ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
ایمیل تجاری اینفو
مجموعه مقالات وردپرس

در کمتر از 5 دقیقه ایمیل تجاری رایگان بسازید

ایمیل یکی از روش های رسمی برای مکاتبات است. اما اگر یک مجموعه تجاری هستید، داشتن ایمیلی رسمی و تجاری، به نوعی شخصیت و اعتبار برای برندتان ایجاد می کند. از طرف دیگر، با داشتن ایمیل تجاری رسمی، می توانید روی کار کارمندانتان نظارت داشته باشید. ساخت ایمیل تجاری و info چندان دشوار نیست. به طوریکه براحتی در هاست Cpanel می توانید آن را ایجاد کنید.

آدرس ایمیل تجاری، از نام سایت شما بجای گواهی های عمومی مثل gmail یا yahoo استفاده می کند. در این مقاله یاد میگیریم که چطور در کمتر از 5 دقیقه، یک ایمیل تجاری رایگان بسازید.

24
09 بهمن 1397
آخرین بروزرسانی: 22 اسفند 1402

ایمیل در مکاتبات رسمی کاربردهای زیادی دارد اگر یک شرکت دارید مطمئنا با ایمیل های معمولی هم می توانید مکاتبات را پیش ببرید؛ اما وجهه رسمی ای که ساخت ایمیل info برایتان دارد، باعث اعتماد مخاطبانتان خواهد شد.

ایمیل info چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

همانطور که گفته شد، ایمیل رسمی از نام شرکت یا سایت شما، بجای جیمیل و یاهو استفاده می کند. مثلا ممکن است چنین چیزی باشد: [email protected] .

برخی از افراد مبتدی، برای کسب و کارشان از ایمیل اکانت های رایگان بدون نام دامنه شان استفاده می کنند. این مسأله در دنیای تجارت امروز حرفه ای نیست. مثلا [email protected]  یا [email protected]. حتما می پرسید چرا و اشکالش چیست؟

این ایمیل ها رایگان هستند و برای عموم قابل استفاده هستند یعنی اینکه هر کسی می تواند آدرس ایمیلی مشابه آن داشته باشد. بنابراین مشتری ها و سایر کسب و کارها سخت به چنین ایمیل هایی اعتماد می کنند. ممکن است با خودشان بگویند، اصلا از کجا معلوم که این ایمیل را شما ساخته باشید یا رقیبتان یا هر کس دیگری بر حسب اتفاق.

به طور خلاصه به 4 دلیل نیاز به ایمیل تجاری رسمی دارید:

  • آدرس ایمیل تجاری، حرفه ای تر است و به کاربران و مخاطبان القا می کند که با یک مجموعه حرفه ای طرف هستند.
  • معمولا آدرس های تجاری، کوتاه هستند. پس راحت به خاطر سپرده می شوند.
  • چنین ایمیلی، باعث اعتماد مخاطبان و مشتریان شما می شود و به او القا می کند که مجموعه شما قانونی و قابل اعتماد است.
  • ارسال ایمیل با یک آدرس حرفه ای و تجاری، باعث برند شدن کسب و کار شما می شود. در واقع، هر ایمیلی که می فرستید، برندتان را هم تقویت می کنید.

بهترین بخش این است که می توانید ایمیل تجاری و رسمی خودتان را کاملا رایگان بسازید. بدون اینکه ریالی برایش هزینه کنید. پس اگر واقعا می خواهید، رقبا و مخاطبان کسب و کارتان را جدی بگیرند، سریع تر ساخت ایمیل اینفو و ساخت ایمیل معتبر را جزو اولویت های خودتان بدانید.

برای ساخت ایمیل تجاری به چیزهایی نیاز دارید؟

برای ساخت ایمیل info، طبیعتا باید یک سایت و دامنه داشته باشید. همچنین نیاز به فراهم کننده ایمیل دارید. روش هایی مختلفی برای ساخت ایمیل اختصاصی رایگان وجود دارد که ما از یک روش خیلی ساده و رایگان استفاده می کنیم.

