ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
اخبار

در خانه بمانیم و کسب درآمد کنیم…

روزهای آخر هر سال برای ما ایرانی ها مساوی بود با بازار گردی و رونق بسیاری از کسب و کارها بخاطر نزدیک شدن سال نو. اما امسال متفاوت است. کرونا ویروس به صورت اپیدمی وارد ایران هم شد. برای جلوگیری از گسترش شیوع آن، بسیاری از ما مجبوریم در خانه بمانیم. اما واقعا کار سختی است. چطور می توانیم این روزهای کسالت بار که به مشاغلمان هم ضربه زده جبران کنیم؟ خب راه های زیادی برای سرگرمی در منزل هست. فعالیت هایی مثل ورزش کردن، یادیگری مهارت جدید یا حتی کسب درآمد در منزل.

3
15 اسفند 1398
آخرین بروزرسانی: 20 اسفند 1402

کسب درآمد نکته مهمی برای این روزهاست. چون بسیاری از کسب و کارهای سنتی بابت همین مسأله خسارت زیادی تحمل می کنند. بازار شب عید برای این افراد تقریبا از دست رفته. اما راه حلی وجود دارد که می توانید به کسب و کارتان رونق دهید و بازار بزرگ تری تجربه کنید. اگر بازاری هستید و دوست دارید هر چه زودتر این روش را امتحان کنید، بخش چطور در خانه کسب درآمد کنیم را برسی کنید. خبر هیجان انگیزی داریم.

سرگرمی در منزل

سرگرمی های مفید در این روزهای پر التهاب و نگرانی از کرونا ویروس ، چند مزیت دارند. اول اینکه سطح استرس و اضطراب شما را کم کرده و همین مسأله سیستم ایمنی را پایدار نگه می دارد. از طرف دیگر، باعث بهبود کیفیت زندگیتان می شود؛ احساس مفیدی بودن می کنید؛ خلاقیت را شکوفا می کند و ذهن را فعال نگه می دارد. پس می بینید که علاوه بر لذت از این اوقات اجباری ماندن در خانه، حتی می توانید تجربه ای جدید هم از نحوه زندگی بدست آورید.

به نظر شما چند نوع از بهترین سرگرمی های مفید در این روزها به کارمان می آید؟ بیایید مروری داشته باشیم.

ورزش کنید

ورزش کردن یکی از بهترین فعالیت های هر فردی است. بخصوص در این ایام که بدن نیازمند آمادگی بیشتر سیستم ایمنی در برابر کرونا ویروس است. اما با توجه به اینکه مجبوریم برای تماس کمتر با افراد در منزل بمانیم، انتخاب ها کمی محدود تر می شود. یوگا و مدیتیشن، نرمش و شطرنج ابزار خاصی نیاز ندارند. بنابراین به راحتی در منزل قابل انجام هستند و از بهترین سرگرمی های مفید محسوب می شوند.

یوگا و مدیتیشن گزینه هایی هستند که کمک می کنند، استرس کم تر، فشار خون پایین تر و سیستم ایمنی قوی تری داشته باشیم. فقط کافی است روزی 10 الی 15 دقیقه زمان صرف کنید تا اثر آن را ببینید. حتی متوجه می شوید که تمرکز بیشتری هم پس از یوگا خواهید داشت.

نرمش های کششی هم البته از ضروریات این ایام هستند. کافی است در اینترنت عبارت نرمش در منزل را جستجو کنید. البته اگر شما هم به خاطر کرونا ویروس، مجبور به دورکاری شده اید، نرمش های محل کار را فراموش نکنید. چون حتی اگر پیش از این، برای روزانه برای فعالیت های روزمره و رفت و آمد به محل کار، کمی پیاده روی داشتید، الان نمی توانید از منزل خارج شوید.

شطرنج دیگر ورزشی است که در همه خانه ها طرفدار دارد. بخصوص اینکه همه افراد خانواده به دنبال سرگرمی در منزل می گردند. شاید شطرنج در ظاهر دو نفره باشد، اما می توانید خلاقیت به خرج دهید و آن را به صورت گروهی هم اجرا کنید.

یادگیری مهارت جدید یا توسعه آن

یادگیری مهارت های جدید به ما کمک می کند احساس مفید تری داشته باشیم. ضمن اینکه سرگرمی بسیار خوبی است. شاید فرصتی که مدت ها به دنبالش بوده اید، همین امروز است. اگر دنبال این بوده اید که مهارت شغلی خاصی را توسعه دهید، زبان جدید یاد بگیرید یا در یک دوره شرکت کنید، چه بهتر از این زمان که اجبار به ماندن در منزل دارید. حتی افراد شاغل که دورکاری می کنند هم شامل این مسأله هستند، چرا که زمان رفت و آمد به محل کار را می توانند ذخیره کنند.

