ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
ریپورتاژ

4 نشانه برای انتخاب هاست پرسرعت برای وردپرس

در این مقاله شما را با معیارهای انتخاب هاست، به همراه ۵۰۰ هزار تومان تخفیف خرید هاست و ۱۰۰ هزار تومان تخفیف خرید دامنه با حمایت لیموهاست آشنا می‌کنیم.

4
07 اردیبهشت 1402
آخرین بروزرسانی: 09 فروردین 1403

پیش‌تر، از نکات و تکنیک‌های بهینه سازی سرعت سایت زیاد گفته‌ایم؛ یکی از این نکته‌هایی که خیلی روی آن تاکید داشتیم، انتخاب هاست مناسب است. در این مقاله قرار است در مورد فوت‌و‌فن‌های انتخاب هاست مناسب سایت های وردپرس حرف بزنیم.

احتمالاً انتخاب‌های متفاوتی پیش روی شماست؛ اما واقعاً چه هاستی به دردتان می‌خورد؟ کدام ویژگی‌ها، هاست شما را به یک هاست پرسرعت سایت های وردپرس تبدیل می‌کند و چطور می‌شود از کیفیت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری هاست‌ها سر درآورد؟!

سرعت سایت شما در چه حال است؟!

بدون متر و معیار، هر ادعایی در مورد سرعت بی‌ارزش‌ است. برای سرعت سایت هم همینطور! اما خبر خوب این است که برای اندازه‌گیری آن، ابزارهای زیادی وجود دارد و ما قبلا آن‌ها را در مقاله‌ی بهترین ابزارهای تست سرعت سایت معرفی کرده‌ایم.

برای مثال کار با ابزار محبوبی مثل GTmetrix.com می‌تواند شروع خوبی باشد. کافی‌ست URL سایت خود را در کادر تست آن وارد کنید و منتظر نتیجه بمانید. نتایج تحلیل، وضعیت و دلایل افت سرعت سایت شما را گزارش می‌دهد، پس به کمک این ابزار می‌توانید تاثیر تغییر هاست را بر سرعت سایت خود بسنجید و اطلاعات خوبی درباره بهبود آن به‌ دست آورید.

بررسی سرعت سایت با ابزار Gtmetrix

به ۳ دلیل هاست در سرعت سایت موثر است

وظیفه‌ی یک هاست یا میزبان خوب این است که در نهایت امنیت، داده‌های شما را نگهداری کند و پاسخگوی نیاز کاربران باشد. کاربرانی که به سایت یا فروشگاه اینترنتی شما مراجعه می‌کنند، به‌دنبال اطلاعاتی هستند و این اطلاعات باید صحیح و سالم به دستشان برسد. کار ساده‌ای به‌نظر می‌رسد؟! مطمئن نباشید. برای دریافت دو هدیه ویژه لیمو‌هاست کلیک کنید.

ماجرای انتخاب هاست دقیقا از همین‌جا شروع می‌شود: میزبانی حرفه‌ای کار ساده‌ای نیست! یک شرکت هاستینگ خوب باید همزمان طیفی از خدمات راه‌اندازی و نگه‌داشت فنی هاست، تا پشتیبانی ۲۴ ساعته و عیب‌یابی حرفه‌ای را با کیفیتی استاندارد برای کاربرانش فراهم کند. 

1. منابع سرور

ارائه‌ی خدمات در قالب پلن‌های متنوع و واقعی کمک می‌کند انتخابی دقیق‌تر داشته‌ باشید، برای آشنایی با جزئیات پلن‌ها به سایت لیموهاست سری بزنید. اما به طور کلی خدمات میزبانی برای سایت‌های وردپرسی با توجه به منابع سرور در سه حالت قابل ارائه هستند:

منابع سرور هاست پرسرعت

  • هاست اشتراکی

منابع سرور با سایت‌های دیگری به غیر از سایت شما نیز به اشتراک گذاشته‌می‌شود؛ اگر ترافیک یک سایت بالا برود ممکن است به‌طور مستقیم روی سرعت سایت شما تاثیر بگذارد. البته تعداد سایت‌هایی که ممکن است یک هاست اشتراکی را درگیر کنند به پلنی که انتخاب کرده‌اید بستگی دارد. پلن‌های ارزان و اقتصادی ظرفیت کوچک‌تری در اختیار شما می‌گذارند و برای شروع کار مناسب هستند.

