ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
معرفی محصول

برترین قالب های سئو وردپرس، معرفی 10 قالب سئوفرندلی

در انتخاب قالب مناسب فاکتورهای زیادی دخالت دارد، از ظاهر و تناسب طراحی آن با کسب و کار ما تا سرعت و قیمت. اما فراموش نکنید که علاوه بر کاربران، ربات های گوگل هم وب سایت ما را کرال می کنند و احتمالا هدف ما از طراحی سایت کسب رتبه های برتر در نتایج گوگل است. بنابراین بهتر است که فاکتور بهینه بودن برای موتورهای جستجو (SEO) را هم در صدر این معیارها درنظر بگیریم. در این مطلب قصد داریم در انتخاب قالب های سئو وردپرس راهنمایی کنیم.

2
01 آبان 1399
آخرین بروزرسانی: 19 اسفند 1402

با ادامه رشد صنعت سئو، رقابت در بین شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو نیز افزایش یافته است. در سال 2020 داشتن یک وب سایت قدرتمند برای معرفی کسب و کار شما بسیار حیاتی و لازم است. لازم به ذکر است که خود وب سایت هم باید از نظر سئو عملکرد خوبی داشته باشد.
سئو نیازمند محتوای بهینه، درک رفتار جستجو و انعطاف پذیری وب سایت است تا بتواند در کنار الگوریتم های جستجو گوگل کار کند. پس با این حال باید از همان اول سایت وردپرسی شما به درستی ساخته شود تا بهترین عملکردهای سئو بتوانند واقعاً کارساز باشند. و در نتیجه وب سایت و محتوا آن در موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه خوبی کسب کند.
پس در گام اول این مسیر بهتر است قالب وب سایت خود را از میان قالب های بهینه شده برای سئو انتخاب کنید. در ادامه 10 قالب برتر در زمینه سئو را معرفی خواهیم کرد.

معرفی 10 قالب برتر سئو وردپرس

قالب چند منظوره وردپرس Divi

قالب دیوی یکی از قالب های وردپرس چندمنظوره پرفروش است. که به علت داشتن دموهای متنوع امکان راه اندازی هر نوع وب سایتی را برای شما فراهم می کند.این قالب با در نظر گرفتن موضوع بهینه بودن برای سئو طراحی شده است. و از آن جا که به طور مرتب به روز می شود، می توانید مطمئن باشید که وب سایت شما برای موتورهای جستجو مطابق با آخرین دستورالعمل های آن ها بهینه می شود.
قالب Divi با تمرکز بر فروش و بازاریابی، انتخاب عالی برای هر کسی است که می خواهد تجارت خود را توسعه دهد. برای آشنایی بیشتر با امکانات و خرید قالب Divi به صفحه جزئیات محصول پیش نمایش محصول را از دست ندید.

POFO

پوفو یک قالب چند منظوره وردپرس بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو با طراحی خیره کننده است. قالب پوفو با دارا بودن دموهای متنوع برای راه اندازی وب سایت های نمونه کار، وبلاگ ها، آژانس ها و شرکت ها گزینه عالی به شمار می رود. این قالب با پشتیبانی از افزونه محبوب WPBakery Builder شما را قادر می سازد تا صفحات منحصر بفردی را از ابتدا طراحی کرده یا الگوهای از پیش ساخته شده را سفارشی نمایید.
از دیگر امتیازات قالب پوفو می توان به سازگاری با wp rocket و افزونه های محبوب سئو مانند Yoast SEO و All in One SEO Pack نیز اشاره کرد. پس می توان گفت گزینه مناسبی در این مورد محسوب می شود.

THE7

یکی دیگر از قالب های چندمنظوره بهینه شده برای سئو قالب THE7 است. این قالب شامل محبوب ترین ویژگی ها و ابزارهای موجود در طراحی وب امروز است. این قالب با معروف ترین افزونه های وردپرس مانند ویژوال کامپوزر، رولوشن اسلایدر، افزونه WPML و… سازگار می باشد.
سئوی این قالب به قدری قدرتمند می باشد که تاییدیه از گوگل دریافت کرده است. تمام این ویژگی ها همراه با طرح بندی روان و ریسپانسیو آن به شما کمک می کند که بدون شک حتماً آن را در لیست انتخاب بهترین قالب سئو وردپرس قرار دهید.

ASTRA

قالب ASTRA یکی از پرطرفدارترین و بهینه ترین قالب های چندمنظوره قدرتمند وردپرس می باشد. آسترا یک قالب انعطاف پذیر است که واقعاً می توانید برای راه اندازی تقریباً هر نوع وب سایتی از آن استفاده کنید. این قالب با بهترین صفحه ساز های دنیا مانند المنتور، ویژوال کامپوزر، دیوی بیلدر و… سازگار است.
همچنین آسترا برای بهینه سازی وب سایت شما با پلاگین های SEO مانند Yoast SEO و All in One SEO Pack کار می کند.

از دیگر قالب های بهینه شده برای سئو قالب Total را می توان نام برد. سازگاری این قالب با افزونه های رولوشن اسلایدر، ووکامرس، ویژوال کامپوزر در کنار دیگر ویژگی های آن باعث شده تا در بین کاربران محبوب شود. این قالب از سئوی خوبی برخوردار می باشد. و با افزونه معروف Yoast SEO نیز کاملاً سازگار است.

OceanWP

یک قالب چند منظوره است که انتخاب خوبی برای راه اندازی وب سایت های فروشگاهی، ورزشی، خبری و گردشگری می باشد.
این قالب بهینه شده برای سئو است و تجربه کاربری فوق العاده ای را ارائه می دهد. همچنین امکان چندزبانه کردن سایت را برای شما نیز فراهم می کند.

