ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
طراحی سایت

طراحی سایت همکاری در فروش دیجی کالا

همکاری در فروش یک گزینه برای کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه است و خودتان بدون نیاز به دانش برنامه نویسی می توانید سایتتان را طراحی کنید مراحل طراحی سایت همکاری در فروش و ثبت رسانه تا انتخاب محصولات پرفروش در افلییت دیجی کالا را در این مقاله بخوانید.

12
02 آبان 1401
آخرین بروزرسانی: 17 اسفند 1402

سوالات پیرامون طراحی سایت همکاری در فروش دیجی کالا یکی از پرتکرارترین سوالاتی که برای ما ارسال شده و ما در این مطلب قصد داریم علاوه بر مراحل طراحی سایت به فرایند ثبت نام همکاری در فروش دیجی کالا، انتخاب محصولات پرفروش و راه های افزایش درآمد از طریق محصولات دارای کمیسیون بالا و پرطرفدار بپردازیم. بنابراین این یک آموزش کامل همکاری در فروش دیجی کالاست.

 طراحی سایت همکاری در فروش دیجی کالا و فرایند ثبت نام

در این آموزش از قالب وودمارت و افزونه دیجی کاوش برای اضافه کردن خودکار محصولات دیجی کالا به سایت وردپرسی خود استفاده می کنیم. بنابراین نیازی به درج دستی و فرایند زمانبر انتشار محصولات نداریم. در این ویدئوی 30 دقیقه ای، طراحی سایت همکاری در فروش دیجی کالا را به همراه نکات افزایش فروش آموزش داده ایم.

در سایت همکاری در فروش دیجی کالا چی بفروشیم؟

بنظر شما چه کالاهایی در دیجی‌کالا فروش بیشتری دارند و آیا هر کالایی که فروش بیشتری دارد مناسبترین گزینه برای همکاری در فروش است؟ این بخش از آموزش راه اندازی سایت همکاری در فروش دیجی کالا یکی از مهمترین تصمیاتی است که قبل از طراحی سایت باید بگیرید. این مرحله استراتژی شما را برای طراحی سایت و تبلیغات تعیین می کند.

شرایط زیر را درنظر بگیرید:

  • پورسانت کالاهای پرفروش موردنظر صفر نباشد.
  • تنوع محصولات در زیر دسته های مورد نظر به قدری زیاد باشد که با کلمات کلیدی جانبی و زیر دسته های آن در گوگل رتبه بالایی کسب کنید. علاوه بر این ارائه لینک محصولات سایت در کانال های ارتباطی از قبیل تلگرام و اینستاگرام نیز می تواند به بیشتر دیده شدن سایت شما کمک کند و آمار فروش محصولات را بالا برد.

دسته محصولات پرفروش دیجی کالا در تصویر زیر نمایش داده شده است.

در سال ۹۸، کاربران دیجی‌کالا بیش از ۲۵ میلیون بار در جست‌وجوی گوشی‌های موبایل روی این پلتفرم بودند. موبایل بیشتر از هر کالای دیگری جست‌وجو شده و کالای دوم که هدفون، هدست و هندزفری است؛ با فاصله بسیار زیادی، نزدیک به ۶ میلیون بار جست‌وجو شده است.

با اینحال اگر فکر می کنید دسته موبایل و سوپر مارکت گزینه مناسبی برای همکاری در فروش دیجی کالاست کاملا در اشتباهید. این دسته پورسانت 0% دارد و مهمترین نکته در هدف قرار دادن محصولات مورد نظر برای طراحی سایت همکاری در فروش دیجی کالا درنظر گرفتن کمیسیون است.

پورسانت و کمیسیون دریافتی در سایت همکاری در فروش دیجی کالا ما چقدر می شود؟

یک نگاه کلی به کالاهای پرطرفدار و کمیسیون افیلیت digikala داشته باشید. برای پیدا کردن پورسانت هر دسته محصول دیجی کالا؛ وارد پنل همکاری در فروش خود شده سپس در منوی تعرفه و کمیسیون می توانید درصد فروش را مشاهده کنید.

