ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
ثبت نام در CHATGPT
نقد و بررسی

نحوه ثبت نام کاربران ایرانی در ChatGPT

کار با چت جی پی تی ساده است و برای استفاده از آن باید ابتدا در سایت OpenAI یک حساب کاربری ایجاد کنید و برای ثبت نام به یک ایمیل و شماره خارجی نیاز خواهید داشت. در این مقاله به صورت گام به گام ثبت نام در ChatGPT را آموزش می دهیم.

2
13 اسفند 1401
آخرین بروزرسانی: 09 فروردین 1403

برای استفاده از ChatGPT باید در سرویس Open AI حساب ایجاد کنید. موضوعی که باید برای ایجاد حساب به آن توجه کنید این است که امکان ثبت نام ChatGPT با شماره‌های اپراتور ایرانی (۹۸+) برای کاربران ایرانی وجود ندارد و شما باید شماره خارجی و یا شماره مجازی داشته باشید.

ChatGPT ابزاری رایگان است و با ساخت اکانت به خدمات متنوعی دسترسی خواهید داشت که کار شما را برای تولید محتوا ساده تر و به انجام آن سرعت می‌دهند. اگر نحوه استفاده از آن را بلد نیستید تا پایان مقاله همراه ما باشید تا نحوه ثبت نام در ChatGPT را به صورت ویدیویی و تصویری آموزش ببینید. برای آشنایی بیشتر با کاربرد های ChatGPT می‌توانید از مقاله ChatGPT چیست دیدن کنید.

نحوه ثبت نام کاربران ایرانی در ChatGPT را به صورت ویدیویی ببینید

مزایای ساخت اکانت ChatGPT

شما با ثبت نام ChatGPT می‌توانید به اصلاح کار‌های خود در زمینه گرامر و کد‌نویسی بپردازید همچنین شما می‌توانید از خدماتی نظیر محاسبه‌های پیچیده بهره بگیرید، اگر تخصص کافی در زمینه زبان، ترجمه، برنامه‌نویسی ندارید می‌توانید از این ربات استفاده کنید. برای استفاده از این مزایا باید در اولین قدم شروع به ساخت اکانت ChatGPT کنید.

.با افزونه ChatGPT بدون استخدام نویسنده برای سایتت مقاله بنویس    افزونه chatgpt 

چگونه یک حساب ChatGPT ایجاد کنیم؟

برای استفاده از ChatGPT باید با استفاده از شماره مجازی یک حساب در OpenAI بسازید. ثبت نام در این سایت بسیار ساده و راحت است ولی با IP ایران اجازه ثبت نام ندارید که باید از تغییر IP استفاده کنید. برای ثبت نام در  سرویس OpenAI مراحل زیر را انجام دهید:

1 – وارد سایت OpenAI شوید، گزینه sing up را زده و یک ایمیل معتبر وارد کنید.

وارد کردن ایمیل برای ثبت نام در CHATGPT

 

2 – در مرحله بعدی ثبت نام ChatGPT با زدن گرینه «من ربات نیستم» باید ثابت کنید که ربات نیستید.

3 – حالا روی گزینه Open Gmail کلیک کنید و ایمیل وارد شده را تایید کنید.

وریفای ایمیل برای ثبت نام در chatgpt

4 – پس از تایید ایمیل باید شماره‌تان را ثبت کنید، که باید یک شماره غیر ایرانی وارد کرده و گزینه send code را بزنید کاربران ایرانی باید از شماره‌های مجازی برای ثبت نام استفاده کنند.

برای نحوه دریافت شماره مجازی از آموزش ساخت شماره مجازی رایگان استفاده کنید.

ثبت نام در CHATGPT با شماره تلفن

5 – کد ارسال شده را گوشی خود را در بخش زیر وارد کنید.

ارسال کد تایید در ثبت نام سایت OpenAI

6 – در مرحله بعد باید پاسخ دهید با چه هدفی و به چه عنوانی از open AI استفاده می‌کنید.

  1. برای ساخت محصول
  2.  برای استفاده شخصی
  3. انجام تحقیقات در زمینه هوش مصنوعی
  4.  کار به عنوان خبرنگار یا تولید کننده محتوا

بیان دلایل استفاده از ChatGPT

7 – پس از گذراندن مرحله قبل و انتخاب این که قصدتان از ثبت نام چیست حساب شما تایید و میتوانید وارد حساب خود در Open AI شوید و فرایند ثبت نام ChatGPT تمام می‌شود.

