ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
نقد و بررسی

بهترین سرویس‌های ارسال پیامک در ایران

یافتن بهترین سرویس‌های ارسال پیامک یکی از دغدغه‌های صاحبان کسب و کار اینترنتی است که در این مقاله به بررسی ویژگی‌های پنل پیامک و معرفی و مقایسه بهترین سرویس ارسال پیامک می‌پردازیم.

10
27 دی 1401
آخرین بروزرسانی: 09 فروردین 1403

پیامک سرویسی برای تبادل پیام‌های متنی از طریق تلفن همراه است و یکی از بهترین روش‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغات محسوب می‌شود. برای کسب و کار‌ها استفاده پیامک بسیار ضروری است اگر صاحب یک کسب و کار هستید دارد برای مراحل ثبت نام کاربران، تبلیغات محصولات و برخی از اطلاع‌رسانی‌ها می‌توانید برای کاربران SMS ارسال کنید. اگر به دنبال بهترین سرویس ارسال پیامک هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

پنل پیامک چیست؟

سرویس پیامک نیز همچون سرویس ایمیل مارکتینگ سرویسی برای تبادل پیام‌های متنی می‌باشد و سال هاست که مورد استفاده کاربران قرار گرفته است. پنل پیامک این امکان را به شما می‌دهد بدون داشتن واسطه و به صورت مستقیم و با هزینه کم برای گروهی از کاربرانتان پیامک ارسال کنید. این پیام‌های متنی می‌تواند معرف کسب و کار، معرف محصول یا معرف آخرین تخفیفات شما باشد.

پنل پیامکی برای ارسال پیام‌های انبوه و خودکار کاربرد دارد، فرض کنید قصد دارید برای ۲۰۰ نفر پیام ارسال کنید قطعاً چنین کاری با گوشی بسیار زمان بر است، به همین دلیل بهتر است از پنل پیامکی استفاده کنید، به کمک پنل پیامک می‌توانید به صورت خودکار برای مخاطبین خود SMS ارسال کنید.

چرا باید از پنل پیامکی استفاده کنیم؟

استفاده از بهترین سرویس‌های ارسال پیامک در روند موفقیت کسب و کار تاثیر مثبتی دارد پنل پیامکی می‌تواند در زمینه‌های مختلف برای یک کسب‌ و کار مفید باشد:

  •  افزایش مشتری: استفاده از سرویس ارسال پیامک به صورت انبوه باعث می‌شود تا مشتری‌های زیادی با کسب و کار شما آشنا شوند، هرچه افراد بیشتری یک کسب وکار را بشناسند تعداد مشتری‌های آن برند نیز افزایش می‌یابد.
  • افزایش تعامل با مشتری: ارسال پیامک‌هایی مانند پیامک نظر سنجی، ارسال تخفیف‌ها و اطلاعیه‌ها باعث می‌شود تا تعامل بیشتری میان مشتری و صاحب کسب و کار به وجود آید.
  •  بهبود کسب و کار: با نظرسنجی‌های پیامکی می‌توانید نظر مشتریان را در مورد کالا یا خدمات مختلف بپرسید و با بررسی آمار به دست آمده ازاین پیامک‌ها می‌توانید تصمیمات مهمی درمورد شرکت بگیرید.
  • عضویت آسان کاربران: در حال حاضر احراز هویت یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که هر سایتی می‌تواند انجام دهد. سایت‌ها با این قابلیت می‌توانند فرایند احراز هویت کاربران را انجام دهند و ثبت نام یا لاگین با شماره موبایل عضویت کاربران آسان می‌شود.
  • اطلاع‌رسانی به کاربر: برای کاربرانی که به دنبال خرید محصولی بوده‌اند اما محصول ناموجود است، با شارژ موجودی می‌توانید شارژ محصول را به کاربر اطلاع دهید که باعث افزایش نرخ برگشت کاربران می‌شود.

پنل پیامکی علاوه بر اطلاع‌رسانی به کاربران جنبه تبلیغی هم دارد و می‌توانید لیستی از شماره تلفن انبوه تهیه کنید و برای آنان پیام تبلیغاتی ارسال کنید به این ترتیب امکان پیدا کردن مشتریان جدید را خواهید داشت. در تصویر زیر می‌توانید مزایای استفاده از SMS Marketing را ببینید.

