ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
دانلود از اینستاگرام
نقد و بررسی

آموزش دانلود از اینستاگرام (دانلود استوری و فیلم)

بسیاری از کاربران اینستاگرام به دنبال روش های مطمئن و ساده برای دانلود از اینستاگرام هستند. می توان به وسیله راه های جایگزین، تمامی پست ها، ریلز ها، استوری ها، IGTV، هایلایت و تصاویر پروفایل اکانت های اینستاگرام را دانلود کرد.

4
16 مهر 1401
آخرین بروزرسانی: 17 اسفند 1402

بسیاری از کاربران به دنبال دانلود از اینستاگرام هستند، اما سیاست های اینستاگرام مثل بسیاری از شبکه های اجتماعی به گونه ای است که مستقیماً امکان دانلود ویدئو و استوری از آن را نداریم. با این حال راه های زیادی برای دانلود فیلم و استوری از اینستاگرام وجود دارد که در این مقاله به بررسی تمامی راه های دانلود از اینستاگرام می پردازیم.

ممکن است در حال گشت و گذار در اینستاگرام، محتوایی که یک بلاگر یا مدرس به اشتراک گذاشته است نظر شما را جلب کرده کند. خب در این شرایط به این فکر می کنید که چطور میشود از اینستاگرام فیلم دانلود کرد؟

در همین مقاله به معرفی روش های دانلود از اینستاگرام (فیلم، ریلز، IGTV، استوری، هایلایت و تصویر پروفایل) را به شما یاد می دهیم. روش هایی که برای دانلود از اینستاگرام در ادامه گفته می شوند هیچ گونه محدودیتی در تعداد دانلود و میزان استفاده ندارند و کاملاً رایگان هستند.

معرفی روش های دانلود فیلم از اینستاگرام

چندین روش دانلود فیلم از اینستاگرام را برای شما ارائه کرده ام، به طوری که مطمئنم نیاز شما را برطرف می کنند.

1. ربات دانلود فیلم از اینستاگرام (کامپیوتر و موبایل)

ربات تلگرام دانلود فیلم از یوتیوب

مثل همان چیزی که در مقاله دانلود ویدیو از یوتیوب مشاهده کردیم، بهترین راه دانلود فیلم از اینستاگرام استفاده از ربات دانلود از اینستاگرام است.

ربات های تلگرام عملکرد های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهند. مثلاً از میان آن ها می توان به ربات دانلود فیلم از اینستا اشاره کرد. بسیاری از این ربات ها به صورت کاملاً رایگان و بدون محدودیت خاصی برای دانلود IGTV، پست، ریلز و استوری قابل استفاده هستند اما فکر نکنم که عضو شدن در کانال حامی مالی یا توسعه دهنده چیز خاصی نباشد که شما از پس آن برنیایید.

1. ربات Instagram Toolbox

تولباکس یک ربات دانلود از اینستاگرام  است که برای دانلود استوری، فیلم، تصاویر، ریلز، تصویر پروپایل و IGTV از آن استفاده می کنیم.

استفاده از این ربات دانلود ویدئو از اینستاگرام هیچ گونه محدودیتی ندارد و برای استفاده از آن تنها کافیست که:

  • وارد تلگرام شوید و در قسمت سرچ عبارت instatoolboxbot را جستجو کنید. یا قبل از عبارت instatoolboxbot علامت را قرار دهید و با ارسال آن در یک صفحه گفتگو، به لینک آن دسترسی پیدا کنید.
  • حالا که به صفحه ربات وارد شدید روی گزینه Start کلیک کنید تا عضو آن شوید.
  • طبق توضیحات عمل کرده و فایل مورد نظرتان را به راحتی دانلود کنید.

حالا که دانلود را با موفقیت انجام دادید، اگر حجم فایل های دانلودی زیاد است بهتر است که از نرم افزارهای کاهش حجم ویدئو بدون افت کیفیت استفاده کنید.

2. ربات InstaSave

یکی دیگر از ربات های دانلود از اینستاگرام، ربات تلگرامی InstaSave است که به وسیله آن می توان مشابه ربات بالا، محتوا های مختلفی را از اینستاگرام دانلود کرد.

اما این ربات یکسری محدودیت هایی دارد که می تواند برای کاربران اذیت کننده باشد. مثلاً در این ربات شما فقط می توانید لینک محتوا را ارسال کنید؛ پس شما نمی توانید به وسیله این ربات دانلود استوری را انجام دهید (درباره دانلود استوری در ادامه با هم صحبت خواهیم کرد).