.با خرید دامنه از راست چین کلود امکان انتخاب دامنه ایرانی و بین المللی با قیمت اقتصادی، قابلیت انتقال راحت، سادگی ثبت Name Server اختصاصی و امکان تمدید دامنه را دارید.

نکته: اگر عکس ها برایتان واضح نیست، کافی است روی آنها کلیک کنید تا در اندازه واقعی نمایش داده شود.

ساخت ایمیل info در هاست Cpanel

بسیاری افراد نمی دانند که هاستینگ های معتبر، ایمیل تجاری رایگان را به عنوان بخشی از خدمات، در اختیارتان قرار می دهند. پس لازم است که قبل از کاری، پنل هاستتان را چک کنید تا مطمئن شوید، چنین امکانی را دارید. پس وارد هاست سایتان شوید و از منو سمت راست، یعنی STATISTICS این مورد را چک کنید.

ساخت ایمیل اختصاصی رایگان آموزش ساخت ایمیل سازمانی با cpanel

برای ساخت ایمیل سازمانی با cpanel باید گزینه ای به نام Email Accounts داشته باشید.

ایمیل تجاری | طریقه ساختن ایمیل تجاری

حالا با خیال راحت می توانید بقیه مراحل را جلو ببرید و ساخت ایمیل info را انجام دهید. کافی است مراحل زیر را انجام دهید.

1- دسترسی به ایمیل اکانت هاست در ساخت ایمیل اینفو

منو اصلی سی پنل را پایین بیایید تا به منو Email برسید. گزینه Email Accounts را کلیک کنید.

ساخت ایمیل تجاری | آموزش ساخت ایمیل تجاری | آموزش ساخت ایمیل سازمانی با cpanel

در اینجا اولین سربرگی که وجود دارد، add email account است. دقیقا جایی که شما هر ایمیلی برای هر بخشی نیاز داشته باشید، می سازید. معمول ترین ایمیل رسمی و تجاری، [email protected] است. اینفو در واقع پیشوندی است که شما به ایمیلتان می دهید. برای هر قسمتی که نیاز به مکاتبات جداگانه دارد، بهتر آن است که ایمیل جدا بسازید. مثلا ایمیل بخش فروش را با عبارت sale بسازید. یا مارکتینگ را با marketing ایجاد کنید.

به این صورت هر بخشی مکاتبات خودش را دارد و مسئولش درگیر ایمیل های زیاد و بی ربط نیست. ضمن اینکه به این شکل به مخاطبان اعلام می کنید که کار شما انقدر حرفه ای است که مکاتبات را جداگانه مدیریت می کنید. خود این مسأله هم باعث اعتماد بیشتر می شود.

در ساخت ایمیل info برای بخش پسورد پیشنهاد می کنم از دکمه Generate استفاده کنید که یک رمز عبور قوی برایتان می سازد. فراموش نکنید، در پایان دکمه Creat Account را حتما بزنید.ساخت ایمیل اینفو

خب تبریک می گویم. اولین ایمیل تجاری شما ثبت شد. سایر اکانت هایی که در cpanel هم می سازید در این بخش مشاهده خواهید کرد. مثل تصویر زیر.

طریقه ساختن ایمیل تجاری

2- ورود به ایمیل شرکت

حالا بعد از ساخت ایمیل اینفو برای ورود به ایمیل اینفو از گزینه Access webmail که استفاده می کنیم. سپس از شما خواسته می شود که یکی از سرویس های ایمیل را انتخاب کنید و در نهایت، ایمیل شما مثل تصویر زیر باز می شود. البته ممکن است، در مراحل، اختلافی جزئی برای شما وجود داشته باشد. این بخاطر تفاوت سیستم های هاستینگ است.

ساخت ایمیل اینفو

اضافه کردن اسم و سمت در پایین ایمیل تجاری (signature)

یکی از راه هایی که می توانید در ساخت ایمیل کاری رایگان به ایمیل های تجاری، رسمیت و اعتبار بیشتری بدهید، اضافه کردن امضا یا اسم و سمت کسی هست که در حال ارسال ایمیل است که اصطلاحا signature گفته می شود. به این صورت فردی که مخاطب شماست، می داند در پاسخ دهی دقیقا چه کسی را مخاطب قرار دهد. بیایید ببینیم چطور می توانیم signature به ایمیل رسمی اضافه کنیم.

