ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
حذف پس زمینه عکس در موبایل
نقد و بررسی

حذف پس زمینه عکس در گوشی

ممکن است بارها برای شما آمده باشد که بخواهید پس زمینه عکسی که در گوشی موبایل خود دارید حذف کنید. مخصوصا اگر فروشگاه اینترنتی دارید بهتر است که حتما عکس های محصولات بدون پس زمینه باشد. بنابراین اگر به دنبال نصب اپلیکیشن های حذف بک گراند هستید همراه ما باشید تا بهترین روش های حذف پس زمینه عکس در موبایل را به شما آموزش دهیم.

7
14 فروردین 1401
آخرین بروزرسانی: 14 فروردین 1403

اگر عکس هایی دارید که بک گراند خوبی ندارند و یا صاحب فروشگاه اینترنتی هستید که باید عکس هایی زیبا و بدون پس زمینه برای محصولاتتان استفاده کنید باید روش های حذف پس زمینه عکس در موبایل را بلد باشید. برای طراحی سایت با گوشی اگر به دنبال یک روش ساده برای ویرایش عکس ها هستید حذف پس زمینه عکس با گوشی می تواند به شما کمک کند. در ابتدا می توانید ویدئوی حذف پس زمینه عکس در گوشی را مشاهده کنید تا در ادامه به معرفی سایت های مهم بپردازیم.

مزیت های حذف پس زمینه عکس در گوشی

اگر قصد خرید محصول به صورت اینترنتی داشته باشید بعد از سرچ محصول، اولین چیزی که می بینید عکس محصول مورد نظر است. حالا فرض کنید محصولی که جست و جو می کنید دارای دو عکس زیر باشد کدام عکس توجه شما را بیشتر جلب می کند؟

مزیت های حذف پس زمینه عکس در موبایل

عکس سمت راست که پس زمینه ندارد جزییات بیشتری از محصول را نشان می دهد و توجه بیشتری به خود محصول جلب می شود ولی در عکس سمت چپ که پس زمینه دارد ممکن است توجه ها به عکس پس زمینه هم جلب شود و به جزییات محصول دقت نشود شما می توانید حذف یا تغییر پس زمینه عکس داشته باشید. هم چنین عکس بدون پس زمینه زیبایی بصری بیشتری به سایت فروشگاهی می بخشد؛ سایتی را تصور کنید که عکس تمام محصولات دارای پس زمینه های متفاوت است این سایت زیبایی و تجربه کاربری خوبی نخواهد داشت.

اگر برای سایتتان به دنبال دانلود عکس هستید با بهترین سایت های دانلود عکس رایگان می توانید تصایر باکیفیت و متنوعی را دانلود کنید.

یکی دیگر از مواردی که در ارتباط با تصاویر به کارتان می‌آید تبدیل عکس به jpg و در واقع تبدیل فرمت عکس با گوشی است. با ابزارهای آنلاین می‌توانید فرمت تصویر را به دلخواه تغییر دهید.

معرفی ابزارهای حذف پس زمینه عکس در گوشی

در این قسمت مهم ترین اپلیکیشن های موبایل را معرفی می کنیم که به سادگی می توانید بک گراند عکس هایتان را حذف کنید:

-حذف پس زمینه عکس با remove bg

یکی از قدرتمند ترین اپلیکیشن ها برای حذف پس زمینه عکس در موبایل remove bg است، این برنامه را از play store یا app store دانلود کنید و به سادگی پس زمینه عکس خود را ویرایش یا حذف کنید.

در مرحله اول پس از باز کردن اپلیکیشن روی گزینه Uploud Image بزنید و عکس مورد نظر خود را آپلود کنید. این برنامه خیلی سریع پس زمینه عکس را حذف می کند.

حذف پس زمینه عکس با remove bg
با دکمه Download عکس بدون پس زمینه را دانلود کنید.

اگر می خواهید به جای پس زمینه عکس تصویر دیگری قرار دهید از قسمت (4) می توانید این کار را انجام دهید و یا با کلیک روی دکمه Uploud Background عکس مورد نظر خود را از گالری آپلود کنید.

هم چنین اگر رنگ خاصی را برای پس زمینه عکس در نظر دارید می توانید از قسمت (5) تغییر رنگ عکس پس زمینه را اعمال کنید.

-حذف پس زمینه عکس با گوشی با Picsart

اگر بخواهیم یکی دیگر از اپلیکیشن های عالی برای ویرایش تصویر را به شما معرفی کنیم قطعا اپلیکیشن Picsart است. این ادیتور حرفه ای عکس، نصب بالای 100 میلیون از گوگل پلی دارد.

اگر حرفه و علاقه شما عکاسی است و یا شغل شما دائما با عکاسی سر و کار دارد می توانید از این برنامه که دارای آپشن ها و ویژگی های بسیار زیادی برای ویرایش عکس های شما است، استفاده کنید. یکی از قابلیت های این اپلیکیشن حذف بک گراند عکس ها است.

برای حذف پس زمینه عکس در پیکس آرت بعد از نصب برنامه روی دکمه ( + ) می زنید.

حذف پس زمینه عکس باگوشی با Picsart

وقتی عکس مورد نظر خود را از گالری گوشی انتخاب کردید روی Cutout بزنید.