زبان خارجی بیاموزید | سرگرمی در منزل

تسلط به زبان های خارجی، برای هر فردی در زمانه حال، ضروری است. یادگیری زبان دریچه ای جدید به رویتان باز می کند که احتمالا تا دیروز حتی نمی توانستید به آن نگاه کنید. دوره های آنلاین زبان در اینترنت بسیار زیاد هستند. با هر سطحی و هر قیمتی که مد نظر شما باشد. علاوه بر آن، به کمک این مهارت، می توانید به روز ترین اطلاعات را در کم ترین زمان بررسی کرده و همیشه آپدیت باشید. از مزایای دیگر این سرگرمی در منزل:

  • ذهن را هشیار تر می کند؛
  • فرصت های شغلی بهتر و بیشتری برایتان فراهم می شود؛
  • سفر کردن آسان تر می شود؛
  • تحصیل در برترین مدرسه ها و دانشگاه های جهان؛
  • نویسنده بهتری خواهید شد؛
  • لذت بردن از ادبیات کلاسیک و فیلم ها به زبان اصلی؛
    افزایش تمرکز و
  • آمادگی بیشتر برای یادگیری اصطلاحات روزمره.

در کلاس های آنلاین شرکت کنید

وب سایت هایی که برگزاری کلاس آنلاین اقدام می کنند، این روزها بسیار زیاد شده اند. از برگزاری یک دوره مفصل و طولانی از یک مهارت تا کلاس ها و وبینار هایی که در یک جلسه چند ساعته یک مبحث تخصصی را برگزار می کند. این همان فرصتی است که احتمالا تعداد زیادی از شما کاربران خوب راست چین به دنبالش بودید.

برای مثال نمونه از این مجموعه‌ها راست چین آکادمی است که با استفاده از دوره‌های این مجموعه می‌توانید تخصص خود را ارتقا داده و از آن درآمد کسب کنید، نمونه‌ای از دوره‌های این مجموعه که بنده نیز آن را پیشنهاد می‌کنم دوره برنامه نویسی ری اکت است.

مطالعه کنید | سرگرمی در منزل

اگر شما هم مثل من، لیست بلند بالا از کتاب هایی که می خواهید بخوانید دارید، حالا وقت آن است. کتاب خواندن حقیقتا یکی از بهترین سرگرمی های مفید است. لذتی که از مطالعه به دست می آورید، قابل مقایسه با هیچ تجربه ای نیست. اما شاید در این روزهای ملتهب از کرونا، افزایش تمرکز و آرامش ناشی از کتاب خواندن، بهترین مزیت آن باشد.

کرونا با خودش سختی های زیادی آورد؛ اما برخی مواقع هم نکاتی را به ما یادآوری کرد که همیشه بی اهمیت تلقی می کردیم یا شاید به دنبال فرصتی مناسب برای آن بودیم و این فرصت هیچ وقت دست نداد. یکی از آن ها، تجربه کسب و کار آنلاین است. بین شما که این مقاله را می خوانید، افراد زیادی هستند که به دلایلی مثل هزینه های بالا، مهارت نداشتن در زبان های برنامه نویسی و … این کار را انجام نداده اند.

البته کسب در آمد در منزل شاخه های بسیار زیاد و مختلفی دارد. حالا چطور در خانه کسب درآمد کنیم ؟ اغلب این موارد نیاز به هزینه و سرمایه گذاری ناچیزی دارد. مثل تولید محتوا به صورت فریلنسری، فروش آنلاین محصولات فیزیکی و دیجیتال، بازاریابی تلفنی، ایجاد دوره های آنلاین و فروش آن ها، خیاطی ، ایجاد سایت های عضویت با پرداخت هزینه، ایجاد سایت های دایرکتوری و …

خبر خوش اینجاست که شما بسته به مهارت هایی که دارید، به راحتی می توانید همه یا بخشی از خدماتی که در کسب و کارهای سنتی خود ارائه می دادید، به صورت آنلاین عرضه کنید. به این صورت بازار شب عید را از دست نمی دهید و مهم تر از همه، با بازار بسیار بزرگ تر و مشتریان بیشتری روبرو خواهید بود. پس نفع اقتصادی بیشتری هم خواهید داشت.

راست چین به همین منظور، منتخبی از محصولات مرتبط با کسب و کارهای آنلاین را با 50 درصد تخفیف در این روزها به شما هدیه می دهد تا بتوانید از مزایای کسب و کار آنلاین در منزل بدون نیاز به کدنویسی بهره مند شوید.

محصولاتی که در صفحه کسب درآمد در منزل عرضه می شوند

 

قالب Turitor

پوسته ای تخصصی برای ساخت وب سایت آموزش آنلاین در وردپرس. با قالب Turitor افزونه المنتور و المنت کیت لایت طراحی شده که به سادگی می توان محتوا را تغییر داد.

