ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
طراحی لوگو رایکان
نقد و بررسی

آموزش طراحی رایگان لوگو برای سایت

رقابت بالا در دنیای کسب و کار ها باعث می شود که همیشه به دنبال روش هایی برای پیشی گرفتن از رقبا باشید. یکی از این راه ها داشتن لوگوی منحصر به فرد و خاص برای کسب و کار است که نه تنها معرف شما باشد بلکه بتواند مزیت رقابتی هم ایجاد کند. لوگویی که باعث شود بیشتر شناخته شوید و بیشتر اعتماد کاربران را جلب کنید. پس برای آموزش طراحی رایگان لوگو برای سایت همراه ما باشید.

0
03 اسفند 1400
آخرین بروزرسانی: 14 فروردین 1403

99 درصد افراد فیلم ها را بهتر از کتاب ها به خاطر می آورند. بنابراین برای جلب نظر مشتریان باید حافظه تصویری آنها را درگیر کنید و در ذهن آن ها ماندگار شوید و در نتیجه تجربه کاربری را بهبود ببخشید. یکی از راه های  جلب توجه مشتریان داشتن لوگوی منحصر به فرد برای کسب و کارتان است که افراد با دیدن لوگو بهترین تصویر از کسب و کار شما در ذهنشان تداعی شود.

در این مقاله قصد داریم درباره اهمیت لوگو در کسب و کار ها، نکات مهم طراحی لوگو و معرفی انواع لوگو صحبت کنیم. اگر شما اطلاعات و تخصص گرافیکی کافی در زمینه طراحی لوگو ندارید می توانید از ابزار های آماده ای که برای طراحی رایگان لوگو برای سایت معرفی می شوند کمک بگیرید. ضمنا طراحی لوگو با ابزارها، برای افرادی که قصد طراحی سایت با گوشی را دارند مناسب است.

چرا لوگو اهمیت دارد؟

داشتن لوگو برای کسب و کارهای امروزی بسیار ضروری است و همه مدل های کسب و کار های اینترنتی باید برای خود لوگو داشته باشند، چون لوگو به سرعت می تواند توجه مشتریان را جلب کند و داشتن ارتباط تصویری خوب با کاربران در موفق بودن کسب و کارها تاثیر گذار است. داشتن لوگوی مناسب می تواند ماهیت کسب و کار شما را به مشتریان نشان دهد و حتی توجه مخاطبین جدید را به شما جلب کند. این مساله باعث افزایش اعتماد آنها به کسب و کار شما شده و یک مزیت رقابتی برای شما ایجاد می کند. پس برای حرفه ای نشان دادن کسب و کارتان در طراحی و انتخاب لوگو دقت داشته باشید.

مثلا اکثر مردم دنیا برند نایکی را می شناسند. با دیدن لوگوی نایکی می دانند که این محصولات متعلق به این برند است و کیفیت بسیار بالایی هم دارد. این تنها یک نمونه از قدرت برند و لوگوسازی است.

نکات مهم در طراحی لوگو

برای طراحی لوگو باید نکاتی را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین لوگو متناسب با کسب وکار خودتان را داشته باشید:

✅ سادگی: اولین و مهم ترین نکته برای طراحی یک لوگو سادگی آن است به طوریکه بتواند برای همه قابل درک باشد و بتواند پیام واضحی از کسب و کار را به مشتری برساند.

✅ ماندگاری: لوگو شما باید امروزی و مدرن باشد و از مد پیروی نکند که با گذشتن مد دیگر کارایی نداشته باشد. پس در طراحی اولیه لوگو دقت کنید چون عوض کردن زیاد لوگوی شما باعث گیج شدن مشتریان می شود.

✅ تناسب: حتما به تناسب طرح لوگوی خود و کسب و کارتان دقت کنید.

حتماً بخوانید فاو آیکون چیست

بهترین سایت ساخت لوگو رایگان

حتما به این موضوع توجه کنید که ساخت و طراحی لوگو نیازمند خلاقیت است، اگر تجربه کارهای گرافیکی دارید با تمرین و خلاقیت می توانید لوگوهای زیبایی طراحی کنید. اما اگر در این زمینه متخصص نیستید می توانید از وب سایت ها و ابزارهایی که کار طراحی لوگوی آماده انجام می دهند کمک بگیرید. در ادامه به معرفی چند نمونه سایت طراحی رایگان لوگو می پردازیم:

طراحی رایگان لوگو باسایت CANVA

اگر به دنبال یک سایت حرفه ای رایگان برای طراحی لوگو هستید می توانید از سایت CANVA استفاده کنید. برای اینکه بتوانید از امکانات بیشتر این سایت بهره ببرید ابتدا در آن عضو شوید. سپس می توانید هزاران تمپلیت لوگو مشاهده کنید و آن ها را به سلیقه خود ویرایش کنید.

طراحی رایگان لوگو باسایت CANVA

ساخت لوگو رایگان با Ucraft

دومین سایت برای طراحی لوگو رایگان Ucraft است و شما با DRAG & DROP می توانید یک لوگو طراحی کنید. این سایت برای ایجاد لوگوهای تجاری بسیار مناسب است.

