ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
شماره مجازی برای چت جی پی تی
اخبار

ساخت و خرید شماره مجازی برای ChatGPT

چت جی پی تی (ChatGPT) یکی از ابزارهای هوش مصنوعی است که این روزها اسم آن را زیاد می شنویم؛ یک دستیار تولید محتوا، نوشتن آهنگ، راهنما، یک موتور پاسخگو به سوالات شما و حتی تولید کد رایانه ای.

6
13 اسفند 1401
آخرین بروزرسانی: 17 اسفند 1402

ربات ChatGPT با توانایی‌های چشمگیر خود به سرعت تبدیل به یک ابزار محبوب برای انجام کار‌های مختلف مانند پاسخ به انواع سوالات ساده و تخصصی استفاده می‌شود. برای مثال می‌توانید از این ربات هوش مصنوعی سؤالات دایره‌المعارفی مانند «قوانین حرکت نیوتن را توضیح دهید» بپرسید. صحبت‌های زیادی در مورد جایگزینی هوش مصنوعی با نیروی انسانی و فرصت‌های رشد کسب و کار به میان آمده است. اگر می‌خواهید از ترند این روز‌ها بی‌اطلاع نمانید و از هر تهدید یک فرصت بسازید احتمالاً باید سری به این ابزار بزنید.

برای استفاده ChatGPT باید ابتدا در آن ثبت نام کرده و سپس اقدام به ساخت شماره مجازی کنید. در این مطلب به مهمترین چالش ما کاربران ایرانی، یعنی دریافت شماره مجازی برای ChatGPT پاسخ می‌دهیم و ابزارها و سایت‌های مختلفی را که برای خرید شماره مجازی برای ChatGPT وجود دارد مطرح می‌کنیم.

نحوه دریافت شماره مجازی برای ChatGPT

بر اساس تست‌های انجام شده هیچ کدام از شماره مجازی‌های رایگان برای ثبت نام در این ابزار تولید محتوا با هوش مصنوعی کاربرد ندارند به همین دلیل باید از خرید شماره مجازی استفاده کنید که ما در ادامه سعی می‌کنیم بهترین سایت‌هایی که این خدمات را ارایه می‌دهند معرفی کنیم. شما می‌توانید با مراجعه به این سایت‌ها و مقایسه قیمت بهترین را برای خود انتخاب و خرید نمایید.

سایت number4

نامبر فور یکی از بهترین سایت‌های موجود برای خرید شماره مجازی است که برای ثبت نام در ChatGPT می‌توانید از شماره مجازی‌هایی که این سایت ارایه می‌دهد استفاده کنید داشتن نماد اعتماد یکی دیگر از ویژگی‌های این سایت است در تصویر زیر می‌توانید خدماتی که این مجموعه ارایه می‌دهد را ببینید.سایت نامبر فور؛ شماره مجازی برای ChatGPT

سایت ariapay

آریاپی یکی از مجموعه‌های پرطرفدار برای خرید شماره مجازی آمریکا و سایر کشورها است و اگر قصد ثبت نام در ChatGPT را دارید میتوانید با خرید شماره از این مجموعه ثبت‌نام خود را تکمیل کنید. در تصویر زیر به برخی از خدماتی که این مجموعه ارایه می‌دهد پرداخته شده که بر اساس قیمت میتوانید یک شماره مجازی برای خود خریداری نمایید.

خرید شماره مجازی آمریکا با سایت آریاپی

سایت numberland

برای خرید شماره مجازی نیز میتوانید از نامبرلند استفاده کنید نامبرلند با خدماتی که ارایه میدهد مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است، داشتن نماد اعتماد الکترونیک، نماد ساماندهی و پرداخت امن آنلاین بهترین ویژگی‌های نامبرلند است در تصویر زیر خدمات دریافت شماره مجازی از انواع کشورها را در سایت نامبرلند مشاهده می‌کنید.

خرید شماره مجازی برای چت جی پی تی از سایت نامبرلند

virtual-number

سایت virtual-number یکی از حرفه‌ای‌ترین پلن‌های موجود در بازار برای خرید شماره مجازی است که میتوانید برای خرید این سایت را مد نظرتان داشته باشید. ربات خرید شماره مجازی یکی از بهترین ویژگی‌های این مجموعه است که با مراجعه به این سایت میتوانید از این ربات مجازی بهره‌مند شوید در زیر تصویری از خدمات این مجموعه قرار گرفته است.

