ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
ابزار برتر هوش مصنوعی برای تولید محتوا
نقد و بررسی

6 ابزار برتر تولید محتوا با هوش مصنوعی

با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانید در زمان و هزینه برای تولید محتوا صرفه جویی کنید، ابزارهای رایگان و غیر رایگان زیادی وجود دارد که در این مقاله به 6 مورد از این ابزارها می‌پردازیم.

12
03 تیر 1402
آخرین بروزرسانی: 06 اردیبهشت 1403

دارای هر نوع کسب و کاری که باشید هدف نهایی شما درآمدزایی است. یکی از اقدامات بازاریابی، تولید محتوای هدفمند و با برنامه ریزی است، چون 62 درصد از سایر روش ها ارزانتر است؛ اما همین تولید محتوای مداوم، زمان و بودجه زیادی می خواهد که ممکن است باعث نگرانی صاحبان کسب و کار شود. خبر خوشحال کننده ای که در سال 2023 کل جهان را تحت تاثیر قرار داد، ظهور ChatGPT بود که توانست در مدت بسیار کمی طرفداران زیادی جذب خود کند. این ابزار هوش مصنوعی یک دستیار عالی برای تولید کنندگان محتوا است و اگر افراد توانایی درخواست صحیح مطابق با دستورالعمل های آن داشته باشند می توانند فرایند تولید محتوا را آسان و سریع کنند.

ممکن است بسیاری از افراد برای استفاده از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی تردید داشته باشند. این افراد احتمالا نگران این هستند که محتوای تولید شده توسط ai کیفیت لازم را دارد و می تواند کاربران آن ها را راضی کند یا خیر؟ باید بگوییم که جای نگرانی وجود ندارد به شرطی که نحوه کار با ابزار ها را بلد باشید. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا آشنا کنیم، بنابراین به ازای هر ابزار آموزش کار با آن را هم یاد می دهیم.

معرفی بهترین هوش مصنوعی تولید محتوا رایگان

کارکردن با ابزارهای هوش مصنوعی برای بسیاری از کاربران مساله است. ما در ادامه ابزارهایی را برای شما عزیزان معرفی می‌کنیم که بتوانید تولید محتوا با هوش مصنوعی را تجربه کنید:

 نکته: با استفاده از این ابزار‌های هوش مصنوعی می‌توانید در بازه زمانی بسیار کم برای مثال در 10 دقیقه یک مقاله 1000 کلمه تولید کنید.

معرفی 6 ابزار برتر هوش مصنوعی برای تولید محتوا (هوش مصنوعی تولید محتوا رایگان)

تولید محتوا با ابزارهای AI یکی از راه‌های کسب درآمد از هوش مصنوعی است و برای افراد مبتدی مناسب است که به نویسندگی علاقه دارند.

  • ابزار هوش مصنوعی ChatGpt

ChatGpt یک ابزار فوق العاده برای تولید محتوا دقیقا مانند هوش مصنوعی گوگل یعنی گوگل بارد است که کاربران می‌توانند از آن برای تولید محتوای با کیفیت استفاده کنند، چت جی پی تی (ChatGPT) جدیدترین «مدل زبانی» (Language Model) مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه شده توسط مجموعه OpenAI به حساب می‌آید.

این ابزار یک «چت‌بات» (Chatbot) است که می‌تواند هر سؤالی را پاسخ دهد، همچنین این ابزار یک ربات گفتگوی پیشرفته است که می‌تواند به پاسخ در هر موضوعی بپردازد، ChatGPT به بسیاری از افراد کمک می کند تا کار خود را ساده کنند در حالی که نگرانی‌هایی در مورد قابلیت‌های آن وجود دارد، مهم است که بدانید صرفا برای تولید متن واقعی آموزش دیده است.

چطور از ChatGPT استفاده کنیم؟

برای استفاده از ChatGPT بهتر است موارد زیر را طی کنید:

  1. در ابتدا یک شماره مجازی تهیه کنید زیرا کاربران ایرانی به خاطر تحریم‌هایی که وجود دارد نمی‌توانند در ChatGPT ثبت نام کنند.
  2. در سایت Open AI یک حساب کاربری ایجاد کنید.
  3. وارد حساب کاربری خود شویدو در قسمت chat.openai.com درخواست خود را تایپ کنید.