یکی دیگر از محدودیت های این ربات، این است که دانلود فایل هایی که بیش از 50 مگابایت حجم دارند را پشتیبانی نمی کند. پس با این ربات دانلود از اینستاگرام احتمالاً شما نمی توانید بسیاری از فیلم های IGTV را دانلود کنید.

این ربات، گزینه ای تحت عنوان Connect Instagram ارائه می دهد تا شما بتوانید با وارد کردن اطلاعات کاربری، ربات را به اکانت کاربری تان متصل کنید. با انجام این کار شما می توانید پست کاربرانی که حساب آنها خصوصی (Private) را هم دانلود کنید.
البته به شما پیشنهاد نمی کنم که این کار را انجام دهید. ممکن است اطلاعات کاربری شما به سرقت برود.

2. سایت دانلود ویدئو اینستاگرام (کامپیوتر و موبایل)

دومین روش، دانلود فیلم از اینستاگرام آنلاین یا استفاده از سایت های دانلود فیلم از اینستاگرام است. در این روش نیاز به نصب هیچ گونه اپلیکیشنی ندارید و بدون افت کیفیت تصاویر و ویدئو هایتان را دریافت خواهید کرد.

برای دانلود فیلم از اینستاگرام از طریق سایت:

  • ابتدا وارد اینستاگرام خود شوید و روی ویدئو یا تصویر مورد نظر رفته و روی سه نقطه در گوشه سمت راست، بالا کلیک کنید و از بین گزینه های نشان داده شده روی عبارت Copy Link کلیک کنید تا URL ویدئو کپی شود.
  • وارد سایت دانلود فیلم از اینستاگرام Igram شوید.
  • آدرس URL که کپی کرده بودید را در فیلد جستجو قرار دهید.
  • روی عبارت Downloader کلیک کنید.
  • حالا ویدیو مد نظرتان را نمایش می دهد، برای دانلود کافیست روی گزینه Download کلیک کنید.

دیگر سایت های دانلود از اینستاگرام:

3. دانلود پست اینستاگرام با اکستنشن کروم (کامپیوتر)

اگر با مرورگر کروم کار می کنید و به اکانت اینستاگرام هم متصل هستید، یکی از بهترین راه های دانلود فیلم از اینستاگرام، استفاده از Extensions در مرورگر های کروم است. اکستنشن فایل های نصبی هستند که به مرورگر اضافه می شوند و یکسری قابلیت هایی را به مرورگر اضافه می کنند.اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که نیاز دارید روزانه عکس، ویدیو، استوری از اینستاگرام دانلود کنید، افزونه Downloader for Instagram می تواند به شما کمک کند.

Downloader for Instagram دانلود فیلم از اینستاگرام

 برای دانلود از اینستاگرام با مرورگر کروم:
  • اکستنشن Downloader for Instagram را دانلود کنید.
  • برای اضافه کردن این اکستنشن به مرورگر کافیست روی نماد Extension کلیک کنید و آن را Pin کنید.
  • روی آن کلیک کنید. برای کار با این اکستنشن بایستی اطلاعات ورود به حساب کاربری جیمیل تان را وارد کنید. موارد خواسته شده را قرار دهید و در نهایت Sign In را بزنید.
  • برای دانلود استوری به وسیله این اکستنشن، به استوری که مد نظرتان است بروید. آیکون دانلود را مشاهده می کنید. برای دانلود استوری از اینستاگرام روی آن کلیک کنید.

دیگر اکستنشن های دانلود استوری از اینستاگرام:

4. نرم افزار دانلود فیلم اینستاگرام (کامپیوتر، اندروید و آیفون)

یکی دیگر از گزینه های دانلود ویدئو از اینستاگرام استفاده از نرم افزار ها یا اپلیکیشن های مخصوص موبایل است. در این روش شما با نصب یک اپلیکیشن یا نرم افزار این قابلیت را خواهید داشت که پست های اینستاگرامی را به راحتی دانلود کنید. یکی از اپلیکیشن ها FastSave است.