توجه: در تصویر این درصدها نمایش داده شده اما دقت کنید ممکن است هر چند ماه یکبار این درصدها تغییر کنند بنابراین در فرایند راه اندازی سایت همکاری در فروش دیجی کالا و توسعه آن همیشه این نکته را بخاطر داشته باشید.

درصد کمیسیون محصولات دیجی کالا بدر تصمیم گیری طراحی سایت همکاری در فروش

میزان درآمد همکاری در فروش دیجی کالا ما چقدر است؟

در ابتدا باید بیان کنیم که کمیسیون همکاری در فروش در دیجی کالا برای همه افراد یکسان نیست  این درصد پروسانت بر اساس میزان فعالیت کاربر در سه دسته برنزی، نقره‌ای و طلایی تقسیم بندی می شود.

  • سطح برنزی: شما بلافاصله پس از ثبت نام در سیستم همکاری در فروش و شروع کارتان در دسته برنزی قرار می‌گیرید. در این سطح شما مقدار پورسانت پایه‌ در منوی تعرفه و کمیسیون دریافت می‌کنید.
  • سطح نقره‌ای: زمانیکه تعداد سفارش‌های شما در ماه ۷۰۰ سفارش و بیشتر بشود شما به یک کاربر نقره‌ای تبدیل می شوید. در این سطح پورسانت کاربران در هر دسته حدود 2% افزایش پیدا می کند.
  • سطح طلایی: اگر بتوانید تعداد ۱۷۰۰ فروش در ماه را ثبت کنید به سطح طلایی می رسید و 4% از کمیسیون پایه بیشتر دریافت خواهید کرد. این سطح بالاترین سطح همکاری در فروش دیجی کالاست.

این ترفند باعث شده بازاریابان به فعالیت بیشتر ترغیب شوند و درآمد طراحان سایت افیلیت دیجی کالا در یک بازه زمانی چندماهه قابل قبول باشد. درنظر بگیرید یک نفر از طریق لینک شما، یک کالا به مبلغ 3 میلیون تومان را خریداری می‌کند، اگر در دسته طلایی باشید، درآمد همکاری در فروش شما، 7% است، پس پورسانت شما 280 هزار تومان می‌شود. با درنظر گرفتن یک میانگین از قیمت کالاهای قرار داده در سایت و تعداد سفارشات تخمینی می توانید یک درآمد حدسی از آینده طراحی سایت همکاری در فروش دیجی کالای خود داشته باشید.

شرایط پرداخت کمیسیون سایت همکاری در فروش دیجی کالا

اگر موجودی حساب شما در بخش درآمدهای پنل کاربری حداقل برابر 200000 تومان باشد سپس درخواست تسویه حساب را ارسال می کنید.

معایت همکاری در فروش Digikala

در کنار مزایای گفته شده سیستم همکاری در فروش دیجی کالا دارای ایراداتی است از جمله معایب همکاری در فروش دیجی کالا شامل موارد زیر است:

  • صفر شدن پورسانت در صورت ثبت تخفیف بیشتر از کمیسیون
  • گرفتن مالیات در زمان تسویه حساب
  • تسویه حساب در شرایط موجودی بیش از 200000

روش های افزایش درآمد همکاری در فروش دیجی کالا

در ویدئویی که گذشت پیدا کردن راه های افزایش درآمد همکاری در فروش از هدف قرار دادن محصول پرفروش و پر تقاضا، محصولات با کمیسیون بالا، تعریف دسته و زیر دسته های جدید بر اساس ترندهای سرچ کاربران دیجی کالا بیان شد. اما می توان بعد از گذشت مدتی از درآمد و پورسانت این سیستم افیلیت چشم پوشی کرد و فروشگاه آنلاین شخصی خود را طراحی کنیم.

بعد از گذشت چند ماه و اضافه شدن محصولات متنوع به سایت، دسته محصولات پرطرفدار را پیدا کردید و احتمالا صفحات دسته و تگ شما در گوگل رتبه بالایی کسب کرده و سود حاصل از این صفحات ارزشمند و فروش محصولات را به صورت تمام و کمال برای خودتان استفاده کنید.

نگران نباشید اگر هیچ دانشی در مورد طراحی سایت و وردپرس ندارید مجموعه ویدئوهای زیر می تواند به طراحی یک سایت استاندارد، سئو فرندلی و امن به شما کمک کند.

