ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
آموزش دیلیت اکانت تلگرام
نقد و بررسی

دیلیت اکانت تلگرام؛ آموزش حذف اکانت تلگرام در یک دقیقه

به هر دلیل ممکن است که بخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، لازم است که اشاره کنم دلیت اکانت تلگرام کار بسیار راحتی است. به دو طریق می‌توان نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کرد. یکی از این روش‌ها که روش سریع و فوری است، از طریق وبسایت رسمی تلگرام انجام می‌گیرد.

79
10 مرداد 1401
آخرین بروزرسانی: 14 فروردین 1403
دیلیت اکانت تلگرام به معنی حذف حساب کاربری شما از این برنامه است، با حذف اکانت خود تمامی اطلاعات شما از جمله: پروفایل، تاریخچه چت، فایل‌ها، تصاویر و… حذف خواهند شد. ما برای حذف ۲ ویدیو آماده کرده‌ایم که به آسانی اکانت خودتان را حذف کنید این دو ویدیو را می‌توانید در پایین ببینید.

حذف اکانت تلگرام در کامپیوتر 

یکی از روش‌های ممکن برای حذف اکانت تلگرام از طریق کامپیوتر صورت می‌گیرد که با ویدیوی زیر می‌توانید این آموزش را به صورت 0 تا 100 فرا بگیرید.

حذف اکانت تلگرام در موبایل

حذف اکانت تلگرام در موبایل نیز یکی دیگر از روش‌های دیلیت اکانت است که با استفاده از ویدیوی زیر می‌توانید اکانت خود را در موبایل حذف کنید.

روش‌های حذف اکانت تلگرام

برای حذف و پاک کردن تلگرام چند راه وجود دارد که در ادامه به تک تک این موارد می‌پردازیم:

  • حذف اکانت فوری از طریق سایت رسمی تلگرام
  • صدور مجوز حذف خودکار تلگرام در اندروید
  • صدور مجوز حذف خودکار تلگرام در آیفون

روش اول: آموزش تصویری حذف اکانت تلگرام فوری

همانطور که اشاره شد 3 روش برای حذف اکانت تلگرام وجود دارد، اگر می‌خواهید به صورت فوری تلگرام خود را حذف کنید باید وارد وب‌گاه رسمی تلگرام (instant messaging client) شده و مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا فیلتر شکن خود را فعال کرده و وارد لینک زیر شوید.

دقت کنید برای حذف فوری اکانت تلگرام راه مستقیمی از طریق اپلیکیشن تلگرام وجود ندارد و حذف اکانت تلگرام فقط از طریق وبسایت رسمی تلگرام امکان پذیر می‌باشد، لطفا مراقب عنوان مطالب تقلبی باشید.

برای دلیت اکانت تلگرام، کافیست بر روی دکمه‌ای که در پایین قرار دارد کلیک کنید.

دیلیت اکانت تلگرام

  • حال پنجره زیر برای شما باز می‌شود. در این قسمت شماره تلفن را به همراه کد کشور را بدون صفر وارد کنید. از آنجایی که کد کشورایران ۹۸+ است شماره تلفن را به عنوان مثال به صورت ۹۸۹۱۴۱۲۳۴۵۶۷+ وارد کنید و در نهایت دکمه Next را بزنید.

وارد کردن شماره برای دیلیت اکانت تلگرام

 

  • زمانی که در مرحله قبل دکمه Next را زدید، یک فیلد جدید نمایش داده می‌شود. در این مرحله برای دیلیت اکانت تلگرام کدی به اکانت شما ارسال شده است، کافیست متن ارسال شده روی اکانت تلگرامتان را کپی کرده و در قسمت مربوطه وارد نمایید و در آخر دکمه Sign In را بزنید.

کد ارسالی تلگرام برای حذف اکانت تلگرام

  • حالا که کد دلیت اکانت تلگرام را وارد کردید، یک صفحه جدید برای شما باز می‌شود که برای حذف اکانت تلگرام باید بر روی گزینه Delete account کلیک کنید.

انتخاب گزینه Delete account

  • اکنون به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که تلگرام از شما توضیحی درباره تصمیم شما برای حذف اکانت تلگرام می‌خواهد. البته در نطر داشته باشید که توضیحات در این بخش کاملاً اختیاری است. در نهایت روی دکمه Delete My account کلیک کنید.

