ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
مجموعه مقالات وردپرس

افزونه های رایگان وردپرس به همراه لینک دانلود

بسیاری از کاربران وردپرس به دنبال افزونه های رایگان وردپرس هستند تا بتوانند با کمترین هزینه سایت خود را طراحی کنند. ما در این مقاله لیستی از بهترین افزونه های رایگان وردپرس را به همراه لینک دانلود ارایه می‌دهیم تا در صورت نیاز از آن ها استفاده کنید.

2
26 خرداد 1401
آخرین بروزرسانی: 05 فروردین 1403

قصد دارید وب سایت وردپرسی خود را با “کمترین هزینه” ممکن طراحی و راه اندازی کنید؟ بدنبال بهترین افزونه‌ های رایگان وردپرس برای طراحی سایت شخصی خود هستید، اما نمی دانید این افزونه‌‌ها کدامند؟ تعداد افزونه‌ های رایگان وردپرس موجود در مخزن 59,454 است. این پلاگین‌ها کاربردهای مختلف و متفاوتی دارند و همه هم مفید نیستند، برای اینکه در دنیای وسیع پلاگین‌های رایگان گم نشوید، برای شما لیستی از بهترین پلاگین‌های رایگان وردپرس را آماده کردیم. همراه ما باشید.

بهترین افزونه صفحه ساز رایگان

هدف هر وبمستری، جذب و ماندگاری مخاطبین در سایت است، یکی از روش‌های ماندگاری کاربران، ظاهر زیبا و طراحی منحصر بفردی است که در سایت می‌بیند. وردپرس با استفاده از افزونه‌‌های صفحه ساز این امکان را برای وبمستران فراهم کرده که بتوانند بهترین صفحات را در سایت طراحی کنند. بهترین افزونه‌‌های صفحه ساز رایگان عبارتند از:

  • افزونه المنتور

به جرأت می‌توان گفت که المنتور (Elementor)، بهترین افزونه صفحه ساز وردپرس است. دلیل این پیشتازی، سادگی کار با وجود داشتن المان و سکشن‌های زیاد، دارا بودن قابلیت Drag and drop و وجود دو نسخه رایگان و پولی آن است. درست است که در نسخه پولی المنتور قابلیت‌های بیشتری وجود دارد، اما کافی است که یکبار از “نسخه رایگان” المنتور استفاده کنید تا از امکانات آن شگفت زده شوید.

افزونه صفحه ساز المنتور با دارا بودن المان‌های مختلف کار شما برای طراحی سایت و ساخت صفحات را آسان می‌کند و با توجه به اینکه نیاز به دانش برنامه نویسی ندارید به سرعت می‌توانید صفحات دلخواه تان را بسازید، کافیست المان‌های مورد نظر را به سایت اضافه کنید در آموزش المنتور جزئیات کار با این المان‌ها را آموزش داده ایم.

المنتور صفحه ساز رایگان

دانلود نسخه رایگان المنتور  افزونه Elementor

  • افزونه Beaver Builder

چه مبتدی باشید چه حرفه ای، بیور بیلدر هم می‌تواند انتخاب بسیار عالی برای شما باشد. در این پلاگین نیازی به نوشتن کدهای گیج کننده html ندارید، Beaver Builder یکی از بهترین افزونه‌‌‎های رایگان وردپرس است که امکانات زیر را دارد:

  • دارای پس زمینه عکس، رنگ و ویدئو
  • قابل ویرایش برای انواع صفحه نمایش
  • قابلیت افزودن کلاس‌ها و شناسه‌های CSS
  • دارای ویجت‌ها و کدهای کوتاه وردپرس
  • سازگار با انواع صفحات و پست‌های سفارشی

