ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
ساخت عکس پروفایل با هوش مصنوعی
نقد و بررسی

ساخت عکس پروفایل با هوش مصنوعی (کاملا رایگان)

ابزارهای زیادی برای ساخت تصاویر خلاقانه با هوش مصنوعی وجود دارند که تصویر شما را به راحتی به یک بیزینس من یا خلبان تغییر می‌دهند. در این مطلب قصد داریم ساخت عکس پروفایل با هوش مصنوعی را در کمتر از یک دقیقه به شما آموزش دهیم. برای اینکار از سایت ai portraits استفاده کرده، سپس سایر ابزارهای جذاب را معرفی می‌کنیم.

8
07 آبان 1402
آخرین بروزرسانی: 08 اردیبهشت 1403

هوش مصنوعی با ترکیب فناوری و خلاقیت همه ابعاد زندگی را به روشی جدید و بدیع، متحول و در عین حال کارآمدتر کرده و به صورت تصاعدی در حال رشد است. بنابراین بهتر است از غافله عقب نمانیم و بهترین ابزارهای هر حوزه را بشناسیم.

یکی از ساده‌ترین روش‌های تبدیل ایده‌ به تصویر استفاده از هوش مصنوعی (AI) است که می‌تواند این کار را تنها در عرض چند ثانیه انجام دهد. با توجه به تنوع ابزارهای هوش مصنوعی و محدودیت پرداخت دلاری، در این ویدئو ساخت رایگان تصویر پروفایل را از بین صدها طرح آماده آموزش می‌دهیم.

نکته: در ویدئوی بالا، سایت ai-portraits.org به عنوان بهترین ابزار ساخت عکس پروفایل رسمی و غیر رسمی با هوش مصنوعی معرفی شد، اما با هر ایمیل تنها 3 تصویر رایگان ساخته می‌شود. بنابراین اگر از سبک تصاویر ساخته شده برای پروفایل خود راضی هستید می‌توانید با چند ایمیل مختلف امتحان کنید.

سایر ابزارهای هوش مصنوعی ساخت عکس پروفایل:

اگر سبک تصاویر ساخته شده با ai portraits برای شما جذاب نبود، تصویر دلخواه خود را در با سایر ابزارهایی که در ادامه معرفی شده‌اند، بسازید.

  • سایت Fotor:

AI Portrait Generator از ابزار Fotor به عنوان یکی از برترین ابزارهای هوش مصنوعی ویژه طراحی چهره شناخته شده است. جنسیت، سن، رنگ پوست، مدل مو و لباس تنها درخواست‌هایی هستند که Fotor قبل از ایجاد تصاویر از شما دارد. به دلیل طراحی کاربرپسند، افراد مبتدی می‌توانند به سادگی از آن استفاده کنند.

  • سایت Auto Portrait:

این ابزار هوش مصنوعی با استفاده از الگوریتم‌های یادگیرنده و بررسی تصاویر شما می‌آموزد که چهره شما چطور بنظر می‌رسد. سپس، می‌تواند پرتره‌های هوش مصنوعی جدیدی در انواع سبک‌های هنری بسازد.

  • Vidnoz AI Avatar Generator:

این سایت هوش مصنوعی یک سرویس رایگان برای ایجاد پرتره به ترتیب از متن و از طرح های آماده است. کاربران می توانند با انتخاب جنسیت پرتره و وارد کردن توضیحات مختصر، از آن برای ایجاد پرتره از سبک های مختلف استفاده کنند.

  • برنامه Prisma:

برنامه هوش مصنوعی عکس Prisma امکان تبدیل عکس‌های شما به آثار هنری را با استفاده از هوش مصنوعی فراهم می‌کند. با استفاده از فیلترهای هوشمند و الگوریتم‌های پردازش تصویر، می‌توانید عکس پروفایل خود را به شکل منحصر به فردی تبدیل کنید.

  • برنامه Avatar Maker:

در برنامه هوش مصنوعی عکس ساز Avatar Maker انواع مختلفی از تصاویر آماده برای ساخت آواتار و عکس پروفایل وجود دارد که کاملا قابل شخصی سازیست.