خرید شماره مجازی ارزان با سایت virtual-number

سایت liamcard

سایت liamcard یکی دیگر از سایت‌های ارایه دهنده شماره مجازی است که میتوانید بر اساس قیمت و کشور مورد نظر بهترین شماره مجازی را برای ثبت‌نام در ChatGpt خریداری نمایید در تصویر زیر برخی از خدماتی که این مجموعه ارایه می‌دهد را مشاهده می‌کنید.

شماره مجازی برای chatgpt با سایت liamcard

سایت globalnumber

در globalnumber میتوانید شماره مجازی را بر اساس کشور، برنامه و شماره بین المللی آمریکا انتخاب و خرید نمایید اگر قصد دارید برای ثبت نام در ChatGPT شماره مجازی خرید کنید باید از بخش نرم افزار یا سایت شماره مجازی مورد نظرتان را خریداری کنید.

خرید شماره مجازی برای chatgpt با globalnumber

وقتی وارد این سایت‌ها شدید می‌توانید شماره عادی، شماره اجاره‌ای، شماره دائمی را با توجه به توضیحات داده شده برای شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و واتساپ و اینستاگرام و چت جی پی تی برای کشور‌های مختلف خریداری کنید. ساخت شماره مجازی امریکا به صورت دائمی هم در حال حاضر از طرف سایت‌هایی همچون سایت نامبر لند ارایه می‌شود.

نکته: اگر سایت شما وردپرسی است و قصد استفاده از chatgpt را دارید بهتر است به سراغ آموزش افزونه chatgpt بروید. با اینکار دیگر نیازی به ثبت‌نام در سرویس چت جی پی تی و ساخت شماره  مجازی را نخواهید داشت. برای این منظور نیاز به نصب افزونه چت جی پی تی دارید که با استفاده از هوش مصنوعی محتوای فارسی تولید می‌کند.

با نصب افزونه chatgpt می توانید تولید محتوا را در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

با مقایسه این سایت‌ها میتوانید بهترین شماره مجازی برای chatgpt را برای ثبت نام خریداری نمایید.

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
سوالات متداول

بسیاری از سرویس های رایگان دریافت شماره مجازی را امتحان کردیم اما متاسفانه هیچکدام قابلیت استفاده نداشتند؛ در نهایت از سایتهای معرفی شده در مقاله خرید را انجام دادیم.
نکته: تمامی شماره های خریداری شده یکبار مصرف هستند و می توانید تنها یکبار برای عضویت در OpenAI و ChatGPT از آنها استفاده کنید

number4
ariapay
numberland
virtual-number
liamcard
globalnumber

مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
6 دیدگاه
laboo
laboo
30 خرداد 1402 12:26

کدُکُد هم برای همه سرویس ها شماره مجازی موقت میده codcod.ir
برای ChatGPT هم از هر کشوری که شماره بخواید می تونید برید بگیرید

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
30 خرداد 1402 16:17

مرسی ازتون که لیست ما رو تکمیل کردین.
اگر تجربه ای در مورد کار کردن با این سایت دارین یا مزیت بیشتری (مثل قیمت) نسبت به لیست بالا داره خوشحال می‌شیم برامون بنویسید.

آیا مفید بود ؟
suren
suren
21 فروردین 1402 19:41

سایت number4.ir یه شماره رو به چندین نفر میفروشه ازشون چیزی نخرید

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
22 فروردین 1402 10:09

سلام دوست عزیز
اینمورد رو شما مطمئن هستین؟ چون احتمالا برای ساخت حساب کاربری فقط یکبار میشه از شماره استفاده کرد و نفر دوم نمیتونه ثبت نام رو انجام بده...

آیا مفید بود ؟
khesht
khesht
11 فروردین 1402 18:57

سلام
داخل لیستتون سایت ورلدنامبرو اسم نبردید چرا ؟ از خیلی از اینایی که نوشتید قدیمی تر هستش.

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
11 فروردین 1402 22:10

سلام دوست عزیز.
ممنون از اینکه مشارکت داشتید و سایتهایی که میشناسید رو به دوستان خودتون معرفی کردین.

آیا مفید بود ؟