ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
قیمت طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت

قیمت طراحی سایت فروشگاهی وردپرسی و اختصاصی چقدر است؟

بسیاری از افرادی که قصد طراحی سایت دارند اولین سوالی که می‌پرسند این است که قیمت طراحی سایت چقدر است؟ این افراد طراحان سایت و مشتریان هستند که به یک لیست قیمت دقیق طراحی سایت فروشگاهی نیاز دارند. در این مقاله ما به سوالات هر دو گروه درباره هزینه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس و طراحی سایت اختصاصی پاسخ می‌دهیم.

10
05 شهریور 1401
آخرین بروزرسانی: 27 فروردین 1403

بسیاری از کسب و کارهایی که به تازگی کارشان را شروع کرده‌اند برای دیده شدن نیاز به یک سایت فروشگاهی دارند و ترجیح می‌دهند با هزینه‌ای مناسب و به صرفه یک فروشگاه آنلاین را راه‌اندازی کنند. تعرفه و قیمت طراحی سایت فروشگاهی به میزان سرمایه شما، نیازها، ویژگی‌های مورد انتظار از سایت و روش راه‌اندازی سایت بستگی دارد. قیمت طراحی سایت با وردپرس مناسب‌تر از طراحی سایت اختصاصی است به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که راه اندازی سایت وردپرسی انجام دهند.

در سال‌های اخیر افراد زیادی برای طراحی سایت خود، وردپرس را انتخاب کرده‌اند. از تماس‌های متعدد کاربران با مجموعه راست چین، متوجه شدیم که قیمت، دغدغه بسیاری از کاربران است. بنابراین تصمیم گرفتیم در این مقاله به بررسی قیمت سایت فروشگاهی بپردازیم و تجربه چند ساله خود را در زمینه طراحی سایت فروشگاهی با شما به اشتراک بگذاریم.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت سایت فروشگاهی

امکانات و میزان پیچیدگی فروشگاه،تعداد محصولات مورد نیاز در سایت فروشگاهی و میزان سفارشی‌سازی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت سایت فروشگاهی هستند و اگر شما طراح هستید، باید علاوه بر تعرفه طراحی سایت، هزینه مجزایی بابت این موارد از مشتری دریافت کنید. سایر عوامل عبارتند از:

 

عوامل موثر بر قیمت سایت فروشگاهی

  • هزینه ثبت دامنه: قیمت سایت فروشگاهی با وردپرس شامل خرید دامنه می‌شود. اگر طراح سایت هستید و مشتری از شما بخواهد که دامنه را خریداری کنید، هزینه دامنه ir هم 20 هزارتومان است که می‌توانید آن را به هزینه نهایی طراحی سایت اضافه کرده و به مشتری اعلام کنید. اگر قصد خرید دامنه را دارید پیشنهاد بنده خرید دامنه از راست چین کلود است. با خرید دامنه از راست چین کلود امکان انتخاب دامنه ایرانی و بین المللی با قیمت اقتصادی، قابلیت انتقال رایگان، سادگی ثبت Name Server اختصاصی و امکان تمدید راحت دامنه را دارید.
  • هزینه هاستینگ: خرید هاست یکی از مراحل مهم طراحی سایت فروشگاهی است و نوع هاست خریداری شده روی سرعت سایت شما تاثیر می‌گذارد. شما با پرداخت 700 هزارتومان به صورت سالیانه می‌توانید یک هاست نسبتا خوب خریداری کنید.
هاست ووکامرس بهترین انتخاب برای راه اندازی سایت های فروشگاهی است که به صورت اختصاصی برای سایت های ووکامرس با عملکرد بهتر، سرعت و امنیت بالاتر طراحی شده است.
  • هزینه پشتیبانی: پشتیبانی از سایت طراحی شده تا یک ماه به صورت رایگان است ولی اگر مشتری بخواهد مدت زمان بیشتری از سایت او پشتیبانی کنید باید مبلغ جداگانه‌ای دریافت کنید.
  • افزونه‌های مورد نیاز سایت فروشگاهی: ممکن است کاربران انتظارات ویژه‌ای از سایت داشته باشند مانند صدور فاکتور و یا فیلترهای پیشرفته فروشگاه، که برای هر کدام باید افزونه جدا نصب کرد و هزینه خرید افزونه‌ها را محاسبه کنید. در واقع هر چه سایت حرفه‌ای تری طراحی کنید هزینه بالاتری باید پرداخت کنید؛ به عنوان مثال در هر سایت فروشگاهی یک افزونه درگاه پرداخت ضروری است، از بین افزونه‌های درگاه پرداخت اینترنتی بنده افزونه بانک ملت را پبیشنهاد می‌‍کنم.
  • قالب فروشگاهی:  یکی از هزینه‌های طراحی سایت، انتخاب و خرید قالب فروشگاهی است. هر چه قالب شما امکانات متنوع‌تری داشته باشد باید هزینه بالاتری برای خرید آن پرداخت کنید. مثلا بعضی از افراد می‌خواهند همزمان با سایت، یک اپلیکیشن هم داشته باشند که کاربران بتوانند از طریق اپلیکیشن خرید خود را انجام بدهند. این مساله باعث می‌شود از طریق کانال دیگر یعنی اپلیکیشن هم با کاربران در ارتباط باشید.

