ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
طراحی سایت مشابه دیجی کالا
مجموعه مقالات وردپرس

آموزش طراحی سایت مشابه دیجی کالا

اگر میخواهید با مراحل طراحی سایت مشابه دیجی کالا آشنا شوید تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا یک سایت حرفه ای با امکانات متنوع را خودتان طراحی و راه اندازی کننید.

11
08 مرداد 1401
آخرین بروزرسانی: 16 اسفند 1402

سایت دیجی کالا با ظاهری زیبا و امکانات متنوع هم نیاز کاربران را رفع کرده و هم توجه طراحان و برنامه نویسان را و باعث شده بسیاری از کاربران به دنبال داشتن سایت مشابه دیجی کالا باشند اگر شما هم قصد داری یک سایت با امکانات بی نظیر باشید در این آموزش به شما 0 تا 100 طراحی سایت مشابه دیجی کالا را آموزش می دهیم.

طراحی سایت شبیه دیجی کالا چگونه است؟

اگر شما هم می خواهید طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس مشابه دیجی کالا داشته باشید 3 راه حل دارید:

  • از یک فروشگاه ساز استفاده کنید
  • صفر تا صد فروشگاه را خودتان یا یک تیم حرفه ای کدنویسی کنید
  • سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس استفاده کنید

معمولا در مورد فروشگاه سازها به دلیل مشکلات بعدی مانند آپدیت، سئو و توسعه پذیری توصیه نمی شود و کدنویسی قالب هم نیاز به صرف هزینه بالا و هم زمان زیادی دارد اما وردپرس با قالب های آماده و افزونه های متنوع این امکان را فراهم کرده که انواع سایت طراحی کنید.

مراحل ساخت سایت دیجی کالا با وردپرس

برای ساخت سایت مشابه دیجی کالا کافیست یک قالب مشابه دیجی کالا را انتخاب کنید در ادامه مراحل نصب تا سفارشی سازی قسمت های مهم سایت مشابه دیجی کالا می پردازیم.

1: انتخاب و نصب قالب

در این آموزش برای طراحی سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا ما  قالب وومارت با دارا بودن دمو اختصاصی دیجی کالا و 60 دمو متنوع را انتخاب کرده ایم. در ویدئو زیر نصب قالب را مشاهده کنید.

2: تنظیمات قالب برای طراحی سایت دیجی کالا با وردپرس

می توانید تمامی قسمت های سایت از رنگ بندی، فونت، چیدمان المان ها و صفحات و تنظیمات مختلف را تنظیم و سفارشی سازی کنید تا یک سایت مشابه digikala داشته باشید. در این ویدئو به تنظیمات قالب و نحوه افرودن محصول در سایت پرداختیم.

3: اقدامات بعد از نصب قالب در روند طراحی سایت دیجی کالا

بعد از نصب قالب تنظیمات به ظاهر ساده اما مهم زیر را باید انجام دهید که در مقاله اقدامات پس از نصب وردپرس با 20 اقدام ضروری آشنا می شوید اما موارد زیر را در اولویت قرار دهید:

  • تعیین عنوان و توضیح مناسب برای سایت
  • زدن تیک “از موتورهای جستجو درخواست کن محتوای این سایت را بازبینی نکند”
  • تنظیم تاریخ و موقعیت جغرافیایی
  • مشخص کردن ساختار پیوندهای یکتا
  • تغییر سریع ایمیل، نام کاربری و رمز عبور مدیریت
  • تنظیم فاوآیکون یا نماد سایت
  • حذف محتواهای پیش فرض و لورم ایپسوم ها
  •  افزودن دسته بندی از اقدامات مهم بعد از نصب وردپرس

4: نکات مهم در امنیت سایت مشابه دیجی کالا

در این بخش از آموزش رایگان طراحی سایت دیجی کالا به رعایت یکسری اصول امنیتی پرداختیم. و در کنار این موارد لزوم توجه به امنیت است که ما استفاده از افزونه امنیتی وردپرس مانند وردفنس یا آیتم سکوریتی را توصیه می کنیم در ویدئو زیر مهمترین نکات امنیت سایت وردپرس و تنظیمات افزونه وردفنس می پردازیم.

جزئیات بیشتر در مورد راهکار جلوگیری از هک سایت را در مقاله آموزش امنیت سایت وردپرس بخوانید همچنین در آموزش وردفنس تمام نکات در مورد تنظیمات افزونه وردفنس پرداختیم.

5: سئو سایت مشابه دیجی کالا

نصب قالب و سفارشی سازی سایت کافی نیست جالا نوبت این است که در نتایج اول گوگل قرار بگیرید برای این کار می توانید از روش های مختلف و ابزارهای مختلف استفاده کنید کافیست سری به دسته افزونه های سئو بزنید با افزونه رنک مث تنظیمات مختلف قابل پیاده سازی است در مقاله نصب و راه اندازی رنک مث تنظیمات قسمت های مختلف افزونه را در 10 دقیقه می توانید انجام دهید.

