ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
مجموعه مقالات وردپرس

آموزش ساخت فرم تماس در وردپرس

 فرم تماس در وردپرس یکی از ضروریات یک سایت است با داشتن فرم تماس کاربران می توانند انتقادات، پیشنهادات و سایر موارد را برای شما ارسال کنند و یک راه برای ارتباط کاربران با شماست. در این آموزش قصد داریم نحوه ساخت فرم تماس با ما را با افزونه فرم تماس 7 آموزش دهیم.

0
23 تیر 1400
آخرین بروزرسانی: 25 فروردین 1403

 فرم تماس 7 در وردپرس

Contact Form 7 یکی از افزونه های رایگان وردپرس با بیش از 5 میلیون کاربر یکی از افزونه های محبوب وردپرس است که با استفاده از آن می توانیم فرم تماس با ما دلخواه خود را ایجاد کنیم.

ویژگی های فرم تماس 7

  • این افزونه کد باز است.
  • کاملا رایگان است
  • با استفاده از اددان ها می توان قابلیت ها آن را افزایش داد.
  • مبتنی بر Ajax است.

آموزش ساخت فرم تماس در وردپرس

1. ابتدا افزونه فرم تماس را نصب و فعال کنید. پس از فعال کردن افزونه فرم تماس در پیشخوان وردپرس دیده خواهد شد.

فرم تماس

choosearea

فرم‌های تماس: در این قسمت فرم های ساخته شده و آماده را می توان تنظیم و مدیریت کنید.
افزودن جدید: فرم های جدیدی را با این گزینه ایجاد کنید.
یکپارچه‌سازی: تنظیمات مربوط به افزودنی های افزونه فرم تماس را در این قسمت می توان انجام داد.

2. پس از انتخاب افزودن جدید فرم زیر برای شما نمایش داده خواهد شد. در صفحه ی باز شده فرمی با سر برگ های فرم، ایمیل، پیام، تنظیمات اضافی را خواهید دید.

سربرگ فرم

افزودن فرم
شما می‌توانید قالب فرم را در این قسمت ویرایش کنید. در سربرگ فرم، فرم از یپش ساخته شده قابل مشاهده است. با استفاده از برچسب های بالای آن،  فرم را بصورت دلخواه تغییر دهید.

3. بر روی برچسب ها کلیک کنید تا فیلد های مورد نظر خود را در فرم ایجاد کنید. پس از کلیک بر روی برچسب ها برای انجام تنظیمات لازم بر روی فیلدی که اضافه خواهد شد موارد زیر را تعیین کنید. برای مثال ما برچسب تلفن را اضافه می کنیم. پنجره تنظیمات تلفن برای قرار دادن در فرم تماس باز خواهد شد. گزینه های نمایش داده شده را پر کنید.

نوع زمینه: تیک زدن نوع زمینه به این معناست که کاربر حتما باید آن را پر کند. در واقع فیلد تلفن یک فیلد ستاره دار و اجباری خواهد شد.

نام : برای فیلد خود یک نام انتخاب کنید.

مقدار پیش فرض: اگر مقدار پیش فرضی برای تلفن در نظر دارید در این قسمت وارد کنید.

 

افزودن فیلد تلفن

 

همانطور که در تصویر زیر می بینید، فیلد تلفن به فیلد های قبلی فرم اضافه خواهد شد. دقت کنید که  فیلد در بین تگ های <label></label> قرار داشته باشد.

 

مقاله آموزش ساخت دکمه تماس با ما در وردپرس، برای شناخت روش های مختلف اضافه کردن دکمه های تماس در پست ها و صفحات وبلاگ وردپرس را از دست ندهید.

سربرگ ایمیل

در سربرگ ایمیل تعیین می کنید که این پیام برای چه کسی ارسال شود. بصورت پیش فرض ایمیل ها برای آدرس ایمیل مدیر سایت ارسال خواهد شد.

ایمیل فرم تماس

به:  آدرس ایمیلی که فرم‌های تماس به آن ارسال می شوند.

از طرف: این گزینه مربوط به نحوه نمایش اطلاعات و آدرس ایمیل فرستنده ایمیل هست که امکان شخصی سازی نیز در آن وجود دارد.

موضوع: در این این گزینه ابتدا نام سایت و سپس برچسب مربوط به موضوع دیده می شود.

سرآیندهای اضافی: شما با استفاده از این گزینه می توانید از برچسب‌های اضافه استفاده کنید.

محتوای پیام: محتوا و ساختار اصلی پیام در این قسمت مشخص خواهد شد. می توانید از برچسب های سربرگ فرم استفاده کنید تا در محتوای ایمیل دیده شوند. آی دی برچسب هایی که ساختید به همراه آی دی در محتوای پیام نمایش داده خواهد شد. اگر قصد دارید برچسب دیگری را هم اضافه کنید کافیست آن ها را کپی کنید و در محتوای پیام وارد کنید. اگر قبلا این فیلدها پر شده باشند در محتوای ایمیل هم نمایش داده خواهد شد.

ایمیل 2: با استفاده از این گزینه شما می توانید به فردی که از طریق فرم پیام ارسال کرده، پاسخ خودکار ارسال کنید. با زدن تیک ایمیل 2 تنظیمات مربوط به ایمیل پاسخگویی خودکار به شما نمایش داده خواهد شد..

