ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
نقد و بررسی

مقایسه قالب آوادا و قالب Betheme

امروزه برای طراحی سایت های وردپرسی قالب های بسیار زیاد و متنوعی موجود می باشد، که هر کدام از آنها دارای قابلیت های خاصی هستند. حال ما قصد داریم تا در این مقاله به بررسی و مقایسه دو نمونه از قدرتمند ترین قالب های موجود در زمینه طراحی وب سایت های چند منظوره بپردازیم. قالب آوادا و قالب بی تم از محصولاتی هستند که هنگام انتخاب پوسته ای برای سایت های چندمنظوره همیشه ما را به شک می اندازند. بیایید به مقایسه قالب آوادا و قالب betheme از منظرهای مختلف بپردازیم و به یک جمع بندی برسیم.

1
27 آبان 1398
آخرین بروزرسانی: 16 آبان 1402

البته در پایان این بررسی  نظرسنجی قالب اوادا و قالب be را خواهیم داشت که پیشنهاد می کنیم حتما در آن شرکت کنید. به این صورت به دیگر کاربران وردپرس هم در انتخاب محصول کمک کنید.

قالب آوادا

یکی از معروف ترین قالب های موجود در بازار که برای طراحی های خلاقانه به کار می رود قالب آوادا نام دارد. این محصول که به مدت 6 سال متوالی موفق به کسب مقام اول فروش در تم فارست شده؛ دارای قابلیت های خاصی می باشد که به کمک آن ها می توانید وب سایت هایی مطابق با سلیقه خود را طراحی نمایید. این در حالتی است که هیچکدام یک از بخش های وب سایت شما نیاز به مهارت کد نویسی ندارد.
در کل قالب avada دارای چندین دمو و به عبارتی پوسته متفاوت می باشد که می توانید با استفاده از آنها و یا حتی بدون استفاده از آنها صفحات و وب سایت هایی کامل شخصی سازه شده در اختیار داشته باشید. این محصول با بهره مندی از کد نویسی تمیز و بدون مشکل در کنار سئو و بهینه سازی قدرتمندی که بر روی آن انجام شده هم اکنون می تواند به عنوان یکی از بهترین های بازار فروش قالب نام بگیرد. کار کردن با این قالب آسان است و در مقاله آموزش قالب آوادا جزئیات کار با قالب آموزش داده ایم.

محصول پیشنهادی
بنر
قالب آوادا، 81 دمو قالب Avada
دسته بندی : قالب چند منظوره
3994
فروش
84%
رضایت

قالب betheme

قالب be theme یکی دیگر از شگفتی های خلق شده توسط قدرتمند ترین برنامه نویسان است که دارای پکیجی بسیار کامل می باشد که محتویات درونی آن شامل 5 عدد از گران قیمت ترین و کاربردی ترین افزونه ها به همراه چندین فونت فارسی فوق العاده و پولی می باشد.
در نگاه اول و با این توضیحات به نظر می آید که قالب بی تم باید دارای قیمت فروش بسیار بالایی باشد، اما در اصل داستان این گونه نمی باشد، این قالب دارای 500 الی 600 نوع قالب آماده برای طراحی وب سایت می باشد و همچنین در کنار آن از ابزار های بسیار قدرتمندی برای شخصی سازی کامل یک صفحه وب سایت استفاده شده است.
در کل بی تم می تواند به شما کمک کند تا وب سایت ها و بخش های مختلف یک وب سایت را با توجه به نیازمندی و علاقه خود طراحی نمایید.

محصول پیشنهادی
بنر
قالب بی تم، قالب چندمنظوره Betheme
دسته بندی : قالب چند منظوره
6208
فروش
88%
رضایت

 

مقایسه قالب آوادا و قالب بی تم

در جدول به مقایسه این 2 قالب پرداخته ایم:

مقایسه قالب avada و قالب بی تم
مقایسه قالب آوادا و قالب betheme : شباهت ها

هر دو قالب از لحاظ عملکرد با هم شباهت های بسیاری دارند که می توان این شباهت ها را در دسته بندی های زیر بیان کرد.

1. سازگاری با سیستم فروشگاهی ووکامرس

یکی از مهمترین بخش های هر قالب حرفه ای و چند منظوره سازگاری آن با سیستم فروشگاهی ووکامرس است. امروزه اکثر مردم برای خرید اجناس غیر فیزیکی و حتی فیزیکی به وب سایت های مختلف مراجعه می کنند؛ در نتیجه بازار رقابت آنلاین بسیار داغ و گسترده می باشد و هر فردی که بخواهد پا به این عرصه بگذارد یا باید هزینه های زیادی را متحمل شده و یا اینکه خود به طراحی وب سایت فروشگاهی بپردازد.
برای گزینه دوم بهترین راه حل، سیستم مدیریت محتوای وردپرس، و در پی آن استفاده از قالب های حرفه ای همچون avada و be theme نیز پیشنهاد خوبی برای این کار به حساب می آید.

