ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
معرفی محصول

بهترین قالب چند منظوره وردپرس

قالب های چند منظوره شاید پرکاربردترین سایت سازهای وردپرسی هستند. با یکی از این پوسته ها می توان انواع مختلفی از سایت ها، از پزشکی گرفته تا آشپزی و ساخت و ساز را ایجاد کرد. تنوع زیادی که در این نوع از محصولات وجود دارد باعث شد تا امروز در کنار هم بهترین قالب چندمنظوره وردپرس را بررسی کنیم و در نهایت به انتخاب شما در نظرسنجی پوسته برتر معرفی شود. با ما همراه باشید.

14
21 اسفند 1397
آخرین بروزرسانی: 21 اسفند 1402

بهترین قالب چندمنظوره وردپرس

انتخاب گزینه برتر از میان قالب های چندمنظوره وردپرس کار دشواری است. چون به دلیل سبک کاری و استفاده ای این محصولات، پوسته هایی قدرتمند با امکانات بسیار حرفه ای هستند. در هر حال محصولاتی که پیش روی شماست، به عنوان بهترین قالب چندمنظوره وردپرس معرفی می شوند. ملاک ما علاوه بر امکانات و ویژگی های فوق حرفه ای، پشتیبانی قوی و متعهد، قیمت منصفانه و آپدیت های منظم است.

قالب Pixi

بهترین قالب چندمنظوره وردپرس سال 97

قالب چندمنظوره Pixi از جذابترین قالب های چندمنظوره وردپرس راست چین است. بیش از 16 صفحه اصلی کاملا متفاوت دارد. همچنین افزونه visual composer برای ویرایش المان های صفحه ها و افزونه روولوشن اسلایدر برای ایجاد اسلایدرها در اختیارتان قرار گرفته است. پنل تنظیمات حرفه ای قالب پیکسی ، بسیار پیشرفته است؛ به طوریکه می توانید همه بخش های پوسته را سفارشی سازی کنید.

با همین یک محصول هم می توانید یک فروشگاه پیشرفته داشته باشید. هم وبلاگی خاص و منحصر به فرد برای انتشار مطالب مدنظرتان داشته باشید. خبر خوب این است که برای این محصول، راهنمایی جامع و کامل از جزئیات تهیه شده است. ضمن اینکه کاربرانتان با سایتی روبرو می شوند که از اسکرول پارالاکس زیبایی بهره می برد. برای دیدن دموها، دکمه پیش نمایش به شما کمک می کند.

قالب انفلود

اگر به تازگی دنیای وردپرس را کشف کرده‌اید و به دنبال ساخت یک وب‌سایت حرفه‌ای هستید، احتمالا نام «قالب انفولد» به گوشتان خورده است. قالب انفولد یک پوسته چند منظوره برای وردپرس است. این یعنی بر خلاف قالب‌ها که فقط برای یک نوع وب‌سایت مناسب هستند، شما می‌توانید با انفولد هر نوع سایتی را که بخواهید، از وبلاگ شخصی و نمونه کار تا فروشگاه اینترنتی و وب‌سایت شرکتی، طراحی کنید.

قالب انفولد گزینه‌ای ایده‌آل برای افرادی است که به دنبال یک پوسته‌ی چند منظوره، قدرتمند و انعطاف‌پذیر برای وردپرس هستند. اگرچه ممکن است برای کاربران کاملا مبتدی کمی پیچیده باشد، اما امکانات و قابلیت‌های فراوان آن ارزش یادگیری را دارد.

قالب انفلود

قالب Astra Pro

یکی از قالب های چند منظوره وردپرس که دارای 100 دمو متنوع برای طراحی سایت است قالب آسترا است. فرقی نمی کند می خواهید سایت شرکتی راه اندازی کنید یا سایت فروشگاهی یا استارتاپ با آسترا می توانید هر نوع سایتی را راه اندازی کنید. قالب آسترا دارای 80 دمو فارسی است همچنین داشتن یک اپلیکیشن شمار را از صرف هزینه جداگانه بی نیاز می کند. قالب آسترا هم دارای دموهای شرکتی و هم فروشگاهی است علاوه بر این اگر قصد طراحی سایت آموزشی را داراید سازگار با افزونه های lms است.

