ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
آموزش افزونه‌ها

آموزش افزونه Ultimate Affiliate Pro

شاید برای شما هم پیش آمده که برای خرید یک محصول لینک را باز کنید ولی وارد دیجی کالا شوید؛ یکی از روش های کسب درآمد بدون فروش محصولات خودمان افیلیت مارکتینگ است. به این صورت که شما یک سایت با محتوا کامل دارید و به جای قرار دادن لینک محصولاتتان لینک محصولات سایر سایت ها را قرار می دهید به این صورت می توانید با فروش آن محصولات کسب درآمد کنید. اگر می خواهید امکان فروش افیلیت مارکتینگ را در سایتتان ایجاد کنید می توانید از افزونه Ultimate Affiliate Pro استفاده کنید که در این مقاله به بررسی نحوه سفارشی سازی و تنظیمات آن می پردازیم.

38
22 شهریور 1400
آخرین بروزرسانی: 20 اسفند 1402

افزونه Ultimate Affiliate Pro از کاملترین افزونه ای افیلیت مارکتینگ است که تمام امکانات و متدهای بازاریابی را پوشش داده است.با کمک این افزونه همکاری در فروش و افیلیت در وردپرس می توانید یک تیم بازاریابی پیشرفته راه اندازی کنید و علاوه بر رسیدن به فروش و درآمد بیشتر برای خودتان، برای افراد دیگر هم کارآفرینی کنید و آن ها را به درآمد برسانید.

نصب افزونه Ultimate Affiliate Pro

در این ویدئو می توانید روش نصب افزونه بازاریابی حرفه ای را مشاهده کنید.

شما می توانید با راه اندازی بازاریابی شبکه ای، مجموعه گسترده ای از افراد را به این سیستم دعوت کنید و شبکه ی مناسبی برای مجموعه فراهم کنید. بازاریابی شبکه ای بسیار شبیه شرکتهای هرمی عمل می کند، با این تفاوت که قانونی می باشد. در بازاریابی شبکه ای شما وارد مجموعه ای می شوید تا یک محصول یا سرویس را به فروش برسانید که افراد دیگر مجموعه هم دقیقا کار شما را انجام می دهند.

اکثر اوقات شما توسط فردی به سیستم بازاریابی شبکه ای دعوت می شوید که خود فرد هم توسط  فرد دیگری وارد سیستم شده است. در سیستم همکاری فروش هر کاربری می تواند تبلیغ یا بنری برای محصول شما در سایت خود درج کند و اگر این تبلیغ موجب خرید شود از طریق این افزونه کمیسیون تبلیغات را برای بازاریاب پرداخت می کنید.

محصول پیشنهادی
بنر
افزونه Ultimate Affiliate Pro، افزونه همکاری در فروش
دسته بندی : افزونه مارکتینگ
2158
فروش
84%
رضایت

راه اندازی و تنظیمات افزونه Ultimate Affiliate Pro

پس از فعالسازی افزونه یک آیتم به منوی مدیریت شما با نام  بازاریابی حرفه ای اضافه می شود.

افزونه Ultimate Affiliate Pro در پیشخوان وردپرس

با کلیک بر روی آن به پنل مدیریت افزونه همکاری در فروش وارد می شوید.

پنل مدیریت افزونه Ultimate Affiliate Pro

نخستین کاری که باید انجام دهید انتخاب واحد پولی است. در میان واحدهای پولی واحدهای ایرانی به چشم نمی آید اما نگران نباشید، شما هر واحد پولی که مایل باشید را می توانید از طریق تیکت درخواست کنید تا برای شما اضافه شود.

تنظیمات واحد پول

برای افزودن واحد پول از منو بخش برنامه های افزودنی را انتخاب کنید. سپس از میان گزینه های متعدد آن گزینه ارزهای سفارشی را انتخاب کنید.

منو تنظیمات ارزهای سفارشی

در بخش افزودن ارز جدید کد واحد پولی مورد نظرتان را وارد کنید. مثلا کد واحد پولی ریال IPR است. اما اگر می خواهید به جای کد نام واحد پول برای کاربران نمایش یابد بهتر است هر دو قسمت را ریال وارد کنید.

اضافه کردن ارز جدید در افزونه Ultimate Affiliate Pro

حال به بخش تنظیمات عمومی رفته و در قسمت تنظیمات واحد پولی، واحد پول را ریال انتخاب کنید.

