ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
آموزش افزونه‌ها

آموزش کار با پنل پیامکی و ارسال پیامک تبلیغاتی

اگر کاربران بعد از ثبت سفارش در جریان هر مرحله از سفارش خود قرار بگیرند، بیشتر به شما اعتماد می کنند. به علاوه ارسال پیامک های انبوه و تبلیغاتی برای کاربران در زمان تخفیف ها می تواند به افزایش درآمد شما کمک کند. بنابراین ایجاد یک سیستم اطلاع رسانی از طریق پیامک برای هر سایت فروشگاهی و خدماتی ضروری است. این امکان با اتصال سایت به پنل پیامکی فراهم می شود تا بتوانید پیامک های تبلیغاتی و خدماتی را برای مشتریانتان ارسال کنید. اگر میخواهید نحوه کار با پنل sms را بدانید در این مقاله همراه ما باشید.

6
11 اسفند 1401
آخرین بروزرسانی: 17 اسفند 1402

اولین قدم برای فعالسازی سیستم پیامکی اتصال به پنل پیامکی با افزونه است تا با وارد کردن اطلاعات وب سرویس خود را به سایت خود متصل کنید. در این آموزش ویدئویی در بخش اول نحوه ثبت نام در سامانه دریافت پیامک sms.ir و آموزش کار با پنل پیامکی، تنظیمات افزونه پیامکی، نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی از پنل و ارسال پیامک خدماتی را توضیح می‌دهیم.

تفاوتی نمی کند از چه سرویس پیامکی استفاده کنید، شما می توانید از یکی از پنل های sms برای مثال ملی پیامک، sms.ir، فراز اس ام اس، پیام رسان، فراپیامک، پیامیتو را انتخاب کنید.

آموزش ثبت نام در پنل پیامکی

ما قصد داریم از sms.ir برای این آموزش استفاده کنیم و در ویدئوی بخش قبل نحوه عضویت و ایجاد حساب در سرویس پیامکی sms.ir را با جزئیات زیر توضیح دادیم. در اموزش کار با پنل پیامکی ابتدا باید مراحل زیر را برای ثبت نام دنبال کنید:

  • ثبت نام و تکمیل اطلاعات در پنل پیامکی sms.ir
  • تکمیل اطلاعات فردی و پستی
  • نحوه بارگذاری مدارک برای احراز هویت

آموزش نصب و پیکربندی افزونه پیامک ووکامرس

برای ارسال پیامک اطلاع رسانی بعد از ثبت سفارش باید سایت خود را به پنل پیامکی متصل کنید که برای اتصال پنل پیامکی به وردپرس نیاز به افزونه جانبی دارید. در این بخش نحوه نصب، راه اندازی و تنظیمات افزونه ارسال پیامک ووکامرس را برای اتصال به پنل پیامکی با هم میبینیم. این افزونه امکان ارسال پیامک خودکار را برای کاربر بعد از ثبت سفارش، قبل و بعد از اتمام موجودی، تغییر وضعیت سفارش و غیره در سایت شما فراهم می کند.

  • دانلود، نصب و فعالسازی افزونه ارسال پیامک ووکامرس
  • پیکربندی افزونه پیامک ووکامرس، وب سرویس
  • نحوه اتصال به پنل پیامکی
  • تنظیمات ارسال اس ام به مدیر سایت و ایجاد پیامک مدیریت با استفاده از شورتکدهای افزونه
  • تنظیمات ارسال پیامک به مشتری
  • تنظیمات پیامک فروشندگان

افزونه پیامک ووکامرس را به صورت رایگان از مخزن وردپرس دانلود کنید.