قالب RealFactory

قالب دیگری که در میان لیست بهترین قالب چندمنظوره وردپرس معرفی می کنیم، قالب RealFactory است. این پوسته صفحه ساز اختصاصی دارد که به کمک آن، می توانید سایت را به هر شکلی تمایل داشته باشید، بچینید. همچنین 19 حالت مختلف برای هدر قابل تعریف است. 4 صفحه اصلی متفاوت، 14 حالت مختلف برای نمایش مطالب صفحه وبلاگ، 9 حالت مختلف برای نمایش نمونه کارها و 6 حالت مختلف برای نمایش مطالب گالری، تنها بخشی از انتخاب هایی است که در این محصول خواهید داشت.

قالب چند منظوره رئال فکتوری حالت تعمیر و به زودی اختصاصی را هم در اختیار شما قرار می دهد؛ تا اگر سایت شما در حالت تعمیر قرار گرفت، مخاطبان را از دست ندهید. دیگر امکانات را می توانید در صفحه اصلی قالب مشاهده کنید. کافی است روی دکمه زیر کلیک کنید.

قالب Xtra

قالب چند منظوره وردپرس

قالب Xtra از جذابترین و البته پرفروش ترین محصولاتی است که در راست چین عرضه شد. جالب ترین نکته ای که در این محصول جلب توجه می کند، انعطاف آن است. به طوریکه از مبتدی ترین افراد در وردپرس تا حرفه ای ترین ها، سایت هایی موفق راه اندازی می کنند. اما مهم ترین تفاوت اساسی، بخشی به نام “استایل کیت” است. این امکان باعث شخصی سازی قالب تا حد 100 درصد شده است.

انتخاب ویژگی ای از قالب اکسترا که بخواهیم اینجا بیان کنیم، کمی دشوار است. چرا که وسعت امکانات این پوسته در این زمان و مکان محدود امکان ندارد. بنابراین پیشنهاد می کنم از دکمه زیر به صفحه جزئیات محصول بروید و مفصل مطالعه کنید. البته باید در اینجا از فیلم های آموزشی حتما نام برد. چرا که جزء به جزء را می توانید در این ویدئوها بیاموزید.

قالب Xtra

قالب The7

در میان بهترین قالب های چند منظوره وردپرس ، نباید قالب the7 را از قلم انداخت. پوسته ای حرفه ای که تا به امروز بیش از 40 دمو اصلی متفاوت به صورت کاملا راست چین در اختیار فارسی زبانان قرار داده. منحصر به فردترین امکانی که در این محصول جلب توجه می کند، دسترسی به بسته نصب آسان همه دموها و البته آموزش های حرفه ای است.

میزان شخصی سازی هم به نحو هیجان انگیزی بالاست. به طوریکه به قالب هفت، لقب “شخصی ساز ترین پوسته تاریخ” داده شده. وقتی متوجه می شوید که در بیش از 750 تنظیمات مدیریتی در اختیارتان قرار می گیرد، این لقب چندان هم دور از انتظار نیست. پیشنهاد می کنم حتما نگاهی به پیش نمایش داشته باشید؛ چرا که با دموهای مختلف روبرو خواهید شد.

قالب the7

قالب پاندا

یکی از قالب های جدید که بیشتر تم شرکتی و دیجیتال مارکتینگ دارد قالب پانداست این قالب با افزونه المنتور طراحی شده و با دارا بودن صفحات آماده و 50 المان اختصاصی کار طراحی سایت را برای شما آسان می کند

قالب پاندا

قالب کالیوم | Kalium

یک پوسته سبک وزن با لود سریع: قالب Kalium. این قالب از محبوب ترین پوسته های وردپرس محسوب می شود. نکته ای که در قالب کالیوم جلب توجه می کند، استایل های مختلف نمونه کارها در دموهای گوناگون است. اگر نگاهی به صفحه پیش نمایش داشته باشید، متوجه می شوید که کالیوم برای هر موضوعی یک دمو خاص دارد. این موضوع یکی از دلایل محبوبیت آن است.