  • برنامه New Profile Pic:

این اپ افکت‌های جذابی را به کمک هوش مصنوعی روی تصاویر اعمال می‌کند؛ البته نسخه رایگان این برنامه هوش مصنوعی عکس ساز به دلیل نمایش تبلیغات در هر قدم از ساخت تصویر می‌تواند آزاردهنده باشد.

توجه: اگر به دنبال تولید محتوای متنی و کدنویسی با هوش مصنوعی هستید، هوش مصنوعی گوگل به شما کمک می کند.

یکی دیگر از اقدامات خلاقانه که می‌توان با هوش مصنوعی انجام داد تبدیل متن به عکس با هوش مصنوعی است؛ در این زمینه ابزارهای متنوعی وجود دارند که با یک دستور درست و دقیق، تصویر موردنظر شما را می‌سازند.

سایت هوش مصنوعی چهره

پایگاه داده Generated Photos حاوی تصاویر چهره متنوع و بدون حق نسخه برداری است که بسیار جالب توجه هستند، در کنار این تصاویر آماده می‌توانید تصاویر دلخواهی از یک انسان کامل و یا چهره را در رنج سنی، جنسیت، نژاد و سبک‌ موردنظر در لحظه بسازید. این برنامه یک هوش مصنوعی چهره حرفه‌ای است.

سایت ساخت چهره با هوش مصنوعی رایگان یک ابزار هوش مصنوعی برای عکس پروفایل و چهره
این ابزار هوش مصنوعی از الگوریتم‌های تولید چهره و شبکه عصبی مصنوعی در کنار یادگیری ماشین برای تولید چهره استفاده می‌کند که به افراد واقعی تعلق ندارند. این عکس‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی برای تبلیغات، طراحی، بازاریابی، تحقیق و یادگیری ماشینی مناسب هستند.

برنامه هوش مصنوعی چهره

فیس اپ (Face App) یک برنامه تغییر چهره مبتنی بر هوش مصنوعی و یک ابزار ویرایش چهره کامل است که به شما این امکان را می‌دهد چهره خود را به روش‌های مختلف تغییر دهید. با استفاده از این نرم افزار هوش مصنوعی عکس می‌توانید افکت‌هایی مانند خنده، پیری، جوانی، تغییر جنسیت، تغییر رنگ چشم و مو و غیره را روی صورت خود اعمال کنید.

با ابزارهای زیر که برنامه هوش مصنوعی عکس برای اندروید هستند و برای تغییر چهره به کار می‌روند می‌توانید انواع جلوه‌های ویژه مبتنی بر هوش مصنوعی مثل ویدیوهای تعویض چهره با AI، پرتره‌ها و انیمیشن‌های AI را ایجاد کنید.

  • Face Swap: تغییر صورت در ویدیو و تصاویر به صورت آنلاین با AI
  • FacePlay: اپلیکیشنی با انواع ویژگی‌های جلوه‌های ویژه مبتنی بر هوش مصنوعی، انواع قالب‌های ویدیویی کوتاه و غیره.
  • FaceTrix: ویرایش چهره با هوش مصنوعی، تغییر سن، تعویض جنسیت به همراه فیلترهای متنوع

ساخت عکس دلخواه با هوش مصنوعی

همه ابزارهایی که در بالا معرفی شد ویژه چهره و ساخت پروفایل بودند. اما در این بخش اختصاصا برنامه‌های هوش مصنوعی ساخت عکس را معرفی می‌کنیم، در این ابزارها با استفاده از متن (یا به عبارتی پرامپت) آنچیزی در ذهن دارید را توصیف می‌کنید سپس این سایت‌ها می‌توانند عکس مورد نظر شما را بسازند. Midjourney، DALL-E 2، Jasper AI، Canva و myedit چند نمونه از ابزارهای هوش مصنوعی ساخت عکس هستند.

به تغییر و بهینه سازی دستورات هوش مصنوعی، مهندسی پرامپت گفته می‌شود که یک مهارت اساسی برای گرفتن بهترین نتیجه در استفاده از این ابزارهاست.

