ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
بهترین قالب املاک
معرفی محصول

معرفی 10 مورد از بهترین قالب های املاک وردپرس

مغازه، زمین، خانه. داشتن همه اینها برای هر کدام از ما ایرانی ها به نوعی سرمایه محسوب شده. تا جایی که ضرب المثل “زمین خیانت نمی کنه” خیلی رایج است. از طرف دیگر مشاورین املاک هم به دنبال سرعت دادن به کارها و رسیدگی سریعتر به فعالیت ها هستند. قطعا یک سایت حرفه ای هم به مشتری و هم به مشاورین املاک کمک بسیار زیادی می کند. امروز 9 تا از بهترین قالب املاک وردپرس را بررسی می کنیم تا بتوانید بدون نیاز به کدنویسی، یک سایت شکیل با امکانات حرفه ای داشته باشید.

20
02 دی 1397
آخرین بروزرسانی: 22 اسفند 1402

بهترین قالب املاک وردپرس

اگر در این صفحه هستید، مطمئنا به دنبال یک قالب مشاور املاک متناسب با نیازتان هستید. پوسته ای که علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و شکیل، ملک مورد نیاز کاربر را در کمترین زمان ممکن در اختیار او قرار دهد. به همین دلیل، 9 مورد از بهترین قالب املاک را به شما معرفی می کنیم. و با هم برخی از امکانات و تفاوت ها را بررسی می کنیم. با دانلود قالب وردپرس مورد نیازتان یک مشاور املاک حرفه ای شوید.?

ملاک ما علاوه بر امکانات حرفه ای محصول، پشتیبانی قدرتمند و آپدیت های منظم نیز بوده است. امیدوارم استفاده ببرید. پس با بررسی بهترین قالب املاک با ما همراه باشید.

1: قالب ایران املاک

پوسته وردپرس ایرانی ایران املاک با ظاهری جذاب، فیلتر جستجوی پیشرفته، امکان ارسال ملک توسط کاربر همراه با کنترل پنل اختصاصی، طبقه بدی املاک بر اساس خرید و فروش، رهن و اجاره، نوع ملک، نوع سند، قیمت ملک، استان و شهر و چندین گزینه دیگر که باعث میشود مشتری به سرعت به ملک دلخواه خود برسد و با شما تماس بگیرد. این پوسته کاملا مطابق با نیاز کاربران ایرانی طراحی شده است. یکی از امکانات جالب توجه این قالب ایران املاک قابلیت رهن و اجاره روزانه است.

قالب ایران املاک پوسته وردپرس اجراه و خرید مسکن

 

2: قالب Houzez، قالب دایرکتوری املاک

مهم ترین ویژگی قالب houzez با سایر قالب املاک وردپرس، امکان ثبت ملک به دو صورت است. پرداخت به ازای ثبت هر ملک و پرداخت به صورت حق عضویت. این مسأله باعث درآمدزایی بسیار مناسب از سایت املاک شما خواهد شد. همچنین کاربران می توانند هر ملکی را بپسندند، به لیست علاقمندی ها اضافه کنند.

قالب املاک | قالب املاک وردپرس | قالب houzez

یکی دیگر از ویژگی های قالب وردپرس املاک houzez ، امکان مقایسه است. تا 4 مورد را میتوانید به مقایسه بگذارید و تمامی خصوصیت های قید شده را یک جا ببینید. houzez یک قابلیت ویژه دیگر هم دارد. اینکه می توانید در اکانت کاربری خود، جستجو ها را ذخیره کنید تا هر زمان نیاز داشته باشید، دوباره مراجعه کنید. این ویژگی برای خیلی از کاربرانی که به دنبال زمین، خانه، مغازه و… هستند، جذاب است.

با 5 استایل متفاوت مشخصات ملک را نمایش دهید، از 6 طرح مختلف برای هدر و قسمت بالایی استفاده کنید. و شهرهایی پرطرفدارتر هستند را در صفحه اول نمایش دهید. از طرف دیگر با این خرید این قالب وردپرس، از آپدیت منظم و پشتیبانی رایگان بهره مند شوید.

