ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
ایمیل مارکتینگ
نقد و بررسی

ایمیل مارکتینگ چیست ؟ معرفی مزایا، کاربرد و ابزار

ایمیل مارکتینگ یکی از روش های ارزان و بسیار کارآمد در حوزه بازاریابی اینترنتی است که صاحبان کسب و کار میتوانند با ابزار هایی همچنون ایمیل مشتری های زیادی جذب کنند.

2
13 دی 1401
آخرین بروزرسانی: 11 فروردین 1403

ایمیل مارکتینگ (Email marketing) یکی از بهترین روش های ارتباطی و تبلیغاتی برای مخاطب هدف است، امروزه بیشتر شرکت ها در تلاش اند تا به صورت هدفمند با مخاطبان ارتباط برقرار کنند تا نرخ تبدیل بیشتری دریافت کنند، از سوی دیگر تمام روش‌های تبلیغاتی نیازمند هزینه نیست و با استفاده از ابزار هایی همچنون ایمیل میتوانیم مشتری های زیادی جذب کنیم، در این مطلب میخواهیم به صورت جامع پیرامون این مبحث صحبت کنیم که ایمیل مارکتینگ چیست و چه مزایایی دارد چنانچه قصد یادگیری این موضوع را دارید میتوانید از نکاتی که در ادامه در اختیار شما قرار میدهیم استفاده کنید.

آیا ایمیل مارکتینگ همچنان کاربرد داردآیا ایمیل مارکتینگ همچنان کاربرد دارد

 از زمان گسترش اینترنت در دنیا تا امروز ایمیل به عنوان یک ابزار ضروری برای کسب و کار ها شناخته شده و طبق آمار حدود 3/9 میلیارد در دنیا از ایمیل استفاده می‌کنند، ممکن است افرادی باشند که از ایمیل کمتر استفاده کنند اما قطعا همه به هر نحوی برای خود ایمیل دارند.

حالا عاشقان شبکه های اجتماعی ، مشتریان بانک ها ، دانشجویان و افرادی که از ایمیل استفاده میکنند مجبور اند ایمیلی داشته باشند، شاید فکرکنید با وجود پیام رسان های قوی خیلی کم پیش می آید که کاربران برای هم ایمیل ارسال کنند این فکر تا حدوی درست است و برای ارسال پیام خیلی کمتر استفاده میکنند اما هنوز ایمیل تنها راه رسمی برای ارتباط با کاربران است.

مزایای ایمیل مارکتینگ چیست

 اکنون زمان آن رسیده که پس از بررسی این که ایمیل مارکتینگ چیست به مزیت های این موضوع بپردازیم و بدانیم چگونه کسب و کار های مختلف از آن استفاده میکنند.

1 – سریع و مقرون به صرفه

ایمیل یکی از سریع ترین و ارزان ترین ابزار های تبلیغاتی است که با یک هزینه معقول و با در دست داشتن یک لیست ایمیل میتوانید به خروجی باور نکردنی برسید.

2 – گسترش ارتباط با مشتری

ایمیل مارکتینگ یکی از روش هایی است که باعث تداوم ارتباط کسب و کار ها با مشتریان سابق ، جذب مشتری های جدید و تشویق مخاطبین غیر فعال به ادامه ارتباط میشود.

3 – ایجاد ترافیک وب سایت

ایمیل یک راه عالی برای جذب ترافیک بیشتر است، می‌توانید جزئی از مقالات اخیر را به اشتراک بگذارید و مخاطب علاقه‌مند را برای خواندن کامل مقاله به وبلاگ خود دعوت کنید.برای این کار در پایان هر ایمیل آدرس صفحه اصلی سایت خود را وارد کنید.

4 – دسترسی آسان

 مردم در سراسر جهان از طریق ابزار هایی همچنون موبایل به ایمیل خود دسترسی دارند و با توجه به آسان بودن استفاده از ایمیل این راهکار میتواند مارکتینگ را برای شما آسان کند.

5 – قابلیت تقسیم بندی فهرست ایمیل ها

برای ارسال ایمیل های مرتبط با علایق مشترکین تقسیم بندی فهرست ایمیل ها ضروری است، این تقسیم بندی بر اساس اطلاعات جمع آوری شده از مشترکین مانند داده های ثبت نام ، نظر سنجی در وب سایت و . . . به دست می آید.

