ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
آموزش افزونه‌ها

آموزش افزونه دیجیتس (ثبت نام سریع با پیامک)

در این مقاله آموزش دیجیتس (ِDigits) شامل نصب، تنظیمات، فرم‌ها، اتصال به سامانه پیامکی، استایل و افزودنی‌ها را به صورت ویدئویی آموزش دادیم. کار کردن با افزونه دیجیتس بسیار راحت است و به سرعت می‌توانید با نصب افزونه دیجیتس امکان عضویت و ورد کاربران با شماره موبایل را فراهم کنید.

58
19 تیر 1400
آخرین بروزرسانی: 19 اسفند 1402

افزونه دیجیتس را می توانید برای ثبت نام با شماره موبایل انجام دهید، این افزونه به 90 پنل پیامکی متصل است و ارسال پیامک برای کسانی که ثبت نام می کنند را فراهم می‌کند. در آموزش Digits ابتدا به سراغ نصب افزونه می‌رویم سپس به ادامه آموزش افزونه دیجیتس و سه افزودنی رایگان آن می‌پردازیم.

راهنمای دانلود و نصب افزونه دیجیتس

پس از لاگین به سایت راست چین در پیشخوان کاربری وارد شده> سپس در قسمت دانلود می‌توانید افزونه Digits را دانلود کنید.

محصول پیشنهادی
بنر
افزونه دیجیتس،✔️ ثبت نام با شماره موبایل Digits
دسته بندی : افزونه مدیریت ورود و پروفایل
10557
فروش
86%
رضایت

برای دانلود این افزونه وردپرس فقط کافیست بر روی دانلود محصول کلیک کنید. این پلاگین همراه با محتویات دیگر از جمله افزودنی ها و فایل راهنمای آن در یک فایل زیپ دانلود خواهد شد. افزونه دیجیتس در داخل پوشه فایل اصلی افزونه قرار دارد. برای نصب افزونه در وردپرس:

  1.  به پیشخوان مراجعه می‌کنیم
  2. از قسمت افزونه‌ها با زدن گزینه افزودن، افزونه را نصب می کنیم
  3. پس از نصب افزونه فعال کردن افزونه را کلیک می کنیم تا پلاگین digits در پیشخوان فعال شود.

اگر با نصب افزونه آشنا نیستید مطالعه مقاله های “آموزش نصب افزونه وردپرس” و “آپدیت و نصب دستی افزونه وردپرس” را از دست ندهید.

آموزش پیکربندی و تنظیمات افزونه دیجیتس

پیکربندی پنل پیامکی

برای دسترسی به تنظیمات درگاه پیامکی کافیست از پیشخوان وردپرس> دیجیتس و سپس تنظیمات را انتخاب کنید.

  • انتخاب درگاه ارسال کننده پیامک

این سربرگ مربوط به نحوه اتصال به سامانه های ارسال پیامک است. با انتخاب هر پنل پیامکی گزینه‌هایی مربوط به سامانه پیامکی انتخاب شده، نمایش داده خواهد شد. اطلاعات مورد نیاز را می‌توانید با مراجعه به سایت پنل پیامکی بدست آورید. پنل‌های متفاوت تنظیمات متفاوت دارند. در حالت کلی نام کاربری و رمز ورود از شما خواسته شده است.

توضیحات کامل آموزش اتصال دیجیتس به پنل پیامکی دلخواه را در ویدئو زیر ببینید.

در حال حاضر دیجیتس دارای 116 پنل پیامکی است، اگر در مورد امکانات پنل‌های پیامکی اطلاع ندارید در مقاله بهترین سرویس ارسال پیامک به بررسی 9 تا از این پنل‌های پیامکی پرداخته‌ایم.

تنظیمات عمومی

در این قسمت تنظیمات عمومی دیجیتس را آموزش می‌دهیم.