قالب X

قالب X نمونه دیگری از قالب های بهینه شده برای سئو است. نسخه جدید این قالب بیش از ده افزونه پرمیوم را همراه خود دارد.
کدنویسی تمیز و استفاده از نشانه گذاری HTML5 و بسیاری از ویژگی های دیگر آن موجب افزایش نرخ کلیک و کاهش نرخ پرش (Bounce Rate) می شود.
پس اگر یک قالب چندمنظوره با ویژگی ها و امکانات مختلف می خواهید و در حالی که به سئو سایت شما آسیبی وارد نشود قالب X گزینه مناسبی است.

قالب GeneratePress

قالب جنریت پرس به علت کدنویسی تمیز و حداقل، از سرعت لود بالایی برخوردار است. و از آنجایی که سرعت سایت یکی از فاکتورهای مورد استفاده موتورهای جستجو هنگام تعیین رتبه بندی سایت است. پس با اطمینان می توان گفت که این قالب چندمنظوره از نظر سئو مورد تایید است.

EXTRA

قالب اکسترا پرفروش ترین قالب وردپرس ایرانی که امکان طراحی سفارشی سازی صفحات را با افزونه دیوی بیلدر ممکن ساخته است. سازگاری این قالب با افزونه ووکامرس امکان ایجاد فروشگاه اینترنتی را در عرض چند دقیقه برای شما قابل دسترس می کند. با فیلم های آموزشیاین قالب همراه با یک سیستم بررسی و رتبه بندی داخلی است که به شما کمک می کند یک سایت بررسی محصول راه اندازی کنید و از سایت خود کسب درآمد داشته باشید. به هیچ وجه پیش نمایش این قاب وردپرس را از دست ندهید.

قالب 10.MH Magazine

یک قالب وردپرس است که مناسب برای وب سایت هایی که به طور منظم محتوای زیادی منتشر می کنند. این قالب دارای چند دمو می باشد که راه اندازی یک وب سایت حرفه ای خبری، مجله ای و وبلاگی را برای شما آسان می کند. به لطف بهینه سازی این قالب برای موتورهای جستجو، شانس کاربران را در پیدا کردن مطالبی که شما در مورد موضوعات مختلف نوشته اید، بالا می برد. همچنین با ورود کاربران به سایت شما، با کمک Navigation (ناوبری های قالب) مشکلی برای یافتن مسیر خود نخواهند داشت. سازگاری با سئو و ناوبری های قالب باهم ترکیب شدند تا به شما کمک کنند از ترافیک بیشتری برخوردار باشید و بتوانید بیشترین استفاده را از آن ببرید.

امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم با معرفی بهترین قالب های سئو وردپرس گام موثری در راه اندازی و توسعه کسب و کار شما برداشته باشیم. اگر تجربه ای در مورد کار با هریک از قالب های بالا داشتید با ما به اشتراک بگذارید.

زهرا غفاری
زهرا غفاری
مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک خوندم و 3 ساله که وردپرس و سئو کار می کنم.
مقالات مرتبط
بنر
آموزش افزونه دیجیتس (ثبت نام سریع با پیامک)
در این مقاله آموزش دیجیتس (ِDigits) شامل نصب، تنظیمات، فرم‌ها، اتصال به سامانه پیامکی، استایل و افزودنی‌ها را به صورت ویدئویی آموزش دادیم. کار کردن با افزونه دیجیتس بسیار راحت است و به سرعت می‌توانید با نصب افزونه دیجیتس امکان عضویت و ورد کاربران با شماره موبایل را فراهم کنید.
بنر
آموزش افزونه Ultimate Affiliate Pro
شاید برای شما هم پیش آمده که برای خرید یک محصول لینک را باز کنید ولی وارد دیجی کالا شوید؛ یکی از روش های کسب درآمد بدون فروش محصولات خودمان افیلیت مارکتینگ است. به این صورت که شما یک سایت با محتوا کامل دارید و به جای قرار دادن لینک محصولاتتان لینک محصولات سایر سایت ها را قرار می دهید به این صورت ...
بنر
معرفی 10 مورد از بهترین قالب های املاک وردپرس
مغازه، زمین، خانه. داشتن همه اینها برای هر کدام از ما ایرانی ها به نوعی سرمایه محسوب شده. تا جایی که ضرب المثل “زمین خیانت نمی کنه” خیلی رایج است. از طرف دیگر مشاورین املاک هم به دنبال سرعت دادن به کارها و رسیدگی سریعتر به فعالیت ها هستند. قطعا یک سایت حرفه ای هم به مشتری و هم به ...
بنر
بهترین قالب چند منظوره وردپرس
قالب های چند منظوره شاید پرکاربردترین سایت سازهای وردپرسی هستند. با یکی از این پوسته ها می توان انواع مختلفی از سایت ها، از پزشکی گرفته تا آشپزی و ساخت و ساز را ایجاد کرد. تنوع زیادی که در این نوع از محصولات وجود دارد باعث شد تا امروز در کنار هم بهترین قالب چندمنظوره وردپرس را بررسی کنیم و در ...
2 دیدگاه
mahnazamani
mahnazamani
01 فروردین 1403 12:23

هلو المنتور برای سئو خوب نیست ؟

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
05 فروردین 1403 08:43

سلام
این قالب سبک و بهینه است ولی چون امکانات کمی دارد احتمالا نیاز به نصب افزونه های زیادی دارید و باید مواظب باشید سایت را سنگین نکنید

آیا مفید بود ؟