ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
مجموعه مقالات وردپرس

سیر تا پیاز دسته بندی در وردپرس

سازماندهی صفحات سایت بسیار اهمیت دارد و به کاربران کمک می کند تا راحت تر مطلب و محصول دلخواه خود را پیدا کنند. ایجاد دسته بندی در وردپرس سخت نیست اما باید دانش کافی برای ساخت، استفاده از دسته و رعایت سلسله مراتب آنها داشته باشید. شما هم اگر در شروع طراحی سایت هستید توضیحات کامل به همراه نکات مهم برای ایجاد دسته بندی و مدیریت دسته ها را بخوانید.

17
09 آبان 1401
آخرین بروزرسانی: 14 فروردین 1403

دسته بندی در وردپرس به مدیریت بهتر محصولات و مطالب شما کمک می کند و کاربران مطلب دلخواه خود را سریع تر پیدا می کنند و در نتیجه در زمان آنها صرفه جویی می شود. دسته بندی سایت به موتورهای جست و جو نیز کمک کرده تا سریع تر صفحات شما را کرول کنند. ایجاد دسته بندی یکی از اقدامات پس از نصب وردپرس است که برای ساخت دسته بندی جدید در وردپرس، تنظیمات آن، نمایش دسته بندی ها و تغییر دسته بندی ها در وردپرس در این مقاله با ما همراه باشید.

در ابتدا آموزش ویدئویی دسته بندی در وردپرس را ببینید.

✔️ ساخت دسته بندی جدید در وردپرس

برای سازماندهی محصولات و ایجاد نوشته ها در وردپرس می توانید با ساخت دسته بندی جدید در وردپرس محصولات را در معرض دید کاربران قرار دهید و به آنها کمک کنید تا بهتر محصول موردنظر را پیدا کنند. شما با توجه به محتوای سایت تان می توانید دسته های خود را ایجاد کنید و نوشته ها و محصولات را به هر دسته اختصاص دهید و برای آنها زیر دسته نیز تعیین کنید. برای انتخاب دسته یک نوشته می تواند در بیش از یک دسته قرار بگیرد و هنگام مشاهده دسته ها در هر دو دسته نمایش داده می شود.

– ایجاد دسته بندی نوشته ها در وردپرس

برای ایجاد دسته بندی نوشته ها در وردپرس گام های زیر را انجام دهید.

  • ابتدا وارد پیشخوان وردپرس خود شوید.
  • سپس روی منوی نوشته ها > دسته ها کلیک کنید.
  • برای ساخت دسنه بندی جدید در وردپرس باید اطلاعاتی مانند نام، نامک، دسته مادر و توضیح را تکمیل کرده و با فشردن دکمه افزودن دسته تازه یک دسته جدید ایجاد کنید. شاید برای شما سوال باشد که هر بخش چطور باید پر شود که در ادامه به شما می گوییم هر بخش را چطور پر کنید.
  1. نام: نام دسته موردنظرتان را در این بخش نوشته تا در سایت به عنوان نام دسته بندی به کاربران نمایش داده شود.
  2. نامک: نامک دسته بندی، آدرس دسته است که در مرورگر نمایش داده می شود و باید معادل انگلیسی آن را در این بخش بنویسید. تنها چیزی را بنویسید که می خواهید بعد از آدرس سایت تان قرار بگیرد.
  3. دسته مادر: اگر دسته ای که ایجاد می کنید زیرمجموعه دسته دیگری باشد که قبلا ایجاد شده اینجا دسته مادر و اصلی آن را انتخاب کنید در غیر این صورت اگر به عنوان یک دسته کلی است این فیلد را خالی بگذارید.
  4. توضیح: اگر نیاز است درباره دسته بندی توضیحی به کاربران بدهید در این بخش بیاورید. این توضیح در صفحه دسته به کاربر نمایش داده میشود و برای موتورهای جست و جو نیز یک سیگنال مثبت است.