در زیر یک نمونه تصویر ساخته شده با myedit با استفاده از در یک دستور متنی «جاده با در ختان پاییزی» ساخته شده است. می‌توانید سبک موردنظر (رئال، انیمیشن و فانتزی) و توضیحات بیشتری در این دستورات ارائه کنید.

هوش مصنوعی ساخت عکس با myedit

علاوه بر این ابزارها، چندین سایت هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس به شکل رایگان و پولی در دسترس کاربران است و همانطور که اشاره شد بهترین آنها، DALL-E 2 است. با این پلتفرم ساخت تصویر با هوش مصنوعی چندین تصویر جالب توجه رسانه‌ها ساخته شده است. ترفندهای هوش مصنوعی را می‌توانید در اینستاگرام راست چین دنبال کنید.

در این مقاله مجموعه‌ای از ابزارهای هوش مصنوعی ساخت عکس رایگان را معرفی کردیم تا بتوانید هر تصویری که بخواهید به خصوص تصویر چهره را طراحی کنید. البته این ابزارها در استفاده رایگان محدودیت دارند و برای تولید تصاویر بیشتر باید حق سرویس خود را بر اساس پلن‌های تعریف شده پرداخت کنید.

اگر به دنبال یادگیری بیشتر در زمینه طراحی عکس با هوش مصنوعی هستید، دوره هوش مصنوعی راست چین اکادمی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این دوره به صورت کاملاً حرفه‌ای به شما آموزش داده می‌شود که چگونه با استفاده از ابزارهای AI، عکس‌های جذاب و خلاقانه‌ای طراحی کنید.

راست چینـی‌ها را می‌شناسیـد؟
در دیدگاه‌‌ها برای ما بنویسید تصاویر زیر مربوط به کدام یک از دوستان ماست؟تصاویر حاصل از ساخت عکس با هوش مصنوعی
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
سوالات متداول

بهترین تولید کننده های تصویر هوش مصنوعی در یک نگاه ai portraits اما بر اساس نیاز از ابزارهای زیر نیز می توان کمک گرفت:

نام برنامه

بهترین کاربرد

قیمت

کمپانی

DALL·E 3

سهولت استفاده

۲۰ دلار درماه

OpenAI

Midjourney

خروجی با کیفیت

۱۰ دلار در ماه

Midjourney (but it's accessed via Discord)

DreamStudio (Stable Diffusion)

سفارشی سازی و کنترل بیشتر

۲۵ تصویر رایگان

Stability AI

Adobe Photoshop (Firefly)

یکپارچگی تصویر هوش مصنوعی با تصویر اصلی

رایگان

Adobe

Generative AI by Getty Images

 تصویر تجاری ایمن

 استعلام قیمت

Getty

 

نام ابزاربرنامهدسترسی رایگانقیمت پایهBest Use
Jasper ArtWeb Access Available7 Days trial$39/ monthCreating images in different styles
MidjourneyWindows, Mac, Linux (deb, tar.gz),iOS and AndroidNone$10/ monthImage Upscaling
Dall-E 2Web Access AvailableDiscontinued$0.016/ image (256×256)Generating copyright-free images
Starry AIiOS and AndroidFreeCreating and customizing images
Dream by WomboiOS and AndroidFree, 3 artworks daily$9.99/ monthGenerating personalized versions of images found online
NightcafeWeb Access AvailableFree Sign up$5.99/ monthGenerating creative images
SynthesysXNot Web Access AvailableFree with 50 images/ month$12/ monthGenerating personalized versions of image found online
PixrayWeb Access AvailableFree with limited features$0.0002/secPixel art generation
Deep Dream GeneratorWeb Access AvailableFree, 10 artworks/ day$19/ monthCreating realistic images
Deep AIWeb Access AvailableFree. limited customization$4.99/ monthGenerating unique images

Vidnoz AI Avatar Generator و ai portraits هر دو یک سرویس رایگان برای ایجاد پروفایل به ترتیب از متن و از طرح های آماده است. کاربران می توانند با انتخاب جنسیت و وارد کردن توضیحات مختصر، از آن برای ایجاد چهره از سبک های مختلف استفاده کنند.