تنظیمات مقدار
تنظیمات صفحات

حال نوبت آن رسیده که صفحات مختلف برای سیستم همکاری در فروش تعریف شود. معمولا به صورت پیش فرص هنگام فعالسازی افزونه این صفحات ساخته می شود و شما در صورت نیاز می توانید نام آنها را تغییر دهید. اگر این صفحات توسط افزونه ساخته نشد شما باید از بخش برگه ها، افزودن برگه صفحه را اضافه کنید.

تنظیمات صفحه

صفحات مورد نیاز شامل صفحه ورود و خروح، ثبت نام، پنل کاربری و شرایط و مقررات است. در هنگام انتشار صفحه می بایست از بالای منوی سمت چپ قسمت همکاری در فروش، صفحه پیشفرض نام صفحه ای را که ساختید انتخاب کنید. مثلا اگر صفحه ورود را می سازید از منوی کشویی مربوطه آیتم صفحه ورود را انتخاب کنید. بعد صفحه را منتشر کنید.

صفحات پیش فرض در افزونه همکاری در فروش

اگر در هنگام ساخت صفحات طبق دستورالعمل پیش رفته باشید افزونه این صفحات را شناسایی خواهد کرد و شما کافی است بررسی کنید که انتخاب ها صحيح باشد.

حال به بخش تغییر مسیرهای پیشفرض رفته و صفحات تغییر مسیر را مطابق میلتان تعیین کنید.

مثلا مشخص کنید که کاربران وارد نشده هنگامی که به پنل همکار مراجعه کنند به صفحه ورود تغییر مسیر داده شوند و یا کاربران وارد شده هنگامی که به صفحه ثبت نام مراجعه کنند به صفحه پنل همکار عودت داده شوند.

آموزش کار با افزونه Ultimate Affiliate Pro تغییر مسیرهای پیشفرض

تغییر مسیر اضافیپلاگین همکاری در فروش با افزونه Ultimate Affiliate Pro

تنظیمات استایل و نمایش

حالا می توانید به بخش ویترین رفته و هر کدام از صفحات، ثبت نام ورود و پنل کاربری را با قالب های پیش ساخته مزین کنید. شما همچنین می توانید هر تعداد فیلد جدیدی که دوست دارید اضافه کنید. هنگامی که در بخش ویترین، صفحه ثبت نام را انتخاب کنید از زیر گزینه ی فیلدهای سفارشی می توانید فیلدهای مختلف را مدیریت و ویرایش کرده و چینش آنها را مشخص کنید و یا فیلدهای تازه ای اضافه کنید و مشخص کنید که در کجا نمایش یابند.

ویترین در آموزش کار با افزونه Ultimate Affiliate Pro

اکنون سیستم همکاری در فروش آماده به کار است. شما می توانید لینک صفحات همکاری را در منوهای سایت تان قرار دهید و کاربران به سادگی ثبت نام کرده و به عنوان همکار فروش، یک لینک معرف به آنها اختصاص داده می شود.

روش کار با افزونه Ultimate Affiliate Pro

برای شروع با افزونه Ultimate Affiliate Pro، باید از کاربران خود دعوت کنید تا به عنوان همکار فروش در سایت شما ثبت نام کنند. کاربران فعلی سایت تان نیز می توانند به عنوان همکار فروش فعالیت کنند. سیستم افزونه به صورت خودکار تشخیص می دهد که آیا کاربر عضو سایت است و در این صورت تنها اطلاعات اضافی که شما تعیین کنید را از او دریافت می کند.

بهتر است لینک ثبت نام همکاران را در منوهای سایت تان قرار دهید. پس از این که کاربر به عنوان همکار فروش شناخته شد وارد پنل کاربری اش می شود و در آنجا یک لینک معرف (ارجاع) اختصاصی دریافت می کند. هر کس از طریق لینک این کاربر وارد سایت شده و فعالیت قابل تبدیلی (بستگی به تنظیمات شما این فعالیت ممکن است ثبت نام در سایت، خرید محصول، اشتراک ویژه و… باشد) انجام دهد درصد تعیین شده به حساب کاربر منظور می گردد.

نمایش کاربران و درآمدها

قبل از آن شما باید فعالیت های پول ساز را در سیستم همکاری در فروش خود تعریف کنید.

مثلا می خواهید در صورتی که بازدیدکنندگان معرفی شده در سایت شما ثبت نام کنند مبلغی به حساب درآمد معرف اضافه شود. برای این منظور باید اعمال زیر را انجام دهید:

 دریافت کمیسیون به ازای ثبت نام به بخش برنامه های افزودنی بروید و سپس به زیر مجموع ارجاع مجدد بروید.