  • تنظیمات اولیه:

  1. تولید نام کاربری: نحوه ایجاد نام کاربری از طریق کدام فیلد ایمیل، نام کاربر، شماره تلفن و یا اعداد تصادفی فراخوانی شود.
  2. فرمت شماره موبایل: نحوه ذخیره سازی شماره موبایل کاربران بصورت بین المللی یا محلی را تعیین می‌کنیم.
  3. استفاده از تایید موبایل در ورود وردپرس: اگر ادمین سایت در شناسه کاربری خود شماره موبایل خود را ثبت کرده باشد، فعال کردن این گزینه امکان ورود به پیشخوان وردپرس را از طریق کد تأیید یک‌بار مصرف ایجاد می کند.
  4. فعال کردن فراموشی رمز ورود: امکان بازیابی رمز ورود را ایجاد می کند. در اینصورت در صفحه ورود به حساب کاربری ” آیا رمز عبور خود را فراموش کرده اید” نمایش داده می شود.
  5. از فرم دیجیتس بصورت پیش فرض فرم رمز فراموش شده خود استفاده کنید: اگر فعال کردن فراموش رمز ورود را فعال کردید این گزینه فعال شود.
  6. فعال کردن رمز قوی برای ثبت نام: با فعال بودن این گزینه رمز های ساده و کوتاه پذیرفته نمی شود.
  7. نقش کاربری پیش فرض: نقش کاربرانی که در وب سایت ثبت نام می کنند را تعیین می کند. در سایت فروشگاهی در این مورد Customer را انتخاب کنید در غیر اینصورت نام کاربری پیش فرض را بر روی subscriber  قرار دهید.
  8. پیغام تکمیل عضویت/ورود: پیغام شما با موفقیت وارد شدید یا با موفقیت ثبت نام کردید را به کاربر نمایش می دهد.
  9. ارسال پیامک کد تایید:

در این بخش تنظیمات مربوط به ارسال پیامک تایید و انتخاب کشور انجام می شود. کد کشور پیش فرض تعیین می شود تا در زمان ورود نیاز به وارد کردن کد نباشد. ثبت نام بعضی کشورها مجاز و غیر مجاز تعیین می شود. تعداد کاراکترهای کد تایید و همچنین زمان ارسال مجدد کد را تنظیم می کنیم.

  • تنظیمات ووکامرس:

در این بخش تنظیمات مربوط به ووکامرس مانند تنظیمات ورود، تکمیل خودکار گزینه های صورتحساب و …انجام می‌شود.

  • تغییر مسیر:

بعد از ورود اطلاعات کاربر و کلیک بر دکمه ورود با استفاده از تغییر مسیر می توانیم تعین کنیم کاربر به صفحه دلخواه ما ارجاع داده شود یا بعد از خروج به کدام صفحه وارد شود.

  • پیشرفته:

در این بخش می توان از تنظیمات انجام شده بکاپ تهیه کنید. همچنین درون ریزی یا برون ریزی تنظیمات دیجیتس را انجام دهید.

 

تنظیمات فرم‌ها

در تنظیمات فرم ها، فیلدهای دلخواه خود برای صفحات ورود و عضویت را فعال، غیر فعال یا اضافه می کنید.

تنظیمات فرم ها:

در قسمت اول امکان ثبت نام و * برای فیلد های اجباری را فعال یا غیر فعال می کنید.

فیلدهای قسمت ورود:

در این قسمت می توان فیلدهای فرم ورود را فعال یا غیر فعال کرد.

فیلدهای قسمت ثبت نام:

در این قسمت می توان فیلدهای فرم ثبت نام  را فعال یا غیر فعال کرد.

استایل

در این قسمت از آموزش دیجیتس استایل های مورد نظر در صفحات ورود و عضویت مشخص می شود. در سربرگ استایل تنظیمات ظاهری مانند رنگ ها، فونت‌ها، و باکسهای فرم های ورود و ثبت نام، نوشته‌ها و.. را انجام می دهیم. استایل مورد نظر، نوع فرم، صفحه پیش فرض، پاپ آپ و تنظیمات پیشرفته بخش های مختلف مربوط به سربرگ استایل هستند.

