ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
مجموعه مقالات وردپرس

آموزش ساخت لندینگ پیج با المنتور

المنتور امکانات و قابلیت‌های متعددی دارد و یکی از این امکانات ساخت لندینگ پیچ‌های جذاب است. صفحات فرود یا لندینگ پیج (landing page) به شما کمک می کنند که کاربران بیشتری را دعوت به مشارکت کرده و درآمد بیشتری کسب کنید. آمورش ساخت لندینگ پیج با المنتور و نمونه لندینگ رایگان المنتور را در این مقاله مشاهده کنید.

0
01 اسفند 1400
آخرین بروزرسانی: 14 فروردین 1403

اگر به دنبال آموزش ساخت لندینگ پیج در وردپرس هستید افزونه المنتور این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با المان‌های موجود یک صفحه فرود یا لندینگ پیج طراحی کنید. در بخش اول آموزش ویدیویی ساخت لندیگ پیج با المنتور را ببینید و در ادامه مجموعه ای از لندینگ پیج‌های آماده المنتور را دانلود کنید.  

شما می‌توانید مراحل آموزش ساخت لندینگ پیج در وردپرس که یکی از بخش‌های مهم آموزش المنتور است را به صورت متنی و تصویری مشاهده کنید. در ابتدای کار با نصب المنتور شروع کنید و خودتان دست به کار شوید و لندینگ تان را طراحی کنید.

ممکن است در طراحی سایت فروشگاهی برای تبلیغ محصولات یا دریافت سرنخ از کاربران تازه وارد به یک لندینگ نیاز داشته باشید این آموزش در این زمینه نیز به شما کمک می‌کند.

مراحل ساخت لندینگ پیج با المنتور

المنتور در کتابخانه خود برگه ها یا قالب های آماده‌ای دارد که برای ایجاد لندینگ با المنتور به شما کمک می‌کنند. با استفاده از لندینگ پیجهای آماده المنتور می‌توانید صفحات فرود حرفه ای تری ایجاد کنید. در بخش برگه‌ها می‌توانید هر نوع صفحه لندینگ دلخواه را انتخاب و درون ریزی کنید. برای درون ریزی باید ابتدا ثبت نام کنید که با زدن ایمیل و پسورد می‌توانید به راحتی از قابلیت درون ریزی قالب‌های المنتور استفاده کنید. سپس هر امکانات و المان دیگری که خواستید را هم به آن اضافه کنید. در ادامه و همانطور که در ویدیو خواهید دید موارد زیر را می‌توانید به لندینگ خود اضافه کنید و بعد از آن مراحل ساخت لندیگ پیج با المنتور را پیش بروید. یکی از لندینگ‌ها را انتخاب و ایمپورت کرده سپس المان‌های موردنیاز خودمان را هم به آن اضافه می‌کنیم اولین اقدام نصب افزونه المنتور است این افزونه شگفت انگیز را نصب کنید و ادامه مراحل را دنبال کنید.

استفاده از قالب آماده برای ساخت لندینگ پیچ با المنتور

ویرایش لندینگ پیج آماده با استفاده از المان‌های المنتور

در ادامه آموزش ساخت لندینگ پیج با المنتور المان‌هایی که باید به این لندینگ اضافه کنیم را آورده‌ایم.

محصول پیشنهادی
بنر
افزونه المنتور (دانلود المنتور پرو Elementor Pro)
دسته بندی : افزونه صفحه ساز وردپرس
18866
فروش
88%
رضایت

المان سربرگ

برای طراحی لندینگ پیچ با المنتور بهتر است برای هر بخش یک عنوان قرار دهید به این منظور یک سکشن تک ستونه به صفحه اضافه کنید و سپس المان سربرگ را با درگ و دارپ به داخل آن بکشید. در بخش متحوا، استایل و پیشرفته می‌توانید عنوان، سایز، نوع هدینگ، رنگ متن، تایپوگرافی سایه و غیره را مشخص کنید. آموزش ساخت هدر با المنتور به شما در ساخت سربرگ حرفه ای کمک می‌کند.