آموزش کار با افزونه Ultimate Affiliate Pro

اولین گزینه فعال کردن این امکان است. آن را فعال کنید تا آبی رنگ شود. حال در اینجا می توانید مبلغ مورنظرتان را برای پرداخت کمیسیون تعیین کنید.

همچنین می توانید برای هر سطح یا رنک یا رتبه کاربری مبلغ متفاوتی را در نظر بگیرید. مثلا اگر کاربر در سطح پایه بود یک مبلغ و اگر در سطح حرفه ای بود مبلغ بالاتری به او اختصاص یابد.

بر روی ذخیره کلیک کنید.

ارجاعات در پلاگین همکاری در فروش و افیلیت مارکتینگ Ultimate Affiliate Pro

ارائه آفر یا پیشنهاد به همکاران

شما می توانید پیشنهاد (در نسخه جدید افزونه به جای پیشنهاد از آفر استفاده کرده ایم که شناخته شده تر است) به همکاران تان ارائه دهید. یعنی یک آفر را برای محصول یا فرآیند مشخصی بر اساس درصد و یا مبلغ و در یک دوره زمانی خاص بر اساس استراتژی فروش تان تعیین کنید.

کیف پول

شما می توانید کیف پول را برای همکاران فعال کنید تا آنها درآمد خود را به آن منتقل کرده و با اعتبار کیف پول شان بتوانند در سایت شما خرید کنند.

 

ایجاد سطوح کاربری

شما می توانید رتبه های مختلفی ایجاد کنید که اگر همکاری به آن سطح دست یابد مقدار مشخص شده در آن سطح به عنوان کمیسیون وی در نظر گرفته شود. به طور پیشفرض دو سطح Basic با کمیسیون ۱۰ درصد و سطح Premium با کمیسیون ۱۵ درصد وجود دارند. اگر کاربری از سطح پایه به سطح حرفه ای ارتقا پیدا کرد کمیسیون وی نیز افزایش خواهد یافت. بدین صورت شما همکاران را به فعالیت بیشتر در سایت تان ترغیب خواهید کرد.

آموزشش کار با افزونه Ultimate Affiliate Pro قسمت رتبه ها

شما می توانید این سطوح را به دلخواهتان ویرایش کرده و هر تعداد رتبه دیگر بخواهید با ویژگیهای تعریف شده مدنظرتان به آن اضافه کنید.

شخصی سازی قالب و استایل صفحات از ویترین

شما می توانید صفحات ثبت نام ورود و داشبورد همکاران را به دلخواه خود ویرایش کنید. تعداد زیادی قالب آماده برای صفحه ورود و ثبت نام وجود دارد که به سادگی می توانید از میان آنها انتخاب کنید.

همچنین می توانید از طریق شخصی ساز افزونه هر تعداد فیلد دلخواه به هر کدام از فرم های ورود ثبت نام و یا پروفایل کاربران اضافه کنید. مثلا می توانید فیلدی برای دریافت شماره حساب همکاران به صفحه پروفایل یا ثبت نام اضافه کنید و یا یک فیلد مربوط به شماره موبایل به فرم ثبت نام اضافه کنید..

شما می توانید از بخش های شخصی حساب در ویژگیهای جادویی ترتیب چینش منوی اصلی در پنل همکاران را تغییر دهید.

برای شخصی سازی صفحات مورد نظر باید به ویترین بروید. در آنجا همانطور که می بینید چند گزینه در اختیارتان قرار دارد.

نمایش ویترین ها در افزونه Ultimate Affiliate Pro

همکاران در فروش برتر

در هر کدام از بخش های بالا شما علاوه بر شخصی سازی و انتخاب قالب و افزودن فیلد می توانید پیغام های دلخواه خود را در هر کدام از صفحات قرار دهید. مثلا پیغام های خطا و یا اطلاع رسانی ها.

افزودن بنر سفارشی با بنرساز افزونه

یکی از امکانات خارق العاده این افزونه که در افزونه دیگری یافت نمی شود امکان ساخت بنرهای آماده از طریق بنرساز است.

حتما می دانید که بازاریابان و همکاران فروش شما برای این که سایت شما را از طریق لینک اختصاصی خود معرفی کنند باید این لینک را یا در مطالب شان بگنجانند و یا از بنرهایی استفاده کنند که به لینک مخصوص آنها متصل شده باشد. بدین ترتیب هر کاربری که روی این بنرهای تبلیغی کلیک کند از طریق لینک همکار وارد سایت شما می شود.

