ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
مجموعه مقالات وردپرس

جدیدترین روش ها و ابزارهای کسب درآمد با وردپرس

اگر به دنبال کسب درآمد با وردپرس هستید، اینجا به معرفی شغل هایی که میتوان با وردپرس در ایران داشت می پردازیم و روش های جدید و کارآمدترین ابزارها را میشناسیم

2
03 بهمن 1397
آخرین بروزرسانی: 22 اسفند 1402

اگر از شما بپرسند مهم ترین تفاوت شغل ها نسبت به ده سال پیش چیست، چه می گویید؟ یکی از پاسخ هایی که مطمئنا به ذهنتان می رسد، مشاغلی است که با کسب درآمد از اینترنت و به صورت آنلاین مرتبط است. خب استفاده از اینترنت در هر شرایطی امکان پذیر شده . از طرف دیگر، هزینه و سرمایه گذاری برای شروع چنین کارهایی معمولا کم تر است. یکی از روشهایی که با پول کم می توانید درآمد مناسبی از اینترنت داشته باشید، کسب درآمد با وردپرس است. در این مقاله به معرفی شغل هایی که میتوان با وردپرس در ایران داشت ، می پردازیم.

وردپرس بزرگ ترین پلت فرم طراحی وب در دنیاست. طوریکه 27 درصد سایت های جهان با قالب وردپرس طراحی شده اند. شما می توانید با وبلاگ نویسی و استفاده از قالب ها درآمد طراحان وردپرس را طولانی و مفید داشته باشید. با ما همراه باشید تا بدانیم چطور وردپرس برایمان پولساز می شود؟

نکته: اگر به دنبال این هستید که یک شبه درآمد میلیونی از وردپرس داشته باشید، متأسفانه این روش ها مناسبتان نیست. این مقاله ویژه افرادی است که به دنبال درآمدی ماندگار، پایا و قانونی باشند. این راه حل ها نیازمند تلاش و صرف زمان و سرمایه گذاری(هر چند کم) هستند.

نکته 2: قبل از شروع، باید وبلاگ و سایت را با وردپرس ایجاد کنید. به سادگی دامنه و هاستی خریداری کنید.

روش های کسب درآمد با وردپرس

شاید اولین چیزی که به ذهنتان می رسد تبلیغات باشد. اما این تنها راه نیست. روش های مختلفی وجود دارد که می توانید با وردپرس درآمدی متفاوت داشته باشید. اما همه اینها زمانی برای شما پول ساز هستند که برای پیشرفت و توسعه سایت و وبلاگتان تلاش کنید.

تلاش مداوم و منظم زمانی اتفاق می افتد که واقع گرا باشید و زود دلسرد نشوید. اما خب، همه راه ها همیشه هم طولانی نیست. حالا بیایید سر اصل مطلب،یعنی کسب درآمد با وردپرس ، برویم. ما برای بررسی سریع تر لیستی آماده کرده ایم. هر کدام که نظرتان را جلب کرد، کافی است رویش کلیک کنید تا جزئیات را بدانید. اما اگر من جای شما باشم، همه را یک بار نگاه می کنم.

درآمد حاصل از محتوای بلاگ وردپرس 

ایجاد سایت دایرکتوری | درآمد طراحان وردپرس

دایرکتوری تجاری پولی
ایجاد سایت کاریابی

کسب درآمد با وردپرس با فروش محصولات دیجیتال

فروش آنلاین کتاب

فروش دوره های آموزش آنلاین
کسب در آمد از فروش خدمات اینترنتی با وردپرس

ارائه خدمات فریلنسری

مشاور کسب و کارها

فروش آنلاین محصولات فیزیکی

تجارت الکترونیک با ووکامرس

سایت چندفروشندگی با ووکامرس

درآمد بازاریابی با سیستم مشارکت در فروش

درآمد حاصل از بازاریابی در (Affiliate marketing)، سبکی است که به تازگی در ایران هم فراگیر شده. به طور خلاصه مشارکت در فروش، فرایند معرفی محصول یا خدمات است. به این صورت که محصولی در سایت و وبلاگتان معرفی می کنید. البته لینکی که قرار می دهید، مخصوص است. هر بار که کسی آن کالا یا خدمات را از لینک شما خریداری می کند، مبلغی به شما تعلق می گیرد. این هم یکی از روش های درآمد طراحان وردپرس است.