دانلود قالب houzez  پیشنمایش قالب وردپرس املاک

3: قالب مشاوره املاک Real Place

وجه تمایز قالب Real Place را در موتور جستجوگر قدرتمند می توانیم ببینیم. فیلدهای متنوعی که برای جستجو در نظر گرفته شده را به راحتی می توانید ویرایش کنید. در کم ترین زمان ترتیب نمایش فیلدها، نوع آنها و … را مشخص کنید. آنها را ویرایش کنید. و با این کار، به کاربران کمک کنید جستجوهای خود را براساس شهر، منطقه، قیمت و هر فیلدی که شما تعریف کرده اید انجام دهند و ملک مناسب خود را بیابند.

قالب املاک | قالب املاک وردپرس

پشتیبانی از نقشه گوگل یکی دیگر از قابلیت های مفید برای یک سایت حرفه ای املاک هست، که در این محصول قرار داده شده. به این صورت که کاربران به راحتی می توانند ملک مورد نظر را در نقشه ببینند. این مزیت نه فقط در جزئیات هر مورد، بلکه در بخش هایی مثل ارتباط با ما، آرشیو طبقه بندی و … نیز کاربرد دارد.

و ویژگی دیگر این بهترین قالب املاک وردپرس ، که مطمئنا برای شما جذاب است، بسته نصب آسان آن و قابلیت سوییچ ساده بین چهار دمو بعد از نصب این قالب وردپرس املاک است. و در آخر قابلیت نشان دادن آگهی های مشابه به کاربر است که باعث می شود مدت زمان بیشتری در سایت شما باشد.

دانلود قالب Real Place    پیشنمایش آژانس املاک Real Place

4: قالب Zuhaus، قالب دایرکتوری املاک

Zuhaus قالبی فوق حرفه ای برای راه اندازی وب سایت های آگهی ملک، خودرو، شغل و سایر نیازمندی ها است. این محصول زیبا، دسترسی های مختلفی از جمله پنل ویژه مشاورین ملک، پنل ویژه نمایندگان، پنل ویژه ارسال کننده آگهی و خریدار دارد. نکته خوب در مورد پنل های مختلف، این است که قبل از خرید می توانید همه آنها را تست کنید.

قالب مشاور املاک | قالب مشاور املاک وردپرس | قالب دایرکتوری املاک

یکی دیگر از ویژگی مهم قالب زوهاس، پشتیبانی از ووکامرس است. در کنار همه آگهی های مسکن می توانید فروشگاه خودتان را هم ایجاد کنید. همچنین جستجو را با تمام مشخصات آگهی می توانید انجام دهید. و مواردی که روی سایت هست به صورت کاملا حرفه ای روی نقشه نمایش دهید. با ارسال کننده آگهی هم می توانید به صورت آنلاین، تماس بگیرید. دیگر ویژگی های متعدد و جذاب شامل مواردی مثل زیر است:

  • آگهی را برای مدت زمان مشخصی ویژه کنید.
  • هر مورد را می توانید به صورت اسلایدی مشخص کنید
  • به لیست علاقمندی ها اضافه کنید.
  • به صورت گرید و لیستی آن ها را نمایش دهید

و اما وجه تمایز با سایر محصولات به عنوان یکی از بهترین قالب املاک وردپرس. در قالب املاک زوهاس، ماشین حساب است. محاسبه گری که محاسبات حرفه ای مثل  وام مسکن را برایتان حساب می کند و نمایش می دهد. از سرعت بالا هم نباید گذشت. قطعا بی تأثیر نیست.

دانلود قالبZuhaus   قالب املاک زوهاس

5: قالب وردپرس ثبت املاک خانه من، My Home

قالب وردپرس ثبت املاک خانه من | My Home محصولی حرفه ای در حوزه تخصصی املاک و دایرکتوری است. ظاهر گرافیکی و ساده باعث تجربه کاربری مناسب از این پوسته می شود. این قالب وردپرس املاک هم مثل بقیه محصولاتی که در بهترین قالب املاک وردپرس معرفی کردیم، یک وجه تمایز ویژه دارد. و آن جستجوی ایجکس در ابتدای سایت است.

