ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
مجموعه مقالات وردپرس

آموزش نصب المنتور پرو

کاربران وردپرس، المنتور را به عنوان یکی از بهترین پلاگین های صفحه ساز می شناسند. افزونه ای که تنها با درگ و دراپ المان های آن می توان صفحات جذابی خلق کرد. در این مقاله به آموزش نصب افزونه المنتور پرو راست چین پرداختیم.

8
21 مرداد 1400
آخرین بروزرسانی: 25 فروردین 1403

مراحل نصب افزونه المنتور پرو

هر چند نسخه رایگان افزونه المنتور در پیشخوان وردپرس وجود دارد اما بدلیل محدودیت در المان ها و امکاناتی که در نسخه رایگان وجود دارد نیاز به نصب افزونه المنتور پرو دارید نصب افزونه در وردپرس به راحتی و با چند کلیک امکان پذیر است در ویدئوی زیر مراحل نصب افزونه المنتور را مشاهده کنید.

1.ابتدا وارد سایت راست چین شوید و افزونه المنتور را خریداری و دانلود کنید. پس از دریافت فایل دانلود آن را از حالت فشرده خارج کنید.

محتویات فایل افزونه المنتور برای آموزش نصب افزونه المنتور

اموزش نصب افزونه المنتور پرو

2.به پیشخوان وردپرس بروید و در قسمت افزودن افزونه های افزونه را بارگذاری و فعال کنید از پوشه plugin ابتدا نسخه رایگان را نصب کنید و سپس نسخه پرمیوم را نصب کنید.

محصول پیشنهادی
بنر
افزونه Yoast Seo، افزونه یواست سئو پرمیوم
دسته بندی : افزونه سئو
29335
فروش
90%
رضایت

3.پس ازنصب افزونه المنتور وارد پنل راست چین شوید و نام دامنه ای که المنتور پرو را در آن نصب کرده اید با زدن کلید مدیریت لایسنس، اضافه کنید. اگر قبلا یک دامنه تصب کرده باشید، نام دکمه تغییر دامنه می شود و شما می توانید دامنه جدید را جایگزین دامنه قبلی کنید.

نحوه فعال کردن افزونه elementor پس از نصب افزونه المنتور

افزودن دامنه پس از نصب افزونه المنتور پرو

اگر بعد از کار با این افزونه با کندی سرعت مواجه شدید می‌توانید با افزایش سرعت المنتور، سرعت سایت‌تان را بهبود بدهید. مراحل نصب المنتور به همین سادگی است اگر وارد افزودنی های نصب شده شوید افزونه elementor pro را خواهید دید. حالا کافیست صفحه مورد نظر خود را باز کنید و از امکانات جذاب المنتور پرو استفاده کنید.  پیشنهاد می کنیم مقاله اضافه کردن ستون در المنتور را از دست ندهید.

حتماً بخوانید آموزش المنتور
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
فاطمه هستم و نزدیک به دو ساله فعالیتم تو حوزه سئو و وردپرس جدی شده. به نظر من "تنها کسی که تو دنیا می تونه کمکت کنه خودتی، پس به خودت باور داشته باش"
سوالات متداول

بله ابتدا افزونه المنتوور رایگان را نصب کنید و سپس نسخه پرمیوم افزونه elementor را نصب کنید.

برای نصب المنتور مراحل زیر را انجام دهید:

  • افزونه المنتور نسخه رایگان را نصب کنید
  • نسخه پرمیوم افزونه را دانلود کنید.
  • از قسمت افزونه ها افزودن جدید را بزنید و فایل نصبی را انتخاب و نصب کنید.
  • به پیشخوان وردپرس برگردید و از قسمت افزونه های نصب شده افزونه المنتور پرو را انتخاب و فعال کنید.
مقالات مرتبط
بنر
آموزش گام به گام بسته نصب آسان در لوکال هاست
اگر در لوکال هاست وب سایت خود را راه اندازی کنید می توانید یکباره وب سایت خود را به هاست منتقل کنید. یعنی بدون آنکه نیاز به هاست و دامنه داشته باشید، سایت را بدون استرس و نگرانی راه اندازی می کنید  و پس از مطمئن شدن از همه تغییرات دلخواهتان، آن را به هاست اصلی انتقال می دهید. همچنین در مصرف ...
بنر
آموزش قالب وودمارت؛ آموزش صفر تا صد طراحی فروشگاه
اگر می خواهید یک سایت حرفه ای طراحی کنید که کلیه امکانات یک فروشگاه آنلاین را داشته باشد کافی است یکی از 50 دموی فارسی و اختصاصی مانند دیجی کالا و موتن رو قالب وودمارت را نصب و استفاده کنید. همچنین این قالب فروشگاه ساز به همراه اپلیکیشن ارائه شده و کاربران می توانند یک نسخه از وب سایت را روی ...
بنر
آموزش نصب و فعالسازی ioncube در زمپ
ionCube Loader ماژولی است که برای اجرای فایل های رمزگذاری شده روی سرور نصب می شود. نصب و فعالسازی ioncube به سادگی انجام می شود. در صورت فعال نبودن ionCube شما با خطا مواجه می شوید. اما راهکار ساده رفع این خطا نصب ionCube در کمتر از چند دقیقه است که در ادامه به توضیح آن به صورت ویدئویی می پردازیم.
بنر
آموزش نصب آسان قالب وردپرس در Cpanel
شاید شما هم این جمله را شنیده باشید. در کم تر از 10 دقیقه سایت وردپرس خود را نصب کنید. در نگاه اول به نظرتان این جمله فقط یک تبلیغ برای جذب مخاطب به نظر می‌رسد اما کاملا درست است. کافی است از بسته نصب آسان وردپرس استفاده کنید تا سایت شما در کم تر از 10 دقیقه، روی هاست نصب شود. با هم نصب قالب ...
8 دیدگاه
mohammad heshmati
mohammad heshmati
29 شهریور 1402 00:16

