ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
طراحی سایت شرکتی با المنتور
طراحی سایت

آموزش طراحی سایت شرکتی با المنتور

با توجه به رشد روز افزون استفاده از اینترنت داشتن وب سایت برای هر کسب و کاری یک امتیاز مثبت به حساب می آید، شرکت های زیادی به دنبال آموزش طراحی سایت رایگان هستند، ما در این مقاله طراحی سایت شرکتی با المنتور را به صورت کاملا رایگان اموزش می دهیم.

2
13 تیر 1401
آخرین بروزرسانی: 14 فروردین 1403

دنیای پر رقابت کسب و کار ها باعث شده است که همه کسب و کارها به سمت طراحی سایت بروند تا از دنیای دیجیتال عقب نمانند، طراحی سایت برای شرکت ها هم بسیار رواج دارد و شرکت ها برای برند سازی و ورود به بازار بزرگ تر و جذب کاربران بیشتر باید یک سایت داشته باشند، ما در این مقاله طراحی سایت شرکتی با المنتور را به صورت رایگان آموزش می دهیم.

هدف از طراحی سایت شرکتی

سایت های شرکتی یا ارایه دهنده کالا هستند و یا خدمات و یا هر دو. برای اینکه مسیر درستی را برای طراحی سایت خدماتی و طراحی سایت شرکتی طی کنید و بتوانید، خودتان را به درستی معرفی کنید و به موقعیت خوبی در بازار برسید  باید به طور دقیق پرسونای مخاطبین خود را بشناسید و مطابق با خواسته آن ها خدمات ارایه دهید. بطور کلی هدف از طراحی سایت شرکتی عبارتند از:

  • معرفی خدمات
  • معرفی محصولات
  • در آمد از طریق تبلیغات
  • تقویت برند
  • جذب مخاطبین بیشتر

علاوه بر موارد بالا با طراحی سایت چندزبانه می توانید خدماتتان را به افراد سراسر دنیا ارائه دهید.

گام های طراحی سایت شرکتی

تمام مراحل راه اندازی سایت شرکتی از خرید هاست و دامین، نصب قالب، چگونگی ایجاد صفحه اصلی و صفحه تماس با ما، درباره ما، ایجاد هدر و فوتر و فهرست در سایت شرکتی با المنتور را آموزش می دهیم.

نکته: قبل از اینکه فرایند طراحی سایت را شروع کنید اگر نقش شما طراح سایت یا کارفرما است، حتما باید قرارداد طراحی سایت تنظیم کنید تا به حقوق خود به عنوان یکی از طرفین آگاه باشید.

گام اول: خرید هاست و دامنه و نصب قالب شرکتی

خرید هاست: میزبانی سایت شما اولین و مهم ترین قدم شما در طراحی سایت شرکتی است، پشتیبانی عالی و منظم و سرعت بالا و امنیت از مهم ترین فاکتور ها برای انتخاب هاست است، نکته مهم که در انتخاب هاست سایت شرکتی وجود دارد این است که حجم هاست شما می تواند یک گیگ باشد و حتی از هاست های اشتراکی هم استفاده کنید، برای اینکه بهترین تصمیم را در انتخاب هاست داشته باشید مقاله راهنمای خرید هاست برای وردپرس را مطالعه کنید. در این ویدئوی آموزشی نکاتی درباره خرید هاست و دامنه و خرید قالب شرکتی و نحوه نصب آن گفته می شود.

خرید دامنه: یکی از مهم‌ترین مراحل راه‌اندازی سایت، انتخاب و ثبت دامنه با قیمت مناسب است، چون مشتریان شما را با این نام خواهند شناخت. برای بررسی آزاد بودن نام دامنه وثبت آن وارد سایت راست چین کلود شوید و دامنه مورد نظر خود را انتخاب کنید. با ثبت و خرید دامنه از راست چین کلود خیال خود را از تمدید و مالکیت راحت کنید.