افزونه صفحه ساز رایگان Beaver Builder

دانلود نسخه رایگان Beaver Builder 

بهترین افزونه رایگان فرم ساز 

افزونه‌‌های فرم ساز کمک زیادی در پیشبرد اهداف مارکتینگی شما دارد. اگر قصد دارید برای کلیه کاربرانتان ایمیل ارسال کنید، ابتدا باید به نحوی ایمیل را از آن‌ها دریافت کرده باشید. بطور کلی فرم سازها برای اهداف مختلفی مانند ایجاد فرم‌های استخدامی، فرم‌های رزرو و نوبت دهی، فرم تماس با سایت و … استفاده می‌شوند. بهترین پلاگین های فرم ساز موجود در مخزن وردپرس را در ادامه معرفی می‌کنیم:

  • افزونه Wpform

معروف ترین افزونه رایگان فرم ساز تماس، wpform است. این فرم ساز در دو نسخه رایگان و پولی عرضه می‌شود. کار با این فرم ساز، بسیار آسان است. در نسخه رایگان wpform شما می‌توانید با قابلیت کشیدن و رها کردن (Drag and drop ) ساخت فرم تماس خود را به اتمام برسانید. در این نسخه می‌توانید بدون هیچ محدودیتی فرم تماس از جمله فیلدهای اصلی فرم، ری‌ کپچا (reCAPTCHA) برای محافظت از هرزنامه، اعلان‌های ایمیلو صفحه تشکر خود را طراحی کنید؛ اما در نسخه پولی wpform شما این امکان را خواهید داشت که هر نوع فرمی مانند فرم‌های چند صفحه ای، فرم‌های پرداخت، فرم‌های سفارش، فرم‌های اشتراک ایمیل و موارد دیگر را بسازید.

افزونه فرم ساز wpforms

دانلود نسخه رایگان wpform  دانلود نسخه پرمیوم wpform 

  • افزونه فرم تماس 7

یکی از پرطرفدارترین افزونه های رایگان وردپرس، با بیش از 5 میلیون نصب فعال Contact Form 7 است. شما با استفاده از این پلاگین می‌توانید انواع فرم‌های تماس و سفارش و هر فرم دیگری که می‌خواهید، ایجاد کنید. با استفاده از المان‌های مختلفی مانند باکس متن، منوی انتخابی، فیلد ایمیل، فیلد شماره تلفن، فیلد متنی و چک باکس بهترین فرم‌ها را طراحی کنید. مهم ترین ویژگی‌های این افزونه ایجاد کد امنیتی برای هر کاربر، امکان استفاده از شورت کد برای نمایش در هرجای سایت و سرهت لود بسیار بالا است.

افزونه رایگان فرم تماس 7

دانلود نسخه رایگان Contact Form 7 

بهترین افزونه رایگان سئو

بعد از طراحی سایت، وبمستران به دنبال بهبود رتبه صفحات خود در نتایج گوگل هستند. یکی از بهترین اقدامات در جهت سئو سایت، نصب افزونه‌ های سئو است، بهترین افزونه‌های رایگان سئو در ادامه معرفی شده اند:

  • افزونه رنک مث Rank math

بدون شک یکی از بهترین افزونه‌ های رایگان وردپرس، رنک مث است. رنک مث یک پلاگین تماماً حرفه ای که در دو نسخه پولی و رایگان عرضه شده است. مهم ترین امکانات این پلاگین تنظیمات ساده نقشه سایت، تنظیمات سئو ووکامرس، تنطیمات سئو محلی و سئو خودکار تصاویر و ریدایرکت در افزونه رنک مث و … است. امکانات رنک مث آنقدر حرفه ای و کامل است که اگر یکبار با این پلاگین کار کنید، قید همه افزونه‌‌های سئو را می‌زنید.

انواع مختلفی از ریدایرکت وجود دارند. برای آشنایی بیشتر با کاربرد هرکدام مقاله  انواع ریدایرکت در وردپرس را بخوانید.