علاوه بر آن، در جستجو پیشرفته هم فیلتر بندی خاصی وجود دارد که می توانید املاک را در کمترین زمان پیدا کنید. با هم مقایسه کنید. ویژگی خاص دیگر، قسمت فروش ویژه است. طبعا آگهی هایی که در این بخش قرار می گیرند، بیشتر دیده می شوند.در جزئیات محصول هم اطلاعات متنوعی قرار گرفته که اسلایدر و گالری آن، بخش خاصی است. در اینجا روی نقشه گوگل هم می توانید ملک را نشان دهید.

آگهی هایی که در این قالب املاک هستند را می توانید، بر اساس محبوبیت، جدیدترین ها و قیمت، مرتب کنید. از سبک های مختلف صفحه اصلی استفاده کنید تا سلیقه اصلی تان را پیدا کنید. و از نمایش پازلی، شبکه ای و ستونی آگهی ها استفاده کنید. و در نهایت، آیکون های شبکه های اجتماعی را در همه قسمت های قالب می توانید استفاده کنید.

6: قالب findeo، پوسته وردپرس مشاور املاک حرفه ای

قالب findeo برای دفاتر و آژانس های مشاوره و فروش املاک طراحی شده است. و روی تجربه کاربری تمرکز دارد. طراحان قالب فایندئو، معتقد هستند که این مهم ترین برتری این محصول هست. و حقیقتا هم ظاهر زیبا و کارایی بسیار خوبی دارد. با کمک افزونه فرم ساز، با کشیدن و رها کردن هر بخشی که دوست دارید به قالب اضافه و یا کم کنید. و سایت املاکتان را به دلخواه طراحی کنید. بدون حتی یک خط کدنویسی.

قالب فایندئو هم قابلیت اشتراک ماهیانه و نقشه گوگل دارد. که اولی برای مدیران سایت و دومی برای کاربران، تجربه دلخواهی است. در این محصول از میان بهترین قالب املاک وردپرس ، با سبک های مختلف شبکه ای می توانید آگهی ها را مرتب کنید. کافی است از آنها انتخاب کنید. قطعا یکی دیگر از نقاط قوت این قالب مشاور املاک وردپرس، 6 سبک مختلف صفحه اصلی است. که زیبایی دوچندانی به سایت شما خواهد داد.

و در نهایت وبلاگ قدرتمندی که می توانید برای سئو بهتر و بهتر سایتتان بهره بگیرید. و کاربران بیشتری به کمک جستجو گوگل جذب کنید. به ویژه اینکه برخی مقالات را می توانید در صفحه اول قرار دهید. دقت کنید که اطلاعات آموزشی در مورد ملک و آگهی و مسکن، می تواند اعتماد کاربران را برای شما به همراه داشته باشد.

7: قالب املاک هوم سوئیت، HomeSweet

در قالب سوئیت شما می توانید  بخشی را ایجاد کنید تا کاربرانتان بتوانند در این بخش ملک های خود را برای فروش قرار دهند و برای خود درصدی قرار دهید. همچین این قالب با نقشه گوگل ایران کاملا سازگار است و به کابران شما کمک می کند تا بتوانند با توجه به مکان و هزینه مورد نظر خود و مقایسه املاک مختلف با یکدیگر بهترین گزینه را انتخاب کنند.

قالب سوئیت  پیشنمایش قالب املاک سوئیت

8: قالب املاک ریلیتی، Reality

این قالب با توجه به اینکه مدت زیادی نیست که در سایت راست چین منتشر شده است آمار فروش بالایی را به خود اختصاص داده است. یکی از دلایلی ک سبب شده است کاربران زیادی از این قالب استقبال کنند وجود 10 صفحه اصلی متنفاوت است که به کاربران این امکان را می دهد که صفحه متناسب با سلیقه خود را انتخاب کنند.