انتخاب گزینه Delete My account

  • در آخرین مرحله از حذف اکانت تلگرام، لازم است تا درخواست خود را تایید کنید. کادری مشابه تصویر زیر برای شما نشان داده می‌شود. در متن این پیام آمده که آیا از دیلیت اکانت تلگرام خود مطمئن هستید؟ در صورتی که تصمیم‌ نهایی شما پاک کردن تلگرام است کافیست گزینه Yes, delete my account را انتخاب کنید.

توضیح کوتاه برای پاک کردن اکانت تلگرام

بعد از کلیک بر روی گزینه Yes, delete my account پیغام Your account was successfully deleted from our system. Come back soon را دریافت خواهید کرد، این پیغام نشان دهنده این است که دیلیت اکانت تلگرام با موفقیت انجام شده است.

روش دوم: آموزش حذف خودکار اکانت تلگرام (اندروید)

در تلگرام قابلیتی برای حذف خودکار اکانت تلگرام وجود دارد. به طور مثال می‌توانید تعیین کنید که در صورت فعال نبودن حساب کاربری تلگرامتان در یک بازه زمانی به صورت خودکار حذف شود. پس اگر برای حذف اکانت تلگرام خود عجله ندارید این روش مناسب‌تر است زیرا در صورتی که از حذف پشیمان شدید، می‌توانید (بدون آنکه اطلاعات و محتوا‌های حساب کاربری‌تان حذف شود) وارد اکانت خود شوید.

اکنون باهم حذف خودکار اکانت تلگرام را در اندروید انجام می‌دهیم، برای این کار باید ابتدا وارد اکانت خود شده و مراحل زیر را انجام بدهید.

  • از طریق منو کناری برنامه، بر روی گزینه Settings کلیک کنید تا به تنظیمات تلگرام بروید.

حذف خودکار اکانت تلگرام

 

  • اکنون پنجره‌ای جدید نشان داده می‌شود، بر روی Privacy and Security کلیک کنید تا به بخش حریم خصوصی و امنیت اکانت خود وارد شوید.

 مرحله دوم حذف خودکار اکانت تلگرام

 

 

  • حالا با کلیک کردن بر روی گزینه If away for می‌توانید زمان حذف خودکار تلگرام را تعیین کنید. این بازه‌ها به صورت ۱، ۳، ۶ و ۱۲ ماهه هستند. با انتخاب هر کدام در صورت غیر فعال بودن اکانت شما در این بازه زمانی، تلگرام به صورت خودکار حذف می‌شود.

 مرحله سوم حذف خودکار اکانت تلگرام

 

روش سوم: آموزش حذف خودکار اکانت تلگرام (آیفون)

اکنون که با حذف تلگرام در اندروید آشنا شدید بهتر است به آموزش حذف اکانت تلگرام در آیفون بپردازیم که برای این کار باید ابتدا:

  • وارد تلگرام و سپس بخش تنطیمات شده و از بین گزینه‌ها باید گزینه Privacy and Security را انتخاب کنید.

انتخاب گزینه Privacy and Security

  • حالا با کلیک کردن بر روی گزینه If away for می‌توانید زمان حذف خودکار تلگرام را تعیین کنید.

گزینه If away for را انتخاب کنید.

  • در این صفحه می‌توانید زمان مورد نظر را برای حذف اکانت تلگرام انتخاب کنید.

انتخاب بازه زمانی برای حذف تلگرام

⛔ موارد مهم درباره حذف اکانت تلگرام

قبل از حذف اکانت تلگرام به موارد زیر دقت کرد:

  • در زمان دیلیت اکانت تلگرام تمامی اطلاعات و داده‌های موجود آن اکانت شامل عکس‌ها، ویدئو‌ها، چت‌ها، مخاطبین و تمامی فایل‌هایی که در تلگرام تبادل کرده بوده‌اید حذف می‌شوند.
  • اگر حساب کاربری تلگرام شما مسدود شده باشد با حذف تلگرام هیچ تغییری در این روند به وجود نمی‌آید حتی با ساخت اکانت جدید با همان شماره، باز هم ریپوت باقی می‌مانید.
  • در صورت دلیت اکانت تلگرام، حساب کاربری شما به طور کامل از دسترس خارج می‌شود.
  • بعد از دیلیت تلگرام می‌توانید با همان شماره حساب جدیدی ایجاد کنید.
  • اگر مدیر و یا ادمین یک گروه تلگرامی هستید، قبل از حذف اکانت تلگرام مدیریت را به شخص دیگری واگذار کنید.