افزونه بهینه ساز rank math

دانلود نسخه رایگان رنک مث  دانلود نسخه رنک مث پرو 

  • افزونه یواست Yoast Seo

در رتبه دوم بهترین افزونه‌‌های بهینه سازی، یواست سئو قرار می‌گیرد. با تمامی قابلیت‌ها و امکاناتی که در قسمت قبل درباره رنک مث گفتیم، باز هم پرطرفدار ترین و پر نصب ترین افزونه بهینه ساز موتور جستجو، Yoast Seo است! پلاگین رایگان یواست، با بیش از 5 میلیون دانلود از مخزن وردپرس یکی از پر دانلودترین پلاگین‌های وردپرسی است، این محبوبیت به دلیل سابقه درخشان و بازخوردهای مثبتی است که کاربران از این پلاگین داشتند .

افزونه رایگان بهینه ساز yoast

دانلود نسخه رایگان yoast   دانلود نسخه پرمیوم yoast 

بهترین افزونه رایگان وردپرس افزایش سرعت 

سرعت سایت یکی از پارامترهای مهم در بهبود تجربه کاربری و رتبه گیری صفحات در گوگل است. یکی از تکنیک‌ های دوره بهینه سازی سرعت سایت  نصب افزونه‌های افزایش سرعت (Site speed optimization) است.

  • افزونه Wp optimize

در رتبه اول بهترین افزونه های رایگان وردپرس برای بهینه سازی سرعت سایت، Wp optimize قرار دارد. این پلاگین قبل از اینکه به عنوان یک پلاگین بهینه سازی سرعت وردپرس فعالیت کند به عنوان افزونه ای برای بهینه سازی پایگاه داده شروع به فعالیت کرد. این افزونه در دو نسخه رایگان و پولی تولید شده است که در نسخه رایگان امکانات خوب و قابل قبولی نیز ارائه شده است. در نسخه رایگان میتوان به بخش‌هایی از قبیل، اجرا کردن کش صفحه، فشرده سازی تصاویر و فشرده سازی Gzip دسترسی داشت و همچنان میتواند پایگاه داده شما را نیز بهینه کند. البته در نسخه پولی Wp optimize امکانات بیشتری در اختیار شما قرار گرفته است از این موارد می‌توان به برنامه ریزی پاکسازی پایگاه داده، حذف تصاویر یتیم (استفاده نشده) و بهینه سازی جداول پایگاه داده فردی اشاره کرد.

افزونه بهینه ساز سرعت سایت wp optimize

دانلود نسخه رایگان WP Optimize   دانلود نسخه WP Optimize Premium 

  • افزونه Litespeed cache

LiteSpeed Cache یک پلاگین رایگان و منبع باز است که کش و بهینه سازی را برای کمک به سرعت بخشیدن به سایت شما انجام می‌دهد. از دلایل معرفی این پلاگین در لیست بهترین افزونه های رایگان برنامه نویسی بسیار قوی و حرفه ای آن است. لایت اسپید کش، توسط تیم معروف لایت اسپید نوشته شده است. همان تیمی که وب سرور لایت اسپید را ساخته اند! لایت اسپید کش با اکثر پلاگین‌های محبوب از جمله WooCommerce، bbPress و Yoast SEO سازگار است.

نکته: برای استفاده ار لایت اسپید باید وب سرورهاست شما Litespeed باشد این پلاگین روی وب سرورهای NginX یا Apache کارآمد نیست و باعث کندی سایتتان می‌شود. برای کار با این پلاگین و نحوه تنظیمات آن هم می‌توانید به مقاله آموزش افزونه لایت اسپید مراجعه کنید.

افزونه افزایش سرعت سایت litespeed cache

دانلود نسخه رایگان LiteSpeed Cache 

  • افزونه WP Super Cache

یکی دیگر از افزونه‌های افزایش سرعت سایت‌های وردپرسی  WP Super Cache است. این افزونه با کش صفحات مختلف سایت به افزایش سرعت سایت‌ وردپرسی کمک می‌کند. یک نکته که درباره این پلاگین باید به آن دقت کنید این است که این پلاگین مناسب سایت‌های با وب سرور apache است؛ زیرا یک بخشی در تنظیمات خود دارد با عنوان Export یا پیشرفته که به وسیله ماژول mod_rewrite آپاچی تنظیمات بیشتری را برای این نوع سرورها دارد. 