مزایای استفاده از بهترین سرویس های ارسال پیامک

بهترین سرویس‌های sms چه ویژگی‌هایی دارند؟

شما باید از ارسال اس ام اس و رسیدن پیامک به کاربران مطمئن شوید به همین دلیل باید بهترین پنل پیامکی برای وردپرس را خریداری کنید، هنگام انتخاب پنل پیامکی دارا بودن این ویژگی‌ها ضروری است:

  • ارسال پیامک با سرعت بالا
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • کاربری آسان
  • ارسال پیامک به تمامی اپراتورهای سیم کارتی
  • امکان ارسال پیامک‌های انبوه

در مورد ویژگی‌های سرویس دهندگان می‌توانید نظرات کاربران در سوشال‌های این سامانه‌ها را بررسی کنید، معمولا اگر سامانه‌ای یکی از بهترین پنل پیامک ایرانی شود با نظرات مثبت کاربران همراه است و در صورتی که مشکلات فراوان داشته باشد کاربران اعتراضات خود را در صفحات این سروریس دهندگان ثبت می‌کنند.

بهترین سرویس ارسال پیامک

حالا که می‌دانید پنل پیامکی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد به سراغ معرفی بهترین سرویس‌های ارسال پیامک می‌رویم و بررسی بیطرفانه ای برای خدمات این سرویس‌های ارسال پیامک خواهیم داشت که جز پرطرفدارترین سرویس پیامک در ایران هستند این سرویس‌ها عبارت اند از:

پنل پیامک ایرانی سحر سامانه پیامک سحر

سامانه پیامک سحر یکی از سرویس‌های ارسال پیامک است که توانسته در مدت زمان بسیار کم محبوبیت زیادی نزد کاربران کسب کند، این سامانه به خاطر خدمات و پشتیبانی، سرعت و کیفیتی که دارد باعث شده سازمان‌هایی همچون بانک ملت از این شرکت برای ارسال پیامک استفاده کنند شما با استفاده از این سامانه می‌توانید به تفکیک سن و جنسیت، منطقه، کد پستی و… پیامک ارسال کنید.

سرویس پیامکی سحر دارای پلن پایه، اقتصادی، شرکتی و ویژه است که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارد به عنوان مثال در پلن پایه می‌توانید ۱۰۰ پیامک هدیه دریافت کنید و هرچه حساب خود را ارتقا بدهید پیامک هدیه بیشتری دریافت خواهید کرد.

سامانه ارسال پیامک سحر

سامانه ارسال پیامک سحر

پنل ارسال پیامک SMSسامانه پیامک Sms

سرویس پیامک sms امکاناتی را برای تمام کسب و کارهای بزرگ و کوچک با هر سطح امکاناتی فراهم می‌کند که از طریق وب اقدام به ارسال پیامک‌هایی کنند که برای کسب و کارشان مفید باشد. شما با استفاده از این سامانه می‌توانید با چند کلیک پیام خود را برای چندین هزار کاربر بدون از دست دادن زمان ارسال کنید.

این سرویس از چند پلن با نام‌های پلن رایگان، برنزی، نقره‌ای و طلایی شکل گرفته است اگر از پلن طلایی استفاده کنید به 2500 پیامک رایگان خواهید رسید که این ویژگی یکی از بهترین ویژگی‌های این سرویس پیامک است. همچنین در صورت استفاده از پلن رایگان 10 پیامک رایگان دریافت خواهید کرد.

سامانه ارسال پیامک SMS

سامانه پیامک sms

 سرویس ارسال اس ام اس ملی پیامکملی پیامک

برای ارسال پیامک در حجم و تعداد بالا می‌توانید از سرویس ملی پیامک استفاده کنید. ملی پیامک از قدیمی‌ترین پنل sms مارکتینگ است، ویژگی بارز این پنل پیامکی این است که در صورت تهیه پلن حرفه‌ای ارسال پیامک برای شما بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

ملی پیامک توانسته رضایت ۹۸ درصد از کاربرانش را جلب کند همچنین کارشناسان این مجموعه طی ۲۴ ساعت به هر سؤال و مشکلی که کاربران در رابطه با پنل پیامکی دارند پاسخگو هستند. ملی پیامک دارای پنل‌های متفاوتی است که کاربران می‌توانند بر اساس نیازی که دارند پنل مورد نظر خود را تهیه کنند.