برای خرید قالب، سایت ساز آماده هر پوسته‌ای که بخواهید را با قیمت مناسب می‌توانید تهیه کنید. مجموعه‌ای از بهترین قالب‌ها برای طراحی انواع سایت از فروشگاهی تا شرکتی و پزشکی در این بخش ارائه شده‌اند.

  • برای خرید قالب، سایت ساز آماده هر پوسته‌ای که بخواهید را با قیمت مناسب می‌توانید تهیه کنید. مجموعه‌ای از بهترین قالب‌ها برای طراحی انواع سایت سئو و بهینه سازی: اگر بعد از پرداخت هزینه طراحی سایت فروشگاهی، مشتری درخواست سئو سایت را هم داشته باشد هزینه SEO به صورت جداگانه محاسبه می‌شود.

قالب فروشگاهی با ارائه انواع دموها امکان طراحی آنلاین شاپ‌های متنوع را می‌دهد. فقط کافی است پیش نمایش قالب‌ها را مشاهده کنید تا برای انتخاب پوسته به شما کمک کند. قالب وودمارت برای سایت فروشگاهی امکانات حرفه‌ای متعددی را به همراه اپلیکیشن نیتیو ارائه می‌دهد که افراد را به وجد آورده است.

چرا قیمت سایت فروشگاهی بالاتر از سایر سایت‌هاست؟

یک سایت‌ فروشگاهی امکانات بیشتری نسبت به سایت‌های دیگر دارد بنابراین به دلایل زیر انتظار می‌رود که هزینه آن بالاتر از سایر سایت‌ها باشد.

  • میزان شخصی‌سازی: سایت‌های فروشگاهی امکانات بیشتری دارند و به همین دلیل نیاز به سفارشی‌سازی دارند.
  • تعداد صفحات: صفحات و پست‌تایپ‌های سایت فروشگاهی بیشتر از سایت شرکتی و شخصی هستند طراحی این صفحات زمان بیشتری می‌برد. صفحاتی مانند سبد خرید، تسویه حساب، پیگیری محصول و غیره است.
  • تعداد محصولات: هر چه تعداد محصولات بیشتر باشد قیمت سایت فروشگاهی بالاتر است زیرا طراح باید زمان بیشتری برای قرار دادن محصولات در سایت بگذارد.
  • گرافیک سایت فروشگاهی: سایت‌های فروشگاهی به بنر و کاورهای بیشتری نیاز دارند تا رابط کاربری بهتری را نمایش دهد و این مساله بر هزینه تمام شده سایت فروشگاهی تاثیر دارد.

تعرفه‌ قیمت طراحی سایت فروشگاهی بر اساس امکانات موردنیاز

اگر طراحی سایت فروشگاهی را به طراح سایت بسپارید هزینه کلی بر اساس امکانات موردنیاز متغیر است. زیرا میزان امکانات روی قیمت طراحی سایت تاثیر می‌گذارد. در این قسمت لیست هزینه طراحی سایت فروشگاهی در سه سطح پایه، پیشرفته و حرفه‌ای را مشاهده می‌کنید.

نکته: قیمت پیشنهادی با سایر هزینه‌هایی که در بخش قبل گفته شد (هاست و دامنه) جمع شده است.