  • سرور اختصاصی

اگر مایلید تمام منابع یک سرور را در اختیار داشته‌باشید اما زحمت نگه‌داشت آن را به‌عهده نگیرید، می‌توانید روی پلن‌های سرور اختصاصی حساب کنید. در این انتخاب، آزادید هر کاری با سرور خود انجام دهید و مدیریت منابع را در دست بگیرید. هیچ‌کس مزاحم سرعت بارگذاری سایت شما نخواهد شد.

یک جایگزین برای سرور اختصاصی، هاست های پربازدید وردپرسی است که منابع بهتری را نسبت به هاست های اشتراکی معمولی ارائه می دهد.

  • میزبانی مدیریت‌شده

در میزبانی مدیریت‌شده یک منبع اختصاصی با بهترین تنظیمات سرور و پشتیبانی اختصاصی در اختیار شما قرار می‌گیرد. حس داشتن هاست مدیریت‌شده مثل حس داشتن دکتر خانوادگی است! همیشه‌ یک‌نفر هست که برای انواع دردها درمانی دارد و سایت شما را بهتر از خودتان می‌شناسد. لیموهاست به عنوان یکی از ارائه‌دهندگان قدرتمند این نوع میزبانی در ایران خدمات سرور اختصاصی مدیریت‌شده را این‌طور معرفی می‌کند:

  • راه‌اندازی و کانفیگ سرور
  • دسترسی ویژه با پنل اختصاصی
  • بروزرسانی اتوماتیک وردپرس و افزونه‌ها
  • تنظیمات بهینه‌سازی عملکرد وردپرس
  • مانیتورینگ دائمی و تدابیر امنیتی
  • پشتیبانی اختصاصی
  • بکاپ‌گیری منظم

2. منابع نرم‌افزاری سریع ترین میزبانی وب وردپرسی

  • نرم افزار وب‌سرور

هر زمان که سایتی را باز می‌کنید یا لینک دانلودی را انتخاب می‌کنید، مرورگر درحال درخواست شما به وب‌سرور آن وب‌سایت است. نرم افزار وب سرور به عنوان یک واسطه بین مرورگر وب کاربر و فایل ها و داده های ذخیره شده در سرور است. درخواست‌ها را از مرورگرهای وب کاربران دریافت می‌کند و سپس آن درخواست‌ها را به فایل‌ها و داده‌های مناسب روی سرور هدایت می‌کند. هنگامی که سرور درخواست را پردازش کرد، نرم افزار وب سرور نتایج را به مرورگر کاربر ارسال می‌کند و سپس وب‌سایت را نمایش می‌دهد.

وقتی نوبت به انتخاب بهترین نرم افزار وب سرور برای سریع‌تر کردن سرور می‌رسد، چند گزینه‌ی محبوب در دسترس هستند: Apache، Nginx، IIS، LiteSpeed و غیره.

 

انتخاب بهترین نرم افزار وب سرور

به‌طور کلی، Nginx و LiteSpeed سریع‌تر از Apache و IIS در نظر گرفته می‌شوند؛ زیرا از یک مدل رویدادمحور استفاده می‌کنند که می‌تواند تعداد زیادی از درخواست‌ها را به‌طور همزمان مدیریت کند و در عین حال منابع سرور کمتری مصرف می‌کند.

Nginx به دلیل عملکرد، مقیاس‌پذیری و قابلیت اطمینان بالا شناخته شده است. می‌تواند تعداد زیادی اتصال همزمان را انجام دهد و معمولاً برای ارائه محتوای استاتیک استفاده می‌شود.

LiteSpeed یک نرم افزار وب سرور اختصاصی است و به گونه‌ای طراحی شده که با فایل‌های پیکربندی آپاچی سازگار باشد؛ اما با عملکرد بهتر و ویژگی‌های بیشتر. این برنامه به دلیل عملکرد و کارایی بالا، با پردازش سریع‌تر PHP و استفاده‌ی کمتر از حافظه در مقایسه با دیگر نرم‌افزارها در صدر جدول قرار دارد.

  • به‌روزرسانی نسخه‌ی PHP

پی اچ پی یک زبان برنامه‌نویسی است که معمولاً برای توسعه‌ی وب استفاده می‌شود. PHP از مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها (کد) برای ایجاد صفحات وب پویا پیروی می‌کند. می‌تواند با یک پایگاه داده ارتباط برقرار کند، محاسبات را انجام دهد، داده‌ها را دستکاری کند و خلاصه برای ایجاد خروجی نهایی که به مشتری (مرورگر وب) ارسال می‌شود کارآمد است. به طور کلی، PHP یک ابزار هم‌کاره و قدرتمند برای ایجاد وب سایت‌های پویا و تعاملی است.