شورت کد

با کپی شورتکد ها می توان فرم مورد نظر خود را در برگه یا نوشته خاصی ایجاد کرد. شورت‌کدها از بخش فهرست‌های پیشخوان وردپرس نیز قابل دسترسی است و می‌توان از آنها در منوهای سایت خود استفاده کرد. دیجیتس بومی و آیتم های منو دو بخش شورتکد است.

ترجمه‌ها

در این بخش امکان تغییر متن آیتم های عضویت، ورود، حساب کاربری من، فراموشی رمز عبور و … وجود دارد.

نکته: کاربر باید وارد اکانت خود باشد تا گزینه های حساب من و خروج نمایش موجود در فهرست نمایش داده شود.

راهنمای کامل سه افزودنی رایگان افزونه دیجیتس

برای استفاده از اددان‌های رایگان دیجیتس، بر روی نام افزونه digit کلیک می‌کنیم. برای دسترسی به اددان‌های رایگان پس از ورود به افزونه به قسمت تنظیمات افزودنی‌های رایگان وارد می‌شویم. سه افزودنی رایگان در اختیار شما قرار دارد و شما باید اددان‌ها را بر روی وبسایت نصب و فعال کنیم.
  • ادغام کاربران قدیمی:

اگر قبل از نصب افزونه دیجیتس در وبسایت، کاربرانی با ایمیل و رمز عبور ثبت نام انجام داده باشند و شما قصد دارید به کاربران خود اطلاع دهید که از طریق شماره همراه وارد شوند، می‌توانید از این ادان استفاده کنید. از کاربر قدیمی درخواست ورود شماره موبایل می‌شود. و بعد از ورود کد ارسالی به موبایل کاربر، شماره موبایل او تایید خواهد شد.

  • ادغام تسویه حساب ووکامرس با دیجیتس:

اگر وبسایت فروشگاهی دارید که به کاربران خود اجازه می‌دهید بدون ورود ثبت سفارش کنند، با استفاده از این افزونه در صفحه صورتحساب فیلدی به عنوان شماره تلفن قرار می‌گیرد. افزونه کاربر را بدون اینکه ورود به وبسایت داشته باشد، قبل از ثبت سفارش نهایی ملزم به تایید شماره موبایل خود می‌کند.

  • افزودنی‌های فرم ساز با المنتور:

با استفاده از افزونه صفحه ساز المنتور قادر خواهید بود فرم‌های ورود و عضویت خود را طبق سلیقه خود و فقط با کشیدن و رها کردن طراحی کنید.

در این مقاله آموزش کار با افزونه دیجیتس را همراه با ویدئوهای نصب و راه اندازی و کار با قسمت های مختلف آن، همچنین ویدئو سه افزودنی رایگان دیجیتس را آموزش دادیم. این آموزش به شما کمک می‌کند تا فرم‌های ورود و ثبت نام در وردپرس را با استفاده از Digits و اددان‌های آن به طور دلخواه ایجاد و ویرایش کنید. اگر هنور در کار با دیجیتس سوالی دارید با ما در میان بگذارید.