راست چین هم چنین سیستمی دارد. همکاری در فروش RTL-theme به این صورت است که به ازای هر خرید از لینک بازاریابی 10 درصد به حساب کاربری شما واریز می شود. پیشنهاد می کنم آموزش بازاریابی و همکاری در فروش راست چین را مطالعه کنید.

Affiliate marketing ساده ترین روش کسب درآمد با وردپرس است. کافی است این سیستم را روی سایتتان فعال کنید و به ازای هر خرید، مبلغی دریافت کنید. اما برای کار مفیدتر، نیاز به ابزارها و افزونه هایی دارید که لیستی از آنها می آوریم.

افزونه Ultimate Affiliate Proپلاگینی قدرتمند که امکانات 8 افزونه را در اختیار شما قرار می دهد.

افزونه Web 2.0 directory – با این پلاگین امکانات قالب ها ثبت آگهی را به سایتتان اضافه می کنید.

استفاده از سرویس های ایمیل مارکتینگ – مراجعان سایتتان را به کاربر دائمی تبدیل کنید.

افزونه Google Analytics – آنالیز دقیق و لحظه ای سایت را در پنل وردپرس تان مشاهده کنید.

Google search console – می بینید که گوگل سایت شما را چطور بررسی می کند.

کسب درآمد از ودرپرس

نمایش Google Adsense در وردپرس | کسب درآمد با وردپرس

Google Adsense یک راه آسان برای کسب درآمد از وبلاگ شماست. کافی است اسکریپتی که از گوگل دریافت می کنید را در سایت یا وبلاگتان قرار دهید و تبلیغات را شروع کنید. هر بار که کاربران روی تبلیغ کلیک می کنند، هزینه مورد نظر روی اکانت شما شارژ می شود. به این فرایند CPC گفته می شود.

و اما cpc چیست؟ cpc مخفف “cost per click” یا هزینه به ازای کلیک است. با نمایش تبلیغات شما از Google Adsense هر زمان کاربری روی آگهی کلیک کند، درآمدی برای شما در نظر گرفته می شود. این درآمدها توسط تبلیغ کننده ها تعیین می شود.

البته برای ما ایرانی ها، استفاده از Google Adsense موانع زیادی دارد. برای مثال این سرویس فعلا از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند. با توجه به تحریم ها، سایت باید انگلیسی زبان باشد. و برخی موارد دیگر. با توجه به این مسائل، گوگل ادسنس گزینه کسب درآمد راحتی برای ما ایرانی فعلا نخواهد بود.

کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد با فروش وب سایت

اگر بلدید با وردپرس سایت بسازید، پس از بیشتر افراد جامعه جلوتر هستید. بسیاری از کسب و کارهای نوپا یا کسانی که به تازگی به فضای اینترنت وارد شده اند، ترجیح می دهند، سایتی داشته باشند که از قبل فعالیت کرده باشد. بنابراین بعد از ایجاد یک سایت وردپرس و گرفتن بازدید مناسب، می توانید آن را بفروشید.

اما اگر این سبک را به عنوان یکی از راه های کسب درآمد با وردپرس انتخاب کرده اید، باید با نیاز و سلیقه بازار آشنا شوید. اینکه چه سایت هایی الان پرطرفدارتر هستند، قیمت گذاری به چه صورت است و … را بدانید. با یک جستجو ساده می توانید مراجع مورد اعتماد خرید  و فروش سایت را بشناسید.

نکته: یکی از روش هایی که می توانید نیاز بازار را تشخیص دهید، سایت راست چین است. به عنوان مثال، نگاهی کوتاه به پرفروش ترین، پرطرفدارترین محصولات بخشی از سلیقه و نیاز روز را به شما انتقال می دهد. چه از لحاظ نوع و چه سبک طراحی ها.

کسب درآمد از وردپرس

کسب درآمد با ایجاد سایت عضویت با پرداخت هزینه

یکی از روش های محبوب دیگر که اتفاقا در ایران هم خیلی خوب جواب داده(به شرط محتوای مفید)، بلاگ ها و سایت هایی هستند که کاربران با واریز پول به عضویت آن در می آیند. تا به بخشی از محتوا یا صفحاتی از سایت دسترسی کامل داشته باشند. چند راه برای انجام این کار وجود دارد.