اپلیکیشن دانلود از اینستاگرام FastSave

برای کار با این نرم افزار اندرویدی:

  • ابتدا FastSave را از گوگل پلی دانلود کنید.
  • به اینستاگرام خود برگردید و روی کلیک کنید. از بین عبارت های نشان داده شده، گزینه Copy link را انتخاب کنید تا لینک ویدئو کپی شود.
  • به اپلیکیشن برگردید. دز قسمت بالای صفحه نمایش گوشی روی Tap to search رفته، انگشت خود را چند ثانیه نگه دارید تا عبارت past نمایش داده شود.
  • آدرس را در این بخش کپی کنید.
  • در صفحه ای که برای شما نمایش داده می شود، روی آیکن دانلود در گوشه سمت راست پایین کلیک کنید.
  • اکنون پست مورد نظر و اسلایدهای تصویری و ویدیویی آن به شما نمایش داده می شود. با لمس دکمه FAST DOWNLOAD می توانید اسلایدهای موردنظرتان را دانلود کنید.

راهکار استفاده از برنامه دانلود از پیج خصوصی با FastSave:

برای دانلود ویدئو پیج هایی که در حالت خصوصی یا private هستند، بایستی اطلاعات ورود پیج تان را در این اپلیکیشن وارد کنید.

بعد از نصب این برنامه:

  • وارد اپلیکیشن شوید، و برای دانلود از اینستاگرام روی آیکن اینستاگرام ضربه بزنید.
  • در پنجره بعدی، نام کاربری و رمز عبور پیج را وارد می کنیم و روی گزینه log In کلیک کنید.
  • حالا وارد اکانت کاربری خود می شوید. این محیط کاربری مثل محیط اینستاگرام است. برای دانلود ویدیو کافیست که روی ویدئو موردنظرتان بروید و روی آیکن قرمز رنگ سمت راست پایین کلیک کنید.
  • در پنجره جدید تمامی اسلاید های ویدئو نشان داده می شود. اسلاید های مورد نظرتان را انتخاب کنید و در نهایت روی گزینه FAST DOWNLOAD کلیک کنید تا دانلود ویدئو شروع شود.

دیگر نرم افزار های دانلود از اینستاگرام:

ضبط کردن صفحه نمایش در گوشی های اندروید و آیفون

به عنوان یکی از راه های پیشنهادی، ضبط صفحه نمایش از گوشی موبایل را به شما پیشنهاد می دهم. بعضی از گوشی های اندروید جدید، به صورت خودکار Screen Recorder دارند. با کمک این قابلیت می توانیم از صفحه گوشی موبایل فیلم برداری کنیم. نرم افزار اسکرین رکورد برای دانلود از اینستاگرام

گر گوشی موبایل شما این قابلیت را ندارد:

  • اپلیکیشن XRecorder را از گوگل پلی دانلود کنید.
  • اپلیکیشن را که نصب کردید، آن را باز کنید.
  • یک دکمه به صفحه نمایش گوشی شما اضفه می شود که با زدن روی آن، چند گزینه دیگر نمایش داده می شود.
  • از بین این موارد برای ضبط ویدئو روی گزینه اول کلیک کنید.
  • تایمر معکوس برای ضبط صفحه نمایش باز می شود.
  • اسکرین رکورد شروع می شود. در نهایت برای توقف ویدئو روی دکمه این اپلیکیشن روی صفحه نمایش کلیک کنید و گزینه توقف را انتخاب کنید.
  • این ویدئو در گالری گوشی شما ذخیره می شود و می توانید در دفعات بعدی از آن استفاده کنید.

نکته: برای ضبط صفحه نمایش در گوشی های آیفون نیازی به نصب اپلیکیشن نیست. از Screen Recorder خود سیستم عامل ios استفاده کنید.

دیگر اپلیکیشن های ضبط صفحه نمایش:

بسیاری ار طریق اینستاگرام، به درآمد های عالی رسیدند. اگر شما هنوز نمی دانید که چگونه می توان از این شبکه اجتماعی به درآمد برسید، مقاله راه های کسب درآمد از اینستاگرام را مطالعه کنید.

دانلود استوری اینستاگرام

یکی دیگر از مواردی که غالب کاربران اینستاگرام به آن علاقه نشان می دهند و بسیاری هم به دنبال آن هستند، استوری اینستاگرام است. استوری ها در اینستاگرام بعد از گذشت 24 ساعت حذف می شوند و دیگر به آن ها دسترسی نداریم. در این موقع به دنبال راهی برای دانلود استوری اینستاگرام هستیم.