اگر ساییتان را کامل کرده اید در زیر یک چک لیست برای بررسی امکانات مود نیاز در طراحی سایت مشابه دیجی کالا قرار داده ایم که هنگام انتخاب قالب یا پس از اتمام مراحل طراحی سایت نیز باید به آن توجه کنید.

امکانات مورد نیاز  سایت مشابه دیجی کالا
مگامنو حرفه ای امکان درج عکس و ویدئو برای محصولات
اسلایدر محصولات چندزبانگی
نمابیش جزئیات محصولات صفحات وبلاگ
توسعه پذیری  اپلیکیشن دیجی کالا
سرعت بالا پروفایل کاربران
سئو فرندلی سبد خرید حرفه ای
امنیت بالا صفحه درباره ما
فیلتر محصولات صفحه تماس با ما
امکان مقایسه محصولات فوتر و هدر با قابلیت سفارشی سازی
نمایش سریع محصولات صدور فاکتور
پرفروش ترین محصولات محصولات شگفت انگیز

مزایای طراحی سایت دیجی کالا

سایت دیجی کالا با داشتن ظاهری زیبا و کاربر پسند سال هاست که در حال فعالیت است و مطابق سلیقه کاربران ایرانی طراحی شده است و تیم های حرفه ای ui و ux مدت ها بر روی تمام جزئیات سایت دیجی کالا کار کرده اند.

داشتن دسته بندی مشخص محصولات، جزئیات ویژگی های محصولات، نقد و بررسی محصول، تصاویر و ویدئو رسمی و ارسالی از کاربران، فرایند واضح و دقیق از خرید تا پرداخت و ارسال محصول و تخفیفات شگفت انگیز از جمله دلایل موفقیت دیجی کالا است که تجربه خرید راحت و لذت بخشی را برای کاربران فراهم کرده است. در وافع داشتن سایت مشابه دیجی کالا یعنی پاسخ همه جانبه به نیاز کاربران از یک سایت فروشگاهی است.

محصول پیشنهادی
بنر
سامانه شاهکار؛ افزونه پنل کاربری حرفه‌ای
دسته بندی : افزونه پنل کاربری
934
فروش
88%
رضایت

هزینه طراحی سایت دیجی کالا

اگر قصد دارید سایتتان از صر طراحی شود و می خواهید با کدنویسی سایت مشابه دیجی کالا داشته باشید حداقل 50 میلیون هزینه دارد و معمولا زمان طولانی حداق چند ماه زمان می برد علاوه بر این معمولا نیاز به پرداخت هزینه جداگانه برای طراحی اپلیکیشن دارید. اما در حال حاضر طراحی سایت مشابه دیجی کالا با قالب آماده وردپرس کمتر از 2 میلیون است و نیازی به تمدید سالانه و پرداخت هزینه جداگانه برای طراحی اپلیکیشن ندارید. علاوه بر این در زمان کوتاهی کمتر از 10 روز می توانید سایتتان را تحویل بگیرید. هم چنین شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد تعرفه طراحی سایت به مقاله قیمت طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس مراجعه کنید.

فروشگاه ساز دیجی کالا

دیجی کالا در زمینه ساخت فروشگاه اینترنتی چند سالی است که در حال تلاش برای دستیابی به موفقیت های چشم گیر است. نام این مجموعه را نیز فروشگاه ساز دیجی کالا یا دیجی فای گذاشته است. فروشگاه ساز دیجی فای مثل همه فروشگاه ساز های دیگر عمل می کند با این تفاوت که شرکت مادر یعنی دیجی کالا حامی اوست. در مقاله فروشگاه ساز دیجی فای  به بررسی این فروشگاه ساز پرداخته ایم.

امیدوارم آموزش طراحی سایت دیجی کالا با وردپرس برای شما مفید باشد و شما هم بتوانید سایتتان را راه اندازی کنید در صورت داشتن سوال در مورد مراحل ساخت سایت دیجی کالا در قسمت دیدگاه ها با ما در ارتباط باشید.

زهرا غفاری
زهرا غفاری
مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک خوندم و 3 ساله که وردپرس و سئو کار می کنم.
سوالات متداول

اگر قصد دارید با وردپرس سایتتان را طراحی کنید می توانید در هزینه هایتان صرفه جویی کنید و  علاوه بر خرید هاست و دامین نیاز به یک قالب و افزونه های مورد نیاز دارید که در ادامه مقاله با جزئیات هزینه طراحی سایت دیجی کالا آشنا می شوید.

همانند تمام سایت ها نیاز به خرید هاست و دامین دارید بعد از این مرحله باید انتخاب کنید که سایتتان را چگونه راه اندازی کنید آیا از یکی سیستم مدیریت محتوا استفاده می کنید یا قصد دارید سایتتان را کدنویسی کنید. طراحی سایت دیجی کالا با وردپرس به راحتی و با نصب یک قالب با دمو دیجی کالا قابل انجام است.