مقالات مرتبط
بنر
دیلیت اکانت تلگرام؛ آموزش حذف اکانت تلگرام در یک دقیقه
به هر دلیل ممکن است که بخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، لازم است که اشاره کنم دلیت اکانت تلگرام کار بسیار راحتی است. به دو طریق می‌توان نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کرد. یکی از این روش‌ها که روش سریع و فوری است، از طریق وبسایت رسمی تلگرام انجام می‌گیرد.
بنر
4 روش تضمینی تغییر پسورد اینستاگرام
فراموش کردن رمز اینستاگرام یکی از مشکلات رایج کاربران است که در این مطلب به 4 روش رایج و تضمینی بازیابی پرداخته‌ایم. این تغییر رمز حتی در شرایطی که به رمز قبلی دسترسی ندارید هم کاربرد دارد.
بنر
نکات طلایی راهنمای خرید هاست برای وردپرس
با توجه به اهمیت هاست و تاثیری که بر روی امنیت و سرعت سایت دارد فاکتورهای مهم در راهنمای خرید هاست وردپرس را در ادامه بخوانید تا میزبانی وب معتبری برای سایتتان داشته باشید.
بنر
بهترین DNS های رایگان 2023
احتمالا شما هم از سرعت اینترنت شاکی هستید و اگر در مورد روش‌های بهبود آن جستجو کرده باشید، می‌بینید که تغییر DNS از ساده ترین راه حل هاست و با توجه به نیازتان به دنبال dns مخابرات، dns همراه اول یا DNS برای ps4 و پلی استیشن یا … هستید. ما در این مقاله بهترین DNS رایگان را برای شما عزیزان ...
8 دیدگاه
mohammad1f
mohammad1f
27 دی 1402 17:48

سلام چرا نمیتونم عکسم رو اپلود کنم هرجور گرفتم ارور میده

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
28 دی 1402 13:00

سلام دوست عزیز
تحریم شکن دارین؟ چون برای آپلودعکستون و ارائه تصویر پروفایل باید اجرا شده باشه.

آیا مفید بود ؟
alireza_glst
alireza_glst
09 آبان 1402 21:53

سلام خانم حیدری
در مورد سایت ai-portraits ,..
بنده با سه تا ایمیل وارد شدم ولی یه دونه هم رایگان بهم نداد
میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
10 آبان 1402 10:04

سلام علیرضا جان
مشکل چی بوده، اعتبار رو صفر زده براتون و پیام میده شما اعتبار ندارید؟
بعد از کلیک روی دکمه generate باید صبر کنید در صفحه جدید تصویر براتون ساخته بشه. احیانا رفرش نکنید که اعتبارتون از دست بره.

آیا مفید بود ؟
mr.rezzaa
mr.rezzaa
09 آبان 1402 12:55

سلام
برای خرید اشتراک برنامه ai portraite
لطفا راهنمایی کنید

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
09 آبان 1402 13:52

سلام رضا جان
اکانتتون رو در سایت ai portraite بسازید.
برای پرداخت دلاری و خرید اشتراک، در سایت ایرانی کارت عضو بشید و طی یک تیکت نام کاربری و رمز عبور اکانت ai portrate رو ارسال کنید.
این سایت یک واسط برای اکثر خریدهای دلاری هست

آیا مفید بود ؟
بهناز میر
بهناز میر
08 آبان 1402 16:01

سلام خیلی مقاله جذابی بود
از راست بترتیب : مصطفی، محمد حسین، احسان، سینا رسا 😊

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
09 آبان 1402 11:01

دقیقا بهناز جان :)

آیا مفید بود ؟
راست چین کلود
ایکون کلود
ایکون ستاره بالاترین سازگاری با محصولات راست چین ایکون ستاره هاست پیشرفته وردپرس ایکون ستاره سرور نسل 10 اچ پی
ایکون ستاره بالاترین سازگاری با محصولات راست چین ایکون ستاره هاست پیشرفته وردپرس ایکون ستاره سرور نسل 10 اچ پی