ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
طراحی سایت

طراحی سایت با گوشی موبایل

در سال های اخیر افراد ترجیح می دهند همه کارهای خود را با موبایل انجام بدهند. از وبگردی گرفته تا خرید و حتی طراحی سایت! بله درست شنیدید طراحی سایت. طراحان برنامه ها، سایت ها، اپلیکیشن ها امکانات زیادی از جمله طراحی سایت با گوشی را برای کاربران موبایل فراهم کرده اند. اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که می خواهید سایتتان را با موبایل طراحی کنید، درست آمده اید پس در این مقاله همراه ما باشید.

0
29 مرداد 1401
آخرین بروزرسانی: 14 فروردین 1403

اختراع گوشی های هوشمند تغییرات بزرگی در سبک زندگی افراد به وجود آورده است. بررسی ها نشان داد که از سال 2015 تعداد کاربرانی که از موبایل استفاده می کنند بیشتر از کاربران دسکتاپ و لپ تاپ هستند. به همین دلیل تمامی برنامه های سال های اخیر با در نظر گرفتن سهولت استفاده افراد از موبایل طراحی شدند و روز به روز هم امکانات موبایل بیشتر می شود.

امروز کسب درآمد با موبایل طرفداران زیادی دارد و یک روش طراحی سایت با گوشی است یکی از مزیت های طراحی سایت با گوشی سرعت انجام آن است. چند روش ساده و رایگان برای طراحی سایت با گوشی وجود دارد که کمک می کنند با کمترین هزینه و زمان یک سایت، برای کسب و کار خود طراحی کنید.

در ادامه مقاله می گوییم که چرا طراحی سایت با موبایل حرفه ای نیست و چرا برای داشتن یک سایت کامل حتما باید از کامپیوتر و لپ تاپ استفاده کنید. به علاوه چه روش های جایگزینی وجود دارد.

چه سایت هایی را می توانیم با موبایل بسازیم؟

طراحی سایت با موبایل خوب است یا بد؟ اکثر ابزارهایی که برای طراحی سایت با موبایل به کار می روند برای افرادی مناسب هستند که قصد دارند یک سایت با امکانات ساده طراحی کنند و شما نمی توانید توقع یک سایت حرفه ای را از آنها داشته باشید. انواع سایتی که می توانید با موبایل طراحی کنید را در ادامه آورده ایم:

  • سایت های مجله ای که هدف آنها بازدید کاربران و انتشار محتواهای متنوع است.
  • سایت های شرکتی که برای معرفی کسب و کار به کار می آیند.
  • سایت های رزومه ای که برای نمایش نمونه کار مناسب هستند.
  • سایت های وبلاگی برای اخبار، اطلاع رسانی و آموزش مناسب هستند.
  • سایت های فروشگاهی که یک یا چند محصول محدود دارند.

روش های ساخت سایت رایگان با گوشی

ابزارهای مختلفی برای طراحی سایت با گوشی مانند سایت سازهای پولی و رایگان وجود دارند. شما می توانید در گوگل سرچ بزنید تا لیست سایت سازهای ایرانی پولی را به شما بدهد این سایت سازها در قبال هاست و دامین و سایر سرویس ها، ماهیانه هزینه ای را از شما دریافت می کنند. مزیتی که سرویس های ایرانی دارند این است که RTL هستند و امکان استفاده از فونت های ایرانی را فراهم می کنند.

به علاوه سایت های ایرانی و خارجی رایگان هم در این زمینه وجود دارند که در ادامه آنها را معرفی می کنیم. این ابزارها به دلیل سادگی کار برای طراحی سایت در دسکتاپ و موبایل استفاده می شوند با این ابزارها می توانید بدون دانش کدنویسی، ثبت دامنه و خرید هاست، سایت خود را طراحی کنید.

یکی از نیازمندی های شما برای طراحی سایت با گوشی، لوگو است و به این منظور طراحی رایگان لوگو برای سایت به شما کمک می کند. برای طراحی سایت با گوشی اگر بخواهید تصاویر خود را نیز در موبایل ویرایش کنید با استفاده از حذف پس زمینه عکس در موبایل می توانید این کار را انجام دهید.