استفاده از المان سربرگ برای ساخت لندینگ پیچ با المنتور در ساخت لندینگ پیج در وردپرس

ایجاد اسلایدر

هدف ما ساخت لندینگ پیج با المنتور برای افتتاحیه رستوران است و وجود یک اسلایدر برای آن نیاز است. برای ایجاد اسلایدر ابتدا یک سکشن تک ستونه به صفحه اضافه کنید. سپس المان slides را با درگ و دراپ به سکشن اضافه کنید. در قسمت محتوا و استایل می‌توانید تصاویر خود را اضافه کنید، تنظیماتی مانند ارتفاع اسلایدر، پیمایش، پخش خودکار، سرعت انتقال، عرض محتوا، پدینگ و غیره را تغییر دهید. ما برای ساخت اسلایدر متون و دکمه‌های اسلایدها را حذف کرده ایم زیرا تصاویر شلوغ هستند و نیازی به وجود متن و دکمه برای این مورد خاص نیست. مطابق تصویر زیر تصاویری که از قبل ذخیره کرده ایم را بارگذاری می‌کنیم.

مراحل ساخت لندینگ پیج در وردپرس ویرایش اسلایدر برای ایجاد صفحات فرود با المنتور

افزودن شمارش معکوس یا شمارنده

یکی دیگر از المان هایی که برای ساخت لندینگ پیج با المنتور نیاز است شمارش معکوس است که به کاربران نشان دهد چه مدت دیگر تا شروع افتتاحیه باقی مانده است. یک ستون اضافه کرده و المان شمارش معکوس را جست و جو می‌کنیم. بعد از آن نوبت به تنظیمات شمارش معکوس می‌رسد. برای مثال تاریخی که افتتاحیه دارید را تعیین کنید و تنظیمات ظاهری آن را انجام دهید. اگر یکی از آیتم های روز، ساعت و غیره را بخواهید حذف کنید از همین بخش می‌توانید انجام دهید. برچسب های روز و ساعت را سفارشی کنید، استایل آن ها را  تغییر دهید.

افزودن شمارش معکوس برای ساخت لندینگ پیچ با المنتور

ایجاد فاصله بین المان ها در صفحه فرود

بین المان ها می‌توانید از المان فاصله گذار استفاده کنید و به هر میزان که خواستید یک فاصله بدهید که هر بخش به صورت تفکیک شده قرار بگیرد.

المان فاصله گذار برای ایجاد لندینگ پیج با المنتور

المان آیکن جعبه برای ایجاد لندینگ پیج

در این بخش از ساخت لندینگ پیج با المنتور برای صفحه فرود باید برنامه افتتاحیه را به کاربران اعلام کنید. از المان آیکن جعبه می‌توانید برای معرفی برنامه ها استفاده کنید. یک سکشن 3 ستونه ایجاد کنید و برای هر بخش یک آیکن جعبه اضافه کنید. می‌‌توانید ابتدا برای یکی از ستون ها المان جعبه را اضافه کرده و برای بقیه از اولی کپی بگیرید و در ستون مربوطه پیست کنید.

از بخش آیکن، تصویر آیکن مدنظرتان را از کتابخانه آیکن های المنتور اضافه کنید. همچنین می‌توانید از سایت هایی مثل فلت آیکن، آیکن موردنظرتان را دریافت کرده و در این بخش اضافه کنید. عنوان و متن، محل قرار گیری آیکن. استایل آیکن مانند سایز، هاور، تایپوگرافی، سایه، فاصله گذاری، رنگ، سایه و غیره را هم از بخش استایل می‌توانید تغییر دهید. در بخش پیشرفته فاصله، پدینگ، کلاس های css و افکت را برای آن تعیین کنید.

ساخت لندینگ پیج در وردپرس و استفاده از آیکن جعبه برای ساخت لندینگ پیج با المنتور
تصویر زیر آیکن جعبه ای است که با المنتور ایجاد کرده ایم.