این افزونه فقط نسخه رایگان دارد، برای دانلود آن و آموزش نصب و کار با این پلاگین به لینک کش کامل سایت با افزونه WP Super Cache بروید.

دانلود نسخه رایگان WP Super Cache 

  • افزونه W3 Total Cache

افزونه W3 Total Cache یک ی دیگر از افزونه های رایگان وردپرس با نصب بالای 1 میلیون یکی دیگر از افزونه‌های کش رایگان وردپرس است که با امکان کش و بهینه سازی سرعت سایت شما را  تا حد بالایی افزایش می‌دهد. از مهم ترین ویژگی‌های این پلاگین استفاده از CDN وردپرس است. کارکردن با این افزونه هم بسیار ساده است و نیاز به تنظیمات پیچیده و سخت وجود ندارد.

افزونه W3 Total Cache

افزونه بک آپ گیری رایگان 

پیشتیبان گیری از اطلاعات سایت، بسیار حیاتی است، زیرا ممکن است به هر دلیلی اطلاعات سایتتان را از دست بدهید. در ادامه برای معرفی بهترین‌های رایگان بک آپ با ما همراه باشید.

  • افزونه UpdraftPlus

طبق آمار، حدود 80 درصد سایت‌های وردپرسی کمتر از 1 گیگابایت حجم دارند. اگر سایت شما هم در این گروه قرار دارد، افزونه پشتیبان گیری UpdraftPlus گزینه بسیار خوبی است. اگر قصد نصب افزونه برای پشتیبان گیری را دارید، این پلاگین در دو نسخه رایگان و پولی موجود است. در نسخه رایگان این افزونه قابلیت‌هایی مانند تعیین زمان بندی برای بکاپ گیری، پشتیبان گیری از تمامی فایل‌ها و پایگاه داده و بازگردانی و ریسیتور یک فایل پشتیبان در اختیار شما قرار دارد.

با  نحوه گرفتن بکاپ در سی پنل  آشنا شوید تا در صورت آسیب به سایتتان یک نسخه بکاپ از سایت داشته باشید.

در نسخه پولی این افزونه که با نام UpdraftPlus premium عرضه شده است مطمعئناً بخش‌های بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت. به طور مثال؛ گزارش پیشرفته مرحله به مرحله از پشتیبان گیری، دانلود جداگانه فایل‌ها از پشتیبان در وردپرس و بک آپ گیری مولتی سایت تنها بخشی از این قابلیت‌های شگفت انگیز هستند. اگر حجم وبسایت وردپرس شما بیشتر از 1 گیگابایت است، از نسخه پولی استفاده کنید.

افزونه updraftplus بهترین افزونه های رایگان وردپرس برای بک آپ گیری

دانلود نسخه رایگان UpdraftPlus   دانلود نسخه WP Optimize Premium 

  • افزونه Jetpack بهترین افزونه رایگان وردپرس برای بکاپ گیری

افزونه بکاپ‌گیری jetpack  ازحرفه‌ای‌ترین افزونه های رایگان وردپرس توسط تیم کارشناسان وردپرس ساخته شده است تا سایت‌های وردپرسی را ایمن تر و سریع تر کند. یکی از اثرات و تاثیرات افزایش سرعت سایت، افزایش ترافیک سایت است. پلاگین پشتیبان گیری jetpack باعث افزایش امنیت سایت وردپرس از طریق پشتیبان گیری خودکار و بازیابی آسان، اسکن بدافزار و حفاظت از هرزنامه می‌شود. به وسیله این پلاگین شما می‌توانید در هر زمان از سایت خود بکاپ و نسخه پشتیبان تهیه کنید و در صورت نیاز به این فایل، با زدن یک کلیک سایت خود را احیا کنید. این پلاگین با بیش از 5 میلیون نصب فعال در مخزن وردپرس، بیشترین تعداد دانلود را در بین تمامی افزونه‌های پیشتیبان گیری دارد.