اگر قصد دارید در سایت openai ثبت نام کنید ولی این کار برای شما ساده نیست، پیشنهاد می کنم سری به مقاله ثبت نام در ChatGPT بزنید.

از طریق لینک زیر می‌توانید وارد سایت openai شوید:

ورود به سایت openai

در ادامه می‌توانید کار با هوش مصنوعی ChatGPT را به صورت ویدیو ببینید.

.اگر مراحل ثبت نام در سایت Openai و خرید شماره مجازی برای شما وقت گیر است، بهترین کار استفاده از افزونه ChatGPT است.

محتوای تولید شده با ChatGPT را می‌توانید برای صفحات وبلاگ خود استفاده کنید. هوش مصنوعی برای هر بخش از طراحی سایت مثل طراحی لوگو با هوش مصنوعی نیز راهکارهایی را ارائه می‌کند.

  • ابزار هوش مصنوعی Rytr

با استفاده از ابزار هوش مصنوعی Rytr، کاربران می‌توانند با وارد کردن متن‌های ساده، توضیح کوتاه، عنوان یا سایر اطلاعات اولیه، متن‌های خلاقانه‌ای تولید کنند. این ابزار با توجه به متنی که ارسال می‌کنید قواعد نوشتاری را در نظر گرفته و متن خروجی تولید می‌کند.

با توجه به اینکه Rytr بر اساس NLP عمل می‌کند، تلاش شده تا دقت، فهم متن و تولید محتوای طبیعی داشته باشد اما مانند هر ابزار دیگری، ممکن است در برخی موارد نیاز به ویرایش نهایی متن‌های تولید شده توسط Rytr باشد زیرا همانطور که در ویدیو نیز می‌بینید ممکن است بعضی از سوال هایتان را به زبان فارسی پاسخ ندهد به همین دلیل به ویرایش نهایی نیاز دارد.

مهم‌ترین مزیت Rytr این است که باعث افزایش سرعت تولید محتوا می‌شود، زیرا به جای نیاز به زمان و تلاش برای نوشتن متن‌های کامل، سریعا متن مورد نظر کاربر را تولید می کند.

ابزار Rytr در حوزه‌های مختلفی کاربرد دارد که این موارد عبارت اند از:

  1. تولید مقاله
  2. نوشتن ایمیل های حرفه ای
  3. ایجاد پست در شبکه های اجتماعی

از طریق لینک زیر می‌توانید وارد سایت Rytr شوید:

ورود به سایت Rytr

در ویدئوی زیر می‌توانید کار با هوش مصنوعی Rytr را ببینید.

  • ابزار هوش مصنوعی Copy AI

ابزار Copy AI یک پیشنهاد محبوب برای تولید محتوا با هوش مصنوعی است که بسیاری از کاربران به آن اعتماد دارند. استفاده از این ابزار، امکانات بسیار زیادی با وجود محدودیت‌هایی که وجود دارد برای کاربران فراهم می‌کند، Copy AI با استفاده از مجموعه‌ای متنوع از الگوریتم‌ها، در ایجاد محتوا به شما کمک می‌کند.

در حالت پیش‌فرض Copy AI شش خروجی ارائه می‌کند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. ثبت‌نام در این سایت به مدت ۷ روز رایگان است و در این بازه زمانی می‌توانید از مزیت‌هایی که دارد استفاده کرده و آن را امتحان کنید، پس از گذشت این ۷ روز اگر قصد استفاده دارید با پرداخت ۴۹ دلار آن را برای یک ماه خریداری کنید مهم‌ترین مزیت این ابزار قابلیت ۷ روز رایگان است که باعث می‌شود کاربران به خوبی آن را امتحان کرده و در صورت لزوم آن را خریداری کنند.

توجه: اگر به دنبال سایت های کاملا رایگان برای تولید محتوای متنی، ویدئویی، تصویری و صدا هستید به مقاله سایت هوش مصنوعی سر بزنید.