 

تکمیل ثبت نام در سایت OpenAI

اگر برای ویرایش صفحات خود از المنتور استفاده می‌کنید و می‌خواهید بدون زحمت و با سرعت بیشتری در المنتور امکان ایجاد محتوا با هوش مصنوعی داشته باشید، از افزونه دستیار هوش مصنوعی برای المنتور استفاده کنید.

توجه: اگر به دنبال لیست سایت های رایگان برای تولید محتوای متنی، تصویری، ویدئویی و صدا هستید سری به مقاله سایت هوش مصنوعی بزنید.

.تولید محتوای یونیک با افزونه AI Assistant در چند دقیقه     عجله کن 

ساخت اکانت ChatGPT بسیار ساده و کاربردی بوده و پس از ثبت نام به امکانات بسیاری دسترسی خواهید داشت که میتوانید از آن‌ها به خوبی و کاملا رایگان استفاده کنید. ما در این مقاله سعی کردیم نحوه ثبت نام ChatGPT را به صورت تصویری برای شما عزیزان آموزش دهیم و یک ویدیو کوتاه از نحوه چت با ChatGPT برای شما تهیه کردیم. اگر در این زمینه سوال یا نظری داشتید میتوانید از طریق دیدگاه با ما در میان بگذارید.

اگر می‌خواهید برای سایت وردپرسی خود تولید محتوا در عرض چند دقیقه انجام دهید و انجام مراحلی که گفته شد برای شما زمانبر یا سخت است می‌توانید از افزونه‌های وردپرسی تولید محتوا استفاده کرده و محتوای با کیفیت فارسی تولید کنید. با آموزش افزونه ChatGPT به سرعت محتوای باکیفیتی را برای سایت خود ایجاد کنید.

اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
کارشناسی فناوری اطلاعات، علاقمند به دنیای وردپرس، سابقه 4 سال در زمینه طراحی سایت
سوالات متداول

متاسفانه این امکان برای کشور ایران و ip آن فعال نمی‌باشد. برای این کار می‌توانید از شماره‌های غیر ایرانی استفاده نمایید.

برای استفاده از ChatGPT باید از شماره های مجازی استفاده کنید و از طریق سایت OpenAI اقدام به ثبت نام کنید.

مقالات مرتبط
بنر
دیلیت اکانت تلگرام؛ آموزش حذف اکانت تلگرام در یک دقیقه
به هر دلیل ممکن است که بخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، لازم است که اشاره کنم دلیت اکانت تلگرام کار بسیار راحتی است. به دو طریق می‌توان نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کرد. یکی از این روش‌ها که روش سریع و فوری است، از طریق وبسایت رسمی تلگرام انجام می‌گیرد.
بنر
4 روش تضمینی تغییر پسورد اینستاگرام
فراموش کردن رمز اینستاگرام یکی از مشکلات رایج کاربران است که در این مطلب به 4 روش رایج و تضمینی بازیابی پرداخته‌ایم. این تغییر رمز حتی در شرایطی که به رمز قبلی دسترسی ندارید هم کاربرد دارد.
بنر
نکات طلایی راهنمای خرید هاست برای وردپرس
با توجه به اهمیت هاست و تاثیری که بر روی امنیت و سرعت سایت دارد فاکتورهای مهم در راهنمای خرید هاست وردپرس را در ادامه بخوانید تا میزبانی وب معتبری برای سایتتان داشته باشید.
بنر
بهترین DNS های رایگان 2023
احتمالا شما هم از سرعت اینترنت شاکی هستید و اگر در مورد روش‌های بهبود آن جستجو کرده باشید، می‌بینید که تغییر DNS از ساده ترین راه حل هاست و با توجه به نیازتان به دنبال dns مخابرات، dns همراه اول یا DNS برای ps4 و پلی استیشن یا … هستید. ما در این مقاله بهترین DNS رایگان را برای شما عزیزان ...
2 دیدگاه
sjd
sjd
23 اسفند 1401 04:41

یکی از راه های ساده برای استفاده
https://gpt3.ethio-tech.com/playground.html
این سایت هست

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
23 اسفند 1401 08:27

ممنون از راه حل مثبتتون

آیا مفید بود ؟