6 – فروش و درآمد را افزایش دهید

ایمیل میتواند به شما کمک کند تا محصولات خود را مقابل مشتری قرار بدهید، . به عنوان مثال، می توانید برای شروع، تخفیف و ارسال رایگان ارائه دهید، ایده دیگر به اشتراک گذاشتن مجموعه هایی است که توجه مخاطب را به محصولات خاص جلب می کند.

کاربرد ایمیل مارکتینگ چیست کاربرد ایمیل مارکتینگ چیست

قبلا گفتیم ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) یکی از روش های دیجیتال مارکتینگ (Digital marketing) است که کاربردهای گسترده ای دارد و به دلایل مختلفی میتوانید از آن ها استفاده کنید. اما امروزه در یک سری موارد بیشتر از آن ها استفاده میکنند که به آن ها میپردازیم:

1 – خوش آمد گویی به کاربران

بعد از عضویت یک کاربر میتوانید به او خوش آمد گفته و از این که همراه شماست تشکر کنید و می توانید اطلاعات ورود، دسترسی به بخش‌های خاص یا راه‌های ارتباطی دیگر را برای او ارسال کنید.

2 – اطلاع رسانی در مورد محصول

اگر قرار است به زودی یک محصول جدیدی را ارائه بدهید میتوانید از مدتی قبل با استفاده از ایمیل این خبر را اطلاع رسانی کنید تا مخاطبان شما در جریان قرار بگیرند.

3 – تخفیف و پیشنهادات

اگر برای مدت زمانی تخفیف یا پیشنهاداتی را در نظر دارید میتوانید از این روش برای اطلاع رسانی استفاده کنید.

4 – اطلاع رسانی رویداد ها

گاهی اوقات ممکن است بخواهید یک رویداد ویژه که مربوط به کسب و کارتان میشود را برگزار کنید، میتوانید خیلی سریع و راحت از ایمیل برای اطلاع رسانی استفاده کرده و مخاطبانتان را به رویداد دعوت کنید.

چه کسب و کارهایی از ایمیل مارکتینگ استفاده می‌کنند؟

بسیاری از کسب و کار ها به ویژه آنهایی که تعامل خوبی با مخاطب دارند و میدانند ایمیل آن ها باز شده و CTR خوبی میگیرد از این ابزار استفاده میکنند ضمنا برای کسب و کار هایی که برای تبلیغات هزینه ای ندارند بهترین گزینه است همچنین ایمیل مارکتینگ برای کسب و کار هایی که برای حفظ و نگهداری مخاطب برنامه دارند بسیار جواب گو است.

شاخص های ایمیل مارکتینگشاخص های ایمیل مارکتینگ

یکی از مهم ترین کارها برای موفقیت در ایمیل مارکتینگ تحلیل نتایج و بررسی ایمیل است. ارزیابی عملکرد و بهینه سازی جز ضرورت های اصلی برای متن است به همین دلیل پس از ارسال ایمیل به شاخص ها باید توجه کافی داشته باشید با ما همراه باشید تا به این شاخص ها بپردازیم.

  • نرخ باز شدن (OR)

یک شاخص بسیار ارزشمند است که غالبا بیش از حد به عنوان هدف نهایی در نظر گرفته میشود چون تحقق نتایج بسیار آسان است. با استفاده از این شاخص میتوانید تعداد افرادی که ایمیل شما را دیده اند بسنجید.

  • نرخ کلیک پذیری (CTR)

نرخ کلیک نسبت تعداد افرادی است که روی لینک ایمیل کلیک کرده اند. نرخ کلیک بهترین معیار برای ارزیابی کمپین ایمیل مارکتینگ است چون نشان دهنده توانایی شما در جذب مخاطب هدف است.

  • نرخ لغو عضویت (UR)

میزان افرادی را نشان میدهد که تمایلی به دریافت ایمیل نداشته و دکمه لغو اشتراک را زده اند. بهترین روش برای این که متوجه شوید مخاطب چرا گزینه لغو اشتراک را زده این است که موقع لغو، دلیل لغو اشتراک او را بپرسید.