  • روی گزینه ی Setting کلیک کنید.
  • از بین گزینه های تنظیمات، Identities را انتخاب کنید.
  • اگر چند ایمیل روی هاست سی پنل خود دارید، هر کدام که مدنظرتان هست انتخاب کنید.
  • حالا signature موردنظرتان را ثبت کنید. فرد یا افرادی که پاسخگوی ایمیل خواهند بود، شماره تماس، ایمیل و … که فکر می کنید به مخاطب شما برای برقرار ارتباط راحت تر کمک می کند، از جمله مواردی هستند که می توانید در signature اضافه کنید.
  • حتما گزینه save را در پایان متن مورد نظرتان کلیک کنید تا اطلاعات ذخیره شود.
  • حالا هر ایمیلی که ارسال می کنید با اسم و سمت مورد نظر شما که ثبت شده، ارسال می شود.

اضافه کردن امضا در ایمیل شرکتی

افزونه های هماهنگ کننده سرویس ایمیل با وردپرس نیز در دسترس کاربران قرار گرفته تا سگمنتهای مختلف مشتریان را برای اهداف مارتکتینگ به سادگی استفاده کنید. یکی از پرطرفدارترین افزونه میلرلایت است که با سه سرویس دیگر نیز هماهنگ است.

معرفی افزونه استایل ایمیل وردپرس

پس از ساخت ایمیل اینفو، یکی از مهم ترین مراحل در ایمیل مارکتینگ، استایل دهی به ساختار ایمیل به نحوی است که کاربران در فرایند بازاریابی ایمیلی به سایت شما جذب شوند. کاربران وردپرس به سادگی پس از ساخت ایمیل تجاری می توانند این کار را انجام دهند؛ چرا که نیازی به کدنویسی نخواهند داشت.

افزونه Mailster

به راحتی می توانید با افزونه mailster استایل دهی به ایمیل های وردپرس را انجام دهید. همچنین گروهبندی کاربران، اعضا و ایمیل ها را در پنل تنظیمات حرفه ای که کاملا فارسی است، را می توانید انجام دهید. البته از نمایش آمار بصورت دقیق (خوانده شده ، رسیده ، کلیک ها و ..) نباید غافل شد. همچنین ابزارک های مختلف امکان ساخت دکمه های دلخواه و استایل های دلخواه از ویژگی های دیگر این افزونه است.

افزونه Mailify

افزونه میلیفای یکی از بی نظیرترین پلاگین های وردپرس برای استایل دهی به ایمیل وردپرس و ساخت ایمیل اختصاصی رایگان معتبر است. علاوه بر ایمیل های وردپرس، افزونه های آن مثل ووکامرس، گراویتی فرم، بادی پرس و… می توانید شخصی سازی کنید. البته 6 قالب پیشفرض هم دارد که می توانید از میان آن ها یکی را انتخاب کنید.

افزونه Yith woocommerce email templates premium

فروشگاه های اینترنتی، برخی مواقع احتیاج دارند که فاکتور را به صورت ایمیل برای مشتریان ارسال کنند. افزونه ارسال ایمیل ووکامرس yith woocommerce email templates premium این کار را بدون کدنویسی برایتان انجام می شود. تنظیمات کاملا فارسی و ساده باعث شده که گزینه ها به راحتی قابل سفارشی سازی شوند. این افزونه هم نوعی از استایل دهی به ایمیل های رسمی شماست.

اگر می خواهید ایمیل ها را از طریق smtp ارسال کنید می توانید مقاله پیکربندی smtp را مطالعه کنید.

