ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
تغییر پس زمینه عکس
نقد و بررسی

تغییر پس زمینه عکس در چند دقیقه

ممکن است به هر دلیلی نیاز داشته باشید پس زمینه عکس های خود را تغییر دهید. ما در این مقاله آسانترین روش های تغییر بک گراند تصویر را آموزش می دهیم. همراه ما باشید.

4
17 آبان 1401
آخرین بروزرسانی: 14 فروردین 1403

حذف پس‌زمینه عکس از متداول‌ترین روش‌های ادیت عکس است. اگر عکس خوبی دارید اما بک‌گراند درستی ندارد و یا می خواهید تصویر محصول را در سایتتان قرار دهید ولی پس زمینه شلوغی دارد و میخواهید کاربران بر روی تصویر محصول متمرکز شوند بهتر است پس بک‌گراند را حذف کنید تا محصول جذاب‌تر و برجسته‌تر شوند و کاربران هنگام مشاهده عکس بر روی تصویر محصول متمرکز شوند.

در این مقاله قصد داریم ابزارهای تغییر بک گراند عکس را با استفاده از فتوشاپ، اپلیکیشن‌های موبایل و سایت آنلاین را آموزش دهیم. بسیاری از این ابزارها با تشخیص خودکار رنگ و سوژه می توانند تغییر پس زمینه و حذف آنرا در کمتر از چند دقیقه انجام دهند. در ویدئو زیر نحوه عوض کردن بک گراند عکس با نرم‌افزار محبوب فتوشاپ را آموزش داده‌ایم:

✔️تغییر پس زمینه عکس در فتوشاپ

معمولا عکس‌هایی که از محصولات می‌گیریم یا تصاویری که از گوگل و سایت های دانلود عکس دانلود می‌کنیم پس زمینه خاصی دارند و با تم سایت شما هم‌خوانی ندارند اگر بر روی سیستم تان فتوشاپ را نصب دارید به راحتی حذف پس زمینه عکس در فتوشاپ  را طبق را به صورت گام به گام انجام دهید:

  • برای تغییر رنگ پس‌زمینه عکس در فتوشاپ در ابتدا عکس مورد نظر خود را در برنامه باز کنید حالا باید تغییر بک گراند عکس در فتوشاپ انجام دهید. برای این کار کافی است از منو ابزار سمت چپ Quick selection tools را انتخاب کنید و سپس select subject را بزنید با این روش عکس از پس زمینه جدا شد.

  • حالا برای تغییر رنگ پس زمینه عکس در فتوشاپ روی قسمت 3 کلیک کنید و solid color را بزنید و رنگ مورد نظر را انتخاب کنید. حالا اتفاقی که می افتد این است که به جای پس‌زمینه، عکس مورد نظر شما به آن رنگ در می‌آید برای تغییر این رنگ روی قسمت 4 کلیک کنید پنجره زیر برای شما باز می‌شود.

  • کافی است روی دکمه Invert کلیک کنید تا تغییر رنگ پس زمینه عکس انجام شود.

عوض کردن پس زمینه عکس طبق مراحل بالا به سادگی قابل انجام است حالا برای تغییر بک گراند عکس با فتوشاپ اگر می‌خواهید یک عکس را به عنوان پس زمینه قرار دهید مراحل زیر را انجام دهید:

  • عکس مورد نظر را که به عنوان بک گراند در نظر دارید در فتوشاپ باز کنید.
  • عکسی که پس زمینه آن را می‌خواهید تغییر دهید مانند مرحله قبل با ابزار Quick selection tools از بک گراند جدا کنید. حالا کافیست عکس را با ماوس بکشید و به روی عکس پس زمینه مورد نظر خود انتقال دهید و در جای مناسب قرار دهید.
اگر یک سایت وردپرس دارید حتما باید تصاویر را بهینه کنید با نصب  افزونه WebP تصاویر سایتتان را بهینه و فشرده کنهید و به فرمت webp  تغییر دهید.

✔️بهترین برنامه تغییر بک گراند عکس اندروید

خیلی از افراد ترجیح می‌دهند به جای کار با فتوشاپ از ابزار های ساده‌تری برای تغییر بک گراند عکس استفاده کنند و از موبایل برای عوض کردن بک گراند عکس استفاده کنند در ادامه انواع مختلفی از اپلیکیشن های موبایل برای تغییر پس زمینه تصویر را معرفی می‌کنیم:

اپلیکیشن PicsArt

اپلیکیشن پیکس آرت یکی از قدرتمندترین برنامه‌های تغییر پس زمینه تصویر با گوشی است که با بیش از ۵۰۰ میلیون نصب جز محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها است با نصب این اپلیکیشن می‌توانید به راحتی پس زمینه عکس‌های خود را حذف کنید علاوه بر عوض کردن بک گراند عکس میتوانید افکت های زیر را نیز روی آن پیاده سازی کنید.