ست کردن dns: بعد از خرید هاست و دامنه باید آن ها را به هم کانکت کنید که این کار با استفاده از dns امکان پذیر است. در مقاله تنظیم dns ها در ایرنیک مراحل را به صورت ویدئویی و تصویری توضیح داده ایم.

خرید قالب وردپرس: در این مرحله نوبت به خرید قالب شرکتی وردپرس است با توجه به نوع شرکت خود می توانید هر قالبی که مد نظر شما است از راست چین خریداری کنید و با توجه به فایل راهنما، آن را نصب کنید. شما می توانید طریقه نصب قالب با بسته نصب آسان را مشاهده کنید.

همین الان قالب مورد نظر خود را انتخاب کنید تا طراحی سایت شرکتی با المنتور را شروع کنیم.
پیشنهاد ما : قالب آسترا 

در سایت ساز راست چین می‌توانید مجموعه‌ای از بهترین قالب‌های شرکتی را مشاهده کنید؛ در واقع اگر بین انبوهی از قالب‌ها گیر کرده‌اید این بخش به شما کمک می‌کند تا یک قالب حرفه‌ای و استاندارد را با پشتیبانی مناسب انتخاب کرده و هر بخشی را که بخواهید به سلیقه خودتان و بدون کدنویسی تغییر دهید.

نصب افزونه های ضروری: بعد از اینکه قالب خود را روی سایت نصب کردید نوبت به اضافه کردن امکانات مهم به سایت شما است، امنیت سایت را همان ابتدای کار با نصب افزونه های امنیتی مانند افزونه وردفنس حفظ کنید و برای سئو سایت خود از افزونه رنک مث استفاده کنید.

نکته: المنتور به صورت پیش فرض در قالب اکسترا وجود دارد در صورت نیاز به نصب این پلاگین در مقاله آموزش نصب المنتور مراحل را به صورت ویدئویی و تصویری مشاهده کنید.

در آموزش طراحی سایت شرکتی با المنتور برای داشتن امکانات حرفه ای به افزونه المنتور پرو نیاز دارید.
دانلود افزونه المنتور پرو  

گام دوم: سفارشی سازی سربرگ سایت 

هدر یا سربرگ بخش مهمی از هر سایت است و اولین قسمتی است که کاربران هنگام ورود به سایت می بینند زیرا نشان معرفی کننده نام برند و لوگو و نحوه ارتباط با پشتیبانی و دارای دکمه جست و جو و… است بنابراین باید در طراحی یا سفارشی سازی هدر سایت دقت کنید. آن چه در این ویدئو مشاهده می کنید:

  • سفارشی سازی هدر شامل
  • افزودن افزونه المنتور به سایت
  • نحوه ایجاد برگه ها

گام سوم: آموزش ایجاد فهرست در سایت شرکتی

وجود فهرست برای هر سایت به دلیل بهبود تجربه کاربری ضروری است، اینکه کاربران بتوانند سریع از روی منو به صفحه مورد نظر خود برسند برای سایت ها مهم است. از طرفی با وجود فهرست به راحتی می توانید محصولات یا مقالات خود را دسته بندی کنید. در این ویدئو نحوه ساخت فهرست در طراحی سایت شرکتی را مشاهده کنید:

گام چهارم: ساخت صفحه اصلی سایت شرکتی

صفحه اصلی سایت شاکله اصلی سایت شماست، در صفحه اصلی می توانید گالری تصاویر و یا مهم ترین و محبوب ترین محصولات سایت و هم چنین تعداد کمی از نمونه کار ها را قرار دهید. در طراحی صفحه اصلی سایت ترکیب رنگ و المان ها را رعایت کنید و سعی کنید توضیحات جامع از محصولات و خدمات را در این صفحه قرار ندهید، در این ویدئو می توانید طراحی صفحه اصلی سایت شرکتی با المنتور را مشاهده کنید.

گام پنجم: طراحی فوتر و صفحات مهم دیگر 

آنچه در این قسمت می آموزید سفارشی سازی فوتر و ایجاد صفحات مهم مانند تماس با ما و نمونه کار و درباره ما است.