ایمیل 2 در فرم تماس با ما

سربرگ پیام

در این سربرگ تعیین می کنیم که در صورت موفقیت یا خطا در ارسال پیام کاربر چه متنی به او نمایش داده شود. این متن ها بصورت آماده وجود دارند اما شما می توانید آن ها را به دلخواه تغییر دهید.

سربرگ پیام و آموزش تماس با ما در وردپرس

سربرگ تنظیمات اضافی

در این سربرگ تنظیمات اضافی، امکان تغییرات در فرم با استفاده از کدنویسی تحت وب ایجاد شده است. شما می توانید با استفاده از html و css استایل دلخواه خود را تعریف کنید.

تنظیمات اضافه

 

4. پس از انجام تنظیمات دلخواه در آخر دکمه ذخیره را می زنیم. بعد از ذخیره شورت کدی ایجاد می شود تا با استفاده از آن فرم مورد نظرمان را در مطالب یا برگه ها قرار دهیم. این کد را کپی کنید و آن را به صفحه مدنظر خود ببرید.

 

شورت کد تماس با ما

5. برای نمونه در وبسایت خود یک صفحه تماس با ما ایجاد کردیم و کد را در آن کپی کردیم. عنوان مورد نظر صفحه خود را تعیین کنید و کد را در محل دلخواه کپی کنید.

صفحه فرم تماس با ما در آموزش تماس با ما در وردپرس

 

در پیش نمایش صفحه ایجاد شده می توانید فرمی که با کد بالا کپی کردید را ببینید. دقت کنید که برچسب تلفن هم به فیلدها اضافه شده ایت.

نمونه فرم آموزش تماس با ما در وردپرس

 

ساخت فرم تماس حرفه ای در گرویتی فرم

گرویتی فرم یکی از بهترین افزونه های وردپرس فرم ساز است. از این افزونه برای ساخت فرم تماس نیز استفاده می شود. بعلاوه افزودنی های زیادی هم در کنار این افزونه قرار دارد و می توانند تمام قابلیت های مورد نظر شما را برای فرم تماس با ما ایجاد کنند.

محصول پیشنهادی
بنر
افزودنی های گرویتی فرمز، Gravity Forms Addons
دسته بندی : افزونه فرم ساز
1163
فروش
88%
رضایت

ایجاد قابلیت تماس با ما، با جلب اعتماد و رضایت کاربران وبسایت می تواند بصورت غیر مستقیم بر سئو سایت شما تاثیر مثبت بگذارد. افزونه های Gravity Forms و contact form 7 دو مورد از بهترین افزونه های ساخت فرم تماس هستند که ما در این آموزش ساخت فرم تماس با contact form 7 وردپرس را بررسی کردیم. اگر تاکنون از صفحه فرم تماس سایتتان غافل ماندید با آموزش ساخت فرم تماس در وردپرس براحتی می توانید فرم دلخواه خود را طراحی کنید و در صفحه مورد نظرتان قرار دهید. اگر در انجام اینکار با سوال یا مشکلی برخوردید ما در کنار شما هستیم. سوالات خود را با ما مطرح کنید.

فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
فاطمه هستم و نزدیک به دو ساله فعالیتم تو حوزه سئو و وردپرس جدی شده. به نظر من "تنها کسی که تو دنیا می تونه کمکت کنه خودتی، پس به خودت باور داشته باش"
مقالات مرتبط
بنر
آموزش گام به گام بسته نصب آسان در لوکال هاست
اگر در لوکال هاست وب سایت خود را راه اندازی کنید می توانید یکباره وب سایت خود را به هاست منتقل کنید. یعنی بدون آنکه نیاز به هاست و دامنه داشته باشید، سایت را بدون استرس و نگرانی راه اندازی می کنید  و پس از مطمئن شدن از همه تغییرات دلخواهتان، آن را به هاست اصلی انتقال می دهید. همچنین در مصرف ...
بنر
آموزش قالب وودمارت؛ آموزش صفر تا صد طراحی فروشگاه
اگر می خواهید یک سایت حرفه ای طراحی کنید که کلیه امکانات یک فروشگاه آنلاین را داشته باشد کافی است یکی از 50 دموی فارسی و اختصاصی مانند دیجی کالا و موتن رو قالب وودمارت را نصب و استفاده کنید. همچنین این قالب فروشگاه ساز به همراه اپلیکیشن ارائه شده و کاربران می توانند یک نسخه از وب سایت را روی ...
بنر
آموزش نصب و فعالسازی ioncube در زمپ
ionCube Loader ماژولی است که برای اجرای فایل های رمزگذاری شده روی سرور نصب می شود. نصب و فعالسازی ioncube به سادگی انجام می شود. در صورت فعال نبودن ionCube شما با خطا مواجه می شوید. اما راهکار ساده رفع این خطا نصب ionCube در کمتر از چند دقیقه است که در ادامه به توضیح آن به صورت ویدئویی می پردازیم.
بنر
آموزش نصب آسان قالب وردپرس در Cpanel
شاید شما هم این جمله را شنیده باشید. در کم تر از 10 دقیقه سایت وردپرس خود را نصب کنید. در نگاه اول به نظرتان این جمله فقط یک تبلیغ برای جذب مخاطب به نظر می‌رسد اما کاملا درست است. کافی است از بسته نصب آسان وردپرس استفاده کنید تا سایت شما در کم تر از 10 دقیقه، روی هاست نصب شود. با هم نصب قالب ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.