 

نمونه ایمیل شرکتی

حالا که یک ایمیل شرکتی ایجاد کردید رعایت چند نکته در نوشتن ایمیل ضروری است:

با یک عبارت شروع کنید: با سلام و احترام یا با کمال احترام

با معرفی خودتان شروع کنید نام و نام خانوادگی تان را بنویسید
سمت تان در شرکت را بنویسید مدیر محتوا راست چین

در متن ایمیل در متن ایمیل درخواستتان را بنویسید اگر میخواهید کاتالوگ محصولات یا لیست قیمت محصولات شرکت را دریافت کنید بهتر است ابتدا یک ایمیل برای معرفی خود و درخواست همکاری ارسال کنید و درصورتی که پاسخ دریافت کردید درخواستتان را ارسال کنید فراموش نکنید که متن شما باید کاملا محترمانه، رسمی و مودبانه باشد

با یک عبارت تمام کنید: با تشکر، با احترام

محصول پیشنهادی
بنر
قالب وودمارت (قالب Woodmart همراه با اپلیکیشن اندروید و 73 دمو)
دسته بندی : قالب فروشگاهی وردپرس
23527
فروش
88%
رضایت

در این مقاله روش ساخت ایمیل کاری رایگان را آموزش دادیم. اگر ابهامی در آموزش ساخت ایمیل سازمانی با cpanel وجود دارد حتما با ما مطرح کنید.

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
سوالات متداول

برای ساخت ایمیل اینفو مراحل زیر را انجام دهید:

  1. وارد پیشخوان هاست تان شوید
  2. به قسمت Email Accounts بروید
  3. قسمت add email account را انتخای کنید
  4. پیشوند ایمیل و پسورد را ثبت کنید
  5. دکمه create account را بزنید.

برای ساخت یک ایمیل تجاری یا info نیاز به صرف هزینه جداگانه ندارید و از تنظیمات هاست می توانید ایمیل سازمانی تان را بسازید.

مقالات مرتبط
بنر
آموزش گام به گام بسته نصب آسان در لوکال هاست
اگر در لوکال هاست وب سایت خود را راه اندازی کنید می توانید یکباره وب سایت خود را به هاست منتقل کنید. یعنی بدون آنکه نیاز به هاست و دامنه داشته باشید، سایت را بدون استرس و نگرانی راه اندازی می کنید  و پس از مطمئن شدن از همه تغییرات دلخواهتان، آن را به هاست اصلی انتقال می دهید. همچنین در مصرف ...
بنر
آموزش قالب وودمارت؛ آموزش صفر تا صد طراحی فروشگاه
اگر می خواهید یک سایت حرفه ای طراحی کنید که کلیه امکانات یک فروشگاه آنلاین را داشته باشد کافی است یکی از 50 دموی فارسی و اختصاصی مانند دیجی کالا و موتن رو قالب وودمارت را نصب و استفاده کنید. همچنین این قالب فروشگاه ساز به همراه اپلیکیشن ارائه شده و کاربران می توانند یک نسخه از وب سایت را روی ...
بنر
آموزش نصب و فعالسازی ioncube در زمپ
ionCube Loader ماژولی است که برای اجرای فایل های رمزگذاری شده روی سرور نصب می شود. نصب و فعالسازی ioncube به سادگی انجام می شود. در صورت فعال نبودن ionCube شما با خطا مواجه می شوید. اما راهکار ساده رفع این خطا نصب ionCube در کمتر از چند دقیقه است که در ادامه به توضیح آن به صورت ویدئویی می پردازیم.
بنر
آموزش نصب آسان قالب وردپرس در Cpanel
شاید شما هم این جمله را شنیده باشید. در کم تر از 10 دقیقه سایت وردپرس خود را نصب کنید. در نگاه اول به نظرتان این جمله فقط یک تبلیغ برای جذب مخاطب به نظر می‌رسد اما کاملا درست است. کافی است از بسته نصب آسان وردپرس استفاده کنید تا سایت شما در کم تر از 10 دقیقه، روی هاست نصب شود. با هم نصب قالب ...
24 دیدگاه
ibtico
ibtico
25 دی 1402 00:39

حالا میخوایم به کاربر بگیم برو ایمیلت سایتش چی میشه برا ورود خروج

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
25 دی 1402 10:03

سلام دوست عزیز
لطفا سوالتون رو مجددا ارسال کنید متوجه منظورتون نمیشم.