راه های متنوعی برای دانلود استوری از اینستا است که در ادامه به این موضوع می پردازیم.

1. دانلود استوری از اینستاگرام با ربات تلگرامی (کامپیوتر و موبایل)

مثل دانلود ویدیو اینستاگرام، بهترین راه برای دانلود استوری از اینستاگرام استفاده از ربات های تلگرامی است.

ربات دانلود از اینستاگرام

اینجا هم ربات Instagram Toolbox راه دوباره به شما معرفی می کنم. برای کار با این ربات کافیست که:

  • وارد تلگرام شوید و Instagram Toolbox را در فیلد جستجو سرچ کنید.
  • وارد ربات شوید و گزینه Start را بزنید.
  • برای شروع به کار اگر از شما خواست که در کانال های حامی عضو شوید، این کار را انجام دهید.
  • برای دانلود استوری، آیدی پیج مورد نظرتان را ارسال کنید.
  • کمی منتظر بمانید تا استوری های پیج را به صورت فایل برای شما ارسال کند.
  • از بین استوری های ارسال شده، استوری مد نظرتان را پیدا کنید و آن را دانلود کنید.

دراین روش شما همیشه به استوری هایی که دانلود کرده اید دسترسی خواهید داشت.

2. سایت دانلود استوری اینستاگرام (برای کامپیوتر و موبایل)

روش دیگر برای دانلود استوری از اینستاگرام، استفاده از سایت های دانلود می باشد. سایت savefrom مزیتی که نسبت به روش قبل دارد این است که قابلیت دانلود هایلایت اینستاگرام را نیز دارد.

سایت دانلود از اینستاگرام savefrom

برای دانلود استوری:

  • به سایت savefrom بروید.
  • در فیلد جستجو آیدی پیج مورد نظرتان را وارد کنید و دکمه Download را بزنید.
  • استوری ها و هایلایت های پیج مورد نظرتان را به شما نمایش میدهد.
  • از بین آن ها، استوری مورد نظرتان را دانلود کنید.

دیگر سایت های دانلود استوری اینستاگرام:

3. نرم افزار دانلود استوری اینستاگرام (برای اندروید و آیفون)

یکی دیگر از روش های دانلود استوری، استفاده از اپلیکیشن است. اپلیکیشن های زیادی برای این کار وجود دارند فقط کافیست آن ها را دانلود کنید و آیدی پیج مورد نظرتان را در وارد کنید.

اپلیکیشن Video downloader for Instagram برای دانلود استوری از اینستاگرام

نکته: برای کار با اکثر اپلیکیشن های دانلود استوری، بایستی اطلاعات به حساب کاربری خود لاگین کنیم. به دلایل امنیتی این کار را به شما پیشنهاد نمی کنم. اما اگر همچنان مسر به یادگیری این روش هستید، در ادامه با من همراه باشید.

اپلیکیشن Video downloader for Instagram را دانلود کنید. این اپلیکیشن مخصوص گوشی های اندروید است. بعد از دانلود اپلیکیشن Video downloader for Instagram و اجرای آن:

  • اطلاعات کاربری خود را وارد کنید ( با وارد کردن اطلاعات تان، استوری پیج هایی که در حالت شخصی یا private هستند را هم می توانید دانلود کنید).
  • آیدی پیج مورد نظر را در قسمت جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را بزنید.
  • از بین استوری های نمایش داده شده، استوری مورد نظر را دانلود کنید.
  • همچنین می توانید به صورت گروهی استوری های بیشتری را انتخاب و دانلود کنید.
  • در این حالت استوری در گالریگوشی موبایل شما ذخیره می شود و می توانید از آن استفاده کنید.

اپلیکیشن های بیشتر برای دانلود استوری:

4. ضبط صفحه نمایش

همانطور که در بخش دانلود فیلم از اینستاگرام اشاره کردم، ضبط صفحه نمایش می تواند راهکاری باشد برای داشتن استوری یا فیلم هایی که به آن ها نیاز داریم.

برای این کار یکی از اپلیکیشن های زیر را دانلود کنید و استوری مورد نظرتان را ضبط کنید.

دانلود پروفایل اینستاگرام

یکی دیگر از موارد دانلود از اینستاگرام t دانلود عکس پروفایل اینستاگرام است. مثل موارد دانلود استوری از اینستاگرام و دانلود فیلم از اینستاگرام، سیاست اینستا طوری است که به ما اجازه دانلود مستقیم پروفایل را نمی دهد.