به‌روزرسانی نسخه‌ی PHP

به‌روزرسانی نسخه PHP برای رسیدن به وب‌سایتی سریع‌تر مهم است؛ چون نسخه‌های جدیدتر PHP اغلب شامل بهبود عملکرد و بهینه‌سازی می‌شوند. این پیشرفت‌ها می‌تواند منجر به زمان پردازش سریع‌تر اسکریپت‌های PHP، کاهش زمان بارگیری صفحات وب و بهبود عملکرد کلی وب‌سایت شود. در انتخاب هاست وردپرس باید به این نکته دقت کنید قابلیت تغییر نسخه php در دسترس شما باشد.

علاوه بر این، نسخه‌های جدیدتر PHP ممکن است شامل به‌روزرسانی‌های امنیتی باشد که وب‌سایت شما را در برابر آسیب‌پذیری‌ها و تهدیدات امنیتی بالقوه محافظت می‌کند.

  • افزونه‌های بهینه‌سازی کش

افزونه‌های بهینه‌سازی کش مثل کتاب‌دارهای خوش ذوق هستند که کمک می‌کنند کتاب‌هایی که نیاز دارید یا قبلا خوانده‌اید به‌سرعت پیدا کنید. یک پلاگین کش، داده‌های وب‌سایت را سازمان‌دهی و در حافظه‌ای پنهان ذخیره‌ می‌کند تا دسترسی به‌ آن‌ها همیشه آسان باشد.

افزونه‌های بهینه‌سازی کش

وقتی از سایتی بازدید می‌کنید، افزونه‌ی کش بررسی می‌کند آیا داده‌های درخواستی در حافظه‌ی پنهان وجود دارد یا نه. اگر این‌طور باشد، می‌تواند داده‌ها را خیلی سریع‌تر از زمانی که مجبور بود از ابتدا بارگیری کرد، بازیابی کند و در نتیجه عملکرد وب‌سایت سریع‌تر خواهد شد.

.

افزونه‌ راکت یک انتخاب کامل است که می‌تواند سرعت و عملکرد سایت را تا حد قابل‌ توجهی افزایش دهد:

  • راه‌اندازی و استفاده از WP Rocket حتی برای کسانی که دانش فنی ندارند آسان است.
  • فایل‌های HTML، CSS و جاوا اسکریپت را با حذف کاراکترها و فضاهای غیر ضروری کوچک می‌کند که باعث کاهش حجم فایل و بهبود سرعت بارگذاری می‌شود.
  • دارای قابلیتی به نام Lazy Loading است که تصاویر و ویدیوها را تنها در صورت نیاز بارگذاری می‌کند این قابلیت تعداد درخواست‌های HTTP را کاهش می‌دهد.
  • با CDN‌های محبوب مثل Cloudflare ادغام می‌شود که به کاهش بیشتر بار روی سرور شما و بهبود سرعت بارگذاری وب‌سایت کمک می‌کند.

آموزش افزونه راکت را می‌توانید در بلاگ راست چین مشاهده کنید.

3. سخت‌افزارهای سرور سریع‌ترین هاست

  • رابط ذخیره‌سازی سرور در انتخاب هاست

رابط ذخیره‌سازی سرور را می‌توان با سیستم بزرگراهی مقایسه کرد که بخش‌های مختلف شهر را به هم متصل می‌کند؛ تنها راه سریع و کارآمد برای جابه‌جایی افراد و کالاها از یک نقطه به نقطه‌ی دیگر. رابط ذخیره سازی هم CPU سرور را به دستگاه‌های ذخیره سازی اطلاعات متصل می‌کند و امکان انتقال سریع و کارآمد داده‌ها را فراهم می‌کند.

CPU سرور را به عنوان مرکز شهر در نظر بگیرید و دستگاه‌های ذخیره‌سازی را به‌عنوان بخش‌های مختلف شهر؛ طراحی سیستم انتقال قدرتمند کمک می‌کند جریان حرکت داده‌ها بهتر و سرعت سرور بیشتر باشد. با این حساب می‌توان به چند رابط ذخیره‌سازی مطرح اشاره کرد:

رابط ذخیره‌سازی سرور

  • (Serial Advanced Technology Attachment) SATA

رایج‌ترین رابط ذخیره سازی مورد استفاده در دسکتاپ و سرورها است. مقرون‌به‌صرفه و قابل اعتماد است، اما پهنای باند و قابلیت‌های محدودی در مقایسه با سایر رابط‌ها دارد.

