ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
حذف پس زمینه عکس
نقد و بررسی

حذف پس زمینه عکس با بهترین ابزارهای رایگان

خیلی وقت ها ممکن است پس زمینه عکسی که گرفته اید را دوست نداشته باشید و بخواهید تصویر بک گراندتان را حذف کنید. با ما همراه باشید تا روش های حذف پس زمینه عکس با ابزار های آنلاین را به شما آموزش دهیم.

6
20 دی 1400
آخرین بروزرسانی: 15 فروردین 1403

عکس‌ها 40 درصد محتواهای سایت‌ها را تشکیل می‌دهند و از مهم‌ترین عوامل بازاریابی محصولات هستند. دیدن عکس محصولات اعتماد بیشتری از کاربران جلب می کند و احتمال خرید را بالا می رود. بنابراین توجه به نحوه عکاسی از محصولات برای هر سایت فروشگاهی مهم است. در ادامه روش‌های حذف بک گراند عکس را توضیح می دهیم. در ابتدا آموزش ویدئویی حذف پس زمینه عکس را به صورت آنلاین در 5 سایت ببینید. در ادامه حذف پس زمینه عکس با هوش مصنوعی را نیز آموزش می‌دهیم.

چگونه پس زمینه عکس را حذف کنیم؟

خیلی وقت‌ها ممکن است عکسی که از محصولات گرفته می‌شود یا از سایت های دانلود عکس رایگان دانلود می‌کنید دارای پس زمینه مناسبی نباشد و بهتر باشد حذف پس زمینه عکس صورت گیرد. حالا سوالی که برایتان پیش می‌آید این است که چگونه می‌توان در کمترین زمان ممکن حذف پشت زمینه عکس را انجام داد و نتیجه دلخواه را گرفت. ابزارهای مختلفی برای حذف تصویر پس زمینه وجود دارد که شما می توانید بسیار ساده و راحت بک گراند تصاویر خود را حذف کنید و حتی برخی از این ابزارها قابلیت ویرایش تصاویر شما را هم دارند. یکی از روش‌ها حذف پس زمینه عکس در فتوشاپ و دیگری استفاده از سایت تغییر بک گراند عکس‌های آنلاین و هم چنین استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل است.

حذف بک گراند عکس

حذف پس زمینه عکس آنلاین

فتوشاپ برنامه بسیار عالی برای ویرایش عکس‌ها است، ولی خیلی وقت‌ها افراد دسترسی به این نرم افزار برای حذف پس زمینه عکس ندارند یا حتی کار با آن را بلد نیستند. در این مواقع بهترین کار حذف بک گراند عکس در سایت‌های آنلاین است. سایت‌هایی وجود دارند که کافیست شما عکس خود را اپلود کنید تا در همان لحظه حذف بک گراند عکس آنلاین را انجام دهید که در ادامه آنها را معرفی می‌کنیم.

برای حذف بک گراند عکس آنلاین می‌توانید از این سایت حرفه‌ای استفاده کنید، وقتی وارد این سایت حذف بکگراند عکس شدید می‌توانید عکس خود را در قسمت مورد نظر آپلود کنید، یا ادرس url عکس خود را وارد کنید و حتی می‌توانید عکس را با درگ و دراپ در قسمت drag image here قرار دهید و در کمترین زمان ممکن شاهد حذف پس زمینه عکس خود باشید. مهم‌ترین ویژگی این وب سایت حذف بک گراند عکس، قابلیت عوض کردن بک گراند است و هر پس زمینه‌ای که می‌خواهید را انتخاب می‌کنید.

مزایا: دقت بالا در حذف پس زمینه

معایب: امکانات محدود برای تغییر پس زمینه

سایت inpixio برای حذف پس زمینه عکس آنلاین
بعد از اینکه پس زمینه عکس را حذف کردید برای استفاده از تصویر در سایت باید آن را بهینه کنید. زیرا حجم بالای تصاویر باعث کندی سرعت سایت شما می‌شود. با استفاده از افزونه‌های وردپرس می‌توانید حجم تصاویر خود را کم کنید.

یکی از ساده‌ترین ابزارها برای حذف پس زمینه عکس آنلاین استفاده از این سایت است که کاملا رایگان است. شما با وارد شدن به این سایت حذف بک گراند عکس خیلی راحت و سریع می‌توانید عکس مورد نظر خود را بارگذاری کنید و حذف بک گراند عکس آنلاین را مشاهده کنید. پس از حذف پس زمینه عکس خود تغییراتی مانند بریدن عکس و تغییر بک گراند مورد نظر روی عکس اعمال کنید و عکس مورد نظر را دانلود کنید.