هم چنین به وسیله این پلاگین، امکان مهاجرت به هاست جدید و انتقال فایل‌های قالب، افزونه‌ها و تمامی محتوای سایت به پایگاه داده جدید وجود دارد.

افزونه پشتیبان گیری سایت وردپرسی jetpack

دانلود نسخه رایگان jetpack  

بهترین افزونه های رایگان ایمیل مارکتینگ 

ایمیل مارکتینگ یکی از شیوه‌های کم هزینه و حتی رایگان بازاریابی اینترنتی است. افزونه‌هایی که می‌توانید در مسیر ایمیل مارکتینگ به شما کمک کنند:

  • افزونه MailPoet

اگر بدنبال بهترین افزونه رایگان وردپرس برای ایمیل زدن به مشتریان و کاربران سایتتان هستید، در نصب MailPoet شک نکنید. از MailPoet برای ایجاد، ارسال، مدیریت و رشد کمپین‌های بازاریابی ایمیلی خود استفاده کنید. با استفاده با کمک این پلاگین میتوانید خبرنامه‌های خود را برنامه ریزی کنید و آنها را فوراً برای کاربران خود ارسال کنید. بطور مثال، زمان انتشار پست و یا محصول جدید را به کاربرانتان اعلام کنید. بخش رایگان این پلاگین تا 1000 کاربر، رایگان است و در صورتی که بخواهیداز امکانات بیشتری استفاده کنید بهتر است نسخه پولی آن را خریداری کنید.

بهترین افزونه های رایگان وردپرس ایمیل مارکتینگ mailpoet

دانلود نسخه رایگان MailPoet

بهترین افزونه رایگان امنیتی وردپرسی

سایت‌ها همیشه در معرض هجوم بدافزارها هستند. داشتن یک افزونه خوب و کاربردی میتواند جلوی بسیاری از این عوامل مخرب را بگیرد. بهترین پلاگین اسکنر امنیتی رایگان را در ادامه به شما معرفی کرده ایم.

  • افزونه Wordfence

یکی از بهترین افزونه امنیت وردپرس، پلاگین Wordfence است. این پلاگین در دو نسخه پولی و رایگان در دسترس قرار دارد. نسخه رایگان Wordfence ترافیک مخرب را شناسایی و مسدود می‌کند. همچنین اسکنر این پلاگین، یکپارچه درخواست‌هایی که شامل کد یا محتوای مخرب هستند را مسدود می‌کند. نسخه پولی وردفنس، امکانات بسیار بیشتری را در اختیار شما قرار میدهد، از مهم ترین آنها میتوان به احراز هویت دو مرحله ای اشاره کرد. یکی دیگر از تفاوت‌های مهم نسخه رایگان وردفنس و نسخه حرفه ای، لیست سیاه است، این قابلیت فقط برای کاربران نسخه حرفه ای وردفنس در دسترس می‌باشد. مزیت وجود این لیست سیاه بلاک کردن IP‌های غیرمجاز است، به این صورت که مهاجمان احتمالی حتی نمی توانند نسخه اولیه ای از محتوای سایت شما را ببینند. و این امکان مانع از بسیاری از حملات احتمالی به سایت شما می‌شود.

توجه: آموزش کار با افزونه وردفنس را در راست چین بخوانید.

