ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
کسب درآمد

کسب درآمد از همکاری در فروش دیجی کالا با اینستاگرام

اگر به دنبال کسب درآمد اینترنتی هستید همکاری در فروش دیجی کالا امکان کسب درآمد بدون فروش مستقیم محصولات را فراهم کرده است. برای کسب درآمد از اینستاگرام نیز همکاری در فروش دیجی کالا از طریق اینستاگرام یک فرصت شغلی است که بدون داشتن سرمایه می توانید به درآمد برسید. در این مقاله ابتدا می گوییم همکاری در فروش دیجی کالا و روش کسب درآمد از آن چیست و سپس سیستم کسب درآمد دیجی کالا در اینستاگرام را توضیح می دهیم و اینکه چطور با ارائه استراتژی های بازاریابی این درآمد را افزایش دهید.

0
04 بهمن 1400
آخرین بروزرسانی: 15 فروردین 1403

بسیاری از تبلیغاتی که در فضای وب مشاهده می کنید آزار دهنده هستند. اما تبلیغات و بازاریابی هدفمند می تواند باعث کسب درآمد برای فروشگاه، فروشنده و شخص ثالث شود و یک سیستم برد برد ایجاد کند. با توجه به رشد دیجی کالا به عنوان بزرگ ترین فروشگاه آنلاین کشور و تنوع کالایی بیش از 3/5 میلیون، صاحبان این کسب و کار به فکر ایجاد سیستم بازاریابی همکاری در فروش برای کسب درآمد افتادند.

شما از طریق شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و سایت خود می توانید به کسب درآمد از دیجی کالا بپردازید. همکاری در فروش دیجی کالا، کسب درآمد از این سایت از طریق فروش و بازاریابی محصولات در سایت خودتان یا همان افیلیت مارکتینگ است. در این نوع سیستم کسب درآمد، هرکس با یک عضویت ساده می تواند به فروش کالاها کمک کرده و به ازای خرید هر کاربر پورسانت دریافت کند.

یکی دیگر از روش های همکاری در فروش دیجی کالا، کسب درآمد از طریق اینستاگرام است که شما می توانید با هر تعداد فالوور از سیستم همکاری در فروش دیجی کالا با اینستاگرام استفاده کنید.  این روش همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ (Affiliate Marketing) یکی از روش های کسب درآمد اینترنتی و یک روش بازاریابی فروش است که دیجی کالا به افراد در ازای ایجاد فرصت فروش، پول پرداخت می کند. با توجه به رشد این روش و تقاضا برای آن تصمیم گرفتیم که در این مقاله ابتدا به توضیح سیستم همکاری در فروش دیجی کالا بپردازیم و سپس به طور خاص نحوه فروش محصولات دیجی کالا در اینستاگرام، نحوه ثبت نام در سیستم همکاری در فروش دیجی کالا در اینستاگرام و کسب درآمد دیجی کالا در اینستاگرام را به شما یاد می دهیم.

🔸 سیستم همکاری در فروش چیست؟

با افزایش فروشگاه های آنلاین و پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از افراد تمایل به کسب درآمد از خانه دارند. یکی از روش های کسب درآمد اینترنتی همکاری در فروش است و به نوعی از بازاریابی و فروش اشاره دارد که شما به عنوان واسطه و همکار به فروش محصولات یک شرکت اقدام می کنید. یکی از این شرکت ها که امکان فروش محصولات از طریق شخص سوم و به صورت affiliate Marketing را قرار داده است سایت دیجی کالا است. یکی از دلایل موفقیت دیجی کالا استفاده از همین روش های بازاریابی نوین است.

شما از طریق وب سایت، صفحه اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی می توانید به فروش محصولات دیجی کالا بپردازید و در ازای این فروش پورسانت دریافت کنید. همکاری در فروش دیجی کالا هم چند سالی است که ایجاد شده و به شما در کسب درآمد از راه افیلیت مارکتینگ کمک می کند

همکاری در فروش دیجی کالا اینستاگرام چیست؟

🔸 امکانات مورد نیاز برای شروع همکاری در فروش دیجی کالا

دیجی کالا یکی از بهترین سایت های همکاری در فروش ایرانی است. برای استفاده از سیستم کسب درآمد دیجی کالا ابتدا عضو سایت افیلیت مارکتینگ دیجی کالا شوید و نیاز به یک سایت، پیج اینستاگرام یا یک کانال تلگرام دارید. خب مشخص است که یک سایت بی محتوا نمی تواند برای شما ورودی داشته باشد بنابراین در حوزه ای که می خواهید همکاری در فروش داشته باشید به تولید محتوا بپردازید.