امکانات پایه پیشرفته حرفه ای
طراحی ریسپانسیو ✔️ ✔️ ✔️
فعال سازی ssl ✔️ ✔️ ✔️
فروشگاه ساز ووکامرس ✔️ ✔️ ✔️
صفحه اصلی ✔️ ✔️ ✔️
صفحه تماس با ما ✔️ ✔️ ✔️
صفحه درباره ما ✔️ ✔️ ✔️
صفحه دسته بندی ✔️ ✔️ ✔️
صفحه نمایش تکی محصول ✔️ ✔️ ✔️
درج  محصولات ✔️ ✔️ ✔️
صفحات کاربری و تسویه حساب ✔️ ✔️ ✔️
جستجو و فیلتر پیشرفته ✔️ ✔️ ✔️
امنیت ری کپچا ✔️ ✔️ ✔️
اتصال به سرچ کنسول ✔️ ✔️ ✔️
صفحه ساز ✔️ ✔️ ✔️
ساخت مگا منو ✔️ ✔️ ✔️
نقشه گوگل ✔️ ✔️
فعالسازی درگاه پرداخت ✔️ ✔️
طراحی لوگو ✔️ ✔️
طراحی اسلایدر ✔️ ✔️
مقایسه پیشرفته محصولات ✔️ ✔️
فرم ورود/عضویت سفارشی ✔️ ✔️
چت انلاین ✔️
صدور فاکتور ✔️
چند فروشندگی ✔️
همکاری در فروش ✔️
مجوز اینماد ✔️
اتصال به گوگل آنالیتکس ✔️
قرار دادن تصاویر سئو شده ✔️
صفحه پیشنهاد‌های شگفت انگیز برای محصولات ✔️
ورود و ثبت نام با پیامک ✔️
اپلیکیشن موبایل فروشگاهی ✔️
طراحی صفحات اختصاصی ✔️
سفارشی سازی هزینه حمل و نقل با افزونه‌ها ✔️
مدیریت سفارشات ✔️ ✔️
تخفیف زمان‌دار و پیشرفته ✔️ ✔️
صفحه گالری تصاویر ✔️ ✔️
وبلاگ و نوشته‌ها ✔️ ✔️ ✔️
کاربران با عضویت ویژه ✔️
قیمت پیشنهادی 4-6 میلیون 6-10 میلیون 7-11 میلیون

نکته مهم: اطلاعات جدول، براساس نیاز مشتری و زمان که یک طراح حرفه‌ای بر اساس تجربه نیاز دارد آورده شده‌اند. این امکانات بر اساس نیاز مشتریان کمتر و بیشتر می‌شود و راست چین مسئولیتی در قبال تعرفه‌‎ها ندارد.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی مثل PHP و Asp.net انجام می‌شود. برای سایت اختصاصی باید خودتان مسلط به مفاهیم برنامه‌نویسی باشید یا به شرکت‌های طراحی سایت بسپارید. قیمت سایت فروشگاهی اختصاصی بسیار بالاتر از طراحی سایت با وردپرس است و از 30 میلیون تومان شروع می‌شود.

نکته: قبل از اینکه فرایند طراحی سایت را شروع کنید اگر نقش شما طراح سایت یا کارفرما است، حتما باید قرارداد طراحی سایت تنظیم کنید تا به حقوق خود به عنوان یکی از طرفین آگاه باشید.

خودتان سایت‌تان را طراحی کنید!

با توجه به اینکه با سپردن طراحی سایت فروشگاهی به طراحان و شرکت‌ها، باید هزینه بالایی پرداخت کنید، پیشنهاد می‌کنم به جای اینکه هزینه اضافی به طراح سایت بپردازید آموزش‌های راست‌چین را برای طراحی سایت یاد بگیرید. با این‌کار تنها هزینه هاست و دامنه، قالب و افزونه‌های وردپرسی را بپردازید و قیمت تمام شده طراحی سایت برای شما حدود 2 تا 3 میلیون تومان خواهد بود. در دوره طراحی سایت فروشگاهی راست‌چین، همه مواردی که شما برای راه‌اندازی آنلاین شاپ (online shop) نیاز دارید پوشش داده شده‌اند.

شما می‌توانید با استفاده از قالب‌های فروشگاهی و افزونه‌های وردپرسی، فروشگاه آنلاین خود را به سرعت، در عرض چند ساعت یا چند روز طراحی کنید.

.اگر در مسیر طراحی سایت فروشگاهی دچار چالش شدید با کمک دوره رایگان طراحی سایت فروشگاهی می‌توانید مشکلات خودتان را حل کنید.

در این مقاله درباره قیمت سایت فروشگاهی و عوامل موثر بر آن صحبت کردیم. شما می‌توانید با هزینه مناسب و به صرفه یک حضور آنلاین در فضای وب داشته باشید و در آن موفق شوید. در نهایت گفتیم که چطور این هزینه‌ها را با طراحی سایت به کمک اموزش‌های رایگان کم کنید و خودتان دست به کار شده سایت‌تان را طراحی کنید.