قالب Reality پیشنمایش قالب املاک Reality

9: قالب مشاور املاک وردپرس Benaa

این قالب دارای 8 پیش نمایش مختلف می باشد که هریک از این موارد دارای ظاهری منحصربفردی می باشد.

  • داشتن روش های جستجوی پیشرفته
  • پشتیبانی از سه روش پرداخت
  • گزینه های نزدیک به محل ( Near Place Options )
  • دارای صفحه ساز WPBakery

این امکانات تنها بخشی از ویژگی های قالب بنا می باشند.

10: قالب mylisting

امکانات فوق العاده قالب وردپرس دایرکتوری مای لیستینگ که از مجموعه قالب های چارسوق است این امکان را به شما می دهد تا یک وب سایت ثبت آگهی را به بهترین و پیشرفته ترین حالت طراحی و پیاده سازی کنید. صفحات قالب مای لیستینگ با استفاده ازافزونه المنتور ایجاد شده اند به این ترتیب با دارا بودن بیش از 50 المان اختصاصی المنتور براحتی می توانید هر انچه را می خواهید با درگ و دراپ و بدون نیاز به دانش کدنویسی درون صفحات مورد نظرتان قرار دهید و یک طراحی منحصر بفرد برای سایت خود رقم بزنید. هر چند این قالب یک پوسته دایرکتوری است اما یک دموی جذاب املاک دارد که می توانید از آن برای راه اندازی وب سایت خود استفاده کنید.

قالب MyListing، قالب آگهی و دایرکتوری مای لیستینگ - آگهی و دایرکتوری

قالب mylisting  پیشنمایش این قالب 

خب امیدوارم به کمک این مطلب، قالب مناسبی برای سایتتان پیدا کنید. شما از کدام قالب املاک تجربه خوبی داشته اید؟ شاید گزینه ای بجز این 9 مورد در بهترین قالب املاک وردپرس هست که فکر می کنید، جایش در این لیست خالی است. در بخش نظرات منتظر پیشنهادات شما هستیم.

زهرا غفاری
زهرا غفاری
مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک خوندم و 3 ساله که وردپرس و سئو کار می کنم.
مقالات مرتبط
بنر
آموزش افزونه دیجیتس (ثبت نام سریع با پیامک)
در این مقاله آموزش دیجیتس (ِDigits) شامل نصب، تنظیمات، فرم‌ها، اتصال به سامانه پیامکی، استایل و افزودنی‌ها را به صورت ویدئویی آموزش دادیم. کار کردن با افزونه دیجیتس بسیار راحت است و به سرعت می‌توانید با نصب افزونه دیجیتس امکان عضویت و ورد کاربران با شماره موبایل را فراهم کنید.
بنر
آموزش افزونه Ultimate Affiliate Pro
شاید برای شما هم پیش آمده که برای خرید یک محصول لینک را باز کنید ولی وارد دیجی کالا شوید؛ یکی از روش های کسب درآمد بدون فروش محصولات خودمان افیلیت مارکتینگ است. به این صورت که شما یک سایت با محتوا کامل دارید و به جای قرار دادن لینک محصولاتتان لینک محصولات سایر سایت ها را قرار می دهید به این صورت ...
بنر
معرفی 10 مورد از بهترین قالب های املاک وردپرس
مغازه، زمین، خانه. داشتن همه اینها برای هر کدام از ما ایرانی ها به نوعی سرمایه محسوب شده. تا جایی که ضرب المثل “زمین خیانت نمی کنه” خیلی رایج است. از طرف دیگر مشاورین املاک هم به دنبال سرعت دادن به کارها و رسیدگی سریعتر به فعالیت ها هستند. قطعا یک سایت حرفه ای هم به مشتری و هم به ...
بنر
بهترین قالب چند منظوره وردپرس
قالب های چند منظوره شاید پرکاربردترین سایت سازهای وردپرسی هستند. با یکی از این پوسته ها می توان انواع مختلفی از سایت ها، از پزشکی گرفته تا آشپزی و ساخت و ساز را ایجاد کرد. تنوع زیادی که در این نوع از محصولات وجود دارد باعث شد تا امروز در کنار هم بهترین قالب چندمنظوره وردپرس را بررسی کنیم و در ...
20 دیدگاه
nazan2005
nazan2005
19 آذر 1402 20:37