5 افزودنی کاربردی دیجیتس را دانلود کنید.
اتوماتیک
اتوماتیک
مقالات مرتبط
بنر
آموزش افزونه دیجیتس (ثبت نام سریع با پیامک)
در این مقاله آموزش دیجیتس (ِDigits) شامل نصب، تنظیمات، فرم‌ها، اتصال به سامانه پیامکی، استایل و افزودنی‌ها را به صورت ویدئویی آموزش دادیم. کار کردن با افزونه دیجیتس بسیار راحت است و به سرعت می‌توانید با نصب افزونه دیجیتس امکان عضویت و ورد کاربران با شماره موبایل را فراهم کنید.
بنر
آموزش افزونه Ultimate Affiliate Pro
شاید برای شما هم پیش آمده که برای خرید یک محصول لینک را باز کنید ولی وارد دیجی کالا شوید؛ یکی از روش های کسب درآمد بدون فروش محصولات خودمان افیلیت مارکتینگ است. به این صورت که شما یک سایت با محتوا کامل دارید و به جای قرار دادن لینک محصولاتتان لینک محصولات سایر سایت ها را قرار می دهید به این صورت ...
بنر
آموزش افزونه لرن دش
در سال های اخیر آموزش آنلاین جزء جدایی ناپذیر از سیستم آموزشی شده است و بسیاری از افراد تمایل به شرکت در دوره های مجازی دارند. طراحی سایت های آموزش آنلاین قدم بزرگی در پیشرفت سیستم آموزشی است. اگر از قالب وردپرس استفاده می کنید با استفاده از افزونه های وردپرس مانند لرن دش می توانید سایت خود را ...
بنر
آموزش افزونه وردفنس
بعد از طراحی سایت وردپرسی یکی از مهم ترین نکات توجه به بخش امنیتی وب سایت است. حمله هکر ها و بد افزار ها کابوس بسیاری از وب مستران است. برای اینکه از این کابوس رها شوید علاوه بر رعایت کردن نکات امنیتی چون نام کاربری و رمز عبور قوی باید از افزونه های امنیتی استفاده کنید. ما در این مقاله به آموزش ...
58 دیدگاه
sina2508
sina2508
13 اسفند 1402 12:33

سلام و احترام
وقتی که در قسمت تغییر مسیر، آدرس url فارسی وارد میشه، ارور 404 اتفاق میفته و بنظر میاد قسمت ریدایرکت افزونه با آدرس url فارسی سازگار نیست.
گفتم اطلاع بدم خدمتتون تا در آپدیتهای بعدی برطرف بشه.

آیا مفید بود ؟
0
اتوماتیک
اتوماتیک
13 اسفند 1402 13:05

با سلام

اگر دیجیتس را از راستچین خریداری کرده اید، لطفا سوالات مربوط به راه اندازی و... را از طریق تیکت پیگیری بفرمایید. در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهیم بود.

باتشکر

آیا مفید بود ؟
hoseinranjbar
hoseinranjbar
27 آذر 1402 18:53
پاسخ به‌صورت خصوصی ارسال شده و تنها برای مطرح کننده و پاسخ دهنده قابل نمایش است!
آیا مفید بود ؟
0
اتوماتیک
اتوماتیک
28 آذر 1402 12:55
پاسخ به‌صورت خصوصی ارسال شده و تنها برای مطرح کننده و پاسخ دهنده قابل نمایش است!
آیا مفید بود ؟
davariha
davariha
10 مهر 1402 20:08

سلام. مدتی هست بخش ارسال کد تایید پیامکی من، فاقد بخش ارسال مجدد کد شده. همه جای افزونه رو هم چک کردم . ولی جایی که بشه این دکمه رو فعال کرد نیافتم.

آیا مفید بود ؟
0
اتوماتیک
اتوماتیک
11 مهر 1402 13:30

با سلام

لطفا سوالات مربوط به راه اندازی و... را از طریق تیکت پیگیری بفرمایید. در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهیم بود.

باتشکر

آیا مفید بود ؟
parsbit
parsbit
26 شهریور 1402 02:11

سلام آیا پنل کاوه نگار هم استفاده میشه در این افزونه؟

آیا مفید بود ؟
0
اتوماتیک
اتوماتیک
26 شهریور 1402 14:17

با سلام

بله دیجیتس راستچین با سامانه کاوه نگار سازگار می باشد و می توانید از پنل خود بر روی دیجیتس استفاده نمایید.

باتشکر

آیا مفید بود ؟
m.moradi
m.moradi
10 مهر 1402 12:30

سلام من دیجیتس رو نصب کردم ولی در قسمت درگاه پیامک اسم کاوه نگار رو نمیاره!

آیا مفید بود ؟
اتوماتیک
اتوماتیک
10 مهر 1402 15:27

با سلام

لطفا سوالات مربوط به راه اندازی و... را از طریق تیکت پیگیری بفرمایید. در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهیم بود.