  1. طراحی سایت با گوشی از طریق سایت ساز خارجی 

وب سایت هایی وجود دارند که با استفاده از گوشی و لپ تاپ می توانید سایت خود را طراحی کنید که در ادامه این سایت های رایگان را معرفی می کنیم. این ابزارها طرح های مدرن و واکنش گرا دارند و برای طراحی سایت با گوشی بدون زحمت زیاد به شما کمک می کنند. با این سایت ها بدون نیاز به پرداخت هزینه می توانید هر قابلیتی را به سایت تان اضافه کنید.

  • Wix: یک سایت ساز رایگان با بیش از 800 تم آماده است و برای ساخت سایت های فلش مناسب است.
  • Yola: یک ابزار برای طراحی سایت با استفاده از قالب های آماده و متنوع است.
  • Webs: یک سایت ساز برای طراحی وب سایت های فروشگاهی با گوشی است.
  • weebly: اگر به دنبال طراحی یک سایت ساده تجارت الکترونیکی یا سایت تجاری با گوشی هستید استفاده از weebly را به شما پیشنهاد می دهیم.

از سایت سازهای خارجی دیگری که برای ساخت سایت به کار می روند می توان به Sauropol ،SnapPages و Shopify اشاره کرد. این سایت سازها رایگان نیستند و برای تمدید باید هزینه ماهیانه پرداخت کنید.

     2. طراحی سایت با موبایل توسط سایت ساز ایرانی رایگان 

سرویس هایی که در بخش قبل نام بردیم برای ساخت سایت های ایرانی با مشکلاتی مثل افزودن فونت و پشتیبانی از زبان فارسی روبرو هستند. اغلب سایت های ایرانی طراحی سایت را به صورت رایگان برای شما انجام نمی دهند اما وب سایت موتور یکی از سایت های ساخت وبسایت با گوشی رایگان است این سایت امکاناتی مانند دامنه و میزبانی رایگان، را ارائه میدهد. در ادامه نحوه طراحی سایت با گوشی را با این ابزار به شما توضیح می دهیم.

از آنجایی که واکنشگرا بودن سایت در نمایش موبایلی بسیار اهمیت دارد مراحل و کدهای مورد نیاز را در مقاله طراحی سایت واکنشگرا ببینید.

    3. طراحی سایت با گوشی اندروید از طریق اپلیکیشن گوشی هوشمند

Baya یک اپلیکیشن در گوگل پلی برای طراحی سایت با گوشی هوشمند است و برای به حداقل رساندن و سادگی کار شما برای طراحی سایت با گوشی راه اندازی شده است. با اپ بایا شما یک قالب انتخاب می کنید و تمام اطلاعات خود را وارد کرده تا اپ سایت را برای شما ایجاد کند. این اپلیکیشن برای ساخت یک سایت کوچک یا یک سایت برای فروش یک محصول، وبلاگ، سایت رزومه و غیره انتخابی عالی است.

طراحی سایت با گوشی اندروید با اپلیکیشن Baya

معایب: مشکل این اپلیکیشن عدم امکان سفارشی سازی آن است و اگر برای کسب و کارتان هدف بلند مدت دارید مناسب نیست زیرا امکان گسترش امکانات یا تغییر پلت فرم را فراهم نمی کند.

چرا سایت ساز اختصاصی نه؟

احتمالا افرادی که به دنبال طراحی سایت با موبایل هستند هدف آنها طراحی ساده وب سایت بدون پیچیدگی و کدنویسی است. نتیجه طراحی سایت با گوشی و سایت سازها چندان رضایت بخش نیست. سایت سازها برای کسانی مناسب هستند که می خواهند خیلی سریع سایت ساده خود را راه اندازی کنند. اگر اولین تجربه خود برای طراحی آنلاین سایت با گوشی را دارید نیز می توانید از سایت سازها استفاده کنید. مشکلات طراحی سایت با گوشی توسط سایت سازهای را می توانید در یک نگاه ببینید.

❌ عدم دسترسی به میزبانی وب و هاست

شما در طراحی سایت با گوشی بر روی سایت تان مالکیت کامل ندارید و زمانی که بخواهید کسب و کارتان را رشد بدهید با مشکل مواجه خواهید شد. عدم کنترل روی سایت انتقال محصول یا مقالاتی که قبلا در سایت منتشر کرده اید به سرویس و پلت فرم دیگر را مشکل می کند.

❌ شخصی سازی محدود

طراحی سایت با گوشی به کمک سایت سازها امکان شخصی سازی و افزودن امکانات ظاهری را به صورت محدود به شما می دهند. شما فقط از طریق پنل با صفحه ساز می توانید امکانات بسیار محدودی را به آن اضافه کنید بنابراین با این سایت ها نمی توانید سایت حرفه ای برای یک کسب و کار بزرگ ایجاد کنید.