محصول پیشنهادی
بنر
افزونه WP Smush Pro، فشرده ساز تصاویر
دسته بندی : افزونه بهینه سازی
4635
فروش
81%
رضایت

مزایا: امکان مقایسه تصویر قبل و بعد از حذف پس زمینه

معایب: سرعت پایین در حذف پس زمینه عکس

حذف پس زمینه عکس با سایت fococlipping

این سایت حذف بکگراند عکس با بازدید ماهانه 6 میلیون یک سایت حذف پس زمینه عکس حرفه‌ای است. رابط کاربری این سایت بسیار عالی است و شما می‌توانید تمپلیت‌های مختلفی برای عکس خود را در نظر بگیرید و هر ویرایشی که مد نظر شماست روی عکس اعمال کنید.

حذف پس زمینه عکس آنلاین با سایت PhotoRoom 

یک سرویس حرفه‌ای برای حذف پس زمینه عکس، slazzer.com است. این سایت با هوش مصنوعی حذف بک گراند آنلاین را به بهترین شکل انجام میدهد و شما می‌توانید میزان شفافیت تصویر خود را تعیین کنید. ویرایشگرهای این سایت بسیار حرفه‌ای است و به شما اجازه می‌دهد هر تغییری روی عکس اعمال کنید. اگر خواهان امکانات بیشتری هستید حتما اشتراک خریداری کنید و از امکانات این سایت حذف پس زمینه آنلاین بهره مند شوید.

مزایا: سرعت بالا و داشتن تعداد زیادی پس زمینه برای تصاویر و داشتن امکاناتی نظیر blur برای تصاویر

معایب: امکان دارد کیفیت تصاویر کمتر شود

معرفی سایت حذف پس زمینه عکس آنلاین

این سایت حذف بک گراند یکی از سریع‌ترین سایت‌ها برای حذف پس زمینه عکس شماست. هم چنین این سایت اجازه ویرایش عکس به صورت دستی را نیز به شما می‌دهد. مهم ترین ویژگی این سایت هوش مصنوعی پیشرفته و داشتن رابط کاربری عالی و قابلیت به اشتراک گذاری عکس است. پس از حذف پس زمینه عکس آنلاین می‌توانید تصاویر مورد نظر را با بالاترین کیفیت دانلود کنید ولی اگر تصاویر فوق العاده حرفه‌ای و با کیفیت می خواهید باید در این سایت عضو شوید و اشتراک خریداری کنید.

مزایا: سرعت بالا و کیفیت بالای تصاویر بعد از حذف پس زمینه

معایب: داشتن امکانات محدود برای ادیت پس زمینه

 

سایت حذف بک گراند عکس remove.bg

حذف پس زمینه عکس با هوش مصنوعی

ابزارهای هوش مصنوعی هم قابلیت حذف پس زمینه عکس ها را دارند. مهم‌ترین ابزارهای حذف پس زمینه عکس یا هوش مصنوعی را در ادامه معرفی می کنیم:

این ابزار یکی از سریع‌ترین سایت های هوش مصنوعی برای ویرایش تصاویر است که می‌توانید پس زمینه عکس‌هایتان را هم در زمان کمی حذف کنید. کافیست پس از ورود به هر تعداد عکس که قصد حذف پس زمینه آن ها را دارید، انتخاب کنید و با یک کلیک بک گراند آن ها را حذف کنید.

Removal.ai یکی دیگر از وب سایت‌هایی است که حذف پس زمینه عکس با هوش مصنوعی انجام می‌دهد، شما می توانید حذف بک گراند عکس را در زمان کمی انجام دهید و یک پس زمینه شفاف ایجاد کنید. این ابزار وب همچنین قادر به کنترل لبه های مو و در تصاویر است. برای کار با این ابزار ابتدا تصویر را آپلود کنید، روی دکمه تبدیل کلیک کنید و سپس روی “دانلود” بزنید.

یکی دیگر از سایت های هوش مصنوعی حذف پس زمینه عکس LunaPic است. شما می‌توانید مستقیما تصویرتان را آپلود کنید یا آدرس آن را قرار دهید تا بک گراند را با دقت بالا حذف کند، در انتها هم می توانید تصویر مورد نظر را در صورت نیاز ویرایش کنید.

حذف بک گراند عکس با موبایل

خیلی از عکس‌هایی که شما می گیرید از طریق گوشی موبایل شماست و بنابراین برای ویرایش این عکس‌ها و حذف بک گراند عکس می‌توانید با نصب اپلیکیشن‌هایی متناسب با سیستم عامل گوشی (اندروید یا ios) خود این کار را به راحتی با انجام تنظیمات ساده انجام دهید. چند نمونه از اپلیکیشن و برنامه‌هایی قابل استفاده در گوشی‌های همراه را معرفی می‌کنیم:

  • canva
  • Picsart
  • remove bg
  • Snapseed
  • Background Eraser
  • MagiCut

فواید حذف پس زمینه عکس در سایت های فروشگاهی

شما وقتی وارد سایت‌های فروشگاهی می‌شوید با تعداد زیادی محصول مواجه خواهید شد که اگر هرکدام یک بک گراند برای خودش داشته باشد زیبایی بصری و تجربه کاربری خوبی نخواهد داشت و اصلا جالب نیست که با صفحه‌ای شلوغ با عکس محصولات مختلف و پس زمینه‌های متفاوت و حتی رنگارنگ مواجه شویم. برای همین اگر دارای فروشگاه آنلاین هستید یکی از بهترین کارها برای داشتن سایت جذاب و کاربر پسند حذف پس زمینه عکس‌های محصولات شماست و این موضوع باعث تمرکز کاربران روی جزییات خود محصول می‌شود.