فوتر سایت یا پاورقی در انتهای صفحات سایت قرار می گیرد که می تواند بسیار مهم باشد چون با قرار دادن مجوزهای مورد نیاز و حق کپی رایت در این قسمت اعتماد مخاطبین به سایت بالا می رود، هم چنین فوتر محل خوبی برای قرار دادن اطلاعات تماس و نقشه گوگل و فرم ثبت نام و ورود در سایت و قرار دادن مقالات و محصولات مهم در سایت است.

صفحات تماس با ما و درباره ما برای ارایه اهداف و استراتژی های شما و نحوه ارتباط گرفتن افراد با شما بسیار ضروری است.

مزیت های طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت برای شرکت ها مزیت هایی زیادی دارد بطور مثال:

  • نبود محدودیت زمانی باعث می شود در هر ساعتی از شبانه روز به مخاطبین خود پاسخگو باشید.
  • نبودن محدودیت مکانی منجر به جذب مخاطبین بیشتر برای شرکت می شود
  • افراد حرفه ای بیشتری را برای همکاری می توانید پیدا کنید.
  • در هزینه های تبلیغاتی خود صرفه جویی می کنید.
  • دستاورد ها و نمونه کارهای خود را بهتر به افراد معرفی می کنید.
اگر نیاز به المان های بیشتری دارید در مقاله  آموزش المنتور  کار با المان های مختلف را آموزش دادیم.

 

نکات مهم در طراحی سایت شرکتی

در طراحی هر سایت شرکتی شما باید حتما صفحات زیر را در سایت ایجاد کنید.

صفحه درباره ما: مهم ترین قسمت از سایت های شرکتی صفحه معرفی شما برای مخاطبین است، شما حتما باید در سایتتان یک صفحه برای معرفی خود داشته باشید و درباره تاریخچه شرکت و تعریف اهداف شرکت. زمان شروع فعالیت، معرفی اعضای تیم و مدیر عامل شرکت صحبت کنید. اگر مخاطبین اطلاعات جامعی از شما دریافت کنند به احتمال زیاد اعتماد بیشتری به شما می کنند.

صفحه تماس با ما: در این صفحه تمام راه هایی ارتباطی شامل آدرس دفتر، شماره های تماس، دورنگار و حتی نقشه گوگل را برای مخاطبین خود را درج کنید.

صفحه نمونه کار ها: یکی دیگر از راه های جلب اعتماد مخاطبین گذاشتن نمونه کارهای شما در سایت است.

گالری تصاویر: حتما از محصولات خود و محیط شرکت تصاویری در سایت قرار دهید.

اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی: حتما از شبکه های اجتماعی برای اشتراک گذاری مطالب و محصولات خود در سایت استفاده کنید، با این کار احتمال افزایش کاربران خود را بالا می برید.

صفحه مربوط به اخبار شرکت: بهتر است برای ارایه گزارشات به کاربران صفحه ای مربوط به اخبار در سایت خود داشته باشیدو یا وبلاگ برای شرکت راه اندازی کنید که هم مقالات و هم اخبار خود را در آن منتشر کنید.

صفحه فروشگاه: اگر محصولاتی برای فروش دارید برای آنها صفحه فروشگاه ایجاد کنید.

نکته: در طراحی سایت وکالت نکات گفته شده در این مقاله را می توانید به کار ببرید زیر یک موسسه حقوقی به عنوان یک شرکت در نظر گرفته می شود.

اگر به دنبال تعرفه سایت های فروشگاهی هستید می توانید در مقاله قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس آن را مشاهده کنید.

چرا طراحی سایت شرکتی با وردپرس؟

شاید فکر کنید که چرا باید وجود سایت سازهایی که در عرض چند روز سایت را به ما تحویل می دهند به سراغ وردپرس برویم؟

با مقایسه سایت ساز و وردپرس خودتان متوجه مزایای وردپرس و دلیل ساخت سایت با وردپرس می شوید.

انعطاف پذیری بالای وردپرس: شما می توانید با استفاده از افزونه ها هر امکانی را به سایت خود اضافه کنید و هر زمان که بخواهید افزونه را حذف کنید.

