ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
نقد و بررسی

نحوه ورود به ایمیل info

احتمالا اگر صاحب کسب و کار هستید و شرکت شما یک وب سایت رسمی دارد بعد از خرید هاست و طراحی سایت خود، تمایل دارید که ایمیل های کاری ارسال کنید. ایجاد ایمیل Info یکی از امکانات هاست است که به کسب و کار شما و قرارهای کاری تان اعتبار می دهد. شما برای ارسال ایمیل باید نحوه ورود به وب میل (webmail) را بدانید پس با ما همراه باشید.

0
01 خرداد 1401
آخرین بروزرسانی: 14 فروردین 1403

بعد از ساخت ایمیل info از طریق هاست باید بتوانید به آن دسترسی داشته باشید. نحوه ورود به ایمیل info با دو روش ورود از طریق هاست و ورود با آدرس ایمیل وجود دارد. بعد از ورود به ایمیل می توانید اکانت ایمیل خود را مدیریت کنید و کارهایی مانند ارسال ایمیل، بررسی ایمیل های دریافتی، حذف ایمیل و غیره را انجام دهید.

ایمیل اینفو چیست؟

قبلا گفتیم که ایمیل اینفو چیست؟ ایمیل اینفو یک ایمیل از نام شرکت و برند شما است که ایجاد آن برای ارسال ایمیل های رسمی ضروری است. ارسال با ایمیل شخصی چندان مرسوم نیست و باعث می شود که شرکت یا کسب و کار دریافت کننده ایمیل اعتماد لازم را نداشته باشند یا شما را جدی نگیرند.

ورود به ایمیل info هاست

اگر شما به عنوان مدیر سایت به پنل مدیریت دسترسی دارید می توانید از طریق هاست وارد ایمیل شوید. کاربرانی که برای آنها دسترسی محدود سی پنل تعریف کرده اید با این روش نمی توانند به ایمیل info وارد شوند. برای ورود به ایمیل در هاست Cpanel به صورت زیر اقدام کنید:

  1. ابتدا با اطلاعات ورود به هاست وارد Cpanel شوید.
  2. از بخش Email گزینه Email Accounts را بزنید.

Email Accounts برای ورود به ایمیل Info

3. در صفحه زیر اکانت های ایمیل در هاست سی پنل را مشاهده می کنید که قبلا ایجاد کرده اید. برای ورود به هر ایمیل گزینه Check email را بزنید تا وارد ایمیل مربوطه شوید.

نحوه ورود به ایمیل info از طریق Check Email

4. سپس منتظر بمانید تا وارد کنترل پنل وب میل شوید. قبل از ورود به وب میل باید رابط گرافیکی را مشخص کنید از صفحه زیر رابط گرافیکی وب میل مورد نظر را انتخاب کنید.

5. در این بخش می توانید پوشه های ایمیل های خود را مشاهده کنید که شامل:

  • inbox: ایمیل های دریافتی در بخش inbox مشاهده کنید.
  • Sent: ایمیل هاتی ارسالی را در قسمت sent مشاهده کنید.
  • Compose: برای نوشتن ایمیل از این گزینه استفاده کنید
  • Drafts: ایمیل های پیش ثبت شده را در این بخش ببینید.
  • Spam: وب میل بعضی ایمیل ها را اسپم تشخیص داده و آنها را در این بخش نشان می دهد.

مشاهده ایمیل بعد از ورود به ایمیل info

ممکن است تا به حال با عدم ارسال ایمیل مواجه شده باشید برای رفع آن راه کارهای زیادی وجود دارد که یکی از آنها ارسال ایمیل از طریق SMTP است.

نحوه ورود به ایمیل info از طریق آدرس صفحه

شما به عنوان مدیر سایت ممکن است بررسی ایمیل هاست خود را به کارمندان خود بسپارید و به ارائه اطلاعات هاست به آنها تمایل نداشته باشید. اگر هم شخصی هستید که به کنترل پنل هاست دسترسی ندارید برای اتصال به ایمیل cpanel باید از آدرس یا پورت صفحه ایمیل استفاده کنید. برای ورود به وب میل ابتدا آدرس https://Domain.ir:2096 یا آدر https://Domain.ir/webmail را در مرورگر تایپ کنید. دقت کنید که آدرس اول دسترسی به آدرس ایمیل از طریق پورت است.

صفحه زیر باز شده که باید اطلاعات ورود به ایمیل یعنی نام کاربری و پسورد را وارد کنید.

نحوه ورود به ایمیل info از طریق پورت

سپس وارد ایمیل Info شده و لیست ایمیل های خود را ببینید.


 اطلاعات ورود به ایمیل را در زمان ساخت ایمیل در هاست باید ذخیره کنید. در غیر این صورت اگر به پسورد را فراموش کرده اید، با دسترسی مدیریت وارد Cpanel شده و از بخش Email Accounts با گزینه Manage پسورد خود را تغییر دهید.

تنظیمات متنوعی برای ایمیل های خود می توانید ایجاد کنید. اگر صاحب فروشگاه آنلاین هستید برای اینکه بتوانید ایمیل های جذاب ایجاد کنید و حس خوبی از خرید منتقل کنید سفارشی سازی ایمیل های ووکامرس در این زمینه به شما کمک می کند.

در این مقاله دو روش ورود به ایمیل Cpanel را توضیح دادیم با ورود به Email، ایمیل های خود را مدیریت کنید.

مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
مهسا هستم و 4 ساله در حوزه وردپرس و دو سال در حوزه سئو فعالیت دارم. معتقدم که انسان در شرایط نامساعد نباید خودش رو ببازه و نا امید بشه چون فصل دوباره جوونه زدن هم خواهد رسید...
مقالات مرتبط
بنر
دیلیت اکانت تلگرام؛ آموزش حذف اکانت تلگرام در یک دقیقه
به هر دلیل ممکن است که بخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، لازم است که اشاره کنم دلیت اکانت تلگرام کار بسیار راحتی است. به دو طریق می‌توان نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کرد. یکی از این روش‌ها که روش سریع و فوری است، از طریق وبسایت رسمی تلگرام انجام می‌گیرد.
بنر
4 روش تضمینی تغییر پسورد اینستاگرام
فراموش کردن رمز اینستاگرام یکی از مشکلات رایج کاربران است که در این مطلب به 4 روش رایج و تضمینی بازیابی پرداخته‌ایم. این تغییر رمز حتی در شرایطی که به رمز قبلی دسترسی ندارید هم کاربرد دارد.
بنر
نکات طلایی راهنمای خرید هاست برای وردپرس
با توجه به اهمیت هاست و تاثیری که بر روی امنیت و سرعت سایت دارد فاکتورهای مهم در راهنمای خرید هاست وردپرس را در ادامه بخوانید تا میزبانی وب معتبری برای سایتتان داشته باشید.
بنر
بهترین DNS های رایگان 2023
احتمالا شما هم از سرعت اینترنت شاکی هستید و اگر در مورد روش‌های بهبود آن جستجو کرده باشید، می‌بینید که تغییر DNS از ساده ترین راه حل هاست و با توجه به نیازتان به دنبال dns مخابرات، dns همراه اول یا DNS برای ps4 و پلی استیشن یا … هستید. ما در این مقاله بهترین DNS رایگان را برای شما عزیزان ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.