پاسخ به سوالات مهم شما درباره دلیت اکانت تلگرام

فرایند حذف اکانت تلگرام با اینکه کار ساده‌ای است اما به دلیل مسائل امنیتی و غیر قابل بازگشت بودن اطلاعات کاربری، ممکن است سئوالات زیر را به همراه داشته باشد:
✔️ چرا کد تایید برای من ارسال نمی‌شود؟ چندین بار هم در خواست دادم.
این روز‌ها به دلیل فیلترینگ و قرار دادن تلفن تلگرام در لیست مسدودی اپراتورها، متاسفانه پیامک‌های تلگرام برای ما دریافت نمی‌شود.
✔️
آیا کسی میتواند حساب کاربری من را پاک کند؟

به صورت کلی خیر. اما در صورتی که:
1. شخص دیگری به اکانت تلگرامی شما دسترسی داشته باشد
2. کد ارسالی را برای کسی ارسال کنید
آن شخص می‌تواند اکانت تلگرام شما را برای همیشه پاک کند. پس بدانید که برای دیلیت اکانت تلگرام حتماً باید به اکانت دسترسی داشته باشید.
✔️ چرا لینکی که برای حذف اکانت تلگرام گذاشته اید برای من باز نمی‌شود؟
دقت کنید که تلگرام مدت‌هاست که در کشور ما فیلتر شده است، پس قبل از حذف اکانت تلگرام باید از فیلتر شکن استفاده کنید تا سایت بدون مشکل برای شما باز شود.
✔️ بعد از پاک کردن دائمی اکانت تلگرام چه اتفاقی برای حساب من می‌افتد؟
تمامی اطلاعات شما، اعم از پیام‌ها، تصاویر، اسناد، ویدئو‌ها و مخاطبین موجود در تلگرام پاک می‌شوند.
✔️ آیا پیام‌های من هم برای بقیه پاک می‌شوند؟
خیر. پیام‌های شما برای دیگران حذف نمی‌شود، اما در صفحه چت شما برای تمامی کسانی که شماره شما را دارند نام شما به Deleted account تغییر پیدا می‌کند. در این زمان یک دکمه به کاربر نشان داده می‌شود تا گفتگوی شما را حذف کند. در تصویر زیر همه چیز واضح است.
 صفحه حذف اکانت برای مخاطبین
✔️ با دلیت اکانت و نصب دوباره تلگرام با همان شماره، آیا می‌توانم به کسانی که مرا بلاک کرده اند پیام دهم؟
خیر. شماره شما بلاک شده است و تا زمانی که کاربر شماره شما را از لیست سیاه مخاطبین خود در نیاورد شما قادر به ارسال پیام نیستید.
✔️ آیا با حذف اکانت تلگرام می‌توانم دوباره با همان شماره اکانت جدید بسازم؟
بله. شما بلافاصله بعد از حذف اکانت تلگرام می‌توانید با همان شماره اکانت جدیدی بسازید. اما دقت کنید که بنابر سیاست‌ها و قانون حاکم در تلگرام، در هر هفته فقط 3 بار می‌توانید عمل حذف اکانت تلگرام را انجام دهید.

خلاصه‌ای درباره دیلیت اکانت تلگرام

با اینکه تلگرام فیلتر شده است اما هنوز هم یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب به حساب می‌آید. ولی ممکن است به هر دلیلی بخواهید اکانت خود را برای همیشه‌ پاک کنید. برای دیلیت اکانت تلگرام دو روش وجود دارد که یکی از این روش‌ها نسبت به روش دیگری بسیار سریع‌تر است.

از این که تا اینجا با این نوشته همراه بودید، ممنونیم، همچنین در مورد این نوشته اگر سؤالی دارید یا نظری دارید، حتمن کامنت بذارید. این کار به ما کمک می‌کنه تا محتوای بهتری تولید کنیم.

اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
کارشناسی فناوری اطلاعات، علاقمند به دنیای وردپرس، سابقه 4 سال در زمینه طراحی سایت
سوالات متداول

خیر، راهی برای بازیابی اکانت حذف شده وجود ندارد به همین دلیل قبل از حذف نکاتی مهمی که در این مقاله به آن‌ها اشاره شد را رعایت کنید.