سایت های حرفه ای معمولا یک سری بنر پیش ساخته در اختیار همکاران قرار می دهند تا آنها به سادگی بتوانند تبلیغ شان را در سایت خود قرار دهند. شما می توانید از بخش بنرها وارد محوطه ای شوید که کلی بنر آماده موجود است و می توانید آنها را با عکس ها و نوشته های خود ویرایش کنید و یا این که اصلا یک بنر جدید با ابعاد مورد نظر خود بسازید.

افزودن بنر سفارشی با بنرساز افزونه

افزودن همکار به صورت دستی

به غیر از این که همکاران در سایت شما به عنوان همکار فروش ثبت نام کنند یک راه دیگر برای افزودن یک کاربر به عنوان همکار وجود دارد. شما می توانید از پنل مدیریت افزونه و قسمت همکاران فروش، مشخصات کاربر را وارد کرده و یک همکار ایجاد کنید و لینک و مشخصات را برای او بفرستید.

افزودن همکار به صورت دستی در افزونه افیلیت مارکتینگ

پروفایل بازاریابان

همچنین می توانید کاربران موجود را تبدیل به همکار فروش کنید. به شناسنامه کاربر رفته و در پایین آن بر روی” این کاربر را همکار فروش کن” کلیک کنید.

تنظیمات ایمیل های اطلاع رسانی

به بخش اعلان های ایمیل بروید. در آنجا تعداد زیادی ایمیل اطلاع رسانی می بینید که می توانید آنها را ویرایش کنید. کلی متغیر دینامیک هم در اختیار شماست که با آن مشتریان تان را شگفت زده کنید.

تنظیمات ایمیل های اطلاع رسانی

گزارش ها

علاوه بر چشم انداز کلی که در داشبور مدیریت می بینید یک بخش به نام گزارشات هم وجود دارد که از طریق آن می توانید گزارشات مفصلی از چگونگی کارکرد همکاران تان و میزان دریافت و پرداخت ها و کلی اطلاعات دیگر به دست بیاورید

امکان گزرش گیری در آموزش کار با افزونه Ultimate Affiliate Pro

امکان مشاهده گزارشات در افزونه همکاری در فروش Ultimate Affiliate Pro

انواع گزارش گیری در افزونه Ultimate Affiliate Pro

  • گزارشات در بازه های زمانی مختلف روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه
  • گزارش بر اساس هر همکار
  • بر اساس مرجوعات، بازديدها و پرداخت ها

خلاصه این که در افزونه Ultimate Affiliate Pro عملکرد و خاصیتی نیست که نتوانید گزارشات مفصل آن را در پنل مدیریت خود مشاهده کنید.

برنامه های افزودنی

در بخش ویژگیهای جادویی افزونه امکانات و قابلیت های فراوانی گنجانده شده که به شما امکان هر عملکردی که دلتان بخواهد را می دهد. با هم بخش های مختلف این آیتم را مرور می کنیم.

پرداخت ها

اگر می خواهید مشتری ای که در سایت شما مشغول خرید است در هنگام پرداخت، یکی از همکاران فروش را انتخاب کرده تا پاداش با کمیسیون این خرید به حساب او منظور گردد از این گزینه استفاده کنید.

به برنامه های افزودنی و بخش پرداخت پاداش بروید و این امکان را فعال کنید. در تنظیمات این بخش می توانید فقط همکاران خاصی را در این سیستم بگنجانید که توسط مشتری قابل انتخاب باشند و تعیین کنید که آیا مشتری بتواند همکار را از لیست انتخاب کند و یا اینکه نام کاربری او را وارد کند.

پرداخت ها

ساختن لینک ارجاع خاص از پنل مدیریت

اگر می خواهید به یک همکار فروش بک لینک مستقیم جهت ارجاع اختصاص دهید می توانید از بخش برنامهای افزودنی > لینک های ارجاع به سادگی این کار را انجام دهید. نام همکار را انتخاب کرده و لینک مورد نظرتان را وارد کنید.

لینک های ارجاع

فعال کردن اعلان های موبایلی

شما می توانید اعلان های موبایلی را برای خود فعال کرده به طوری که هر زمان فعالیتی در سیستم اتفاق افتاده شما نوتیفیکیشن آن را بر روی گوشی خود دریافت کنید. برای این منظور به قسمت اعلان های موبایلی در برنامه های افزودنی رفته و این امکان را فعال کنید. سپس به سایت pushover رفته و یک حساب کاربری بسازید. سپس به این آدرس بروید و یک اپ جدید بسازید. نوع آپ را Application انتخاب کن. بعد هم توکن و کلید رو در قسمت مورد نظر کپی پیست کنید.