برای تسلط به مباحث وردپرس در دوره آموزش وردپرس ما به موارد و تکنیک‌های مهمی پرداختیم که هر متخصص وردپرس بعد از چند سال تجربه به آن پی برده و شما می‌توانید در کوتاهترین زمان آنها را یاد بگیرید و وب سایت خود را راه اندازی کنید.

سوالات متداول درباره تعرفه طراحی سایت فروشگاهی

در این بخش به سوالاتی پاسخ داده‌ایم که قبل از طراحی سایت فروشگاهی برای شما کاربران عزیز پیش می‌آید.

  1. تعرفه سایت فروشگاهی وردپرسی چه تفاوتی با سایت اختصاصی دارد؟

قیمت طراحی سایت وردپرسی از سایت اختصاصی مناسب‌تر است. زیرا در طراحی سایت وردپرسی از قالب‌های آماده استفاده می‌شود و در صورت نیاز توسط شرکت طراحی سایت یا خود کاربر، بدون نیاز به کدنویسی شخصی سازی می‌شود.

سایت اختصاصی فقط یکبار متناسب با نیازهای کاربر، کدنویسی و طراحی می‌شود و هزینه آن بسیار بالا است. برای افرادی مناسب است که نیاز به امکاناتی دارند که با هیچ قالب یا افزونه وردپرسی قابل پیاده‌سازی یا شخصی‌سازی نیست.

      2. آیا تهیه هاست و دامنه به عهده خود کاربر است؟

اگر ساخت سایت فروشگاهی را به طراح سایت بسپارید، در صورت درخواست شما هاست و دامنه توسط طراح تهیه شده و هزینه آن در انتها به صورت مازاد از شما دریافت می‌شود.

     3. آیا طراحی اختصاصی به دلیل بالاتر بودن هزینه و تعرفه بهتر از طراحی با قالب وردپرسی است؟

خیر بالاتر بودن هزینه سایت اختصاصی، دلیلی بر بهتر بودن نیست و شما می‌توانید امکانات ویژه‌ای را با افزونه‌های وردپرسی به سایت خود اضافه کنید.

    4. آیا افزودن امکاناتی مانند صدور فاکتور، چت و پشتیبانی، محصولات دارای تخفیف خاص و سایر امکانات در سایت وردپرس فروشگاهی وجود دارد؟

بله تمام این امکانات و ویژگی‌های دیگر را می‌توان با استفاده از افزونه‌ها به یک سایت وردپرسی اضافه کرد و یک فروشگاه آنلاین کاملا حرفه‌ای را پیاده‌سازی کرد. به عنوان مثال با استفاده از افزونه فاکتور میتوانید قابلیت صدور فاکتور را به ووکامرس خود اضافه کنید.

فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
فاطمه هستم و نزدیک به دو ساله فعالیتم تو حوزه سئو و وردپرس جدی شده. به نظر من "تنها کسی که تو دنیا می تونه کمکت کنه خودتی، پس به خودت باور داشته باش"
سوالات متداول

ووکامرس یکی از افزونه‌های ساخت فروشگاه در وردپرس است که روی قالب‌های وردپرسی نصب می‌شود. اگر تجربه کافی داشته باشید ساخت یک سایت جدید با WooCommerce معمولا از 2 ساعت تا یک روز زمان می‌برد. اما اگر تازه کار باشید در  2 روز تا 1 هفته می‌توانید سایت خود را طراحی کنید.

برای طراحی سایت با وردپرس که یک cms آماده است نیاز به هاست و دامنه، قالب فروشگاهی و افزونه های موردنیاز دارید که با پرداخت هزینه حداقل 3 میلیون تومان می‌توانید همه این موارد را تهیه کرده و یک سایت ووکامرسی را طراحی کنید.