محتوایی مانند متن، تصاویر و مخصوصا ویدئو در مورد نحوه کار کردن با محصولات یا معرفی ویژگی های آن ها برای کاربران مفید است و می تواند نرخ تبدیل شما را بالا ببرد.

اگر سایت دارید با معرفی محصولات، نوشتن مطالب مخصوصا در وبلاگ می توانید از گوگل ورودی بگیرید که شرط آن هم قرار گرفتن در نتایج بالای گوگل مخصوصا صفحه اول گوگل است. برای اینستاگرام هم هر چند نیاز به داشتن فالورهای بالا نیست ولی اگر تعداد فالورهای فعالی که دارید زیادتر باشد امکان فروش شما بالا می رود بنابراین در پیج تان هم به معرفی محصولات بپردازید و در ازای فروش بیشتر درآمد بیشتری هم به دست آورید.

🔸 میزان درآمد از همکاری در فروش دیجی چه قدر است؟

سیستم کسب درآمد دیجی کالا می تواند منبع درآمد خوبی برای نوجوانان، جوانان، خانم های خانه دار، وبمسترها و یا هر فردی باشد که می خواهد لذت کسب درآمد در خانه را تجربه کند و یا به فکر ایجاد یک منبع درآمدی جدید است. همکاری در فروش دیجی کالا کسب درآمد بدون سرمایه اولیه است.

میزان درآمد با توجه به تعداد فروش و نوع محصولات متفاوت است، کمیسیون محصولات مختلف بین 1 تا 11 درصد است. هر قدر تعداد این محصولات که از طریق بازاریابی شما به فروش می رسد بیشتر باشد درآمد شما افزایش می یابد. فرمولی که خود دیجی کالا ارائه می دهید به صورت زیر است:

تعداد کلیک * نرخ تبدیل *  میانگین فروش * درصد کمیسیون

بنابراین انتخاب محصولات اهمیت دارد هر چه تعداد فروش محصولات با کمیسیون بالاتر افزایش یابد درآمد شما هم بیشتر می شود در آماری که خود دیجی کالا منتشر کرده بیشتر کاربران دیجی کالا به دنبال محصولات زیر هستند:

شاید رقابت در محصولاتی مانند موبایل و گرفتن رتبه برای این محصولات سخت باشد ولی بقیه موارد را می توانید با داشتن یک محتوای مناسب و کاربر پسند مشتریان را جذب کنید. پیشنهاد ما این است که به صورت تخصصی وارد یک فیلد شوید و محتوا مرتبط را تولید کنید به خصوص محصولاتی که پرتقاضا هستند و رقابت کمتری دارند.

🔸 مزایای افیلیت مارکتینگ دیجی کالا

ویژگی خوب همکاری در فروش دیجی کالا این است که شما درگیر کارهایی مانند مدیریت سفارشات، تهیه و تولید کالا، ارسال مرسولات و پشتیبانی محصولات نمی شوید سایر مزیت های همکاری در فروش دیجی کالا شامل موارد زیر است:

  • شما نیاز به سرمایه اولیه ندارید و داشتن یک پیج اینستاگرام یا یک سایت کافی است.
  • نیازی به داشتن یک محل ثابت نیستید و درحالی که در سفر هستید هم می توانید کسب درآمد کنید و کارتان تعطیلی ندارد و می توانید به عنوان یک شغل پاره وقت روی آن حساب کنید.
  • برای همکاری در فروش دیجی کالا نیاز به ابزار خاصی ندارید و با همین گوشی که در دستتان است یا داشتن یک کامپیوتر در این سیستم عضو شوید.
  • نیاز به داشتن اینماد ندارید.
  • ثبت نام رایگان است، برای شروع همکاری در فروش دیجی کالا نیاز به پرداخت هزینه ای برای عضویت نیست.

سایت دیجی کالا با امکاناتی که دارد طرفداران زیادی دارد اگر شما هم قصد راه اندازی یک سایت مشابه دیجی کالا دارید با انواع قالب مشابه دیجی کالا می توانید یک سایت حرفه ای داشته باشید.