  • نرخ تبدیل (CR)

منظور از نرخ تبدیل تعداد مخاطبی است که روی لینک هدف کلیک کرده و در صفحه مورد نظر اقدام به عمل کرده اند بر فرض مثال مخاطب پس از کلیک روی یک لینک تبدیل به مشتری شود.

  • نرخ رشد لیست ایمیل (EGR)

تعداد ایمیل های جدیدی که به لیست اضافه میشوند نرخ رشد لیست ایمیل گفته میشود.مهم است که مرتب تعداد مشترکین خود را افزایش دهید این را میتوان از طریق تبلیغات انجام داد.

 

در بالا با مزیت هایی که ایمیل مارکتینگ دارد آشنا شدیم اکنون باید بدانیم ورود ایمیل به Inbox چه مزیت هایی خواهد داشت و چرا کاربران سعی میکنند از اسپم شدن ایمیل جلوگیری کنند.

مزیت ورود ایمیل به Inbox مزیت ورود ایمیل به Inbox

پس از ارسال ایمیل توسط یک کاربر ایمیل دریافتی ممکن است در پوشه های inbox ،social ،promotions و spam ارسال شود، در ادامه بیان خواهیم کرد ورود ایمیل به inbox با چه مزیت هایی همراه است.

  • احتمال باز شدن ایمیل چند برابر است

ظرفیت پوشه اسپم نسبت به پوشه اصلی کمتر است از این رو در زمان کمتری پر خواهد شد و کاربران بدون باز کردن پوشه ایمیل آن را حذف میکنند. اما زمانی که ایمیل شما وارد پوشه اصلی شود کاربران دیر یا زود آن را باز میکنند و به این صورت نرخ کلیک افزایش خواهد یافت.

  • افزایش نرخ تبدیل

نرخ تبدیل چیزی است که شما از ارسال پیام تبلیغاتی خود به دنبال آن هستید. به عنوان مثال شما به دنبال کلیک کردن روی لینک یک محصول هستید هرچه تعداد کاربرانی که هدف شما را انجام میدهند بیشتر باشد نرخ تبدیل شما نیز افزایش خواهد یافت.

  • قابلیت اطمینان خود را بالا خواهید برد

تصور کنید شما در یک خبرنامه عضو هستید و آن خبرنامه ایمیل هایی را در ایمیل خود قرار میدهد این مسئله میتواند اعتبار شما را نزد کاربران افزایش دهد و اعتماد بهتری به شما کنند.

چگونه در ایمیل مارکتنیگ اسپم (SPAM) نشویم چگونه در ایمیل مارکتنیگ اسپم (SPAM) نشویم

در بخش بالا از اهمیت قرار گرفتن ایمیل در inbox مطلع شدیم اکنون قصد داریم راهکارهایی را برای شما معرفی کنیم تا وارد پوشه اصلی ایمیل کاربرانتان شده و یک ایمیل مارکتینگ قوی داشته باشید.

  • از ارسال ایمیل انبوه خودداری کنید

اگر شما پیام های تبلیغاتی خود را به صورت انبوه ارسال کنید بدون شک یک پیام مفید شناخته نشده و وارد تب تبلیغاتی خواهد شد و این گونه ممکن است بسیاری از مشتری های خود را از دست بدهید برای جلوگیری از این مشکل کافیست برای مشتری های خود یک کمپین ایجاد کرده و آن ها را گروه بندی کنید. به این صورت میتوانید پیام های خود را به تعداد زیادی گروه بدون این که اسپم شوید ارسال کنید.

  • از کلماتی که SPAM به نظر برسد استفاده نشود

کسب درآمد ، دوست عزیز ، یک فرصت و … این کلمات ممکن است وسوسه انگیز به نظر برسد و باعث اسپم ایمیل ارسالی شود که با این وجود سعی کنید از چنین کلمات خودداری کنید.

  • از ایمیل هایی که حاوی لینک هستند استفاده نشود

کلیک بر روی لینک هایی که از طریق ایمیل ارسال میشوند از منابع اصلی ویروس های کامپیوتری هستند به همین دلیل ایمیل های فروشی که فقط حاوی لینک هستند از جمله ایمیل های اسپم به نظر میرسند.