این سرویس پیامک دارای پلن‌های پایه، اقتصادی، شرکتی و VIP است که با خرید هر پلن می‌توانید از سرویس پیامک رایگان بهره‌مند شوید، برای مثال با خرید پلن پایه می‌توانید ۱۰۰ پیامک رایگان دریافت کنید.

تعرفه‌های این سرویس به این صورت است که با پرداخت ۳۹ هزار تومان می‌توانید پلن پایه این سرویس را خریداری کنید البته به یاد داشته باشید این تعرفه‌ها ممکن است تغییر کنند.

سامانه ارسال پیامک ملی پیامک 

سامانه ملی پیامک

پنل پیامک ایرانی فراپیامک فرا پیامک

یکی دیگر از بهترین پنل‌های پیامک ایرانی فرا پیامک است، این سامانه پیامکی ابزار‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا براساس منطقه، کد پستی، محله، تفکیک سن و جنسیت پیامک ارسال کنند، این سرویس دارای چند پلن با نام‌های صبا، آسمان، عرشیا، پرنیان و پنل نمایندگی است که اگر یک کسب و کار جدید راه‌اندازی کرده‌اید برای تبلیغ و جذب مشتری می‌توانید از پلن نمایندگی این سرویس استفاده کنید.

یک بخش دیگر این سرویس بخش تعرفه‌ها است که هر صاحب کسب و کاری باید به این موضوع توجه کافی داشته باشد در این سرویس تعرفه‌ها بر اساس پلن‌هایی که وجود دارد متفاوت است برای مثال در پلن صبا می‌توانید با هزینه‌ای بین ۱۹۹ تا ۵۹۰ هزارتومان پیامک خرید کنید.

برخی از ویژگی‌های فراپیامک:

فراپیامک به خاطر ویژگی‌هایی که دارد مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته که این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

  • ارسال پیام با گزارش تحویل
  • دارای کاربری آسان
  • پشتیبانی خوب
  • امکان خرید شارژ به صورت آنی
  • دارای چند شماره برای ارسال پیامک

سامانه ارسال پیامک فراپیامک 

سامانه فرا پیامک

سامانه ارسال پیامک پیام رسانپیام رسان

پیام‌رسان یکی دیگر از بهترین سرویس‌های ارسال پیامک است. که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ زیر نظر شرکت موج شهر آغاز کرده جالب است بدانید در حال حاضر حدود ۲۶۸۱۰۱ کاربر حقیقی و حقوقی از این سرویس پیامک استفاده می‌کنند.

سامانه پیام‌رسان دارای خدمات متنوعی همچنون ارسال پیامک رایگان، ارسال پیامک گروهی و تکی، ارسال پیامک انبوه، ارسال پیامک منطقه‌ای، ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت و…. است.

بانک دی، دانشگاه تهران، بیمه میهن، بانک سپه، بیمه ملت، بانک توسعه تعاون و دانشگاه آزاد جز مشتریان این سامانه پیامک هستند، تعرفه‌های این سامانه دارای ۳ پلن پایه، تک ستاره و دو ستاره است که پلن SMS پایه رایگان بوده و پلن‌های تک ستاره و دو ستاره با ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌شوند امکاناتی که دارند مشابه‌اند تنها در قیمت باهم تفاوت دارند.

برای مثال هزینه ارسال هر پیامک در پلن رایگان ۶۵ تومن است و اگر پلن خود را ارتقا بدهید می‌توانید پیام‌های خود را با هزینه کمتری ارسال کنید. البته همانطور که گفته شد تعرفه‌ها قیمت یکسانی ندارند و ممکن است تغییر کنند.