بله، پس از حذف اکانت می‌توانید با همان شماره حساب جدیدی ایجاد کنید.

برای دیلیت اکانت تلگرام، به طور کلی می‌توانید از طریق خود برنامه و سایت رسمی تلگرام اکانت خود را حذف کنید که در مقاله به صورت 0 تا 100 به این موضوع پرداخته شد.

مقالات مرتبط
بنر
دیلیت اکانت تلگرام؛ آموزش حذف اکانت تلگرام در یک دقیقه
به هر دلیل ممکن است که بخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، لازم است که اشاره کنم دلیت اکانت تلگرام کار بسیار راحتی است. به دو طریق می‌توان نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کرد. یکی از این روش‌ها که روش سریع و فوری است، از طریق وبسایت رسمی تلگرام انجام می‌گیرد.
بنر
4 روش تضمینی تغییر پسورد اینستاگرام
فراموش کردن رمز اینستاگرام یکی از مشکلات رایج کاربران است که در این مطلب به 4 روش رایج و تضمینی بازیابی پرداخته‌ایم. این تغییر رمز حتی در شرایطی که به رمز قبلی دسترسی ندارید هم کاربرد دارد.
بنر
نکات طلایی راهنمای خرید هاست برای وردپرس
با توجه به اهمیت هاست و تاثیری که بر روی امنیت و سرعت سایت دارد فاکتورهای مهم در راهنمای خرید هاست وردپرس را در ادامه بخوانید تا میزبانی وب معتبری برای سایتتان داشته باشید.
بنر
بهترین DNS های رایگان 2023
احتمالا شما هم از سرعت اینترنت شاکی هستید و اگر در مورد روش‌های بهبود آن جستجو کرده باشید، می‌بینید که تغییر DNS از ساده ترین راه حل هاست و با توجه به نیازتان به دنبال dns مخابرات، dns همراه اول یا DNS برای ps4 و پلی استیشن یا … هستید. ما در این مقاله بهترین DNS رایگان را برای شما عزیزان ...
79 دیدگاه
پرهام
پرهام
20 مهر 1402 12:10

سلام سایتش برای من اصلا باز نمیشه که بخوام دیلیت اکانت کنم، لینکش درسته؟

آیا مفید بود ؟
1
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
20 مهر 1402 12:12

پرهام عزیز سایت تلگرام برای کاربران حاضر در ایران فیلتر است به همین دلیل برای وارد شدن به سایت رسمی تلگرام باید از تغییر آی پی استفاده کنید.

موفق باشید.

آیا مفید بود ؟
mym0098
mym0098
09 بهمن 1402 13:50

با ربات دیلیت اکانت بزن هم سریع تره هم دردسر نداره ادرس اینه : t.me/myhavebot
یا ایدی @myhavebot

آیا مفید بود ؟
محمود کارگر
محمود کارگر
20 مهر 1402 12:07

سلام من تلگرامم را حذف کردم چطور میتونم دیلیتش کنم؟باید برم داخلش؟

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
20 مهر 1402 12:13

محمود عزیز باید اول به تلگرامتون دسترسی داشته باشید چون کد تایید برای دیلیت اکانت به تلرگامتون ارسال میشه نه شماره پس قبل از هرکار باید وارد اکانتتون بشید.

موفق باشید.

آیا مفید بود ؟
yasaman
yasaman
19 مهر 1402 15:04

سلام

من با شماره قبلی ام تلگرام رو نصب کردم و حالا اون سیم کارت رو ندارم و نمیتونم سیم کارت رو بگیرم ، چطور میتونم از دیلیت اکانت استفاده کنم

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
19 مهر 1402 15:05

با سلام و احترام
برای حذف اکانت تلگرام حتما باید به اکانت مورد نظر دسترسی داشته باشید چون کد دیلیت اکانت به حساب تلگرام ارسال میشه و بدون این کد امکان حذف نیست.

آیا مفید بود ؟
پارسا نوروزی
پارسا نوروزی
19 مهر 1402 14:56

سلام، من چند بار رفتم شمارمم وارد کردم ولی برام کد نمیاد من قبلا دیلیت کردم میدونم راهکارش را ولی کد نمیاد نمیدونمن چشه میتونید کمکم کنید.