2. واکنشگرا در هر نوع سیستمی

امروزه استفاده از تلفن های همراه بیشتر از هر وسیله ی دیگری رواج یافته است، در نتیجه بهره مندی از وب سایتی که با تمامی دستگاه ها اعم از تبلت، تلفن همراه و لپ تاپ سازگار باشد و به خوبی نمایش داده شود امری بسیار مهم می باشد.
در همین راستا هم قالب avada و هم قالب بی تم با استفاده از کد نویسی دقیق قابلیت نمایش و خوانایی 100 درصد بالا را در هر سیستمی دارا می باشند.

3. راست چین شده با قابلیت ساخت سایت های چند زبانه

در بازار آنلاین برخی از کسب و کارها همانند سیستم های رزرو بلیط، باید در وب سایت خود از چند زبان بین المللی نیز استفاده نمایید تا توریست های دیگر کشور ها بتوانند با وب سایت شما به راحتی ارتباط برقرار کنند.
هر دو قالب avada و betheme علاوه بر اینکه به طور کامل و دقیق راست چین و فارسی سازی شده اند با بهره مندی از افزونه پرکاربرد و قدرتمند WPML به شما این اجازه را می دهند که وب سایت های خود را به صورت چند زبانه طراحی نمایید.

4. بهنیه سازی شده

بهینه سازی و رعایت سئو اولیه در کد ها از مهمترین قدم های راه اندازی وب سایت به شمار می آید، در قالب های آوادا و بی تم بهینه سازی و سئوی کد ها به طور دقیق و کامل رعایت شده است.

5. تنظیمات رنگ بندی

هر دو پوسته وردپرس از تعداد بی شمار رنگ برای طراحی بهره مند می باشند، شما می توانید از این طرح و رنگ های متفاوت در ساخت منو، اسلایدر، هدر، فوتر و در بخش های دیگر وب سایت استفاده نمایید.

مقایسه قالب آوادا و قالب betheme : تفاوت ها

این دو محصول علاوه بر شباهت های زیاد، در ساختار کلی دارای تفاوت هایی نیز می باشند. این تفاوت ها چیزی از ارزش هیچکدام از محصولات کم نمی کند و در فقط نوع کار و همچنین کاربرد آن ها را از هم متفاوت می سازد.

1. تنظیمات فونت در هر دو قالب

در ساخت هر دوی این قالب ها از فونت های مختلفی استفاده شده است که می توانید به کمک آن ها وب سایتتان را مطابق میل خود طراحی نمایید. این فونت ها دارای تنظیمات مختلف هستند و با اندازه و در رنگ های مورد نظر شما قابل استفاده خواهند بود
اما کلیدی ترین تفاوت در بین فونت های هر دو قالب را می توان این گونه بیان کرد که در قالب بی تم علاوه بر فونت های معمول از 5 فونت گران قیمت و حرفه ای مخصوص طراحان وب استفاده شده است. ولی در قالب آوادا این قابیلت وجود نداشته و به جای آن تمامی فونت های گوگل در دسترس قرار دارند. البته در صورت نیاز شما می توانید فونت های بیشتری را روی آن بارگذاری نمایید.

2. صفحه ساز های بکار رفته در هر دو قالب

صفحه ساز های به کار رفته در هر دو قالب به صورت صد در صد اختصاصی بوده و به هیچ یک از افزونه های صفحه ساز موجود در بازار مربوط نمی باشد. به طوریکه صفحه ساز قالب آوادا به نام فیوژن با بهره مندی از تعداد زیادی عناصر و المان های مختلف به طراحی هر چه راحت تر صفحات وب سایت شما کمک می نماید. این صفحه ساز با پشتیبانی از قابلیت درگ اند در آپ در کنار بهره مندی از قابلیت استفاده از کد های کوتاه یکی از بهترین صفحه ساز ها به شمار می آید.
در مقابل قالب be نیز از یک صفحه ساز با نام مافین سه استفاده می کند که به مراتب سریع تر و ساده تر از ویژوال کامپوزر خدمات را ارائه می دهد. این صفحه ساز نیز دارای تنظیمات خاص خود بوده و می تواند خلاقیت شما را به چالش بکشد.
ساختار هر دو صفحه ساز و نوع کارکرد آن ها صد در صد متفاوت است. اما در نهایت می توان این نکته را ذکر نمود که صفحه ساز موجود در هر دو قالب از قدرت بالایی برای ساخت و طراحی صفحات مختلف بهره مند می باشند و انتخاب یکی از این دو قالب به عهده شما خواهد بود.

3. عناصر کاربردی برای ساخت صفحات

حضور بیش از 2 هزار عنصر و گزینه متفاوت در قالب آوادا باعث می شود تا این محصول طراحی یک وب سایت را برای شما راحت تر نماید. این عناصر المان و گزینه ها با حضور در تمامی بخش های قالب به شما اجازه می هند تا علاوه بر عوض کردن ظاهر وب سایت به شخصی سازی فوتر و هدر سایت خود نیز بپردازید.
از سوی دیگر قالب بی تم نیز دارای عناصر مختلفی می باشد که به کمک آن می توانید بخش های مختلف وب سایت را مطالبق میل خود تنظیم و طراحی نمایید. در این محصول علاوه بر عناصر معمول تعدادی تم متفاوت برای نحوه قرار گرفتن و نمایش سربرگ داخل تلفن همراه و دیگر سیستم ها نیز موجود می باشد، که به کمک آن می توانید سایت خود را بیش از پیش ریسپانسیو طراحی کنید.