می توانید با این محصول فروشگاهی مینیمال ایجاد کنید و با امکانات جذاب، روی محصولات لایه بندی انجام دهید. از طرف دیگر هاور افکت های خیره کننده، امکانی فوق العاده برای سایتتان محسوب می شود. ویدئو آموزشی در کنار مستندات باعث می شود به راحتی سفارشی سازی کنید و بهترین استفاده را از امکانات حرفه ای این محصول داشته باشید.

قالب Kalium

قالب روولوشن | Revolution

لقبی که به قالب Revolution داده شده، از اسم آن می آید: “فرم و عملکرد انقلابی در وب سایت” . نگاهی به امکانات این محصول، نشان می دهد که چندان هم این نام و لقب بی دلیل نیست. بسته های نصبی آماده از تمام دموها در کنار 10 هاور ویدئویی و 7 اسلایدر ویدئویی فقط بخشی از امکانات این محصول است.

بیش از 250 المان آماده ، طراحی فوق العاده دقیق و حرفه ای به همراه بهینه سازی در سرعت بارگزاری، روولوشن را بسیار جذاب کرده. و اما یک نکته منحصر به فرد دیگر، روولوشن به شما اجازه تنظیم افکت های صوتی برای کلیک و هاور کردن را می دهد. همچنین می توانید در پس زمینه وب سایتتان موسیقی پخش کنید. این ویژگی برای افرادی که به دنبال سایت خاص هستند جالب توجه خواهد بود. دیگر امکانات را در بخش جزئیات می توانید بخوانید.

قالب Revolution

قالب Ave

و اما به یک محصول خاص می رسیم. قالب Ave . محصولی که به عنوان نسل بعدی قالب های وردپرس معرفی شده. قالب ایو در یک کلمه یک سایت ساز قدرتمند و کامل است. بیش از 300 طرحبندی و الگو در آن لحاظ شده. نکته جالب توجه ویرایشگر کاملا زنده و بصری آن است. ابزار کامل طراحی از المان ها آماده و تنظیمات قدرتمند تا لایه بندی های منعطف نتیجه ای خیره کننده به دنبال دارد.

در قالب ایو ، طرح بندی ها، صفحات، سربرگها، پاورقی ها و استایل ها نامحدود اند. بیش از 100 صفحه آماده به شما کمک می کنند تا در زمانی کمتر و به صورت کاربردی تر سایتتان را طراح کنید. پیشنهاد میکنم حتما صفحه جزئیات و دمو را مشاهده کنید تا به طور کامل در جریان امکانات آن قرار بگیرید.

قالب Ave

قالب Salient

قالب Salient از پرفروش ترین قالب های چندمنظوره وردپرس در دنیاست که برای اولین بار در ایران، راست چین اقدام به انتشار تمام دمو ها به صورت فارسی کرده است. با این محصول می توانید سایتی خیره کننده با ویرایشگر بصری خاص برای شرکت ها و سازمان ها ایجاد کنید. در حال حاضر 26 پیش نمایش کاملا فارسی و متاوت را در بخش دمو می توانید ببینید و دانلود کنید.

قالب سالینت بین قالب های خلاقانه دنیا، رتبه اول را به خود اختصاص داده. طرح بندی های مختلف هدر از بهترین بخش هایی است که این پوسته در اختیارتان قرار می دهد. تنظیمات حرفه ای و امکانات فروشگاهی جذاب هم از دیگر امکانات این محصول است.

قالب Salient

علاوه بر موارد بالا دو قالب آوادا و بی تم با دارا بودن دموهای متنوع از بهترین قالب های چند منظوره هستند در مقاله مقایسه قالب بی تم و آوادا می توانید با ویژگی های این دو قالب آنا شوید.