  • ایمیل شخصی سازی ارسال گردد

یک روش دیگر برای جلوگیری از ارسال پیام به پوشه اسپم ارسال پیام شخصی سازی است که با استفاده از برنامه Mailmerge میتوانید پیام های شخصی ایجاد کنید.

  • مرتب ایمیل ارسال شود

اگر هر دو ماه یکبار ایمیل ارسال میکنید به این صورت ممکن است مشترکین فراموش کنند چه شخصی هستید و اشتراک خود را لغو کنند که برای جلوگیری از این مشکل بهتر است به طور منظم با مشترکین ارتباط داشته باشید.

تفاوت بازاریابی ایمیلی و تبلیغات ایمیلی تفاوت بازاریابی ایمیلی و تبلیغات ایمیلی

بسیاری از برندها، با تفاوت بین بازاریابی با ایمیل و تبلیغات آشنا نیستند.این عدم اطلاع منجر به هدر رفتن زمان و منابع خواهد شد، ایمیل مارکتینگ به معنای ارسال ایمیل به مخاطبین برای اطلاع‌رسانی و ترغیب مخاطب برای خرید یا عضویت است.

تبلیغات ایمیلی به معنای ارسال ایمیل هایی است که برای تبلیغات انجام میگیرد در این روش الزاما اصول اخلاقی رعایت نمی‌شود و ممکن است لیست ایمیل‌ها خریده شده باشند و با رضایت کامل مخاطبین نباشد اما این دو روش در کجا کاربرد دارند :

در بازاریابی ایمیلی (Email marketing) اهداف کسب و کار ها تقویت شده و یک ارتباط دائمی با رضایت کامل است، ایمیل ها نیز میتوانند تبلیغاتی نباشند تا مخاطبین حس بدی نسبت به برند پیدا نکنند.اما تبلیغات ایمیلی (Email advertising) زمانی به کار می‌رود که برندها سعی دارند مخاطبین را نسبت به یک برند جدید آگاه کنند یا صرفا به روش هایی نه چندان اخلاقی ایمیل هایی را به مخاطبین ارسال کنند.

ابزارهای ایمیل مارکتینگ چیست؟ ابزارهای ایمیل مارکتینگ چیست؟

در ادامه قصد داریم ابزارهای ایمیل مارکتینگ را برای شما معرفی کنیم که کاربران زیادی در سراسر دنیا از این ابزار ها استفاده می کنند.

1 – بازاریابی ایمیلی (HubSpot)

ابزار رایگان ایمیل مارکتینگ hubspot امکانات متنوعی را برای بازاریابی ایمیلی ارائه میدهد با استفاده از این ابزار میتوانید ایمیل های حرفه ای در راستای اهداف برند خود بسازید و از آن ها برای تعامل با مخاطبان و گسترش کسب و کارتان استفاده کنید.

2 – بازاریابی ایمیلی (SENDER)

یکی از بهترین ابزارهای رایگان در بازار است که به شما این امکان را میدهد بدون دانش HTML خبر نامه های خیره کننده ای ایجاد کنید، فقط یک الگو انتخاب کنید و آن را با عناصری مانند تصاویر، فیلم و متن سفارشی کنید.

 

3 – بازاریابی ایمیلی (Sendinblue)

Sendinblue یک پلت فرم ارتباط بازاریابی است که هم ابزارهای بازاریابی ایمیلی و هم عملکردهای اضافی مانند مدیریت ارتباط با مشتری را دارد. Sendinblue ایجاد یک ایمیل با ظاهر عالی را آسان می کند.که طراحی شما در هر قالب به شکلی که می‌خواهید به نظر می‌رسد.

4 – بازاریابی ایمیلی (SendPulse)

SendPulse خود را به عنوان یک پلتفرم بازاریابی چند کاناله تبلیغ می کند، اما ویژگی بازاریابی ایمیلی آن محبوب است. این دارای تعداد زیادی قالب ایمیل با طرح حرفه ای است که می توانید به راحتی با استفاده از کشیدن و رها کردن آن ها را سفارشی کنید.

