ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
طراحی لوگو با هوش مصنوعی
نقد و بررسی

6 سایت رایگان ساخت و طراحی لوگو با هوش مصنوعی 🔥

لوگو اولین چیزی که به چشم مشتریان می‌آید و در برندینگ تاثیر زیادی دارد. راه‌های زیادی برای طراحی لوگو وجود دارد و اما ابزارهای هوش مصنوعی که سر و صدای زیادی به پا کرده‌اند روز به روز محبوب‌تر می‌شوند. اگر شما هم به دنبال یک راه سریع برای طراحی لوگو رایگان هستید این مقاله را از دست ندهید.

6
08 مرداد 1402
آخرین بروزرسانی: 09 اردیبهشت 1403

طراحی لوگو به روش سنتی هزینه‌ای حدود یک تا 50 میلیون تومان دارد. اما خبر خوب اینکه شما می‌توانید در کمتر از یک دقیقه و بدون یک ریال هزینه، لوگوی منحصر به فردی داشته باشید.  logo maker های هوش مصنوعی برخلاف سایت‌های طراحی لوگو، طرح‌های هوشمندانه‌ای بر اساس صنعت و نوع کسب و کارتان ارایه می‌دهند و این باعث سریعتر و آسانتر شدن کارها در زمینه طراحی شده‌اند. در این مقاله، مجموعه‌‌ای از سایت‌های طراحی لوگو با هوش مصنوعی رایگان را معرفی کرده و آموزش می‌دهیم.


طراحی لوگو با AI یکی از راه‌های کسب درآمد از هوش مصنوعی است که نیاز به تخصص خاصی ندارد و فقط کافی است در یکی از سایت‌ها مانند logoai.com ثبت‌نام کنید و هر لوگویی که بخواهید را طراحی کنید.

سایت هوش مصنوعی brandmark.io

آموزش ویدئویی که در بالا دیدید طراحی لوگو با brandmark.io بود که یکی از بهترین سایت های طراحی لوگو با هوش مصنوعی است. بعد از این که وارد سایت شدید روی دکمه create my logo بزنید و در کمترین زمان ممکن بهترین لوگو را طراحی کنید. این سایت با کمک هوش مصنوعی یک لوگوی منحصر بفرد با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف ارایه می‌دهد و رابط کاربری فوق العاده‌ای دارد.

سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی logoai.com

ابزارهای معمولی طراحی لوگو آنلاین عملکرد ساده‌ای دارند و برای طراحی لوگوهای ابتدایی با امکان سفارشی‌سازی پایین به کار می‌روند؛ اما عملکرد سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی متفاوت است. اولین کاری که باید به محض ورود به ابزارهای ساخت لوگو با هوش مصنوعی انجام دهید این است که، نام شرکت، شعار و حوزه کسب و کار خود را وارد کنید.

یکی از سایت‌های رایگان لوگو ساز LogoAi است؛ این ابزار هوش مصنوعی به جای طرح‌های از پیش آماده، طی گام‌های زیر یک لوگوی سفارشی برای شما طراحی می‌کند.

  1. وارد سایت logo Ai شده و Let`s make a logo را بزنید.
  2. در این مرحله باید نام لوگو و یک شعار درباره کسب و کار خود بدهید که این بخش optional یا اختیاری است. سپس دکمه continue را بزنید.
  3. بعد از آن صنعتی که کسب و کارتان در آن مشغول است را انتخاب کنید؛ برای مثال تکنولوژی.
  4. در این مرحله از طراحی لوگو با هوش مصنوعی پالت رنگی که با رنگ کسب و کار شما سازگار است را انتخاب کنید.
  5. در بخش بعد استایل و فونت لوگو را مشخص کنید (در این قسمت به شما نشان می‌دهد لوگوی کدام شرکت‌های معروف بر اساس استایل موردنظر هستند. این مساله کمک می‌کند استایل فونت را بهتر انتخاب کنید.
  6. یک لیست از لوگوها به شما نشان می‌دهد که امکان لایک، ذخیره و ویرایش آن را خواهید داشت.

به علاوه با دکمه share می‌توانید آن را برای دوستان خود ارسال کنید.

اگر طراح سایت هستید احتمالا درباره راه‌اندازی سایت با هوش مصنوعی هم شنیده‌اید. پیشنهاد می‌کنم ابزارهای طراحی سایت با هوش مصنوعی را ببینید تا با نقاط قوت و ضعف آنها آشنا شده و بهترین روش را برای طراحی هر نوع سایت انتخاب کنید، هم چنین برای تولید محتوای متنی، تصویری و ویدئویی سایت خود از سایت های هوش مصنوعی رایگان استفاده کنید.

از آنجاییکه دانلود فایل نهایی پولی است، می‌توانید از لوگو اسکرین شات گرفته و در سایت‌های حذف پس زمینه عکس مانند remove.bg، پس زمینه واتر مارک را حذف کنید.