آیکن جعبه برای لندینگ پیج در مراحل ساخت لندینگ پیج در وردپرس

بخش گالری

برای ساخت لندینگ پیج رستوران به المان گالری تصاویر از غذاهای رستوران نیاز دارید. این بخش در قالبی که درون ریزی کردیم وجود داشت حال اگر بخواهید می‌توانید با المان گالری تصاویر این بخش را به لندینگ خود اضافه کنید زیرا کاربری که از صفحه فرود شما دیدن می‌کند، تمایل دارد که لیست خدمات و غذاهای شما را هم ببینید. تصاویر را به گالری اضافه کنید و نوع چیدمان، ارتفاع آنها، فاصله، اندازه عکس، رنگ کادر دور، انیمیشن هاور، روکش تصویر، پدینگ و فاصله قرار دهید.

درج گالری برای ساخت لندینگ پیج با المنتور

فرم تماس

هدف شما از ساخت لندینگ پیج با المنتور برای افتتاحیه رستوران رسیدن به سرنخ‌هایی از کاربران و تبدیل آنها به مشتری است. برای اینکه بتوانید از بازدید کنندگان لندینگ اطالاعات بگیرید یک فرم تماس با ما ایجاد کنید و به کاربران اعلام کنید که فرم زیر را پر کنند تا از زمان دقیق افتتاحیه با خبر شوند. نام فرم، نوع فیلدها و برچسب‌های آنها، متن نگهدارنده، عرض ستون فیلدها، را برای هر فیلد می‌توانید تغییر دهید. استایل فیلدها، دکمه‌ها، رنگ پس زمینه، کادر دور، هاور، تایپوگرافی، پدینگ و غیره را هم می‌توانید تغییر دهید. برای مثال برای کوچک کرذن دکمه از حالت پیش فرض باید در بخش استایل به آن پدینگ بدهید.

به این ترتیب فرم را مانند بقیه المان‌ها اضافه کرده و آن را سفارشی سازی کنید.

فرم تماس در ساخت لندینگ پیچ با المنتور

لندینگ پیج نهایی

در تصویر زیر لندینگ پیج طراحی شده را ببینید.

ساخت لندینگ پیج در وردپرس نمونه لندینگ پیج افتتاحیه رستوران

دانلود لندینگ پیج آماده المنتور

اگر بخواهید برای ساخت لندینگ پیج در وردپرس از قالب‌های آماده المنتور استفاده کنید، در این بخش چند نمونه لندینگ پیج آماده با فرمت فایل json قرار داده ایم تا بتوانید این لندینگ‌های راست چین شده  را به صورت رایگان دانلود کنید.

✔️ پیش نمایش قالب لندینگ پیج آژانس دیجیتال

 

لندینگ پیج آماده آژانس دیجیتال

دانلود قالب Digital Agency

✔️ پیش نمایش قالب لندینگ پیج Restaurant menu

لندینگ پیج آماده المنتور منو رستوران

✔️ پیش نمایش قالب لندینگ پیج مراقبت‌های دندانپزشکی برای ساخت لندینگ پیج در وردپرس

لندینگ پیج آماده المنتور مرا قبت های پزشکی در ساخت لندینگ پیج در وردپرس

درون ریزی لندینگ پیج آماده المنتور

در ساخت لندینگ پیج در وردپرس می‌توانید پس از دانلود این قالب‌های لندینگ پیج آماده  به راحتی فایل قالب را در صفحه درون ریزی کنید. برای این کار اقدامات زیر را انجام دهید.

  1. از پیشخوان وردپرس، بخش قالب ها > قالب های ذخیره شده، دکمه درون ریزی قالب‌ها را بزنید و سپس فایلی که  دانلود کرده اید را بارگزاری کنید. پس از بارگزاری مشاهده می‌کنید که قالب در این بخش به لیست قالب‌ها اضافه شده است.

درون ریزی لندینگ پیج آماده المنتور

2. وارد برگه ای که قصد دارید قالب را در آن درون ریزی کنید شده و ویرایش با المنتور را بزنید سپس مانند تصویر روی دکمه پوشه کلیک کنید.