🔸 میزان کمیسیون همکاری در فروش دیجی کالا چه قدر است؟

میزان کمیسیون با توجه به محصولات مختلف متفاوت است و بین 1 تا 11 درصد است. البته دیجی کالا برای بازاریان سه دسته برنزی، نقره ای و طلایی را در نظر گرفته است که این سطح بر اساس تعداد فروش تغییر می کند. دسته برنزی برای بازاریابان جدید است و تا زمانی که تعداد فروش به 700 فروش برسد در این سطح قرار می گیرند در این دسته با توجه به کالاهای مختلف، میزان کمیسیون بین 1 تا 8 درصد است.

در دسته نقره ای تعداد سفارشات بین 700 تا 1700 فروش است که میزان کمیسیون بین 2 تا 9 درصد است.

دسته سوم هم دسته طلایی است و زمانی که است که  که تعداد سفارش‌ های شما در ماه بالای 1700 برسد.درصد سود فروش در دیجی کالا در سطح طلایی بسته به نوع کالا، یک الی دو درصد افزایش پیدا می‌کند. بیشترین میزان کمیسیون در این دسته هم 11 درصد است.

میزان کمیسیون همکاری در فروش دیجی کالا

نکته: حواستان باشد کالاهایی مانند مواد غذایی و سوپرمارکت، موبایل و کتاب درصد صفر را دارند و با فروش این محصولات سودی به دست نمی آورید.

مدت زمان واریز مبلغ به حساب شما بین 30 الی 45 روز است که 20 درصد هم به عنوان مالیات و عنوان بیمه کم می شود.علت طولانی شدن زمان تصویه حساب به این دلیل است که فرایند خرید کامل شود و محصول مرجوع نشود.

🔸 معایب همکاری در فروش دیجی کالا

همکاری در فروش دیجی کالا در کنار مزیت هایی که دارد معایبی هم دارد؛ یکی از مهمترین مشکلات همکاری در فروش دیجی کالا که باعث شده کاربران از آن ناراضی باشند طولانی شدن زمان تسویه حساب است و همانطور که در بالا گفته شده بیشتر از یک ماه می شود البته دلیل طولانی شدن زمان تسویه حساب این است که فرایند خرید باید تکمیل شود و کاربر محصول را مرجوع نکند یا درصورتی که مرجوع شود تا ارسال مجدد کمی زمان می برد.

کسر میزان 20 درصد هم یکی دیگر از معایب این روش است چون 10 درصد بابت مالیات کم می شود و مابقی هم سهم بیمه و کدتخفیف مشتریان است! بسیاری از بازایابان از اینکه کد تخفیف از حساب آن ها کمک می شود نه فروشندگان شاکی هستند و منطقی هم نیست که کد تخفیف را بازاریاب بپردازد نه فروشنده و یا بیمه مربوط به فروشنده نمی شود.

یکی دیگر از معایب افیلیت مارکتینگ دیجی کالا این است که حداکثر پرداختی کمیسیون 200 هزار تومان است به عنوان مثال اگر محصولی فروختید که پورسانت آن 1 میلیون تومان می شود شما فقط 200 هزار تومان آن را دریافت می کنید و مابقی آن سهم دیجی کالا می شود، معمولا محصولاتی که قیمت بالایی دارند رقابتی تر هستند و مسلما کار بیشتری برای تولید محتوای محصول شده و کاربران از اینکه این مبلغ را از دست می دهند بسیار ناراضی هستند.

امکان فسخ قرار داد از طرف دیجی کالا نیز وجود دارد البته دارای شریط خاص است اما کاربری که مدتها برای سایتش تلاش کرده اگر نتواند رضایت دیجی کالا را بر آورده کند اکانتش را از دست می دهد

محصول پیشنهادی
بنر
دیجی کاوش؛ افزونه همکاری در فروش دیجی کالا، دیما و چاوش
دسته بندی : افزونه مارکتینگ
472
فروش
81%
رضایت

🔸 آموزش سیستم کسب درآمد دیجی کالا 

برای شروع کسب درآمد از دیجی کالا با اینستاگرام یا سایت بهتر است یک محصول یا دسته ای از محصولات دیجی کالا را انتخاب کنید. سپس در  سایت همکاری در فروش دیجی کالا ثبت نام کنید. در ادامه مراحل ثبت نام را آورده ایم.

