ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
ساخت شماره مجازی
نقد و بررسی

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان

بخشی از ارتباط شما با کاربران به عنوان یک کسب و کار از طریق شبکه های مجازی و برقراری تماس تلفنی است. یک روش جایگزین خرید خط تلفن ثابت شماره مجازی است و ساخت شماره مجازی رایگان به این معناست که شما بدون سیم کارت فیزیکی با افراد تماس بگیرید و پیامک ارسال کنید یا از آن برای تلگرام و ساخت اکانت در شبکه های مجازی استفاده کنید. بساری از افراد به دنبال ساخت شماره های مجازی از کشور هایی مانند امریکا، کانادا هستند. ما در این مقاله قصد داریم روش ساخت شماره مجازی را آموزش دهیم.

6
31 مرداد 1401
آخرین بروزرسانی: 17 اسفند 1402

شماره مجازی می تواند یک شماره از شهر یا کشور دیگر باشد، بطور مثال فکر کنید شما دارای کسب و کاری هستید که مخاطبین شما بیشتر در کشور امریکا هستند، قطعا اگر با شماره ای از همان کشور با آنها ارتباط بگیرید، اعتماد بیشتری به کسب و کار شما می کنند. در این مقاله ابتدا به دلایل استفاده از شماره مجازی، مزایای آن و سپس به معرفی برنامه ها و اپلیکیشن های ساخت شماره مجازی به صورت رایگان و بدون هزینه می پردازیم..

شماره مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟

شماره مجازی یک شماره ثابت است که برپایه خط تلفن نبوده و بر پایه اینترنت است و به شما این امکان را می دهد که در یک کشور مثل ایران زندگی کنید ولی شماره مجازی کشور آمریکا را داشته باشید. با شماره مجازی دیگر موقعیت مکانی شما مطرح نیست و با شماره مجازی می توانید از ایران با هر کشوری که بخواهید تماس بگیرید.

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان با برنامه

شما با استفاده از نرم افزار و یا سایت می توانید به سادگی شماره مجازی بسازید، بعنوان مثال مراحل ساخت شماره مجازی را در نرم افزار Temp Number آموزش می دهیم. بقیه نرم افزارها مشابه همین اپلیکیشن هستند.

  1. در برنامه Temp Number مراحل زیر را دنبال کنید.
  2. Temp Number را دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنید.
  3. وارد نرم افزار شده و روی دریافت شماره رایگان کلیک کنید.
  4. کشوری را که می خواهید شماره را از آن دریافت کنید، انتخاب کنید.
  5. در این بخش لیستی از شماره تلفن های مجازی موجود نمایش داده می شود؛ یکی را انتخاب کنید.

در ادامه لیست بهترین برنامه ساخت شماره مجازی رایگان را معرفی می کنیم، این اپلیکیشن ها بیشترین آمار نصب و استفاده را در بین کاربران داشته اند.

1- برنامه textnow

یکی از بهترین برنامه  ساخت شماره مجازی رایگان textnow است که به شما کمک می کند تا تماس صوتی و ارسال و دریافت پیامک را به صورت رایگان انجام دهید. از طریق این برنامه می توانید شماره مجازی برای کانادا و امریکا تهیه کنید و اکانت های مجازی تلگرام برای کشور های مختلف بسازید. textnow علاوه بر اپلیکیشن سایت هم دارد. با نصب و ثبت نام در برنامه یک کد انتخاب کرده تا به شما شماره های رایگان را پیشنهاد دهد تا یکی از آنها را انتخاب کنید.

مزیت های برنامه textnow

  • امکان برقراری تماس صورتی
  • هزینه تماس های بین المللی بسیار پایین است و برای شما ارزان محاسبه می شوند.
  • استفاده از اپلیکیشن رایگان است و هزینه ای ندارد.

ساخت شماره مجازی با برنامه textnow

دانلود اپلیکیشن برای اندروید                       دانلود اپلیکیشن برای آیفون

 

2- برنامه Text me

این برنامه امکان ارسال پیام متنی و تماس به صورت نامحدود دارد و کافی است این برنامه را از گوگل پلی دانلود و روی گوشی خود نصب کنید و سپس یک شماره تلفن مجازی آمریکا و کانادا را بدون پرداخت هزینه بسازید.