  • آموزش وردپرس رایگان: در این مجموعه ویدئوها صفر تا صد کار با وردپرس و تمام نیازمندی های طراحی یک وب سایت فروشگاهی را یاد میگیرید.
  • آموزش سرچ کنسول: پیدا کردن بهترین فرصت برای انتخاب کلمات کلیدی سایت تان با این ابزار رایگان گوگل انجام دهید.
  • آموزش سئو وردپرس: گوگل یکی از کانال های جذب مشتری جدید است که هزینه بسیار پائینی نسبت به سایر روش های مارکتینگ دارد.
  • امنیت سایت وردپرس: ار قصد دارید سایت شما جزو 90% سایت هایی ک هک می شوند نباشد مطالعه این مطلب به شما توصیه می شود.

اگر یک سایت فروشگاهی دارید، شما هم می توانید یک سایت همکاری در فروش داشته باشید به عنوان مثال اگر یک سایت فروشگاهی با وردپرس دارید با نصب افزونه Ultimate Affiliate Pro می‌ توانید از سیستم افیلیت برای افزایش فروش راه اندازی کنید.

اگر امکان طراحی سایت ندارید راهکار جایگزین آن، همکاری در فروش دیجی کالا از طریق اینستاگرام است که مفصلا از مراحل عضویت تا درج محصول آموزش داده شده است. شما تجربه ای از همکاری در فروش درآمد آن دارید؟ کدام سایت را ترجیح می دهید؟

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
بنر
آموزش طراحی سایت فیلم و سریال
افراد زیادی روزانه به صورت روتین فیلم و سریال می بینند این یعنی فرصت درآمد از گروه زیادی از مشتریان! شما هم می توانید به راحتی سایت دانلود فیلم و سریال داشته باشید در این مقاله نحوه طراحی سایت فیلم و سریال را به صورت مرحله به مرحله با قالب سینما آموزش دهیم.
بنر
طراحی سایت همکاری در فروش دیجی کالا
همکاری در فروش یک گزینه برای کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه است و خودتان بدون نیاز به دانش برنامه نویسی می توانید سایتتان را طراحی کنید مراحل طراحی سایت همکاری در فروش و ثبت رسانه تا انتخاب محصولات پرفروش در افلییت دیجی کالا را در این مقاله بخوانید.
بنر
آموزش طراحی سایت مشابه دیجی کالا
اگر میخواهید با مراحل طراحی سایت مشابه دیجی کالا آشنا شوید تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا یک سایت حرفه ای با امکانات متنوع را خودتان طراحی و راه اندازی کننید.
بنر
آموزش طراحی سایت قسطی
اگر قصد طراحی سایت قسطی و فراهم کردن فروش قسطی را دارید در ادامه نحوه طراحی سایت فروش اقساطی را آموزش می دهیم.
12 دیدگاه
safieh
safieh
19 شهریور 1402 00:24

سلام وقتتون بخیر
من تازه شروع کردم به یادگیری
سوالم اینه که آیا امکان داره چندتا سایت رو برای مشارکت در فروش به صورت همزمان داشته باشیم. منظورم اینه که یک سایت داشته باشیم و توش از سایت دیجی کالا و چند سایت دیگه همزمان لینک مشارکت در فروش درج کنیم

آیا مفید بود ؟
0
athar
athar
26 مرداد 1402 08:02

با سلام و عرض ادب سرکار خانم حیدری چندتا سوال داشتم از خدمتتون اول اینکه برای همکاری در فروش دیجی کالا شما چه قالبی پیشنهاد میکنید؟ دوم اینکه این مبلغ سایتها که میانگین زیر یک میلیون هستن چه فرقی با سایتهای چند ده میلیونی دارن؟ و سوم هزینه هاست و دامنه جداست؟ ممنون از راهنمایی تون