باتشکر

آیا مفید بود ؟
ma2006
ma2006
03 اردیبهشت 1402 15:05

با سلام و خسته نباشید
من روی سایتم افزونه دیجیتس رو نصب دارم ولی هر کاری می کنم افزونه های رایگان دیجیتس نصب نمیشن و یک صفحه خالی نمایش داده میشه علت رو می تونین توضیح بدین؟

آیا مفید بود ؟
0
اتوماتیک
اتوماتیک
05 اردیبهشت 1402 02:32

با سلام

دیجیتس سایت راستچین چنین مشکلی ندارد و همه موارد برای نصب افزودنی های پرمیوم و رایگان لحاظ شده است. در صورت تمایل به بررسی این مورد از سمت ما، لطفا از سایت راستچین دیجیتس را خریداری کرده و سپس تیکت ارسال نمایید تا افزونه به همراه افزودنی های رایگان در سایت شما فعال و راه اندازی شوند.

باتشکر

آیا مفید بود ؟
erfan.saghr
erfan.saghr
03 اسفند 1401 17:18

سلام من فزونه رو دارم و ازش استفاده میکردم الان قالب سایتم رو عوض کردم و استادیار نصب کردم الان افزونه رو نصب کردم اما پنل پیامکی نیاز پرداز جز پنل ها نیست و نمیتونم پنل پیامکیم رو بهش وصل کنم چیکار باید کنم ؟؟

آیا مفید بود ؟
0
اتوماتیک
اتوماتیک
04 اسفند 1401 02:18

با سلام

اگر خریدار محصول هستید لطفا سوالات خود را در تیکت ارسال بفرمایید.

باتشکر

آیا مفید بود ؟
behnam naderi
behnam naderi
12 بهمن 1401 11:15

سلام و وقت بخیر
ی سوال دارم من میخام با دیجیتس صفحه ی ورود و ثبت نام مشابه دیجی کالا داشه باشم؟ یعنی فرم ورود و فرم ثبت نام یکی باشه و با شماره موبایل و کد یک بار مصرف انجام بشن امکانش با افزونه دیجیتس هست؟

آیا مفید بود ؟
0
اتوماتیک
اتوماتیک
12 بهمن 1401 13:39

با افزونه دیجیتس و افزودنی آن که لینک هر دو را در زیر قرار دادیم. شما می توانید فرم ورود و عضویت را مشترک کنید. در این حالت فقط با یک فرم و فیلد موبایل، اگر کاربر از قبل از ثبت نام کرده باشد، وارد سایت می شود و اگر کاربر مهمان می باشد با این فرم همزمان ثبت نام شده و وارد سایت می شود.

https://www.rtl-theme.com/digits-wordpress-plugin/
https://www.rtl-theme.com/login-digits-addons-wordpress-plugin/

قبل از خرید توضیحات محصول را بصورت کامل مطالعه کرده و سپس در صورت نیاز خرید خود را انجام دهید.

باتشکر

آیا مفید بود ؟
martini
martini
16 آذر 1401 19:45

چرا تغییرات ذخیره نمیشه ، تازه نصب کردم افزونه رو ولی تغییرات در فرم ها که میدم و ذخیره میکنم در حالت لود میمونه و تغییری انجام نمیشه

آیا مفید بود ؟
0
اتوماتیک
اتوماتیک
17 آذر 1401 12:40

با سلام

افزونه دیجیتس راستچین هیچ مشکلی بابت ذخیره تنظیمات و در سایر بخش ها ندارد. لطفا برای همین منظور تیکت ارسال بفرمایید تا بررسی های لازم انجام شود.

باتشکر

آیا مفید بود ؟
candida
candida
03 آذر 1401 10:51

سلام. امکان غیرفعال کردن تاییده موبایل در مواقع ضروری مثل مشکل در پنل های اس ام اس وجود داره؟ کدام بخش دیجیتس مربوط به این موضوع هست.

آیا مفید بود ؟
0
اتوماتیک
اتوماتیک
03 آذر 1401 18:00

با سلام

برای این منظور شما می توانید فیلد رمز و ایمیل نیز به فرم ثبت نام اضافه کنید. حال زمانیکه مشکلی در سامانه داشتید، فیلد موبایل و کدتایید را خاموش کنید تا کاربران با ایمیل یا نام کاربری و رمز وارد سایت شوند.

