ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
آموزش اضافه کردن فونت در المنتور
آموزش افزونه‌ها

اضافه کردن فونت به المنتور

در المنتور می‌توانید فونت‌های مختلف را اضافه کنید و جذابیت بصری سایتتان را بالا ببرید. مراحل اضافه کردن فونت به المنتور بسیار کوتاه است و در ادامه به صورت تصویری مراحل را آموزش می‌دهیم.

0
25 فروردین 1401
آخرین بروزرسانی: 27 فروردین 1403

تایپوگرافی و فونت سایت یکی از مهمترین جنبه‌های طراحی یک وب سایت است و تاثیر زیادی در زیبایی سایت دارد. علاوه بر 800 فونت گوگل، افزونه المنتور به شما امکان می‌دهد فونت‌های سفارشی را به سایتتان اضافه کنید.

نکته: اضافه کردن فونت فقط از طریق افزونه المنتور پرو امکان پذیر است و در نسخه رایگان امکان اضافه کردن فونت وجود ندارد.

مراحل اضافه کردن فونت به المنتور

وارد پیشخوان وردپرس شوید و به بخش المنتور> فونت‌های سفارشی بروید.

اضافه کردن فونت به المنتور و انتخاب فونت های سفارشی

در این قسمت می‌توانید فونت‌هایی که وجود دارد را مشاهده کنید. برای اضافه کردن فونت به المنتور، اضافه کردن جدید را بزنید.

مشاهده فونت های موجود در المنتور

سپس افزودن فونت متغیر را بزنید تا کادر زیر نمایش داده شود. در این قسمت وزن و استایل را مشخص کنید و فایل مربوط را آپلود می‌کنید.

اضافه کردن فرمت های مختلف فونت

هر فرمت برای یک مرورگر خاص است و باید مطمئن شوید کاربرانی که با مرورگرهای مختلف سایت را باز می‌کنند به درستی فونت را مشاهده کنند، بنابراین تمام فرمت‌ها را وارد کنید.

محصول پیشنهادی
بنر
افزونه المنتور (دانلود المنتور پرو Elementor Pro)
دسته بندی : افزونه صفحه ساز وردپرس
18942
فروش
88%
رضایت

استفاده از فونت‌ها در المنتور

برای استفاده از فونت جدید به المنتور بروید و یک المان مانند تیتر را اضافه کنید. در قسمت استایل> تایپوگرافی را انتخاب کنید و فونت مورد نظر را انتخاب کنید.

استفاده از فونت های اضافه شده در المنتور

به همین راحتی می توانید بینهایت فونت جدید را به المنتور اضافه کنید. در مقاله آموزش کار با المنتور جزئیات کامل کار با این صفحه ساز را یاد بگیرید. در صورت داشتن سوال در قسمت دیدگاه‌ها از ما بپرسید.

زهرا غفاری
زهرا غفاری
مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک خوندم و 3 ساله که وردپرس و سئو کار می کنم.
مقالات مرتبط
بنر
آموزش افزونه دیجیتس (ثبت نام سریع با پیامک)
در این مقاله آموزش دیجیتس (ِDigits) شامل نصب، تنظیمات، فرم‌ها، اتصال به سامانه پیامکی، استایل و افزودنی‌ها را به صورت ویدئویی آموزش دادیم. کار کردن با افزونه دیجیتس بسیار راحت است و به سرعت می‌توانید با نصب افزونه دیجیتس امکان عضویت و ورد کاربران با شماره موبایل را فراهم کنید.
بنر
آموزش افزونه Ultimate Affiliate Pro
شاید برای شما هم پیش آمده که برای خرید یک محصول لینک را باز کنید ولی وارد دیجی کالا شوید؛ یکی از روش های کسب درآمد بدون فروش محصولات خودمان افیلیت مارکتینگ است. به این صورت که شما یک سایت با محتوا کامل دارید و به جای قرار دادن لینک محصولاتتان لینک محصولات سایر سایت ها را قرار می دهید به این صورت ...
بنر
آموزش افزونه لرن دش
در سال های اخیر آموزش آنلاین جزء جدایی ناپذیر از سیستم آموزشی شده است و بسیاری از افراد تمایل به شرکت در دوره های مجازی دارند. طراحی سایت های آموزش آنلاین قدم بزرگی در پیشرفت سیستم آموزشی است. اگر از قالب وردپرس استفاده می کنید با استفاده از افزونه های وردپرس مانند لرن دش می توانید سایت خود را ...
بنر
دانلود افزونه لایت اسپید کش به همراه آموزش
استفاده از افزونه های بهینه سازی سایت یکی از راه های بهبود سرعت است. افزونه litespeed cache یکی از افزونه های بهینه سازی است که در این مقاله قصد داریم به آموزش افزونه لایت اسپید و نحوه تنظیمات آن بپردازیم. همراه ما باشید.
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.