سلام
من ورژن 3.16.1 المنتور پرو رو که قبلا خریداری کرده بودم روی لوکال هاست نصب کردم اما موقع درون ریزی قالب ها و بلوک های پرو خطای internal server error رو نمایش میده و امکان درون ریزی ندارم.
ممنون میشم راهنمایی کنید.

آیا مفید بود ؟
0
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
30 شهریور 1402 10:18

سلام محمد عزیز
برای رفع ارور internal server error لوکال هاست چندتا کار انجام بدید:
کش مرورگر رو پاک کنید
بررسی کنید که Apache درست نصب شده و در حال اجراست و پورت آپاچی شما باید 80 باشه
اتصال به سایت‌های بدون گواهی SSL را در مرور گر خودتون فعال کنید.

آیا مفید بود ؟
ali1382
ali1382
21 شهریور 1402 21:46

سلام
من افزونه المنتور پرو رو خریداری کردم ولی وقتی میخوام اون رو روی ورد پرسم نصب کنم میگه ( پیوندی که دنبال میکنید منقضی شده است ) . وردپرس من روی لوکال هاست است و تمام نکات لازم برای نصب المنتور پرو روی لوکال هاست رو رعایت کردم .

آیا مفید بود ؟
0
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
22 شهریور 1402 08:51

سلام علی عزیز
این مشکل بیشتر بخاطر کم بودن فضای حافظه اس.
وارد درایو c بشید و پوشه زمپ را باز کنید و روی Php.ini راست کلیک کنید
حالا در پنجره جدیدی که برای شما باز شده Ctrl+F را بزنید و memory-limit را سرچ کنید، عدد داخل پرانتز را به 2048 تغییر بدید

آیا مفید بود ؟
amin8731
amin8731
13 شهریور 1402 16:32

سلام
خسته نباشید ، من افزونه المنتور پرو رو خریداری کردم اما اون رو روی لوکال هاستم (هاست آزمایشی ) نصب کردم الان برای فعال سازی لایسنس افزونه ، درخواست دامنه میکنه ، من که روی لوکال هاست دارم کارم رو انجام میدم و دامنه ای خریداری نکردم باید چی کار کنم؟

آیا مفید بود ؟
0
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
14 شهریور 1402 09:28

سلام امین عزیز
نیازی به وارد کردن سایت برای لوکال هاست نیست و بطور خودکار براتون فعال میشه و اگر پیغامی برای فعال سازی دریافت کردید، نادیده بگیرید.

آیا مفید بود ؟
smh88
smh88
11 بهمن 1401 10:23

سلام
وقت بخیر؛ من المنتور پرو رو از راست چین خریدم اما وقتی می خوام تمپلیت های pro رو درون ریزی کنم، ارور "Internal Server Error" میده، در صورتی که تمپلیت های رایگان رو به راحتی درون ریزی می کنه.
با اینکه در راهنما قید شده بود برای تمپلیت پرو میتونین از تب های "برگه(پرو)" یا "بلوک(پرو)" و... استفاده کنین، اما این تب ها هم خالی هستن و هیچ چیزی برای انتخاب ندارن. المنتور و افزونه لایسنس راست چین رو هم پاک و دوباره نصب کردم و دامین رو هم توی راست چین دوباره وارد کردم اما مشکل همچنان وجود داره. ممنون میشم راهنمایی بفرمایین.

آیا مفید بود ؟
0
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
11 بهمن 1401 11:50

سلام دوست عزیز
یه مشکله که تو نسخه ۳.۱۰.۱ رخ داده و توی نسخه ۳.۱۰.۲ رفع میشه. اگر نیاز فوری دارید میتونید سوییچ کنید به نسخه ۳.۹.۲

آیا مفید بود ؟