اعلان های موبایلی

انتخاب دوره کمیسیون

برای هر رنک یا سطح کاربری مشخص می کنید که چه مبلغ یا درصدی به عنوان کمیسیون دریافت کند. به صورت پیشفرض کاربر Basic روی ۱۰ درصد و کاربر Premium روی ۱۵ درصد قرار گرفته.

آموزش کار کردن با افزونه Ultimate Affiliate Pro قسمت کمیسیون های عضویت

اعلانات ارجاع

با فعال کردن این گزینه کاربر و یا ادمین در زمانی که ارجاعی اتفاق افتاد از طریق ایمیل خبردار می شوند. کاربران همکار از پنل خود می توانند تعیین کنند که در موقع چه نوع ارجاعاتی، ایمیل دریافت کنند. شما می توانید در این قسمت متن ایمیل ارسالی را مشخص کنید.

تنظیمات اعلانات ارجاع ها
در صورت داشتن هر سوال در مورد آموزش کار با افزونه Ultimate Affiliate Pro در قسمت دیدگاه ها از ما بپرسید.

 

mikado-theme
mikado-theme
مقالات مرتبط
بنر
آموزش افزونه دیجیتس (ثبت نام سریع با پیامک)
در این مقاله آموزش دیجیتس (ِDigits) شامل نصب، تنظیمات، فرم‌ها، اتصال به سامانه پیامکی، استایل و افزودنی‌ها را به صورت ویدئویی آموزش دادیم. کار کردن با افزونه دیجیتس بسیار راحت است و به سرعت می‌توانید با نصب افزونه دیجیتس امکان عضویت و ورد کاربران با شماره موبایل را فراهم کنید.
بنر
آموزش افزونه Ultimate Affiliate Pro
شاید برای شما هم پیش آمده که برای خرید یک محصول لینک را باز کنید ولی وارد دیجی کالا شوید؛ یکی از روش های کسب درآمد بدون فروش محصولات خودمان افیلیت مارکتینگ است. به این صورت که شما یک سایت با محتوا کامل دارید و به جای قرار دادن لینک محصولاتتان لینک محصولات سایر سایت ها را قرار می دهید به این صورت ...
بنر
آموزش افزونه لرن دش
در سال های اخیر آموزش آنلاین جزء جدایی ناپذیر از سیستم آموزشی شده است و بسیاری از افراد تمایل به شرکت در دوره های مجازی دارند. طراحی سایت های آموزش آنلاین قدم بزرگی در پیشرفت سیستم آموزشی است. اگر از قالب وردپرس استفاده می کنید با استفاده از افزونه های وردپرس مانند لرن دش می توانید سایت خود را ...
بنر
آموزش افزونه لایت اسپید کش
استفاده از افزونه های بهینه سازی سایت یکی از راه های بهبود سرعت است. افزونه litespeed cache یکی از افزونه های بهینه سازی است که در این مقاله قصد داریم به آموزش افزونه لایت اسپید و نحوه تنظیمات آن بپردازیم. همراه ما باشید.
38 دیدگاه
archergroups
archergroups
20 بهمن 1402 12:47

سلام. من میخوام برای هر کدوم از دسته بندی های محصولاتم درصد متفاوتی برای بازاریاب تعیین کنم. امکانش هست؟ اگر هست ممنون میشم راهنمایی کنید. و اگر امکانش هست باید برای تمام دسته ها تک به تک درصد تعیین کن یا اگر برای سر دسته ها تعیین درصد کنم زیر مجموعه های اون دسته بندی هم شامل همون درصد میشن؟

آیا مفید بود ؟
0
mikado-theme
mikado-theme
02 اسفند 1402 20:47

سلام. وقت بخیر
بله ممکن میباشد. ویرایش هر دسته رو بزنید و در سمت چپ درصد بازاریابی رو مشخص کنید. بله برای هرکدوم حدا تعریف کنید.

آیا مفید بود ؟
qwertyu
qwertyu
29 آبان 1402 21:52

سلام
کاربر خودش میتونه لینک ارجاع بسازه یا مدیر باید براش لینک بسازه .
اگر کاربر میتونه ممنون میشم راهنمایی کنید.
و اینکه نحوه ارجاع دادن لینک و کاربری که با لینک ارجاع شده وارد میشه رو هم نشون بدید عالیه

آیا مفید بود ؟
0
mikado-theme
mikado-theme
29 آبان 1402 23:32

سلام. وقت بخیر
بله کاربر بعد از تبدیل به بازاریاب میتونه در پنل اختصاصی بازاریابی ثبت لینک کنه.
میتونید ویدیو هارو مشاهده نمایید. نحوه کار با افزونه قرار داده شده.