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
26 مرداد 1402 14:08

سلام اطهر جان
- بنظر من می‌تونید قالبی رو انتخاب کنید که کاملا شبیه دیجی کالا باشه و کاربر شما بعد از کلیک روی آدرس صفحه در گوگل متوجه تغییر ظاهر نشه و تصور کنه در سایت دیجی کالاست یا حداقل تفاوت زیادی نبینه و بعد از کلیک روی دکمه خرید به صفحه محصول دیجی کالا بره.
تصور کنید عنوان محصول شما در گوگل "خرید تینت لب دیجی کالا" باشه. خیلی از کاربرها متوجه نمی‌شن این سایت شماست و دیجی کالا نیست چون در نهایت خرید از دیجی کالا اتفاق می‌افته.
- در صورتیکه منظور شما از مبلغ سایت، تعرفه طراحی سایت است باید عرض کنم که، بسته به پلتفرم، استفاده از قالب اختصاصی یا اورجینال یا حتی تعرفه دلخواهی که خودشون درنظر گرفتن این اختلاف قیمت رو میبنید. شما برای تصمیم نهایی باید امکانات و جزئیات رو از طراح سایت سوال کنید (هرچند توصیه میکنم خودتون سایتتون رو راه اندازی کنید و از همین قالب های حرفه‌ای دیجی کالا استفاده کنید).
- بله، دامنه IR حدود 30 هزار تومان و قیمت هاست از 500 هزار تومان تا 1200 هزارتومان می تونه متغیر و متناسب کار شما باشه.
توصیه میکنم ویدئوی خرید هاست و دامنه در آموزش هیرو وردپرس رو ببینید، خیلی از سوالتتون در مورد هاست و دامنه رو پاسخ داده.
اگر باز هم سوالی بود مطرح کنید سعی میکنم در اسرع وقت پاسختون رو ارسال کنم.

آیا مفید بود ؟
hamed1372
hamed1372
06 مرداد 1402 18:58

سلام من میخواستم یک وبلاگ درست کنم بدون ووکامرس یعنی محصول را معرفی کنم بعد لینک بدم.توی تنظیمات دی جی کاوش چجوری تنظیمش کنم.؟
یک قسمتی توی دی جی کاوش است که توشته:
نوع درون ریزی محصول در سایت: ووکامرس نوشته
آیا برای وبلاگم که افرونه ووکامرس نداره و میخوام وبلاگی باشه باید نوشته را بزنم یا ربطی نداره

ممنون میشم برای وبلاگ هایی که فروشگاهی نیستن توضیح دهید

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
07 مرداد 1402 09:23

سلام حامد عزیز
نیازی نیست برای وبلاگ، محصولات رو درون ریزی کنید. شما کافیه بنر یا تبلیغتون رو همراه با لینک افیلیت خودتون در مقاله درج کنید. بعد از اون در پنل همکاری در فروش دیجی کالاتون می‌تونید گزارش خرید و کلیک‌هاتون رو ببینید.

آیا مفید بود ؟
alirezajava
alirezajava
08 اسفند 1401 00:36

سلام تشکر بابت آموزش خوبتون
به نظر شما برای شروع راه اندازی فروشگاه آنلاین شخصی مناسب هست یا مشارکت در فروش؟
و آیا از طریق کانال پیام رسان مانند ایتا هم امکان مشارکت در فروش بدون داشتن وب سایت امکان پذیرست؟

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
08 اسفند 1401 10:21

سلام علیرضای عزیز
خوشحالم که مفید بوده. خوبی افیلیت شناختی هست که نسبت به محصولات مارکتهای بزرگ بدست میاری و اینکه نیازی نیست حتما همون اول کار درگیر خرید محصول و انبار و پست بشی. اما اگر بودجه و شناخت محصولات و بازار رو داری بهتره محصولات خودت رو در فروشگاه بزاری و سود بیشتری هم قطعا داری.
ببین بزار اینطور بهت توضیح بدم؛ من بین چند دسته محصول و میزان فروش و تقاضاشون و حتی رقابتشون در گوگل شک دارم. سایت افیلیت بهم کمک میکنه بعد از مثلا 3 ماه داده های سرچ کنسول و پنل مثلا دیجی کالام رو بررسی کنم بعد تصمیم بگیریم تو کدوم بخش فروش محصول وارد بشم. واقعا پیشنهاد نمیدم همیشه روی همکاری در فروش محصولات فیزیکی کار کنید چون در ایران حاشیه سود کمی داره ولی محصولات مجازی (هاستها، آنتی ویروس ها و سایر لایسنس ها) و نمایندگی های اونها معمولا سود خوبی دارن.
در مورد سوال دوم: اره هیچ محدودیتی نداره شما باید لینک همکاری در فروشت رو در هر کانال پر بازدیدی که داری قرار بدی، از روی ساختار ادرس ارسالیت متوجه میشن لینک از شما بوده و مبلغ فروش به حساب کاربریت واریز میشه. مثلا دیجی کالا خودش برای سوشالها لینک جداگانه برات میسازه.