محدود کردن دسترسی اعضا به محتوا | درآمد طراحان وردپرس

خواننده های وفادار بزرگترین طرفداران شما هستند. همانطور که در بالا هم اشاره شد، اگر محتوای جذابی برای بلاگ و سایتتان ایجاد کنید؛ حاضر به پرداخت هزینه برای مطالعه ادامه متن و دیگر بخش های سایت شما خواهند بود. بنابراین بعد از غنی شدن سایت می توانید بخش ها یا صفحاتی مخصوص از سایت مثل دانلود، فیلم ها، فایل های صوتی و … را فقط برای اعضا به اشتراک بگذارید.

سایت های عضویت درآمد قابل توجهی خواهند داشت. چرا که عضویت ها قابل تکرار است(در بازه های زمانی ماهانه، یکساله و …). اما باید توجه داشته باشید که به همان نسبت، روی سایت باید زمان بگذارید تا همواره محتوا و مطالبی در مفید برای کاربران ایجاد کنید. یک مثال خوب سایت متمم است که احتمالا خیلی از شما در حوزه مدیریت و MBA فعالیت می کند.

سایت های عضویتی را با افزونه وردپرس مختلفی می توانید ایجاد کنید. برای کمک به انتخاب شما چند نمونه را اینجا می آوریم:

افزونه Ultimate Memberدارای 21 افزونه مکمل برای ارتقا امکانات سایت و کاربر پسند کردن محیط عضویت

افزونه MemberShip Pro – دارای امکاناتی چون عضویت از طریق شبکه های اجتماعی، 13 استایل دلخواه فرم ثبت نام ، 3 استایل زیبا برای پنل کاربری سایت ، امکان ویرایش تب های مختلف و محتوای آن بدون نیاز به کدنویسی و… اشاره کرد.

افزونه عضویت YITH Woocommerce Membership : با این پلاگین سطوح مختلف دسترسی مثل طلایی، نقره ای و برنزی ایجاد کنید و براحتی آن را به ووکامرس وصل کنید.

افزونه EDD content restriction – پلاگینی برای تعریف محدودیت پست های سفارشی و انواع محتوا در سایت شماست. البته این افزونه برای قالب های edd ایجاد شده و دسترسی vip برای خریداران محصولات ایجاد می کند.

ایجاد انجمن خصوصی

انجمن های خصوصی(private forums) هم یکی دیگر از روش های کسب درآمد از ورپرس است. انجمن ها راهی عالی برای مشاوره و دریافت پاسخ سؤالات هستند. از طرف دیگر اعضا می توانند با هم تعامل داشته باشند. این روش هم درآمد تکراری(مثلا ماهانه، شش ماهه، سالانه و …) دارد.

البته توجه داشته باشید که نقش انجمن ها با وجود گروه های تلگرامی و شبکه های اجتماعی کم رنگ تر شده است. برای شروع، باید انجمنی در سایت وردپرس تان راه اندازی کنید. یک راه خیلی ساده برای این کار، استفاده از پلاگین هاست. برای مثال، افزونه Ultimate Member و افزونه EDD content restriction از پلاگین های عضویت ویژه ای هستند که امکان ساخت انجمن را هم برای شما فراهم می کنند.

کسب درآمد با وردپرس

ایجاد سایت دایرکتوری با وردپرس | درآمد طراحان وردپرس

حتما شما هم به وب سایت هایی که مثل دیوار، شیپور و … هستند برخورده اید. سایتهایی که به انتشار آگهی تبلیغات می پردازند. اصطلاحا به این صفحات وب، دایرکتوری یا سایت نیازمندی گفته می شود. اگر بخواهید با چنین سایتی کسب درآمد با وردپرس داشته باشید، با کمک قالب های دایرکتوری و استفاده از بسته نصب آسان، در کمتر از 10 دقیقه به خواسته تان می رسید. اینجا چند نوع از دایرکتوری های مختلف را برای شروع، مثال می زنیم.

دایرکتوری تجاری پولی

با فراگیر شدن استفاده از وب برای دریافت اطلاعات، سایت های نیازمندی هم جنبه دیگری از استفاده پیدا کردند. در سالهایی که چندان هم دور نیست، دایرکتوری ها برای پیدا کردن مکان ها، تجارت ها و … استفاده می شدند. اما الان بیشتر جنبه آگهی و تبلیغات دارد. بخصوص آنهایی که در حیطه محلی فعالیت می کنند. برای مثال، تجربه های موفقی مثل دیوار و شیپور جنبه محلی و شهری بسیار پرکاربرد است.