آیا مفید بود ؟
loverlone57
loverlone57
16 آبان 1401 19:08

سلام و درود
هاست من ایمیل نداره ولی من این ایمیل رو ساختم و ایا میتونم ازش استفاده کنم ؟

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
17 آبان 1401 10:29

سلام دوست عزیز
معمولا تمامی هاستینگها سرویس smtp رو با حداقل یک اکانت ارائه می کنند. حتما یک ایمیل تستی ارسال بفرمایید و دریافت ایمیل چک کنید

آیا مفید بود ؟
amincr
amincr
27 خرداد 1401 18:02

آیا شرکت های هاستینگ میتونن به ایمیل های info دسترسی داشته باشند؟

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
28 خرداد 1401 08:29

سلام دوست عزیز
همون ابتدا که اطلاعات هاست برای شما ارسال میشه یوزر و پسورد ایمیل اینفو رو خود شرکت هاستینگ ارسال میکنه و اطلاعات هاست شما کاملا در دسترس شرکت های هاستنیگ هست اما احترام و تعهد به حریم شخصی کاربران باعث میشه شرکتها متعهد به حفظ اطلاعات شخصی کاربران باشند. اگر از شرکت معتبر هاست خودتون رو تهیه کردید نگران نباشید.

آیا مفید بود ؟
ILIYA JR
ILIYA JR
20 مرداد 1400 20:02

سلام
من اصلا نتونستم ایمیل رو باز کنم چون فکر کنم پولیش کردن لطفا راهنمایی کنید

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
21 مرداد 1400 12:45

سلام وقتتون بخیر
تمامی هاست ها تعداد مشخصی از اکانت ایمیل رو فراهم می کنند. ورود به پنل ایمیلتون پولی نیست. کافیه مثلا در سی پنل بعد از ساخت ایمیل روی check email کلیک کنید وارد پنل مدیریت ایمیل میشید و میتونید ایمیل های ارسالی و دریافتی رو ببینید و ایمیل ارسال کنید.

آیا مفید بود ؟
bardiamodaberi
bardiamodaberi
26 تیر 1400 17:37

با سلام و خسته نباشین.
ممنون از اموزش خوبتون. من مطابق این اموزش ایمیلم سایتمو ساختم اما وقتی با یک ایمیل دیگه به همین ایمیل(ایمیل سایت) پیام میدهم خطای (Your message wasn't delivered to [email protected] because the address couldn't be found, or is unable to receive mail.)  رو نمایش میده.
ممنون میشم کمکم کنید.

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
27 تیر 1400 14:35

سلام دوست عزیز
یکی از دلایل خطای "آدرس یافت نشد" این هست که آدرس ایمیل گیرنده اشتباه را وارد کرده اید. اشتباه تایپی اساسی مثل غلط املایی یا فضاهای اضافی رو بررسی کنید. این اولین قدم شماست.
در قدم های بعدی باید تنظیمات سرور SMTP خودتون رو دوباره بررسی کنید. مطمئن شوید که 'سرور من احتیاج به احراز هویت دارد' را علامت زده اید و مطمئن بشید SSL علامت گذاری نشده است. تنظیمات پورت SMTP خود را به 587 تغییر دهید.
در غیر اینصورت از هاستینگ خودتون راهنمایی بخاید.

آیا مفید بود ؟
mmdgt86
mmdgt86
17 بهمن 1399 14:12

سلام وقت بخیر برای ورود به سی پنل باید لاگین شم ولی من هیچگونه حسابی ندارم توش(وب سایت دارم و طبیعتا هاست هم داره ولی اکانت سی پنل از کجا باید داشته باشم؟)لطفا راهنمایی کنید ممنون

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
18 بهمن 1399 08:39

سلام دوست عزیز
شما زمانی که هاست خودتون رو خرید کردین یک ایمیل براتون اومده که مشخصات ورود به پنل سی پنل یا دایرکت رو برای شما ارسال کرده..
اگر همچین ایمیلی ندارید، می تونید وارد اکانتتون در وب سایت شرکت هاستینگ بشید و یک تیکت ارسال کنید تا راهنمایی تون کنن و مجدد براتون مشخصات ورود رو ارسال کنن.

