ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
کسب درآمد

اتصال پنل فروشندگان دیجی کالا به وردپرس

خیلی از سایت ها مشکل عدم هماهنگی موجودی سایت با دیجی کالا دارند و یا می خواهند سایر فروشندگان به پنل آن ها دسترسی نداشته باشند. چاره کار استفاده از افزونه اتصال پنل فروشندگان دیجی کالاست که این مشکلات را حل می کند.

3
16 تیر 1401
آخرین بروزرسانی: 16 اسفند 1402

اگر به دنبال اتصال ساده  پنل فروشندگی دیجی کالا و مدیریت سفارشات محصولات خود هستید و می خواهید سایت خود را به سادگی مدیریت کنید، مشکلات عدم هماهنگی موجودی محصولات سایت خود را حل کنید و افزایش فروش اینترنتی داشته باشید باید از افزونه های اتصال پنل فروشندگان دیجی کالا استفاده کنید بنابراین ما به شما پیشنهاد می کنیم:

در اینم مقاله قصد داریم روش کار با این افزونه را آموزش دهیم.

آموزش نصب افزونه دیجکسل

شما برای نصب افزونه دیجیکسل نیازمند پیش نیاز و نصب افزونه های ضروری برای سایت خود هستید مثلا باید افزونه توسعه ارتباطات نیکان و افزونه پیامک اطلاع رسان را در ابتدا روی سایت خود نصب کنید هر آن چیزی که در ویدئوی زیر مشاهده می کنید:

نصب افزونه های پیش نیاز :

  • افزونه توسعه ارتباطات نیکان
  • افزونه پیامک اطلاع رسان : اگر نیاز به دریافت پیامک دارید می توانید این افزونه را نصب کنید
محصول پیشنهادی
بنر
افزونه دیجیکسل، اتصال پنل فروشندگان دیجی کالا به ووکامرس
دسته بندی : افزونه فروشگاهی
117
فروش
74%
رضایت

تنظیمات افزونه دیجیکسل:

  1. ایجاد کلید api
  2. وارد کردن کلید api دیجی کالا در سایت
  3. دریافت توکن امنیتی وب هوک: ایجاد وب هوک جدید
  4. دانلود تصویر محصولات
  5. نحوه دریافت محصولات از دیجی کالا: دیدن تنوع های محصولات
  6. نحوه دسته بندی کردن محصولات
  7. نحوه دریافت اطلاعات محصول شامل( نامک، ویژگی ها و توضیحات اصلی و کوتاه و گالری تصاویر)
  8. نحوه دریافت مجدد اطلاعات محصولات(محصولات جدید و آپدیت دیجی کالا)
  9. مشاهده لیست سفارشات در دیجی کالا ( موجودی، تعداد، تاریخ سفارش و بروز رسانی لیست…)
  10. نحوه ایجاد و اضافه کردن کاربران
  11. ثبت سفارشات در ووکامرس

ایجاد و اختصاص محصولات در ووکامرس

نحوه اضافه کردن و ایجاد محصولات در ووکامرس سایت خودتان و نحوه اختصاص تنوع ها به محصولات ساده و متغیر در ووکامرس مهم ترین قسمت افزونه است که در ویدئو دوم اتصال پنل فروشندگان دیجی کالا به وردپرس به آن پرداخته می شود:

  • افزودن ویژگی ها به محصولات متغیر
  • رنگ و تعداد و موجودی انبار
  • تنظیم کردن بروز رسانی قیمت و محصول: نوع بروز رسانی قیمت(بر اساس درصد، مبلغ ثابت یا مبلغ متغیر)
  • ویرایش دسته بندی محصولات
  • ثبت محصولات در ووکامرس
  • نحوه ایجاد محصول ساده
  • نحوه ایجاد محصول متغیر
  • نحوه اختصاص محصول ساده و متغیر به تنوع ها

اگر یک سایت وردپرسی داشته باشیم و تصمیم بگیریم از افیلیت مارکتینگ دیجی کالا کسب درآمد کنیم، با افزونه دیجکسل که آموزش آن را دیدیم می توانیم به سادگی و بدون صرف زمان و به صورت اتوماتیک تمام محصولات مورد نظر خود را به سایت وردپرسی خود اضافه کنیم، بنابراین به جای ورود دستی محصولات می توانید زمان خود را صرف تبلیغات و سئو محصولات کنید.