  • مناسب تازه کارها
  • امتیاز 4.3 از 5
  • دارای 6 فیلتر عکس
  • امکان اضافه کردن فونت فارسی
  • امکان تغییر رنگ مو و آرایش
  • امکان دخیره عکس با فرمت‌های مختلف
  • چرخش و برش تصاویر

دانلود PicsArt از گوگل پلی  دانلود PicsArt از کافه بازار 

اپلیکیشن Fabby

برنامه Fabby یکی از بهترین برنامه تغییر بک گراند عکس است که در ایران کمتر شناخته شده است پس از نصب اپلیکشن در گوشی می‌توانید رنگ پس زمینه تصاویر را تغییر دهید و یا حتی عکس پس زمینه را عوض کنید سایر امکانات این برنامه شامل موارد زیر است:

  • کسب امتیاز 4.6 از 5
  • دارای قالب های آماده ویرایش عکس
  • دارای فیلترهای متنوع
  • دارای افکت‌هایی برای  ویرایش پوست، رنگ چشم و دندان‌های سفید

دانلود Fabby از گوگل پلی  دانلود Fabby از کافه بازار

اپلیکیشن Snapseed

این اپلیکیشن قدرتمند با توجه به امکانات حرفه‌ای بسیار مورد توجه عکاسان قرار می‌گیرد. برای عوض کردن بک گراند عکس در این برنامه می‌توانید از Selective و Brush استفاده کنید و تصویر پس زمینه را تغییر دهید. برای دانلود برنامه تغییر پس زمینه عکس Snapseed روی لینک زیر کلیک کنید:

  • دارای امتیاز 4.7 از 5
  • امکان باز کردن فایل‌های JPG و RAW
  • دارای فیلترهای مانند قدیمی و نوستالژیک،‌ سیاه و سفید،‌ رترو
  • تنظیم و بالا بردن کیفیت عکس به طور خودکار و دستی
  • اضافه کردن متن به عکس
  • تغییر سایز عکس

دانلود Snapseed از گوگل پلی  دانلود Snapseed از کافه بازار

اپلیکیشن ultimate background eraser

برنامه Ultimate Background Eraser با نصب بیش از ۵ میلیون یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای تغییر پشت زمینه عکس است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این برنامه تغییر پس زمینه عکس با لمس قسمت مورد نظر، بازگردانی قسمت‌های پاک شده، ذخیره خودکار عکس با حفظ کیفیت است. از طریق لینک زیر می‌توانید اپلیکیشن را دانلود کنید.

  • دارای امتیاز 4.5 از 5
  • پشتیبانی از PNG or JPG

دانلود background eraser از گوگل پلی  دانلود background eraser از کافه بازار

✔️تغییر بک گراند عکس آنلاین

همیشه یکی از بهترین کارها برای ویرایش تصاویر و حذف پس زمینه عکس استفاده از سایت تغییر بک گراند عکس است. سرعت بالای این سایت‌ها موجب این می شود که استفاده از آن ها برای ویرایش تصاویر بیشتر شود. در اینجا قصد داریم به معروف‌ترین و بهترین سایت تغییر بک گراند عکس بپردازیم:

سایت picsart

سایت بسیار حرفه‌ای برای تغییر پس زمینه عکس آنلاین است که در ابتدا معرفی می کنیم Picsart است بعد از ورود به این سایت روی قسمت Ecreat بزنید و عکس خود را آپلود کنید. این سایت امکانات بسیار زیادی برای ویرایش تصاویر دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید . برای عوض کردن بک گراند عکس می توانید روی قسمت background بروید و تغییرات مورد نظر خود را روی بک گراند تصاویر اعمال کنید.

سایت پیک آرت برای حذف بک‌گراند عکس

سایت remove.bg

دومیین سایت برای تغییر پس زمینه عکس آنلاین remove.bg است؛ وقتی وارد سایت remove.bg شدید می توانید علاه بر حذف پس زمینه عکس، تغییر پس زمینه عکس را هم انجام دهید. کافی  است بعد از اپلود عکس روی گزینه edit بزنید و وارد تنظیمات پس زمینه شوید. هم می توانید تغییر رنگ پس زمینه عکس انجام دهید و هم می توانید هر کدام از پس زمینه های آماده را انتخاب کنید.