قالب Kartpul

بهترین سرگرمی های مفید

قالب کارتپول یک پوسته فروشگاهی چندمنظوره است که هر فروشگاه آنلاینی را می توانید با 10 دموی متفاوت آن ایجاد کنید. ضمنا نصب رایگان نیز از ویژگی های kartpul است.

قالب Buzz Stone

کسب درآمد در منزل با وردپرس

یک قالب خبری شیک وردپرس با 10 صفحه اصلی متفاوت، افزونه های ویژوال کامپوزر، روولوشن اسلایدر ، فروشگاه حرفه ای وردپرس و البته نصب رایگان گزینه ای مناسب برای علاقمندان به حوزه خبر.

قالب Medio

سرگرمی در منزل با ایجاد کسب و کار آنلاین

یک قالب وردپرس با طراحی مدرن برای راه اندازی هر نوع سایت پزشکی، دارای افزونه ویژوال کامپوزر، 20+ برگه طراحی شده، جداول قیمت گذاری
و مستندات قیمت گذاری

قالب Delaware

چطور در خانه کسب درآمد کنیم | کسب درآمد با وردپرس

قالب شرکتی فروشگاهی مناسب برای شرکت های حرفه ای به همراه افزونه های صفحه ساز محبوب ویژوآل کامپوزر، فروشگاه ساز محبوب ووکامرس، فرم تماس 7، میل چیمپ، روولوشن اسلایدر، مترجم WPML و …

افزونه Youzer

بهترین سرگرمی های مفید | ساخت سایت با قالب وردپرس

افزونه پروفایل کاربری حرفه ای
قابلیت ورود با شبکه های اجتماعی مطرح همچون فیسبوک ، توییتر ، گوگل پلاس و ..
سیستم تشخیص ربات از انسان

افزونه UpdraftPlus Premium

بهترین سرگرمی های مفید
محبوب ترین افزونه بک آپ وردپرس در دنیا با قابلیت  بک آپ گیری خودکار انتقال سایت و بازگردانی آن.

افزونه Interlinks Manager

  • تحلیل پیشرفت لینک های سایت
  • سیستم پیشنهاد دهنده کلمات کلیدی
  • تولید خودکار کلمات کلیدی
  • بهبود فوق العاده لینک سازی داخلی و …
افزونه Scrapes

افزونه وردپرس ربات نویسنده که به آسانی می توانید مطالب هر سایتی را به وردپرس خود منتقل کنید.
سازگار با قالب های مختلف و انتقال به صورت سریالی، تکی یا خوراک

 

 

افزونه yoast seo

محبوب ترین افزونه سئو وردپرس، آپدیت مستقیم از پیشخوان سایت شما،
بهینه سازی با استفاده از چراغ راهنما به صورت گام به گام در تمامی صفحات سایت

قالب Zella

در خانه بمانیم و کسب درآمد کنیم

قالب فروشگاهی وردپرس زلا
طراحی کامل با Ajax و فیلتر محصولات ویژه، بینهایت رنگ و مدیریت حرفه ای
صفحه ساز ویژوال کامپوزر و روولوشن اسلایدر
دارای امکان خرید سریع محصول، ارسال ایمیل در صورت موجود شدن محصول در انبار، 8صفحه نخست زیبا، متفاوت و جذاب

زهرا غفاری
زهرا غفاری
مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک خوندم و 3 ساله که وردپرس و سئو کار می کنم.
مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
3 دیدگاه
Pejman Moazemi
Pejman Moazemi
20 اسفند 1398 22:47

با عرض سلام .
کد های تخفیفی نوروزی آیا برای امسال دارید ؟
اگر دارید از چه زمانی داخل سایت قرار میگیرد ؟
من 2 عدد قالب و 24 عدد افزونه مد نظر دارم که هیچکدام در محصولات بالا نبود و بی صبرانه منتظر کد های تخفیف کلی هستم چون واقعا هزینه سنگینی پیش رو دارم .

آیا مفید بود ؟
0
فاطمه صالح نیا
فاطمه صالح نیا
21 اسفند 1398 01:56

باسلام و عرض ادب،
چنانچه جشنواره دیگری در پیش رو باشد، مورد زودتر در شبکه های اجتماعی راست چین به اطلاع کاربران خواهد رسید.

باتشکر
کارشناس پشتیبانی راست چین

آیا مفید بود ؟
مهدی زنگنه
مهدی زنگنه
16 اسفند 1398 13:37

سلام وقت بخیر

لطف میکنید اگر یک قالب فروش فایل هم در این طرح قرار بدید با تشکر

آیا مفید بود ؟
0