سلام ببخشید میخواستم بدونم قالب هومیو چه قدر واکنش گرا هست و این که در مورد واکنش گرایی قالب های املاکی چیزی در این مقاله گفته نشده

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
20 آذر 1402 09:30

سلام
وقتتون بخیر
معمولا تمام قالب های وردپرس کاملا واکنشگرا هستند و در موبایل به درستی نمایش داده می شوند.
در قسمت دیدگاه های محصول می تونید این مورد را هم از طراح بپرسید

آیا مفید بود ؟
زهرا غفاری
زهرا غفاری
12 دی 1400 10:32
نویسنده

قالب Real place یک قالب کامل هست هر چند از نظر ظاهر کاملا شبیه هم نیستند امکانات مورد نظر شما را دارد

آیا مفید بود ؟
0
salehmsbb
salehmsbb
23 مهر 1400 10:20

سلام خدمت تیم راست چین
بنده سایتی برای گذاشتن خانه های که رهن واجاره هستن میخوام که هم بتونم خودم بزارم هم بقیه بیان خانه رو بزارن و پس از تایید مدیر گذاشته بشه

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
24 مهر 1400 14:40

سلام دوست عزیز
در اکثر قالب های املاک امکان ثبت املاک توسط کاربران و تایید توسط مدیریت وجود دارد. برای اطمینان بیشتر ویژگی های محصولات را مطالعه کنید و در قسمت دیدگاه محصولات از طراحان بپرسید.

آیا مفید بود ؟
mohsen_heydari
mohsen_heydari
11 دی 1400 12:25

سلام. لطفا قالبی شبیه به
amlakdaran.com/
معرفی کنید

آیا مفید بود ؟
زهرا غفاری
زهرا غفاری
12 دی 1400 10:00

قالب Real place یک قالب کامل هست هر چند از نظر ظاهر کاملا شبیه هم نیستند امکانات مورد نظر شما را دارد

آیا مفید بود ؟
dayyani_66
dayyani_66
05 مهر 1399 19:47

سلام
وقت بخیر
کدام یک از قالب‌های راست‌چین امکان فروش اشتراک برای دیدن اطلاعات تماس مالک دارند؟
مثل سایت ایران فایل، هر بازدید کننده ای میتواند جستجو کند و مشخصات ملک مورد نظر و آدرس حدودی را ببیند ولی فقط کاربرانی که اشتراک خریده اند میتوانند مشخصات تماس و آدرس دقیق را ببیند.
این اشتراک به صورت اتوماتیک بعد از پرداخت فعال بشه و وقتی زمانش تمام شد غیرفعال بشه.
ممنون میشم راهنمایی کنید.

آیا مفید بود ؟
0
فرزانه همتیان
فرزانه همتیان
06 مهر 1399 11:37

سلام روز بخیر
چنین امکانی در قالب ها تا الان وجود نداره . می تونید این موارد رو روی سایت خودتون شخصی سازی کنید.
موفق باشید

آیا مفید بود ؟
Benyamin Sadeghi
Benyamin Sadeghi
19 مرداد 1399 18:42

سلام دنبال قالبی هستم که فقط ادمین بتونه ملک اضافه کنه و ثبت ملک توسط کاربر و آگهی نداشته باشه
آیا همچین قالبی هست ؟
ممنون میشم جواب بدید

آیا مفید بود ؟
0
فرزانه همتیان
فرزانه همتیان
20 مرداد 1399 14:19

سلام روزتون بخیر
خیلی از قالب هایی که امکان ارسال ملک دارن، میتونن ارسال توسط کاربر را ببندن. کافیه از اکانت مدیریت قالب در بخش تنظیمات مورد نظر این کار رو انجام بدین.