برای دانلود پروفایل از اینستاگرام راه کار هایی را به شما ارائه می دهیم تا به راحتی بتوانید این کار را انجام دهید.

1. ربات دانلود عکس پروفایل اینستاگرام (کامپیوتر و موبایل)

از آنجایی که ربات های تلگرامی از شما اطلاعات ورود را دریافت نمی کنند و بعد از ارسال تصویر، شما همیشه به آن دسترسی دارید، مثل تمامی روش های گذشته بهترین راه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام، استفاده از ربات های تلگرامی است. رباتی که می خواهم به شما معرفی کنم Instasave است.

ربات دانلود پروفایل از اینستاگرام

 برای کار با این ربات کافیست که:

  • نام این ربات را که Instasave است، در فیلد جستجو تلگرام وارد کنید؛ یا اینکه آیدی @instasavegrambot در یکی از صفحه های چت ارسال کنید و بعد از آن روی آن ضربه بزنید.
  • برای شروع به کار دکمه Start را بزنید. زمان نوشتن این مقاله، ربات Instasave بدون درخواست عضویت در هیچ کانالی، دانلود پروفایل اینستاگرام را برای من انجام داد.
  • آیدی اکانت مورد نظر را به صورت @exampel وارد کنید.
  • دکمه ارسال را بزنید و منتظر باشید تا ربات تصویر پروفایل را برای شما ارسال کند.

2. دانلود پروفایل از اینستاگرام به وسیله سایت (کامپیوتر و موبایل )

سایت دانلود پروفایل اینستاگرام flydownloader

یکی دیگر از راهکار های دانلود عکس پروفایل از اینستاگرام، استفاده از سایت هایی هستند که این خدمات را به ما ارائه می دهند.در اینجا سایت flydownloader را به شما معرفی می کنم. برای دانلود عکس پروفایل از این سایت کافیست که:

  • وارد سایت flydownloader شوید.
  • در قسمت جستجو آیدی پیج مورد نظرتان را وارد کنید و تیک تایید گزینه reCAPTCHA را بزنید و در نهایت دکمه Start را فشار دهید.
  • صبر کنید تا عکس پروفایل مورد نظرتان ارسال شود.
  • حالا با کلیک کردن روی گزینه DOWNLOAD آن را دانلود کنید.

دیگر سایت های دانلود پروفایل از اینستاگرام:

3. برنامه دانلود پروفایل اینستاگرام

اپلیکیشن های نسبتاً زیادی برای دانلود عکس پروفایل از اینستاگرام وجود دارند، اما در این بین بعضی تفاوت هایی در بین آن ها به چشم می خورد. مثلاً دو اپلیکیشن insfull و HD Profile Picture Viewer، هر دو قابلیت دانلود پروفایل از اینستاگرام را دارند. اما در مورد اول شما برای دانلود نسخه HD تصاویر بایستی نسخه پریمیوم این اپلیکیشن را تهیه کنید.

دانلود پروفایل از اینستاگرام با Profile download for Instagram

اما در مورد دوم شما به صورت رایگان می توانید نسخه با کیفیت HD را دانلود کنید.

برای کار با اپلیکیشن Profile download for Instagram کافیست:

  • نرم افزار دانلود عکس پروفایل HD Profile Picture Viewer برای اندروید دانلود کنید.
  • در فیلد جستجو، آیدی پیج مورد نظر را وارد کنید و گزینه سرچ را بزنید.
  • حالا از بین اکانت های نشان داده شده، پیج مورد نظر را انتخاب کنید.
  • حالا کافیست روی گزینه VIEW IMAGE IN HD QUALITY کلیک کنید تا تصویر پروفایل دانلود شود.

اگر در زمینه تولید محتوا در اینستاگرام فعالیت دارید حتما درباره سایز و ابعاد استوری و پست اینستاگرام مطالعه کنید.

اینستاگرام برای خیلی ها به یک منبع درآمد تبدیل شده، اگه توام میخای ازش در آمد داشته باشی تو قدم اول باید فالوورات را افزایش بدی. مقاله افزایش فالوور اینستاگرام بهت کمک می کنه.

خلاصه ای درباره دانلود از اینستاگرام

ما نمی توانیم به صورت مستقیم از اینستاگرام تصاویر، ویدئو ها، ریلز، استوری و پروفایل های کاربران را دانلود کنیم. اما هیچ کاری نشد ندارد!