افزونه امنیتی سایت وردپرسی Wordfence بهترین افزونه های رایگان وردپرس

دانلود نسخه رایگان Wordfence   دانلود نسخه Wordfence Premium 

افزونه رایگان ساخت نقشه سایت Site map

نقشه سایت یا site map نقش بسزایی در بهبود رتبه و شناسایی صفحات شما توسط ربات‌های گوگل دارد. بهترین افزونه‌ های رایگان وردپرس برای ساخت نقشه سایت Google xml sitemap است.

  • افزونه Google xml sitemap

با روی کار آمدن افزونه‌هایی مانند یواست و رنک مث از بازار گرمی پلاگین‌های نقشه سایت ساز بشدت کاسته شده است! چون افزونه‌های یواست و رنک مث، توانایی ساختن سایت مپ را بخودی خود دارند، اما ممکن است به هر دلیلی مجبور باشید که یک افزونه نقشه ساز سایت را بر روی سایت وردپرسی خود نصب کنید. بهترین پلاگین در حال حاضر، افزونه XML Sitemaps Google است. این پلاگین با ایجاد نقشه سایت باعث میشود که سایت شما بهتر ایندکس شود. این پلاگین از انواع صفحات تولید شده وردپرس و همچنین URL‌های سفارشی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، هر بار که پستی در مورد محتوای جدید ایجاد می‌کنید به تمام موتورهای جستجوی اصلی اطلاع می‌دهد.

افزونه ساخت سایت مپ google site map

دانلود نسخه رایگان XML Sitemaps 

بهترین افزونه رایگان فروشگاه ساز

افزونه Woocommerce قسمت جدایی نشدنی تمامی فروشگاه‌های اینترنتی است وقتی صحبت از راه اندازی یک کسب و کار می‌شود، ووکامرس بهترین گزینه است. پلاگین ووکامرس بهترین افزونه رایگان وردپرس با بیش از 5 میلیون نصب فعال در مخزن وردپرس برای سایت‌های فروشگاهی است. علت محبوبیت این پلاگین در بین رقیبان سازگاری کامل با زبان فارسی، محیط کاربر پسند و دسترسی آسان است

افزونه رایگان ساخت سایت فروشگاهی woocommerce

دانلود نسخه رایگان WooCommerce  

برخی از قابلیت‌های این افزونه رایگان وردپرس:

  • بهره گیری از نظرات و دیدگاه‌های مشتریان برای محصولات
  • سازگار با تمامی افزونه‌های سئو وردپرس
  • ارتباط با سیستم پست ایران
  • کاملاً فارسی سازی شده
  • پشتیبان گیری هوشمند و دقیق
  • نمایش جزئیات فروش
شما می‌توانید آموزش کار با افزونه های رایگان وردپرس را هم مشاهده کنید.

بهترین افزونه برگزار کننده وبینار در وردپرس

یکی از قابلیت‌های شگفت انگیر وبسایت‌های وردپرسی امکان برگزاری وبینار در این سایت‌ها است. اما چگونه در وردپرس وبینار برگزار کنیم؟ برای برگزاری وبینار در وردپرس کافی است از افزونه استفاده کنید.

  • افزونه Wpstream

افزونه Wpstream را در وبسایت وردپرسی تان نصب کنید. این افزونه در نسخه رایگان فضایی برای ذخیره سازی ویدئو وبینار در اختیارتان قرار میدهد. با اشتراک گذاری URL در فضای مجازی، از مخاطبین بخواهید که در وبینار شرکت کنند.

افزونه رایگان برگزاری وبینار woocommerce

دانلود نسخه رایگان Wpstream  

بهترین افزونه های رایگان وردپرس برای رشد کافی اند؟

در این مقاله 14 تا از بهترین افزونه‌ های رایگان وردپرسی که برای رشد و توسعه سایت تان تا حدودی جوابگو هستند، معرفی کردیم. اما اگر تازه کار هستید و نیاز به حمایت و پشتیبانی دارید، باید بدانید که حتی بهترین پلاگین‌های رایگان وردپرسی هم از پشتیبانی درست و حسابی برخوردار نیستند و بهتر است برای داشتن پشتیبان حرفه ای، افزونه ها را به صورت پریمیوم تهیه کنید تا با تیم پشتیبانی تولید کننده افزونه مستقیماً در ارتباط باشید. در مقاله بهترین افزونه های وردپرس لیستی از بهترین افزونه هایی که واقعا کاربردی هستند و ارزش هزینه کردن دارند را معرفی کردیم و می توانید از میان افزونه های معرفی شده کاربردی ترین و بهترین افزونه ها را مشاهده کنید.