مزیت های برنامه Text me

  • ارسال و دریافت پیامک به صورت نامحدود
  • رابط کاربر پسند
  • به اشتراک گذاری متن، تصویر و ویدئو
  • امکان ویدئو کال
  • برقراری تماس و ارسال و دریفات پیام به صورت مخفی

برنامه Text me برای ساخت شماره مجازی رایگان

دانلود اپلیکیشن برای اندروید                       دانلود اپلیکیشن برای آیفون

 

3- برنامه TextPlus

یکی دیگر از برنامه های سازنده شماره مجازی TextPlus است به این ترتیب شما می توانید در ایران باشید و یک شماره آمریکایی یا کانادای داشته باشید و اگر صاحب کسب و کار هستید با مشتریان خود تماس بگیرید. استفاده از این برنامه بسیار ساده است و به راحتی می توانید پیام های متنی به صورت رایگان ارسال و دریافت کنید، این اپلیکیشن برای همه دستگاه های موبایل قابل استفاده است.

آموزش ساخت شماره مجازی با برنامه TextPlus

دانلود اپلیکیشن برای اندروید                       دانلود اپلیکیشن برای آیفون

 

4- تکست فری اند کال فری (Text Free & Call Free)

این برنامه همانطور که از نامش پیدا است به شما این امکان را می دهد که شماره مجازی رایگان بسازید، رایگان تماس گرفته و پیام ارسال کنید. برای استفاده از برنامه باید ایمیل و رمز عبور وارد کنید و سپس از آن به سادگی استفاده کنید.

شماره مجازی رایگان با برنامه Text Free & Call Free

دانلود اپلیکیشن برای اندروید

 

5- برنامه next plus

یکی دیگر از برنامه های ساخت شماره مجازی اپلیکیشن next plus است که با نصب این برنامه روی گوشی خود یک شماره مجازی ایجاد کرده، تماس بگیرید و پیامک ارسال کنید. بعد از نصب این برنامه به راحتی و طی چند مرحله می توانید شماره مجازی رایگان را برای خود ایجاد کنید.

مزیت های اپلیکیشن next plus

  • دریافت و ارسال پیام متنی رایگان
  • تماس خروجی و ورودی نامحدود با یان برنامه
  • سازگاری برنامه با گوشی های IOS و اندروید
  • بدون نیاز به خرید شماره و هزینه اضافی برای استفاده از برنامه

دانلود اپلیکیشن برای اندروید                       دانلود اپلیکیشن برای آیفون

 

6- برنامه Temp Number

این اپلیکیشن قابلیت دریافت شماره مجازی رایگان آمریکا و کشورهای اروپایی را فراهم کرده است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده کنید کارکردن با این برنامه بسیار ساده است و کافیست بعد از نصب، مراحل را مانند تصویر پیش بروید و شماره مورد نظر خود را دریافت کنید.

  1.  ابتدا برنامه را دانلود و در آن ثبت نام کنید.
  2. کشور موردنظر خود را انتخاب کنید.
  3. از میان شماره هایی که به شما نمایش داده می شود شماره موردنظر را انتخاب کنید.

نکته مهم: در این روش اگر شماره توسط شخص دیگری گرفته شده و در پلت فرمی مثل تلگرام ثبت نام کرده باشد شما نمی توانید در آن پلتفرم ثبت نام کنید.

سایت شماره مجازی رایگان

بسیاری از سایت ها نیز به شما امکان ساخت شماره مجازی را می دهند. یکی از این سایت ها receive-sms-free.cc است که برای شماره مجازی چین، آمریکا، انگلیس، روسیه، چین و غیره استفاده می شود. برای ساخت شماره مجازی روی کشور موردنظر کلیک کرده و آن را انتخاب کنید. سپس شماره مدنظر را انتخاب کرده و صبر کنید تا برای شما اس ام اس ارسال شود. از این شماره می توانید برای عضویت در شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

شماره مجازی چین در سایت https://receive-sms-free.cc/

 

مزایای ساخت شماره مجازی

در قسمت اول مقاله به بررسی مزایای استفاده از شماره های مجازی می پردازیم:

  • راه اندازی سریع: از مهم ترین مزایای شماره های مجازی راه اندازی سریع است، خیلی از افراد فکر می کنند که استفاده از این شماره ها بسیار پیچیده است ولی در ادامه مقاله می بینید که به راحتی می توانید شماره مجازی رایگان مورد نظر خود را بسازید.
  • افزایش اعتبار: احتمالا اگر قصد سرمایه گذاری دارید و یا دارای انواع مدل های کسب و کار اینترنتی هستید برای اعتبار بخشی بیشتر می توانید از شماره های مجازی استفاده کنید و از شماره های مجازی رایگان امریکا و کانادا و کشور های دیگر استفاده کنید.
  • کاهش هزینه: اگر یکی از اقوام شما در کشوری مانند امریکا است، با ساخت شماره مجازی امریکا با آن ها تماس می گیرید و مجبور به پرداخت هزینه های بالای مکالمات بین المللی نیستید.
  • حساب های مجازی متعدد: ممکن است افراد بخواهند در فضای مجازی حساب های متعدد داشته باشند و نخواهند با نام و شماره تماس واقعی خود و یا استفاده از چندین سیم کارت فیزیکی اثبت نام کنند، از این رو نیاز است که شماره مجازی رایگان بسازند.
  • استفاده راحت از امکانات بین المللی: یکی دیگر از دلایل مهم برای ساخت شماره مجازی این است که خیلی از کشور ها از خدمات دهی به ایرانیان امتناع می کنند، برای رفع این مشکل می توانید با ساخت یا خرید شماره مجازی به راحتی از خدمات آن ها بهره مند شوید.
  • حفظ حریم خصوصی: اگر در محیط کار می خواهید با افرادی ارتباط بگیرید ولی شماره واقعی خود را استفاده نکنید به راحتی با استفاده یا خرید شماره مجازی این کار را انجام دهید.

معایب استفاده از شماره مجازی رایگان

استفاده از شماره های مجازی معایبی نیز دارد بطور مثال؛ این شماره ها تاریخ انقضا دارند و حتی به دلیل اینکه ممکن است شماره قبلا در دست فرد دیگری بوده باشد بهتر است از هویت واقعی خود استفاده نکنید. هم چنین شبکه های اجتماعی مانند تلگرام به دلیل مسایل امنیتی، سخت گیری زیادی در استفاده از این شماره ها دارند. پس در استفاده از شماره های مجازی این نکات را به یاد بیاورید. در مورد بعضی سرویس ها نیز نمی توان از شماره های رایگان استفاده کرد؛ قبلا گفتیم که chatgpt چیست و اگر بخواهید از خدمات آن استفاده کنید نمی توانید از شماره مجازی رایگان استفاده کنید. برای ساخت شماره مجازی برای ChatGPT می توانید از مجموعه ای از سایت ها و ابزارها مثل virtual-number، liamcard و غیره استفاده کنید.

خرید شماره مجازی

یکی از معایب شماره های مجازی رایگان این است که اگر شماره شما قبلا دست فردی دیگری بوده باشد ممکن است با آن کار های غیر قانونی انجام داده باشد که برای جلوگیری از این مشکل و برای اطمینان بیشتر بهتر است شماره مجازی خرید کنید. برای ساخت شماره مجازی بدون برنامه وارد سایت numberland.ir شوید. مهم ترین ویژگی این سایت داشتن نمادهای اعتماد الکترونیک است که باعث می شود با خیال راحت شماره مورد نظر خود را خریداری کنید و مطمئن باشید این شماره فقط برای شما و کاملا امن است. این سایت فیلم آموزش تصویری دریافت شماره مجازی دارد.

خرید شماره مجازی

وقتی وارد این سایت شدید می توانید شماره عادی، شماره اجاره ای، شماره دائمی را با توجه به توضیحات داده شده برای شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و واتساپ و اینستاگرام و … برای کشور های مختلف خریداری کنید. ساخت شماره مجازی امریکا به صورت دائمی هم در حال حاضر از طرف سایت نامبر لند ارایه می شود و محدودیت هایی مانند شماره های اجاره ای و عادی را ندارد.

بسیاری از سایت ها برای فروش شماره مجازی راه اندازی شده اند و از این طریق درآمد کسب می کنند. شما هم می‌توانید اپلیکیشن فروش شماره مجازی نامبر پلاس را خریداری کنید و سیستم کسب درآمد برای فروش شماره مجازی راه اندازی کنید.

محصول پیشنهادی
بنر
اپلیکیشن فروش شماره مجازی نامبر پلاس
دسته بندی : ساخت اپلیکیشن (ووکامرس و وردپرس)
24
فروش
91%
رضایت

در این مقاله به آموزش ساخت شماره مجازی رایگان پرداختیم و به معرفی برنامه های کاربردی ایجاد شماره مجازی پرداختیم و در نهایت هم برای خرید شماره مجازی سایت معتبر نامبر لند رامعرفی کردیم. امیدوارم برای شما مفید بوده باشد.

فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
فاطمه هستم و نزدیک به دو ساله فعالیتم تو حوزه سئو و وردپرس جدی شده. به نظر من "تنها کسی که تو دنیا می تونه کمکت کنه خودتی، پس به خودت باور داشته باش"
سوالات متداول

شما می توانید با شماره مجازی با کاربران خود در کشورهای دیگر ارتباط بگیرید بدون اینکه هزینه تفاوت موقعیت مکانی را پرداخت کنید. به علاوه برای ثبت نام در سایت های خارجی و اکانت شبکه اجتماعی از آن استفاده کنید.

اپلیکیشن های اندروید و ios متنوعی برای ساخت شماره مجازی رایگان وجود دارند که در ادامه می بینید.

  • برنامه Text Free & Call Free
  • برنامه TextPlus
  • برنامه textnow
  • و غیره

شماره مجازی یک شماره ثابت است که بر پایه خط تلفن نبوده و بر پایه اینترنت است و کمک می کند هر شخص بدون وابستگی به موقعیت مکانی در یک کشور مثل ایران زندگی کند ولی شماره مجازی کشور دیگری مثل کانادا را داشته باشد.

مقالات مرتبط
بنر
دیلیت اکانت تلگرام؛ آموزش حذف اکانت تلگرام در یک دقیقه
به هر دلیل ممکن است که بخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، لازم است که اشاره کنم دلیت اکانت تلگرام کار بسیار راحتی است. به دو طریق می‌توان نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کرد. یکی از این روش‌ها که روش سریع و فوری است، از طریق وبسایت رسمی تلگرام انجام می‌گیرد.
بنر
4 روش تضمینی تغییر پسورد اینستاگرام
فراموش کردن رمز اینستاگرام یکی از مشکلات رایج کاربران است که در این مطلب به 4 روش رایج و تضمینی بازیابی پرداخته‌ایم. این تغییر رمز حتی در شرایطی که به رمز قبلی دسترسی ندارید هم کاربرد دارد.
بنر
نکات طلایی راهنمای خرید هاست برای وردپرس
با توجه به اهمیت هاست و تاثیری که بر روی امنیت و سرعت سایت دارد فاکتورهای مهم در راهنمای خرید هاست وردپرس را در ادامه بخوانید تا میزبانی وب معتبری برای سایتتان داشته باشید.
بنر
بهترین DNS های رایگان 2023
احتمالا شما هم از سرعت اینترنت شاکی هستید و اگر در مورد روش‌های بهبود آن جستجو کرده باشید، می‌بینید که تغییر DNS از ساده ترین راه حل هاست و با توجه به نیازتان به دنبال dns مخابرات، dns همراه اول یا DNS برای ps4 و پلی استیشن یا … هستید. ما در این مقاله بهترین DNS رایگان را برای شما عزیزان ...
6 دیدگاه
laboo
laboo
30 خرداد 1402 12:24

شماره های رایگان معمولا کار نمی کنند یا اگر هم یه شماره رایگان پیدا شه قبلا چندین بار ازش استفاده شده و ما دیگه نمیتونیم ازش استفاده کنیم.
من خودم برای هر سرویسی که بخوام از کُدکُد codcod.ir که شماره مجازی موقت میده میگیرم.

آیا مفید بود ؟
0
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
31 خرداد 1402 09:00

مرسی از به اشتراک گذاری نظرتون

آیا مفید بود ؟
leila.kh
leila.kh
24 اسفند 1401 10:53

سلام وقت بخیر
ممنون ولی برای کشورهای دیگه غیر از کانادا و آمریکا اگر بخوایم شماره مجازی بسازیم باید چکار کنیم؟ باید خریداری کرد از سایت های دیگه که پولین؟

آیا مفید بود ؟
0
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
24 اسفند 1401 11:35

سلام لیلای عزیز
اگر از طریق این اپلیکیشن ها و سایت ها نتوستید شماره مورد نظرتون را بخرید باید شماره کشور مورد نظرتون را خریداری کنید. می تونید سایت های دیگه که برای خرید شماه مجازی در مقاله ساخت شماره مجازی برای ChatGPT وجود داره رو هم امتحان کنید.

آیا مفید بود ؟
shokohim
shokohim
31 مرداد 1401 19:39

آموزش خوبی بود ولی باز بهتر است از شماره های پرمیوم استفاده بشه تا امنیت اکانتی که باهاش میسازید بیشتر باشه

آیا مفید بود ؟
0
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
01 شهریور 1401 09:29

بله برای کسانی که امنیت اکانت خیلی مهمه شماره پرمیوم مناسبتره و دقیقا در قسمت معایب ساخت شماره مجازی رایگان به مشکلات احتمالی اشاره کردیم.

آیا مفید بود ؟