مقالات مرتبط
بنر
آموزش گام به گام بسته نصب آسان در لوکال هاست
اگر در لوکال هاست وب سایت خود را راه اندازی کنید می توانید یکباره وب سایت خود را به هاست منتقل کنید. یعنی بدون آنکه نیاز به هاست و دامنه داشته باشید، سایت را بدون استرس و نگرانی راه اندازی می کنید  و پس از مطمئن شدن از همه تغییرات دلخواهتان، آن را به هاست اصلی انتقال می دهید. همچنین در مصرف ...
بنر
آموزش قالب وودمارت؛ آموزش صفر تا صد طراحی فروشگاه
اگر می خواهید یک سایت حرفه ای طراحی کنید که کلیه امکانات یک فروشگاه آنلاین را داشته باشد کافی است یکی از 50 دموی فارسی و اختصاصی مانند دیجی کالا و موتن رو قالب وودمارت را نصب و استفاده کنید. همچنین این قالب فروشگاه ساز به همراه اپلیکیشن ارائه شده و کاربران می توانند یک نسخه از وب سایت را روی ...
بنر
آموزش نصب و فعالسازی ioncube در زمپ
ionCube Loader ماژولی است که برای اجرای فایل های رمزگذاری شده روی سرور نصب می شود. نصب و فعالسازی ioncube به سادگی انجام می شود. در صورت فعال نبودن ionCube شما با خطا مواجه می شوید. اما راهکار ساده رفع این خطا نصب ionCube در کمتر از چند دقیقه است که در ادامه به توضیح آن به صورت ویدئویی می پردازیم.
بنر
آموزش نصب آسان قالب وردپرس در Cpanel
شاید شما هم این جمله را شنیده باشید. در کم تر از 10 دقیقه سایت وردپرس خود را نصب کنید. در نگاه اول به نظرتان این جمله فقط یک تبلیغ برای جذب مخاطب به نظر می‌رسد اما کاملا درست است. کافی است از بسته نصب آسان وردپرس استفاده کنید تا سایت شما در کم تر از 10 دقیقه، روی هاست نصب شود. با هم نصب قالب ...
11 دیدگاه
yio
yio
19 بهمن 1401 22:53

Warning: Undefined array key "requires" in C:xampphtdocsnctwp-contentpluginselementor-prolicenseupdater.php on line 69

Warning: Undefined array key "new_version" in C:xampphtdocsnctwp-contentpluginselementor-prolicenseupdater.php on line 84

Warning: Undefined array key "requires" in C:xampphtdocsnctwp-contentpluginselementor-prolicenseupdater.php on line 69

Warning: Undefined array key "new_version" in C:xampphtdocsnctwp-contentpluginselementor-prolicenseupdater.php on line 84 سلام این مشکلش چیه

آیا مفید بود ؟
0
اشکان صابری
اشکان صابری
21 شهریور 1401 08:46

کاش در مورد سرعت هم می گفتید حالا که سایت امون مشابه دیجی کالا هست کاربران انتظار دارند خیلی سریع لود بشه و بتونند زود خرید کنند ولی برای من سایتم کند هست. باید چه کار کنم؟؟؟؟؟

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
22 شهریور 1401 09:13

ابتدا باید بررسی کنید که علت کند بودن سایتتان چی هست مواردی مانند هاست نامناسب، استفاده بیش از حد از افزونه ها، حجم بالای تصاویر و مواردی از این قبل باعث کدن شدن سایت می شود در مقاله حل مشکل کند بودن سایت با سایت دلایل و راهکارهای حل این مشکل آشنا می شوید.

آیا مفید بود ؟
Nami Rad
Nami Rad
08 شهریور 1401 10:36

یکی از موارد مهم در طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا این هست که باید سئوفرندلی باشه و بتونیم توی نتایج اول قرار بگیریم

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
08 شهریور 1401 12:26

بله قطعا بعد از طراحی سایت مشابه دیجی کالا یا انواع سایت دیگر نیاز به سرمایه گذاری بر روی سئو سایت است تا در نتایج اول قرار بگیرید. قرار گرفتن در صفحه اول بخصوص لینک های 1-3 باعث افزایش چشمگیر فروش می شود

آیا مفید بود ؟
مجید احمدپور
مجید احمدپور
01 شهریور 1401 15:52

ی سوال دارم به نظرتون بهترین زمان برای زدن موتورهای جستجو درخواست کن محتوای این سایت را بازبینی نکند کی هست؟

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
01 شهریور 1401 15:56

بهتر است ساختار سایتتان مشخص شده باشد و منوها را درج کرده باشید و برای محصولات چندتا محصول هم ثبت کنید

آیا مفید بود ؟
مازیار رحمانی
مازیار رحمانی
26 مرداد 1401 10:19

ممنون از آموزش خوبتون
من مراحل طراحی سایت مشابه دیجی کالا را انجام دادم ولی هنوز افزونه سئو نصب نکردم پیشنهاد شما فقط افزونه رنک مث هست یا افزونه یواست هم خوبه

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
26 مرداد 1401 11:18

هر دو افزونه یواست سئو و رنک مث افزونه های بسیار خوبی برای سئو هستند و هر کدام را که مایلید می توانید استفاده کنید

آیا مفید بود ؟
hooman6197
hooman6197
17 مرداد 1401 19:17

سباسگذارم ازاموزش بی نقص شما

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
18 مرداد 1401 08:41

خوشحالیم که برای شما مفید بوده

آیا مفید بود ؟