ساخت دسته بندی جدید در وردپرس برای نوشته ها

– ایجاد دسته بندی برای محصولات در فروشگاه اینترنتی

اگر سایت فروشگاهی دارید اولین قدم برای مدیریت بهتر محصولاتتان ایجاد دسته بندی در ووکامرس است. در یک سایت بدون دسته بندی، انتخاب و یافتن محصولات برای کاربران سخت است و برای پیدا کردن یک محصول سردرگم خواهند شد و ممکن است سایت را ترک کنند. برای مثال در سایت دیجی کالا یکی از دسته های اصلی آن مد و پوشاک است که شامل زیر دسته زنانه و مردانه می شود و هر کدام نیز زیر دسته هایی مثل پیراهن، شلوار و غیره دارند. برای ساخت دسته بندی جدید برای محصولات در ووکامرس وارد بخش محصولات > دسته بندی ها شوید که مجموعه دسته بندی هایی که از قبل ایجاد کرده اید را در بخش سمت چپ می توانید ببینید. در سمت راست به جز فیلدهایی که در ساخت دسته بندی نوشته ها در وردپرس تکمیل کردید فیلدهای زیر هم قابل مشاهده هستند.

  • نوع نمایش: در این بخش تعیین می کنید زمانی که کاربر روی این دسته بندی کلیک کرد چه چیزی به او نمایش داده شود؟ محصولات نمایش داده شود، زیر دسته بندی یا هر دو همزمان نمایش داده شوند.
  • تصویر بند انگشتی: از این بخش می توانید یک تصویر برای دسته بندی خود تعیین کنید.

ایجاد دسته بندی محصولات در فروشگاه آنلاین

در تعیین سلسله مراتب دسته مادر و زیردسته دقت کنید مثلا اگر دسته مادر مد و پوشاک است و زیر دسته آن زنانه است، هنگامی که لباس زنانه را به عنوان زیر دسته دیگری انتخاب می کنید دسته مادر آن زنانه انتخاب شود. چون اگر دسته مادر را مد و پوشاک بزنید زنانه و لباس زنانه دو زیر دسته هم مرتبه در نظر گرفته می شوند. باید سلسله مراتب دسته ها را به دقت رعایت کنید.

نکته: بعد از ایجاد دسته یا زیر دسته باید در آن محصول قرار دهید زیرا دسته بندی بدون محصول در سایت نمایش داده نمی شود.

✔️ نمایش دسته بندی در وردپرس

برای نمایش دسته بندی در سایت باید نوشته ها یا محصولات را در دسته های مربوطه قرار دهیم. برای این کار منو محصولات را باز کنید و با زدن گزینه ویرایش برای محصولات دسته مادر (اصلی) و زیر دسته آن را انتخاب کنید و سپس تغییرات را ذخیره کنید. بعد از ورود به سایت مشاهده خواهید کرد که دسته های مربوطه به دسته محصولات شما اضافه شده است.

نحوه نمایش دسته بندی در وردپرس

امکان نمایش دسته بندی ها در منو وردپرس وجود دارد در مقاله ساخت منو در وردپرس مراحل انتخاب دسته بندی در وردپرس را مشاهده کنید.

✔️ تنظیمات دسته بندی در وردپرس

برای اینکه نحوه نمایش تنظیمات صفحه دسته بندی را در پیشخوان تغییر دهید از پیشخوان وردپرس، بخش نوشته ها یا محصولات، زیر منوی دسته ها را انتخاب کنید تا مجموعه دسته ها در نوشته ها و محصولات را به شما نمایش دهد. برای تغییر تنظیمات صفحه category در وردپرس مطابق تصویر زیر در جدول نمایش داده شده از بالای صفحه بخش تنظیمات، تیک همان بخش را غیرفعال کنید.

تغییر تنظیمات دسته بندی در وردپرس

ویرایش دسته بندی ها در وردپرس

بعد از ساخت دسته بندی جدید در وردپرس اگر قصد ویرایش دسته بندی نوشته ها یا محصولات را دارید به شیوه زیر عمل کنید:

  • از یپشخوان وردپرس > نوشته ها زیر منو دسته ها را انتخاب کنید.
  • در صفحه باز شده از لیست دسته ها، دسته مورد نظر را پیدا کنید برای انتخاب دسته می توانید از کادر جست و جو در سمت چپ کمک بگیرید.
  • بعد از یافتن دسته مورد نظر مانند آنچه در تصویر زیر نمایش داده شده می توانید برای تغییر دسته بندی ها در وردپرس اقدامات زیر را انجام دهید.
  1. ویرایش: در این بخش می توانید تمام اطلاعاتی که قبلا در ایجاد دسته بندی در وردپرس وارد کرده اید را ویرایش کنید.
  2. ویرایش سریع: در این بخش می توانید به سرعت و بدون باز کردن صفحه جدید نام و نامک را تغییر بدهید. این روش برای زمانی مناسب است که تنها بخواهید یکی از این دو را تغییر دهید یا برای تعداد زیادی از محصولات یا نوشته ها تغییرات ایجاد کنید.
  3. حذف: در صورتی که تمایل به حذف دسته بندی داشته باشید باید این گزینه را بزنید و نوشته ها و محصولات این دسته را به دسته دیگری منتقل کنید.
  4. نمایش: برای نمایش دسته بندی در سایت خود این گزینه را بزنید.

تغییر دسته بندی ها در وردپرس و ویرایش آنها

تغییر دسته بندی پیش فرض وردپرس

وقتی وردپرس را نصب می کنید یک دسته بندی پیش فرض وردپرس وجود دارد که قابل حذف نیست اما قابل ویرایش است. نوشته ها یا محصولاتی که ایجاد می کنید به صورت پیش فرض در دسته ی دسته بندی نشده قرار می گیرند. فرض کنید قصد ندارید این دسته را ویرایش کنید اما نمی خواهید نوشته ها به صورت پیش فرض به این دسته اختصاص یابند. ممکن است بخواهید اکثر نوشته ها در دسته مشخصی قرار بگیرند یا یک دسته بندی تعیین کنید که به صورت پیش فرض نوشته ها در آن قرار بگیرند. برای تغییر دسته بندی پیش فرض در دسته محصولات و نوشته ها که معمولا با نام دسته بندی نشده یا unrecognized نوشته می شود باید وارد بخش تنظیمات > نوشتن شده و از بخش دسته پیش فرض نوشته ها، دسته موردنظر خود را انتخاب کنید.

تغییر دسته بندی پیش فرض در تنظیمات وردپرس

✔️ سئو دسته بندی در وردپرس

یکی از مسائل مهم در سئو سایت، سئو دسته بندی در وردپرس است زیرا نام دسته بندی ها همان کلمات کلیدی است که کاربران برای یافتن موضوع یا محصول موردنظرشان جست و جو می کنند. برای سئو دسته بندی نوشته ها و محصولات باید مراحل زیر را انجام دهید می توانید از افزونه های سئو مانند پلاگین یواست سئو یا رنک مث استفاده کنید.

  • برای سئو دسته بندی نوشته ها در افزونه یواست سئو از بخش نوشته ها > دسته ها و برای سئو دسته محصولات از بخش محصولات > دسته ها وارد دسته بندی های خود شوید یکی از دسته های ایجاد شده را باز کنید.
  • در این قسمت در کادر توضیحات که در بخش قبل درباره آن توضیح دادیم باید یک توضیح درباره دسته خود بنویسید و در نوشتن توضیحات دسته، چک لیست سئو را رعایت کنید.
  • در بخش بعدی که مربوط به تنظیمات یواست سئو است باید کلید واژه کانونی خود را بنویسید. برای مثال می خواهید دسته شما با کلمه کلیدی خرید کفش زنانه بالا بیاید کلید واژه کانونی را همین قرار بدهید.
  • سئو دسته بندی در وردپرس با افزونه یواست سئو

نکات زیر در سئو دسته بندی ضروری است:

  • سپس باید عنوان سئو خود را بنویسید. عنوان شما باید جذاب باشد و شامل کلمه کلیدی تان که همان خرید کفش زنانه است باشد.
  • توضیح متا که یک عبارت درباره دسته بندی شما است را وارد کنید.
  • همه دسته بندی ها را باید سئو کنید و دقت کنید که از کلمات و کلیدواژه های تکراری برای آنها استفاده نکنید. قالب وردپرس شما باید بتواند توضیحات قرار داده شده در صفحه دسته بندی را نمایش دهد.
  • در صورت نیاز شما می توانید در توضیحات دسته بندی تصویر و ویدئو را هم به نمایش درآورید.

تغییر دسته بندی در وردپرس

اگر قصد دارید دسته مورد نظر را تغییر دهید کافیست ویرایش محصول یا نوشته را انتخاب کنید و از کادر سمت سمت تیک دسته فعلی را بردارید و دسته جدید را انتخاب کنید. البته می توانید برای یک دسته چند تا دسته هم داشته باشید و علاوه بر دسته فعلی یک دسته دیگر ایجاد کنید.