آیا مفید بود ؟
donya_d
donya_d
22 تیر 1402 17:55

سلام من خیلی نیاز دارم که کار انلاین داشته باشم و سرمایه اولیه نداشته باشه مثلا ادمینی چیکار کنم ؟

آیا مفید بود ؟
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
09 اسفند 1401 09:27

خواهش میکنم. پس میتونی سمت بقیه سایتهای افیلیتی برید که حاشیه سود خوبی دارن و از سود بدست اومده فروشگاه خودتون رو راه اندازی کنید. هیچ کاری به سادگی نیست و نیازداره زمان براش بزاری؛ افیلیت سایتهای هاستینگ با مقالات تاپی که رتبه دارن درامد خوبی دارن (تخفیف های دوره ای شون رو هم میتونی رصد کنی و در کانالهات اطلاع رسانی کنی و ...) یا سایتهای موزیک و ویدئو درامد تبلیغات نسبتا خوبی دارن.
اما در مورد راه اندازی سایت خودت اینو درنظر داشته باش که خیلی از افرادی که فروشگاه فیزیکی دارن به سمت فروشگاه انلاین هم رفتن و بقیه افرادی که این فروشگاه فیزیکی رو ندارن مثل خودت چالش انتخاب محصول رو دارن. یه نکته که میتونه بهت کمک کنه اینه که؛ توی چه حوزه ای تخصص داری که میتونی برای محصولاتت نقد و بررسی خوب بنویسی و حتی پشتیبانی خوبی ارائه کنی و باز گذشته از علاقه یا نخصصت در یه حوزه باید هزینه (از پست تا انبار و بسته بندی) رو از درامد کم کنی ببینی حاشیه سودت می ارزه برات یا نه، بعد سمت اون محصولات برو.
آموزش استور وردپرس رو ببین خیلی از چالشهای سایتهای فروشگاهی رو پوشش دادیم.
امیدوارم چند وقت بعد خبر راه اندازی فروشگاه انلایت رو اطلاع بدی.

آیا مفید بود ؟
hasti520
hasti520
06 اسفند 1401 17:52

سلام وقت بخیر لطفا میشه راهنمایی کنید برای طراحی سایت همکاری در فروش از چه منابع اموزشی میتونم استفاده کنم

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
07 اسفند 1401 09:06

سلام هستی عزیز
یه نکته رو اول کار بهتون بگم؛ درامد از همکاری در فروش فقط با طراحی سایت امکانپذیر نیست و در واقع یک فرایند داره.
- ببینید اول برای به درامد رسیدن بهتره به پورسانت سایتهای همکاری در فروش دقت کنید و حوزه فروشتون رو انتخاب کنید (محصولات مجازی یا فیزیکی).
- بعدش بهترین افزونه های همکاری در فروش (برای سایتی که مورد نظرتون هست) رو پیدا کنید و به سراغ اموزش کار با اونها برید. بعنوان مثال برای افیلیت سایت دیجی کالا، افزونه دیجی کاوش یک پلاگین کامل و کاربردی هستش.
- بعد طراحی سایت وردپرسی رو شروع کنید و در نهایت سئو و راهکارهای افزایش درامد از طریق همکاری در فروش رو سرچ کنید.
- ما طراحی سایت همکاری در فروش دیجی کالا رو در بلاگ راست چین داریم و با توجه به اینکه با یجی کاوش اون رو اموزش دادیم و این افزونه می تونه برای چندتا سایت دیگه هم کار کنه، احتمالا بدردتون میخوره.
اگر سوال دیگه ای داشتی همینجا بپرس

آیا مفید بود ؟