تصویر زیر نمونه لوگو طراحی شده با این logo maker را نشان می‌دهد که بک‌گراند آن را با سایت‌های حذف پس زمینه برداشته‌ایم.

سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی logai.com و حذف بک‌گراند آن
اگر قصد طراحی یک لوگو حرفه‌ای برای سایت خود دارید، ابزارهای خوبی در ادامه معرفی شده‌اند. اما به این فکر کرده‌اید که بعد از طراحی سایت چطور محتوای کامل و یکتایی بنویسید؟

اینجا یک پیشنهاد جذاب برای تولید محتوای سایتتان با هوش مصنوعی داریم که در کمترین زمان و بدون هزینه انجام می‌شود.

یک نویسنده حرفه‌ای و هوشمند برای خودت داشته باش!

با افزونه ChatGPT دیگه نیاز به استخدام نویسنده نداری دست بکار شو 

نکته: شما می‌توانید از لوگوی طراحی شده با هوش مصنوعی استفاده نکنید و تنها از آن ایده بگیرید.

سایت Logomaster.ai 

با سایت لوگو ساز Logomaster.ai یک قدم تا طراحی لوگوی حرفه‌ای برای کسب و کارتان فاصله دارید. این ابزار طراحی لوگو با هوش مصنوعی، که از فناوری هوش مصنوعی استفاده می‌کند نیاز به هیچ مهارت خاصی ندارد.

  1. بعد از ورود به سایت logomaster با زدن دکمه create your logo now می‌توانید سبک و طرح لوگو، طیف رنگ، نام شرکت و شعار را انتخاب کنید.
  2. در نهایت یکی از لوگوهای طراحی شده را بر اساس موضوع برندتان انتخاب کرده و دکمه see result را بزنید. به همین سادگی!

این سایت هوش مصنوعی رایگان نیست ولی شما می‌توانید از تصویر اسکرین شات گرفته و با استفاده از سایت‌های حذف پس زمینه بکگراند آن را حذف کنید و یک لوگوی تمیز بدون یک دلار هزینه کردن داشته باشید.

بهترین هوش مصنوعی ساخت لوگو Logomaster.ai

 

اگر به دنبال طراحی تصاویر دلخواه با هوش مصنوعی هستید، ابزارهای هوش مصنوعی ساخت عکس متنوعی وجود دارند که برای ساخت و تغییر تصویر پروفایل نیز به کار می‌روند؛ این ابزارها برای تبدیل ایده‌های شما به تصاویر با صدها طرح آماده، جلوه‌های ویژه و انیمیشن به صورت رایگان استفاده می‌شوند.

طراحی لوگو رایگان با هوش مصنوعی logo.com

یکی دیگر از سایت‌های کاربردی رایگان برای طراحی لوگو logo.com است که به شما برای سفارشی‌سازی و طراحی لوگو با هوش مصنوعی کمک می‌کند. با این ابزار به سرعت و ساده می‌توانید یک لوگوی منحصربه‌فرد طراحی کنید. یکی از مزایای این سایت کیفیت بالای لوگوی طراحی شده است که در فرمت چاپی و دیجیتالی می‌توانید از آن استفاده کنید.

  1. برای طراحی لوگو آنلاین، بعد از ورود به سایت logo.com باید نام کسب و کار و شعارتان را وارد کنید.
  2. با درج کیوردتان به ai برای پیدا کردن و ساخت لوگو با هوش مصنوعی کمک می‌کنید تا مجموعه‌ای از لوگوها را به شما نمایش دهد. شما قابلیت سفارشی‌سازی بخش‌های مختلف لوگو یعنی آیکن، ویرایش شعار و کلمه کلیدی، رنگها و استایل فونت را دارید.

خبر خوب اینکه این سایت به شما امکان دریافت و دانلود لوگو را می‌‎دهد.

در تصویر زیر چند نمونه لوگو با این ابزار هوش مصنوعی برای rtl ساخته شده است.

سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی رایگان logo.com

حتماً بخوانید هوش مصنوعی گوگل

مزیت‌های سایت logo.com

  • یکی از مزایای سایت logo.com این است که می‌توانید لوگوی طراحی شده را به راحتی و در فرمت‌های eps ،svg ،png و pdf دانلود کنید.
  • به علاوه امکان طراحی لوگو با متن و آیکن را به شما می‌دهد.
یک لوگوی خوب کمک می‌کند مشتریان بهتر شما را درک کنند، شما چقدر به لوگوی سایتتان اهمیت داده‌اید و برای آن زمان گذاشته‌اید؟

در دیدگاه‌ها برای ما تجربه کار کردن با ابزار مورد علاه خود را بنویسید😉.

از این که تا اینجا با معرفی بهترین سایت‌؛ برای طراحی لوگو همراه ما بودید ممنونیم، قابلیت طراحی لوگو در تلگرام نیز وجود دارد و با استفاده از ربات لوگو ساز رایگان تلگرام مانند ربات Logo360_bot می‌توانید در تلگرام نیز به صورت کاملا رایگان لوگو‌های حرفه‌ای طراحی کنید. همچنین اگر هنوز موضوع طراحی لوگو برای شما مبهم است بهتر است سری به اینستاگرام راست چین بزنید.