  • (Serial Attached SCSI) SAS

شبیه SATA است اما نرخ انتقال داده بالاتر و قابلیت‌های بیشتری را ارائه می‌دهد. معمولاً در محیط‌های سازمانی برای برنامه‌های کاربردی حیاتی استفاده می‌شود.

  • (Non-Volatile Memory Express) NVMe

یک رابط ذخیره‌سازی است که به‌طور خاص برای SSD ها (نسل جدید دیسک درایوها) طراحی شده است. سرعت انتقال داده‌ی سریع‌تر، تاخیر کمتر و IOPS (عملیات ورودی/خروجی در ثانیه) بالاتر از SATA یا SAS را ارائه می‌دهد و بهترین گزینه برای افزایش سرعت سایت است. هاست‌های سریع وردپرس غالبا از این نوع هارد استفاده می‌کنند.

  • پردازنده (CPU)

CPU یا واحد پردازش مرکزی، مغز یک کامپیوتر است. CPU تمام دستورالعمل‌های مربوط به برنامه‌های در حال اجرا روی سرور را مدیریت و اجرا می‌کند. این مرکز با پردازش داده‌ها و انجام محاسبات، جریان اطلاعات را در سراسر سیستم هدایت می‌کند و مطمئن می‌شود که همه‌چیز سر جای خودش درست کار می‌کند. به طور کلی، CPUهایی با تعداد هسته و سرعت کلاک بالاتر برای عملکرد میزبانی وب مناسب‌تر هستند.

پردازنده‌ها بسیار متفاوت هستند، ولی وقتی حرف از سرورها می‌شود چند مدل در کنار هم قرار می‌گیرند:

انواع پردازنده در انتخاب هاست پرسرعت وردپرس

  • پردازنده‌های Intel Xeon

این CPU ها به طور خاص برای برنامه‌های کاربردی سرور طراحی شده اند و معمولاً چندین هسته، سرعت کلاک بالا و ویژگی‌های پیشرفته‌ای مثل Hyper-threading و Turbo Boost را ارائه می‌دهند. این پردازنده برای اجرای برنامه‌های چند رشته‌ای و بارهای کاری که به قدرت پردازش زیادی نیاز دارند، مثل سرورهای وب و مجازی سازی بهینه شده‌اند.

  • پردازنده‌های AMD EPYC

این پردازنده‌ها با ویژگیهایی مثل تعداد هسته بالا، ظرفیت حافظه زیاد و پشتیبانی از انتقال داده با سرعت بالا می‌توانند بارهای کاری سنگین را به راحتی و بهتر از نسخه‌های اینتل انجام دهند.

  • Ampere Altra

این نسل جدید پردازنده‌ها مدتی است که در بازار سرور و هاست‌های پرسرعت وردپرس محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند؛ معماری مبتنی بر Arm دارند که نسبت به معماری سنتی x86 به‌کاربرده‌شده در پردازنده‌های اینتل و AMD بسیار متفاوت است. Ampere Altra بسیار کارآمد و کم مصرف طراحی شده است که آن را به گزینه‌ای جذاب برای دیتاسنترها تبدیل می‌کند. این پردازنده‌ها به تعداد هسته بالا معروف شده‌اند و حداکثر 80 هسته در هر CPU، و حداکثر 128 رشته در هر سوکت را پشتیبانی می‌کنند.

  • حافظه (RAM) در سرعت هاست

رم سرور نوعی حافظه کامپیوتری است که برای ذخیره موقت داده‌ها در حین کار سرور استفاده می‌شود. رم جزء ضروری یک سرور است که به آن امکان می‌دهد چندین درخواست را به طور همزمان مدیریت کند. تصور کنید آشپز یک رستوران شلوغ با سیل سفارش‌ها روبه‌رو است و برای آماده‌سازی همزمان غذاها به یک میز کار بزرگ نیاز دارد. رم مثل میزکار سرآشپز، جایی است که سرور می‌تواند به سرعت به داده‌ها دسترسی پیدا کند و در صورت نیاز آن‌ها را دست‌کاری کند. بنابراین هر چقدر میزان رم بیشتر باشد دسترسی به اطلاعات سریع‌تر خواهد بود.