راهنماها(directories) ممکن است در مورد کسب و کارهای محلی به جمع آوری نظرات بپردازند؛ بهترین پادکست ها را در یک موضوع خاص به اشتراک بگذارند؛ یا لیستی از بهترین محصولات از یک موضوع مشخص ایجاد کنند. بسیاری از آگهی ها با دریافت هزینه در سایت قرار داده می شود و حتی افرادی که به دنبال مورد خاصی مثل مسکن هستند، برای دریافت این موارد، حاضر به پرداخت پول اشتراک ویژه هستند.

برای داشتن چنین سایتی، دو راه بسیار ساده پیش روی شماست که از هر دو می توانید برای ایجاد سایت یا تغییر کاربری سایت خودتان استفاده کنید.

ایجاد سایت کاریابی

سایت های کاریابی را هم می توان جزو دایرکتوری های پر طرفدار دانست. دو گروه عمده طرفدار این سایت ها هستند. کارفرمایانی که به دنبال نیروی کار قوی هستند؛ و البته کسانی که به دنبال شغل مناسبی هستند. بنابراین گزینه خوبی برای کسب درآمد از طریق وردپرس محسوب می شود.

معمولا هزینه طراحی چنین سایت هایی بسیار زیاد است. اما به کمک قالب های آماده وردپرس، این هزینه به طرز چشمگیری کاهش می یابد. در این مورد پیشنهاد می کنم نگاهی به قالب کاریابی وردپرس داشته باشید. در اینجا لیستی از محصولات منتخب برای ساخت سایتهای آگهی استخدام و کاریابی قرار داده شده.

درآمد طراحان وردپرس

فروش محصولات دیجیتال | کسب درآمد با وردپرس

اگر به دنبال راه ساده تری برای کسب درآمد با وردپرس هستید، پیشنهاد ما فروش محصولات دیجیتالی است. بعد از تلاش و سرمایه گذاری برای محصولات، سئو آنها و … کارهای کمتری برای انجام روی سایت خواهید داشت. مثال هایی از فروش محصولات دیجیتال را با هم بررسی می کنیم.

فروش آنلاین کتاب

کتاب آنلاین، یکی از اولین گزینه های فروش محصولات دیجیتال است. ساده بودن فرایند نگارش و فروش، شاید یکی از دلایل انتخاب باشد. می توانید برخی پست های قدیمی وبلاگتان را به یک کتاب تبدیل کنید و در سایتتان بفروشید. البته به مسائلی مثل طراحی کاور هم توجه کنید.  ابزارهای رایگانی مثل  Canva در اینترنت وجود دارد که طرح جلد را می توانید با آن ایجاد کنید. و در نهایت یک PDF از آن بسازید.

فروش آنلاین کتاب و کسب درآمد از آن به کمک وردپرس بسیار ساده است. مثلا از پلاگین های تجاری مثل ووکامرس و edd و قالب های آماده آنها می توانید استفاده کنید. پیشنهاد می کنم نگاهی به قالب فروش کتاب داشته باشید. اینجا لیستی از محصولات برگزیده برای خرید کتاب آنلاین را می بینید. اما اگر باز هم دوست دارید، محصولات متنوع تری، چه از لحاظ قیمت و چه از لحاظ طراحی ببینید، لینک زیر در دسترس شماست.

قالب وردپرس فروشگاهی / edd

درآمد طراحان وردپرس

فروش دوره های آموزش آنلاین

فروش دوره های آموزشی هم یک راه عالی دیگر برای کسب درآمد است. معمولا قیمتی که برای دوره های آنلاین تعریف می شود، بیشتر از کتابهای الکترونیکی است. بنابراین سود بیشتری دارد. برای این کار لازم است که درسهایی را برای دوره تان تعریف کنید. علاوه بر آن، موارد دیگری مثل اسلاید ها، فایل های دانلودی، چک لیست ها و … را هم باید ایجاد کنید.

از طرف دیگر یکی از نکاتی که باید مد نظر داشته باشید، پشتیبانی هست. دوره ای که میخواهید ایجاد کنید، پشتیبانی دارد یا خیر. برخی سایت ها دو نسخه از آموزش را در سایت قرار می دهند. یکی نسخه بدون پشتیبانی با قیمت کمتر . و دیگری با پشتیبانی ایمیلی. بعد از تهیه کامل دوره، می توانید از سیستم مدیریت یادگیری(LMS) برای ارائه به مخاطبان استفاده کنید.