هزینه پایین طراحی سایت وردپرس: شما با خرید هاست و دامنه و قالب و نهایتا چند افزونه ضروری با قیمتی حدودا یک سوم تا یک چهارم سایت خود را طراحی کنید.

منابع یادگیری: شما با دیدن دوره ها و ویدئو های آموزشی وردپرس به راحتی می توانید خودتان سایت را طراحی کنید و هر زمان مشکلی در سایت پیش آمد با دیدن ویدئو های آموزشی مشکل خود را رفع کنید ولی با سایت ساز ها این گونه نیست و ممکن است در صورت بروز مشکل به راحتی نتوانید مشکل را رفع کنید.

بعد از طراحی سایت شرکتی باید حتما آن را سئو کنید.

در این مقاله به آموزش رایگان طراحی سایت شرکتی پرداختیم و در ادامه رعایت نکات ضروری که در باید در طراحی سایت در نظر گرفته شوند هم گفته شد. امیداریم این مقاله برای شما مفید باشد.

فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
فاطمه هستم و نزدیک به دو ساله فعالیتم تو حوزه سئو و وردپرس جدی شده. به نظر من "تنها کسی که تو دنیا می تونه کمکت کنه خودتی، پس به خودت باور داشته باش"
سوالات متداول

شما با خرید هاست و دامنه و یک قالب شرکتی می توانید با تقریبا 500 هزار تومان سایت شرکتی خود را کاملا مطلبق با سلیقه خود راه اندازی کنید.

مقالات مرتبط
بنر
آموزش طراحی سایت فیلم و سریال
افراد زیادی روزانه به صورت روتین فیلم و سریال می بینند این یعنی فرصت درآمد از گروه زیادی از مشتریان! شما هم می توانید به راحتی سایت دانلود فیلم و سریال داشته باشید در این مقاله نحوه طراحی سایت فیلم و سریال را به صورت مرحله به مرحله با قالب سینما آموزش دهیم.
بنر
طراحی سایت همکاری در فروش دیجی کالا
همکاری در فروش یک گزینه برای کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه است و خودتان بدون نیاز به دانش برنامه نویسی می توانید سایتتان را طراحی کنید مراحل طراحی سایت همکاری در فروش و ثبت رسانه تا انتخاب محصولات پرفروش در افلییت دیجی کالا را در این مقاله بخوانید.
بنر
آموزش طراحی سایت مشابه دیجی کالا
اگر میخواهید با مراحل طراحی سایت مشابه دیجی کالا آشنا شوید تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا یک سایت حرفه ای با امکانات متنوع را خودتان طراحی و راه اندازی کننید.
بنر
آموزش طراحی سایت قسطی
اگر قصد طراحی سایت قسطی و فراهم کردن فروش قسطی را دارید در ادامه نحوه طراحی سایت فروش اقساطی را آموزش می دهیم.
2 دیدگاه
manamonia
manamonia
25 مهر 1402 02:26

با سلام و عرض ادب و احترام ، آیا این کار امکان پذیر هست که در فضای هاست با حجم مناسب از نظر ظرفیت حافظه ، که سایت فعالی هم بر روی آن نصب شده از طریق پیشخوان وردپرس و با المنتور ، قالب خام طراحی کرده و یا از مخزن ورد پرس دانلود و ویرایش کرده و سپس آنرا برای احیانا فروش و یا استفاده در هاستی دیگر استفاده کنیم ؟

آیا مفید بود ؟
0
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
26 مهر 1402 08:03

سلام دوست عزیز
شما می تونید قالب المنتوری که مد نظرتون هست طراحی کنید و برای فروش توی راست چین بزارید فقط باید مثل قالب کاوه آپشن های زیادی داشته باشه اگر قصد دارید یک قالب طراحی کنید می تونید با تیم کنترل کیفی راست چین تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.
هم چنین در صورت نیاز می تونید قوانین ارائه محصول در راست چین را هم مطالعه کنید

آیا مفید بود ؟