در همین مقاله تمامی روش های دانلود از اینستاگرام را به صورت یک جا جمع کردم و به شما دوستان ارائه دادم. امیدوارم از این مقاله نهایت استفاده را برده باشید و اگر تجربه خاصی درباره هرکدام از موارد گفته شده دارید در بخش نظرات با من در میان بگذارید.

جدیدترین اپلیکیشن وابسته به اینستاگرام رو میشناسی؟ کافیه سری به مقاله Threads اینستاگرام چیست؟ بزنی و دربارش بخونی.

زهرا غفاری
زهرا غفاری
مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک خوندم و 3 ساله که وردپرس و سئو کار می کنم.
سوالات متداول

در این مقاله تمامی روش های دانلود از اینستاگرام را یاد خواهیم گرفت؛ چیزی که در هیچ مقاله ای دیگر نخواهید یافت.

در این مقاله روش های دانلود پست، ریلز، IGTV، استوری، هایلایت و تصویر پروفایل اینستاگرام را یاد خواهید گرفت.

روش های زیادی برای دانلود استوری از اینستاگرام وجود دارد. این کار را می توانید به وسیله ربات های تلگرامی، سایت های دانلود و اپلیکیشن های مختلف انجام دهید.

مقالات مرتبط
بنر
دیلیت اکانت تلگرام؛ آموزش حذف اکانت تلگرام در یک دقیقه
به هر دلیل ممکن است که بخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، لازم است که اشاره کنم دلیت اکانت تلگرام کار بسیار راحتی است. به دو طریق می‌توان نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کرد. یکی از این روش‌ها که روش سریع و فوری است، از طریق وبسایت رسمی تلگرام انجام می‌گیرد.
بنر
4 روش تضمینی تغییر پسورد اینستاگرام
فراموش کردن رمز اینستاگرام یکی از مشکلات رایج کاربران است که در این مطلب به 4 روش رایج و تضمینی بازیابی پرداخته‌ایم. این تغییر رمز حتی در شرایطی که به رمز قبلی دسترسی ندارید هم کاربرد دارد.
بنر
نکات طلایی راهنمای خرید هاست برای وردپرس
با توجه به اهمیت هاست و تاثیری که بر روی امنیت و سرعت سایت دارد فاکتورهای مهم در راهنمای خرید هاست وردپرس را در ادامه بخوانید تا میزبانی وب معتبری برای سایتتان داشته باشید.
بنر
بهترین DNS های رایگان 2023
احتمالا شما هم از سرعت اینترنت شاکی هستید و اگر در مورد روش‌های بهبود آن جستجو کرده باشید، می‌بینید که تغییر DNS از ساده ترین راه حل هاست و با توجه به نیازتان به دنبال dns مخابرات، dns همراه اول یا DNS برای ps4 و پلی استیشن یا … هستید. ما در این مقاله بهترین DNS رایگان را برای شما عزیزان ...
4 دیدگاه
nima.n
nima.n
26 مهر 1401 00:51

سلام و عرض ادب
راهی وجود نداره با لپ تاپ یا گوشی اندروید که بشه همه پست های ذخیره شده و یا همه ی پست های یه پیج رو یک جا دانلود کرد و نخواد تک به تک اقدام کنیم؟

آیا مفید بود ؟
0
مهران نجفی
مهران نجفی
26 مهر 1401 08:51

سلام نیما جان.
توی بخش« دانلود فیلم اینستاگرام» بند 4 یک نرم افزار اندرویدی با نام" A downloader for Instagram" معرفی کردم
اون رو دانلود کنین و توی قسمت Search ایدی پیج مورد نظرتو جستجو کن
از بین آیدی های نشون داده شده، پیج مورد نظر رو پبدا کن
وارد پیج شو و ویدئو هاییو که می خواید دانلود کنین رو تیک بزنین
در نهایت برای دانلود مجموعه ای اون ویدئو ها گزینه دانلود رو بزن

آیا مفید بود ؟
nikirosha
nikirosha
21 مهر 1401 09:14

آموزش دیلیت اکانت ایسنتاگرام تون ویدئو نداره؟

آیا مفید بود ؟
0
مهران نجفی
مهران نجفی
21 مهر 1401 09:30

در آینده نزدیک، ویدئوش هم اضافه میشه.

آیا مفید بود ؟