هاست وردپرس عملکرد سایت وردپرسی را بهبود می‌دهد و بسیاری از مشکلاتی که ممکن است با هاست‌های معمولی داشته باشید را دیگر نخواهید داشت. در بهترین شرکت هاستینگ می‌توانید لیست کاملی از هاست‌های وردپرس را با ویژگی‌های آنها ببینید.

4. شبکه‌ی تحویل محتوا (CDN)

شبکه‌ی تحویل محتوا در جهان واقعی می‌تواند شبیه ناوگان حمل و نقل دیجی‌کالا باشد؛ تیمی از وسایل نقلیه که مامور تحویل بسته‌ها در نقاط مختلف شهر یا کشور هستند. وقتی کاربری از وب‌سایتی درخواستی می‌کند، CDN مکان کاربر را شناسایی و درخواست را از نزدیک‌ترین سرور به‌سمت آن‌ها هدایت می‌کند. اگر وب‌سایتی به CDN وصل نباشد، انگار فقط یک وسیله‌ی حمل بسته دارد و باید تمام مسیر‌ها را به‌تنهایی طی کند. این فرآیند می‌تواند سرعت سایت را بسیار کند و تجربه‌ی کاربری را خراب کند.

 شبکه‌ی تحویل محتوا (CDN)

تعیین این‌که کدام ارائه دهنده خدمات CDN سایت شما را سریع‌تر می‌کند به عوامل متعددی بستگی دارد، اما در حال حاضر، Cloudflare یکی از محبوب ترین ارائه دهندگان خدمات CDN است و به دلیل سهولت استفاده و مقرون به صرفه بودن در ایران نیز شناخته‌شده است و ویژگی‌های امنیتی پیشرفته ای مثل محافظت در برابر حملات DDoS را ارائه می‌دهد.

.

معرفی هاست وردپرس راست چین

اگر به دنبال هاست پرسرعت وردپرس هستید، هاست وردپرس راست چین را به شما پیشنهاد می‌کنیم. هاست راست چین یک سرویس میزبانی وب باکیفیت بهینه شده برای سایت‌هایی با سیستم مدیریت محتوای وردپرس و کاملا سازگار با محصولات راست چین است.
راست چین کلود با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا، جدیدترین نسل سرورهای HPE، استفاده از رم‌های DDR4، سرویس امنیتی IMUNIFY360، بکاپ گیری منظم و راه اندازی سریع بعنوان یک شرکت هاستینگ قدرتمند ظاهر شده است، مهم‌ترین دلایل خرید هاست وردپرس راست چین عبارتند از:

  • استفاده از وب سرور لایت اسپید
  • استفاده از هاردهای پر سرعت NVME
  • استفاده از آخرین تکنولوژی سرور نسل 10 HPE

خرید هاست وردپرس راست چین

جمع‌بندی

بعد از این که گفتیم ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری هاست چطور می‌تواند در سرعت سایت وردپرسی شما اثرگذار باشد، انتخاب با شماست. پیشنهاد می‌کنیم به صفحه‌ی خرید هاست لیموهاست سری بزنید و جزئیات فنی پلن‌ها را خودتان چک کنید. بنیان‌گذاران این شرکت با بیش‌از 12 سال سابقه‌ی کار در زمینه‌ی خدمات زیرساختی، از سال ۹۸ به ارائه‌ی خدمات هاست پرسرعت می‌پردازند و از نظر ما و مشتریان راستچین تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای از سرعت و عملکرد برای کاربران رقم زده‌اند.

شما می‌توانید عملکرد واقعی لیموهاست را با هدیه‌ی ویژه‌ی این مقاله یعنی ۵۰۰ هزار تومان تخفیف خرید هاست، امتحان کنید؛ منتظر بازخوردها هستیم.

اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
کارشناسی فناوری اطلاعات، علاقمند به دنیای وردپرس، سابقه 4 سال در زمینه طراحی سایت
سوالات متداول

هاست پر سرعت وردپرس از هاست معمولی با ابزارهای بهینه‌سازی مختلفی برای بهبود سرعت سایت استفاده می‌کند. این ابزارها شامل استفاده از سرور‌های SSD، نصب PHP 7 به بالا، پشتیبانی از HTTP/2 و استفاده از ابزارهای بهینه‌سازی دیگر مانند Varnish و Nginx است. به همین دلیل، هاست پر سرعت وردپرس در مقایسه با هاست معمولی دارای سرعت و عملکرد بالاتری است.