تغییر پس زمینه عکس با سایت remove

سایت fococlipping

سایت تغییر بک گراند عکس fococlipping یک سایت بسیار سریع و قدرتمند برای حذف و تغییر بک گراند عکس است. بعد از وارد شدن به صفحه سایت عکس مورد نظر خود را آپلود کنید، بعد از حذف تصویر بک گراند به شما امکان تغییر بک گراند عکس را می دهد و شما می توانید رنگ پس زمینه را به دلخواه تغییر دهید و یا از بک گراند های موجود استفاده کنید و یا از بک گراند custom استفاده کنید.

عوض کردن بک گراند عکس با سایت fococlipping

سایت Slazzer

آخرین سایت که برای تغییر بک گراند تصویر معرفی می کنیم Slazzer است بعد از آپلود عکس می توانید از قسمت edit می توانید بک گراند تصاویر را تغییر دهید.

حذف بکگراند عکس با Slazzer

در این مقاله به معرفی مهم ترین ابزارهای آنلاین و اپلیکیشن های اندرویدی برای تغییر بک گراند عکس بدون برش پرئاختیم. امیدواریم برای شما مفید باشد. خوشحال می شویم  اگر سایت یا ابزارهای دیگری را می شناسید که از لیست ما جا افتادند با ما به اشتراک بگذارید.

فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
فاطمه هستم و نزدیک به دو ساله فعالیتم تو حوزه سئو و وردپرس جدی شده. به نظر من "تنها کسی که تو دنیا می تونه کمکت کنه خودتی، پس به خودت باور داشته باش"
مقالات مرتبط
بنر
دیلیت اکانت تلگرام؛ آموزش حذف اکانت تلگرام در یک دقیقه
به هر دلیل ممکن است که بخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، لازم است که اشاره کنم دلیت اکانت تلگرام کار بسیار راحتی است. به دو طریق می‌توان نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کرد. یکی از این روش‌ها که روش سریع و فوری است، از طریق وبسایت رسمی تلگرام انجام می‌گیرد.
بنر
4 روش تضمینی تغییر پسورد اینستاگرام
فراموش کردن رمز اینستاگرام یکی از مشکلات رایج کاربران است که در این مطلب به 4 روش رایج و تضمینی بازیابی پرداخته‌ایم. این تغییر رمز حتی در شرایطی که به رمز قبلی دسترسی ندارید هم کاربرد دارد.
بنر
نکات طلایی راهنمای خرید هاست برای وردپرس
با توجه به اهمیت هاست و تاثیری که بر روی امنیت و سرعت سایت دارد فاکتورهای مهم در راهنمای خرید هاست وردپرس را در ادامه بخوانید تا میزبانی وب معتبری برای سایتتان داشته باشید.
بنر
بهترین DNS های رایگان 2023
احتمالا شما هم از سرعت اینترنت شاکی هستید و اگر در مورد روش‌های بهبود آن جستجو کرده باشید، می‌بینید که تغییر DNS از ساده ترین راه حل هاست و با توجه به نیازتان به دنبال dns مخابرات، dns همراه اول یا DNS برای ps4 و پلی استیشن یا … هستید. ما در این مقاله بهترین DNS رایگان را برای شما عزیزان ...
4 دیدگاه
nima mahdavi
nima mahdavi
15 آذر 1401 15:22

ممنون از مقاله. آموزش فتوشاپ خوب بود ولی هیچی سرعت سایت های آنلاین رو نداره مخصوصا picsart

آیا مفید بود ؟
0
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
15 آذر 1401 15:26

خوشحالیم که مورد پسندتون بود. بله بازم بستگی به نوع عکس شما داره. اگر دقت خیلی بالایی برای تغییر پس زمینه عکس بخواید می تونید با ابزار های فتوشاپ این کار را انجام بدید

آیا مفید بود ؟
bahar kazemi
bahar kazemi
18 آبان 1401 14:21

سلام ممنون میشم برنامه تغییر پس زمینه عکس برای ایفون هم معرفی کنید.

آیا مفید بود ؟
0
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
18 آبان 1401 14:42

سلام بهار عزیز
بهترین برنامه تغییر پس زمینه عکس برای ایفون Kappboom و Vellum Wallpaper رو میشه معرفی کرد.

آیا مفید بود ؟