باتشکر

آیا مفید بود ؟
mahdink4
mahdink4
21 آبان 1401 18:31

سلام برای اینکه تسویه حساب رو زدن به صفحه ورود دیجیت برویم باید چکاری انجام داد؟

آیا مفید بود ؟
0
اتوماتیک
اتوماتیک
22 آبان 1401 02:14

با سلام

اگر خریدار محصول هستید لطفا سوالات خود را در تیکت ارسال بفرمایید.

باتشکر

آیا مفید بود ؟
rasool_jelve2
rasool_jelve2
19 آبان 1401 16:40

سلام
آیا در افزونه دیجیتس امکانش هست کاربر فقط با ایمیل وارد بشه و بخش ورود شماره موبایل رو حذف کرد؟

آیا مفید بود ؟
0
اتوماتیک
اتوماتیک
20 آبان 1401 20:38

با سلام

بله

آیا مفید بود ؟
milad molaroodi
milad molaroodi
19 تیر 1401 18:21

درود
امکان اضافه کردن درگاه فایربیس یا Twilio هم وجود داره تو افزونه ؟

آیا مفید بود ؟
0
اتوماتیک
اتوماتیک
20 تیر 1401 16:10

با سلام

هر دو درگاه اعلامی شما بصورت پیشفرض بر روی دیجیتس هستند. اما هر دو درگاه برای ایران تحریم هستند و امکان استفاده برای شماره های ایرانی ممکن نیست. با اینحال شما می توانید با دیجیتس راستچین و با سامانه های مطرح ایرانی برای کاربران خود پیامک کد تایید ارسال نمایید.

با تشکر

آیا مفید بود ؟
ebrahimm
ebrahimm
20 خرداد 1401 19:52

قسمت پاپ آپ این برنامه url نداره ؟ چون قبلا یک صفحه لاگین کد نویسی کردیم ولی از یک برنامه دیگه دستور پیامک میگرفت و اون برنامه با ارسال پترن مشکل داشت. حالا میخوایم از برنامه دیجیتس اضافه کنیم برای ورود و ثبت نام کاربر اما ظاهرا این مورد رو فقط میشه از منوها درست کرد. آیا راهی هست که بتونیم در صفحه ورود خوردمون این کارو بکنیم نه در فهرست ها؟

آیا مفید بود ؟
0
اتوماتیک
اتوماتیک
20 تیر 1401 16:09

با سلام

شما می توانید شورتکد پاپ آپ را در یک برگه قرار دهید تا لینک اختصاصی داشته باشد و در آن لینک بصورت پاپ آپ فرم نمایش داده شود... فرم افزونه دیجیتس را می توانید در همه بخش های سایت نمایش دهید. لینک آن را بصورت دکمه در همه بخش ها نمایش دهید.

مورد بعدی هم افزونه دیجیتس بصورت خودکار فرم حساب کاربری ووکامرس را تغییر داده و امکانات دیجیتس را در آن جایگذاری می کند. اما اگر به دانش کدنویسی تسلط داشته باشید می توانید فرم اختصاصی خود را با دیجیتس سازگار کنید و براحتی از فرم خودتان استفاده نمایید.

با تشکر

آیا مفید بود ؟
ebrahimm
ebrahimm
18 خرداد 1401 21:08

چطوری باید جای صفحه قبلی ورود که روی سایتم وجود داشت اینو تعریف کرد؟

آیا مفید بود ؟
0
maskbama
maskbama
17 خرداد 1401 10:35

سلام وقت بخیر
با توجه به اینکه کاربر در زمان وارد کردن اعداد شماره تماس اگر اعداد به فارسی یا عربی وارد شود اعداد را به لاتین تبدیل می کند.
ولی متاسفانه در زمان وارد کردن اعداد کد OTP فرایند تبدیل اعداد از فارسی یا عربی به لاتین انجام نمیشود و به کاربر خطا داده میشود.
ممنون میشم برای رفع این مشکل راهنمایی های لازم را انجام دهید.