نحوه تغییر دسته بندی در وردپرس

یا بر روی اسم محصول یا نوشته بروید و ویرایش سریع را انتخاب کنید

انتخاب ویرایش سریع برای تغییر دسته بندی در وردپرس

و دسته را تغییر دهید

تغییر دسته بندی از ویرایش سریع

نکته: نکات مهم که در سئو محصولات فروشگاهی گفتیم را رعایت کنید. یکی دیگر از مواردی که به سازماندهی سایت شما کمک می کند استفاده از برچسب ها است. برچسب چه تفاوتی با دسته دارد؟ برای مثال تفاوت دسته بندی و برچسب در ووکامرس در این است که دسته بندی بر اساس عنوان نوشته انجام شده و ایجاد برچسب بر اساس محتوای نوشته صورت می گیرد.

هاست ووکامرس یک هاست وردپرس است که به صورت اختصاصی برای سایت های ووکامرس با عملکرد بهتر، سرعت و امنیت بالاتر طراحی شده است و بهترین انتخاب برای راه اندازی سایت های فروشگاهی است.

نکته: دسته بندی برگه ها در وردپرس امکان پذیر نیست و از دسته بندی برای محصولات و نوشته ها استفاده می شود.

در این مقاله درباره ساخت دسته بندی جدید در وردپرس و تنظیمات آن صحبت کردیم. سپس نحوه نمایش دسته بندی در وردپرس و سئو آن را شرح دادیم. اگر نکته ای در مورد دسته بندی و ایجاد آن در سایت باقیمانده خوشحال میشویم که در بخش نظرات بیان کنید.

مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
مهسا هستم و 4 ساله در حوزه وردپرس و دو سال در حوزه سئو فعالیت دارم. معتقدم که انسان در شرایط نامساعد نباید خودش رو ببازه و نا امید بشه چون فصل دوباره جوونه زدن هم خواهد رسید...
سوالات متداول

دسته بندی در وردپرس به سازماندهی و مدیریت مناسب صفحات شما مانند نوشته ها و محصولات کمک می کند. همچنین تاثیر زیادی روی جلب نظر کاربران و کسب رضایت آنها خواهد داشت.

شما می توانید با ایحاد یک مجموعه دسته مادر برای هر یک از آنها زیر دسته هایی قرار دهید و محصولات و نوشته های خود را به این دسته ها اختصاص دهید. در نهایت به سایت خودتان نظم بدهید.

مقالات مرتبط
بنر
آموزش گام به گام بسته نصب آسان در لوکال هاست
اگر در لوکال هاست وب سایت خود را راه اندازی کنید می توانید یکباره وب سایت خود را به هاست منتقل کنید. یعنی بدون آنکه نیاز به هاست و دامنه داشته باشید، سایت را بدون استرس و نگرانی راه اندازی می کنید  و پس از مطمئن شدن از همه تغییرات دلخواهتان، آن را به هاست اصلی انتقال می دهید. همچنین در مصرف ...
بنر
آموزش قالب وودمارت؛ آموزش صفر تا صد طراحی فروشگاه
اگر می خواهید یک سایت حرفه ای طراحی کنید که کلیه امکانات یک فروشگاه آنلاین را داشته باشد کافی است یکی از 50 دموی فارسی و اختصاصی مانند دیجی کالا و موتن رو قالب وودمارت را نصب و استفاده کنید. همچنین این قالب فروشگاه ساز به همراه اپلیکیشن ارائه شده و کاربران می توانند یک نسخه از وب سایت را روی ...
بنر
آموزش نصب و فعالسازی ioncube در زمپ
ionCube Loader ماژولی است که برای اجرای فایل های رمزگذاری شده روی سرور نصب می شود. نصب و فعالسازی ioncube به سادگی انجام می شود. در صورت فعال نبودن ionCube شما با خطا مواجه می شوید. اما راهکار ساده رفع این خطا نصب ionCube در کمتر از چند دقیقه است که در ادامه به توضیح آن به صورت ویدئویی می پردازیم.
بنر
آموزش نصب آسان قالب وردپرس در Cpanel
شاید شما هم این جمله را شنیده باشید. در کم تر از 10 دقیقه سایت وردپرس خود را نصب کنید. در نگاه اول به نظرتان این جمله فقط یک تبلیغ برای جذب مخاطب به نظر می‌رسد اما کاملا درست است. کافی است از بسته نصب آسان وردپرس استفاده کنید تا سایت شما در کم تر از 10 دقیقه، روی هاست نصب شود. با هم نصب قالب ...
17 دیدگاه
arvand1989
arvand1989
16 فروردین 1403 21:37