آیا مفید بود ؟
Benyamin Sadeghi
Benyamin Sadeghi
21 مرداد 1399 14:03

ممنون
فقط برای فروش ملک می خوام از قالب استفاده کنم .
به نظرتون Real place برای من مناسب هست ؟

آیا مفید بود ؟
am1n
am1n
06 مرداد 1399 19:23

مشکلی که در همه سیستم های ترجمه شده و غیر بومی وجود داره، عدم وجود رهن و اجاره به صورت ترکیبی هست، راه حلی براش در نظر گرفتین؟
مشکلی هم که این قالب داره اینه که تفاوتی در اجاره و خرید در نظر گرفته نشده. یعنی همون فیلتر قیمتی که برای اجاره هست برای خرید هم هست! مثلن خرید با قیمت 1 میلیون چه معنی داره؟ 1 میلیون چی هست؟ اجاره ماهانه، رهن سالانه، قیمت ملک؟؟

آیا مفید بود ؟
0
فرزانه همتیان
فرزانه همتیان
07 مرداد 1399 11:53

سلام وقتتون بخیر
محصولات ترجمه شده، مطابق با نسخه اورجینال ترجمه می شن. شما برای دریافت چنین امکاناتی می تونین از قالب ایران املاک استفاده کنید که برای مسائلی مثل اجاره، اجاره روزانه، فروش و ... راهکار جداگانه داره:
https://www.rtl-theme.com/iranamlak-wordpress-theme/

آیا مفید بود ؟
am1n
am1n
13 مرداد 1399 13:05

اون هم این امکان رو نداره

آیا مفید بود ؟
فرزانه همتیان
فرزانه همتیان
14 مرداد 1399 10:03

میتونین پیشنهاداتون رو به طراح تیکت کنید. در صورتیکه قابل اجرا باشه، به صورت آپدیت منتشر می کنن.

آیا مفید بود ؟
ht7
ht7
10 فروردین 1399 01:35

سلام لطفا قالبي شبيه به اين سايت رو معرفي كنيد :
https://kilid.com
ممنون از راهنمايتون

آیا مفید بود ؟
0
فرزانه همتیان
فرزانه همتیان
10 فروردین 1399 09:34

سلام وقتتون بخیر.
برخی از کارکردهای سایت بالا اختصاصی هستن. مثل قیمت خانه شما. اما برای بقیه امکانات فکر می کنم محصولات زیر مناسب باشن. یه بررسی از پیش نمایش ها داشته باشید و حتما اگر سوالی در مورد امکانات محصول دارین، در تب دیدگاه ها پیش از خرید مطرح بفرمایید:
1- قالب Zuhaus
https://www.rtl-theme.com/zuhaus-directory-wordpress-theme/
2- قالب findeo
https://www.rtl-theme.com/findeo-home-agency-wordpress-theme/
3- قالب Apartment
https://www.rtl-theme.com/%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a8-%d9%88%d8%b1%d8%af%d9%be%d8%b1%d8%b3-%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d8%a7%d9%85%d9%84%d8%a7%da%a9-apartment/
موفق باشین

آیا مفید بود ؟
khazar
khazar
19 خرداد 1398 15:30

با سلام یک قالب شبیه این سایت : jajiga.com میخوام بررسی و راهنمایی نمایید. تشکر

آیا مفید بود ؟
0
فرزانه همتیان
فرزانه همتیان
20 خرداد 1398 08:18

سلام وقتتون بخیر
فکر می کنم اگه تو دسته قالب گردشگری و رزرو آنلاین دنبال محصول مورد نظرتون بگردین بهتر هست. بخصوص قالب های جدید که ظاهر و امکاناتشون شبیه به سایتی هست که مد نظر شماست ?. از این لینک می تونین وارد دسته بندی بشین
https://www.rtl-theme.com/category/wp-themes/online-hotel-reservation/

آیا مفید بود ؟