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
بنر
آموزش افزونه دیجیتس (ثبت نام سریع با پیامک)
در این مقاله آموزش دیجیتس (ِDigits) شامل نصب، تنظیمات، فرم‌ها، اتصال به سامانه پیامکی، استایل و افزودنی‌ها را به صورت ویدئویی آموزش دادیم. کار کردن با افزونه دیجیتس بسیار راحت است و به سرعت می‌توانید با نصب افزونه دیجیتس امکان عضویت و ورد کاربران با شماره موبایل را فراهم کنید.
بنر
آموزش افزونه Ultimate Affiliate Pro
شاید برای شما هم پیش آمده که برای خرید یک محصول لینک را باز کنید ولی وارد دیجی کالا شوید؛ یکی از روش های کسب درآمد بدون فروش محصولات خودمان افیلیت مارکتینگ است. به این صورت که شما یک سایت با محتوا کامل دارید و به جای قرار دادن لینک محصولاتتان لینک محصولات سایر سایت ها را قرار می دهید به این صورت ...
بنر
معرفی 10 مورد از بهترین قالب های املاک وردپرس
مغازه، زمین، خانه. داشتن همه اینها برای هر کدام از ما ایرانی ها به نوعی سرمایه محسوب شده. تا جایی که ضرب المثل “زمین خیانت نمی کنه” خیلی رایج است. از طرف دیگر مشاورین املاک هم به دنبال سرعت دادن به کارها و رسیدگی سریعتر به فعالیت ها هستند. قطعا یک سایت حرفه ای هم به مشتری و هم به ...
بنر
بهترین قالب چند منظوره وردپرس
قالب های چند منظوره شاید پرکاربردترین سایت سازهای وردپرسی هستند. با یکی از این پوسته ها می توان انواع مختلفی از سایت ها، از پزشکی گرفته تا آشپزی و ساخت و ساز را ایجاد کرد. تنوع زیادی که در این نوع از محصولات وجود دارد باعث شد تا امروز در کنار هم بهترین قالب چندمنظوره وردپرس را بررسی کنیم و در ...
14 دیدگاه
kambizheshmati
kambizheshmati
29 اسفند 1397 04:01

معلومه پیکسی
اصلا یه جور دیگه به دل آدم میشینه
یه تیم حرفه ای و پاسخگو هم پشت این قالب است که نیاز آدم رو کاملا برطرف میکنند.

آیا مفید بود ؟
0
روح الله اسدی
روح الله اسدی
22 اسفند 1397 13:36

سلام و عرض ادب خدمت مشتریان محترم وب سایت راست چین
با احترام به همه طراحان عزیز راست چین ، در بین این پوسته ها انتخاب و پیشنهاد بنده قالب کم نظیر the7 هست.
دلایل بنده :
1- طراحی کاربر پسند و مطابق نیاز مشتری
2- فارسی سازی دقیق و استاندارد
3-پاسخگویی و پشتیبانی سریع تیم پشتیبانی mr-code
4- بروزرسانی منظم و مرتب

آیا مفید بود ؟
0
mohammad249
mohammad249
22 اسفند 1397 11:08

بدون شک بهترین قالب ۷ میباشد عالی واکنش گرا و روان حرفه ای راست چین شده و با سبکی جدید من که عاشقشم

آیا مفید بود ؟
0
majidkouhi
majidkouhi
22 اسفند 1397 09:00

سلام
انتخاب من قالب Xtra است.

آیا مفید بود ؟
0
Ahoora web
Ahoora web
22 اسفند 1397 00:02

سلام قالب 7 خیلی قالب مدرن و خوبیه و ظاهر شیکی داره و تم آپشن خیلی راحتی داره کلا میشه ظاهر سایتو خیلی راحت مدیریت کرد
پشتیبانی خوبی هم داره انتخاب من قالب 7 هست و به شما هم پیشنهاد میدم ?

آیا مفید بود ؟
0
فرزانه همتیان
فرزانه همتیان
22 اسفند 1397 08:21

سلام متشکرم از اینکه دلایلتون رو برای انتخاب قالب مورد علاقتون با کاربران راست چین به اشتراک گذاشتین. ??????