سلام من طبق عکس انجام دادم ولی بازم وقتی مطلبی منتشر میکنم توی زیر مجموعه مورد نظر نمیره یعنی نشون داده نمیشه که مطلب بره اونجا میشه راهنمایی کنید

آیا مفید بود ؟
0
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
17 فروردین 1403 11:46

سلام و عرض ادب
دوست عزیز اگر همه مراحل را طبق آموزش پیش رفته اید و باز هم مشکل دارید باید سایت شما بررسی شود. ممکن است این مشکل به دلیل تداخل یک افزونه یا پیکربندی اشتباه به وجود آمده باشد. میتوانید تک تک افزونه ها را غیرفعال کنید و این موضوع را بررسی کنید.

آیا مفید بود ؟
soheilredex
soheilredex
05 اسفند 1402 15:06

سلام من توی سایتم یک دسته دارم به نام بلاگ که میخام مقالات رو توش قرار بدم
حالا می خوام که ادرس مقالاتم به این صورت باشه که قبل نامک , /blog قرار بگیره مثلا به صورت example.ir/blog/namakباشه. باید چه کار کنم؟

آیا مفید بود ؟
0
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
06 اسفند 1402 11:06

سلام وقت بخیر
نام دسته را بلاگ قرار بدید.و نامک مقالاتتون را هر چیزی که دوست دارید بگذارید.

آیا مفید بود ؟
mustafa.karymian
mustafa.karymian
27 بهمن 1402 10:08

دسته بندی در مارکت پلیس به چه صورت هست ؟ من قصد راه اندازی مارکت پلیسی رو دارم که دسته های جزئی زیادی دارد مانند ترب و دیجی کالا، اما نمی دونم این دسته بندی جزئی مشکلی برای سئو سایت من به وجود می آورد؟ راه حلی برای حل این کار وجود دارد ؟ سایت من وردپرس هست

آیا مفید بود ؟
0
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
28 بهمن 1402 09:18

سلام وقت بخیر
خیر مشکلی برای سئو شما به وجود نمی آورد ولی دسته بندی شما باید به درستی انجام شود. به این صورت که دسته های اصلی و زیر دسته ها درست انتخاب شوند و بیش از حد دسته و زیر دسته تعریف نکنید. در واقع تعداد محصولات به حدی باشد که بتوان برای آن یک دسته جدا تعریف کرد.
در واقع از دسته بندی بیش از حد خودداری کنید.
مشتریان هدفتون را بشناسید.
فروشگاه های رقیب و مشابه با کسب و کارتون را ببینید و تحلیل کنید.
موفق باشید

آیا مفید بود ؟
mojtaba69
mojtaba69
08 بهمن 1402 22:21

سلام من به پشتیبان پیام دادم ولی میگن که نمایش توضیحات دسته بندی روی قالب فعاله ولی برای من نمیاد. راه دیگه ای وجود نداره؟؟؟؟؟؟؟
ممنون میشم راهنمایی کنید.

آیا مفید بود ؟
0
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
09 بهمن 1402 09:54

درود بر شما
متاسفانه راه دیگه ای برای شما ندارم. بهتره که به یک پشتیبان وردپرس اطلاع بدید تا سایتتون رو چک بکنند. امکان داره این اتفاق به خاطر تداخل با افزونه خاصی اتفاق افتاده باشه.