هاست پر سرعت وردپرس دارای مزایای زیادی است، از جمله:

  1. سرعت بالای بارگیری سایت
  2. پشتیبانی از زبان PHP 7 به بالا که سرعت سایت را افزایش می‌دهد
  3. پشتیبانی از HTTP/2 که از چندین اتصال همزمان برای بارگیری صفحات استفاده می‌کند
  4. استفاده از سرور‌های SSD برای افزایش سرعت
  5. پشتیبانی از نصب و راه‌اندازی سریع وردپرس
  6. پشتیبانی از ابزارهای امنیتی وردپرس
مقالات مرتبط
بنر
ساخت و طراحی افزونه وردپرس (آموزش پلاگین نویسی وردپرس)
اگر می‌خواهید امکانات اختصاصی به سایتتان اضافه کنید و هیچ افزونه‌ای برای آن یافت نمی‌شود راهکار ساده است؛ پلاگین نویسی وردپرس را یاد بگیرید. در این مقاله مراحل طراحی افزونه وردپرس یا به عبارت دیگر پلاگین نویسی را با یک مثال ساده ِآموزش می‌دهیم.
بنر
خرید و فروش ارز دیجیتال؛ با پرداخت های رمز ارزی بیشتر آشنا شوید!
پیشرفت در دنیای دیجیتال سبک زندگی را تغییر داده است و ظهور پول دیجیتال و رمز ارزها در قرن جدید تحولی در مبادلات ایجاد کرده است. امروزه بسیاری از افرار به سراغ خرید و فروش ارز دیجیتال وی آورده اند برای تبدیل این نوع ارزها روش های مختلفی مانند استفاده از سایت های صرافی ارز دیجیتال وجود دارد که در ...
بنر
4 نشانه برای انتخاب هاست پرسرعت برای وردپرس
در این مقاله شما را با معیارهای انتخاب هاست، به همراه ۵۰۰ هزار تومان تخفیف خرید هاست و ۱۰۰ هزار تومان تخفیف خرید دامنه با حمایت لیموهاست آشنا می‌کنیم.
بنر
آشنایی با انواع هاست و خدمات میزبانی
اگر برنامه نویس سمت سرور یا طراح سایت هستید شاید لازم باشد که کمی بیشتر در مورد هاستها اطلاعات داشته باشد. ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که کدام خدمات میزبانی میتواند به نیاز های شما در پروژه پاسخ بدهد. ما در این مطلب به بررسی انواع خدمات میزبانی از معرفی هاست پایتون، نود جی اس تا هاست ...
4 دیدگاه
rezacamp
rezacamp
01 اردیبهشت 1402 22:21

لیموهاست پشتیبانی خوبی داره ولی دیگه مثل سابق نیست من خیلی از سرعت شاکی بودم آخر گفتم منتقل کنید به ایران ، منتقل هم کردن ولی باز هم تاثیری نداشت و سایت خیلی کند بود

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
09 اردیبهشت 1402 09:35

سلام رضا جان
ممنون از اینکه تجربه خودت را با ما به اشتراک گذاشتی، خاطرم هست یه تایمی بهینه سازی سایت رو هم برای کاربرانشون انجام میدادن...
به صورت کلی یک بخشی از مشکل سرعت مربوط به هاست هست، اما معمولا مهمترین بخش پرفورمنس و سرعت سایت مربوط به مشکلات خود سایته. میتونید در مورد دوره افزایش سرعت سایت بیشتر بخونید و این نکته رو بگم که خیلی از افرادی که کار و تخصششون سرعت سایت هست از افزونه راکت استفاده میکنن.
آموزش افزونه راکت رو هم برای کاربرانمون اماده کردیم.

آیا مفید بود ؟
ابراهیم حمزه
ابراهیم حمزه
30 فروردین 1402 23:56

من به عنوان پشتیبان افزونه و سرکله زدن با هاست‌های مختلف. لیمو هاست پیشنهاد نمی‌کنم. نت‌افراز هاست بهتری است.

آیا مفید بود ؟
2
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
31 فروردین 1402 08:59

دوست عزیز هرکدوم میتونه ویژگی و مزیت خودشون رو داشته باشن منتها تجربه کارکردن ما و چالش هایی که با هاستینگها داشتیم میتونه به بقیه کاربرا کمک بزرگی کنه، چه بسا به خود شرکتهای هاستینگ.
پشتیبانی این هاستینگ تاجایی که من اطلاع دارم خوب بوده، اما اینجا اگر موردی بوده مطرح کنید تا احتمالا دوستان لیموهاست بررسی کنن و پاسخ بدن.

آیا مفید بود ؟