سامانه ارسال پیامک پیام رسان 

 پیام رسان یکی از بهترین پنل پیامک ایرانی

پنل پیامک ایرانی فراز اس ام اس فراز اس ام اس

فراز اس‌ام اس قابلیت ارسال پیامک انبوه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد شما در ابتدا با هزینه ۵۰ هزار تومان می‌توانید یک سرویس پایه خرید کنید. فراز اس‌ام اس با تضمین بازگشت وجه تا ۳۰ روز این اطمینان را به شما می‌دهد تا با خیالی آسوده و بدون هیچ نگرانی پنل پیامکی تهیه کنید.

این سرویس دارای چهار پلن با نام‌های حمایت از کسب و کار، پکیج اقتصادی، پکیج شرکتی و پکیج تجاری است که شارژ اولیه در پلن حمایت از کسب و کار و پکیج تجاری ۵۰ هزار است ولی در پکیج اقتصادی ۱۰ هزار و در پکیج شرکتی با هزینه ۳۰ هزار در اختیار شما قرار دارد.

در این سامانه قابلیت ارسال پیام صوتی نیز وجود دارد که یک ویژگی جذاب برای این سرویس است که اگر می‌خواهید برای کاربرانتان پیام صوتی ارسال کنید بهتر است از این سرویس استفاده کنید.

تعرفه ارسال پیام صوتی نیز به این صورت است که در پلن کسب و کار این قابلیت وجود ندارد ولی در پلن‌های بعدی همچون اقتصادی می‌توانید هر پیام صوتی را با قیمت ۱۰۲ تومن ارسال کنید.

سامانه ارسال پیامک فراز اس ام اس 

سرویس ارسال پیامک فراز اس ام اس

سامانه ارسال پیامک وب وان SMS پنل وب وان sms

وب وان اس ام اس خدمات خود را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار می‌دهد، سامانه پیامکی وب وان یکی دیگر از بهترین سرویس‌های ارسال پیامک است که دارای بانک شماره‌ای قدرتمند از کل کشور است که هر استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی و … را تفکیک می‌کند.

این سرویس دارای چند پلن با نام‌های پلن نسخه رایگان، نسخه شگفت انگیز، نسخه سازمانی، نسخه تبلیغاتی و نسخه تجاری است که تعرفه در هر پلن متفاوت می‌باشد در این پلن‌ها شارژ اولیه وجود دارد که می‌توانید پیامک رایگان ارسال کنید همچنین این سرویس دارای تست ارسال پیامک است که بدون ثبت نام در این سامانه می‌توان از این قابلیت برخوردار بود.

ویژگی‌های سرویس وب وان

هر سرویس دارای ویژگی‌هایی است که اکنون نیز قصد داریم به برخی از ویژگی‌های سرویس وب وان بپردازیم که این ویژگی‌ها عبارت اند از :

  • پشتیبانی به صورت 24 ساعته
  • کاربران از طریق موبایل و تبلت می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.
  • 7 روز ضمانت بازگشت وجه
  • رتبه 1 نتایج (پنل اس ام اس) در گوگل

سامانه ارسال پیامک وب وان 

قیمت های سرویس وب وان به عنوان یکی از بهترین سرویس ارسال پیامک

 سرویس ارسال sms پیامیتو پیامیتو

پیامیتو نام یکی دیگر از برند‌های زیر مجموعه شرکت توسعه رهاورد کیان ایساتیس است که در حوزه ارسال پیام‌های تبلیغاتی فعالیت چندین ساله‌ای دارد. این سرویس دارای ویژگی‌هایی همچون تیم پشتیبانی قوی، ارائه افزونه‌های اختصاصی وردپرس، راه‌اندازی و ثبت نام موبایل به صورت رایگان در سایت وردپرسی است که باعث شده یکی از بزرگ‌ترین دستاورد‌های پیامیتو نسبت به رقبای خود باشد.

سرویس ارسال پیامک پیامیتو دارای پلن پایه، اقتصادی، شرکتی و ویژه است که در هر پلن قیمت‌های متفاوتی وجود دارد برای مثال در پلن پایه می‌توانید ۶۰۰ پیامک هدیه دریافت کنید هزینه هر پیام در پلن پایه ۶۲ تومن است و اگر قصد دارید از پنل‌های بهتر همچنون پلن ویژه استفاده کنید می‌توانید با خرید این پلن ۲۰۰۰ پیامک رایگان دریافت کنید.