آیا مفید بود ؟
kianoosh._.sh
kianoosh._.sh
14 مهر 1402 13:28

با سلام و ارادت
من یک کلینیک دارم که محصول برای فروش ندارم و فقط خدمات حضوری دارم.
امکانش هست توی این افزونه کاربری که در سایت ثبت نام میکنه و کیف پولش رو شارژ کرد 10% برای بازاریاب و 10% بیشتر برای خود کاربر کیف پولش شارژ بشه؟
و زمان خدمات حضوری از شارژ کیف پولشون کم بشه
و امکان این ثبت نام ها با خود همین افزونه امکان پذیره؟

آیا مفید بود ؟
0
mikado-theme
mikado-theme
14 مهر 1402 22:33

سلام. وقت بخیر
افزونه فرم اختصاصی ثبت نام - ورود - حساب کاربری داره. کاربر میتونه بدون وابستگی به افزونه های دیگه ثبت نام کنه.
افزونه دارای امکان کیف پول هست. کاربر باید درامد رو به موجودی کیف پول تبدیل کنه و از سایت خرید رو انجام شده.
اما پاداش و شارژ کیف پول در افزونه افیلیت به این صورتی که شما میگین ممکن نیست.

آیا مفید بود ؟
n.shams
n.shams
06 شهریور 1402 15:38

سلام.روز بخیر...ببخشید اگر بخواهیم در صورت خرید محصول ، پورسانت تعلق بگیره به بازایاب، توی کدوم قسمت از ماژول ها باید تنظیم انجام بدیم؟من پیدا نمیکنم.

آیا مفید بود ؟
0
mikado-theme
mikado-theme
07 شهریور 1402 20:55

سلام. وقت بخیر
بطور پیشفرض این امکان در افزونه فعاله دوست عزیز. همین که درصد رتبه هارو تعین کنید و خرید مشتری با لینک بازاریابی بعداز تایید مدیر کار میکنه و پوسانت به حساب بازایاب واریز میشه

آیا مفید بود ؟
nabikhah
nabikhah
28 تیر 1402 17:59

سلام ببخشید ما سه سطح بازاریاب داریم و برای هر محصول پورسانت اختصاصی ایجاد کرده ایم که برای هر سطح این پورسانت مبالغ مختلفی است. از کجا می توانیم برای هر محصول و برای هر بازاریاب پورسانت متفاوت تعریف کنیم؟ در صورت امکان راهنمایی تصویری بفرمایید.

آیا مفید بود ؟
0
mikado-theme
mikado-theme
28 تیر 1402 18:52

سلام. وقت بخیر
برای هر محصول باید وارد بخش ویرایش محصول بشین. از بخش اطلاعات محصول یک تب با عنوان درصد بازاریابی هست. میتونید درصد اختصاصی مشخص کنید.

بازاریابان حتما باید رتبه تعریف بشه. میتونید رتبه با شرایط خاص تعریف کنید و دستی به بازاریاب اختصاص بدین

آیا مفید بود ؟
hamid6884
hamid6884
21 اسفند 1401 12:19

سلام چطور میشه وقتی برای خرید از سایت کد تخفیف عمومی دادیم کاری کنیم اگه کسی کد رو زد دیگه پورسانت به بازاریاب تعلق نگیره

آیا مفید بود ؟
0
mikado-theme
mikado-theme
21 اسفند 1401 20:18

سلام وقت بخیر
چنین امکانی در افزونه نیست. بعد از تایید سفارشات از بخش ووکامرس یا تایید ارجاعات خود افزونه، پورسانت واریز میشه. مگر دستی تغییرات رو اعمال کنید.

آیا مفید بود ؟
13arash
13arash
17 اسفند 1401 10:09

سلام بزاریاب بعد از ثبت نام چگونه میتواند لینک ارجاع درس کنه و زیرشاخه بسازه

آیا مفید بود ؟
0
mikado-theme
mikado-theme
17 اسفند 1401 18:20

سلام وقت بخیر. بازاریاب از طریق پنل بازاریابی خود میتونه لینک بازاریابی درست کنه.