دسترسی به قالب های لندینگ پیج آماده المنتور ذخیره شده

از صفحه باز شده از بخش قالب‌‌های من دکمه درون ریزی را برای قالب مورد نظر بزنید. در نتیجه قالب در صفحه درون ریزی می‌شود.

درون ریزی قالب های ذخیره شده در صفحه

3. بعد از درون ریزی لندینگ پیج آماده، از بخش تنظیمات المنتور طرح بندی صفحه را از حالت پیش فرض به canvas Elementor تغییر دهید تا صفحه بدون المان‌های پیش فرض صفحه نمایش داده شود. به این ترتیب قالب به صفحه اضافه شده و آماده ویرایش است.

ساخت لندینگ پیج در وردپرس و تغییر طرح بندی صفحه در المنتور

❗️ نکته: هر کدام از این قالب‌ها را می‌توانید برای ساخت لندینگ پیج در وردپرس برای هر نوع کسب و کاری که بخواهید به کار ببرید فقط کافی است متون و تصاویر را تغییر دهید.

اگر سوال یا پیشنهادی دارید لطفا در دیدگاه‌ها با ما مطرح کنید.

مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
مهسا هستم و 4 ساله در حوزه وردپرس و دو سال در حوزه سئو فعالیت دارم. معتقدم که انسان در شرایط نامساعد نباید خودش رو ببازه و نا امید بشه چون فصل دوباره جوونه زدن هم خواهد رسید...
سوالات متداول

ابتدا یک برگه جدید ایجاد کنید و سپس برای آن صفحه ویرایش با المنتور را بزنید. در پایین صفحه روی علامت چرخ دنده زده و طرح بندی صفحه را به Elementor-canvas تغییر دهید. یک صفحه ساده خواهید داشت که می توانید با المنتور، المان های دلخواهی به آن اضافه کنید.

دو راه برای ایجاد صفحات جذاب با المنتور دارید:

1- طراحی صفر تا صد صفحه فرود با المان ها

2- استفاده از قالب های آماده و تغییر و ویرایش آنها

مقالات مرتبط
بنر
آموزش گام به گام بسته نصب آسان در لوکال هاست
اگر در لوکال هاست وب سایت خود را راه اندازی کنید می توانید یکباره وب سایت خود را به هاست منتقل کنید. یعنی بدون آنکه نیاز به هاست و دامنه داشته باشید، سایت را بدون استرس و نگرانی راه اندازی می کنید  و پس از مطمئن شدن از همه تغییرات دلخواهتان، آن را به هاست اصلی انتقال می دهید. همچنین در مصرف ...
بنر
آموزش قالب وودمارت؛ آموزش صفر تا صد طراحی فروشگاه
اگر می خواهید یک سایت حرفه ای طراحی کنید که کلیه امکانات یک فروشگاه آنلاین را داشته باشد کافی است یکی از 50 دموی فارسی و اختصاصی مانند دیجی کالا و موتن رو قالب وودمارت را نصب و استفاده کنید. همچنین این قالب فروشگاه ساز به همراه اپلیکیشن ارائه شده و کاربران می توانند یک نسخه از وب سایت را روی ...
بنر
آموزش نصب و فعالسازی ioncube در زمپ
ionCube Loader ماژولی است که برای اجرای فایل های رمزگذاری شده روی سرور نصب می شود. نصب و فعالسازی ioncube به سادگی انجام می شود. در صورت فعال نبودن ionCube شما با خطا مواجه می شوید. اما راهکار ساده رفع این خطا نصب ionCube در کمتر از چند دقیقه است که در ادامه به توضیح آن به صورت ویدئویی می پردازیم.
بنر
آموزش نصب آسان قالب وردپرس در Cpanel
شاید شما هم این جمله را شنیده باشید. در کم تر از 10 دقیقه سایت وردپرس خود را نصب کنید. در نگاه اول به نظرتان این جمله فقط یک تبلیغ برای جذب مخاطب به نظر می‌رسد اما کاملا درست است. کافی است از بسته نصب آسان وردپرس استفاده کنید تا سایت شما در کم تر از 10 دقیقه، روی هاست نصب شود. با هم نصب قالب ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.