آیا مفید بود ؟
hamedhero
hamedhero
04 آبان 1399 18:21

وقت بخیر . برای هاست با 2 دامنه جدا چجور باید ایمیل اینفو برای دامنه دوم ایجاد کرد تا ایمیل برای دامنه دوم ایجاد بشه مثل [email protected]

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
18 بهمن 1399 08:58

سلام بابت تاخیر در پاسخگویی به پیام شما عذرخواهی میکنم.
از همون مسیر email account سی پنلتون روی create acount کلیک کنید. در پنجره جدید امکان اضافه کردن ایمیل به هر کدوم از دامنه هاتون وجود داره. مثل تصویر زیر از لیست کشویی نام دامنه رو از لیست ادان دامین (addon domain) هاتون انتخاب کنید.

https://files.rtl-theme.com/products/content/2021/02/81992_9967e22b7113371f22ca5579a.jpg

آیا مفید بود ؟
arefi
arefi
16 مرداد 1399 10:30

با سلام
ما به تازگی شروع کردیم و متاسفانه هنوز هاست نداریم.
راهی هست اسم و سمتمون به صورت پیش فرض پایین ایمیلامون بیاد؟
آخه اونایی که ایمیل شرکتی دارن می شه.
ممنونم

آیا مفید بود ؟
0
فرزانه همتیان
فرزانه همتیان
16 مرداد 1399 12:19

سلام وقتتون بخیر
به این مورد یعنی اسم و سمت در پایین ایمیل های رسمی، اصطلاحا signature گفته می شه.
امکان اضافه کردن signature در تمامی ایمیل ها وجود داره. از جمله در جیمیل. شما در ایمیل هایی که از طریق هاست ایجاد می کنید هم می توانید signature را فعال کنید. آموزش آن به مقاله اضافه شد:
- روی گزینه ی Setting کلیک کنید.
- از بین گزینه های تنظیمات، Identities را انتخاب کنید.
- اگر چند ایمیل روی هاست سی پنل خود دارید، هر کدام که مدنظرتان هست انتخاب کنید.
- حالا signature موردنظرتان را ثبت کنید. فرد یا افرادی که پاسخگوی ایمیل خواهند بود، شماره تماس، ایمیل و … که فکر می کنید به مخاطب شما برای برقرار ارتباط راحت تر کمک می کند، از جمله مواردی هستند که می توانید در signature اضافه کنید.
- حتما گزینه save را در پایان متن مورد نظرتان کلیک کنید تا اطلاعات ذخیره شود.
حالا هر ایمیلی که ارسال می کنید با اسم و سمت مورد نظر شما که ثبت شده، ارسال می شود.
از تصویر این بخش هم می توانید کمک بگیرید.
موفق باشید.

آیا مفید بود ؟
حسین
حسین
07 دی 1398 11:51

مرسی بابت راهنمایی،
یک سوال داشتم خدمت شما، در راستچین یک افزونه دیگه نیز وجود دارد به نام Mailify
خواستم بدونم به نظرتون کدوم بهتره و تفاوتشون چیه

تشکر

آیا مفید بود ؟
0
فرزانه همتیان
فرزانه همتیان
08 دی 1398 13:14

خواهش می کنم انجام وظیفه اس.
در اساس هر دو این محصولات یک کار انجام میدن. اما Mailify امکان استایل دهی ایمیل های ووکامرس رو هم فراهم می کنه. پس برای فروشگاه های آنلاین بسیار مناسب هست. همچنین Mailster برای تمام سایت های وردپرسی به کار می آید.
البته Mailster خریداران بسیار بیشتری داشته طوریکه لقب پر فروش ترین افزونه ارسال ایمیل و خبرنامه رو داره. پیشنهاد می کنم با بررسی دمو ها و سوال از طراحان در دیدگاه های محصول، تصمیم نهایی رو برای خرید بگیرید.