مقالات مرتبط
بنر
آموزش طراحی سایت فیلم و سریال
افراد زیادی روزانه به صورت روتین فیلم و سریال می بینند این یعنی فرصت درآمد از گروه زیادی از مشتریان! شما هم می توانید به راحتی سایت دانلود فیلم و سریال داشته باشید در این مقاله نحوه طراحی سایت فیلم و سریال را به صورت مرحله به مرحله با قالب سینما آموزش دهیم.
بنر
طراحی سایت همکاری در فروش دیجی کالا
همکاری در فروش یک گزینه برای کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه است و خودتان بدون نیاز به دانش برنامه نویسی می توانید سایتتان را طراحی کنید مراحل طراحی سایت همکاری در فروش و ثبت رسانه تا انتخاب محصولات پرفروش در افلییت دیجی کالا را در این مقاله بخوانید.
بنر
آموزش طراحی سایت مشابه دیجی کالا
اگر میخواهید با مراحل طراحی سایت مشابه دیجی کالا آشنا شوید تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا یک سایت حرفه ای با امکانات متنوع را خودتان طراحی و راه اندازی کننید.
بنر
آموزش طراحی سایت قسطی
اگر قصد طراحی سایت قسطی و فراهم کردن فروش قسطی را دارید در ادامه نحوه طراحی سایت فروش اقساطی را آموزش می دهیم.
10 دیدگاه
karinbtm
karinbtm
09 شهریور 1402 09:08

سلام
من میخوام یه سایت شرکتی راه اندازی کنم. میشه حدود قیمت اونم بهم بدین؟

آیا مفید بود ؟
0
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
11 شهریور 1402 09:19

سلام وقت بخیر
دوست عزیز برای طراحی سایت شرکتی بسته به امکاناتی که دارد حدودا 3 میلیون تومان باید هزینه کنید. اگر امکانات بیشتری بخواهید ممکن است این هزینه بیشتر شود. البته این مبلغ برای زمانی است که قصد دارید خودتان سایت را طراحی کنید. اگر طراحی سایت را به شرکت های طراحی سایت بسپارید هزینه از 5 میلیون تومان شروع می شود.

آیا مفید بود ؟
احسان یوسفی
احسان یوسفی
25 مرداد 1402 13:50

سلام
با این هزینه ها پس فکر میکنم بهتره خودمون وردپرس را یاد بگیریم و طراحی سایتو انجام بدیم. مرسی از اطلاعات مفیدی که ارائه دادین.

آیا مفید بود ؟
0
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
25 مرداد 1402 13:52

درود احسان عزیز
خوشحالم که براتون مفید بوده. بله شما با آموزش هایی که در راست چین وجود داره میتونید به راحتی سایت خودتون رو راه‌اندازی کنید.

آیا مفید بود ؟
leila.kh
leila.kh
24 مرداد 1402 09:06

سلام
من خودم یه فروشگاه دارم و میخوام یه سایت فروشگاهی طراحی کنم. یکم با وردپرس آشنایی دارم. آیا میتونم خودم انجام بدم؟ بودجه ام هم کمه. مثلا با 2 تومن میتونم؟

آیا مفید بود ؟
0
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
24 مرداد 1402 09:22

درود و عرض ادب
بله اگر آشنایی اولیه دارید خودتون میتونید این کارو انجام بدین و با این حدود بودجه هم امکان پذیره. میتونید محصولات یعنی قالب و افزونه وردپرسی را در کمپین ها و با تخفیف خرید کنید.

آیا مفید بود ؟
masoud kiani
masoud kiani
23 مرداد 1402 13:57

سلام ممنون
اگه تازه طراحی سایتو شروع کرده باشیم و بخوایم بدونیم چه مبلغی و به چه صورت باید دریافت کنیم باید چکار کنیم؟
این هزینه ها حدودی بهمون میگن یه سری مواردو ولی میخوام بدونم که چطور باید قرار داد هم تنظیم کنم؟

آیا مفید بود ؟
0
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
23 مرداد 1402 15:08

درود عرض ادب
با توجه به اینکه به تازگی کار طراحی سایت را شروع کردید پیشنهاد میکنم با مبلغ کم پروژه بردارید. هزینه ها را هم در جدولی که در مقاله است ببینید. برای تنظیم قرار داد طراحی سایت پیشنهاد میکنم مقاله زیر را ببینید.
https://www.rtl-theme.com/blog/web-design-contract/

آیا مفید بود ؟
nima mahdavi
nima mahdavi
05 شهریور 1401 23:12

ممنون. بهتره برای طراحی سایت هزینه رو به چه صورت دریافت کنیم؟؟

آیا مفید بود ؟
0
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
06 شهریور 1401 09:08

سلام . بهتر هست ابتدا قراردادی تنظیم کنید و در ابتدا 30 درصد مبلغ، وقتی 60 درصد پروژه انجام شد 30 درصد دیگه و بعد از اتمام پروژه 40 درصد باقی رو دریافت کنید.

آیا مفید بود ؟