موفق باشید

آیا مفید بود ؟
mojtaba69
mojtaba69
02 آبان 1402 08:10

سلام خسته نباشین. من از قالب پوشه استفاده میکنم و یه فروشگاه اینترنتی ساختم. این قالب توضیحات دسته بندی رو نمایش نمیده ولی من توضیحات کاملی برای دسته بندی هام نوشتم واین توضیحات با یوآست سئو هم شدن. مت دوتا سوال داشتم
اول اینکه راهی برای نمایش توضیحات هست
دوم این که اگه گوگل بخواد منو تو اون دسته بندی بیاره بالا، لازم هست که توضیحات اون دسته بندی نمایش داده بشه؟؟ چون همونطور که عرض کردم توضیحات دسته بندیم کامل و سئو شده هست
ممنون میشم اگه اگه جوابمو بدین

آیا مفید بود ؟
0
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
02 آبان 1402 13:46

درود و عرض ادب
اگر به هر دلیلی توضیحات دسته را به شما نشون نمیده با اضافه کردن دو قطعه کد زیر به فایل function.php توضیحات دسته و عنوان آن به شما نمایش داده میشود. اگر رفع نشد لطفا به پشتیبان قالب تیکت بزنید.
add_action('woocommerce_before_shop_loop', 'show_category_title', 10, 2);
function show_category_title() {
$cat_title = single_tag_title("", false);
echo '' . $cat_title . '';
----------------------------------------------------
add_action( 'woocommerce_archive_description', 'woocommerce_taxonomy_archive_description', 100 );
function woocommerce_taxonomy_archive_description() {
if ( is_product_category()) {
$cat_desc = term_description( $cat_id, 'product_cat' );
echo $cat_desc;
}
در خصوص سوال دومتون بله توضیحات و عنوان تاثیر زیادی در گرفتن رتبه داره و خب توضیحات شما باید نمایش داده بشه تا گوگل بتونه اون رو کرول بکنه.

موفق باشید

آیا مفید بود ؟
itspouria
itspouria
09 شهریور 1402 20:16

درود؛
آیا نیازه که برای هر تگ و دسته نوشته ایجاد کرد؟
مثلا دسته article در آدرس domain.com/article نمایش داده می‌شه ولی من کجا می‌تونم این نوشته رو بنویسم؟
و دوم اینکه آیا می‌شه کاری کرد که تگ‌ها و برچسب‌ها url نخورن؟

آیا مفید بود ؟
0
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
10 شهریور 1402 14:46

درود و عرض ادب
ایجاد نوشته برای تگ و برچسب بستگی به نوع سایت شما داره ولی در کل برای سئو سایتتون بهتره که یک پاراگراف برای دسته ها بنویسید. همانطور که در سایت های مطرح میبینید.
اگه منظورتون نحوه نوشتن متن برای دسته هست، وقتی داخل صفحه دسته هستید، در حالت لاگین به وردپرس در نوار مشکی بالای صفحه، ویرایش دسته را بزنید تا بتوانید دسته را ویرایش کنید. از پیشخوان وردپرس هم با زدن دسته ها و سپس انتخاب دسته موردنظر میتونید اونو ویرایش کنید.
2. خیر این امکان وجود ندارد هر نوشته، دسته و برگه که ایجاد میکنید باید ادرس داشته باشد. بدون آدرس، کاربر چطور وارد دسته شود؟

آیا مفید بود ؟
ms.mobasheri
ms.mobasheri
27 دی 1401 09:45

ممنون از مطالب خوبتون.
سوال و ابهام من اینه که بعد از ساخت دسته محصول و اختصاص محصول به دسته بندی محصولات ، برای قرار دادن دسته بندی محصولات در منو سایت چگونه عمل کنیم؟
آیا دسته و زیر دسته های منو باید پیوند باشد؟ چون که دسته فروشگاهی را نمیشه به منو اضافه کرد

آیا مفید بود ؟
0
nikaweb
nikaweb
14 آبان 1401 10:53

سلام وقت بخیر
ممنون از مطلب مفیدتون
من قبلا برچسب هایی زیر مطالبم قرار دادم که الان از کار افتاده اند و با کلیک روی آن، صفحه یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است. را می بینم. مشکل چیه و چطور میتونم حلش کنم؟

آیا مفید بود ؟
0
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
15 آبان 1401 11:41

درود و عرض ادب
خوشحالم که مطلب براتون مفید بوده
فاکتورهای متعددی مثل نصب افزونه، تغییرات در کدها، تغییر در قالب و غیره موجب این خطا می شوند.
در این راستا مقاله رفع خطای این سایت مشکلات فنی را تجربه می کند مطالعه کنید.

آیا مفید بود ؟