سامانه ارسال پیامک پیامیتو 

سرویس ارسال پیامک پیامیتو

پنل پیامک ایرانی کاوه نگار

یکی از پنل‌های‌های پیامکی که توسط کاربران راست چین معرفی شد پنل کاوه‌نگار است حدود ۷ سال در این زمینه سابقه داشته و از ارسال پیامک متنی و تماس صوتی برخوردار است.

بزرگترین برند‌های ایران مانند علی بابا، دیجی کالا، اسنپ مارکت، جابینجا، اسنپ و… از مشتریان کاوه‌نگار هستند. علاوه بر پنل پیامک دو خدمت دیگر با عنوان وب سرویس تماس اینترنتی و سرویس اعتبار سنجی یا ورود دو مرحله ۲FA را فراهم کرده است.

 ویژگی‌های این پنل پیامکی شامل موارد زیر است:

  • دارای Rest api قوی
  • سرعت بالا
  • دارای افزونه ارسال پیامک برای وردپرس، جوملا، مجنتو، اپن کارت
  • وب سرویس تماس صوتی با قابلیت تبدیل متن به صوت
  • ارسال و دریافت پیامک به ۱۴۸ کشور دنیا
  • سازگاری با با کلیه سرشماره‌ها و تعیین خط جایگزین در شرایط اختلال

سرویس ارسال پیامک کاوه نگار 

سایت کاوره نگار یکی از بهترین سرویس ارسال پیامک

در جدول زیر به صورت خلاصه بهترین پنل پیامکی در ایران را بررسی کردیم.

امکانات ارسال نوین پیامک SMS ملی پیامک فرا پیامک پیامرسان فراز sms وب وان پیامیتو
پیامک تکی
پیامک انبوه
بر اساس جنسیت
به نقشه
پیام زمان‌بندی شده
پیامک هوشمند
نسخه رایگان

راهکار جلوگیری از اسپم پیامک تبلیغاتی

اگر پیام‌های ارسالی شما اسپم شود هزینه هایی که برای این کار صرف کرده اید از دست می‌رود نکات زیر را انجام دهید تا پیام هایتان اسپم نشود:

  • پیام کوتاه ارسال کنید
  • از کلمات تبلیغاتی مانند خرید، قیمت، رایگان استفاده نکنید
  • از ارسال پیام انبوده خودداری کنید
  • از موضوعات گمراه کننده استفاده نکنید

برای اینکه در کسب و کارتان موفق باشید از تمامی ابزارهای موجود برای بازاریابی مانند ایمیل مارکتینگ، بازاریابی محتوایی، سوشال مدیا مارکتینگ، تبلیغات کلیکی و غیره استفاده کنید.

علاوه بر موارد گفته شده شرکت‌های زیادی هستند که در این زمینه فعالیت دارند و ما سعی کردیم بهترین سرویس‌های ارسال پیامک را معرفی کنیم، با بررسی نکات گفته شده می‌توانید بهترین سرویس را برای ارسال پیامک انتخاب کنبد.

اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
کارشناسی فناوری اطلاعات، علاقمند به دنیای وردپرس، سابقه 4 سال در زمینه طراحی سایت
سوالات متداول

اگر قصد دارید برای کاربرانتان پیامک ارسال کنید یکی موارد زیر که جزو بهترین سرویس ارسال پیامک است را انتخاب کنید:

  • سحر
  • سامانه پیامک SMS
  • ملی پیامک
  • فراپیامک
  • پیام رسان
  • وب وان SMS
  • پیامیتو
  • کاوه نگار

 

بله. با استفاده از منشی پیامکی و فعالسازی تنظیمات مربوط به آن می توانید بدون دسترسی به اینترنت برای کاربران پیامک تبلیغاتی نمایید.

خوشبختانه بله، در حال حاضر محدودیتی از طرف سرویس های ارسال پیامک برای قرار دادن لینک در پیامک اعمال وجود ندارد.

سرویس ارسال پیامک امکان ارسال پیامک انبوه را فراهم می کند پنل های پیامکی امکان ارسال پیامک را به تفکیک جنسیت، سن، منطقه جغرافیایی و... ارسال کنید.