آموزش اتصال افزونه دیجیتس به پنل پیامکی

بعضی از افزونه ها برای اینکه خدماتشان را کامل کنند باید به پنل پیامکی خدماتی متصل شوند و برای عملکرد درست این افزونه ها تنها اتصال آنها به پنل پیامکی کافی است. به صورت خودکار پیامک را ارسال می کنند و دیگر نیازی نیست کاری انجام دهید. یکی از این افزونه ها digits است که برای عضویت و ورود با شماره موبایل استفاده می شود و کاربر برای ورود باید کد تایید را با پیامک دریافت کند. در این بخش نحوه اتصال افزونه دیجیتس به پنل پیامکی را توضیح می دهیم. برای آشنایی با سایر تنظیمات افزونه دیجیتس می توانید آموزش افزونه دیجیتس را ببینید.

  • اتصال افزونه دیجیتس به پنل پیامکی برای ارسال پیامک خدماتی
  • تعریف قالب و کلید api برای اتصال به پنل پیامکی
  • نصب و فعالسازی افزونه دیجیتس
  • اتصال افزونه به پنل پیامکی از طریق تنظیمات دیجیتس

افزونه دیجیتس را  با  پشتیبانی از بیش از 116 پنل پیامکی ایرانی و خارجی دانلود کنید.
این ویژگی را تنها در راست چین پیدا خواهید کرد.

آموزش ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی از طریق پنل پیامکی

یکی از مواردی که برای نحوه کار با پنل پیامکی باید بدانید ارسال اس ام اس از طریق پنل پیامکی به دو صورت پیامک های تبلیغاتی و خدماتی قابل انجام است. در دو بخش قبلی درباره پیامک های خدماتی صحبت کردیم. عملکرد بعضی از افزونه ها مانند افزونه دیجیتس به ارسال پیامک وابسته است ولی برای ارسال پیامک های انبوه تبلیغاتی شما نیاز به افزونه ندارید و فقط از طریق پنل پیامکی می توانید با انجام تنظیمات پنل sms، ارسال پیامک را انجام دهید. در این بخش از کار با پنل پیامک انبوه، نحوه ارسال پیامک های تبلیغاتی را از پنل sms.ir می بینیم.

  • ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی
  • آموزش ارسال پیامک ساده به یک مخاطب، لیست مخاطبین، فایل آپلود شده یا دستی
  • آموزش ارسال کمپین زمان بندی شده، رویداری و تستی با امکان تعریف متغیر یا پترن
  • ارسال هوشمند پیامک شخصی سازی شده بر اساس اطلاعات هر مخاطب با استفاده از پترن
  • نحوه ایجاد گروه و اضافه کردن مخاطبان به آن در پنل پیامکی
  • ارسال پیامک هوشمند متناظر با متن پیامک متفاوت
  • ارسال به بانک شماره بر اساس استان، شهر، ناحیه، اصناف و غیره

آموزش گزارش گیری و افزایش اعتبار پنل پیامکی

یکی از تنظیمات مهم برای نحوه کار با پنل پیامکی گزارش گیری و افزایش اعتبار است. در این ویدئو نحوه گزارش گیری و افزایش اعتبار پنل پیامک sms.ir را توضیح می دهیم.

    • افزایش اعتبار پنل پیامکی
    • انواع گزارش گیری ارسال ساده، بانک شماره و هوشمند
    • خروجی گرفتن از گزارش ها

در این مقاله آموزش کار با پنل پیامکی و ارسال پیامک تبلیغاتی را در چند مرحله به صورت ویدئویی مشاهده کردید. در نهایت نحوه ارسال پیامک خدماتی و اطلاع رسانی را با اتصال افزونه پیامک ووکامرس و افزونه دیجیتس به پنل پیامکی توضیح دادیم همچنین در مقاله بهترین پنل پیامک ایرانی هم به معرفی بهترین سرویس های ارسال پیامک پرداخته ایم شما بعد از این آموزش با انواع پنل پیامکیمی توانید کار کنید.

مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
مهسا هستم و 4 ساله در حوزه وردپرس و دو سال در حوزه سئو فعالیت دارم. معتقدم که انسان در شرایط نامساعد نباید خودش رو ببازه و نا امید بشه چون فصل دوباره جوونه زدن هم خواهد رسید...
مقالات مرتبط
بنر
آموزش افزونه دیجیتس (ثبت نام سریع با پیامک)
در این مقاله آموزش دیجیتس (ِDigits) شامل نصب، تنظیمات، فرم‌ها، اتصال به سامانه پیامکی، استایل و افزودنی‌ها را به صورت ویدئویی آموزش دادیم. کار کردن با افزونه دیجیتس بسیار راحت است و به سرعت می‌توانید با نصب افزونه دیجیتس امکان عضویت و ورد کاربران با شماره موبایل را فراهم کنید.
بنر
آموزش افزونه Ultimate Affiliate Pro
شاید برای شما هم پیش آمده که برای خرید یک محصول لینک را باز کنید ولی وارد دیجی کالا شوید؛ یکی از روش های کسب درآمد بدون فروش محصولات خودمان افیلیت مارکتینگ است. به این صورت که شما یک سایت با محتوا کامل دارید و به جای قرار دادن لینک محصولاتتان لینک محصولات سایر سایت ها را قرار می دهید به این صورت ...
بنر
دانلود افزونه لایت اسپید کش به همراه آموزش
استفاده از افزونه های بهینه سازی سایت یکی از راه های بهبود سرعت است. افزونه litespeed cache یکی از افزونه های بهینه سازی است که در این مقاله قصد داریم به آموزش افزونه لایت اسپید و نحوه تنظیمات آن بپردازیم. همراه ما باشید.
بنر
آموزش افزونه لرن دش
در سال های اخیر آموزش آنلاین جزء جدایی ناپذیر از سیستم آموزشی شده است و بسیاری از افراد تمایل به شرکت در دوره های مجازی دارند. طراحی سایت های آموزش آنلاین قدم بزرگی در پیشرفت سیستم آموزشی است. اگر از قالب وردپرس استفاده می کنید با استفاده از افزونه های وردپرس مانند لرن دش می توانید سایت خود را ...
6 دیدگاه
scream
scream
29 آذر 1402 06:36

سلام ممنون بابت آموزش خوبتون یه سوال داشتم اونم اینکه چطوری میتونیم موجودی حساب پیامک خودمون رو در قسمتی از سایت نمایش بدیم

آیا مفید بود ؟
0
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
29 آذر 1402 12:22

سلام وقتتون بخیر
خوشحالم که آموزش برای شما مفید بوده دوست عزیز.
متوجه منظورتون نشدم چرا قصد دارید موجودی حساب خود را در سایت نمایش دهید؟ موجودی حساب شما در پنل پیامکی تان قابل مشاهده است و هر زمان که بخواهید می‌توانید آن را شارژ کنید.

آیا مفید بود ؟
f.hamdollahi
f.hamdollahi
22 فروردین 1402 17:08

سلام خیلی ممنون از اطلاعات خوب و کارآمدی که در اختیار گذاشتید
یه سوال برام پیش اومده ، با افزونه دیجیتس امکانش هست که ورود و ثبت سفارش فقط با پیامک انجام بشه ، یعنی دیگه نیازی به وارد کردن ایمیل اجباری نباشه ؟

آیا مفید بود ؟
0
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
23 فروردین 1402 18:53

درود و عرض ادب
خوشحالم از اینکه مورد توجهتون بوده
اگر منظورتون ثبت نام هست، با افزونه دیجیتس شما میتونید فیلدهای ورودی را سفارشی سازی کنید و هر فیلدی که بخواهید را قرار دهید.
اما اگر منظورتون بخش تسویه حساب هست باید از تنظیمات ووکامرس فیلدها را مدیریت کنید.

آیا مفید بود ؟
alipalvane
alipalvane
22 اسفند 1401 10:43

کاربردی بود ممنون

آیا مفید بود ؟
0
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
22 اسفند 1401 12:13

سلام علی جان
خوشحالم که براتون مفید بوده.

آیا مفید بود ؟