5 – بازاریابی ایمیلی (Benchmark Email)

Benchmark Email یک ابزار بازاریابی ایمیلی برای طراحی ایمیل‌های پاسخگو است که بدون توجه به دستگاهایی که در آن مشاهده می‌شوند، عالی به نظر می‌رسند. اگر نیاز به اضافه کردن تصاویر به ایمیل دارید می توانید تصویر را مستقیماً در پلتفرم ویرایش کنید. ویرایشگر ایمیل به شما این امکان می دهد افکت ها، استیکرها و متن را اضافه کرده تا به طور موثر پیام خود را ارسال کنید.

 بهترین سرویس دهنده ایرانی ایمیل مارکتینگ بهترین سرویس دهنده ایرانی ایمیل مارکتینگ

سرویس دهنده ایرانی یا خارجی ؟ مهم ترین مزیت سرویس دهنده خارجی این است که به هزاران پلاگین وردپرس متصل میشوند، ولی سرویس های ایرانی از این امکان برخوردار نیستند و فقط برای ارسال ایمیل از آن استفاده میشود پس در صورتی که از سرویس دهنده های ایرانی استفاده کنید نیاز به ایمیل خواهید داشت. سرویس های ایرانی برای افرادی که قصد دارند از برنامه های دیگر استفاده کنند مناسب نیست که در ادامه به برخی از این سرویس دهنده ها خواهیم پرداخت.

  • سرویس ایمیل مارکتینگ میل چی

این روز ها بسیاری از کسب وکار ها برای سرویس ایمیل مارکتینگ خود از میل چی استفاده میکنند. میل چی این امکان را به شما میدهد بدون این که تخصص داشته باشید ایمیل های جذابی طراحی کنید.

برخی از خدمات میل چی

1 – ادیتور هایی را در اختیار کاربران قرار میدهند تا بتوانند در بازه زمانی بسیار کم ایمیل های خود را طراحی کنند.

2 – میل چی ادعا میکند ایمیل هایش اسپم نمیشود و ایمیل های ارسالی به صندوق inbox ارسال میگردد.

3 – ایمیل های میل چی برای موبایل و تبلت نیز کارایی دارد.

  • سرویس ایمیل مارکتینگ نجوا

یکی از مهم ترین مزیت های نجوا خدمات رایگانی است که به استارتاپ های نوپا ارائه میدهد.تعرفه سرویس های نجوا با توجه به تعداد ایمیل تعیین میشود اگر کاربران شما تا 3000 نفر باشند میتوانید به صورت رایگان ازاین سرویس استفاده کنید.

  • سرویس ایمیل مارکتینگ پاکت

به کمک پاکت شما میتوانید از سرویس های خارجی با قیمت ریالی استفاده کنید.مجموعه پاکت به دنبال ارائه سرویس های منحصر به فرد به مشتریان هستند که در ادامه با برخی از این خدمات بیشتر آشنا خواهیم شد.

1 – سرویس های پیشرفته

2 – پشتیبانی قدرتمند

3 – حفظ اطلاعات

4 – هزینه مناسب

5- نرخ تبدیل بالا

  • سرویس ایمیل مارکتینگ ایمیل ایران

این مجموعه روی ارائه پنل های متنوع و سرور های گوناگون مانور داده است. این سرویس از سرورهای SMTP، API استفاده میکند پنل های این مجموعه شامل پنل های خبرنامه، تبلیغاتی و پنل پایه هستند. از دیگر خدمات ایمیل ایران می‌توان به پاکسازی لیست ایمیل و ارسال ایمیل تبلیغاتی نامحدود اشاره کرد.

  • سرویس ایمیل مارکتینگ میل تاز

این مجموعه با شعار مارکتینگ سریع و آسان فعالیت دارد. میل تاز از دیگر سرویس هایی است که خدمات متعددی به مشتریان ارائه میدهد که در ادامه به برخی از خدمات این سرویس خواهیم پرداخت.

1 – میل تاز ایمیل هارا به inbox مخاطب ارسال میکند.

2 – میل تاز لیست هایی را به شما ارائه میدهد که بتوانید مشتری های خود را دسته بندی کنید.