از طریق لینک زیر می‌توانید وارد سایت Copy AI شوید:

ورود به سایت Copy AI

در ویدئوی زیر می‌توانید کار با هوش مصنوعی Copy AI را ببینید

  • ابزار هوش مصنوعی Shortly AI

با استفاده از Shortly AI، می‌توانید به طور ساده و با کیفیت بالا مقالات و وبلاگ‌های خود را بنویسید. این ابزار برای داستان‌نویسان نیز یک ابزار عالی است. برای استفاده از این ابزار، کافیست نام پروژه خود را مشخص کنید و یک توضیح مختصر درباره موضوع مورد نظر ارائه دهید. سپس، با فشار دادن دکمه \”برایم بنویس\”، هوش مصنوعی به صورت هوشمند و با درک کامل از محتوا، متن مورد نظر را تولید می‌کند.

این ابزار فقط به چند سوال اول پاسخ می دهد ولی اگر می خواهید از این ابزار برای تولید محتوا استفاده کنید باید نسخه پولی آن را تهیه کنید.

از طریق لینک زیر می‌توانید وارد سایت Shortly AI شوید:

ورود به سایت Shortly AI

در ویدئوی زیر می‌توانید کار با ابزار هوش مصنوعی Shortly AI را ببینید.

  • ابزار هوش مصنوعی HyperWrite

یکی دیگر از ابزار‌های جذاب که کاربران می‌توانند از آن برای تولید محتوا استفاده کنند ابزار HyperWrite است که زبان فارسی را نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید سؤال‌های خود را از آن بپرسید. این ابزار بخاطر قابلیت های جذاب که دارد به عنوان ابزار همه کاره نیز شناخته شده است.

خوشبختانه در اولین استفاده از این ابزار هوش مصنوعی خروجی مناسبی برای کاربران تولید کرد که فقط نیاز به اصلاحات جزئی داشت. اگر می‌خواهید خودتان متن بنویسید باید از دستیار جمله بندی این ابزار استفاده کنید. برای تولید محتوای نامحدود، با پرداخت 19.99 دلار در ماه باید نسخه premium آن را خریداری کنید.

ابزار HyperWrite در حوزه‌های مختلفی کاربرد دارد که این موارد عبارت اند از:

  1. تولید مقاله
  2.  سئو
  3. تحقیق کلمات کلیدی
  4. بازاریابی و تولید ایده‌های استارت‌آپی

از طریق لینک زیر می‌توانید وارد سایت HyperWrite شوید:

ورود به سایت HyperWrite

در ویدئوی زیر می‌توانید کار با ابزار هوش مصنوعی HyperWrite را ببینید.

  • ابزار هوش مصنوعی Copymatic

شرکت سازنده Copymatic ادعا دارد که این ابزار به عنوان بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید محتواست. Copymatic با درصد سرقت علمی ۲٪ کمترین نرخ سرقت را داراست، این امر باعث افزوده شدن این ابزار به لیست ما شده است.

از این ابزار می‌توانید برای انواع کار‌های شخصی و حرفه‌ای استفاده کنید. از جمله اقدامات Copymatic می توان به تولید مقاله، پست وبلاگ، بازنویسی محتوا، ایجاد پست‌های رسانه‌های اجتماعی و حتی تولید تصاویر کاربردی اشاره کرد.

علاوه بر موارد بیان شده شما می‌توانید بدون داشتن کارت اعتباری از این ابزار استفاده کنید و 1500 کلمه  تولید کنید، سپس اگر قصد استفاده از نسخه پیشرفته دارید با پرداخت ماهانه 6 دلار اشتراک را خریداری کنید، این موضوع باعث شده تا ابزار Copymatic به عنوان یکی از کم‌ هزینه‌ و بهترین هوش مصنوعی برای تولید محتوا شناخته شود.

از طریق لینک زیر می‌توانید وارد سایت Copymatic شوید:

ورود به سایت Copymatic

در ویدئوی زیر می‌توانید کار با ابزار هوش مصنوعی Copymatic را ببینید

مزایای بهترین هوش مصنوعی برای تولید محتوا

حالا که با ابزارهای ابزار برتر هوش مصنوعی برای تولید محتوا آشنا شدید بهتر است به بررسی مزیت‌های آن‌ها بپردازیم:

کاهش هزینه: ابزار هوش مصنوعی برای تولید محتوا به شما این امکان را می‌دهد که با منابع کمتر محتوا ایجاد کنید، بنابراین در هزینه و منابع شما در تولید محتوا صرفه‌جویی می‌شود.

