ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
حذف پس زمینه عکس درفتوشاپ
نقد و بررسی

حذف پس زمینه عکس در فتوشاپ

حدف بک گراند عکس روش های مختلفی دارد، یکی از روش های سریع حذف بک گراند استفاده از برنامه فتوشاپ است، در اینجا می توانید ساده ترین روش حذف پس زمینه عکس در فتوشاپ را مشاهده کنید.

0
06 تیر 1401
آخرین بروزرسانی: 14 فروردین 1403

حذف پس زمینه عکس دلایل مختلفی دارد، ممکن است بخواهید محصولی در سایت خود آپلود کنید ولی پس زمینه شلوغی دارد و یا برای ادغام دو عکس نیاز به همسان سازی پس زمینه آن ها دارید، یکی از بهترین روش های حذف پس زمینه عکس استفاده از ابزار و سایت های آنلاین است، اما ممکن است به هر دلیلی مانند قطعی یا کند بودن اینترنت بخواهید حذف یا تغییر پس زمینه عکس را با ابزار دیگری انجام دهید، در اینجا می خواهیم روش حذف پس زمینه عکس در فتوشاپ را آموزش دهیم.

آموزش ویدئویی حذف بک گراند عکس در فتوشاپ

در این قسمت می توانید آموزش ویدئویی حذف بک گراند فتوشاپ را مشاهده کنید:

روش های حذف پس زمینه عکس در فتوشاپ

فتوشاپ یک نرم افزار کاملا کاربردی برای طراحی بنر های تبلیغاتی، کارت ویزیت و طراحی بنر های سایت است. کلیه افراد که با گرافیک ثابت یا متحرک سرو کار دارند می توانند از این نرم افزار استفاده کنند. از فتوشاپ برای ویرایش عکس ها هم استفاده می شود خیلی وقت ها ممکن است بخواهید پس زمینه عکس را حدف کنید و به دنبال در دسترس ترین برنامه و ابزار برای این کار باشید. برنامه فتوشاپ به شما قابلیت حذف بک گراند عکس را میدهد.

✔️حذف پس زمینه عکس در فتوشاپ با quick selection tool

در مرحله اول وارد برنامه فوتوشاپ شوید و عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید. حالا در قسمت نوار کناری فتوشاپ Quick selection tools را انتخاب کنید و سپس روی select subject کلیک کنید تا عکس مورد نظر را انتخاب کند.

حذف پس زمینه عکس در فوتوشاپ

choosearea

بعد از اینکه تصویر مورد نظر انتخاب شد با راست کلیک کردن روی تصویر گزینه Select Inverse کلیک می کنیم که باعث می شود پس زمینه عکس هم انتخاب شود.

انتخاب عکس در فوتوشاپ

choosearea

پس از انتخاب عکس و پس زمینه کافیست در قسمت Edit گزینه Cut را انتخاب کنید.

حذف کردن تصویر پس زمینه در فوتوشاپ

با انجام کلیه مراحل بالا عکس پس زمینه شما به راحتی حذف می شود.

✔️ حذف بک گراند عکس در فتوشاپ با Color Range

این روش مناسب تصاویری است که پس زمینه دو رنگ دارند. پس از انتخاب تصویر وارد قسمت select می شوید و سپس Color Range را انتخاب می کنید.

حذف بک گراند عکس در فتوشاپ با Color Range
حالا کافیست موس خود را روی پس زمینه ببرید و رنگ را با قطره چکان انتخاب کنید، مشاهده می کنید که سوژه شما به رنگ مشکی در می آید و سایر نقاط سفید است. می توانید از طریق قسمت 2 میزان اشباع تصویر را تنظیم کنید. و در نهایت گزینه ok را بزنید.

حذف پس زمینه در فتوشاپ با Color Range

در این مقاله روش حذف پس زمینه در فتوشاپ را آموزش دادیم، امیدواریم برای شما مفید بوده باشد در صورتی که نیاز به دانلود رایگان عکس هستید می توانید از سایت های دانلود عکس رایگان استفاده کنید.

از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم، اگر پس زمینه عکس خود را حذف کردید و دوست داشتید کیفیت عکستان را نیز چند باربر کنید پیشنهاد میکنیم سری به مقاله افزایش کیفیت عکس بزنید تا اطلاعاتی در این باره کسب کنید.

فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
فاطمه هستم و نزدیک به دو ساله فعالیتم تو حوزه سئو و وردپرس جدی شده. به نظر من "تنها کسی که تو دنیا می تونه کمکت کنه خودتی، پس به خودت باور داشته باش"
مقالات مرتبط
بنر
دیلیت اکانت تلگرام؛ آموزش حذف اکانت تلگرام در یک دقیقه
به هر دلیل ممکن است که بخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، لازم است که اشاره کنم دلیت اکانت تلگرام کار بسیار راحتی است. به دو طریق می‌توان نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کرد. یکی از این روش‌ها که روش سریع و فوری است، از طریق وبسایت رسمی تلگرام انجام می‌گیرد.
بنر
4 روش تضمینی تغییر پسورد اینستاگرام
فراموش کردن رمز اینستاگرام یکی از مشکلات رایج کاربران است که در این مطلب به 4 روش رایج و تضمینی بازیابی پرداخته‌ایم. این تغییر رمز حتی در شرایطی که به رمز قبلی دسترسی ندارید هم کاربرد دارد.
بنر
نکات طلایی راهنمای خرید هاست برای وردپرس
با توجه به اهمیت هاست و تاثیری که بر روی امنیت و سرعت سایت دارد فاکتورهای مهم در راهنمای خرید هاست وردپرس را در ادامه بخوانید تا میزبانی وب معتبری برای سایتتان داشته باشید.
بنر
بهترین DNS های رایگان 2023
احتمالا شما هم از سرعت اینترنت شاکی هستید و اگر در مورد روش‌های بهبود آن جستجو کرده باشید، می‌بینید که تغییر DNS از ساده ترین راه حل هاست و با توجه به نیازتان به دنبال dns مخابرات، dns همراه اول یا DNS برای ps4 و پلی استیشن یا … هستید. ما در این مقاله بهترین DNS رایگان را برای شما عزیزان ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.