فواید حذف پس زمینه عکس در سایت های فروشگاهی

اگر بخواهید از تصاویر در سایت خود استفاده کنید می‌توانید به روش‌های مختلفی حجم تصاویر را کاهش دهید.

در این مقاله روش های حذف پس زمینه عکس را با استفاده از سایت های آنلاین و اپلیکیشن های موبایلی آموزش دادیم. هم چنین تاثیرات مثبت حذف تصویر پس زمینه در سایت های فروشگاهی را بررسی کردیم. خیلی از ابزار های معرفی شده در این مقاله برای تغییر پس زمینه عکس هم مناسب است.

از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم، اگر پس زمینه عکس خود را حذف کردید و دوست داشتید کیفیت عکستان را نیز چند برابر کنید پیشنهاد میکنیم سری به مقاله افزایش کیفیت عکس بزنید تا اطلاعاتی در این باره کسب کنید.

فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
فاطمه هستم و نزدیک به دو ساله فعالیتم تو حوزه سئو و وردپرس جدی شده. به نظر من "تنها کسی که تو دنیا می تونه کمکت کنه خودتی، پس به خودت باور داشته باش"
سوالات متداول

حذف پس زمینه عکس با استفاده از ابزارهای آفلاین و آنلاین متنوعی انجام می شود که یک نمونه ابزار آفلاین فتوشاپ است و ابزارهای آنلاین سایت ها هستند که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

با استفاده از وب سایت های حذف پس زمینه به صورت آنلاین و با انواع اپلیکیشن مثل فتوشاپ می توانید پس زمینه عکس را حذف کنید.

مقالات مرتبط
بنر
دیلیت اکانت تلگرام؛ آموزش حذف اکانت تلگرام در یک دقیقه
به هر دلیل ممکن است که بخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، لازم است که اشاره کنم دلیت اکانت تلگرام کار بسیار راحتی است. به دو طریق می‌توان نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کرد. یکی از این روش‌ها که روش سریع و فوری است، از طریق وبسایت رسمی تلگرام انجام می‌گیرد.
بنر
4 روش تضمینی تغییر پسورد اینستاگرام
فراموش کردن رمز اینستاگرام یکی از مشکلات رایج کاربران است که در این مطلب به 4 روش رایج و تضمینی بازیابی پرداخته‌ایم. این تغییر رمز حتی در شرایطی که به رمز قبلی دسترسی ندارید هم کاربرد دارد.
بنر
نکات طلایی راهنمای خرید هاست برای وردپرس
با توجه به اهمیت هاست و تاثیری که بر روی امنیت و سرعت سایت دارد فاکتورهای مهم در راهنمای خرید هاست وردپرس را در ادامه بخوانید تا میزبانی وب معتبری برای سایتتان داشته باشید.
بنر
بهترین DNS های رایگان 2023
احتمالا شما هم از سرعت اینترنت شاکی هستید و اگر در مورد روش‌های بهبود آن جستجو کرده باشید، می‌بینید که تغییر DNS از ساده ترین راه حل هاست و با توجه به نیازتان به دنبال dns مخابرات، dns همراه اول یا DNS برای ps4 و پلی استیشن یا … هستید. ما در این مقاله بهترین DNS رایگان را برای شما عزیزان ...
6 دیدگاه
___ehsan
___ehsan
22 مهر 1402 15:02

سلام سایت Removal.ai یه سایت عالی هست و از همه سرعتش بالاتره

آیا مفید بود ؟
0
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
22 مهر 1402 15:40

سلام احسان عزیز
ممنون از کامنتت

آیا مفید بود ؟
wordpress2021
wordpress2021
10 اردیبهشت 1401 11:15

سایت ClippingMagic هم سایت خوبی هست برای حذف پس زمینه عکس

آیا مفید بود ؟
0
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
10 اردیبهشت 1401 13:31

ممنون برای معرفی سایت

آیا مفید بود ؟
wordpress2021
wordpress2021
10 اردیبهشت 1401 11:12

ممنون از مقاله . من امتحان کردم بهترین و سریع ترین سایت remove.bg هست

آیا مفید بود ؟
0
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
10 اردیبهشت 1401 13:31

مرسی از شما. بله خیلی سریع هست این سایت

آیا مفید بود ؟