حرفه‌ای‌های طراحی سایت هیچ گاه نتایج بهتر را فدای هزینه نمی کنند؛ چون پلاگین‌های پرمیوم دسترسی و قابلیت‌های بیشتری را به کاربران خواهد داد. از طرفی دیگر، پلاگین‌هایی که به صورت پولی هستند، همگی توسط یک تیم طراحی حرفه ای بررسی می‌شوند تا یک محصول کاملاً ایمن و مطمعن به دست شما برسد. شما می‌توانید کلیه تفاوت نسخه‌های رایگان و پولی را اینجا بخوانید.

خوشحال می‌شویم در انتهای این مقاله سوالتان را بپرسید یا پلاگین رایگانی که تجربه استفاده از آن را داشتید را معرفی کنید.

زهرا غفاری
زهرا غفاری
مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک خوندم و 3 ساله که وردپرس و سئو کار می کنم.
مقالات مرتبط
بنر
آموزش گام به گام بسته نصب آسان در لوکال هاست
اگر در لوکال هاست وب سایت خود را راه اندازی کنید می توانید یکباره وب سایت خود را به هاست منتقل کنید. یعنی بدون آنکه نیاز به هاست و دامنه داشته باشید، سایت را بدون استرس و نگرانی راه اندازی می کنید  و پس از مطمئن شدن از همه تغییرات دلخواهتان، آن را به هاست اصلی انتقال می دهید. همچنین در مصرف ...
بنر
آموزش قالب وودمارت؛ آموزش صفر تا صد طراحی فروشگاه
اگر می خواهید یک سایت حرفه ای طراحی کنید که کلیه امکانات یک فروشگاه آنلاین را داشته باشد کافی است یکی از 50 دموی فارسی و اختصاصی مانند دیجی کالا و موتن رو قالب وودمارت را نصب و استفاده کنید. همچنین این قالب فروشگاه ساز به همراه اپلیکیشن ارائه شده و کاربران می توانند یک نسخه از وب سایت را روی ...
بنر
آموزش نصب و فعالسازی ioncube در زمپ
ionCube Loader ماژولی است که برای اجرای فایل های رمزگذاری شده روی سرور نصب می شود. نصب و فعالسازی ioncube به سادگی انجام می شود. در صورت فعال نبودن ionCube شما با خطا مواجه می شوید. اما راهکار ساده رفع این خطا نصب ionCube در کمتر از چند دقیقه است که در ادامه به توضیح آن به صورت ویدئویی می پردازیم.
بنر
آموزش نصب آسان قالب وردپرس در Cpanel
شاید شما هم این جمله را شنیده باشید. در کم تر از 10 دقیقه سایت وردپرس خود را نصب کنید. در نگاه اول به نظرتان این جمله فقط یک تبلیغ برای جذب مخاطب به نظر می‌رسد اما کاملا درست است. کافی است از بسته نصب آسان وردپرس استفاده کنید تا سایت شما در کم تر از 10 دقیقه، روی هاست نصب شود. با هم نصب قالب ...
2 دیدگاه
___ehsan
___ehsan
28 مرداد 1402 16:41

سلام ممنون از مقالتون
لیستتون کاملا کاربردی و مفید بود

آیا مفید بود ؟
0
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
29 مرداد 1402 11:32

ممنون احسان عزیز
خوشحالیم که براتون مفید بوده

آیا مفید بود ؟