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
19 مهر 1402 14:59

دوست عزیز باید چند ساعت صبر کنید تا بر طرف بشه این یک باگ تلگرامی هست که برای کاربران ایرانی پیش میاد.

آیا مفید بود ؟
علیرضا علیزاده
علیرضا علیزاده
19 مهر 1402 14:28

سلام من تلگرامم را حذف کردم الانم تایید 2 مرحله داره رمزشم یادم رفته، یعنی به اکانتم دسترسی ندارم خواستم بدونم چطور میتونم اکانتم را حذف کنم؟

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
19 مهر 1402 14:31

سلام دوست عزیز

باید به اکاننتون دسترسی داشته باشید، شما باید صبر کنید تا اکانتتون توسط خود تلگرام حذف بشه

موفق باشید

آیا مفید بود ؟
mehdi_UX
mehdi_UX
19 مهر 1402 14:58

این ی باگه قبلا برای من پیش اومده بزار چند ساعت رد بشه باز ی تست کن یا اگه باز نشد از ی تغییر آی پی دیگه استفاده کنه احتمالا درست بشه من 2 روز صبر کردم تا درست شد

آیا مفید بود ؟
_codex_
_codex_
17 مهر 1402 11:44

سلام، علت اینکه بعضی موقع ها تلگرام هنگ میکنه چیه؟ هرموقع اینطور میشه یه بار دلیت اکانت میزنم بعدش خوب میشه. آیا از خود تلگرام هست؟

آیا مفید بود ؟
0
_1382amin
_1382amin
17 مهر 1402 11:47

بردار من به ربطی به دیلیت نداره که لابد تلگرامت پره یکم خالی کن

آیا مفید بود ؟
_BNastaran
_BNastaran
17 مهر 1402 11:33

سلام، میشه راهنمایی کنید برای حذف نشست هایی که وجود داره باید چیکار کنم؟ باید دیلیت بزنم؟ یا بدون دیلیت اکانت تلگرامم ممکنه؟

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
17 مهر 1402 11:38

دوست عزیز وارد تنظیمات تلگرام بعد امنیت و بعد نشست‌هایی که فعال هست را میتونید حذف کنید مراقب باشید حساب کاربری خودتونا حذف نکنید.

آیا مفید بود ؟
_bluehesam
_bluehesam
17 مهر 1402 11:25

سلام.وقتتون بخیر.من اکانت تلگراممو دیلیت کردم رو لپ تاپ و گوشی داشتمش اما یه سری مطالب تو پیج خودم تو تلگرام سیو داشتم که بابتش کلی هزینه کردم و کلاس شرکت کردم اونا همه پاک شدن چن روز دیگه امتحان دارم نمیدونم چطور اونا ریکاوری میشن امکانش هست باوجود اینکه اکانتو دیلیت کردم؟ بسیار ممنون میشم اگه راهی وجود داره منو راهنمایی کنید.

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
17 مهر 1402 11:27

سلام دوست عزیز امکان بازیابی اطلاعات اکانتی که دیلیت شده وجود ندارد

آیا مفید بود ؟
_awbool
_awbool
16 مهر 1402 15:44

سلامممم

اکانتم حذف شده البته دیلیت نه

پاک شده از گوشیم
میخوام دیلیت کنم ولی تایید 2 مرحله دارم ایمیلمم یادم نیست

میشه بگید چیکار کنم؟

آیا مفید بود ؟
0
_bahar_ei
_bahar_ei
16 مهر 1402 15:46

باید وایسی تا تلگرام خودش اکانتت را حذف کنه وگرنه راهی نیست و تا ایمیل هم نداشته باشی بازیابی ممکن نیست.

آیا مفید بود ؟
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
16 مهر 1402 15:50

دوست عزیز باید صبر کنید تا تلگرام اکانت شما را حذف کند.

آیا مفید بود ؟
_amiramir
_amiramir
16 مهر 1402 10:25

سلام ممنون از مقاله خوبتون میشه یک ربات برای دیلیت اکانت تلگرام معرفی کنید؟ ممنون چون میگن راحت تره

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
16 مهر 1402 10:27

ممنون امیر عزیز

میتونید از ربات تلگرامیه ByeTelBot برای حذف استفاده کنید، کافیه اسم این ربات را داخل تلگرام سرچ کنید.

موفق باشید.