برای استفاده راحت تر پیشنهاد می کنیم، از برترین قالب های آموزش آنلاین استفاده کنید. که امکان تعریف درس ها، تکالیف، سوالات، امتحانات و … را فراهم می کنند. همچنین کاربران شما می توانند هزینه همه دوره ها را آنلاین پرداخت کنند.

کسب در آمد از فروش خدمات اینترنتی با وردپرس

وقتی حرف از معرفی شغل هایی که میتوان با وردپرس در ایران داشت می شود، فروش خدمات گزینه بسیار خوبی است. چیزی به اسم سرمایه گذاری برای تولید محصول ندارید. در عوض در وب سایتتان خدمات را شرح دهید و به دنبال اولین مشتری بگردید. ایده هایی که با آنها می توانید از راه فروش خدمات کسب درآمد کنید را اینجا آورده ایم.

ارائه خدمات فریلنسری | درآمد طراحان وردپرس

به عنوان یک بلاگر، در حوزه خود، متخصص شده اید. حالا وقت آن است که از تجربه تان، پول در بیاورید. فریلنسری راهی عمومی برای درآمد طراحان وردپرس است. چون نه نیاز به صرف زمان خاص و مشخصی دارد و نه سرمایه گذاری مالی احتیاج دارد. فقط کافی است در حوزه ای که متخصص هستید، برای مشتریان کار انجام دهید.

از طرف دیگر، زمان و مکان اجرای کار را خودتان تعریف می کنید. آزاد کاری البته نیازمند بسترهایی برای دریافت پول است. از طرف دیگر، علاوه بر اینکه خودتان می توانید کار کنید، از دیگر نیروی های فریلنسر هم می توانید استفاده کنید. اما چطور هم کارها را با نظم پیش ببرید، هم پرداخت ها را منظم کنید و هم کسب و کارتان را گسترش دهید؟

پیشنهاد ما استفاده از قالب FreelanceEngine است. در این پوسته آماده، فریلنسر و کارفرما روی پروژه و مبلغ آن توافق می کنند. هزینه در سایت شما قفل باقی می ماند تا کار پایان یابد. در این زمان گفت و گو ها در سایت شما انجام خواهد شد و روی کار افراد نظارت خواهید داشت. طراحی زیبا در کنار امکانات فراوان مدیریت طرح های فریلنسری از مهمترین امکانان این محصول هستند.

درآمد طراحان وردپرس

مشاور کسب و کارها

مشاوره روش دیگری از درآمد طراحان وردپرس است. در واقع بجای آنکه خودتان خدمات را ارائه دهید، مشاور دیگر کسب و کارها باشید تا بتوانند مؤثرتر عمل کنند. مثل فریلنسینگ این راه هم نیاز به سرمایه چندانی برای شروع ندارد. کافی است از سایت و وبلاگ خودتان شروع کنید.

تمام چیزی که نیاز دارید، این است که پس از قدرتمند کردن سایتتان از اطلاعات تخصصی، صفحه یا فرمی برای خواننده ایجاد کنید تا اطلاعات بیشتری از شما درخواست کند. برای آنکه فرم هایی واکنشگرا و حرفه ای ایجاد کنید، پیشنهاد می کنیم از پلاگین هایی مثل افزونه Gravity Forms استفاده کنید.

درآمد طراحان وردپرس

فروش آنلاین محصولات فیزیکی

وقتی محصولات دیجیتالی و خدمات را می فروشید، به سادگی پول بدست می آورید . اما در نهایت شبیه تجارت واقعی مثل فروش محصولات فیزیکی نیستند. این جا چند روش که می توانید با فروش کالای فیزیکی کسب درآمد با وردپرس داشته باشید، معرفی می کنیم.

تجارت الکترونیک با ووکامرس

اگر کالاهای فیزیکی می فروشید، مطمئنا یکی از دغدغه های شما، این است که چطور فروش را زیاد کنید؟ یکی از ارزان ترین و راحت ترین راه حل ها، این است که آنها را آنلاین بفروشید. خوشبختانه به کمک وردپرس می توانید به درآمدی متفاوت از فروش واقعی خود برسید.