آیا مفید بود ؟
حسین
حسین
05 دی 1398 17:50

سلام خسته نباشید
من میخام مثل سایت راست چین ایمیل رو با ظاهری زیبا و از هاست خودم بفرستم
و زمانی که مثلا کاربر فراموش کردن پسورد رو میزنه بتونیم با ظاهری زیبا و یا سفارشی ایمیل بازیابی رو براش بفرستیم، این افزونه WP Mail SMTP هم مطمئن نیستم میتونه این کار رو انجام بده یا نه چون فک کنم باید نسخه پولیش رو تهیه کرد و در حالت عادی امکانات خاصی نداشت و نسخه پولیش هم در سایت های ایرانی پیدا نکردم

لطفا راهنمایی کنید هیچ اموزش خاص و کاملی در این زمینه تو نت نبود ، خیلی گشتم

با تشکر

آیا مفید بود ؟
0
فرزانه همتیان
فرزانه همتیان
07 دی 1398 08:44

سلام وقتتون بخیر.
برای استایل دهی به ایمیل تون و آمارگیری پیشنهاد می کنم، از افزونه Mailster استفاده کنید. البته برای اطمینان نسبت به امکاناتی که احتیاج دارید، حتما در بخش دیدگاه ها سوالاتتون رو پیش از خرید از طراح بپرسید.
این هم لینک افزونه میلستر:
https://www.rtl-theme.com/mailster-wordpress-plugin/

آیا مفید بود ؟
ALIR110
ALIR110
26 خرداد 1398 22:48

سلام
ممنون از پاسخگویی
ولی ایمیلی هست که خود ووکامرس ارسال میکنه و تنظیمات و رنگ پیشفرض هست
ایا تغییرشون بدم؟؟

آیا مفید بود ؟
0
فرزانه همتیان
فرزانه همتیان
27 خرداد 1398 10:08

خواهش می کنم انجام وظیفه است. با توجه به مواردی که گفتین، برای جلوگیری از اسپم نشدن ایمیل ووکامرس پیشنهاد می کنم
1- تست تحویل ایمیل رو با سرویسی مثل Mail Tester انجام بدین. اگر مشکل از پیکر بندی هاست بود، با شرکت پشتیبان هاست تماس بگیرین، مشکل رو برطرف می کنن.
2- از افزونه های SMTP مثل WP Mail SMTP by WPForms هم می تونین استفاده کنین. این پلاگین رو از لینک زیر می تونین دانلود کنین
https://fa.wordpress.org/plugins/wp-mail-smtp/

امیدوارم مفید باشه این راه حل ها.

آیا مفید بود ؟
ALIR110
ALIR110
26 خرداد 1398 20:54

سلام
وقتی از ایمیل خود سایت استفاده میکنیم تو inbox نمیره و به عنوان spam شناخته میشه ایا راهی هست این مشکل حل کرد یا خیر؟؟

آیا مفید بود ؟
0
فرزانه همتیان
فرزانه همتیان
26 خرداد 1398 21:09

سلام وقت بخیر
ببینید دلایل مختلفی برای این مشکل وجود داره که الزاما به سرویس ایمیل مربوط نمیشه. اما به طور خلاصه توصیه های زیر رو موقع ارسال ایمیل در نظر داشته باشید:
- ایمیل های شامل تصاویر و یا فایلهای ضمیمه احتمال اسپم شدن ایمیل را بیشتر می کنه.
- استفاده بیش از حد از رنگ هایی مانند قرمز یا سبز، زیرا این رنگ ها در اکثر سیستم های فیلتر ایمیل های اسپم به عنوان نشانه ای از ایمیل اسپم شناخته می شن.
- برای نوشتن کلمات انگلیسی نباید فقط از حروف بزرگ استفاده کنید.
- از نشانه گذاری در متن بیش از اندازه استفاده نکنید.

آیا مفید بود ؟