آیا مفید بود ؟
hamid6884
hamid6884
09 اسفند 1401 17:32

سلام
برای ثبت نام فیلدهای سفارشی ایجاد کردم(شماره موبایل) تو فرم هم نشون داده میشن منتها وقتی بازاریاب ثبت نام میکنه، ما تو قسمت مدیریت از کجا میتونیم فیلد رو ببینیم؟

آیا مفید بود ؟
0
mikado-theme
mikado-theme
09 اسفند 1401 19:42

سلام. وقت بخیر
باید ویرایش کاربر رو بزنید و از صفحه ویرایش اطلاعات رو ببینید

آیا مفید بود ؟
hamid6884
hamid6884
29 بهمن 1401 10:01

سلام
در قسمت رتبه های کاربری با تغییر رتبه بیسک و پرمیوم به زبان فارسی کاراکترها تبدیل به ؟؟؟؟ میشن حتی در بخش بنر ها با ایجاد بنر عنوان و متن فارسی به علامت سوال تبدیل میشه همچنین در بخش ورودی های بازاریاب هم همچنین مسئله ای وجود داره، ممنون میشم بفرمایید چطور رفعش کنیم

آیا مفید بود ؟
0
mikado-theme
mikado-theme
29 بهمن 1401 11:04

سلام. لطفا برای رفع مشکل لینک زیر رو دنبال کنید و مرحله به مرحله پیش برید مشکل حل میشه.
https://www.rtl-theme.com/blog/fix-persian-character-mysql/
توحه کنید نامک رتبه رو انگلیسی ثبت کنید.

آیا مفید بود ؟
hamid6884
hamid6884
10 بهمن 1401 14:34

باسلام
در افزونه خریداری شده، تو صفحه پروفایل بازاریاب این جمله ترجمه نشده
You didn't submit any Payout Method. You can complete setup
لطفا رسیدگی بفرمایید

آیا مفید بود ؟
0
mikado-theme
mikado-theme
10 بهمن 1401 19:13

سلام حتما
و ممنون از اینکه اطلاع دادین

آیا مفید بود ؟
lensrahil
lensrahil
03 بهمن 1401 17:01

سلام وقت بخیر با این افزونه میشه بگم مثلا تا فروش 1 میلیون تومن 10 درصد پروسانت بگیره
تا فروش 2 میلیون تومن 20 درصد بگیره مثلا؟

آیا مفید بود ؟
0
mikado-theme
mikado-theme
03 بهمن 1401 19:36

سلام. وقت بخیر. بله شما با ایجاد رتبه های مختلف و ایجاد شرط میتونید چند رتبه برای کاربران با شرط های مختلف ایجاد کنید.

آیا مفید بود ؟
behnamirani
behnamirani
22 دی 1401 00:09

پس از تکمیل فرم ثبت نام بازاریابان ، و زدن دکمه ثبت نام هیچ اتفاقی نیفتاده و در همان صفحه باقی می ماند.
برای رفع این مشکل چکار باید کرد؟

آیا مفید بود ؟
0
بهناز میر
بهناز میر
22 دی 1401 08:26

درود و عرض ادب
دوست عزیز لطفا از طریق تیکت با پشتیبان محصول در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم انجام شود

کارشناس پشتیبانی راست چین

آیا مفید بود ؟
behnamirani
behnamirani
15 دی 1401 20:33

امکان پرداخت کمیسیون به ازای فروش در این افزونه وجود دارد؟
آیا امکان پرداخت مبلغ ثابت به جای درصد بعد از فروش وجود دارد؟
در صورت وجود ، پرداخت به ازای فروش در کدام قسمت میبایست تنظیم شود؟

آیا مفید بود ؟
0
mikado-theme
mikado-theme
16 دی 1401 15:11

سلام. وقت بخیر
بله.
بله. مبلغ ارجاع هم به صورت درصد و هم به صورت مبلغ ثابت قابل تعریف میباشد.
به صورت پیشفرض روی افزونه ست شده. بعد نصب افزونه نیازی به اعمال تنظیمات برای پرداخت به ازای فروش نیست.

آیا مفید بود ؟
behnamirani
behnamirani
09 دی 1401 19:31

آیا امکان ایجاد لینک ارجاع فقط برای محصولی خاص وجود دارد که همکاران فقط آن محصول را برای فروش ارجاع دهند؟

آیا مفید بود ؟
0
mikado-theme
mikado-theme
09 دی 1401 22:41

سلام. وقت بخیر
بله دوست عزیز. هر لینک بازاریابی مخصوص یک برگه (محصول) خاص میباشد.