با کمک فروشگاه ساز ووکامرس و امکاناتی که قالب های فروشگاهی در اختیارتان قرار می دهند به این خواسته می رسید. درست است که فروشگاه های آنلاین کارهای زیادی دارند. اما تجربه ارزشمندی است. ممکن است کالایی که برای فروش قرار می دهید، همان چیزی باشد که مشتری مدتها به دنبالش گشته. مهارت های درآمد طراحان وردپرس اینجا به کمک شما می آید.

برای شروع پیشنهاد می کنم نگاهی به منتخبی از پوسته های برتر ووکامرسی شبیه به قالب دیجی کالا  داشته باشید. این محصولات، قدرتمند ترین و کاربر پسندترین محصولات ووکامرس با امکانات فوق حرفه ای هستند.

درآمد از وردپرس

سایت چندفروشندگی با ووکامرس | کسب درآمد با وردپرس

ممکن است بخواهید علاوه بر فروش محصولات خودتان، نفعی هم برای دیگران ایجاد کنید. به این صورت که فروشندگان مختلف بتوانند کالاها را در سایت شما ثبت و به فروش برسانند. در این میان، سودی هم نصیب شما شود. پس ایده کسب درآمد از سایت های چندفروشندگی وردپرس ایده خوبی است.

اما اینکه سایت های چندفروشندگی چطور کار می کنند و چطور می توان یکی از آنها را داشته باشید را در  برترین های قالب چند فروشندگی وردپرس بخوانید.

معرفی شغل هایی که میتوان با وردپرس در ایران داشت

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد، فارسی سازی افزونه وردپرس است که در دوره‌ای که تهیه شده نحوه ترجمه قالب و پلاگین وردپرسی را به صورت پروژه محور یاد می‌گیرید، در انتها می‌توانید هر افزونه و قالب وردپرسی را ترجمه کنید و با فروش آنها به درآمد برسید. در واقع یکبار ترجمه کرده و به هر تعداد که بخواهید آن را به فروش برسانید.

امیدوارم پولدار و سلامت باشید. چه با کسب درآمد از وردپرس چه هر راه دیگری…

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
بنر
آموزش گام به گام بسته نصب آسان در لوکال هاست
اگر در لوکال هاست وب سایت خود را راه اندازی کنید می توانید یکباره وب سایت خود را به هاست منتقل کنید. یعنی بدون آنکه نیاز به هاست و دامنه داشته باشید، سایت را بدون استرس و نگرانی راه اندازی می کنید  و پس از مطمئن شدن از همه تغییرات دلخواهتان، آن را به هاست اصلی انتقال می دهید. همچنین در مصرف ...
بنر
آموزش قالب وودمارت؛ آموزش صفر تا صد طراحی فروشگاه
اگر می خواهید یک سایت حرفه ای طراحی کنید که کلیه امکانات یک فروشگاه آنلاین را داشته باشد کافی است یکی از 50 دموی فارسی و اختصاصی مانند دیجی کالا و موتن رو قالب وودمارت را نصب و استفاده کنید. همچنین این قالب فروشگاه ساز به همراه اپلیکیشن ارائه شده و کاربران می توانند یک نسخه از وب سایت را روی ...
بنر
آموزش نصب و فعالسازی ioncube در زمپ
ionCube Loader ماژولی است که برای اجرای فایل های رمزگذاری شده روی سرور نصب می شود. نصب و فعالسازی ioncube به سادگی انجام می شود. در صورت فعال نبودن ionCube شما با خطا مواجه می شوید. اما راهکار ساده رفع این خطا نصب ionCube در کمتر از چند دقیقه است که در ادامه به توضیح آن به صورت ویدئویی می پردازیم.
بنر
آموزش نصب آسان قالب وردپرس در Cpanel
شاید شما هم این جمله را شنیده باشید. در کم تر از 10 دقیقه سایت وردپرس خود را نصب کنید. در نگاه اول به نظرتان این جمله فقط یک تبلیغ برای جذب مخاطب به نظر می‌رسد اما کاملا درست است. کافی است از بسته نصب آسان وردپرس استفاده کنید تا سایت شما در کم تر از 10 دقیقه، روی هاست نصب شود. با هم نصب قالب ...
2 دیدگاه
DevPlugin
DevPlugin
04 بهمن 1397 12:36

عالی بود ❤❤❤

آیا مفید بود ؟
0
فرزانه همتیان
فرزانه همتیان
04 بهمن 1397 19:27

سلام وقتتون بخیر
متشکرم از لطفتون

آیا مفید بود ؟