مقالات مرتبط
بنر
دیلیت اکانت تلگرام؛ آموزش حذف اکانت تلگرام در یک دقیقه
به هر دلیل ممکن است که بخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، لازم است که اشاره کنم دلیت اکانت تلگرام کار بسیار راحتی است. به دو طریق می‌توان نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کرد. یکی از این روش‌ها که روش سریع و فوری است، از طریق وبسایت رسمی تلگرام انجام می‌گیرد.
بنر
4 روش تضمینی تغییر پسورد اینستاگرام
فراموش کردن رمز اینستاگرام یکی از مشکلات رایج کاربران است که در این مطلب به 4 روش رایج و تضمینی بازیابی پرداخته‌ایم. این تغییر رمز حتی در شرایطی که به رمز قبلی دسترسی ندارید هم کاربرد دارد.
بنر
نکات طلایی راهنمای خرید هاست برای وردپرس
با توجه به اهمیت هاست و تاثیری که بر روی امنیت و سرعت سایت دارد فاکتورهای مهم در راهنمای خرید هاست وردپرس را در ادامه بخوانید تا میزبانی وب معتبری برای سایتتان داشته باشید.
بنر
بهترین DNS های رایگان 2023
احتمالا شما هم از سرعت اینترنت شاکی هستید و اگر در مورد روش‌های بهبود آن جستجو کرده باشید، می‌بینید که تغییر DNS از ساده ترین راه حل هاست و با توجه به نیازتان به دنبال dns مخابرات، dns همراه اول یا DNS برای ps4 و پلی استیشن یا … هستید. ما در این مقاله بهترین DNS رایگان را برای شما عزیزان ...
10 دیدگاه
groper
groper
31 شهریور 1402 18:34

لطفا پنل پیامکی سحر معرفی نکنید من رو همین پیشنهاد شما گرفتم سر یه مشکل دو روز فقط پشتیانیش جواب نداد با این پشتیانی کسب کار تون اسیب میبینه

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
01 مهر 1402 08:36

دوست عزیز ما فقط معرفی کردیم شما باید قبل از سفارش تحقیق میکردید یا قبل از اون با پشتیبانی پنل پیامکی سحر ارتباط میگرفتید

آیا مفید بود ؟
groper
groper
03 مهر 1402 14:34

به این هم دقت کنید حتی اینماد هم ندارند

آیا مفید بود ؟
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
03 مهر 1402 16:09

بله در حین خرید برای به دست آوردن اعتبار یک سایت بهتر است به اینماد نیز توجه کافی داشته باشید

آیا مفید بود ؟
Mona.Javan
Mona.Javan
27 اسفند 1401 11:26

سلام
اگر بخواهیم پیامکی برای کاربران ارسال کنیم که در مقابل کاربران یک عدد مثلا برای تایید را ارسال کنند باید چه کار کرد؟

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
27 اسفند 1401 11:42

سلام
دوست عزیز بسیاری از سرویس های ارسال پیامک در ایران این امکان را دارند و باید یک خط اختصاصی از این شرکت ها خریداری کنید تا بتوانید ارسال پیامک برای کاربران را داشته باشید

آیا مفید بود ؟
رسا احمدپور
رسا احمدپور
25 اسفند 1401 22:32

سلام من میخوام به جای نمایش شماره خط ارسالی اسم برندم برای کاربران نمایش داده بشه این امکان را میشه فعال کرد؟

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
26 اسفند 1401 10:40

بله برای فعال سازی این امکان می تونید از طریق مخابرات اقدام کنید اما معمولا هزینه بالایی دارد .

آیا مفید بود ؟
گروه انفورماتیک منتوروید
گروه انفورماتیک منتوروید
28 دی 1401 07:12

*سامانه پیامکی کاوه نگار بدون شک می توانست ردیف اول لیست از نظر کیفیت قرارگیرد.
*سامانه پیامکی sms.ir نیز از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است .
این موارد برای برنامه نویسان پیشنهاد می گردند.

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
17 بهمن 1401 10:04

ممنون از نظر شما

آیا مفید بود ؟