آیا مفید بود ؟
behnamirani
behnamirani
09 دی 1401 23:53

من میخوام مبلغی ثابت در صورتی که مشتری از طریق لینک ارجاع بازاریاب خرید کرد به بازاریاب تخصیص داده بشود.
آیا این امکان وجود دارد؟
یعنی فقط در صورت خرید ، نه فقط بر اساس ارجاع و بازدید سایت

آیا مفید بود ؟
mikado-theme
mikado-theme
16 دی 1401 15:05

بله. امکان پذیر میباشد

آیا مفید بود ؟
ahmadkp10
ahmadkp10
08 فروردین 1401 09:50

سلام وقت بخیر
من چندین راه را تست کردم تا بتونم ب ازای هر خرید به بازاریاب ها درصد متفاوتی بدهم.
اما هیچ راهی وجود نداشت؟
آیا افزونه آلتیمیت افیلیت مارکتینگ این قابلیت را دارد یا خیر؟

منظور قابلیت اعطای کمیسیون به بازاریاب به ازای هر خرید.

با تشکر

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
11 فروردین 1401 10:01

بله بر اساس پلن های مختلف می تونید به کاربرانتون پورسانت متفاوت بدید. مثلا بازاریابان سطح 2 میتونن 25% ولی بازاریاب سطح 1 فقط 10% دریافت کنه

آیا مفید بود ؟
hosseinmahdian
hosseinmahdian
25 آذر 1400 13:29

سلام وقتتون بخیر
لطفا یک ویدیو جدید بر اساس تغییرات افزونه تولید کنید که قابل مقایسه باشد و برای بخش های دیگر توضیحات جامعتری ارایه دهید بسیاری از بخش های افزونه بدون توضیح هستند و نیاز به آموزش دارن.سپاس

آیا مفید بود ؟
0
mahya.hs
mahya.hs
11 آبان 1400 09:47

افزونه رو نصب کردم ولی نوشتار فرم ها و بعضی قسمت های قرارگیری ها چپ چیه ، از چه قسمتی درستش کنم؟

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
11 آبان 1400 10:55

لطفا یک تیکت به پشتیبان محصول ارسال کنید و با ارائه دسترسی هاست و اسکرین مورد نظر، مورد رو براتون بررسی میکنند.

آیا مفید بود ؟
govash
govash
26 مهر 1400 19:02

سلام
وقت بخیر

ما توی فروشگاه حدود 10 محصول داریم که بخش از آن مستقیم و بخشی دیگر توسط بازاریاب به فروش می‌رسد.
بازاریاب ها محصولات خود را از طریق کد تخفیف به مشتریان ارائه می‌دهند و خرید انجام می‌شود.
ما در پایان هر ماه یا هفته و هر بازه زمانی دیگر نیاز داریم که یک گزارش از فروش های بازاریاب به دست بیاریم که شامل تعداد فروش محصولات هست
برای مثال بازاریاب A در طول یکماه 100
سفارش ثبت می‌کند که در هر سفارش تعدادی محصول است. برای مثال، جمعا 40 عدد محصول یک، 30 عدد محصول دو و....

این گزارش که هر بازاریاب در بازه زمانی مختلف چه تعداد از هر محصول را فروخته است از کدام قسمت پنل میشه مشاهده کرد.

می‌خواهیم به صورت کلی و در پایان دوره تعداد فروش هر محصول توسط هر بازاریاب رو بدونیم

ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
11 آبان 1400 10:45

سلام. وقت بخیر
شما از سه طریق میتونید عملکرد بازاریاب به تنهایی و یا به صورت کلی مشاهده بفرمایید:
از قسمت منو بالایی -> گزارش ها و یا بازاریابان= که هر بازاریاب یه صورت جدا در همان ردیف گزارشات نمایش داده میشه.
همینطور اگر روی دکمه نارنجی در ردیف بازاریاب بزنید میتونید کل گزارش عملکرد بازاریاب رو ببینید. ذقیقا با عنوان (عملکرد کلی:) ترجمه شده.سلام. وقت بخیر

آیا مفید بود ؟
زهرا غفاری
زهرا غفاری
11 آبان 1400 10:45

شما از سه طریق میتونید عملکرد بازاریاب به تنهایی و یا به صورت کلی مشاهده بفرمایید:
از قسمت منو بالایی -> گزارش ها و یا بازاریابان= که هر بازاریاب یه صورت جدا در همان ردیف گزارشات نمایش داده میشه.
همینطور اگر روی دکمه نارنجی در ردیف بازاریاب بزنید میتونید کل گزارش عملکرد بازاریاب رو ببینید. ذقیقا با عنوان (عملکرد کلی:) ترجمه شده.

آیا مفید بود ؟