❌ هزینه بالا

سرویس های سایت ساز از شما به صورت ماهیانه حق اشتراک سرویس، دامنه و هاست را دریافت می کنند آنها در ابتدا قیمت مناسب تری دارند ولی مشکل، پرداخت هزینه ماهیانه است.

با مقایسه سایت ساز و وردپرس، می توانید با توجه به هدفتان از طراحی سایت انتخاب مناسبی داشته باشید. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا با انواع پلاگین ها مانند افزودن فاکتور، امتیازدهی، چت آنلاین و غیره امکانات متنوعی را به سایت شما اضافه می کند و شما می توانید انواع سایت فروشگاهی، شخصی، شرکتی، وبلاگی، دایرکتوری و غیره را طراحی کنید. البته در سایت ساز راست چین می توانید بدون دردسرهای گفته شده برای سایت سازها خودتان سایتتان را طراحی کنید، کافیست قالب دلخواهتان را انتخاب و نصب کنید و سفارشی سازی های لازم را انجام دهید.

در ادامه چند نمونه پیش نمایش حرفه ای از قالب های طراحی سایت را به شما نمایش می دهیم تا با حذف محدودیت های سایت ساز ها سایت حرفه ای خود را راه اندازی کنید.

محصول پیشنهادی
بنر
قالب وودمارت (قالب Woodmart همراه با اپلیکیشن اندروید و 73 دمو)
دسته بندی : قالب فروشگاهی وردپرس
23527
فروش
88%
رضایت

اگر به دنبال کسب درآمد با طراحی سایت هستید می‌توانید با طراحی سایت NFT به درآمد بالایی برسید. NFT یک توکن غیرقابل معاوضه است که برای فروش دارایی‌های دیجیتالی مثل آثار هنری به کار می‌رود و ارزش آن مثل یک رمز ارز حفظ می‌شود.

در این مقاله به معرفی روش های ساخت و طراحی سایت با گوشی پرداختیم. شما باید نیاز خود را بشناسید و بر همان اساس روش مناسبی برای طراحی سایت خود انتخاب کنید. اگر به دنبال طراحی سایت با وردپرس هستید هم می توانید به طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس و طراحی سایت شرکتی با المنتور و طراحی سایت خدماتی و… سربزنید

مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
مهسا هستم و 4 ساله در حوزه وردپرس و دو سال در حوزه سئو فعالیت دارم. معتقدم که انسان در شرایط نامساعد نباید خودش رو ببازه و نا امید بشه چون فصل دوباره جوونه زدن هم خواهد رسید...
مقالات مرتبط
بنر
آموزش طراحی سایت فیلم و سریال
افراد زیادی روزانه به صورت روتین فیلم و سریال می بینند این یعنی فرصت درآمد از گروه زیادی از مشتریان! شما هم می توانید به راحتی سایت دانلود فیلم و سریال داشته باشید در این مقاله نحوه طراحی سایت فیلم و سریال را به صورت مرحله به مرحله با قالب سینما آموزش دهیم.
بنر
طراحی سایت همکاری در فروش دیجی کالا
همکاری در فروش یک گزینه برای کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه است و خودتان بدون نیاز به دانش برنامه نویسی می توانید سایتتان را طراحی کنید مراحل طراحی سایت همکاری در فروش و ثبت رسانه تا انتخاب محصولات پرفروش در افلییت دیجی کالا را در این مقاله بخوانید.
بنر
آموزش طراحی سایت مشابه دیجی کالا
اگر میخواهید با مراحل طراحی سایت مشابه دیجی کالا آشنا شوید تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا یک سایت حرفه ای با امکانات متنوع را خودتان طراحی و راه اندازی کننید.
بنر
قیمت طراحی سایت فروشگاهی وردپرسی و اختصاصی چقدر است؟
بسیاری از افرادی که قصد طراحی سایت دارند اولین سوالی که می‌پرسند این است که قیمت طراحی سایت چقدر است؟ این افراد طراحان سایت و مشتریان هستند که به یک لیست قیمت دقیق طراحی سایت فروشگاهی نیاز دارند. در این مقاله ما به سوالات هر دو گروه درباره هزینه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس و طراحی سایت اختصاصی ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.