آیا مفید بود ؟
0
اتوماتیک
اتوماتیک
17 خرداد 1401 13:23

با سلام

اگر خریدار محصول دیجیتس از سایت راستچین هستید، لطفا در اینباره تیکت ارسال بفرمایید تا راهنمایی ها و بررسی های لازم در این خصوص انجام شود.

با تشکر

آیا مفید بود ؟
alirezafazel
alirezafazel
01 خرداد 1401 18:48

سلام خسته نباشید شرمنده این صفحه من گشتم نبود ؟

آیا مفید بود ؟
0
اتوماتیک
اتوماتیک
01 خرداد 1401 22:01

با سلام

متوجه منظور شما نشدیم. لطفا بصورت کامل سوال خود را مطرح بفرمایید.

با تشکر

آیا مفید بود ؟
شوان عبدالهی
شوان عبدالهی
11 فروردین 1401 02:46

عرض ادب
اگر بخوایم هنگام نوشتن شماره 98+ نزنه و فقط با صفر شروع بشه باید چیکار کنیم؟

آیا مفید بود ؟
0
اتوماتیک
اتوماتیک
11 فروردین 1401 12:21

با سلام

این مورد مربوط به سوالات بعد از خرید می باشد.
اگر محصول دیجیتس را از سایت راستچین خریداری کرده اید، لطفا تیکت ارسال بفرمایید تا سوالات شما پاسخ داده شود.

با تشکر

آیا مفید بود ؟
mohamad1302
mohamad1302
08 فروردین 1401 21:04

با سلام خدمت شما
2 تا سوال داشتم ازتون

1- این پلاگین امکان ورود با حساب گوگل یا فیسبوک هم داره؟
2 امکان داره بعد از ورود دوباره به همون صفحه ای که بودیم دوباره به همون صفحه برگرده؟؟؟
به طور مثال من تو صفحه محصول هدفون هستم و به صورت پاپ اپ لاگین میکنم آیا امکان این داره بعد از لاگین دوباره به همون صفحه ای که بودم برگرده یعنی همون صفحه محصول هدفون؟؟؟

آیا مفید بود ؟
0
اتوماتیک
اتوماتیک
09 فروردین 1401 22:42

با سلام

۱- این پلاگین کاربران را تنها با شماره موبایل و کدتایید پیامکی که به گوشی کاربر ارسال میگردد ثبت نام می کند.
۲- در این افزونه وجود ندارد. اما می توانید حالت کاربرانی که ثبت نام می کنند، ورود، بعد از خروج را مشخص کنید که کاربر به کدام لینک ارجاع داده شود.

با تشکر

آیا مفید بود ؟
civilic
civilic
08 اسفند 1400 19:24

سلام ببخشید افزونه شما فارسی شده منظورم اون قسمتی هست که کد تایید رو میزنیم و میزنه code is valid please proceed to checkout این فارسی شده یا خیر؟

آیا مفید بود ؟
0
اتوماتیک
اتوماتیک
17 اسفند 1400 14:54

با سلام

بله تمامی بخش های افزونه و اعلان های دیجیتس کاملا فارسی می باشد.

با تشکر

آیا مفید بود ؟
Reza741reza
Reza741reza
25 بهمن 1400 12:57

با سلام
افزونه دیجیتس وقتی نصب میکنیم آیا باید ناحیه کاربری هم داشته باشیم؟ مثلا از افزونه های عضویت آلتیمیت یا غیره باید روی سایت ما نصب باشه؟

آیا مفید بود ؟
0
اتوماتیک
اتوماتیک
17 اسفند 1400 14:55

با سلام

نخیر نیازی به ناحیه کاربری نیست. بعد از ورود و یا عضویت اگر ناحیه کاربری داشته باشید به آن صفحه هدایت می شود. اگر ووکامرس داشته باشید، به حساب کاربری ووکامرس کاربران منتقل می شوند. اگر هیچ یک از این ها را نداشته باشید کاربر بعد از لاگین به صفحه اصلی سایت هدایت می شود.

با تشکر

آیا مفید بود ؟