فروشگاه ساز دیجی کالا؟

دیجی کالا همواره سعی کرده است تا نیاز های جامعه را بررسی، و در صدد رفع آن تلاش کند. مثلاً با راه اندازی استارت آپ فروشگاه دیجی کالا به حوزه ساخت فروشگاه های اینترنتی ورود کرده است. در مقاله فروشگاه ساز دیجی کالا به بررسی این مجموعه جدید دیجی کالا پرداخته ایم. پیشنهاد می کنم آن را مطالعه کنید.

در نهایت از اینکه همراه ما بودید از شما متشکریم.

فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
فاطمه هستم و نزدیک به دو ساله فعالیتم تو حوزه سئو و وردپرس جدی شده. به نظر من "تنها کسی که تو دنیا می تونه کمکت کنه خودتی، پس به خودت باور داشته باش"
مقالات مرتبط
بنر
سایت های همکاری در فروش ایرانی
در سال های اخیر بسیاری از وب سایت های ایرانی امکان افیلیت مارکتینگ یا سیستم همکاری در فروش را در سایت خود ایجاد کرده اند. افیلیت مارکتینگ یک سیستم کسب درآمد است و افراد در صورت انتخاب درست محصول و تبلیغ موثر می توانند درآمد ماهیانه داشته باشند. مزیت سیستم های همکاری در فروش این است که نیاز به ...
بنر
کسب درآمد با گوشی با 12 ایده کاربردی
کسب درآمد با گوشی با وجود تعداد بالای استفاده کنندگان از موبایل یک روش پردرآمد است بیش از ۶۰% ترافیک اینترنت دنیا از طریق گوشی‌های هوشمند مصرف می‌شود؛ این یک فرصت بالقوه برای شماست و می‌توانید در آرایشگاه، اتاق انتظار پزشک، خانه یا حتی در اتوبوس با گوشی که در دست دارید درآمد کسب کنید. در ادامه ...
بنر
دانلود رایگان نمونه طرح توجیهی استارت آپ
داشتن یک کسب و کار بسیار شیرین است. میتوانیم افراد زیادی را در اقوام و آشنایان ببینیم که بواسطه کسب و کارشان به آرزو ها و رویاهای شیرین خود رسیده اند. اگر شما هم به فکر شروع و رشد کسب و کار خود افتاده اید و قصد دارید در یکی از شتاب دهنده ها عضو شوید یا در جلسات جذب سرمایه گذار شرکت کنید، حتما ...
بنر
44 ایده خلاقانه برای راه‌اندازی سایت فروشگاه اینترنتی
با افزایش خرید اینترنتی در ایران یک فرصت عالی راه اندازی کسب و کار، داشتن یک سایت فروشگاهی است. اگر به دنبال کسب درآمد بالا و یافتن بهترین ایده برای راه اندازی سایت فروشگاهی هستید، این مقاله را تا انتها بخوانید. احتمالا یک ایده برای آنلاین شاپ در این مقاله پیدا می کنید.
3 دیدگاه
diatellgroup
diatellgroup
08 آذر 1402 14:57

من میخوام قیمتی که توی دیجی کالا گذاشته میشه برای مثال 5 درصد ارزان تر از سایت خودم (یابرعکس) باشه آیا این امکان توسط این پلاگین ارائه میشه ؟

آیا مفید بود ؟
0
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
09 آذر 1402 10:56

سلام لطفا به طراح محصول تیکت بزنید تا شما را راهنمایی کنند.

آیا مفید بود ؟
Nikan
Nikan
10 آذر 1402 18:14

سلام وقت بخیر
مطابق با توضیحات محصول امکان (افزایش) قیمتی که برای دیجی کالا از طریق سایت ارسال می شود به صورت درصدی یا ثابت وجود دارد.

موفق باشید

آیا مفید بود ؟