4. تنظیمات پس زمینه

در قالب BE THEME این اجازه به شما داده می شود تا با استفاده از پس زمینه های ویدئویی به سایت خود طراوت بیشتری بخشیده و آن را خوش آب و رنگ تر نمایید، همچنین این محصول قابیلت پشتیبانی از پس زمینه های پارالکس را نیز دارا می باشد و به هنگام استفاده از اسلایدر و اسکرول می تواند تصاویر زیبایی را خلق نماید.
آوادا نیز از قابلیت های خاص خود در بخش تنظیمات پس زمینه برخوردار می باشد، به طوریکه این امکان را به شما می دهد تا در بخش های مختلف همچون هدر، فوتر و محتوا نیز پس زمینه های خود را نمایش دهید، همچنین امکان استفاده از پس زمینه در بخش ستون های کناری را نیز برای شما فراهم کرده است.

5. مگامنو های قدرتمند

مگا منوی حاضر در قالب betheme با طراحی جالب و زیبا و به لطف بهره مندی از قابلیت زیر منو سازی قدرتمند می تواند تعداد زیادی آیتم و لینک را در فضایی بسیار کوچک جای دهد. این مگا منو ها در سیستم های گسترده همچون وب سایت های فروشگاهی با دسته بندی های متنوع و محصولات زیاد کاربرد داشته و به بهبود دسترسی وب سایت برای کاربران کمک شایانی می نماید.
در مقابل قالب اوادا نیز دارای مگا منو پیشرفته اختصاصی آوادا می باشد که می تواند تا میزان 5 زیر منو را فرماندهی کند. همچنین به کمک مگا منوی موجود در آوادا شما می توانید محتوای یک منو را در یک الی شش بلوک به نمایش بگذارید،همچنین در این مگا منو به شما امکان ایجاد پس زمینه برای منو ها نیز داده می شود و می توانید میزان پهنا و یا عرض هر منو را به صورت دقیق تعیین نمایید.
امکان استفاده از آیکن و لیبل های مختلف در کنار قابلیت هایلایت کردن برخی از گزینه ها نیز دیگر قابلیت مگا منوی این قالب به شمار می آید.

 

اگر فکر می کنید موردی از مقایسه قالب آوادا و قالب betheme از قلم افتاده، حتما در تکمیل این محتوا ما را یاری کنید.

 نظرسنجی قالب اوادا و قالب be

مشارکت شما در این نظرسنجی به دیگر کاربران وردپرس در انتخاب محصول کمک می کند. ضمن اینکه ممنون میشویم دلایل انتخاب خود را هم برایمان کامنت کنید.

نکته: تنها یک بار می توانید رأی دهید.

[viewPoll poll_id=36]

زهرا غفاری
زهرا غفاری
مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک خوندم و 3 ساله که وردپرس و سئو کار می کنم.
مقالات مرتبط
بنر
دیلیت اکانت تلگرام؛ آموزش حذف اکانت تلگرام در یک دقیقه
به هر دلیل ممکن است که بخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، لازم است که اشاره کنم دلیت اکانت تلگرام کار بسیار راحتی است. به دو طریق می‌توان نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کرد. یکی از این روش‌ها که روش سریع و فوری است، از طریق وبسایت رسمی تلگرام انجام می‌گیرد.
بنر
4 روش تضمینی تغییر پسورد اینستاگرام
فراموش کردن رمز اینستاگرام یکی از مشکلات رایج کاربران است که در این مطلب به 4 روش رایج و تضمینی بازیابی پرداخته‌ایم. این تغییر رمز حتی در شرایطی که به رمز قبلی دسترسی ندارید هم کاربرد دارد.
بنر
نکات طلایی راهنمای خرید هاست برای وردپرس
با توجه به اهمیت هاست و تاثیری که بر روی امنیت و سرعت سایت دارد فاکتورهای مهم در راهنمای خرید هاست وردپرس را در ادامه بخوانید تا میزبانی وب معتبری برای سایتتان داشته باشید.
بنر
بهترین DNS های رایگان 2023
احتمالا شما هم از سرعت اینترنت شاکی هستید و اگر در مورد روش‌های بهبود آن جستجو کرده باشید، می‌بینید که تغییر DNS از ساده ترین راه حل هاست و با توجه به نیازتان به دنبال dns مخابرات، dns همراه اول یا DNS برای ps4 و پلی استیشن یا … هستید. ما در این مقاله بهترین DNS رایگان را برای شما عزیزان ...
1 دیدگاه
mitraaa
mitraaa
14 اسفند 1398 12:40

سلام ایا در سایتی که با قالب بی تم طراحی میشه نمیشه پست صوتی گذاشت؟

آیا مفید بود ؟
0