مشاهده می کنید که عکس مورد نظر شما را کاملا تشخیص می دهد و قرمز نشان می دهد و این نشان دهنده قدرت بالای این اپلیکیشن است، ولی اگر عکس شما را به صورت کامل تشخیص نداد می توانید خودتان باقی قسمت ها را با restore قرمز کنید و روی تیک که با شماره 4 نشان داده شده است کلیک کنید و در نهایت عکس بدون بک گراند را ذخیره کنید.

-حذف بک گراند عکس با Background eraser

حذف پس زمینه عکس در موبایل Background eraser هم به سادگی کار کردن با اپلیکیشن های قبلی است.

کافی است عکس را از قسمت Load a photo آپلود کنید، بهتر است که عکس را تا جایی که می توانید کراپ کنید از قسمت Magic یا Auto روی پس زمینه کلیک کنید تا آن را حذف کند

حذف بک گراند با Background eraser

 

در هر مرحله هم می توانید از undo استفاده کنید و تغییرات را به حالت قبلی برگردانید.

در این مقاله در ابتدا به اهمیت حذف پس زمینه عکس در گوشی پرداختیم و سپس به معرفی بهترین و حرفه ای ترین ابزارهای حذف یک گراند عکس اشاره کردیم. از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم، اگر پس زمینه عکس خود را حذف کردید و دوست داشتید کیفیت عکستان را نیز چند برابر کنید پیشنهاد میکنیم سری به مقاله افزایش کیفیت عکس بزنید تا اطلاعاتی در این باره کسب کنید.

فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
فاطمه هستم و نزدیک به دو ساله فعالیتم تو حوزه سئو و وردپرس جدی شده. به نظر من "تنها کسی که تو دنیا می تونه کمکت کنه خودتی، پس به خودت باور داشته باش"
سوالات متداول

حذف پس زمبنه عکس باعث می شود جزییات محصولات بهتر دیده شود و هم چنین زیبایی و تجربه کاربری سایت را بهبود می بخشد.

بهترین اپلیکیشن ها برای حذف بک گراند عکس در موبایل Picsart و remove bgو Snapseed و Background Eraser می باشند.

 

مقالات مرتبط
بنر
دیلیت اکانت تلگرام؛ آموزش حذف اکانت تلگرام در یک دقیقه
به هر دلیل ممکن است که بخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، لازم است که اشاره کنم دلیت اکانت تلگرام کار بسیار راحتی است. به دو طریق می‌توان نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کرد. یکی از این روش‌ها که روش سریع و فوری است، از طریق وبسایت رسمی تلگرام انجام می‌گیرد.
بنر
4 روش تضمینی تغییر پسورد اینستاگرام
فراموش کردن رمز اینستاگرام یکی از مشکلات رایج کاربران است که در این مطلب به 4 روش رایج و تضمینی بازیابی پرداخته‌ایم. این تغییر رمز حتی در شرایطی که به رمز قبلی دسترسی ندارید هم کاربرد دارد.
بنر
نکات طلایی راهنمای خرید هاست برای وردپرس
با توجه به اهمیت هاست و تاثیری که بر روی امنیت و سرعت سایت دارد فاکتورهای مهم در راهنمای خرید هاست وردپرس را در ادامه بخوانید تا میزبانی وب معتبری برای سایتتان داشته باشید.
بنر
بهترین DNS های رایگان 2023
احتمالا شما هم از سرعت اینترنت شاکی هستید و اگر در مورد روش‌های بهبود آن جستجو کرده باشید، می‌بینید که تغییر DNS از ساده ترین راه حل هاست و با توجه به نیازتان به دنبال dns مخابرات، dns همراه اول یا DNS برای ps4 و پلی استیشن یا … هستید. ما در این مقاله بهترین DNS رایگان را برای شما عزیزان ...
7 دیدگاه
maryam.azarivand
maryam.azarivand
02 بهمن 1402 14:40

سلام و روز بخیر...
اول میخوام یه تشکر ویژه ای بکنم از اطلاعاتی که در اختیارمون گذاشتین
فقط یه سوال داشتم ببخشید این برنامه هایی که معرفی کردین با فیلتر شکن کار میکنه ؟
و بعضیاشون برا یک هفته فعال هستش!
با تشکر

آیا مفید بود ؟
0
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
03 بهمن 1402 08:29

سلام وقت بخیر
بله بعضی از سایت ها فیلتر هستند، حتما تو اپدیت مقاله سایت ها و برنامه های دیگه را معرفی می کنیم

آیا مفید بود ؟
mona737
mona737
10 اردیبهشت 1401 12:44

ممنون. لطفا روش حذف پس زمینه عکس با فوتوشاپ را هم بگید.

آیا مفید بود ؟
0
mona737
mona737
10 اردیبهشت 1401 12:42

ممنون. لطفا روش حذف پس زمینه عکس با فوتوشاپ هم توضیح بدید.

آیا مفید بود ؟
0
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
10 اردیبهشت 1401 13:33

برای آموزش حذف پس زمینه عکس با فتوشاپ به مقاله حذف پس زمینه عکس مراجعه کنید.

آیا مفید بود ؟
wordpress2021
wordpress2021
30 فروردین 1401 19:19

واقعا ممنون بابت معرفی این اپلیکیشن ها. برای حذف پس زمینه عکس های فروشگاهم از remove.bg استفاده می کنم و واقعا سریعه.

آیا مفید بود ؟
0
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
31 فروردین 1401 08:27

ممنون از شما.

آیا مفید بود ؟