آیا مفید بود ؟
_arash_akchi
_arash_akchi
16 مهر 1402 15:37

میتونید از ربات FobanDeleteAccountBot استفاده کنید من قبلا برای حذف استفاده کردم خیلی خوبه میتونید شما هم استفاده کنید.

آیا مفید بود ؟
_av_admin_1984_2022
_av_admin_1984_2022
16 مهر 1402 15:42

ربات های زیادی هست مثلا mylover85

ولی به نظر من از سایت خوده تلگرام دیلیت بزنید خیلی بهتره
ربات معلوم نیست چیه
چون رمز هم میاد و وارد میکنیم خطریه
یه وقت ببینی قلابی باشه تا طرف رمز وارد کرد تلرگامش بپره

بهترین روش برای دیلیت اکانت تلگرام دیلیت از طریق سایت رسمی تلگرام هست که تو این مقاله به صورت کامل به آموزشش هم پرداخته شده دیگه مشکلی نیست که

آیا مفید بود ؟
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
16 مهر 1402 15:50

رباتی که ما معرفی کردیم برای دیلیت اکانت مناسب است.

آیا مفید بود ؟
_aa.kh
_aa.kh
12 مهر 1402 15:53

سلام خسته نباشید ممنون از مقاله خوب و جامعتون
یک سوالی داشتم من میخوام اکانتم را دیلیت کنم ولی تایید 2 مرحله ای دارم

رمزی هم که بهش دادم یادم نیست
در واقع منم قصدم اینه تایید 2 مرحله را حذف کنم برای این هست میخام دیلیت بزنم
ولی نشد میهش بگید چیکار کنم که هم تایید 2 مرحله ای حذف بشه و هم دیگه اکانتم را پاک نکنم

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
12 مهر 1402 15:54

سلام دوست عزیز تا داخل اکاننتون هستید میتونید رمز دومتون را بازیابی کنید.

پشنهاد میکنم برای تغییر رمز دوم از مقاله بازیابی رمز دوم تلگرام راست چین دیدن کنید.

موفق باشید.

آیا مفید بود ؟
_99irannovin
_99irannovin
12 مهر 1402 15:48

سلام وقتون بخیر
من قصد فروش گوشیمو دارم الان میخوام بدونم اگه برنامه تلگرامو حذف کنم شخص دیگه بیاد این گوشی رو بخره و برنامه تلگرامو نصب کنه میتونه پیام های منو بیاره بالا؟

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
12 مهر 1402 15:55

سلام عرض ادب
دوست عزیز وقتی شما تلگرامتونا حذف کنید وقتی کس دیگه خواست وارد تلگرام بشه باید از اول ثبت نام کنه و تا زمان که اطلاعاتی از شماره شما نداشته باشه نمیتونه وارد اکانت شما بشه

موفق باشید

آیا مفید بود ؟
_90samaneh
_90samaneh
12 مهر 1402 15:36

سلام ببخشید من و برادرم از یک تلگرام استفاده می‌کنیم اما با اکانت های متفاوت، اگر من دیلیت اکانت کنم اکانت اون هم حذف میشه؟

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
12 مهر 1402 15:41

خیر عزیز
اکانت شما فقط حذف خواهد شد.

آیا مفید بود ؟
_206amir
_206amir
12 مهر 1402 15:32

سلام با دیلیت اکانت تلگرام ، چت هامون فقط برای خودمون پاک میشه یا برای طرف مقابل هم کلا پاک میشه؟

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
12 مهر 1402 15:40

خیر عزیز فقط برای شما پاک خواهد شد

آیا مفید بود ؟
_arash_akchi
_arash_akchi
16 مهر 1402 15:39

براتی بقیه حذف نمیشه قبل از این که اکانتت را حذف کنی بهتره حذف 2 طرفه بزنی
تا دیگه پیامی از تو برای طرف نمونه

آیا مفید بود ؟
_2002sahar
_2002sahar
12 مهر 1402 15:30

سلام خسته نباشید من یک خطا دارم که میگه شما پیش از حد اکانت خود رو حذف کرده اید لطفاً چند روز دیگر امتحان کنید، ولی من الان میخوام سریع این مشکل رو حل کنم میشه شما راهنمایی کنید؟

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
12 مهر 1402 15:40

با سلام
دوست عزیز اگر شما بیش از 3 بار در یک بازه زمانی کوتاه مثلا چند روز اکانت تلگرام خود را حذف کنید، تا 3 هفته امکان ثبت مجدد در تلگرام با شماره مورد نظر را نخواهید داشت و تا پایان این بازه نمی توانید فرآیند دیلیت اکانت تلگرام را دنبال کنید.