✔️ ثبت نام سیستم همکاری در فروش دیجی کالا

ابتدا باید وارد سایت Digikala Affiliate شوید. بعد از ورود، صفحه زیر به شما نمایش داده می شود. اولین قدم در سیستم کسب درآمد دیجی کالا در اینستاگرام ثبت نام است که باید اطلاعات خود را برای ثبت نام تکمیل کنید و اگر هم از قبل ثبت نام کرده اید باید روی وارد شوید کلیک کنید. سپس اطلاعاتی مانند وضعیت حساب، نام، نام کاربری، ایمیل، شماره تلفن و غیره را وارد کنید. بعد از تکمیل اطلاعات یک ایمیل فعالسازی برای شما ارسال می شود که باید وارد حساب ایمیل شده و فعال سازی را بزنید. با فعالسازی وارد اکانت خود می شوید و باید اطلاعات خود را در صفحه مربوطه تکمیل کنید.

ثبت نام در سیستم همکاری در فروش دیجی کالا

برای اینکه بتوانید مراحل بعدی را انجام دهید حتما باید صفحه ویرایش اطلاعات پروفایل کاربری تان است را پر کنید. 

ویرایش اطلاعات کاربری سیستم کسب درآمد دیجی کالا در اینستاگرام

✔️ ثبت رسانه در سیستم همکاری در فروش دیجی کالا

قدم بعدی برای همکاری در فروش دیجی کالا با اینستاگرام بعد از تکمیل اطلاعات، در بخش مدیریت رسانه ها باید افزودن رسانه را بزنید.

ثبت رسانه در سیستم همکاری در فروش دیجی کالا با اینستاگرام

  1.  در قسمت نام رسانه، اینستاگرام را ثبت کنید.
  2.  در این بخش آدرس رسانه را بزنید. برای ثبت آدرس رسانه، نام آیدی صفحه اینستاگرام خود را به جای Example در لینک Instagram.com/Example اضافه کنید.
  3.  در این مرحله باید موضوع رسانه را انتخاب کنید. دو نوع رسانه وجود دارد خبری و فروشگاهی. اگر میخواهید فقط به معرفی و تبلیغ محصولات دیجی کالا بپردازید نوع آن را خبری انتخاب کنید. ولی اگر قصد دارید از طریق پیج اینستاگرامتان محصولات دیجی کالا را به فروش برسانید باید فروشگاهی را بزنید.
  4. در آخر نوع رسانه تان را انتخاب کنید.

افزودن رسانه در سیستم همکاری در فروش دیجی کالا اینستاگرام

برای ثبت رسانه در سیستم همکاری در فروش دیجی کالا با اینستاگرام رعایت نکات زیر ضروری است.

  • نام رسانه به عنوان نامی است که در گزارشات برای معرفی رسانه استفاده می شود.
  •  برای ثبت اطلاعات رسانه تان دقت کنید که حتما صفحه ای که متعلق به خودتان است را معرفی کنید.
  • محتوای رسانه شما نباید نقض کننده قوانین کشوری باشد.
  • بعد از ثبت رسانه 24 تا 48 ساعت زمان می برد تا کارشناسان درخواست شما را بررسی و تایید کنید.
  • در صورت عدم تایید رسانه به شما از طریق ایمیل اطلاع رسانی می شود.
  • در صورتی که درخواست شما رد شد مشکل را بررسی و برطرف کنید و درخواست را مجددا ارسال کنید.

✔️ ایجاد لینک در سیستم همکاری در فروش دیجی کالا

برای اینکه بتوانید در همکاری در فروش دیجی کالا با اینستاگرام محصولات دیجی کالا را در صفحه خود تبلیغ کنید باید لینک افیلیت اختصاصی برای خودتان ایجاد کنید. برای این منظور به بخش مدیریت لینک ها بروید و سپس گام های زیر را انجام دهید

  1.  ابتدا فروشگاه اینترنتی مورد نظر را انتخاب کنید این مورد روی دیجی کالا به صورت پیش فرض قرار داده شده است.
  2. در بخش بعدی باید رسانه موردنظرتان را انتخاب کنید. رسانه هایی که ایجاد کردید به شما نمایش داده می شوند.
  3. در بخش نام می توانید یک نام مشخص مانند نام محصول یا دسته ای که قصد فروش آن را دارید وارد کنید.
  4. در قسمت بعدی لینک صفحه ای که قصد دارید کاربران با کلیک روی آن وارد آن صفحه شوند را بزنید. برای مثال صفحه محصولی که قصد فروش آن را دارید یا صفحه اصلی دیجی کالا.
  5. با ثبت کردن اطلاعات لینک شما ایجاد می شود و می توانید در همان صفحه لینک را مدیریت کنید.