3 – سرویس های میل تاز از قیمت مناسبی برخوردار هستند.

4 – میل تاز دارای طراحی Drag-and-Drop است.

  • سرویس ایمیل مارکتینگ میلزیلا

میلزیلا یکی دیگر از سرویس های ایمیل مارکتینگ ایرانی است، از امکانات این پنل میتوان به ایجاد فهرست ایمیل و گروه بندی مخاطبان، طراحی ایمیل و فرم، دامنه اختصاصی، پلاگین وردپرس و … اشاره کرد.

برخلاف سایر سرویس دهنده های ایرانی، هزینه ارائه خدمات در میلزیلا به صورت پرداخت برای هر ارسال ایمیل (مشابه پنل‌های پیامک) از طریق شارژ اعتبار حساب پرداخت می‌شود و نیازی به تمدید اشتراک ماهانه وجود ندارد.

سرویس ایمیل مارکتینگ میلزیلا

اگر به دنبال یک افزونه ایمیل مارکتینگ هستید، در سامانه شاهکار اطلاع رسانی های مختلف مانند ثبت تیکت، اطلاع رسانی به کاربران را به کاربران از طریق ایمیل ارسال کنید.

مراحل انجام ایمیل مارکتینگ چیست مراحل انجام ایمیل مارکتینگ چیست

ایمیل مارکتینگ حوزه گسترده ای دارد و آموزش کامل آن در این مقاله نمی‌گنجد، اگر بخواهیم به طور خلاصه مراحل انجام آن را بیان کنیم شیوه انجام آن شامل مراحل زیر است.

1 – ایجاد استراتژی

نقطه شروع هر نوعی از بازاریابی، ایجاد یک استراتژی مناسب است. با داشتن یک استراتژی میتوانید با نظم و برنامه ریزی کار خود را پیش ببرید.

2 – گرفتن لیست ایمیل

برای شروع یک کمپین باید ابتدا لیست ایمیل داشته باشید

3 – انتخاب سرویس مناسب

برای انتخاب یک سرویس میتوانید از شرکت هایی که در این زمینه فعالیت دارند استفاده کنید.

4 – طراحی ایمیل 

طراحی ایمیل و فرم ثبت نام یکی از مهم ترین مراحل پیاده سازی کمپین است، این ایمیل ها باید از نظر محتوایی جذاب باشند.

5 – اتوماسیون ارسال ایمیل

می‌توانید تنظیمات ایمیل‌ را طوری قرار دهید که پس از ثبت نام ، برای مخاطب ایمیل‌هایی با محتوای کاربردی ارسال گردد.

6 – آنالیز داده‌ها

باید نتایج کمپین را در گذر زمان آنالیز کنید ، به همین دلیل به شاخص های کلیدی عملکرد KPI را به دقت بررسی کرده و اگر در کمپین به مشکل برخوردید نیاز است آن را اصلاح کنید.

معایب ایمیل مارکتینگ چیستمعایب ایمیل مارکتینگ چیست

مزایای زیادی برای ایمیل مارکتینگ می توان برشمرد ولی دانستن اینکه معایب ایمیل مارکتینگ چیست خود به تنهای می تواند به تصمیم شما در انتخاب کردن و یا عدم انتخاب ایمیل مارکتینگ کمک شایانی کند.که در ادامه به برخی از اینه موارد خواهیم پرداخت.

1 – اسپم (SPAM) شدن

ارسال بیش از حد ایمیل های تبلیغاتی آزردگی مخاطبین را در پی دارد و ممکن است ایمیل های ارسالی به عنوان ایمیل اسپم شناخته شود این موضوع باعث تخریب کسب و کارتان خواهد شد.

2 – مشکلات طراحی

ایمیل شما باید طوری طراحی شود که کاملا ریسپانسیو باشد یعنی در چندین دستگاه نمایش داده شود همچنین باید به حجم ایمیل ارسالی نیز توجه داشته باشید باید حجم آن ایمیل به گونه ای باشد که کاربران در بارگذاری آن مشکلی نداشته باشند.