دقت و کیفیت: ابزار‌های هوش مصنوعی می‌توانند محتوایی تولید کنند که دقت و کیفیت بالایی داشته باشد. آن‌ها می‌توانند قوانین زبانی را درک کرده و محتوایی را تولید کنند که به طور طبیعی و قابل فهم است.

افزایش تولید محتوا: با استفاده از ابزار‌های هوش مصنوعی، می‌توانید محتوای بیشتری را تولید کنید و به جای اینکه به صورت دستی محتوا بنویسید، می‌توانید از ابزار‌های هوش مصنوعی برای تولید هر حجم از محتوا استفاده کنید.

تنوع و چندگانگی: ابزار‌های هوش مصنوعی می‌توانند به تولید محتوا در چند زمینه بپردازند، آن‌ها می‌توانند در تولید متون، عکس‌، ویدیو، گرافیک‌ و حتی موسیقی به شما کمک کنند، این تنوع در تولید محتوا باعث می‌شود نیاز‌های متنوعی را در حوزه‌های مختلف توسط هوش مصنوعی تامین شود.

در این مقاله سعی کردیم بهترین هوش مصنوعی برای تولید محتوا را به شما عزیزان معرفی کنیم و نحوه کار با آن ها آموزش دهیم. از این که تا انتهای مقاله همراه ما بودید سپاسگذاریم، پیشنهاد می‌کنم سری به مقاله هوش مصنوعی تلگرام بزنید تا با بهترین نویسنده‌های مجازی آشنا شوید. همچنین اگر این 6 ابزار برتر تولید محتوا با هوش مصنوعی برای شما مبهم بود بهتر است اینستاگرام راست چین را دنبال کنید.

پرامپت، مجموعه دستوراتی است که درواقع با Chatgpt و هر هوش مصنوعی دیگری میتوان صحبت کرد و بهترین نتیجه را گرفت.

اگر به دنبال ابزارهای بیشتر برای تولید محتوا هستید، دوره تولید محتوا با هوش مصنوعی راست چین آکادمی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این دوره به صورت کاملاً حرفه‌ای به شما آموزش داده می‌شود که چگونه با ابزارهای هوش مصنوعی متن و عکس حتی فیلم جذاب تولید کنید.

یک پیشنهاد عالی!

اگر به دنبال این هستی که سریعا از ChatGPT جواب بگیری حتما سری به مقاله مهندسی پرامپت بزن!

مهندسی پرامپت ChatGpt 

اگر در این زمینه تجربه یا سوالی دارید خوشحال می‌شویم از طریق دیدگاه با ما در میان بگذارید.

اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
کارشناسی فناوری اطلاعات، علاقمند به دنیای وردپرس، سابقه 4 سال در زمینه طراحی سایت
سوالات متداول

در این مقاله سعی کردیم 6 مورد از ابزار‌های معروف برای تولید محتوا را بیان کنیم اما بر اساس ویژگی‌هایی که هر یک دارند هوش مصنوعی ChatGpt می‌تواند گزینه مناسبی برای تولید محتوا باشد.

هوش مصنوعی تولیدکننده محتوا متنی است که برای ایجاد محتوای نوشتاری یا بصری، مانند مقالات، پست‌های وبلاگ، ویدیو، تصاویر یا پست‌های رسانه‌های اجتماعی، با استفاده از الگوریتم‌های پردازش زبان طبیعی (NLP) و یادگیری ماشین برای شما یک محتوای متنی تولید می‌کند.