ایجاد لینک در سیستم کسب درآمد دیجی کالا در اینستاگرام

choosearea

فروش محصول با سیستم کسب درآمد دیجی کالا در اینستاگرام

بعد از ثبت نام و تایید شما باید لینک ایجاد شده را در استوری اینستاگرام خودتان بگذارید. پورسانت فروش معمولا نصف نصف است و از درصد سود فروش محصول که به دیجی کالا تعلق می گیرد 50% آن سهم شما است. اگر محتوای صفحه شما برای فالوورهایتان جذاب است کافی است تا به فکر کسب درآمد از صفحه خود بیفتید. کالاهای دیجی کالا را به فالوورهایتان معرفی کنید و در صورتی که آنها خرید کردند می توانید کمیسیون دریافت کنید.

برای فروش محصولات دیجی کالا در اینستاگرام با سیستم همکاری در فروش، احتیاجی به سرمایه یا تعداد مخاطب بالا نیست. باید لینک دریافتی از بخش مدیریت لینک ها را از طریق اینستاگرام برای کاربران خود به اشتراک بگذارید. با هر تعداد فالوری که دارید لینک ایجاد شده را در بیوی خودتان بگذارید. اینستاگرام امکان ارسال لینک در دایرکت به دلایل امنیتی را برداشته است. با قرار دادن پست و استوری می توانید محصول موردنظر را به فالوورها معرفی کنید و به آنها بگویید که وارد لینکی شوند که در بیو گذاشته اید.

در سیستم کسب درآمد دیجی کالا در اینستاگرام که یکی از بهترین سایت های همکاری در فروش ایرانی اگر تعداد فالوورهایتان از 10 هزارتا بیشتر است شما می توانید با قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام خود آن را به کاربران نمایش داده و اطلاع رسانی کنید. برای قراردادن لینک ایجاد شده در استوری اینستاگرام تان لازم است URL ها را در بخش مدیریت لینک ها یا سایت های کوتاه کننده لینک، کوتاه کنید. این روش برای کسانی که پیج تازه تاسیس دارند و در شروع کار هستند مناسب نیست.

استراتژی های بازاریابی برای اینستاگرام

برای اینکه بهترین نتیجه را از افیلیت مارکتینگ در اینستاگرام بگیرید، باید از استراتژی های بازاریابی برای بهینه سازی اینستاگرام و نرخ تبدیل بیشتر استفاده کنید که یکی از آنها افزایش فالوور در اینستاگرام است. با استفاده از روش های زیر می توانید صفحه اینستاگرام خود را بهینه کنید.

  • در صفحه اینستاگرام خود محتوای جذاب قرار دهید.
  • با فالوررهای صفحه تان تعامل موثر داشته باشید.
  • درک کامل از مخاطب های خود به دست آورید
  • صفحاتی را فالو کنید که در حوزه کاری خودتان هستند.
  • از ربات های اینستاگرام استفاده کنید.
  • هشتگ های پر بازدید زیر پست ها بزنید تا به جز فالوورها افراد دیگر هم به سایت شما دسترسی داشته باشند.
  • در پست ها از تصاویر و ویدیوهای پر مخاطب و تاثیرگذار استفاده کنید.
  • از تصاویر متناسب با برندتان استفاده کنید.
  • از انتشار پست های تکراری با تعداد زیاد و خسته کننده خودداری کنید.
  • برای تولید محتوا از دنبال کننده های خود نظرسنجی کنید.
  • مسابقات برگزاری کنید و به فالورهای تان جایزه بدهید.
  • سعی کنبد همیشه محتوای خود را به روز نگه دارید.
  • به صفحات مرتبط با حیطه کاری تان تبلیغات بدهید.
  • به اینفلوئنسرها درخواست تبلیغ بدهید تا کاربران بیشتری با صفحه شما آشنا شوند.

با این استراتژی ها می توانید کاربران را به صفحه خود هدایت کنید و بهبود چشم گیری در بازدید پست ها و استوری های خود بدهید.

