ایکون
ارزان ترین دامنه IR ایران
راست چین کلود
فقط 25 هزار تومان
ثبت دامنه
آموزش اضافه کردن فونت در المنتور
آموزش افزونه‌ها

اضافه کردن فونت به المنتور

در المنتور می‌توانید فونت‌های مختلف را اضافه کنید و جذابیت بصری سایتتان را بالا ببرید. مراحل اضافه کردن فونت به المنتور بسیار کوتاه است و در ادامه به صورت تصویری مراحل را آموزش می‌دهیم.

0
25 فروردین 1401
آخرین بروزرسانی: 17 تیر 1403

تایپوگرافی و فونت سایت یکی از مهمترین بخش‌های طراحی یک وب سایت است و تاثیر زیادی در زیبایی و تجربه کاربری سایت دارد. علاوه بر 800 فونت گوگل، افزونه المنتور به شما امکان می‌دهد فونت‌های سفارشی را به سایتتان اضافه کنید. با تغییر فونت پیش فرض المنتور می‌توانید فونت دلخواه را به سایت اضافه کنید و محدودیتی در اضافه کردن تعداد فونت به سایت نیست.

نکته: اضافه کردن فونت فقط از طریق افزونه المنتور پرو امکان پذیر است و در نسخه رایگان امکان اضافه کردن فونت وجود ندارد.

مراحل اضافه کردن فونت به المنتور

وارد پیشخوان وردپرس شوید و به بخش المنتور> فونت‌های سفارشی بروید.

اضافه کردن فونت به المنتور و انتخاب فونت های سفارشی

در این قسمت می‌توانید فونت‌هایی که وجود دارد را مشاهده کنید. برای اضافه کردن فونت به المنتور، اضافه کردن جدید را بزنید.

مشاهده فونت های موجود در المنتور

سپس افزودن فونت متغیر را بزنید تا کادر زیر نمایش داده شود. در این قسمت وزن و استایل را مشخص کنید و فایل مربوط را آپلود می‌کنید.

اضافه کردن فرمت های مختلف فونت برای تغییر فونت پیش فرض المنتور

هر فرمت برای یک مرورگر خاص است و باید مطمئن شوید کاربرانی که با مرورگرهای مختلف سایت را باز می‌کنند به درستی فونت را مشاهده کنند، بنابراین تمام فرمت‌ها را وارد کنید.

استفاده از فونت‌ها در المنتور

بعد از اضافه کردن فونت در المنتور برای استفاده از فونت جدید به المنتور بروید و یک المان مانند تیتر را اضافه کنید. در قسمت استایل> تایپوگرافی را انتخاب کنید و فونت مورد نظر را انتخاب کنید.

استفاده از فونت های اضافه شده در المنتور

به همین راحتی می توانید بینهایت فونت جدید را به المنتور اضافه کنید. در مقاله آموزش المنتور جزئیات کامل کار با این افزونه صفحه ساز را یاد میگیرید؛ همانطور که میدانید با افزونه‌ صفحه ساز وردپرس، می‌توانید به جای کدنویسی، از رابط کاربری drag-and-drop (کشیدن و رها کردن) استفاده کنید و به سادگی المان‌های مختلف مانند متن، تصویر، دکمه و فرم را در صفحات سایت خود قرار دهید؛ همچنین در صورت داشتن سوال در قسمت دیدگاه‌ها از ما بپرسید.

محصول پیشنهادی
بنر
افزونه المنتور پرو، دانلود افزونه Elementor Pro
دسته بندی : افزونه صفحه ساز وردپرس
19736
فروش
88%
رضایت
زهرا غفاری
زهرا غفاری
مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک خوندم و 4 ساله که وردپرس و سئو کار می کنم. یادت باشه اگر امید داشته باشی هیچ وقت دیر نیست.
سوالات متداول

محدودیتی در اضافه کردن فونت در المنتور وجود ندارد و هر تعداد فونت دلخواه را می توانید به سایت اضافه کنید.

برای استفاده از فونت های اضافه شده و تغییر فونت پیش فرض المنتور کافیست به قسمت استایل> تایپوگرافی را انتخاب کنید و فونت مورد نظر را انتخاب کنید.

برای اضافه کردن فونت به المنتور مراحل زیر را انجام دهید:

  • از پیشخوان وردپرس بخش المنتور> فونت‌های سفارشی را انتخاب کنید.
  • اضافه کردن جدید را بزنید.
  • سپس افزودن فونت متغیر را بزنید.
  • وزن و استایل را مشخص و فایل مربوط را آپلود کنید.
مقالات مرتبط
بنر
آموزش افزونه دیجیتس (ثبت نام سریع با پیامک)
آموزش دیجیتس (ِDigits) شامل نصب، تنظیمات، فرم‌ها، اتصال به سامانه پیامکی، استایل و افزودنی‌ها است که این موارد را در این مقاله به صورت ویدئویی آموزش دادیم. کار کردن با افزونه دیجیتس بسیار راحت است و به سرعت می‌توانید با نصب افزونه دیجیتس امکان عضویت و ورد کاربران با شماره موبایل را فراهم کنید.
بنر
آموزش افزونه Ultimate Affiliate Pro
شاید برای شما هم پیش آمده که برای خرید یک محصول لینک را باز کنید ولی وارد دیجی کالا شوید؛ یکی از روش های کسب درآمد بدون فروش محصولات خودمان افیلیت مارکتینگ است. به این صورت که شما یک سایت با محتوا کامل دارید و به جای قرار دادن لینک محصولاتتان لینک محصولات سایر سایت ها را قرار می دهید به این صورت ...
بنر
آموزش رنک مث؛ تنظیمات صفر تا 100 کاملا کاربردی
در آموزش رنک مث، شما را با نحوه نصب و راه اندازی آن آشنا خواهیم کرد تا بتوانید براحتی اصلی ترین تنظیمات سئو را برای سایت وردپرسی خود انجام دهید.
بنر
آموزش افزونه لرن دش
در سال های اخیر آموزش آنلاین جزء جدایی ناپذیر از سیستم آموزشی شده است و بسیاری از افراد تمایل به شرکت در دوره های مجازی دارند. طراحی سایت های آموزش آنلاین قدم بزرگی در پیشرفت سیستم آموزشی است. اگر از قالب وردپرس استفاده می کنید با استفاده از افزونه های وردپرس مانند لرن دش می توانید سایت خود را ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.