3 – مشکلات مربوط به طراحی ایمیل

 عدم نمایش صحیح ایمیل روی دستگاه هایی همچون موبایل میتواند موجب اذیت شدن کاربر شده و در نهایت این آزردگی میتواند به حذف ایمیل یا لغو اشتراک منجر شود.

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی نوعی بازاریابی است که ازطریق ارسال ایمیل به مخاطبان انجام می‌شود، با استفاده از ایمیل مارکتینگ میتوانید به خوبی با مخاطب ارتباط داشته و جدید ترین اخبار را ارسال نمایید کنید. ایمیل مارکتینگ به شما و کسب و کارتان این فرصت را میدهد تا بتوانید از بهترین تاکتیک استفاده کنید،در این مقاله ما به صورت کامل با مبحث ایمیل مارکتینگ آشنا شدیم دانستیم ایمیل مارکتینک چیست و چه مزایا و معایبی دارد اگر در این زمینه پیشنهادی داشتید میتوانید از طریق دیدگاه با ما در میان بگذارید.

اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
کارشناسی فناوری اطلاعات، علاقمند به دنیای وردپرس، سابقه 4 سال در زمینه طراحی سایت
سوالات متداول

روزانه حدود 71 درصد از افراد فعال در اینترنت از ایمیل استفاده میکنند، نکته مهم این است که علاوه بر چک کردن پیام های ارسالی به ایمیل امکان تغییر دادن آدرس ازسوی آن ها بسیار کم است.

در تبلیغات ایمیلی یک پیام برای یک یا چندبار به انبوهی از افراد ارسال میگردد، همین امر باعث اسپم شدن شما ازسوی کاربر میشود اما در بازاریابی ایمیلی ممکن است پیام های یکسانی ارسال نشود یا این پیام برای گروهی از مخاطبان یکسان باشد.

نوعی بازاریابی مستقیم است، که از ایمیل برای برقراری ارتباط و ارسال پیام های تجاری استفاده میشود.

مقالات مرتبط
بنر
دیلیت اکانت تلگرام؛ آموزش حذف اکانت تلگرام در یک دقیقه
به هر دلیل ممکن است که بخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، لازم است که اشاره کنم دلیت اکانت تلگرام کار بسیار راحتی است. به دو طریق می‌توان نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کرد. یکی از این روش‌ها که روش سریع و فوری است، از طریق وبسایت رسمی تلگرام انجام می‌گیرد.
بنر
4 روش تضمینی تغییر پسورد اینستاگرام
فراموش کردن رمز اینستاگرام یکی از مشکلات رایج کاربران است که در این مطلب به 4 روش رایج و تضمینی بازیابی پرداخته‌ایم. این تغییر رمز حتی در شرایطی که به رمز قبلی دسترسی ندارید هم کاربرد دارد.
بنر
نکات طلایی راهنمای خرید هاست برای وردپرس
با توجه به اهمیت هاست و تاثیری که بر روی امنیت و سرعت سایت دارد فاکتورهای مهم در راهنمای خرید هاست وردپرس را در ادامه بخوانید تا میزبانی وب معتبری برای سایتتان داشته باشید.
بنر
بهترین DNS های رایگان 2023
احتمالا شما هم از سرعت اینترنت شاکی هستید و اگر در مورد روش‌های بهبود آن جستجو کرده باشید، می‌بینید که تغییر DNS از ساده ترین راه حل هاست و با توجه به نیازتان به دنبال dns مخابرات، dns همراه اول یا DNS برای ps4 و پلی استیشن یا … هستید. ما در این مقاله بهترین DNS رایگان را برای شما عزیزان ...
2 دیدگاه
alireza hasan zade
alireza hasan zade
08 اسفند 1401 09:39

جناب احمدی بهترین ابزار ایمیل مارکتینگ کدام ابزار هست البته منظورم ابزار های ایرانی هست.

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
08 اسفند 1401 11:17

سلام عرض ادب، دوست عزیز شما میتونید بر اساس ویژگی هایی که برای ابزار های ایمیل مارکتینگ گفته شد یکی را انتخاب و ازش استفاده کنید ما سعی کردیم به صورت کامل این مباحث رو بیان کنیم.

آیا مفید بود ؟