آیا مفید بود ؟
armikadesign
armikadesign
21 اسفند 1397 19:50

با احترام به نظرات دوستان، بنده قالب پیکسی را انتخاب می کنم، به دلایل زیر:

کار کردن با قالب بسیار راحت می باشد.
کاملا حرفه ای راستچین شده است و بدون مشکل
صفحات متفاوت از هم و زیبایی داره
هر گونه تغییرات در کدهای قالب براحتی صورت می گیرد.

و از همه مهمتر
پشتیبانی این گروه می باشد. بنده به شخصه هم تو تلگرام، هم سیستم تیکت راستچین و هم از طریق تماس تلفنی روزگار این گروه رو سیاه کردم. اما همه سوالات و مشکلات منو در کمال آرامش انجام می دهند. حتی شده نیمه شب سوال پرسیدم اما بعد از چند دقیقه پاسخ منو ارسال کردن / و این روش پشتیبانیشون باعث شده من اکثر خریدهامو از محصولات گروه اتوماتیک انجام بدهم.

ببخشید متن دیدگاه بیشتر شد. ولی خواستم بگم که من واقعا از محصولات این گروه مطمئنم و عااااالی هستن/

با تشکر از مدیریت سایت راستچین

آیا مفید بود ؟
0
فرزانه همتیان
فرزانه همتیان
21 اسفند 1397 21:55

سلام
سپاس از مشارکت شما ???

آیا مفید بود ؟
Noovin
Noovin
21 اسفند 1397 18:11

سلام
به نظرم بهترین قالب چند منظوره که امسال ازش استفاده کردم قالب بوو مانستر بوده ولی نمی‌دونم چرا توی این لیست نبود که بهش رای بدم?

آیا مفید بود ؟
0
فرزانه همتیان
فرزانه همتیان
21 اسفند 1397 22:00

سلام
بله قالب بوو جزو قالب های خوب راست چین هست اما اگه دقت کنید در سال 96 منتشر شده.
فکر می کنم براتون جالب باشه بدونید به تازگی با هیولای وردپرس به عنوان یکی از #طراح_صدمیلیونی راست چین مصاحبه ای جذاب منتشر کردیم. در اونجا به لیست محصولات ایشون اشاره شده.
لینک مصاحبه:
https://www.rtl-theme.com/blog/wpmonster/

آیا مفید بود ؟
نجمه کیانی
نجمه کیانی
21 اسفند 1397 12:06

با تموم احترامی که برای همه ی طراحای عزیز راست چین قائلم ...اما انتخابم قطعا the7 هستش چرا که طرفدار پر و پا قرص MR-Code می باشم :)

آیا مفید بود ؟
0
Persian WHMCS
Persian WHMCS
21 اسفند 1397 23:36

سلام و عرض ارادت
قالب های زیادی رو تست کردیم اما درنهایت قالب The7 رو انتخاب کردیم ،
یک قالب واقعا حرفه ای، راست‌چین سازی و ترجمه عالی و بی نقص ، بروزرسانی بلافاصله توسط توسعه دهنده ، امکانات و افزونه های عالی و بدون دردسر

صد در صد پیشنهاد میدم قالب The7 رو تهیه و استفاده کنید، ما با اینکه بیش از 30 عنوان قالب تهیه کردیم اما اکثر سایت ها و با همین قالب میزنیم که هم خودمون رضایت داریم و هم مشتری که خروجی های خوبی رو میشه ازش گرفت

برعکس برخی قالب ها که نه پشتیبانی مطلوب داره نه بروزرسانی به موقع

همینجا از همه عزیزانی که دیگر قالب هارو منتشر کردن پوزش میخواهم، نظر شخصی بود

موفق و پیروز باشید

آیا مفید بود ؟
boster
boster
21 اسفند 1397 09:10

قالب ایو دموی خلاقانش دید منو نسبت به قالب لندینگ تغییر داد. عاااالی

آیا مفید بود ؟
0
فرزانه همتیان
فرزانه همتیان
21 اسفند 1397 22:02

سلام
متشکرم از اینکه در انتخاب بهترین قالب چندمنظوره سال 97 مشارکت داشتین???

آیا مفید بود ؟