میزان درآمد از افیلیت دیجی کالا

شاید بپرسید پورسانت و کمیسیون همکاری در فروش دیجی کالا چقدر است. با توجه به اینکه دیجی کالا یکی از بزرگ ترین فروشگاه های آنلاین ایران است و با توجه به آمار روزانه، درآمد حاصل از فروش افیلیت دیجی کالا 7,386,500,767 است. یکی از بهترین سیستم ها برای کسب درآمد میلیونی سیستم همکاری در فروش دیچی کالا اینستاگرام است که بسیاری از افراد مانند بلاگرها  با تبلیغات دیجی کالا در صفحه اینستاگرام خود درآمدها میلیونی کسب می کنند. در تصویر زیر بخشی از میزان درآمد همکاری در فروش دیجی کالا ماهیانه یکی از بلاگرهایی را می بینید که از طریق سیستم همکاری در فروش دیجی کالا به درآمد رسیده است.

بخشی از درآمد حاصل از سیستم همکاری در فروش دیجی کالا

یکی از دلایل موفقیت دیجی کالا ارائه روش های مختلف ارائه خدمت و تبلیغات است و تونسته رتبه یک فروش اینترنتی در ایران را داشته باشد با سیستم همکاری در فروش دیجی کالا با اینستاگرام می توانید یک روش کسب درآمد برای خودتان راه انداری کنید. این کار راهی است که شما بدون سرمایه اولیه به کسب درآمد از طریق اینترنت بپردازید. افزایش فالورهای اینستاگرام روشی است که به راحتی می توانید فروشتان از طریق سیستم کسب درآمد دیجی کالا در اینستاگرام را نیز افزایش دهید. منتظر دیدن تجربیات کسب درآمد از دیجی کالا با اینستاگرام شما در کامنت ها هستم.

برای طراحی سایت مشابه دیجی کالا می توانید از انواع قالب های دیجی کالا استفاده کنید. به علاوه افزونه Ultimate Affiliate Pro برای سایت شما یک سیستم همکاری در فروش ایجاد می کند. اگر این موضوع برای شما مبهم بود حتما اینستاگرام راست چین را دنبال کنید 🙂

قالب مشابه سایت دیجی کالا
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
مهسا هستم و 4 ساله در حوزه وردپرس و دو سال در حوزه سئو فعالیت دارم. معتقدم که انسان در شرایط نامساعد نباید خودش رو ببازه و نا امید بشه چون فصل دوباره جوونه زدن هم خواهد رسید...
سوالات متداول

برای عضویت در افیلیت دیجی کالا کافیست یک رسانه فعال مانند یک پیج اینستاگرام یا سایت داشته باشید اگر به دنبال طراحی سایت همکاری در فروش دیجی کالا هستید مراحل زیر را دنبال کنید.

مقالات مرتبط
بنر
سایت های همکاری در فروش ایرانی
در سال های اخیر بسیاری از وب سایت های ایرانی امکان افیلیت مارکتینگ یا سیستم همکاری در فروش را در سایت خود ایجاد کرده اند. افیلیت مارکتینگ یک سیستم کسب درآمد است و افراد در صورت انتخاب درست محصول و تبلیغ موثر می توانند درآمد ماهیانه داشته باشند. مزیت سیستم های همکاری در فروش این است که نیاز به ...
بنر
کسب درآمد با گوشی با 12 ایده کاربردی
کسب درآمد با گوشی با وجود تعداد بالای استفاده کنندگان از موبایل یک روش پردرآمد است بیش از ۶۰% ترافیک اینترنت دنیا از طریق گوشی‌های هوشمند مصرف می‌شود؛ این یک فرصت بالقوه برای شماست و می‌توانید در آرایشگاه، اتاق انتظار پزشک، خانه یا حتی در اتوبوس با گوشی که در دست دارید درآمد کسب کنید. در ادامه ...
بنر
9 روش کسب درآمد دلاری از برنامه نویسی
یکی از شغل‌هایی که امکان گرفتن پروژه به صورت دلاری و کسب درآمد بالا دارد، برنامه نویسی است. اگر می‌خواهید درآمدتان را 50 برابر کنید در این مقاله همراه ما باشید تا روش‌های کسب درآمد دلاری از برنامه نویسی را معرفی کنیم.
بنر
دانلود رایگان نمونه طرح توجیهی استارت آپ
داشتن یک کسب و کار بسیار شیرین است. میتوانیم افراد زیادی را در اقوام و آشنایان ببینیم که بواسطه کسب و کارشان به آرزو ها و رویاهای شیرین خود رسیده اند. اگر شما هم به فکر شروع و رشد کسب و کار خود افتاده اید و قصد دارید در یکی از شتاب دهنده ها عضو شوید یا در جلسات جذب سرمایه گذار شرکت کنید، حتما ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.