مقالات مرتبط
بنر
دیلیت اکانت تلگرام؛ آموزش حذف اکانت تلگرام در یک دقیقه
به هر دلیل ممکن است که بخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، لازم است که اشاره کنم دلیت اکانت تلگرام کار بسیار راحتی است. به دو طریق می‌توان نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کرد. یکی از این روش‌ها که روش سریع و فوری است، از طریق وبسایت رسمی تلگرام انجام می‌گیرد.
بنر
4 روش تضمینی تغییر پسورد اینستاگرام
فراموش کردن رمز اینستاگرام یکی از مشکلات رایج کاربران است که در این مطلب به 4 روش رایج و تضمینی بازیابی پرداخته‌ایم. این تغییر رمز حتی در شرایطی که به رمز قبلی دسترسی ندارید هم کاربرد دارد.
بنر
نکات طلایی راهنمای خرید هاست برای وردپرس
با توجه به اهمیت هاست و تاثیری که بر روی امنیت و سرعت سایت دارد فاکتورهای مهم در راهنمای خرید هاست وردپرس را در ادامه بخوانید تا میزبانی وب معتبری برای سایتتان داشته باشید.
بنر
بهترین DNS های رایگان 2023
احتمالا شما هم از سرعت اینترنت شاکی هستید و اگر در مورد روش‌های بهبود آن جستجو کرده باشید، می‌بینید که تغییر DNS از ساده ترین راه حل هاست و با توجه به نیازتان به دنبال dns مخابرات، dns همراه اول یا DNS برای ps4 و پلی استیشن یا … هستید. ما در این مقاله بهترین DNS رایگان را برای شما عزیزان ...
12 دیدگاه
mohamad
mohamad
02 اردیبهشت 1403 09:14

سلام خسته نباشید جایی هست بتونم 0 تا 100 CHATGPT را یاد بگیرم؟ میخوام جامع باشه ممنون اگه هست معرفی کنید

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
02 اردیبهشت 1403 09:16

سلام میتونید از دوره آموزش هوش مصنوعی راست چین آکادمی استفاده کنید.

آیا مفید بود ؟
_1382amin
_1382amin
11 تیر 1402 08:43

خوب نوشته شده، واقعا chatgpt جز بهترین ابزار تولید محتوا با هوش مصنوعی هست که خیلی ازش استفاده میشه البته بقیشونم ممکنه خوب باشه ولی چون من فقط از chatgpt به نظرم خوبه

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
11 تیر 1402 08:47

بله chatgpt جز یکی از بهترین هاست و کاربران زیادی از اون استفاده میکنن اما ابزار هایی که در این مقاله گفته شد هم مثل chatgpt جز بهترین ها هستن و میشه برای تولید محتوا ازشون استفاده کرد.

آیا مفید بود ؟
_1382amin
_1382amin
10 تیر 1402 08:39

من از ابزار هوش مصنوعی Shortly AI برای تولید محتوا استفاده کردم بد نیست

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
10 تیر 1402 08:41

بله این ابزار هم جز بهترین ابزار های تولید محتوا هست که کاربران زیادی از اون استفاده می‌کنند

آیا مفید بود ؟
_.rtb._
_.rtb._
10 تیر 1402 08:26

به نظر من chatgpt خوبه ولی بازهم مشکل داره و من وقتی ازش استفاده میکنم جواب سوال هایی که میپرسم به صورت لیستی میده که این واقعا اذیتم میکنه

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
10 تیر 1402 08:43

دوست عزیز طرز سوال پرسیدم خیلی مهمه، باید سعی کنی سوال هایی بپرسید که گیجش نکنید

آیا مفید بود ؟
__omavi__
__omavi__
10 تیر 1402 08:23

عالی بود، به نظر من ChatGpt بهترین هست من الان دارم ازش استفاده میکنم خیلی راضی هستم ممنون از مقاله خوبتون

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
10 تیر 1402 08:44

بله ChatGpt جز بهترین ابزار های تولید محتوا با هوش مصنوعی هست

آیا مفید بود ؟
به قیمت پارسال بخر!
ایکون کلود
ایکون ستاره افزایش قیمت پلکانی محصولات ایکون ستاره هر 5 روز 5درصد افزایش قیمت ایکون ستاره 20 درصد افزایش قیمت پس از 20 روز ایکون ستاره فرصت خرید بهترین محصولات راست چین
ایکون ستاره افزایش قیمت پلکانی محصولات ایکون ستاره هر 5 روز 5درصد افزایش قیمت ایکون ستاره 20 درصد افزایش قیمت پس از 20 روز ایکون ستاره فرصت خرید بهترین محصولات راست چین