazam
23 شهریور 1402 19:04

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function disk_free_space() in /home/qawzqodg/public_html/dup-installer/views/view.s1.base.php:77 Stack trace: #0 /home/qawzqodg/public_html/dup-installer/main.installer.php(372): require_once() #1 {main} thrown in /home/qawzqodg/public_html/dup-installer/views/view.s1.base.php on line 77

Fatal error: Uncaught Exception: [PHP ERR][FATAL] MSG:Uncaught Error: Call to undefined function disk_free_space() in /home/qawzqodg/public_html/dup-installer/views/view.s1.base.php:77 Stack trace: #0 /home/qawzqodg/public_html/dup-installer/main.installer.php(372): require_once() #1 {main} thrown [CODE:1|FILE:/home/qawzqodg/public_html/dup-installer/views/view.s1.base.php|LINE:77] in /home/qawzqodg/public_html/dup-installer/classes/class.logging.php:200 Stack trace: #0 /home/qawzqodg/public_html/dup-installer/classes/class.logging.php(335): DUPX_Log::error('[PHP ERR][FATAL...') #1 /home/qawzqodg/public_html/dup-installer/classes/class.logging.php(449): DUPX_Handler::error(1, 'Uncaught Error:...', '/home/qawzqodg/...', 77) #2 [internal function]: DUPX_Handler::shutdown() #3 {main} thrown in /home/qawzqodg/public_html/dup-installer/classes/class.logging.php on line 200 موقع نصب این ارور میاد ولی فضای هاست من کم نیست3 گیگ هست

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
25 شهریور 1402 13:52

سلام وقت بخیر
اگر خطا مربوط به فضای هاست نیست، می‌تونید فایل زیپ رو از حالت فشرده خارج کنید و بعد در مراحل نصب، manual یا حالت نصب دستی رو انتخاب کنید (در مقاله بالا در بخش "رفع مشکل در نصب بسته نصبی قالب وردپرس و راه حل آن" مفصلا توضیح داده شده).
اگر باز هم خطا داشتید می تونید با فروشنده قالب در ارتباط باشید تا براتون بررسی کنن.

آیا مفید بود ؟
dahamood
dahamood
09 شهریور 1402 15:40

موقع نصب installer.php این ارور رو میده
Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function disk_free_space() in /home/eztenwrm/public_html/dup-installer/views/view.s1.base.php:78 Stack trace: #0 /home/eztenwrm/public_html/dup-installer/main.installer.php(373): require_once() #1 {main} thrown in /home/eztenwrm/public_html/dup-installer/views/view.s1.base.php on line 78

Fatal error: Uncaught Exception: [PHP ERR][FATAL] MSG:Uncaught Error: Call to undefined function disk_free_space() in /home/eztenwrm/public_html/dup-installer/views/view.s1.base.php:78 Stack trace: #0 /home/eztenwrm/public_html/dup-installer/main.installer.php(373): require_once() #1 {main} thrown [CODE:1|FILE:/home/eztenwrm/public_html/dup-installer/views/view.s1.base.php|LINE:78] in /home/eztenwrm/public_html/dup-installer/classes/class.logging.php:200 Stack trace: #0 /home/eztenwrm/public_html/dup-installer/classes/class.logging.php(335): DUPX_Log::error('[PHP ERR][FATAL...') #1 /home/eztenwrm/public_html/dup-installer/classes/class.logging.php(449): DUPX_Handler::error(1, 'Uncaught Error:...', '/home/eztenwrm/...', 78) #2 [internal function]: DUPX_Handler::shutdown() #3 {main} thrown in /home/eztenwrm/public_html/dup-installer/classes/class.logging.php on line 200

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
09 شهریور 1402 16:57

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز
فضای هاستتون برای نصب بسته آسان کافی نیست.

آیا مفید بود ؟
aminheidari294
aminheidari294
06 شهریور 1402 09:09

سلام
میشه قالب رو روی لوکال هاست نصب کنیم؟

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
06 شهریور 1402 11:27

سلام امین جان
بله هیچ مشکلی وجود نداره و نیازی نیست حتی لایسنس ثبت بشه براش. آموزش بسته نصب آسان در لوکال هاست رو میتونید مطالعه کنید.