موفق و پیروز باشید

آیا مفید بود ؟
_1382amin
_1382amin
12 مهر 1402 15:16

سلام خسته نباشید بعد از دیلیت اکانت تلگرام همه اطلاعاتی که دارم پاک میشن؟

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
12 مهر 1402 15:19

سلام امین جان

بله تمام اطلاعات شما اعم از هرگونه چت، کانال، گروه و... حذف خواهند شد پس قبل از حذف اکانت تلگرام مراقب باشید چون بازیابی اطلاعات حذف شده ممکن نخواهد بود.

موفق باشید

آیا مفید بود ؟
_av_admin_1984_2022
_av_admin_1984_2022
16 مهر 1402 15:43

اره انگار از اول تلگرامت را نصب کردی

آیا مفید بود ؟
_1380azad
_1380azad
12 مهر 1402 15:15

سلام خوبین یک سوال داشتم

اکانت من ریپورت شده و چندین بار هم دلیت اکانت کردم ولی درست نشده با این که خیلی شنیدم میگن با دیلیت اکانت درست میشه ولی نشده

شما براش راهکاری ندارید؟

ممنون اگه کمکم کنید.

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
12 مهر 1402 15:18

دوست عزیز ریپورتی ربطی به دیلیت اکانت نداره، تلگرام برای شما یک بازه زمانی تعیین کرده که باید تا رسیدن اون تاریخ صبر کنید

آیا مفید بود ؟
_141441amirreza
_141441amirreza
12 مهر 1402 15:10

سلام وقتتون بخیر

اگه دیلیت اکانت تلگرام را بزنیم، دوباره با همون خط بخوام یک اکانت جدید نصب کنم کسی ک منوسیو کرده می‌تونه بازم پیام بده؟!یامیتونه منوپیداکنه؟ در صورتی که مثلا من شماره ای ازش نداشته باشم

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
12 مهر 1402 15:12

سلام امیر رضا جان
کسی که شماره شما را داشته باشد بله میتواند به شما پیام بدهد حتی شما از اون هیچ گونه شماره ای نداشته باشید

آیا مفید بود ؟
_123123maryam
_123123maryam
12 مهر 1402 15:08

سلام من با یه شماره اکانت تلگرام ساختمه بودم بعد تلگرامم رو حذف کردم ولی دیلیت نزدم الان که دوباره با همون شماره میخوام تلگرامم رو نصب کنم
پیام میاد که بیش از حد مجاز امتحان کرده اید بعدا امتحان کنید در حالی که یه بار شماره رو وارد کردم چیکارش کنم؟

ممنون اگه راهنماییم کنید.

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
12 مهر 1402 15:11

سلام

دوست عزیز باید یک بازه زمانی صبر کنید یا میتونید از یک تغییر آی پی دیگه ای استفاده کنید، این یک باگ هست که برطرف میشه و همیشگی نخواهد بود.

آیا مفید بود ؟
__it.mohamad
__it.mohamad
12 مهر 1402 15:00

سلام وقتتون بخیر اکانت گوشی من با یه اکانت دیگه ادغام شده و هر وقت مخاطبین من وارد تلگرام میشن یه پیام برا خودم و یه پیامم واسه طرفم میره ایمیلمم رو پاک کردم ولی بازم این اتفاق میفته کسی بلده باید چیکار کنم ؟؟

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
12 مهر 1402 15:01

عرض ادب دوست عزیز

احتمالا مخاطبین شما در سیمکارت دیگری نیز کپی شده است و ربطی به ایمیل ندارد. کافی است مخاطبن خود را از سیمکارت دیگر پاک کنید.

آیا مفید بود ؟
راست چین کلود
ایکون کلود
ایکون ستاره بالاترین سازگاری با محصولات راست چین ایکون ستاره هاست پیشرفته وردپرس ایکون ستاره سرور نسل 10 اچ پی
ایکون ستاره بالاترین سازگاری با محصولات راست چین ایکون ستاره هاست پیشرفته وردپرس ایکون ستاره سرور نسل 10 اچ پی