اگر به دنبال یادگیری بیشتر در زمینه طراحی عکس و لوگو با هوش مصنوعی هستید، دوره تولید محتوا با هوش مصنوعی راست چین آکادمی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این دوره به صورت کاملاً حرفه‌ای به شما آموزش داده می‌شود که چگونه با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی، عکس‌های جذاب و خلاقانه‌ای طراحی کنید.

مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
مهسا هستم و 4 ساله در حوزه وردپرس و دو سال در حوزه سئو فعالیت دارم. معتقدم که انسان در شرایط نامساعد نباید خودش رو ببازه و نا امید بشه چون فصل دوباره جوونه زدن هم خواهد رسید...
سوالات متداول

ربات لوگو ساز رایگان زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای طراحی یک لوگو استفاده کنید؛ که بنده ربات تلگرامی Logo360_bot را پیشنهاد می‌کنم.

 

 

 

 

بهترین لوگوسازهای آنلاین عبارتند از:

 

شما میتوانید بدون نیاز به دانش طراحی یا گرافیک در عرض چند دقیقه با ابزار AI طرح های از پیش آماده لوگو را در حوزه های مختلف انتخاب و سپس بر اساس فونت و رنگهای مورد نظر خود ویرایش کنید. بعض از ابزارهای هوشمند طرح‌های خلاقانه‌تری را در لحظه می‌سازند.

مقالات مرتبط
بنر
دیلیت اکانت تلگرام؛ آموزش حذف اکانت تلگرام در یک دقیقه
به هر دلیل ممکن است که بخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، لازم است که اشاره کنم دلیت اکانت تلگرام کار بسیار راحتی است. به دو طریق می‌توان نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کرد. یکی از این روش‌ها که روش سریع و فوری است، از طریق وبسایت رسمی تلگرام انجام می‌گیرد.
بنر
4 روش تضمینی تغییر پسورد اینستاگرام
فراموش کردن رمز اینستاگرام یکی از مشکلات رایج کاربران است که در این مطلب به 4 روش رایج و تضمینی بازیابی پرداخته‌ایم. این تغییر رمز حتی در شرایطی که به رمز قبلی دسترسی ندارید هم کاربرد دارد.
بنر
نکات طلایی راهنمای خرید هاست برای وردپرس
با توجه به اهمیت هاست و تاثیری که بر روی امنیت و سرعت سایت دارد فاکتورهای مهم در راهنمای خرید هاست وردپرس را در ادامه بخوانید تا میزبانی وب معتبری برای سایتتان داشته باشید.
بنر
بهترین DNS های رایگان 2023
احتمالا شما هم از سرعت اینترنت شاکی هستید و اگر در مورد روش‌های بهبود آن جستجو کرده باشید، می‌بینید که تغییر DNS از ساده ترین راه حل هاست و با توجه به نیازتان به دنبال dns مخابرات، dns همراه اول یا DNS برای ps4 و پلی استیشن یا … هستید. ما در این مقاله بهترین DNS رایگان را برای شما عزیزان ...
6 دیدگاه
sdegh
sdegh
06 اردیبهشت 1403 18:18

عالی بود سپاسگزارم

آیا مفید بود ؟
0
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
08 اردیبهشت 1403 08:21

سلام دوست عزیز
خوشحالم که براتون مفیده بوده.

موفق باشید

آیا مفید بود ؟
___ehsan
___ehsan
15 فروردین 1403 15:37

سلام
طراحی لوگو رو با هوش مصنوعی کنوا انجام دادم
خیلی عالی و سریعه
پیشنهاد میشه

آیا مفید بود ؟
0
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
16 فروردین 1403 08:07

سلام وقت بخیر
خوشحالم که براتون مفید بوده.

موفق باشید

آیا مفید بود ؟
faezederogar
faezederogar
15 بهمن 1402 00:56

ممنون از سایت پرمحتواتون🤩

آیا مفید بود ؟
0
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
15 بهمن 1402 09:11

سلام فائزه عزیز
خوشحالم که برای شما مفید بوده.

موفق باشید

آیا مفید بود ؟
به قیمت پارسال بخر!
ایکون کلود
ایکون ستاره افزایش قیمت پلکانی محصولات ایکون ستاره هر 5 روز 5درصد افزایش قیمت ایکون ستاره 20 درصد افزایش قیمت پس از 20 روز ایکون ستاره فرصت خرید بهترین محصولات راست چین
ایکون ستاره افزایش قیمت پلکانی محصولات ایکون ستاره هر 5 روز 5درصد افزایش قیمت ایکون ستاره 20 درصد افزایش قیمت پس از 20 روز ایکون ستاره فرصت خرید بهترین محصولات راست چین