آیا مفید بود ؟
hooshyardejam
hooshyardejam
16 مرداد 1402 16:11

سلام

من سه بار روی هاست خام اقدام کردم و هربار در مرحله نصب دیتابیس با این خطا مواجه میشم:

Can't save dbinstall data file
Please try again an issue has occurred.

تمام مراحل چک قبل از نصب موفق بوده. دیتابیس جدید و خالی هست.

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
17 مرداد 1402 10:14

سلام دوست عزیز
خطای شما برای من واضح نیست؛ اگر پیام خطا طولانی تر است، لطفا متن کامل رو ارسال کنید. اما قبل از اون لطفا موارد زیر رو بررسی کنید:
1: هاست شما بعد از خارج شدن بسته نصبی از حالت فشرده، همچنان فضا داره؟
2: آیا یوزر و پسورد دیتا بیس رو به طور صحیح وارد شده؟

آیا مفید بود ؟
yarifateme455-248.05424-91
yarifateme455-248.05424-91
06 تیر 1402 17:15

سلام خسته نباشید در مرحله daplicator با این صفحه و این ارور مواجه میشم Archive File Name: و فایل ارشیو ازم میخواد مشکل چیه

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
07 تیر 1402 09:50

سلام دوست عزیز
این مشکل معمولا به چند دلیل رخ میده:
1: ممکنه فایل آرشیو رو تغییر نام داده باشین
2: فایل main.zip رو از حالت فشرده خارج نکردین (این پوشه حاوی دو تا فایل installer و یه فایل zip هست)
اما می‌تونید نصب بسته آسان نصب رو به صورت دستی (manual) انجام بدین که در همین آموزش در بخش "رفع مشکل در نصب بسته نصبی قالب وردپرس و راه حل آن" گفته شده.

آیا مفید بود ؟
alefmard
alefmard
01 تیر 1402 12:31

سلام وقت بخیر
بعد از تایید شدن دیتابیس توی مرحله نصب install error میده با پیام :
Access denied; you need at least one of previlege for this operation
درصدورتی که همه چی طبق آموزش پیش رفته

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
01 تیر 1402 14:10

سلام دوست عزیز
این ارور معمولا برای مرحله دیتابیس هست که در وارد کردن یوزر و پسورد خطایی رخ داده. لطفا این مورد رو مجددا چک کنید

آیا مفید بود ؟
mohammad msc
mohammad msc
04 خرداد 1402 19:27

خطای زیر را می دهد

This page isn’t workingagilesolutions.dev is currently unable to handle this request.
HTTP ERROR 500

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
07 خرداد 1402 11:10

سلام محمد جان
این خطا به طور کلی ممکن است از کش مرورگر، تم ها و پلاگین های جانبی، یا محدودیت حافظه PHP باشد اما عموما خطاهای 500 از سمت هاست هست. میتونید در باره این خطا از هاستتون سوال کنید،احتمالا مشکل رو بدونن و براتون رفعش کنن.

آیا مفید بود ؟
s_rvi
s_rvi
04 خرداد 1402 14:28

سلام ممنون میشم راهنمایی کنید
وقتی میخوام پوشه ای که همراه اینستالر هست رو
در پابلیک HTML اپلود کنه خطا ی :

An error occurred. Your account may be over its quota or you attempted to upload a folder.

میده ممنون میشم کمک کنید قالب رو تازه سایتتون خریدم

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
06 خرداد 1402 09:06

سلام دوست عزیز
احتمالا فضای باقی مانده در هاست شما از حجم بسته نصبی کمتر هست. برای انکه اینمورد رو بررسی کنید، لازمه وارد هاست بشید و سمت راست حجم خالی هاستتون رو ببینید و با حجم بسته نصبی مقایسه کنید. اگر این حجم کمتر بود می تونید به هاستینگ تیکت بزنید و ازشون بخواین حجم رو افزایش بدن یا پلنتون رو ارتقا بدید.
اگر مشکل حجم هاست نبود، از طریق ftp اقدام به اپلود بسته نصبی کنید. آموزش کار با filezilla رو مطالعه کنید.

آیا مفید بود ؟