طراحی رایگان لوگو با ucraft

 

طراحی لوگو رایگان با hatchful.shopify

سایت hatchful.shopify  یکی از جذاب ترین سایت ها برای طراحی لوگو رایگان است. با زدن دکمه GET SRARTED وارد قسمت انتخاب دسته بندی نوع کسب و کارتان می شوید و سپس می توانید سبک کسب و کارتان را انتخاب کنید و در نهایت نمونه لوگوهایی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید یکی را انتخاب کرده و ویرایش کنید و در نهایت دانلود کنید.

طراحی لوگو رایگان با shopify

choosearea

طراحی لوگو رایگان با Designmantic 

در سایت Designmantic شما با وارد کردن حوزه کسب و کار خود نمونه های مختلف لوگوی آماده خواهید دید که می توانید با انتخاب هر کدام آن را ویرایش کنید و نام برند خود را وارد کنید و پس از انجام کلیه تعییرات لوگو را دانلود کنید.

طراحی لوگو رایگان با designmantic 

طراحی لوگو رایگان با سایت Tailorbrands 

در سایت Tailorbrands ابتدا نام برند خود را وارد می کنید و دکمه NEXT  می زنید. در مراحل بعدی از شما درباره نوع حوزه شما و اینکه این لوگو را برای چه شبکه اجتماعی می خواهید سوال می پرسد و می توانید با تکمیل اطلاعات حوزه کسب و کار خود به مراحل جلوتر بروید و در نهایت می توانید نوع لوگو و فونت آن را انتخاب کنید و خروجی بگیرید.

طراحی لوگو رایگان با سایت tailorbrands

طراحی لوگو رایگان با Placeit

سایت Placeit یک سایت دیگر برای طراحی لوگو رایگان است شما با وارد شدن در این سایت می توانید نوع حوزه کسب و کار خود و نام برند خود را وارد کنید. سپس از بین لوگوهای پیشنهادی انتخاب کرده و آن را به سلیقه خود ویرایش کنید.

 

طراحی لوگو رایگان با placeit

 

انواع لوگو

در ادامه به معرفی انواع لوگو می پردازیم شما با دانستن انواع لوگو به راحتی می توانید درباره نوع لوگو انتخابی خود تصمیم گیری کنید.

لوگوهای مونوگرام: این لوگوها بیشتر چند حرف یا خلاصه اسم تجاری هستند که برای نمونه می توان به لوگو مک دونالد اشاره کرد.

 

لوگوهای مونوگرام

 

لوگوهای تصویری: در این نوع از لوگوها آیکون ها و سمبل ها به عنوان لوگو در نظر گرفته می شوند مثل لوگوی توییتر و نایکی.

 

لوهای تصویری

choosearea

 

لوگو ترکیبی: در طراحی این لوگوها ترکیبی از نام برند به همراه تصویر استفاده می شود. برگر کینگ و آدیداس و چنل نمونه هایی از این نوع لوگو طراحی کرده اند.

 

لوگو ترکیبی

آیا می دانید بدون هزینه می توانید یک سایت طراحی کنید؟ در مقاله ساخت سایت رایگان با گوگل مراحل طراحی سایت رایگان را به صورت مرحله به مرحله آموزش می دهیم.
حتماً بخوانید طراحی سایت با گوگل

در این مقاله به بررسی اهمیت لوگو برای کسب و کارها پرداختیم و انواع لوگو را معرفی کردیم. سپس ابزارهای طراحی رایگان لوگو برای سایت معرفی شد که می توانید زیباترین و جذاب ترین لوگوها را به صورت رایگان طراحی کنید. اگر شما روش دیگری برای طراحی لوگو رایگان می شناسید با ما به اشتراک بگذارید.

فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
فاطمه هستم و نزدیک به دو ساله فعالیتم تو حوزه سئو و وردپرس جدی شده. به نظر من "تنها کسی که تو دنیا می تونه کمکت کنه خودتی، پس به خودت باور داشته باش"
مقالات مرتبط
بنر
دیلیت اکانت تلگرام؛ آموزش حذف اکانت تلگرام در یک دقیقه
به هر دلیل ممکن است که بخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، لازم است که اشاره کنم دلیت اکانت تلگرام کار بسیار راحتی است. به دو طریق می‌توان نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کرد. یکی از این روش‌ها که روش سریع و فوری است، از طریق وبسایت رسمی تلگرام انجام می‌گیرد.
بنر
4 روش تضمینی تغییر پسورد اینستاگرام
فراموش کردن رمز اینستاگرام یکی از مشکلات رایج کاربران است که در این مطلب به 4 روش رایج و تضمینی بازیابی پرداخته‌ایم. این تغییر رمز حتی در شرایطی که به رمز قبلی دسترسی ندارید هم کاربرد دارد.
بنر
نکات طلایی راهنمای خرید هاست برای وردپرس
با توجه به اهمیت هاست و تاثیری که بر روی امنیت و سرعت سایت دارد فاکتورهای مهم در راهنمای خرید هاست وردپرس را در ادامه بخوانید تا میزبانی وب معتبری برای سایتتان داشته باشید.
بنر
بهترین DNS های رایگان 2023
احتمالا شما هم از سرعت اینترنت شاکی هستید و اگر در مورد روش‌های بهبود آن جستجو کرده باشید، می‌بینید که تغییر DNS از ساده ترین راه حل هاست و با توجه به نیازتان به دنبال dns مخابرات، dns همراه اول یا DNS برای ps4 و پلی استیشن یا … هستید. ما در این مقاله بهترین DNS رایگان را برای شما عزیزان ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.